@cmax75 said in Mazda CX-60:
Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Εξαιρετική επιλογή!
Να πω ότι οδήγησα το CX-80, που είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα, απλώς λίγο πιο μακρύ για να βγει 6-7θέσιο.
Πολύ καλό οδηγικά, κρύβει τον όγκο του, feel good σε όλα.
Έχει και ένα απλό, φυσικό μπουτόν για να βγάζει εκτός όλα τα ενοχλητικά μπιπ-μπιπ χωρίς να μπαίνεις σε σειρά μενού και υπομενού...
Στα συν και η μικρή οθόνη στο βάθος του ταμπλό που χρησιμοποιείς με το εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο, σε αντίθεση με το νέο CX5 που εισχώρησε κι αυτό στις ευμεγέθεις ταμπλέτες. Ξενέρωμα...
Η έκδοση που οδήγησα ήταν η 2.5 Phev, που με απογοήτευσε κάπως.
Έχει δύναμη παντού, αλλά εμπλέκει πολύ εύκολα τον κινητήρα σε αντίθεση με άλλα phev που ξέρω και κάνει πολλούς ηλεκτρικούς μικροθορύβους, συνεχώς, σα να είναι αυτοκίνητο προπαραγωγής.
Καμμία σχέση με την premium φάση που θέλει να το εντάξει η μάζντα.
Καθώς το οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο γ@μ@το θα είναι αυτό το εργαλείο με τον inline 6κύλινδρο...
Σούπερ επιλογή φίλε skg1958
Σ΄ευχαριστώ . Και εγώ το PHEV είχα οδηγήσει απλά για να δω το αυτοκίνητο . Δεν είχα καμία διάθεση για την έκδοση αυτή αφού είχα δει άπειρα βίντεο που εξηγούσαν πόσο καλύτερο είναι το diesel. Το δείχνουν εξ΄άλλου και οι πωλήσεις που είναι περίπου στο 65% υπέρ του diesel παρά τα φορολογικά μέτρα υπέρ του PHEV σε όλη την ΕΕ.
Το diesel είναι premium σε όλα . Φίλος που πήρε GLC 300de και την πλήρωσε 25.000 παραπάνω όταν μπήκε στο CX-60 απογοητεύτηκε για την επιλογή του κυρίως στην ποιότητα του εσωτερικού .
Την οθόνη την έκανα και αφής εν κινήσει μέσω ρυθμίσεων στο μενού, επίσης μέσα στα αγαπημένα μπορείς να έχεις λειτουργίες όπως το lane assist που το απενεργοποιείς με ένα κλικ
Ο κινητήρας είναι αλλού...Δείχνει πολύ πιο δυνατός από το 254 άλογα αλλά είναι η ροπή που κάνει την διαφορά. Το στροφόμετρο είναι συνέχεια γύρω στις 800-1200 στροφές μέσα στην πόλη .Πραγματική μέση κατανάλωση 5,5/100
Για αυτά που σου προσφέρει είναι φοβερό vfm . Διαθέτει τα πάντα