Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 27
    • Best 2
    • Groups 0

    jounite

    @jounite

    6
    Reputation
    4
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    jounite Unfollow Follow

    Best posts made by jounite

    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Καλημέρα σας,
      για να κλείσει το θέμα, σας αναφέρω ότι:

      1. ελέγχθηκε τόσο η εισαγωγή όσο και η εξαγωγή αέρα και δεν βρέθηκε κάποια "διαρροή/τρύπα"
      2. μετρήθηκαν τα καυσαέρια και εκεί πάλι επιβεβαιώθηκε το "φτωχό μείγμα" με τον τσιμπημένο λ
      3. ελέγχθηκε η καλωδίωση του προκαταλυτικού λ (που τελικά είναι wideband) και είναι οκ
      4. μετρήθηκε σε πορεία με σταθερό γκάζι και βρέθηκε το STFT να χτυπά 25% και να μένει σ' αυτά τα επίπεδα!
      5. μετρήθηκε ο ΜAF (κατά την ίδια πορεία) και είχε μικρότερο εύρος τιμών από το αναμενόμενο σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου...
      6. αλλάχθηκε ο MAF
      7. δοκιμάστηκε η αλλαγή, πάλι σε πορεία με σταθερό γκάζι και βρέθηκε το STFT να κινείται γύρω από το 0% και ο MAF με μεγαλύτερες (αλλά πλέον τις φυσιολογικά αναμενόμενες) μετρήσεις

      σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και την ανοχή σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      δυστυχώς λόγοι υγείας με άφησαν "εκτός δράσης"

      πήρα το torque pro και περιμένω βροχή να βγω για τεστ...

      χρειάζεται να κάνω κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις στις παραμέτρους του torque pro?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite

    Latest posts made by jounite

    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Καλημέρα σας,
      για να κλείσει το θέμα, σας αναφέρω ότι:

      1. ελέγχθηκε τόσο η εισαγωγή όσο και η εξαγωγή αέρα και δεν βρέθηκε κάποια "διαρροή/τρύπα"
      2. μετρήθηκαν τα καυσαέρια και εκεί πάλι επιβεβαιώθηκε το "φτωχό μείγμα" με τον τσιμπημένο λ
      3. ελέγχθηκε η καλωδίωση του προκαταλυτικού λ (που τελικά είναι wideband) και είναι οκ
      4. μετρήθηκε σε πορεία με σταθερό γκάζι και βρέθηκε το STFT να χτυπά 25% και να μένει σ' αυτά τα επίπεδα!
      5. μετρήθηκε ο ΜAF (κατά την ίδια πορεία) και είχε μικρότερο εύρος τιμών από το αναμενόμενο σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου...
      6. αλλάχθηκε ο MAF
      7. δοκιμάστηκε η αλλαγή, πάλι σε πορεία με σταθερό γκάζι και βρέθηκε το STFT να κινείται γύρω από το 0% και ο MAF με μεγαλύτερες (αλλά πλέον τις φυσιολογικά αναμενόμενες) μετρήσεις

      σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και την ανοχή σας

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Καλησπέρα σας,
      τελικά ο προκαταλυτικός αισθητήρας είναι wideband (6 wires)

      1. και (όσο μπορεί να μετρήσει το torque) είναι κυρίως σταθερός στα 1,3v
        ...που από όσα διάβασα δείχνει lean (καθώς το φυσιολογικό εύρος είναι 2-3,5v)

      2. η μέτρηση καυσαερίων δείχνει Οξυγόνο 10% vol. που είναι μάλλον τεράστιο!!!
        CO 0,14% CO2 8,84% HC 190 ppm

      3. δεν μπορεί να κρατήσει closed loop (γυρνάει αμέσως σε open)

      4. ο Μηχανικός δεν βρήκε διαρροή (για να μπάζει αέρα), βρήκε κάτι με διαφορά στις θερμοκρασίες των νερών και είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί ο θερμοστάτης... αλλά μετά την αλλαγή του πάλι ίδιες οι θερμοκρασίες...

      Άρα λέτε ο MAF? να είναι ο φταίχτης... (σε idle είναι περίπου 3g/s) κι έχω στα καυσαέρια το 10% Οξυγόνο...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Καλημέρα,
      ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σου

      Με το αυτοκίνητο σε στάση «κρύο», μετά από περίπου δύο λεπτά που το ξεκίνησα και το έχω στο ρελαντί, έχουμε:

      open-loop και ρελαντί
      rpm = 750 σταθερές
      o2b1s1 = 1,3v σταθερά
      o2b1s2 = 0,1v τριγύρω σχεδόν σταθερά
      MAF = 3g/s τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Ltft1 = -9% τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Stft1 = -5% τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Intake = 21 C
      Coolant = 49 C και αυξάνει

      Και μετά από περίπου τέσσερα λεπτά που το ξεκίνησα και είναι ακόμα στο open-loop, έδωσα απλά γκάζι, ομαλά μέχρι τις 2.800 στροφές, που μπόρεσα και τις κρατούσε σταθερά! Δεν μπορούσα όμως με απαλό άφημα να τις μειώσω ομαλά αλλά μετά από ένα κενό διάστημα αφήματος είχα μια απότομη πτώση των στροφών (κατά περίπου 1.000) .. ίσως λόγω του ηλεκτρονικού γκαζιού που υποστηρίζει το μοντέλο αυτό (AVU) να μην είναι η «συμβατική» συμπεριφορά του γκαζιού στο ρελαντί… δεν ξέρω

      Λοιπόν, τώρα με το αυτοκίνητο μετά από λίγα λεπτά πλέον «ζεστό», (είχαμε και λίγες γκαζιές στο ενδιάμεσο) έχουμε μετά από περίπου δίλεπτο χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια γκαζιά:

      Closed-loop και ρελαντί
      rpm = 625 σταθερές
      o2b1s1 = 1,3v σταθερά
      o2b1s2 = 0,6v τριγύρω σχεδόν σταθερά
      MAF = 2,5g/s τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Ltft1 = -14% τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Stft1 = 2% τριγύρω σχεδόν σταθερά
      Intake = 28 C
      Coolant = 90 C

      Και στην παραπάνω κατάσταση, ξεκινώ απαλά να δίνω γκάζι προσπαθώντας να φτάσω τις 2.800 στροφές και να δω εάν τις κρατά σταθερές. Μέσα στα πρώτα αυτά λίγα δευτερόλεπτα, έχουμε:

      o2b1s1 = 1,3v σταθερά
      o2b1s2 = 0,65v τριγύρω σχεδόν σταθερά
      MAF ανέβηκε ομαλά προς το 8g/s
      Ltft1 ανέβηκε ομαλά προς το 2%
      Stft1κατέβηκε ομαλά προς το -5%

      …και παρατηρώ ξαφνικά ότι το Fuel Status γυρνάει από closed σε open loop και παράλληλα να ανεβαίνει κάπως γρήγορα το Stft1 από το -5% προς το 0 και το Ltft1 πιο αργά να γυρνάει κάτω προς το 0 και ελαφρώς χαμηλότερα. Αυτό το γύρισμα από closed σε open loop (ενώ πατούσα γκάζι στο ρελαντί όσο γίνεται σταθερά για να πετύχω να κρατήσω τις στροφές σταθερές γύρω στις 2.000) κράτησε σχεδόν δύο δευτερόλεπτα και μετά ξανά σε closed loop, με τον Stft1 να ξαναγυρνάει στο -5% και τον Ltft1 προς το 2%. Εγώ, συνεχίζω τα επόμενα δευτερόλεπτα να προσπαθώ να κρατήσω στροφές σταθερές (παίζοντας μεταξύ 2.000-2.500 και απότομες βουτιές στο 1.800 όταν αφήνω ελάχιστα το πεντάλ) κάτι που γίνεται ολοένα και δυσκολότερο. Έχω και την πρώτη ταλάντωση-βουτιά του o2b1s2 από 0,6v σε 0 και επιστροφή στο 0,6v ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ βλέπω ότι πάλι έχω γύρισμα σε open-loop (για ούτε ένα δευτερόλεπτο) και μετά από τρία δευτερόλεπτα την δεύτερη ταλάντωση του o2b1s2 (0,6->0,2->0,6) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ βλέπω ότι πάλι έχω γύρισμα σε open-loop (για ούτε ένα δευτερόλεπτο) ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ ΜΕ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΣΕ OPEN-LOOP… έως ότου αφήσω εντελώς το γκάζι κι έχουμε:

      o2b1s1 = 1,3v σταθερά
      o2b1s2 = 0,2v με μικρή αυξητική τάση
      MAF προς το 3g/s
      Ltft1 προς το -10%
      Stft1προς το 0%

      Και πίσω στην εξάτμιση, κάτω στο οδόστρωμα, μεγάλη επιφάνεια «υγρασίας?»

      KAI κάτω από το αυτοκίνητο στο κέντρο και περίπου στο ύψος του μέσου της πόρτας του οδηγού, σχηματίστηκε μια «υγρή» επιφάνεια κηλίδα, που δεν μπόρεσα να την "δοκιμάσω" καθώς μέχρι να μετακινήσω το αυτοκίνητο είχε "φύγει"...

      Και να σημειώσω ότι ενώ πατώντας αργά και πολύ μαλακά το γκάζι ανεβαίνουν ομαλά οι στροφές, αλλά δυστυχώς όταν προσπαθώ να διατηρώ την πίεση στο πεντάλ σταθερή, οι στροφές συνεχίζουν να αυξάνουν! Και μετά όταν το αφήνω αργά και πολύ μαλακά δεν πέφτουν ομαλά, αλλά μετά από λίγο περισσότερο άφημα πέφτουν απότομα πολύ (πάνω από 1.000στρ)... δηλαδή σαν να έχει κενό... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ είναι φυσιολογική λόγω του μοντέλου του Α3 (AVU) που ίσως υποστηρίζει ηλεκτρονικό γκάζι… πάντως όταν δοκίμασα να κρατήσω σταθερές στροφές με σταθερή πίεση στο πεντάλ σε «κρύο» (open-loop) το πετύχαινα, δηλαδή ήταν εφικτό και δεν μου ανέβαζε συνεχώς στροφές. Βέβαια ΚΑΙ στις δύο περιπτώσεις ενώ πατώντας αργά και πολύ μαλακά το γκάζι ανεβαίνουν ομαλά οι στροφές, όταν το αφήνω αργά και πολύ μαλακά δεν πέφτουν ομαλά, αλλά μετά από λίγο περισσότερο άφημα πέφτουν απότομα πολύ (πάνω από 1.000στρ)... δηλαδή σαν να έχει κενό...

      ΚΑΙ κάτι που μάλλον είναι εσφαλμένη εντύπωσή μου αλλά το καταγράφω είναι ότι ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού για να ακούσω θορύβους κάτι «κλατς» πίσω στην εξάτμιση όταν άφηνα το γκάζι ή κάτι «φσιτ» μπροστά ίσως από την πεταλούδα όταν παραγκάζωνα… ΕΧΩ και ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΓΚΑΖΩΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ στιγμιαία αμυδρή υποψία αντανάκλασης ΛΑΜΨΗΣ από κάπου στο ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      KAI στο κέντρο του αυτοκινήτου περίπου κάτω από τον λεβιέ ταχυτήτων, εμφανίστηκε στο οδόστρωμα μια υγρή κηλίδα που δεν μπόρεσα να την "δοκιμάσω" αλλά μέχρι να μετακινήσω το αυτοκίνητο είχε "φύγει"...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      με ¨κρύο" το αυτοκίνητο και σε στάση, πάλι έκανα μια σύντομη δοκιμή και προσπαθώντας να σταθεροποιήσω τις στροφές, πατώντας σταθερά το γκάζι, διαπίστωσα ότι αυτό φαίνεται εφικτό όταν είναι "κρύο" - open loop και το ρελαντί ηρεμούσε με το δείκτη γύρω στις 750 στροφές

      μετά σε closed loop όσο "ζεσταινόταν" τόσο δυσκολότερα μπορούσα να κρατήσω ψηλά σταθερές στροφές (π.χ. 3.000) και το ρελαντί ηρεμούσε με το δείκτη γύρω στις 625 στροφές

      επίσης στο τέλος της δοκιμής, διαπίστωσα (είχε περάσει σίγουρα ένα μισάωρο) ότι πίσω στην εξάτμιση η περιοχή κάτω στο δρόμο ήταν "μούσκεμα" και κάθε φορά που άφηνα το γκάζι άκουγα ένα σαν "κλατς" από "πίσω?"

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      σε ευχαριστώ για την πρόταση

      πλέον νομίζω ότι πρωτεύον είναι να επιλυθεί, αυτό που παρατήρησα χθες κατά την προσπάθειά μου να κάνω μετρήσεις με το obd2-torquepro, δηλαδή αυτό που περιγράφω ξανά παρακάτω:

      ...με το αυτοκίνητο σε στάση (μετά από τη σύντομη διαδρομή, άρα "ζεστό")
      δοκίμασα να πατήσω το γκάζι ώστε να σταθεροποιήσω τις στροφές γύρω στις 2,800χιλ
      αλλά μου ήταν αδύνατο,
      καθώς παρόλο που προσπαθούσα να διατηρώ την πίεση του ποδιού μου στο πεντάλ σταθερή,
      οι στροφές συνεχώς αυξανόντουσαν και με τίποτα δεν μπορούσα να τις σταθεροποιήσω κάπου,
      και μόλις άφηνα πολύ ελαφρά την πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, έπεφταν ακαριαία και απότομα πολύ χαμηλά (από τις 4.000 κοντά στις 1.000 +-)

      το Ο2Β1S2 πήγε από 0,2 σε 0,6 σχετικά κατακόρυφα και έμεινε εκεί όσο ανέβαιναν οι στροφές, και μόλις άφησα το γκάζι, έπεσε απότομα στο μηδέν, για να ανέβει μετά στο 0,1
      το Ο2Β1S1 που ήταν καρφωμένο στο 1,2 όλη την ώρα, βούτηξε στο άφημα του γκαζιού στο 0,8 και μετά ξανά 1,2

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      Youtube Video

      τί λέτε? να το δοκιμάσω?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      επίσης σε σταθερή πορεία εκτός πόλης με περίπου 3.000χιλ στροφές και τετάρτη κι ενώ ο O2B1S2 ήταν σταθερά ευθεία στα 0,65, ξαφνικά βουτάει στα 0,35 και ανεβαίνει στα 0,55 και πρέπει να είναι την στιγμή που ένιωσα αυτό το στιγμιαίο κόμπιασμα στην ομαλή κίνηση-δύναμη

      Και ο MAF που ήταν γύρω στα 10, φαίνεται να κάνει μια πολύ γλυκιά και ομαλή μικρή κοιλιά (κάτι σε 8κάτι μοιάζει) χρονικά ίσως νωρίτερα από την βουτιά του O2B1S2

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      140χιλιάδες είναι περίπου τα χιλιόμετρα

      στο torque pro που το κούμπωσα σε στάση (μετά από μικρή βόλτα που έκανε με υγρασία και ψιλοβρόχι και μάλλον ψιλοβράχηκε από κάτω με τα νερά στο δρόμο),
      και (σε στάση) πάτησε ελαφρά το γκάζι συνεχόμενα προσπαθώντας να το σταθεροποιήσω στις 2.500χιλ αλλά όπως έγραψα πιο πάνω δεν μπορούσα και οι στροφές συνέχιζαν να ανεβαίνουν και φτάνοντας στις 4.000χιλ μετά άφησα απότομα το γκάζι, είχα:
      το Ο2Β1S2 πήγε από 0,2 σε 0,55 σχετικά κατακόρυφα και έμεινε εκεί όσο ανέβαιναν οι στροφές, και μόλις άφησα το γκάζι, έπεσε απότομα στο μηδέν, για να ανέβει μετά στο 0,1
      το Ο2Β1S1 που ήταν καρφωμένο στο 1,2 όλη την ώρα, βούτηξε στο άφημα του γκαζιού στο 0,8 και μετά ξανά 1,2

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • RE: πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)

      δυστυχώς όχι, καθώς ο Μηχανικός μπορεί να το δεί από Νοέμβρη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      jounite
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr