Το ταλαιπωρώ αλλά μου χαρίζει ωραίες στιγμές


Το ταλαιπωρώ αλλά μου χαρίζει ωραίες στιγμές


@chrisk6 said in Mazda CX-60:
@skg1958 said in Mazda CX-60:
Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!
Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!!

Δεν είναι photoshop . Το νερό όντως είναι κόκκινο

Οι καλύβες των μυδοκαλλιεργητών στις εκβολές του Αξιού


Σήμερα του φορέσαμε μποτάκια για τον χειμώνα.....

Το βράδι στην Θεσσαλονίκη ( έκθεση βιβλίου για όσους ξέρουν )
)
@polo2002 said in Posts προς Θεσσαλονικείς:
Νέα αύξηση τιμών στο πάρκινγκ της Αγγελάκη συν 20€/μήνα το μηνιαίο και δεκαπενθήμερο, συν 15 το εβδομαδιαίο, υποθέτω θα έχει και στα άλλα αύξηση. Σε λιγότερο από χρόνο. Συν εξήντα το μηνιαίο μέσα σε τρία χρόνια.
Όσο και να το ανεβάσουν πάντα γεμάτο θα είναι
@kostis20 said in Mazda CX-5:
Το αυτοκίνητο πρέπει να σέρνεται ακόμα και με τον αμερικανικό 180αρι...Ληθαργικη επιτάχυνση λένε στο TFL...
Για τον ευρωπαϊκό 140αρι φαντάζεστε...Αυτό είναι το πρόβλημα όχι η οθόνη.
Με 0-100 σε 10,5'' καλύπτει μια χαρά τους περισσότερους χρήστες
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
Αφιερωμένο στον Γιώργο και το CX-60 του, επική κωλοτούμπα οι Ιάπωνες.
Αν το CX-60 ήταν χωρίς φυσικούς διακόπτες δεν θα το κοιτούσα . Ο λόγος που δεν πήρα το Tiguan MK3
ΟΜ-1 ΜarkII & M.Zuiko Digital ED 150-400mm F4.5 TC1.25X IS PRO OM

39.000 πόδια πάνω από την Θεσσαλονίκη ( Α380 )

Μελισσοφάγος εν δράση

@realzeus said in Οδήγησα....:
Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.
Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex
@criuser said in Οδήγησα....:
@skg1958 said in Οδήγησα....:
@scotch said in Οδήγησα....:
Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);
Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C
Τα Ρόλεξ είναι το αντίστοιχο μιας 5 ή μιας Ε τουλάχιστον, μιλώντας για ένα βασικό με ατσάλι μόνο.
Τα ατσάλι - χρυσό που πουλάνε περισσότερο, είναι επιπέδου S class.
Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......
@scotch said in Οδήγησα....:
Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);
Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C
Και όμως θυμάμαι προσπέραση από ηλεκτρικό.Πέρσι τον Αύγουστο κατεβαίνοντας Αθήνα με το CX-60 κινούμενος με 140-170χλμ ( ήταν χαλαρή ακόμη η κατάσταση ) εκτός από τα τούνελ που πήγαινα με 100 με προσπέρασε μπλε Model 3 λίγο πριν την Κατερίνη και μάλιστα το σχολίασα στην σύζυγο αφού μου έκανε εντύπωση.
Στο ύψος του Βόλου με ξαναπροσπέρασε πηγαίνοντας τουλάχιστον με 180χλμ .
Φτάνοντας στα ΣΕΑ Αλμυρού να πάρουμε ένα νερό το είδα να φορτίζει.
Εγώ αναχώρησα σε 2 λεπτά και το άφησα εκεί .
Φτάνοντας στα ΣΕΑ Ατάλαντης με προσπέρασε πάλι γρήγορα ( εγώ θα είχα τουλάχιστον 130-140χλμ και αμέσως έβγαλε φλας για να μπεί μέσα.....
Αλλη φορά δεν θυμάμαι να με προσπέρασε ηλεκτρικό στην εθνική οδό .Εγώ κινούμαι πλέον με τα όρια + 10χλμ στο gps