Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 474
    • Best 344
    • Groups 0

    skg1958

    @skg1958

    1202
    Reputation
    49
    Profile views
    474
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skg1958 Unfollow Follow

    Best posts made by skg1958

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Το ταλαιπωρώ αλλά μου χαρίζει ωραίες στιγμές
      PC060247.jpeg

      PC060218.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Του πίνουμε το αίμα...

      Unknown-6.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      IMG_5191 2.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-60

      @chrisk6 said in Mazda CX-60:

      @skg1958 said in Mazda CX-60:

      Έχω το diesel 3.3 του 2025 εδώ και 1,5 μήνα. Το μοτέρ είναι απίστευτο και με την ροπή που έχει βάζει 6η μέσα στην πόλη με 40-50χλμ και στροφάρει 800-900 στροφές. Η δε κατανάλωση αστεία. Μέση με το i-stop παντα απενεργοποιημένο 50% πόλη 50% εκτός στα 5.5/100 στην αντλία . Στο bc 5,8 !!!

      Βάλε καμιά φωτό για το χάζι!!
      Φαντάζομαι ελαστικότητα και τράβηγμα το 3.3!!!

      Unknown αντίγραφο.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Δεν είναι photoshop . Το νερό όντως είναι κόκκινο
      Unknown αντίγραφο 3.jpg Unknown-2 αντίγραφο.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Κερκίνη

      PB091780.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      Οι καλύβες των μυδοκαλλιεργητών στις εκβολές του Αξιού
      609004629_10166435749656030_8337644649309290021_n.jpg
      611837449_10166435749666030_7048228354469707864_n.jpg

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      Κερκίνη
      649076103_26298031413126266_5492924179946151243_n.jpeg 649184776_10166713746731030_4464299072099713574_n.jpeg 649282568_10166713746986030_7070409962582920012_n.jpeg 649827453_4516992215198417_44922795799194818_n.jpeg 649828916_1674192997068658_1157225224654866749_n.jpeg

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Σήμερα του φορέσαμε μποτάκια για τον χειμώνα.....

      IMG_4813 2 2.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Κερκίνη
      PA051082.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958

    Latest posts made by skg1958

    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      Το βράδι στην Θεσσαλονίκη ( έκθεση βιβλίου για όσους ξέρουν )

      730584532_10167216426806030_5399904225428260382_n.jpg )

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Posts προς Θεσσαλονικείς

      @polo2002 said in Posts προς Θεσσαλονικείς:

      Νέα αύξηση τιμών στο πάρκινγκ της Αγγελάκη συν 20€/μήνα το μηνιαίο και δεκαπενθήμερο, συν 15 το εβδομαδιαίο, υποθέτω θα έχει και στα άλλα αύξηση. Σε λιγότερο από χρόνο. Συν εξήντα το μηνιαίο μέσα σε τρία χρόνια.

      Όσο και να το ανεβάσουν πάντα γεμάτο θα είναι

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      skg1958
    • RE: Mazda CX-5

      @kostis20 said in Mazda CX-5:

      Το αυτοκίνητο πρέπει να σέρνεται ακόμα και με τον αμερικανικό 180αρι...Ληθαργικη επιτάχυνση λένε στο TFL...
      Για τον ευρωπαϊκό 140αρι φαντάζεστε...Αυτό είναι το πρόβλημα όχι η οθόνη.

      Με 0-100 σε 10,5'' καλύπτει μια χαρά τους περισσότερους χρήστες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: MAZDA FORUM

      @dimsabas said in MAZDA FORUM:

      Αφιερωμένο στον Γιώργο και το CX-60 του, επική κωλοτούμπα οι Ιάπωνες.

      Αν το CX-60 ήταν χωρίς φυσικούς διακόπτες δεν θα το κοιτούσα . Ο λόγος που δεν πήρα το Tiguan MK3

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      ΟΜ-1 ΜarkII & M.Zuiko Digital ED 150-400mm F4.5 TC1.25X IS PRO OM

      681278078_1280464644225168_3780811130540501232_n.jpg

      39.000 πόδια πάνω από την Θεσσαλονίκη ( Α380 )

      684543728_10166954697746030_6462647275333699773_n.jpg

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Πόσταρε δικές σου φωτογραφίες!Σχολιασμοί & κριτικές εντός...

      Μελισσοφάγος εν δράση

      710813099_10167099389916030_6953427614670594881_n.jpg

      posted in Αντίλογος
      S
      skg1958
    • RE: Οδήγησα....

      @realzeus said in Οδήγησα....:

      Εξαρτάται για ποιο Rolex μιλάμε. Υπάρχουν Rolex σε λογικά λεφτά, υπάρχουν και πανάκριβα, σε επίπεδο Patek. Αυτό είναι το θέμα με την Rolex, έχει μεγάλη γκάμα.

      Αν έχεις την δυνατότητα να δώσεις πολλά δεν θα πας σε Rolex

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Οδήγησα....

      @criuser said in Οδήγησα....:

      @skg1958 said in Οδήγησα....:

      @scotch said in Οδήγησα....:

      Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);

      Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C

      Τα Ρόλεξ είναι το αντίστοιχο μιας 5 ή μιας Ε τουλάχιστον, μιλώντας για ένα βασικό με ατσάλι μόνο.

      Τα ατσάλι - χρυσό που πουλάνε περισσότερο, είναι επιπέδου S class.

      Και πάλι δεν αντιστοιχούνε σε supercars. Υπάρχουν άλλες μάρκες που αντιστοιχούνε σε αυτά......

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Οδήγησα....

      @scotch said in Οδήγησα....:

      Μάλλον μπλέκεις την κυριολεξία με ένα απλό σχήμα λόγου. Όταν λέμε ότι τα θερμικά supercars είναι τα "Rolex" της αυτοκίνησης, μιλάμε αποκλειστικά για τη φιλοσοφία της τεχνολογίας (μηχανικά μέρη και ρομαντισμός, έναντι microchips και χρηστικότητας). Προφανώς και γνωρίζουμε όλοι ότι ένα Rolex κοστίζει χιλιάδες ευρώ παραπάνω από ένα Apple Watch, αλλά αυτό είναι παντελώς άσχετο με το νόημα της μεταφοράς. Κανείς δεν κάθισε να συγκρίνει τιμοκαταλόγους κοσμηματοπωλείων. Η σύγκριση αφορούσε τη νοοτροπία: αγοράζεις κάτι για τον αναλογικό του ρομαντισμό (ΜΕΚ/Rolex) ή για την ψηφιακή του χρηστικότητα (EV/Smartwatch);

      Τα Rolex είναι το αντίστοιχο ενός θερμικού ΒΜW 3 ή μιας Mercedes C

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • RE: Οδήγησα....

      Και όμως θυμάμαι προσπέραση από ηλεκτρικό.Πέρσι τον Αύγουστο κατεβαίνοντας Αθήνα με το CX-60 κινούμενος με 140-170χλμ ( ήταν χαλαρή ακόμη η κατάσταση ) εκτός από τα τούνελ που πήγαινα με 100 με προσπέρασε μπλε Model 3 λίγο πριν την Κατερίνη και μάλιστα το σχολίασα στην σύζυγο αφού μου έκανε εντύπωση.
      Στο ύψος του Βόλου με ξαναπροσπέρασε πηγαίνοντας τουλάχιστον με 180χλμ .
      Φτάνοντας στα ΣΕΑ Αλμυρού να πάρουμε ένα νερό το είδα να φορτίζει.
      Εγώ αναχώρησα σε 2 λεπτά και το άφησα εκεί .
      Φτάνοντας στα ΣΕΑ Ατάλαντης με προσπέρασε πάλι γρήγορα ( εγώ θα είχα τουλάχιστον 130-140χλμ και αμέσως έβγαλε φλας για να μπεί μέσα.....
      Αλλη φορά δεν θυμάμαι να με προσπέρασε ηλεκτρικό στην εθνική οδό .Εγώ κινούμαι πλέον με τα όρια + 10χλμ στο gps

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skg1958
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr