Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 72
    • Best 44
    • Groups 0

    skg1958

    @skg1958

    106
    Reputation
    11
    Profile views
    72
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skg1958 Unfollow Follow

    Best posts made by skg1958

    • RE: Mazda CX-60

      @chrisk6 said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
      Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!!

      Unknown αντίγραφο.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @red_monster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @skg1958 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Βρωμα για λίγα ευρώ κέρδος.

      Μειώστε φόρους στην Βενζίνη και δεν θα ασχοληθεί κανείς πια με τα ντιζελ.

      Τράκα τρουκα την εποχή των ηλεκτρικών μοτέρ.... 🤒

      Μόλις πήρα diesel που όχι μόνο δεν κάνει σαν τρεχαντήρι αλλά σου λέει πάτα με να ακούσεις τον υπέροχο ήχο από τον inline6

      Ποιο ;

      Mazda CX-60 3.3

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Mazda CX-60 3.3 diesel
      Ταξίδι από Θεσσαλονίκη στην Κινέτα μέσω Θήβας Μάνδρας. Τρία άτομα με λίγες αποσκευές και ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια ( +10χλμ) . Α/C στο φούλ και πάντα το i-stop κλειστό. Στα στροφιλίκια της Κάζας το πάτησα λίγο μέχρι να διαμαρτυρηθούν οι επιβάτες.Μέση ταξιδιού 6,2/100

      Στην επιστροφή 4 άτομα με πολλές αποσκευές μέσω Αττικής οδού και ελαφρώς πιο σβέλτα από το κατέβασμα .Μέση 6,4/100 πάντα με A/C στο φουλ και i-stop κλειστό

      Μια χαρά για SUV 2050 κιλων και τετρακίνητο . Αν το θελήσεις εύκολα κατεβαίνει κάτω από 5,5/100

      Με το Mazda 2 hybrid με ίδιες συνθήκες μέση 4,4/100

      Στο κατέβασμα με προσπέρασε 3 φορές ένα Tesla 3 το οποίο πήγαινε με 150-160χλμ .Μετά την δεύτερη φορά τον πέτυχα να φορτίζει στα ΣΕΑ Αλμυρού όπου σταμάτησα κατόπιν εντολής της συζύγου. Τον άφησα εκεί και με ξαναπροσπέρασε 500 μέτρα πριν τα ΣΕΑ Αταλάντης όπου μπήκε μέσα πάλι για φόρτιση......

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @cmax75 said in Mazda CX-60:

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Εξαιρετική επιλογή!
      Να πω ότι οδήγησα το CX-80, που είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα, απλώς λίγο πιο μακρύ για να βγει 6-7θέσιο.
      Πολύ καλό οδηγικά, κρύβει τον όγκο του, feel good σε όλα.
      Έχει και ένα απλό, φυσικό μπουτόν για να βγάζει εκτός όλα τα ενοχλητικά μπιπ-μπιπ χωρίς να μπαίνεις σε σειρά μενού και υπομενού...
      Στα συν και η μικρή οθόνη στο βάθος του ταμπλό που χρησιμοποιείς με το εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο, σε αντίθεση με το νέο CX5 που εισχώρησε κι αυτό στις ευμεγέθεις ταμπλέτες. Ξενέρωμα...
      Η έκδοση που οδήγησα ήταν η 2.5 Phev, που με απογοήτευσε κάπως.
      Έχει δύναμη παντού, αλλά εμπλέκει πολύ εύκολα τον κινητήρα σε αντίθεση με άλλα phev που ξέρω και κάνει πολλούς ηλεκτρικούς μικροθορύβους, συνεχώς, σα να είναι αυτοκίνητο προπαραγωγής.
      Καμμία σχέση με την premium φάση που θέλει να το εντάξει η μάζντα.
      Καθώς το οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο γ@μ@το θα είναι αυτό το εργαλείο με τον inline 6κύλινδρο...
      Σούπερ επιλογή φίλε skg1958

      Σ΄ευχαριστώ . Και εγώ το PHEV είχα οδηγήσει απλά για να δω το αυτοκίνητο . Δεν είχα καμία διάθεση για την έκδοση αυτή αφού είχα δει άπειρα βίντεο που εξηγούσαν πόσο καλύτερο είναι το diesel. Το δείχνουν εξ΄άλλου και οι πωλήσεις που είναι περίπου στο 65% υπέρ του diesel παρά τα φορολογικά μέτρα υπέρ του PHEV σε όλη την ΕΕ.
      Το diesel είναι premium σε όλα . Φίλος που πήρε GLC 300de και την πλήρωσε 25.000 παραπάνω όταν μπήκε στο CX-60 απογοητεύτηκε για την επιλογή του κυρίως στην ποιότητα του εσωτερικού .

      Την οθόνη την έκανα και αφής εν κινήσει μέσω ρυθμίσεων στο μενού, επίσης μέσα στα αγαπημένα μπορείς να έχεις λειτουργίες όπως το lane assist που το απενεργοποιείς με ένα κλικ
      Ο κινητήρας είναι αλλού...Δείχνει πολύ πιο δυνατός από το 254 άλογα αλλά είναι η ροπή που κάνει την διαφορά. Το στροφόμετρο είναι συνέχεια γύρω στις 800-1200 στροφές μέσα στην πόλη .Πραγματική μέση κατανάλωση 5,5/100

      Για αυτά που σου προσφέρει είναι φοβερό vfm . Διαθέτει τα πάντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @georgemit said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Βερνίκωμα να ξανακάνεις δε νομίζω πως γίνεται, ένα γυαλισματάκι στην 5ετία - 6ετία ναι ίσως το έκανα και πάλι κερί από πάνω.

      Εγώ δεν κάνω τίποτα.... ας τα κάνει ο επόμενος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      skg1958
    • RE: SUV ή Sedan?

      Περάσανε πολλές δεκάδες αυτοκίνητα από τα χέρια μου . Πάντα όμως είχα ένα ψηλό τετρακίνητο άλλοτε μικρό άλλοτε μεγάλο αφού πάντα είχα τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα συγχρόνως . Αν μου λέγανε να μείνω μέ ένα αυτό θα ήταν SUV και πάντα τετρακίνητο με ισχυρό μοτέρ. Είναι η χρυσή τομή . Σαν δεκαθλητή το βλέπω. Έχει χώρους σεντάν , είναι και sw , είναι και πολυμορφικό , έχει επιδόσεις και με ένα σετ κατάλληλων ελαστικών πας παντού

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-30

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      αυτα τα λαστιχα ειναι γενικα ειναι πολυ λάιτ χωματινα
      ομως δεν βρισκω για το ματσουντα καταλληλο κανενα απο αυτα
      αν εβαζα καποιο, θα ηταν λατ. κρος.
      αλλα και παλι δεν ταιριαζουν στο αυτοκινητο
      δεν ειναι για κατι περα απο πολυ απλο χωματοδρομο, κριμα ειναι να το πηγαινετε οπουδηποτε αλλου

      ....γενικα αν θελεις κατι χωματινο, το πρωτο που αλλαζεις ειναι τη διασταση της ζαντας
      δυσκολα θα πας χωμα με πανω απο 16αρα σε τοσο μικρα αυτοκινητα
      θελεις το λαστιχο να εχει μαγουλο, προφιλ απο 65αρι και πανω
      αλλιως θα κανεις ζημια στο αμαξι, θα τρωει ολο το κραδασμο στα ημιαξονια και στα ψαλιδια, στις βασεις και γενικα εκει που δεν θες να τον τρωει, αλλα θα χαλασεις και τους σπονδυλους σου

      Το δικό μου φοράει μαμά 235/50 R20 και θα βάλω την ζάντα της απλής έκδοσης σε 235/60 R18 με τα Falken που ανέβασα στο προηγούμενο ποστ. Είναι και χειμερινά

      Φοράς 20αρες σε CX-30?

      CX-60 είναι το δικό μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Βρωμα για λίγα ευρώ κέρδος.

      Μειώστε φόρους στην Βενζίνη και δεν θα ασχοληθεί κανείς πια με τα ντιζελ.

      Τράκα τρουκα την εποχή των ηλεκτρικών μοτέρ.... 🤒

      Μόλις πήρα diesel που όχι μόνο δεν κάνει σαν τρεχαντήρι αλλά σου λέει πάτα με να ακούσεις τον υπέροχο ήχο από τον inline6

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      αυτα τα λαστιχα ειναι γενικα ειναι πολυ λάιτ χωματινα
      ομως δεν βρισκω για το ματσουντα καταλληλο κανενα απο αυτα
      αν εβαζα καποιο, θα ηταν λατ. κρος.
      αλλα και παλι δεν ταιριαζουν στο αυτοκινητο
      δεν ειναι για κατι περα απο πολυ απλο χωματοδρομο, κριμα ειναι να το πηγαινετε οπουδηποτε αλλου

      ....γενικα αν θελεις κατι χωματινο, το πρωτο που αλλαζεις ειναι τη διασταση της ζαντας
      δυσκολα θα πας χωμα με πανω απο 16αρα σε τοσο μικρα αυτοκινητα
      θελεις το λαστιχο να εχει μαγουλο, προφιλ απο 65αρι και πανω
      αλλιως θα κανεις ζημια στο αμαξι, θα τρωει ολο το κραδασμο στα ημιαξονια και στα ψαλιδια, στις βασεις και γενικα εκει που δεν θες να τον τρωει, αλλα θα χαλασεις και τους σπονδυλους σου

      Το δικό μου φοράει μαμά 235/50 R20 και θα βάλω την ζάντα της απλής έκδοσης σε 235/60 R18 με τα Falken που ανέβασα στο προηγούμενο ποστ. Είναι και χειμερινά

      Φοράς 20αρες σε CX-30?

      CX-60 είναι το δικό μου

      Πες μας και τίποτα για το 60αρι όμως. 😁

      Το έχω ένα μήνα ακριβώς. Είναι το 3300 diesel AWD. Έχει την αίσθηση πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου και καίει ελάχιστα

      χμμμμ
      εισαι ο που ανεβασε απο αθηνα το ντηζελ και το εγραψε ο ντιμσαββας...
      αμαξαρα
      τι μας νοιαζει ποσο καιει
      αμα εχεις την αμαξαρα δεν νοιαζεσαι για πετρελαια

      μην κανεις κανενα αστειο για σοβαρο χωμα με αυτο
      πηγαινε στα χαλαρα που παει και ο αδελφοσυντροφος ο @realzeus με το λανδροβερ και νομιζει οτι κανει οφροαντ
      χαχαχαχα

      Έχει εξαιρετική τετρακίνηση , ξεπερνάει και πολλά καθαρόαιμα . Θα του βάλω 18άρες με all terrain ελαστικά διότι είμαι και φωτογράφος άγριας ζωής και πάω σε περίεργα μέρη

      Ειναι το 25MY με τις πολλές αλλαγές σε ανάρτση και κιβώτιο?
      Πως σου φαίνονται αυτα τα δύο σημεία?

      Ναι είναι MY25 . Είχα οδηγήσει το PLUG IN αλλά όχι αρκετά για να πω διαφορές . Μια χαρά πάντως το βρίσκω. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο μοτέρ. Άλλη αίσθηση το 6κύλινδρο. Και έχει και υπέροχο ήχο μόλις ανέβουν οι στροφές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958

    Latest posts made by skg1958

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @skg1958 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δεν βλέπω να είναι οικονομικότερο το Tesla Y από ένα αντίστοιχης κατηγορίας σύγχρονο SUV σε αντίστοιχες συνθήκες οδήγησης

      Άμα φορτίζεις κυρίως σπίτι, είναι

      Μόνο για όσους έχουν αυτήν την δυνατότητα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Δεν βλέπω να είναι οικονομικότερο το Tesla Y από ένα αντίστοιχης κατηγορίας σύγχρονο SUV σε αντίστοιχες συνθήκες οδήγησης

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Έρευνα Κατανάλωσης

      Mazda 2 hybrid (Yaris) στην πιο φθηνή έκδοση με 15άρες ζάντες

      Θεσσαλονίκη -Πλαταμώνας .Οδήγηση με τα όρια .Ενδιαφέρον το ποσοστό με σβηστό κινητήρα στο 31% της διαδρομής. Η μέτρηση περιλαμβάνει και την κίνηση εντός της Θεσσαλονίκης και Πλαταμώνα με ότι αυτό συνεπάγεται
      IMG_3023.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Jeep Cherokee mk6 2025

      @kostis20 said in Jeep Cherokee mk6 2025:

      Ωραίο φαίνεται. Αλλά για 55 με 60Κ το κόβω.
      Θα το έχω στα υπόψιν αν έρθει Ευρώπη.

      Τόσο έχουν οι καλές εκδόσεις του Compass .... +10.000 το κόβω

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Για να καταλάβετε τι γίνεται με την ενέργειά μας που παράγουμε...
      Έχουμε (ή μάλλον είχαμε παραγωγή μέσω λιγνίτη), έχουμε τις καινούριες μονάδες ΔΕΗ με τους καινούριους τρόπους παραγωγής, έχουμε Φ/Β πάρκα και πολλές ανεμογεννήτριες.

      Η παραγωγή ενέργειας που έχουμε στην Ελλάδα είναι επαρκέστατη και μάλιστα έχω συνεργαστεί με πολλούς αυτοματιστές που έχουν κάνει τα συστήματα ελέγχου μέσω CLOUD για να βλέπει ο ΔΕΔΗΕ παραγόμενη, καταναλισκόμενη ενέργεια κλπ.

      Αλλά φυσικά το κράτος μας έχει κάνει συμφωνίες να αγοράζουμε ρεύμα από Βουλγαρία.
      Τι έχουνε μαγειρέψει κανείς δεν ξέρει....

      Εισάγουμε ή εξάγουμε ανάλογα τις συνθήκες. Γενικά είμαστε έντονα εξαγωγικοί

      Αυτήν την στιγμή εισάγουμε από Βουλγαρία 175 MW ( προφανώς φθηνά ) και εξάγουμε προς Αλβανία 600MW , προς Σκόπια 312 MW και πρός Τουρκία 125MW. Θα εξάγαμε και προς Ιταλία αλλά μάλλον γίνεται συντήρηση στην διασύνδεση

      Εισάγουμε από την Βουλγαρία σε μία Χ τιμή (ναι φτηνή) αντί να χρησιμοποιούμε την δική μας και να έχουμε πιο φτηνό ρεύμα!

      Ναι, ξέρω πολύ καλά ότι πουλάμε και κάναμε ρεκόρ φέτος: https://www.energygame.gr/ilektrismos/441492/katharos-eksagogeas-revmatos-ellada-gia-proti-fora-meta-apo-24-chronia/

      Και που εξάγουμε, τιμωρούμαστε!!!

      Αν ασχοληθείς με την παροχή σου θα βρεις πρόγραμμα ώστε να πληρώνεις φθηνά . Κάτω από δέκα λεπτά την kWh .
      Απλά το 72% των καταναλωτών βρίσκονται στον αυτόματο πιλότο σε πράσινο τιμολόγιο......
      Προχθές μου έστειλαν λογαριασμό επιχείρησης με τιμή kWh 0,37 !!!

      Όσο και αν έχω κάνει αναλύσεις και έχω κάνει συγκρίσεις, κάτω από 10 λεπτά χωρίς έξτρα καπέλα δύσκολα
      Ακόμα και της ΗΡΩΝ που έλεγαν όλοι με πολύ χαμηλή τιμή, έβαζαν πολλά καπέλα.

      Τι εννοείς καπέλο ; Το υψηλότερο πάγιο ;

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @dimitrioskosmas said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Για να καταλάβετε τι γίνεται με την ενέργειά μας που παράγουμε...
      Έχουμε (ή μάλλον είχαμε παραγωγή μέσω λιγνίτη), έχουμε τις καινούριες μονάδες ΔΕΗ με τους καινούριους τρόπους παραγωγής, έχουμε Φ/Β πάρκα και πολλές ανεμογεννήτριες.

      Η παραγωγή ενέργειας που έχουμε στην Ελλάδα είναι επαρκέστατη και μάλιστα έχω συνεργαστεί με πολλούς αυτοματιστές που έχουν κάνει τα συστήματα ελέγχου μέσω CLOUD για να βλέπει ο ΔΕΔΗΕ παραγόμενη, καταναλισκόμενη ενέργεια κλπ.

      Αλλά φυσικά το κράτος μας έχει κάνει συμφωνίες να αγοράζουμε ρεύμα από Βουλγαρία.
      Τι έχουνε μαγειρέψει κανείς δεν ξέρει....

      Εισάγουμε ή εξάγουμε ανάλογα τις συνθήκες. Γενικά είμαστε έντονα εξαγωγικοί

      Αυτήν την στιγμή εισάγουμε από Βουλγαρία 175 MW ( προφανώς φθηνά ) και εξάγουμε προς Αλβανία 600MW , προς Σκόπια 312 MW και πρός Τουρκία 125MW. Θα εξάγαμε και προς Ιταλία αλλά μάλλον γίνεται συντήρηση στην διασύνδεση

      Εισάγουμε από την Βουλγαρία σε μία Χ τιμή (ναι φτηνή) αντί να χρησιμοποιούμε την δική μας και να έχουμε πιο φτηνό ρεύμα!

      Ναι, ξέρω πολύ καλά ότι πουλάμε και κάναμε ρεκόρ φέτος: https://www.energygame.gr/ilektrismos/441492/katharos-eksagogeas-revmatos-ellada-gia-proti-fora-meta-apo-24-chronia/

      Και που εξάγουμε, τιμωρούμαστε!!!

      Αν ασχοληθείς με την παροχή σου θα βρεις πρόγραμμα ώστε να πληρώνεις φθηνά . Κάτω από δέκα λεπτά την kWh .
      Απλά το 72% των καταναλωτών βρίσκονται στον αυτόματο πιλότο σε πράσινο τιμολόγιο......
      Προχθές μου έστειλαν λογαριασμό επιχείρησης με τιμή kWh 0,37 !!!

      Για οικιακές καταναλώσεις μέχρι 300 kWh τ μηναια χαρά είναι το Γ1Ν. Δείτε τα πάγια και και τις κρυφές χρεώσεις και κάντε σύγκριση.μετα τις 300 kWh θέλει ψαξιμο

      Δεν υπάρχει καμία αλλαγή στους παρόχους όσο και να καις.
      Μόνο στην ΔΕΗ η οποία είχε άλλη χρέωση πάνω από τις 500 kWh τον μήνα και από 1/8/25 το έχει κάνει 200kWh

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Για να καταλάβετε τι γίνεται με την ενέργειά μας που παράγουμε...
      Έχουμε (ή μάλλον είχαμε παραγωγή μέσω λιγνίτη), έχουμε τις καινούριες μονάδες ΔΕΗ με τους καινούριους τρόπους παραγωγής, έχουμε Φ/Β πάρκα και πολλές ανεμογεννήτριες.

      Η παραγωγή ενέργειας που έχουμε στην Ελλάδα είναι επαρκέστατη και μάλιστα έχω συνεργαστεί με πολλούς αυτοματιστές που έχουν κάνει τα συστήματα ελέγχου μέσω CLOUD για να βλέπει ο ΔΕΔΗΕ παραγόμενη, καταναλισκόμενη ενέργεια κλπ.

      Αλλά φυσικά το κράτος μας έχει κάνει συμφωνίες να αγοράζουμε ρεύμα από Βουλγαρία.
      Τι έχουνε μαγειρέψει κανείς δεν ξέρει....

      Εισάγουμε ή εξάγουμε ανάλογα τις συνθήκες. Γενικά είμαστε έντονα εξαγωγικοί

      Αυτήν την στιγμή εισάγουμε από Βουλγαρία 175 MW ( προφανώς φθηνά ) και εξάγουμε προς Αλβανία 600MW , προς Σκόπια 312 MW και πρός Τουρκία 125MW. Θα εξάγαμε και προς Ιταλία αλλά μάλλον γίνεται συντήρηση στην διασύνδεση

      Εισάγουμε από την Βουλγαρία σε μία Χ τιμή (ναι φτηνή) αντί να χρησιμοποιούμε την δική μας και να έχουμε πιο φτηνό ρεύμα!

      Ναι, ξέρω πολύ καλά ότι πουλάμε και κάναμε ρεκόρ φέτος: https://www.energygame.gr/ilektrismos/441492/katharos-eksagogeas-revmatos-ellada-gia-proti-fora-meta-apo-24-chronia/

      Και που εξάγουμε, τιμωρούμαστε!!!

      Αν ασχοληθείς με την παροχή σου θα βρεις πρόγραμμα ώστε να πληρώνεις φθηνά . Κάτω από δέκα λεπτά την kWh .
      Απλά το 72% των καταναλωτών βρίσκονται στον αυτόματο πιλότο σε πράσινο τιμολόγιο......
      Προχθές μου έστειλαν λογαριασμό επιχείρησης με τιμή kWh 0,37 !!!

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @polioan said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Για να καταλάβετε τι γίνεται με την ενέργειά μας που παράγουμε...
      Έχουμε (ή μάλλον είχαμε παραγωγή μέσω λιγνίτη), έχουμε τις καινούριες μονάδες ΔΕΗ με τους καινούριους τρόπους παραγωγής, έχουμε Φ/Β πάρκα και πολλές ανεμογεννήτριες.

      Η παραγωγή ενέργειας που έχουμε στην Ελλάδα είναι επαρκέστατη και μάλιστα έχω συνεργαστεί με πολλούς αυτοματιστές που έχουν κάνει τα συστήματα ελέγχου μέσω CLOUD για να βλέπει ο ΔΕΔΗΕ παραγόμενη, καταναλισκόμενη ενέργεια κλπ.

      Αλλά φυσικά το κράτος μας έχει κάνει συμφωνίες να αγοράζουμε ρεύμα από Βουλγαρία.
      Τι έχουνε μαγειρέψει κανείς δεν ξέρει....

      Εισάγουμε ή εξάγουμε ανάλογα τις συνθήκες. Γενικά είμαστε έντονα εξαγωγικοί

      Αυτήν την στιγμή εισάγουμε από Βουλγαρία 175 MW ( προφανώς φθηνά ) και εξάγουμε προς Αλβανία 600MW , προς Σκόπια 312 MW και πρός Τουρκία 125MW. Θα εξάγαμε και προς Ιταλία αλλά μάλλον γίνεται συντήρηση στην διασύνδεση

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      Εντελώς fake αυτή η εικόνα....

      Αυτήν την στιγμή Ελλάδα 35 , Βουλγαρία 59 , Ιταλία 105 , Γαλλία 56 , Φινλανδία 25 .

      Στοιχεία από την εφαρμογή into analytics του ΑΔΜΗΕ
      Όντως κάποια στιγμή είχαμε νούμερα πάνω από 200 αλλά το αντίστοιχο συνέβαινε στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Χωρίς καμία σκέψη θα πήγαινα κατευθείαν στην Corola Cross στην πιο απλή έκδοση εξοπλισμού με τον δίλιτρο κινητήρα των 180 ίππων και 4Χ4 στα 35.470 ευρώ . Είναι περισσότρα τα χρήματα αλλά νομίζω αξίζει την διαφορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr