Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 50
    • Best 29
    • Groups 0

    skg1958

    @skg1958

    74
    Reputation
    8
    Profile views
    50
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skg1958 Unfollow Follow

    Best posts made by skg1958

    • RE: Mazda CX-60

      @chrisk6 said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
      Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!!

      Unknown αντίγραφο.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @cmax75 said in Mazda CX-60:

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο! Εξαιρετική επιλογή!
      Να πω ότι οδήγησα το CX-80, που είναι ουσιαστικά το ίδιο όχημα, απλώς λίγο πιο μακρύ για να βγει 6-7θέσιο.
      Πολύ καλό οδηγικά, κρύβει τον όγκο του, feel good σε όλα.
      Έχει και ένα απλό, φυσικό μπουτόν για να βγάζει εκτός όλα τα ενοχλητικά μπιπ-μπιπ χωρίς να μπαίνεις σε σειρά μενού και υπομενού...
      Στα συν και η μικρή οθόνη στο βάθος του ταμπλό που χρησιμοποιείς με το εργονομικό περιστροφικό χειριστήριο, σε αντίθεση με το νέο CX5 που εισχώρησε κι αυτό στις ευμεγέθεις ταμπλέτες. Ξενέρωμα...
      Η έκδοση που οδήγησα ήταν η 2.5 Phev, που με απογοήτευσε κάπως.
      Έχει δύναμη παντού, αλλά εμπλέκει πολύ εύκολα τον κινητήρα σε αντίθεση με άλλα phev που ξέρω και κάνει πολλούς ηλεκτρικούς μικροθορύβους, συνεχώς, σα να είναι αυτοκίνητο προπαραγωγής.
      Καμμία σχέση με την premium φάση που θέλει να το εντάξει η μάζντα.
      Καθώς το οδηγούσα σκεφτόμουν πόσο γ@μ@το θα είναι αυτό το εργαλείο με τον inline 6κύλινδρο...
      Σούπερ επιλογή φίλε skg1958

      Σ΄ευχαριστώ . Και εγώ το PHEV είχα οδηγήσει απλά για να δω το αυτοκίνητο . Δεν είχα καμία διάθεση για την έκδοση αυτή αφού είχα δει άπειρα βίντεο που εξηγούσαν πόσο καλύτερο είναι το diesel. Το δείχνουν εξ΄άλλου και οι πωλήσεις που είναι περίπου στο 65% υπέρ του diesel παρά τα φορολογικά μέτρα υπέρ του PHEV σε όλη την ΕΕ.
      Το diesel είναι premium σε όλα . Φίλος που πήρε GLC 300de και την πλήρωσε 25.000 παραπάνω όταν μπήκε στο CX-60 απογοητεύτηκε για την επιλογή του κυρίως στην ποιότητα του εσωτερικού .

      Την οθόνη την έκανα και αφής εν κινήσει μέσω ρυθμίσεων στο μενού, επίσης μέσα στα αγαπημένα μπορείς να έχεις λειτουργίες όπως το lane assist που το απενεργοποιείς με ένα κλικ
      Ο κινητήρας είναι αλλού...Δείχνει πολύ πιο δυνατός από το 254 άλογα αλλά είναι η ροπή που κάνει την διαφορά. Το στροφόμετρο είναι συνέχεια γύρω στις 800-1200 στροφές μέσα στην πόλη .Πραγματική μέση κατανάλωση 5,5/100

      Για αυτά που σου προσφέρει είναι φοβερό vfm . Διαθέτει τα πάντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: SUV ή Sedan?

      Περάσανε πολλές δεκάδες αυτοκίνητα από τα χέρια μου . Πάντα όμως είχα ένα ψηλό τετρακίνητο άλλοτε μικρό άλλοτε μεγάλο αφού πάντα είχα τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα συγχρόνως . Αν μου λέγανε να μείνω μέ ένα αυτό θα ήταν SUV και πάντα τετρακίνητο με ισχυρό μοτέρ. Είναι η χρυσή τομή . Σαν δεκαθλητή το βλέπω. Έχει χώρους σεντάν , είναι και sw , είναι και πολυμορφικό , έχει επιδόσεις και με ένα σετ κατάλληλων ελαστικών πας παντού

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @georgemit said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Βερνίκωμα να ξανακάνεις δε νομίζω πως γίνεται, ένα γυαλισματάκι στην 5ετία - 6ετία ναι ίσως το έκανα και πάλι κερί από πάνω.

      Εγώ δεν κάνω τίποτα.... ας τα κάνει ο επόμενος

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-30

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      αυτα τα λαστιχα ειναι γενικα ειναι πολυ λάιτ χωματινα
      ομως δεν βρισκω για το ματσουντα καταλληλο κανενα απο αυτα
      αν εβαζα καποιο, θα ηταν λατ. κρος.
      αλλα και παλι δεν ταιριαζουν στο αυτοκινητο
      δεν ειναι για κατι περα απο πολυ απλο χωματοδρομο, κριμα ειναι να το πηγαινετε οπουδηποτε αλλου

      ....γενικα αν θελεις κατι χωματινο, το πρωτο που αλλαζεις ειναι τη διασταση της ζαντας
      δυσκολα θα πας χωμα με πανω απο 16αρα σε τοσο μικρα αυτοκινητα
      θελεις το λαστιχο να εχει μαγουλο, προφιλ απο 65αρι και πανω
      αλλιως θα κανεις ζημια στο αμαξι, θα τρωει ολο το κραδασμο στα ημιαξονια και στα ψαλιδια, στις βασεις και γενικα εκει που δεν θες να τον τρωει, αλλα θα χαλασεις και τους σπονδυλους σου

      Το δικό μου φοράει μαμά 235/50 R20 και θα βάλω την ζάντα της απλής έκδοσης σε 235/60 R18 με τα Falken που ανέβασα στο προηγούμενο ποστ. Είναι και χειμερινά

      Φοράς 20αρες σε CX-30?

      CX-60 είναι το δικό μου

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-30

      @kostis20 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

      @skg1958 said in Mazda CX-30:

      @gatoz said in Mazda CX-30:

      αυτα τα λαστιχα ειναι γενικα ειναι πολυ λάιτ χωματινα
      ομως δεν βρισκω για το ματσουντα καταλληλο κανενα απο αυτα
      αν εβαζα καποιο, θα ηταν λατ. κρος.
      αλλα και παλι δεν ταιριαζουν στο αυτοκινητο
      δεν ειναι για κατι περα απο πολυ απλο χωματοδρομο, κριμα ειναι να το πηγαινετε οπουδηποτε αλλου

      ....γενικα αν θελεις κατι χωματινο, το πρωτο που αλλαζεις ειναι τη διασταση της ζαντας
      δυσκολα θα πας χωμα με πανω απο 16αρα σε τοσο μικρα αυτοκινητα
      θελεις το λαστιχο να εχει μαγουλο, προφιλ απο 65αρι και πανω
      αλλιως θα κανεις ζημια στο αμαξι, θα τρωει ολο το κραδασμο στα ημιαξονια και στα ψαλιδια, στις βασεις και γενικα εκει που δεν θες να τον τρωει, αλλα θα χαλασεις και τους σπονδυλους σου

      Το δικό μου φοράει μαμά 235/50 R20 και θα βάλω την ζάντα της απλής έκδοσης σε 235/60 R18 με τα Falken που ανέβασα στο προηγούμενο ποστ. Είναι και χειμερινά

      Φοράς 20αρες σε CX-30?

      CX-60 είναι το δικό μου

      Πες μας και τίποτα για το 60αρι όμως. 😁

      Το έχω ένα μήνα ακριβώς. Είναι το 3300 diesel AWD. Έχει την αίσθηση πολύ ακριβότερου αυτοκινήτου και καίει ελάχιστα

      χμμμμ
      εισαι ο που ανεβασε απο αθηνα το ντηζελ και το εγραψε ο ντιμσαββας...
      αμαξαρα
      τι μας νοιαζει ποσο καιει
      αμα εχεις την αμαξαρα δεν νοιαζεσαι για πετρελαια

      μην κανεις κανενα αστειο για σοβαρο χωμα με αυτο
      πηγαινε στα χαλαρα που παει και ο αδελφοσυντροφος ο @realzeus με το λανδροβερ και νομιζει οτι κανει οφροαντ
      χαχαχαχα

      Έχει εξαιρετική τετρακίνηση , ξεπερνάει και πολλά καθαρόαιμα . Θα του βάλω 18άρες με all terrain ελαστικά διότι είμαι και φωτογράφος άγριας ζωής και πάω σε περίεργα μέρη

      Ειναι το 25MY με τις πολλές αλλαγές σε ανάρτση και κιβώτιο?
      Πως σου φαίνονται αυτα τα δύο σημεία?

      Ναι είναι MY25 . Είχα οδηγήσει το PLUG IN αλλά όχι αρκετά για να πω διαφορές . Μια χαρά πάντως το βρίσκω. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο μοτέρ. Άλλη αίσθηση το 6κύλινδρο. Και έχει και υπέροχο ήχο μόλις ανέβουν οι στροφές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Όταν σταματήσω πχ να πάρω ένα καφέ ενώ αφήνω το κλειδί μέσα στη καμπίνα (με την οικογένεια εντός) σβήνει ο κινητήρας και το clima. Υπάρχει τρόπος να το παρακάμψω αυτό; Θέλω συνεχώς τον κινητήρα σε λειτουργία για το clima. Μήπως να βγαίνω από το eco για να μην ψάχνει να κάνει οικονομία;

      Είχα το 2.0TDi 4Μmotion με 190 άλογα του 2017 το οποίο μόλις πούλησα και πέρασα μαζί του 137.000 υπέροχα χλμ χωρίς προβλήματα. Με το που έβαζα μπροστά η πρώτη μου ενέργεια ήταν η απενεργοποίηση του start/stop .Επίσης ζήτημα να έκανα όλα αυτά τα χρόνια περισσότερα από 100χλμ στην ρύθμιση eco . Η οικονομία αυτών των λειτουργειών ( αν υπάρχει ) είναι μη μετρήσιμη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX5

      @babisstinson said in Mazda CX5:

      Ωραίο απ' έξω, με ξενέρωσε εντελώς η κατάργηση των φυσικών διακοπτών. Όχι κι εσύ ρε Mazda αυτήν την μαλακία..
      Γιατί δεν το βγάζουν και με τον δίλιτρο SkyActiv-X άραγε;
      Όπως το βλέπω, αν χρειαστώ μεγαλύτερο όχημα κάποια στιγμή θα πήγαινα απεθείας στο CX-60 και όχι στο CX-5

      Εγώ πήγα στο CX-60 χωρίς να χρειάζομαι τους χώρους αυτούς μόνο για το μοτέρ. Και είναι απίστευτο . Και δεν ακούγεται σαν diesel

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: VW Tiguan 2024

      @lap said in VW Tiguan 2024:

      Εγώ πλέον ρίχνω σπρέι στα αυτιά μου. Δεν ακούω κανέναν τριγμο.

      Σε 8 χρόνια δεν ακούστηκε τίποτα από το δικό μου . Το ότι οι καθρέφτες έτριζαν στο άνοιγμα κλείσιμο το θεωρώ λογικό αφού μαζεύεται βρωμιά στο σημείο εκείνο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958

    Latest posts made by skg1958

    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @dettol said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @dettol said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @gatoz said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @gatoz said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Μπορείς να βρείς παρόχους και να την πλρώνεις λιγότερο από 0,10/kWh

      αν δεν το εβαλες για να υπερασπιστεις πολιτικες, δεν το πιστευω, για πες σε ποιον και με τι πραγματικους ορους γιατι καθε χρονια πλερω και περισσοτερα ενω εχουμε γεμισει προπελες και καθρεφτες. βλεπω τον ιδιο λογαριασμο περυσι με περιπου ιδιες καταναλωσεις και ειναι 7-10% χαμηλοτερος το 24. ολα σε δεη, περυσι πρασινο, φετος πλε.
      εχω την εντυπωση παντως οτι ολο αυτο το κοστος ενεργειας που εχει ανεβει αντι να κατεβει, εχει επηρεασει ολη την αγορα και ειδικα την εστιαση και οτι καταναλωνει ενεργεια.

      τα υπερκερδη φυσικα απο το ρευμα σε γνωστους και φιλοι

      Δεν υπερασπίζομαι κανέναν , απλά είναι μία από τις δραστηριότητες μου . Θέλει ψάξιμο . Το μπλέ σταθερό τις ΔΕΗ έχει 0,145 με ή χωρίς συνέπεια ενώ σε όλους τους άλλους παρόχους μπορείς να βρείς με 0,099 με συνέπεια ή και ακόμα χαμηλότερα

      μπορεις να γινεις συγκεκριμενος? ποιος και με τι?

      δεν ειναι ανηκουστο νουμερο αυτο για τιμη kwh. Οι πιο φτηνοι παροχοι οντως στο 0.10 παιζουν

      https://allazorevma.gr/programs/elpedison-reward-maximum/?analisi

      ακριβο παγιο μεν, αλλα αν καταναλωνεις πολυ ρευμα (πχ 1000+ kwh μηνιαιως) συμφερει.

      Και με 200kWh το μήνα συμφέρει

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @gatoz said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @gatoz said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Μπορείς να βρείς παρόχους και να την πλρώνεις λιγότερο από 0,10/kWh

      αν δεν το εβαλες για να υπερασπιστεις πολιτικες, δεν το πιστευω, για πες σε ποιον και με τι πραγματικους ορους γιατι καθε χρονια πλερω και περισσοτερα ενω εχουμε γεμισει προπελες και καθρεφτες. βλεπω τον ιδιο λογαριασμο περυσι με περιπου ιδιες καταναλωσεις και ειναι 7-10% χαμηλοτερος το 24. ολα σε δεη, περυσι πρασινο, φετος πλε.
      εχω την εντυπωση παντως οτι ολο αυτο το κοστος ενεργειας που εχει ανεβει αντι να κατεβει, εχει επηρεασει ολη την αγορα και ειδικα την εστιαση και οτι καταναλωνει ενεργεια.

      τα υπερκερδη φυσικα απο το ρευμα σε γνωστους και φιλοι

      Δεν υπερασπίζομαι κανέναν , απλά είναι μία από τις δραστηριότητες μου . Θέλει ψάξιμο . Το μπλέ σταθερό τις ΔΕΗ έχει 0,145 με ή χωρίς συνέπεια ενώ σε όλους τους άλλους παρόχους μπορείς να βρείς με 0,099 με συνέπεια ή και ακόμα χαμηλότερα

      μπορεις να γινεις συγκεκριμενος? ποιος και με τι?

      Δες όλους τους παρόχους στα μπλε και θα δεις ότι όλοι τα έχουν γύρω στα 0,10 την kWh

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @gatoz said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Μπορείς να βρείς παρόχους και να την πλρώνεις λιγότερο από 0,10/kWh

      αν δεν το εβαλες για να υπερασπιστεις πολιτικες, δεν το πιστευω, για πες σε ποιον και με τι πραγματικους ορους γιατι καθε χρονια πλερω και περισσοτερα ενω εχουμε γεμισει προπελες και καθρεφτες. βλεπω τον ιδιο λογαριασμο περυσι με περιπου ιδιες καταναλωσεις και ειναι 7-10% χαμηλοτερος το 24. ολα σε δεη, περυσι πρασινο, φετος πλε.
      εχω την εντυπωση παντως οτι ολο αυτο το κοστος ενεργειας που εχει ανεβει αντι να κατεβει, εχει επηρεασει ολη την αγορα και ειδικα την εστιαση και οτι καταναλωνει ενεργεια.

      τα υπερκερδη φυσικα απο το ρευμα σε γνωστους και φιλοι

      Δεν υπερασπίζομαι κανέναν , απλά είναι μία από τις δραστηριότητες μου . Θέλει ψάξιμο . Το μπλέ σταθερό τις ΔΕΗ έχει 0,145 με ή χωρίς συνέπεια ενώ σε όλους τους άλλους παρόχους μπορείς να βρείς με 0,099 με συνέπεια ή και ακόμα χαμηλότερα

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      Στιγμιότυπο οθόνης 2025-08-11, 1.52.39 μμ.png

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Μπορείς να βρείς παρόχους και να την πλρώνεις λιγότερο από 0,10/kWh

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @skg1958 said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ

      Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.

      Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.

      Το ΠΣΚ που μας πέρασε πήγα από την Θεσσαλονίκη στις Ανατολικές ακτές του Πηλίου. Φουλάρισα Θεσσαλονίκη έκανα εντός πόλεως περίπου 10χλμ για συνολικά στο ταξίδι 500 επιπλέον χιλιόμετρα .Μέχρι τον Άνω Βόλο η κατανάλωση ήταν 4,3 στα Χάνια έφτασε τα 4,7 και στην κάθοδο επανήλθε στα 4,3. Στην επιστροφή έφτασε τα 4,9 στην άνοδο μέχρι τα Χάνια και στην Θεσσαλονίκη ήταν ξανά στο 4,3. Ποτέ δεν έχω δει μέση πάνω από 4,5 στον αυτοκινητόδρομο . Ίσως η αιτία είναι ότι φοράω 15άρες και όχι 16άρες ή 17άρες

      Αυτό το ΠΣΚ θα πάω με το CX-60 3,3 οπότε θα δώ νούμερα γύρω στο 6/100

      Κάτι δεν μετράς σωστά. Και το βίντεο που έβαλα είναι με την βασική έκδοση του Yaris και με 15 ιντσών ζάντες.

      Δεν μπορεί να γράψει τόσο χαμηλές σε ταξίδια πάνω από τα όρια. Εκτός εάν εννοείς κάτω από τα όρια.

      Δηλαδή με 130-140χλμ/ώρα δεν φαίνεται να γράφει τέτοιες καταναλώσεις σε καμία δοκιμή.

      Θα κοιτάξω και εγώ να βγάλω βίντεο. Πάντως όταν το πήρα από Αθήνα και ανέβηκα Θεσσαλονίκη (με τα όρια σε γενικές γραμμές ) είχα 19% ηλεκτρική κίνηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ

      Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.

      Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.

      Το ΠΣΚ που μας πέρασε πήγα από την Θεσσαλονίκη στις Ανατολικές ακτές του Πηλίου. Φουλάρισα Θεσσαλονίκη έκανα εντός πόλεως περίπου 10χλμ για συνολικά στο ταξίδι 500 επιπλέον χιλιόμετρα .Μέχρι τον Άνω Βόλο η κατανάλωση ήταν 4,3 στα Χάνια έφτασε τα 4,7 και στην κάθοδο επανήλθε στα 4,3. Στην επιστροφή έφτασε τα 4,9 στην άνοδο μέχρι τα Χάνια και στην Θεσσαλονίκη ήταν ξανά στο 4,3. Ποτέ δεν έχω δει μέση πάνω από 4,5 στον αυτοκινητόδρομο . Ίσως η αιτία είναι ότι φοράω 15άρες και όχι 16άρες ή 17άρες

      Αυτό το ΠΣΚ θα πάω με το CX-60 3,3 οπότε θα δώ νούμερα γύρω στο 6/100

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.

      Έχω πάρει το Mazda εδώ και έναν χρόνο στην βασική του έκδοση και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Η πραγματική του κατανάλωση στην αντλία σε αστική περιαστική χρήση είναι 3,5/100 και σε ταξίδι με ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια 4,3/100. ( καταναλώνει σαν σκούτερ 300 κυβικών). Επίσης είναι ιδιαίτερα ζωντανό αν το βάλεις στο power (0-100 σε 9,7'') . Μετά από έναν χρόνο το συμπέρασμα είναι ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @red_monster said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @skg1958 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Εάν του βάζανε τον παλιό 1,3 diesel θα ήταν υπέροχο

      Τι το υπέροχο έχει ο τραχύς 1.3 ;

      Με την ροπή του θα κουνούσε άνετα το μεγάλο βάρος και θα έκαιγε ελάχιστα. Tο παλιό Panda 4Χ4 diesel ήταν υπέροχο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      Εάν του βάζανε τον παλιό 1,3 diesel θα ήταν υπέροχο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr