Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 1
    • Posts 349
    • Best 136
    • Groups 0

    omikrositalofilos

    @omikrositalofilos

    211
    Reputation
    39
    Profile views
    349
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    omikrositalofilos Unfollow Follow

    Best posts made by omikrositalofilos

    • RE: Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

      @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:

      Να πούμε και αλήθειες… τα παιδιά που θέλουν και έχουν όνειρα περνούν πολύ δύσκολα! Οι μαθητές είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι μέσα σε εντυπωσιακά αντίξοα περιβάλλοντα με πυξίδα το όνειρο τους!
      Τους σέβομαι απόλυτα!

      Θες να σου πω κατι απο την προσωπικη μου εμπειρια της μεχρι τωρα ζωης μου. Εγω απο μικρο παιδακι 12ετων ηθελα να γινω αυτο που ειμαι σημερα και συνεχιζω. Δεν υπηρχε ουτε μια στιγμη που να μην το ηθελα. Υπηρχαν απειρες στιγμες (και ακομα υπαρχουν) που πιστευω οτι δεν θα τα καταφερω.

      Δεν μου αρεσε το σχολειο το μισουσα, μου ετρωγε ολο τον χρονο και μου κατεστρεψε την εφηβικη ηλικια. Μου δημιουργησε αγιατρευτα ψυχολογικα. Το καθημερινο bullying η καθημερινη κοροιδια. Ημουν ομως πολυ καλος μαθητης, γιατι, γιατι παντα ειχα στοχο Ακομα εχω στοχο, στοχο εμπρος στο ονομα μου να μπει Δρ. Μηχ. Η αγαπη μου για την επιστημη ειναι αστειρευτη παρα τις αμετρητες δυσκολιες πισωγυρισματα και τροχοπεδια συνεχιζω καθε μερα να μαχομαι. Αυτο ειναι αυτο που ειναι σε ελλειψη στα περισσοτερα σημερινα παιδια.

      Οταν εμενα με αποκαλουσανε χοντρο και με κλωτσαγανε να πεσω απο τις σκαλες στο γυμνασιο επειδη ημουν 105kg με αγγιξε. Με εκανε rewire, μου ειπε θα ερθει η ωρα που θα απαντησεις με τις πραξεις σου. Απο τα 16 μου λοιπον ειμαι ο ιδιος ανθρωπος, κουβαλαω το συνεχως αυξανομενο φορτιο στους ωμους μου αλλα δεν το βαζω κατω. Μαχομαι, καποιες μαχες κερδιζω καποιες χανω, ομως θα προσπαθησω μεχρι το τελος να κερδισω τον πολεμο...

      Ολα αυτα με οδηγησαν στο να χασω και τις λιγες φιλιες που ειχα, να καταστρεψω καποιες καλες σχεσεις που εκανα, καποια λαθη καποια σωστα, ο κυκλος μου στενος, αριθμει ατομα στο ενα χερι, παγερος ανθρωπος απεξω, απαθης, αλλα could not be further away from the truth οταν κοιταξεις λιγο πιο βαθια

      posted in Αντίλογος
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..

      Επειδη αυτα ειναι ζωακια με ψυχη και ως ανθρωπος που εχω αρκετες γατες στο σπιτι σαν κατοικιδια και φροντιζω ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΩΝΩ αρκετες αδεσποτες, το γατακι συνηθως θα βγει αν το αφησεις ενα βραδυ με φαγητο και καλυτερο μερος να κρυφτει.

      Τα ζωακια πρεπει να τα αγαπαμε και να τα προσεχουμε να μην μας παθουν τιποτα. Αν ειναι αναγκη να μετακινήσεις το αυτοκινητο τοτε και μονο τοτε της ανοιγεις διεξοδο βγαζοντας ποδιες και λοιπα και την βρεχεις λιγο, αν νομιζει πως η κρυψωνα της εγινε compromised θα φυγει. Προσοχη αν εισαι σε δρομο να φυγει προς το πεζοδρομιο!!!!!

      Εχει συμβει και σε εμενα αλλα πλεον τον χειμωνα ελεγχω παντα για μικρα ανημπορα αβοηθητα πλασματακια που αναζητουν μια ζεστη γωνιτσα να ξαποστασουν.

      Ειναι προσωπικα ενα απο τα πραγματα που δε θα συγχωρουσα τον ευατο μου ποτε, αν τραυματιζα ενα ζωακι.

      Σε καθε αδεσποτο εγω βλεπω ενα πλασμα που κανει μαχη να επιβιωσει μια ακομα μερα, αυτες ΔΕΝ ειναι αορατες ψυχες, ειναι ζωακια που νοιωθουν συναισθηματα, που αρρωσταινουν, που χτυπανε που που που, το μονο που ζητανε απο εμας αν τουλαχιστον δεν μπορουμε να τους δωσουμε ενα σπιτακι, ειναι να του δωσουμε λιγη αγαπη, λιγο φαγητο, λιγο νερακι και ενα χερι βοηθειας οταν η ζωη του δρομου τα φερει σε αχημη μοιρα...

      Συγγνωμη για το συναισθηματικο φορτο αλλα σε καθε τετοιο προσωπακι νομιζω πως βλεπω δικα μου ζωακια, οποτε ραγιζει η ευαισθητη ψυχη μου....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

      @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:

      Φίλε μου πολύ ωραία δημοσίευση! Κατά την ταπεινή μου άποψη η περίοδο που περιγράφεις ήταν αυτή των κοκτέιλ ορμονών των συνομηλίκων σου! Δεν ήξεραν πως να διοχετεύσουν στο περιβάλλον τους τα συναισθήματα για τον εαυτό τους, για την οικογένεια τους, για τις απόψεις τους!
      Είχες την ατυχία να ζήσεις ως μέρος της διαδικασίας ενηλικίωσης τους και ως θύμα των ορμονών τους!

      Φιλε μου καλε, απλως ειπα να γραψω την πραγματικοτητα των ετων οπως την βιωσα εγω διοτι θεωρω πως δινει να καταλαβουν μερικοι μεγαλυτεροι πως ειναι για καποια παιδια η σχολικη ηλικια. Ορμονες ολοι ειχαμε, καποια στιγμη γινεσαι απο αγορακι ανδρας. Το ζητημα ειναι να εχεις μυαλο μεσα στο κεφαλι σου (το πανω) και να μπορεις να ελεγξεις τον ευατο σου. Αυτη ειναι η γνωμη μου. Ετσι για να σου δωσω να καταλαβεις, σε ολη μου την ζωη εχω παρευρεθει 2φορες σε κλαμπ. Μια στην 5ημερη και μια που πηγα εκει για δουλεια ως εξωτερικος συνεργατης. Για εμενα δεν ειναι μαγκια στα 17 να ανοιγεις μπουκαλια με τα λεφτα του μπαμπα.

      @lap said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:

      Εσύ να γίνεις αυτό το πραγματικά αξιοθαύμαστο που είσαι και αυτοί να ζουν με το στίγμα του θύτη!
      Αυτός που κέρδισε ήσουν εσύ! Δεν χρειάζεται πλέον να είσαι στο mood αυτό του να αποδείξεις κάτι ακόμα και στον εαυτό σου!
      Κάνε και σου εύχομαι να πράξεις αυτό που είσαι προορισμένος να γίνεις! Οχι γιατί μπορείς, όχι γιατί θες να αποδείξεις κάτι ακόμα και στον εαυτό σου αλλά γιατί είναι η φυσική πορεία των πραγμάτων!
      Θα γίνεις Δρ. σε αυτό που είσαι προορισμένος από πάντα να γίνεις!

      Δεν γνωριζω αν ειμαι αξιοθαυμαστος, καθως δεν θαυμαζω τον ευατο μου, η μετριοφροσύνη ειναι ΑΡΕΤΗ για εναν ανθρωπο. Απλα πλεον θελω και απαιτω πραγματα απο τον ευατο μου. Ενα απο αυτα ειναι ο ακαδημαικος στοχος που ανεφερα, ενας αλλος ειναι να ειμαι αρτιος στην δουλεια μου και να παραγω αποτελεσμα υψηλου επιπεδου σε οτι κανω. Ειτε επαγγελματικα ειτε για την παρτη μου. Ολα τα αλλα ερχονται.

      Fun fact πλεον δεν ειμαι 105kg οπως στο γυμνασιο αλλα 188cm 88kg διέψευσα μεχρι και τους γιατρους που λεγανε στους γονεις μου οτι θα γινω παχύσαρκος

      posted in Αντίλογος
      O
      omikrositalofilos
    • RE: sos! skoda felicia 1998 με καμμενη φλαντζα

      Μετα απο χρονια και απιστευτη ερευνα στον τομεα Felicia και Skoda OHV θα σας πω μερικα πραγματα μονο για να μπουν αρχειο για το μελλον.

      Σχεδον κανενα felly/favorit/fabia δεν φλαντζαρει απο θερμοκρασιες κλπ.

      Ολα πρακτικα φλαντζαρουν απο διαβρωση της φλαντζας τους λογω του ψυκτικου. Η τακτικοτατη αλλαγη antifreeze με συγχρονα (G13/G12 Evo) ειναι η μονη λυση. Η αντικατασταση του θερμοστατη με καποιον που εχει circlip και οχι ποδαρακια αυξανει την αξιοπιστια του. Τα felicia εχουν υποδιαστασιολογημενο ψυγειο για εφαρμογες με AC. Αυτο τα οδηγει να δουλευουν στους 100-105C αυτο δεν τα πειραζει αλλα δεν συγχωρει κατι να παει λαθος. Το μεγαλο μυστικο ειναι να ελεγχεται η προεξοχη των χιτωνιων πανω απο τον κορμο αλλα και γειτονικα χιτωνια μεταξυ τους. Η ανοχη γειτονικών χιτωνιων ειναι 5μm εως τα 10μm παιζεις μετα το χανεις. Η ανοχη της κεφαλης ειναι 50μm. Δεν την πλανιζουμε μεχρι να φυγουν οι διατρητικες διαβρωσεις δεν εχει αξια, τοσο οσο απλα να ερθουμε εντος ανοχων επιπεδοτητας

      Οι φλαντζες οι αναβαθμισμενες (TEMAC) αντεχουν περισσοτερο αλλα και παλι πλήττονται απο διαβρωση. Η καλυτερη φλαντζα της αγορας αυτη την στιγμη ειναι η Payen με PTFE (BT581). Βιδες δεν ειναι αναγκαστικο να αλλαχθουν το ζητημα ειναι να ειναι καθαρες οι βολτες και ελαφρως λιπασμενες.

      Οποιος νοιαζεται για μια ουσιαστικη plug n play αναβαθμιση αλλαζει ψυγειο με χαλκινο απο τουρκια. Το original ψυγειο ειναι το αμεσως καλυτερο που υπαρχει. Κατασκευασμενο απο την autopal κανενα aftermarket δεν ερχεται καν κοντα του σε ποιοτητα (ουτε mahle ουτε nrf ουτε nissens ΤΙΠΟΤΑ).

      Γενικα ο μυθος οτι θελουν χαμηλες θερμοκρασιες αλλιως φλαντζαρουν δεν ισχυει αυτο που ισχυει ειναι οτι μια κατεστραμμενη φλαντζα απο την διαβρωση δεν μπορει να κανει πολλα στους 120C μια καλη αρτια φλαντζα δεν εχει κανενα προβλημα.

      Προσοχη στα ανταλλακτικα που βαζετε, μακρια απο vika και dpa, αυτα ειναι σκουπιδια. Τα καλυτερα ειναι τα γνησια και μετα ειναι ολα case specific για την εφαρμογη. Π.χ. καλες βιδες βγαζει η ajusa φλαντζα κεφαλης payen μονο (ουτε VR ουτε elring), λοιπες φλαντζουλες μπορειτε να πατε σε αυτες τις εταιριες.

      Οι καλυτεροι θερμοστατες τωρα ειναι οι VEMO με τον γνησιο αισθητηρα, παντα με το χρωμα που εχετε απο την εταρια. Αλλωστε αν δε σας παιρνει ζεστο μπροστα ή μπουκωνει αν σβησει ειναι σχεδον παντα ο ECT ή πιεση καυσιμου ή και τα δυο.

      Ιδανικος θερμοδιακοπτης για δισκαλο ανεμιστηρα ειναι ο TSW32.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @alexandros-k said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      διέγερση σε διάπραξη εγκλημάτων και για επικίνδυνες παραβάσεις στην οδική συγκοινωνία

      Τυπικες ψευδοκατηγοριες, 100% ανυποστατες, οταν δεν εχουν κατι ουσιαστικο να βαλουν στην δικογραφια φορτωνουν παντα τετοιες αερολογιες.

      Διεγερση σε διαπρακη εγκληματων = Όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσω του διαδικτύου προκαλεί ή διεγείρει σε διάπραξη πλημμελήματος ή κακουργήματος τιμωρείται με φυλάκιση ως ένα έτος ή με χρηματική ποινή.

      Απο ποτε ειναι η ενημερωση τυπου crowd sourcing προτροπη για διαπραξη εγκληματος για να καταλαβω λιγο... Το πως μπορεις να χρησιμοποιεις την πληροφορια δεν καθιστα την πληροφορια παρανομη.

      Καποιος μπορει να διαβασει στην wikipedia οργανικη χημεια, αν μετα παρει τις γνωσεις του και κανει κατι παρανομο δεν φταει η wikipedia σε αυτο... Μην παραλογιζομαστε Η ενημερωση εχει αρχη και τελος και επ ουδενί ταυτιση με την προτροπη. ΨΕΥΔΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

      επικίνδυνες παραβάσεις (μαλλον θελει να πει παρεμβασεις αλλα οκ) στην οδική συγκοινωνία = 1. Όποιος διαταράσσει την ασφάλεια της συγκοινωνίας στους δρόμους: α) με καταστροφή, βλάβη ή μετακίνηση εγκαταστάσεων ή οχημάτων, β) με τοποθέτηση ή διατήρηση εμποδίων, γ) με αλλοίωση σημείων ή σημάτων ή με τοποθέτηση ή διατήρηση εσφαλμένων σημείων ή σημάτων ή δ) με άλλες, εξίσου επικίνδυνες για την ασφάλεια της συγκοινωνίας πράξεις, τιμωρείται: αα) με φυλάκιση έως τρία (3) έτη αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα, ββ) με φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους αν από την πράξη μπορεί να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο, γγ) με κάθειρξη έως δέκα (10) έτη αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη άλλου ή προκάλεσε σημαντική βλάβη σε κοινωφελείς εγκαταστάσεις, δδ) με κάθειρξη τουλάχιστον δέκα (10) ετών αν η πράξη είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου. Αν προκλήθηκε ο θάνατος μεγάλου αριθμού ανθρώπων, το δικαστήριο μπορεί να επιβάλει ισόβια κάθειρξη.

      1. Όποιος στις περιπτώσεις της προηγούμενης παραγράφου προκαλεί από αμέλεια τη διατάραξη της ασφάλειας της συγκοινωνίας από την οποία μπορεί να προκύψει κοινός κίνδυνος για ξένα πράγματα ή κίνδυνος για άνθρωπο, τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) έτη ή χρηματική ποινή.

      "α) με καταστροφή, βλάβη ή μετακίνηση εγκαταστάσεων ή οχημάτων, β) με τοποθέτηση ή διατήρηση εμποδίων, γ) με αλλοίωση σημείων ή σημάτων ή με τοποθέτηση ή διατήρηση εσφαλμένων σημείων ή σημάτων ή δ) με άλλες, εξίσου επικίνδυνες για την ασφάλεια της συγκοινωνίας πράξεις, "
      Ξεκαθαρα λοιπον ο νομοθετης ενδιαφερεται για παρεμβασεις και οχι παραβασεις αλλα τελος παντων. Τον νοιαζεις αν θα χαλασεις καμια ταμπελα ή θα ανοιξεις κανα φρεατιο.

      Aνυποστατες κατηγοριες οπως αλλωστε συνιθιζεται σε τετοιες περιπτωσεις που δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟ και απλως πρεπει να βρουν κατι να ριξουν στην δικογραφια καθως η δραση αυτη τους χαλαει τα σχεδια εισπραξης εμμεσεων φορων

      Η ενημερωση μεταξυ των ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (ΟΡΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ) ειναι καθολα νομιμη, δεν εχει καμια διαφορα απο το να ενημερωσεις οτι περναει το λεωφοριο την ταδε ωρα... ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ WAZE ΜΕ CROWD SOURCING. Το crowdsourcing ειναι νομιμο.
      Τελεια και παυλα, κανενας απολυτως ελεγχος δεν μπορει να επιβαλεται στην ελευθερη ενημερωση των πολιτων απο το κρατος για τις δρασεις του κρατους....
      Τουλαχιστον σε δημοκρατικα πολιτευματα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;

      @dimitrioskosmas said in ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;:

      φτανει,θα πάθω εγκεφαλικο

      χαχα ενα μικρο το παθαινω κι εγω φιλε μου οταν βλεπω την τιμη, αλλα τι να κανουμε, αλλοι βγαινουν και τα πινουνε εμεις τα χαριζουμε στο eper.
      Τουλαχιστον το αμαξι ειναι σα να βγηκε εχτες απο το εργοστασιο, ετσι οπως πρεπει να ειναι ενα brera κατα την ταπεινη μου γνωμη. Φυσικα ετσι ειμαι σαν ανθρωπος για ολα μου τα αμαξια, ειτε ειναι η μικρη αλφα, ειτε το φιατακι ειτε η σκονταρα. Να μας εχει ο θεος καλα, να μπορουμε να τα εχουμε και να τα χαιρομαστε.
      Ακομα και στην σημερινη τιμωρητικη ελληνικη πραγματικοτητα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      omikrositalofilos
    • RE: sos! skoda felicia 1998 με καμμενη φλαντζα

      @cson said in sos! skoda felicia 1998 με καμμενη φλαντζα:

      Eπισης απο παλιες αλλαγες στη φλατζα καποια στιγμη ειχε κοπει μια βιδα μεσα στο μπλοκ και ανοιχτηκε νεο σπειρωμα κοντα στην επιφανεια του μπλοκ βαζοντας αλλη βιδα, φενεται στην φωτογραφια ειναι η μεσαια πανω βιδα. Με διαβεβαιωνουν οι μηχανικοι οτι δεν δημιουργει καποιο προβλημα στο σφιξιμο, εσεις τι λετε? Εγω παντως αμφιβαλω αν γινεται σωστο σφιξιμο απο αυτη την βιδα.

      Για να μην σας κοβονται βιδες μπορειτε να ζεστανετε το μπλοκ και να χτυπατε με σφυρι στο πλαι του κορμου οσο καποιος λυνει. Το να ανοιξεις νεο σπειρωμα ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ για διαφορους λογους αλλα κυριως λογο της γεωμετριας του θυληκου πασου σε σχεση με την διατομη υλικου που το περιβαλλει.

      Ελαχιστοι γνωριζουν πραγματικα απο φελιτισα και το 99% των τεχνικων δε τα παιρνει σοβαρα.

      Ο OHV ειναι ενα τρομερο μοτερ και δεν πρεπει να του συμπεριφερομαστε σα να ειναι σκουπιδι. Μην ξεχνατε οτι εβγαζε 68 αλογα με reverse flow κεφαλη μολις στις 5500σαλ. Τρομερα μοτερ. Αν τα κατανοησεις δεν σε προδιδουν ΠΟΤΕ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Στη διάρρηξη έρχεται συνήθως το ΤΔΕΕ

      Στην διαρρηξη δεν ερχεται συνηθως τιποτα, και live να εχεις πιασει τον δραστη δεν θα ερθουν θα σου που να τον φερεις στην ασφαλεια🙃
      Περα απο την πλακα σε αυτη την χωρα ειμαστε ακριβοι στα πιτουρα (που φερνουν εσοδα στα ταμεια) και φτηνοι στο αλευρι (σε οτι αφορα την πραγματικη διευκολυνση και προστασια των πολιτων)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Ολα τα αμαξια χωριζονται σε pre covid και post covid ο,τι ειναι post covid εχει ~30% μειωση στην πραγματικη και στην φαινομενική ποιοτητα κατασκευης με αντιστοιχα 30% αυξηση στην τιμη αγορας!

      Δολια δομημενα πακετα εξοπλισμου για να σου παιρνουν τα φραγκια για options που δεν θελεις/χρειαζεσαι μονο και μονο για ενα option που μπορει να θελεις.

      Εστω οτι θελω τις 17αρες ζαντες δεν μπορω να τις βαλω σε ενα βασικο μοντελο πρεπει να βαλω το πακετο sport dynamic x line super appearance low peformance package που ερχεται με 16αρες ωστε να μπορω μετα να κανω με εξτρα κοστος την επιλογη στις 17αρες...

      ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ πραγματα και εμεις οι καταναλωτες τα τρωμε. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΝΤΟΥ, απο οικιακες (λευκες συσκευες) μεχρι αυτοκινητα και ολα τα ενδιαμεσα

      Θελω sport αναρτησεις καποτε ελεγα οκευ βαλτε τις σπορτ αναρτησεις +700 ευρω end of story. Τωρα θελεις 5-6 προαπαιτουμενα πακετα ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ εξοπλισμο, διοτι τις εχει τις ρυθμιζομενες απο την μανα του αλλα πρεπει να πληρωσεις να τις ξεκλιδωσεις. Ομως οταν θα πας στο σερβις να τις αλλαξεις οταν χαλασουν θα πληρωσεις το ΠΛΗΡΕΣ ΚΟΣΤΟΣ της αναρτησης ακομα και να μην ειχες ποτε αγορασει την συνδρομη!!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

      @w202-amg said in Κατάντια της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.:

      Μαγκιά, ναρκωτικά, εύκολο χρήμα, ποτά, ξενύχτια, γυναίκες κτλ.

      Και μετα αυτα τα ατομα δημιουργουν κακες εντυπωσεις στην κοινωνια για ολα τα ατομα νεαρης ηλικιας. Τρομερες προκαταληψεις που επι το πλειστον επηρεαζουν και ολους εμας.

      Εισαι νεος (~20-25) και εχεις ωραιο αμαξι -> καγκουρας με μονιμη στοχοποιηση.
      Βγαινεις ενα ρανεβου και παιρνεις την κοπελα με το αμαξι -> θα κανουν μαλ... στον δρομο και θα σκοτωθουν, στοχοποιηση και απο τις αρχες de facto.
      Φορας δυο ωραια ρουχα -> ειτε ειναι μαιμου, ειτε ειναι απο περιεργα λευτα

      Πειτε μου ακομα και εσεις που ειστε μεγαλυτεροι ποσο εξω ειναι αυτα τα στερεοτυπα απο αυτο που γινεται στην πραξη?

      Και παει λεγοντας, ολη αυτη η κατασταση που δυστυχως ξεκιναει απο τις νεαρες ηλικιες τραβιεται μεχρι τα 30, εχει καταστησει απειρα πραγματα στην ζωη δυσκολα εως ακατορθωτα. Μπαινεις σε ενα καταστημα να ψωνισεις κατι και σου μιλανε ασχημα επειδη νομιζουν οτι ανηκεις σε αυτο το κοινωνικο συνολο. Το ποσες φορες μου εχουν συμπεριφερθει επιθετικα σε εμπορικης φυσεως καταστηματα επειδη πιο πριν ειχαν ερθει καλοπαιδα τετοιου τυπου ειναι αμετρητες.
      Ο πληθυσμός γυναικων με αξιες και σεβασμο εχει μειωθει κατακορυφα, δε θελουν εναν συντροφο, θελουν ενα τοξικο μαλ...., που να τις κερατωνει μονο και μονο για να φανε απο τα λευτα που κανεις δεν ξερει πως εβγαλε.

      Δε μπορουν να μιλησουν ελληνικα, ξερουν μονο να βριζουν και να πουλανε ψευτομαγκια και ψευδοανδρισμο. Με συγχωρειτε αλλα αυτη σας φαινεται μια υγειης κοινωνια νεαρων ενηλικων?

      Πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να πω-κανω απο σιγα σιγα να ετοιμαζω τα χαρτια μου εξοδου απο την χωρα...

      posted in Αντίλογος
      O
      omikrositalofilos

    Latest posts made by omikrositalofilos

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @tgd said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Εγώ το κάνω στους επαρχιακούς δρόμους. Μπαίνω στο χωρίο και κόβω ακαριαία. Περνάω ολόκληρες διαδρομές ωρών χρησιμοποιώντας το χειρόγκαζο, Cruise control (απλό όχι αντάπτιβ), το χέρι στον διακόπτη να ανεβοκατεβάζω την ταχύτητα και το πόδι στο φρένο για περίπτωση ανάγκης. Κι όχι μόνο στην επαρχία, έχω κάνει μέχρι και το Πειραίας-Βάρκιζα έτσι.

      δικος μου

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      μονο που εδω λεμε για ενα απλο οικογενειακο με αναλογο setup αν και επισης 4x4
      χαλια θα ηταν

      Το ζητημα ειναι σε εξοδους την βαζει κατω ή κανει μουρμουλιες?

      π.χ. κανενα FWD δεν εχω βρει που να μπορει αξιοπιστα να βαλει κατω πανω απο 1500N*m χωρις LSD. Ναι καλα το διαβασες. 1500. Δεν ειναι ιδιαιτερα υψηλο νουμερο btw

      Τυπικα συμβατικα οχηματα δυσκολευονται απο τα 800N*m και πανω

      Σε 4WD δεν εχω εμπειρια να σου πω. Α για να καταλαβεις τις δυναμεις που μιλαμε.

      800Nm συνολικα σε ελαστικο 175/65/14 r=0.29m F=1.38kN ανα τροχο. Με το οριο της προσφυσης σε συνθηκες ευθυγραμμης επιταχυνσης οριακα να ανερχοναι στα 2kN. Σε συνθηκες με πλευρικη επιταχυνση φανταζεσαι...

      @skg1958 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Έχω παρατηρήσει το εξής κυρίως στο Θεσσαλονίκη Αθήνα και το αντίστροφο.
      Με το cc αν το έχω πχ στα 120 και φτάσω στην ανηφόρα πχ του Μαρτίνου κάποια στιγμή αντιλαμβάνεται την ανηφόρα και γκαζώνει για να την ανέβει.Από την άλλη χωρίς cc και επειδή εγώ βλέπω την ανηφόρα επιταχύνω ώστε να αποκτήσω μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 120 και να ανέβω την ανηφόρα πιο άνετα και με λιγότερο γκάζι.
      Δύο φορές το δοκίμασα μια με το Tiguan και μια με το CX-60. Η διαφορά δεν είναι άξια λόγου απλά για την συζήτηση . Είναι της τάξεως των 0,2/100
      Ούτως ή άλλως με cc θα κοιμηθώ. Δεν το χρησιμοποιώ καθόλου. Ειδικά το adaptive.

      Ξερω τι λες, το φορτωνεις χιλιομετρα και το χαλαρωσεις και να σε βγαλει. Ετσι κανω κι εγω σε αμαξια χωρις cc για να επιτυχω οικονομια.
      Το cruise control νομιζω ειναι οτι καλυτερο υπαρχει, αν μπορουσα θα το εβαζα και στα 30 χχααχχα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Top Speed: 140 mph

      ηλεκτρονικα περιορισμενη να φανταστω με 300 αλογα 280αριζει για πλακα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      ξερεις τι ειναι για το στομαχι 80-120 σε 3.2 και 100-140 σε 4.2

      Ξερω απο εναν turbato με το 4 μπροστα στα αλογα. Αλλα το audi εκεινο ηταν τετρακουνα και σε ξεσαγωνιαζε

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      52 κιλακια ροπες.

      ΠΟΣΑ τοσα δεν εχει ο turbodieselατος φιλος μου με αγροτικο 2500 κυβικα και rolling coal tune. 50kgm εχει

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      το acc τουλαχιστον εχει σημασια πως ειναι υλοποιημενο.
      τα περισσοτερα ειναι στημενα μολις βρει χωρο να ανοιγουν οσο πιο γρηγορα γινεται για να φτασουν το καθορισμενο οριο
      στο 3008 ας πουμε ηταν εξαιρετικα ρυθμισμενο και εκανε πολυ γραμμικη και σωστη επιταχυνση με αποτελεσμα χαμηλες καταναλωσεις. στο χι 3 το αντιθετο. βεβαια αν στο 3008 ηταν ρυθμισμενο να δουλευει τερμα γκαζι θα ξερναγες με τις ενδιαμεσες που ειχε με 52 κιλακια ροπες.

      Συνηθως ακολουθουν μια κλιμακωση ποσοστου γκαζιου προς ταχυτητα αποκλισης. Εγω δεν εχω adaptive, εχω τυπικο. Αν εισαι κατω απο 20km/h απο τον στοχο, θα τα δωσει ολα στα +- 10km/h αρχιζει να χαλαρωνει

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @skg1958 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Με το cruise control έχω πάντα μεγαλύτερη κατανάλωση

      ΣΟΒΑΡΑ???

      Εγω οσες φορες εχω δοκιμασει να κανω την δουλεια του cruise με το ποδι, ειμαι 10% πανω κατα μεσο ορο. Μονο αν το αφηνω να ξεθυμαινει σε ανηφοριες και λοιπα ισως γλυτωσω κατι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Εγω ειμαι απλος ανθρωπος.

      Εστω οτι ενας δρομος εχει οριο μεγιστο 130 και π.χ. σε τουνελ κλπ πεφτει στα 90. Κανω την εξης απλη πραξη (130+90)/2 = 110.

      Με τοσο θα παω σε ολο τον δρομο, cruise control και φυγαμε. Ουτε που σκεφτομαι παραπανω. Καθε μια λιγοτερη αυξομειωση ταχυτητας = λιγοτερο κοπος + λιγοτερα καυσιμα.

      Ομοιως ισχυει και στις εθνικες στις διασταυρωσεις με τα χωρια το οριο ειναι 60 συνηθως αλλου ειναι 90. Ε βαζω ενα 75-80 και καθαρισα αν δεν με πιασει φαναρι κλαιν. Ετσι βγαζω κατι νουμερα καταναλωσης που ουτε η εταιρια που εφτιαξε το αμαξι δε τα πιστευει.

      Καθε μειωση ταχυτητας ειναι μια θυσια της κινητικης ενεργειας που εκανες τοσο κοπο να επιτυχεις.

      Γενικα σε ολες τις περιπτωσεις δρομων με πολλαπλες αλλαγες ταχυτητας μη τυπικα διακοπτομενης ροης επιλεγω να εχω ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ μεση ταχυτητα που μπορω με τις ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ αυξομειωσεις μεγιστης - ελαχιστης.

      Εν αντιθεσει σε αστικους δρομους δεν οδηγω με ταχυτητα αλλα με στροφες. Ξερω οτι το ενα αμαξι μου του αρεσουν οι 1800-2000 σαλ.
      Αυτο σημαινει οτι εχω 2 επιλογες ή τριτη και 2000σαλ ή τεταρτη και 2000σαλ. Οτι ταχυτητα μου βγαζει αυτο ειναι δευτερευων για εμενα Αν πχ ειναι 60 αντι για 50 ή 40 αντι για 50 δεν με νοιαζει αρκη να μπορω με ασφαλεια να την κρατησω σταθερη για τον μεγιστο χρονο και για την μεγιστη δυνατη χιλιομετρικη αποσταση...

      Ομοιως και στα φαναρια αν δω κοκκινο οσο πιο μακρια μπορω αφηνω το γκαζι μεχρι να κοψει ρελαντι ε αν αναψει λιγο γκαζακι και φυγαμε, αν δεν αναψει και συνεχιζω να πλησιαζω νεκρα και πολυ χαλαρο φρενο ωστε να κερδισω μετρα και χρονο. Ο σκοπος μου ειναι ΝΑ μην ακινητοποιησω το οχημα. Ακομα και 10km/h να εχω οταν αναψει εχω γλυτώσει την επιταχυνση με 1η σχεση που εξαιρετικα ενεργοβορα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      omikrositalofilos
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      @jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):

      O2B1S2 ήταν σταθερά ευθεία στα 0,65, ξαφνικά βουτάει στα 0,35 και ανεβαίνει στα 0,55

      ναι γιατι μπουκωσε και ξεμπουκωσε το αμαξι, αν συνεχισεις ετσι θα κανεις τον καταλυτη σκετο αλητη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      omikrositalofilos
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Επισης λεει system too lean εγω θα περιμενα system too rich μπορει επειδη ειναι out of range να εχει τρελαθει ο υπολογιστης. Κανε την δοκιμη που σου ειπα. Στην περιπτωση αυτη απλα αλλαξε τον λ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      omikrositalofilos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr