Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 231
    • Best 163
    • Groups 0

    skg1958

    @skg1958

    479
    Reputation
    23
    Profile views
    231
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skg1958 Unfollow Follow

    Best posts made by skg1958

    • RE: Mazda CX-60

      @chrisk6 said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
      Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!!

      Unknown αντίγραφο.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δεν είναι photoshop . Το νερό όντως είναι κόκκινο
      Unknown αντίγραφο 3.jpg Unknown-2 αντίγραφο.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Κερκίνη

      PB091780.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_5191 2.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Σήμερα του φορέσαμε μποτάκια για τον χειμώνα.....

      IMG_4813 2 2.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Κερκίνη
      PA051082.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΔΡΟΜΩΝ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

      Χθες νωρίς το πρωί στα Τέμπη

      IMG_4555.jpeg

      posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: BMW vs Mercedes vs Audi

      Έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα από τα χέρια μου και από τα τρία γκρουπ. Πέρσι κάνοντας έρευνα αγοράς ξενέρωσα εντελώς και από τις τρείς μάρκες από την ποιότητα στο εσωτερικό και ειδικά αυτό που βλέπει ο οδηγός μπροστά του.
      Έτσι πήγα στην Mazda με πολύ μικρή οθόνη και φυσικούς διακόπτες που κάνουν στιβαρό κλικ σχεδόν για τα πάντα .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @babisstinson said in Mazda CX-60:

      Προχθές πήγα για το service στο CX-30 και όσο περίμενα περιεργάστηκα το CX-60, είχαν 2-3, το ένα με το λευκό εσωτερικό. Πω πω ζημιά. Τι ποιότητα, τι σχεδιασμός μέσα.
      Έκδοση Takumi Diesel σε Zircon Sand (έτσι για την αλλαγή από Soul Red Crystal) με ηλιοροφη και pack sound&convenience στα 68Κ.
      Τα διπλά από όσα έδωσα για το CX-30. Αμαξάρα όμως. Θα ήθελα να το κάνω ένα test drive, δεν πρόλαβα, την επόμενη φορά.

      Το έχω σε έκδοση Takumi Plus . Δεν ήθελα το λευκό εσωτερικό .Προτίμησα το μαύρο . Η ποιότητα κατασκευής είναι καλύτερη του Γερμανικού ανταγωνισμού που κοστίζει με αντίστοιχα μοτέρ και εξοπλισμό 30.000 επιπλέον.Όσο για το μοτέρ είναι απίστευτο. Δεν ακούγεται σαν diesel και η ροπή είναι τέτοια που κινείσαι μέσα στην πόλη με 40-50χλμ με 6η σχέση. Και καίει ελάχιστα . Η μέγιστη που έχω καταφέρει είναι 6,8/100 και πάντα το i-stop απενεργοποιημένο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958

    Latest posts made by skg1958

    • RE: Mazda CX-60

      Καταναλώσεις και επιδόσεις του 3.3 diesel

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @panossss said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      @panossss said in Mazda CX-60:

      Καλησπερα σε ολους, ηθελα να ρωτησω τυχον κατοχους για την αποψη τους για το phev 2.5 βενζινη 2024. Εχω διαβασει τα καλυτερα για το μοτερ αλλα κ καποια λιγοτερο καλα για αναρτηση σε κακοτεχνιες. Φυσικα ο φορος πολυτελειας δεν μ αρεσει αλλα ισως αντεχεται, απ την αλλη ομως η σκεψη οτι με τη λαιλαπα των επερχομενων νεων phev ή ev με ισως αλλες τεχνολογικες δυνατοτητες βαζουν ενα αστερακι για το αν αξιζει ή θα ειναι απαρχαιωμενο σε λιγο καιρο...

      Για μενα ομως καθοριστικα στοιχεια ειναι η αξιοπιστια (δεν θελω να ξαναδω λαμπακι βλαβης στη ζωη μου), η δυναμη στο μοτερ για ενεργητικη ασφαλεια με ανετες προσπερασεις και η ποιοτητα κυλισης.

      Υποστηριξη απο σερβις κλπ εχει αποκατασταθει καιρο ετσι?

      Είμαι κάτοχος του 3.3 diesel AWD . Επειδή πριν το πάρω μπήκα σε διάφορες ομάδες του fb με θέμα το CX-60 διαπίστωσα ότι το plug in έχει πολλά θέματα κυρίως με το υβριδικό σύστημα . Μπείτε να δείτε και εσείς .Επίσης όλα τα θέματα λύθηκαν στο μοντέλο του 2025. Έκανα test drive πέρσι το 2.5 plug in το οποίο ήταν του 2024 και η διαφορά στο μοτέρ με το δικό μου που είναι εξακύλινδρο είναι η μέρα με την νύχτα .Επίσης αυτό που διαβάζω από τους κατόχους του υβριδικού είναι ότι το χειμώνα η ηλεκτρική αυτονομία πέφτει στα 35-40χλμ
      Πολλοί κάτοχοι του υβριδικού με μοντέλα 2023-2024 τα δώσανε και πήρανε το diesel το οποίο όσο περνάει ο καιρός τόσο αντιλαμβάνομαι πόσο καλό αυτοκίνητο είναι και ειδικά αν υπολογίσεις και την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή σε σύγκριση με τον Γερμανικό ανταγωνισμό που με τον ίδιο εξοπλισμό χρειάζεσαι 20-30.000 ευρώ επιπλέον

      Πρίν είχα το Tiguan 2.0 TDi 4Motion το οποίο σήμερα κοστίζει τα ίδια με το CX-60 3.3 diesel

      Μπορεις να γραψεις τι ειδους θεματα ειχε το phev μεχρι το 2024 κ πώς το γνωριζουμε οτι λυθηκαν το 2025?

      Το diesel φανταζομαι ομως ειναι για χρηση σε μεγαλες αποστασεις για να μην υπαρχουν θεματα με dpf κλπ σωστα?

      Αυτό για το diesel έχεις δίκιο για τις μεγάλες αποστάσεις αλλά και στα ταξίδια βλέπω ότι σπανίως θα ανέβει πάνω από τις 2000 στροφές. Με 2000 στροφές έχεις 140χλμ . Ακόμα και μέσα στην πόλη βάζει 7η και κινείσαι με 900-1.000 στροφές .Δουλεύει συνέχεια πολύ χαμηλά και γι αυτό και η κατανάλωση του με δυσκολία φτάνει τα 7 λίτρα ακόμα και στα αστικά κέντρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @panossss said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      @panossss said in Mazda CX-60:

      Καλησπερα σε ολους, ηθελα να ρωτησω τυχον κατοχους για την αποψη τους για το phev 2.5 βενζινη 2024. Εχω διαβασει τα καλυτερα για το μοτερ αλλα κ καποια λιγοτερο καλα για αναρτηση σε κακοτεχνιες. Φυσικα ο φορος πολυτελειας δεν μ αρεσει αλλα ισως αντεχεται, απ την αλλη ομως η σκεψη οτι με τη λαιλαπα των επερχομενων νεων phev ή ev με ισως αλλες τεχνολογικες δυνατοτητες βαζουν ενα αστερακι για το αν αξιζει ή θα ειναι απαρχαιωμενο σε λιγο καιρο...

      Για μενα ομως καθοριστικα στοιχεια ειναι η αξιοπιστια (δεν θελω να ξαναδω λαμπακι βλαβης στη ζωη μου), η δυναμη στο μοτερ για ενεργητικη ασφαλεια με ανετες προσπερασεις και η ποιοτητα κυλισης.

      Υποστηριξη απο σερβις κλπ εχει αποκατασταθει καιρο ετσι?

      Είμαι κάτοχος του 3.3 diesel AWD . Επειδή πριν το πάρω μπήκα σε διάφορες ομάδες του fb με θέμα το CX-60 διαπίστωσα ότι το plug in έχει πολλά θέματα κυρίως με το υβριδικό σύστημα . Μπείτε να δείτε και εσείς .Επίσης όλα τα θέματα λύθηκαν στο μοντέλο του 2025. Έκανα test drive πέρσι το 2.5 plug in το οποίο ήταν του 2024 και η διαφορά στο μοτέρ με το δικό μου που είναι εξακύλινδρο είναι η μέρα με την νύχτα .Επίσης αυτό που διαβάζω από τους κατόχους του υβριδικού είναι ότι το χειμώνα η ηλεκτρική αυτονομία πέφτει στα 35-40χλμ
      Πολλοί κάτοχοι του υβριδικού με μοντέλα 2023-2024 τα δώσανε και πήρανε το diesel το οποίο όσο περνάει ο καιρός τόσο αντιλαμβάνομαι πόσο καλό αυτοκίνητο είναι και ειδικά αν υπολογίσεις και την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή σε σύγκριση με τον Γερμανικό ανταγωνισμό που με τον ίδιο εξοπλισμό χρειάζεσαι 20-30.000 ευρώ επιπλέον

      Πρίν είχα το Tiguan 2.0 TDi 4Motion το οποίο σήμερα κοστίζει τα ίδια με το CX-60 3.3 diesel

      Μπορεις να γραψεις τι ειδους θεματα ειχε το phev μεχρι το 2024 κ πώς το γνωριζουμε οτι λυθηκαν το 2025?

      Το diesel φανταζομαι ομως ειναι για χρηση σε μεγαλες αποστασεις για να μην υπαρχουν θεματα με dpf κλπ σωστα?

      Δεν ασχολήθηκα γιατί δεν με ενδιέφερε το plug in . Ρώτα το chatgpt προφανώς θα σου πεί. Πάντως λένε στις ομάδες ότι του 2025 είναι άλλο αυτοκίνητο σε ανάρτηση και σασμάν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Περί Θητείας [#3]

      @ilias-a said in Περί Θητείας [#3]:

      @skg1958 said in Περί Θητείας [#3]:

      @nickthetrib said in Περί Θητείας [#3]:

      @ilias-a said in Περί Θητείας [#3]:

      @dettol said in Περί Θητείας [#3]:

      τεραστιο σχολειο ο στρατος! συναναστρεφεσαι με ανθρωπους, που υπο αλλες συνθηκες ουτε καν θα συναντουσες. Δεν ειναι παντα ευχαριστο, αλλα ειναι σιγουρα χρησιμο. Βελτιωνεις κοινωνικες δεξιοτητες.
      Για το θεμα της αμυνας της χωρας, οντως δεν προσφερει ομως τιποτα 🙂

      Πλημμυρες, πυρκαγιες, διαφορα καιρικα φαινομενα?

      Τραγικό αυτό!!
      Υπάρχουν άλλες υπηρεσίες για αυτές τις περιπτώσεις!

      Παντού σε μεγάλες καταστροφές τον πρώτο λόγο τον έχει ο στρατός

      Υποστηρικτικο ρολο θα ελεγα, εχοντας παει σε φωτια στην Καρπαθο το 1990.

      Το μηχανικό είναι το σώμα που με τον εξοπλισμό που διαθέτει θα ανοίξει αντιπυρικές ζώνες αν χρειαστεί ή όπως έγινε με τον Ντάνιελ που στο Πήλιο πέσανε πολλές γέφυρες μέσα σε 2-3 μέρες αποκατέστησε την συγκοινωνία με τις μεταλλικές γέφυρες που διαθέτει

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @leftk said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Καποιοι λενε οτι το start stop συστημα κανει κακο στο αμαξι. Τι ισχυει τελικα? Πρεπει να το απενεργοποιουμε καθε φορα που βαζουμε μπρος?

      Η πρώτη κίνηση που κάνω μόλις πάρει μπροστά.Έχω παρακολουθήσει στο youtube μεγάλο βίντεο που εξηγεί τα πάντα. Όταν το λάδι είναι κρύο για να φτάει η πίεση παντού και να δημιουργήσει ένα φίλμ λαδιού χρειάζονται 11 δευτερόλεπτα.Όταν το λάδι είναι ζεστό χρειάζονται 7 . Άρα σε κάθε εκίνηση υπάρχει ένα χρονικό διάστημα μειωμένης λίπανσης . Κάναννε πείραμα τοποθετώντας καινούργια κουζινέτα στροφάλου σε κινητήρα και επί 24 ώρες έσβηνε και άναβε κάνοντας προσομείωση ενός έτους χρήσης . Τα αποτελέσματα ήταν απελπιστικά. Το σταρτ στοπ είναι μόνο για την μείωση ρύπων που προσπαθούν να επιτύχουν οι κατασκευαστές

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Αντάπτορας για ασύρματο carplay/android auto

      @chrisk6 said in LEXUS LBX:

      @panormus772 said in LEXUS LBX:

      @chrisk6 said in LEXUS LBX:

      Παρε αυτο να ξεμπερδευεις.
      Δουλευει μια χαρα χωρις προβληματα.
      Ειναι 2 σε 1.

      Επειδή εγώ το πήρα και δεν μου δουλεύει, το κινητό σου είναι 4g ή 5g ?

      5g είναι. Αλλά δεν νομίζω πως έχει διαφορά αυτό. Αν δεν έχει κάλυψη 5g θα σου δείχνει στο δίκτυο ότι και το κινητό σου (4g/E).
      Ποια συσκευή έχεις και δεν λειτουργεί;
      Σίγουρα έχεις AA/Carplay φαντάζομαι. Καινούριο αυτοκίνητο είναι αποκλείεται να μην έχει.

      Αν είναι κλειστό το siri το car play δεν δουλεύει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      skg1958
    • RE: Περί Θητείας [#3]

      @nickthetrib said in Περί Θητείας [#3]:

      @ilias-a said in Περί Θητείας [#3]:

      @dettol said in Περί Θητείας [#3]:

      τεραστιο σχολειο ο στρατος! συναναστρεφεσαι με ανθρωπους, που υπο αλλες συνθηκες ουτε καν θα συναντουσες. Δεν ειναι παντα ευχαριστο, αλλα ειναι σιγουρα χρησιμο. Βελτιωνεις κοινωνικες δεξιοτητες.
      Για το θεμα της αμυνας της χωρας, οντως δεν προσφερει ομως τιποτα 🙂

      Πλημμυρες, πυρκαγιες, διαφορα καιρικα φαινομενα?

      Τραγικό αυτό!!
      Υπάρχουν άλλες υπηρεσίες για αυτές τις περιπτώσεις!

      Παντού σε μεγάλες καταστροφές τον πρώτο λόγο τον έχει ο στρατός

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Περί Θητείας [#3]

      @ilias-a said in Περί Θητείας [#3]:

      @skg1958 said in Περί Θητείας [#3]:

      Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι πέρασα υπέροχα 28 μήνες ( Κόρινθος , ΣΕΑΠ - Ηράκλειο , ΚΕΑΠ - Ρεντίνα, 561-Θέρμη ) συν κάποιες εκπαιδεύσεις στην Σχολή Πεζικού στην Χαλκίδα

      Ποια χρονια υπηρετησες? Μεχρι τη ΣΕΑΠ την ιδια διαδρομη ειχαμε.

      Φεβρουάριο του 1980 κατατάχτηκα

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Περί Θητείας [#3]

      Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι πέρασα υπέροχα 28 μήνες ( Κόρινθος , ΣΕΑΠ - Ηράκλειο , ΚΕΑΠ - Ρεντίνα, 561-Θέρμη ) συν κάποιες εκπαιδεύσεις στην Σχολή Πεζικού στην Χαλκίδα

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @panossss said in Mazda CX-60:

      Καλησπερα σε ολους, ηθελα να ρωτησω τυχον κατοχους για την αποψη τους για το phev 2.5 βενζινη 2024. Εχω διαβασει τα καλυτερα για το μοτερ αλλα κ καποια λιγοτερο καλα για αναρτηση σε κακοτεχνιες. Φυσικα ο φορος πολυτελειας δεν μ αρεσει αλλα ισως αντεχεται, απ την αλλη ομως η σκεψη οτι με τη λαιλαπα των επερχομενων νεων phev ή ev με ισως αλλες τεχνολογικες δυνατοτητες βαζουν ενα αστερακι για το αν αξιζει ή θα ειναι απαρχαιωμενο σε λιγο καιρο...

      Για μενα ομως καθοριστικα στοιχεια ειναι η αξιοπιστια (δεν θελω να ξαναδω λαμπακι βλαβης στη ζωη μου), η δυναμη στο μοτερ για ενεργητικη ασφαλεια με ανετες προσπερασεις και η ποιοτητα κυλισης.

      Υποστηριξη απο σερβις κλπ εχει αποκατασταθει καιρο ετσι?

      Είμαι κάτοχος του 3.3 diesel AWD . Επειδή πριν το πάρω μπήκα σε διάφορες ομάδες του fb με θέμα το CX-60 διαπίστωσα ότι το plug in έχει πολλά θέματα κυρίως με το υβριδικό σύστημα . Μπείτε να δείτε και εσείς .Επίσης όλα τα θέματα λύθηκαν στο μοντέλο του 2025. Έκανα test drive πέρσι το 2.5 plug in το οποίο ήταν του 2024 και η διαφορά στο μοτέρ με το δικό μου που είναι εξακύλινδρο είναι η μέρα με την νύχτα .Επίσης αυτό που διαβάζω από τους κατόχους του υβριδικού είναι ότι το χειμώνα η ηλεκτρική αυτονομία πέφτει στα 35-40χλμ
      Πολλοί κάτοχοι του υβριδικού με μοντέλα 2023-2024 τα δώσανε και πήρανε το diesel το οποίο όσο περνάει ο καιρός τόσο αντιλαμβάνομαι πόσο καλό αυτοκίνητο είναι και ειδικά αν υπολογίσεις και την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή σε σύγκριση με τον Γερμανικό ανταγωνισμό που με τον ίδιο εξοπλισμό χρειάζεσαι 20-30.000 ευρώ επιπλέον

      Πρίν είχα το Tiguan 2.0 TDi 4Motion το οποίο σήμερα κοστίζει τα ίδια με το CX-60 3.3 diesel

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr