Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    H
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 461
    • Best 146
    • Groups 0

    hountalas

    @hountalas

    301
    Reputation
    29
    Profile views
    461
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    hountalas Unfollow Follow

    Best posts made by hountalas

    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ρε σεις guys,
      υποτίθεται εδώ θα μπει κάποιος που θέλει να ψαχτεί περισσότερο για το 3008 η και για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα - νήματα που υπάρχουν στο φόρουμ. Θα διαβάσει πόσες σελίδες με το αν είναι αρχαίο το 3008, αν είναι όλα μάπα επειδή είναι ανίκανοι ή δεν ξέρω εγώ τι να βρούνε τι φταίει στου γάτου, αν το cc είναι ότι πιο προηγμένο, αν παίζει ρόλο το iso στις φωτογραφίες και ξέρετε πως πάει μετά.
      Εμένα προσωπικά που μου αρέσει να μαθαίνω γενικά για τα αυτοκίνητα και σας διαβάζω σε αρκετά νήμαα αλλά δεν είμαι σαν τον lap να κάτσω να αναλύσω και το υλικό που φτιάχνουν τους αερόσακους, ώρες ώρες σας "πιάνω" να είστε σαν ομάδες του fb που μαλώνουν προσπαθώντας να δείξουν ότι ΕΓΩ αυτό επέλεγα άρα αυτό είναι το καλύτερο.
      Ξέρετε πολύ καλά ότι τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει για τον λόγο ότι ο καθένας μας ζυγίζει διαφορετικά τα δικά του "θέλω" σε ένα αυτοκίνητο.
      Προτείνω λοιπόν να έχουμε τα νήματα για κάθε όχημα - και να υπάρχει από ένα υπονήμα που θα ονομάζεται παλέστρα για το 3008, καφενείο για το cc (γιατί είναι για {εξελιγμένους} παππούδες)......
      για να μαλώνετε με την ησυχία σας!
      Φιλικά πάντα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @nmsm2 said in Peugeot 3008 2016:

      Επιχειρήματα ανθρώπων που αγαπούν το αυτοκίνητο...Πέρασαν τα χρόνια, ο ανεπτυγμένος κόσμος οδηγεί πλήρως υβριδικά και ηλεκτρικά και στην Ελλάδα ακόμη συζητάμε για diesel...και για τη peugeot που εν έτει 2023 καταφέρνει να πλασάρει επιτέλους υβριδικό αυτοκίνητο πέραν των plug in αντιγράφοντας τους Ιάπωνες με καθυστέρηση 20 ετών.

      Ανεπτυγμένος κόσμος στην Ελλάδα; Που παίρνουμε γιαρίς για οικογενειακό; Που κρατάμε το αμάξι 150 χρόνια; Εγώ δεν έχω θέμα θα έπαιρνα το cc τώρα που βγήκε και όχι το γιάρις κρος γιατί το μεγάλο γίνεται μικρό και όχι το αντίθετο. Αλλά προσωπική μου γνώμη εάν δεν υπήρχε το υβριδικό θα γινόταν τόσος ντόρος για γιαρις και κορολα κρος;
      Στο 3008 τουλάχιστον κάποιοι που τους εξυπηρετεί το diesel η και η γκαζολίνα θα ζούνε πιο ευχάριστα στο εσωτερικό του σε σχέση με ένα τουότα. Είναι ένα κριτήριο που έχω καιρό να διαβάσω εδώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Έκανα td σήμερα το allure 100hp και γενικά μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ωραίο πάτημα σε ίσιο δρόμο και σε στροφές με νορμάλ και λίγο πιο aggresive οδήγηση, τα χλμ έρχονται εύκολα και άνετα και δεν το νιώθεις πότε ανέβασε ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο η καμπίνα στα 140 τουλάχιστον που πήγα σταθερά και για τα 100 άλογα του πάει ικανοποιητικά θα έλεγα. Εάν κάποιος το φοβάται δεν υπάρχει λόγος. Εγώ βέβαια θα προτιμήσω (εάν το διαλέξω) στα 130 άλογα.

      Τώρα είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του τιμονιού χαμηλά. Προσάρμοσα θέση για να βλέπω καντράν αλλά το τιμόνι πήγε πιο κάτω από την θέση που με βόλευε μέχρι σήμερα. Συνήθεια θα μου πεις. Το πολύ μικρό μέγεθος του τιμονιού δεν ξέρω κάπως μου ξένισε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό που θα το απέρριπτα. Το επάνω φλατ μέρος επίσης παράξενη αίσθηση σε αναστροφές ειδικά.

      Βγαίνοντας έξω το χάζευα για ώρα και σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μεγάλο σε όγκο. Συγκριτικά με το puma που πήγα αμέσως μετά φαίνεται πως το 2008 είναι πιο ογκώδες από το μικρότερο Puma που για κίνηση σε πόλη περισσότερο νομίζω είναι προτιμότερο. Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό του 2008 αν εξαιρέσεις τα χτυπήματα στο τιμόνι με τα πόδια στο μπες βγες λόγω χώρου. Πίσω σε σχέση με το puma είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.

      Στο puma εμφανές πιο στενάχωρο πίσω αλλά και εμφανές πιο απλό και 'ανάλατο' το εσωτερικό του.

      Καταλήγω ότι δεν καταλήγω!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @cirus said in Toyota Yaris Cross:

      Οπως είπαν και άλλοι πριν από μένα όταν ΔΕΝ το χρησιμοποιείς εκτός δρόμου ενα όχημα ΠΟΤΕ τι να την κάνεις την 4κίνηση??? να καις παραπάνω βενζίνη ανευ λόγου και να σου αφήνει μικρότερο χώρο απόσκευών και να έχει μεγαλύτερο βάρος ? ΑΧΡΗΣΤΟ μου ακούγεται για τους περισσότερους

      Ε πως, είναι αλλιώς να λες ότι πήγες στο βουνό και πέρασες απο χαραμάδες 30εκατοστών (εάν μετράει ο Μότης) με 1,5 κατανάλωση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      5ο σέρβις σήμερα για 1.2 με αλλαγή ιμάντα (πριν έρθει η ώρα του) προληπτικά μέσα στην εγγύηση. 59Κ χλμ το δέχθηκε στο συνεργείο μιας και δεν ήταν ακόμα η ώρα του για αλλαγή. Ο ιμάντας με το μάτι είχε αρχίσει να φθείρεται αλλά δεν είχε μεγαλώσει τόσο ώστε να μην περνάει το τεστ με το εργαλειάκι (5 ευρώ από ali) και το φίλτρο - σίτα κάτω ήταν καθαρό.
      Αλλαγή πάλι στα λάδια από 0-30 σε 0-20 και σήμερα βάλανε 5-30.
      Ησύχασα προς το παρόν από ιμάντα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Καλημέρα με νέες ανησυχίες. Ήξερα κάποτε ότι θα κάνω ένα πρόγραμμα αλλά περίμενα να τελείωσει η εγγύηση και να που σε 8κ χιλιόμετρα θα έρθουν πρώτα τα 60κ και όχι τα 5 χρόνια.
      Έχω 3 επιλογές. Το κακό είναι ότι χρεώνομαι έξτρα το άνοιγμα του εγκεφάλου διότι είναι ακόμα κλειδωμένος και δεν γίνεται από OBD.
      Racechip το gts5 (το πιο δυνατό) 396ε. Υποστηρίζει έξτρα 34 άλογα αλλά πάνω κάτω θα δίνει +20.
      Raceroms 500 με δυναμομέτρηση και έξτρα 80 περίπου το άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.
      Sp tunes 500 με δυναμομέτρηση και άνοιγμα εγκεφάλου στον πάγκο.

      Από 100 αλόγατα πάει 135 - 145 περίπου και παίρνει και 5 - 7 κιλά ροπή επάνω.

      Όχι τίποτα άλλο αλλά μην λέμε όλο για κατανάλωση, οικονομοτεχνικές μελέτες και hybrid.
      Σασπένς να υπάρχει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Που θα παμε διακοπες 2024 ;

      Λέγαμε να πάμε το ερχόμενο σκ Παξούς από Θεσσαλονίκη με την σύζυγό.
      Θεσσαλονίκη - Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη με ταχύτητες όχι υβριδικού θέλω 80 ευρώ.
      Πλοίο για 2 και ένα αμάξι 130ε.
      Πάμε στο ζουμί. Δωμάτια για 2 βράδια κάτω από 260 δεν βρήκα. Έχει αρκετά στα 300. Αλλά ρε παιδιά τα δωμάτια δεν βλέπονται. Και το λέω εγώ που είμαι άντρας!

      Οπότε συνολικά μαζί με τα λοιπά γούστα θέλουμε 750 με 800 βαριά.

      Μπορώ να τα δώσω. Απλά δεν ξέρω δεν μου πάει η καρδιά...

      posted in Αντίλογος
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Διαδρομή Θεσσαλονίκη προς Ουρανούπολη ιδανική για hybrid.
      Εγώ με το χάλι αυτοκίνητο που διάλεξα και ακόμα να χαλάσει έκανα 5.5 κατανάλωση και 60 χλμ μέση ταχύτητα. 6η δεν βάζεις συχνά βέβαια στο απαρχαιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα hybrid άνετα έγραφε 4 με 4.5 αν πηγαίναμε μαζί. Αν πήγαινε έχοντας έννοιες όμως στο κεφάλι του μπορεί και κάτω από 4!
      ΥΓ το παρακάτω κείμενο βγάζει νόημα μόνο εάν έχεις διαβάσει τουλάχιστον 10 σελίδες στο νήμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      Καλά δύο μήνες μετά ρε σεις; Έχουμε βαρεθεί να διαβάζουμε για ΤουΟτα!

      Οδήγησα το 3008 allure 136 για κανένα 15' σε μισό - μισό περιφερειακό και πόλη. Εγώ έχω 2008 1.2 100 (με race chip πλέον!) οπότε είναι το μέτρο σύγκρισης.
      Αρχικά σε πάτημα και κύλιση δεν μου έκανε κάποια εντύπωση αλλά είναι ότι περίμενα νομίζω. Μαλακό δεν το λες αλλά ούτε σπορ όπως τα ford πχ. Σίγουρα άνετο. Δεν ένιωσα αμέσως ότι οδηγώ μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο μάλλον λόγω του mh που βοηθάει στην εκκίνηση και στις χαμηλές ταχύτητες. Εύκολο στην οδήγηση, το τιμονάκι που τρώει κράξιμο βοηθάει πολύ και εδώ το έφτιαξα αμέσως με την 1η προσαρμογή σε σχέση με του 2008 που έκανα περισσότερο. Μάλλον έχει διορθωθεί (όχι στο 100% φαντάζομαι) το θέμα. Κάθομαι τέρμα κάτω (1.85) και τα έβλεπα όλα.
      Περι κινητήρα τώρα που είναι και το deal braker για εμένα. Θα το ήθελα πιο δυνατό ειδικά στα μεσαία προς ψηλά. Χαμηλά είναι οκ τραβάει καλά και βοηθάει και το mh σε αυτό. Τώρα στα χαμηλά του μαζί με το αυτόματο και το regen που κάνει το βρήκα κάπως "απότομο" ή μάλλον άγαρμπο. Το είχε αναφέρει και ο Στέφου στο review του. Σε όλες τις υπόλοιπες αλλαγές είναι οκ. Κάνει kickdown αν και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με paddles και αλλαγές mode (sport, normal, eco).
      Το regen χαμηλά είναι εκεί και θέλει λίγο να το συνηθίσεις. Δεν ξέρω εάν έχει ρύθμιση αλλά νομίζω δεν βγαίνει κιόλας. Σήκωνα το πόδι από το γκάζι κάπως νωρίς, από ότι έχω συνηθίσει με το 2008.
      Στο κιβώτιο μόνο στο sport δείχνει τι ταχύτητα έχεις. Θα ήθελα και στο d.

      Συνοπτικά αυτά νομίζω αξίζουν αναφορά. Θέλω να δω και χ2 αρχικά μέχρι και cc θα παω να δω για να έχω πλήρη εικόνα και να δω αν λέτε αλήθειες!
      Δεν ψάχνω να αλλάξω το 2008, απλά κάνω χόμπι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Γιατί δεν παίρνεις ένα υπερσύγχρονα εξελιγμένο σύγχρονο TOYOTA; Μόνο για αυτά λένε καλά λόγια εδώ μέσα και γράφονται σελίδεςςςςς. Άλλα που χαλάνε "κάθε μέρα κάτι νέο" δεν μιλάμε η άμα μιλήσουμε θα πούνε ότι λέμε βλακείες.
      Το 8 χρόνια (100.000 χλμ / 15.000 έτος =? έτη) της ford ήταν λίγο μούφα - αισθητικό το θέμα όπως τα ταμπούρα.
      Για το τ ροκ 1.0 προ f/l που έχει φίλος με 1.2 2008 που τα είχαμε εναλλάξ και οι δύο βρήκαμε καλύτερο σε πάτημα κύλιση και τράβηγμα το 2008. Σε χώρους καλύτερη εκμετάλλευση τροκ ποιότητα σκληρά μεν αλλά όχι τύπου yc πλαστικά.
      Τώρα σήμερα ενώ έχω 2008 και άλλαξα και ιμάντα που άλλοι κλαίνε όπως λέτε και μάλλον μόνο σε εμένα δεν χάλασε, δεν θα έπαιρνα γιατί μου φαίνεται μικρό. Θα ήθελα c κατηγορία αν διάλεγα σήμερα. Και πλέον το μούφα hybrid δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε αλλά τα plug in είναι πανακρίβου. Full hybrid μετά δεν θα έβλεπα κάτι πέρα από chr αλλά και πάλι...

      Είπα και εγώ τα δικά μου όπως λέτε και εσείς τα δικά σας,
      Όχι θα σας αφήσω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas

    Latest posts made by hountalas

    • RE: PEUGEOT FORUM

      @sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:

      @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

      Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

      Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς;

      Είναι κακό αστείο για το πλαίσιο ταχυτήτων κίνησης και κατανάλωσης που σχολιάζετε μέσα στο φόρουμ σχετικά με τα τουότα πάντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

      @hountalas said in PEUGEOT FORUM:

      @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

      Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

      για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

      για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
      καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

      Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
      Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

      Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

      Δε φτάνει που σε κάθε topic μπαίνει σφήνα και ένα Toyota, γιατί έτσι, μπήκες να μας πεις και ζώα ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων;
      Άκου εκεί οι Τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι. Τέρμα προσβλητικό.

      Τώρα δεν ξέρω εάν το λες όντως σοβαρά η έχεις μια δόση χιούμορ όπως εγώ.
      Τογιότα δεν έχεις, ούτε εγώ αν βοηθάει...
      Στο ότι τα περισσότερα εταιρικά δουλεύονται σαν κουβάδες με ρόδες, νομίζω ισχύει στο μεγαλύτερο ποσοστό. Δεν τους νοιάζει τους περισσότερους - Ελληνική Νοοτροπία.
      Προφανώς και υπάρχουν και εξαιρέσεις που τους αρέσει και τα προσέχουν αλλά οι περισσότεροι είναι yolo στον δρόμο. Αυτό παρατηρώ εγώ.
      Όπως κάνει μπαμ η ομαλή οδήγηση των τουοταίων έτσι κάνει μπαμ και η ατσούμπαλη βιασύνη των περισσότερων λιζιγκαίων!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT FORUM

      @bill_hsd said in PEUGEOT FORUM:

      @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

      @criuser said in PEUGEOT FORUM:

      Το αυτοκίνητο είναι πλήρως αξιόπιστο όπως βλέπουμε από ένα κανονικό χρήστη και όχι από ένα που αγοράζει μετοχές εταιρειών λήζινγκ ώστε να μπορεί να τα σπάει για το κέφι του εκτός δρόμου, χωρίς να του λένε τίποτα.

      Και μετά θέλει να βρεθεί και κάποιος που θα το αγοράσει "καλομεταχειρισμένο"....😊

      για ρωτα τον καταφρακτο και ολους οσους το πηραν, αν θα το ξαναπαιρναν

      για πεταμα τα γαλλικα και ειδικα τα στελαντι
      καθε μερα ξυπνας με τον φοβο τι θα βγαλει παλι

      Αν δεν κάνω λάθος, όλοι leasing δεν τα έχετε τα 3008 PHEV;
      Γενικά, δεν νομίζω να υπάρχει ιδιωτικά αγορασμένο Peugeot PHEV στο forum, αν αυτό σημαίνει κάτι ως προς την εμπιστοσύνη προς το brand.

      Τι να σημαίνει; Απλά είναι ακριβό. Ποιος δεν θα θελε 300 άλογα σε μια ντουλάπα όπως το 3008 αλλά όχι με 55k. Πλέον τα περισσότερα "ακριβά" suv που κυκλοφορούν είναι λιζινγκ. Το καταλαβαίνεις και από το πως αλλάζουν λωρίδες, παρκάρουν, πως φεύγουν στα φανάρια - πως φρενάρουν στο επόμενο φανάρι 50μ μπροστά. Γενικά βλέπεις λίζινγκ - ξες ότι δεν τον πολύ καίει να πάει σαν άνθρωπος. Για αυτό οι τογιοταίοι είναι πιο άνθρωποι γιατί τους καίει να μην κάψει! Άσε που με τουότα αν περάσεις όριο έχεις μεγαλύτερη ποινή από ότι εάν το έκανες με άλλη μάρκα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Toyota Corolla Cross

      520 σελίδες για 4 λίτρα στα 100 με 100
      520 σελίδες για εκθέσεις περί 0-20 και 0-16
      520 σελίδες ταλαιπα

      Τι να πουμε και εμείς με τα πεζα δηλαδή που αλλάξανε 3 φορές λάδι για βρούνε κάποιο να μην καίει τον ιμάντα; Εκεί βέβαια δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Το 0-20/0-16 που συζητάτε 2 χρόνια ξέρουν!
      Αντε τα λέμε στις 600 σελίδες με 110 σταθερά και νόμιμα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ακόμα γράφετε σελίδες και σεντόνια ρε σατανάδες;
      Άλλαξε τίποτα η ακόμα καίμε 4.3523 λίτρα στα 110km/h;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Ηχομόνωση τουλάχιστον 70% αυξημένη από το προηγούμενο. Ένα μούγκρισμα στις ψηλές έρχεται στην καμπίνα μετά τα 130χλμ. το οποίο δεν με ενοχλεί καθόλου.

      Το προηγούμενο τι ήταν; Suzuki jimny cabrio

      Το κιβώτιο άλλη αίσθηση. Δεν καταλαβαίνεις τις αλλαγές, απλά πατάς το γκάζι. Δεν έχεις την αίσθηση πως κάτι αλλάζει τις σχέσεις.

      Το κιβώτιο δεν αλλάζει σχέσεις, μια και καλή έχει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: TOYOTA FORUM

      Τα toyota έχουν hybrid.
      The end!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Αλήθεια τώρα και σοβαρά κάποιος,
      ξέρουμε το τι παθαίνει ο ιμάντας, πως το παθαίνει και γιατί αλλά και τι προκαλεί....
      Ξέρουμε πότε ξεκινάει να τα παθαίνει όλα αυτά ή είναι σαν το ερώτημα πόσο καίει τελικά ένα hybrid στα 130;;; (μικρό δείγμα 🚊 που πάει 130 σταθερά και όχι για 5 λεπτά - γιαυτό περαιτέρω έρευνα)
      Δηλαδή υπάρχει αμάξι που πέθανε από "ιμάντα" στα 10, 20 ,30κ; Σε οξύ να τον ρίξεις δεν θα χαλάσει τόσο σύντομα. Ρωτάω για να μάθουμε περισσότερα, όχι μόνο γνώση για λειτουργία απίστευτης τεχνολογίας hybrid S. Hawking !
      Σε ερωτήσεις μου πάντως στο συνεργείο πότε μπορώ να αρχίσω να αγχώνομαι δεν μπορεί να δοθεί συγκεκριμένη απάντηση. Έχουμε σάπιο τεστ με εργαλείο για πάχος ιμάντα μόνο σαν πρώτο κριτήριο.
      Αν κάνεις αλλαγή λαδιών κάθε 20κ πχ θα έχεις θέμα; Μέσα σε πόλη συχνή χρήση. Στα 15κ;

      Αναφέρω ξανά ότι εγώ άλλαξα στα 60κ με περισσότερη χρήση Εθνική (όχι 110) και το πάταγα στα διόδια 3η τέρμα έτσι για να ρισκάρω. Ο ιμάντας μου ενώ οπτικά άρχισε να φθείρετε ελαφρώς στα τεστ αν ήταν τυπικοί οι τύποι δεν θα τον άλλαζαν. Έπαιξαν ρόλο και τα 60κ μου.

      Άντε μπας και μιλήσουμε και για τίποτα άλλο εκτός από τα γνωστά!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Γιατί δεν παίρνεις ένα υπερσύγχρονα εξελιγμένο σύγχρονο TOYOTA; Μόνο για αυτά λένε καλά λόγια εδώ μέσα και γράφονται σελίδεςςςςς. Άλλα που χαλάνε "κάθε μέρα κάτι νέο" δεν μιλάμε η άμα μιλήσουμε θα πούνε ότι λέμε βλακείες.
      Το 8 χρόνια (100.000 χλμ / 15.000 έτος =? έτη) της ford ήταν λίγο μούφα - αισθητικό το θέμα όπως τα ταμπούρα.
      Για το τ ροκ 1.0 προ f/l που έχει φίλος με 1.2 2008 που τα είχαμε εναλλάξ και οι δύο βρήκαμε καλύτερο σε πάτημα κύλιση και τράβηγμα το 2008. Σε χώρους καλύτερη εκμετάλλευση τροκ ποιότητα σκληρά μεν αλλά όχι τύπου yc πλαστικά.
      Τώρα σήμερα ενώ έχω 2008 και άλλαξα και ιμάντα που άλλοι κλαίνε όπως λέτε και μάλλον μόνο σε εμένα δεν χάλασε, δεν θα έπαιρνα γιατί μου φαίνεται μικρό. Θα ήθελα c κατηγορία αν διάλεγα σήμερα. Και πλέον το μούφα hybrid δεν ξέρω αν θα με κάλυπτε αλλά τα plug in είναι πανακρίβου. Full hybrid μετά δεν θα έβλεπα κάτι πέρα από chr αλλά και πάλι...

      Είπα και εγώ τα δικά μου όπως λέτε και εσείς τα δικά σας,
      Όχι θα σας αφήσω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Ξέρω αν δεν ήταν hybrid πάλι όλοι yc θα είχανε γιατί είναι τα αλλα που λέτε.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      H
      hountalas
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr