Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 454
    • Best 294
    • Groups 0

    tolisk20

    @tolisk20

    870
    Reputation
    28
    Profile views
    454
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tolisk20 Unfollow Follow

    Best posts made by tolisk20

    • RE: LEXUS LBX

      Μια φωτο για καλο βραδυ..20241111_143801.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: LEXUS LBX

      20241029_163837.jpg

      20241029_163732.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα😁
      20250209_110345.jpg 20250209_173434.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tolisk20
    • RE: LEXUS LBX

      Και μεσα20241109_163734.jpg
      20241109_163704.jpg
      20241109_163559.jpg20241109_163621.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Για το ματι!!

      20250107_163248.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tolisk20
    • RE: TOYOTA FORUM

      Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
      110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..

      Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..

      Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
      Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Καλο μηνα..καλοκαιρακι και μπανακι

      20250601_102803.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tolisk20
    • RE: LEXUS LBX

      3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...20250208_133915.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      SAMURAI

      20241230_174330.jpg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tolisk20
    • RE: LEXUS LBX

      Εκανε μπανακι το ασβοκουναβο20250307_191552.jpg 20250306_184646.jpg 20250306_175903.jpg 20250306_180435.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20

    Latest posts made by tolisk20

    • RE: HONDA FORUM

      https://www.carandmotor.gr/nea/o-pio-axiopistos-kinitiras-16-ek-hiliometra?fbclid=IwY2xjawLBR8VleHRuA2FlbQIxMQABHgjq98BWSyCtBV-N16vpu0lg-j3vPFNDkpdb7kc16kRJqqDEBZIE0v79BX9O_aem_ud4Fvv3tGB3GQoJqFKiP0Q

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @panos2171 said in Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?:

      To CC λόγω δουλειάς το χρησιμοποιώ πάντα, ακόμα και στους επαρχιακούς δρόμους ή ακόμα ακόμα και στον περιφερειακό όταν έχει μειωμένη κίνηση. Όσον αφορά την κατανάλωση δεν έχω δει διαφορές αλλά σε ανηφόρες/κατηφόρες παίρνω εγώ τον έλεγχο.

      Το ΑCC το έχω δουλέψει στο focus IV. Είναι πολύ ωραίο, ένα update του CC πρακτικά αλλά δε θα το έλεγα και απαραίτητο, δε μπορώ να πω ότι μου λείπει δηλαδή.

      Οι φορές που είπα ρε γμτ τώρα να είχα το ACC είναι όταν θέλω να πάω πολύ πάνω από τα όρια. Εκεί μόλις πετύχενα κάποιον με 150 πχ έβαζα 180 και τον κυνηγούσα οπότε δεν είχα τόσο το νου μου μην πέσω σε ραντάρ.

      Αυτό που για μένα είναι απαραίτητο είναι η αυτόματη μεγάλη σκάλα στα φώτα, το αντάλλαζα άνετα ακόμα και με CC.

      Y,Γ αύριο θα κάνω ταξίδι με αυτοκίνητο χωρίς CC 😁

      Ονειρικη η αυτοματη μεγαλη σκαλα!!
      Τωρα το δα οτι δεν εχω απλως acc αλλα i-acc😁

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • RE: Διλληματα - οικογενειακό D SUV

      Πολυ καλες επιλογες και τα δυο (byd seal,mazda cx60)που κοιτας!!...Lexus Nx 350 awd μεταχειρισμενο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Renault Symbioz 2024

      Πολυ ομορφο με ιδανικο μεγεθος..καλοταξιδο!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;)

      Καινουργια dacia jogger, C3 aircross-opel frontera
      Μεταχειρισμενα c3 aircross,jeep renegade-fiat 500x,seat arona

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..

      Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
      Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
      Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
      Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
      Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
      Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...

      Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!

      Τώρα πως συμφωνούμε ενώ εγώ λέω ότι κάνει και εσύ ότι δεν κάνει μόνο εσύ το κατάλαβες..
      Σου εξήγησα πότε δεν κάνει οικονομία. Επίσης δεν κάνει σε ένα ανηφορικό κομμάτι όταν χωρίς acc θα κόψεις γιατί δεν θέλεις να ζορισεις το αμάξι και ρίχνεις ταχύτητα ενώ αν έχεις acc και ο μπροστά διατηρήσει την ταχύτητα του παρά την ανηφόρα υποχρεώνοντας σε να κρατήσεις τον γρήγορο Ρυθμό σου.
      Αλλά σε αυτή την περίπτωση καις παραπάνω γιατί διατηρείς ταχύτητα ενώ ανηφοριζεις.
      Αυτό δεν σημαίνει ότι το acc καίει περισσότερο αλλά ότι εσύ οδηγείς πιο γρήγορα!

      Ρε αδερφε το ξαναγραψα 2 φορες..στις περισσοτερες των περιπτωσεων θα καψει λιγοτερο ενα acc..αλλα δεν ειναι κανονας..οποτε δεν ειναι ΑΛΗΘΕΣ οτι θα καψεις λιγοτερο με ACC γιατι υπαρχουν και περιπτωσεις που μπορει να καψεις περισσοτερο!!..οσον αφορα την ανηφορα ενας εμπειρος οδηγος θα χει αναπτυξει ομαλα ταχυτητα πριν απο αυτην στο ισιο η κατηφορικο κομματι ετσι ωστε να κρατησει οσο το δυνατον υψηλοτερη ταχυτητα αλλα με χαμηλο φορτιο μεσα στην ανηφορα που ακολουθει..αυτο ενα acc ακομα δεν μπορει να το προβλεψει..σε 2-3-5 χρονια μπορει να το κανει..επιπλεον καθε αυτοκινητο και καθε τεχνολογια ειναι διαφορετικη..τα υβριδικα-ηλεκτρικα πετυχαινουν μεγαλυτερη ανακτηση στην κατηφορα με περισσοτερα χλμ, τα mild hybrid cοasting αφηνοντας το γκαζι, τα wankel rx7/rx8 καινε λιγοτερο οταν πας με περισσοτερα χλμ και κανεις λιγοτερη ωρα το ταξιδι καθως παιζει σημαντικοτερο ρολο η ωρα λειτουργιας παρα η μεση ταχυτητα..κ.ο.κ..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @antoniokon said in Renault Symbioz 2024:

      Τόλη εσύ λες ότι το acc ΔΕΝ κάνει οικονομία...

      Ο tkin καταλήγει ότι ΚΑΝΕΙ οικονομία...

      Πώς συμφωνείτε?

      Ή κάτι χάνω από τα συμφραζόμενα?

      Εχω απαντησει απο κατω..αυτο που λεω ειναι οτι δεν ειναι αληθες οτι με το acc θα καψεις ΠΑΝΤΑ λιγοτερο..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @a-d-p said in Renault Symbioz 2024:

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..

      Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
      Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
      Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
      Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
      Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
      Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...

      Και Ναι και όχι
      Το δικό μου acc κόβει ταχύτητα ομαλά, αλλά στην επιτάχυνση τα δίνει όλα, δεν επιταχύνει ομαλά, εκτός κ αν είναι μικρή η διαφορά
      πχ αν πέσει από τα 90 στα 30, μετά θα γκαζωσει απότομα.
      Αν δεν έχεις πολλές κ μεγάλες αυξομειώσεις ταχύτητας, αν υπάρχει καλή ροή της κυκλοφορίας δλδ, το acc είναι πιο οικονομικό. Βασικά πάντα είναι οικονομικότερο.
      Τυχόν χαμηλότερη κατανάλωση χωρίς τη χρήση του acc, είναι απλά αποτέλεσμα μικρότερης μέσης ωριαίας ταχύτητας. Γνώμη μου

      ..εχω χρησιμοποιησει acc σε αλλα αμαξια αλλα οχι στο lexus κυριως γτ δεν παω μεγαλες αποστασεις στην εθνικη..σε μεγαλο ταξιδι θα το πραξω..σε συζητησεις που εχω με φιλους-γνωστους-μηχανικους αυτο που παιζει ρολο δεν ειναι μονο οι επιβραδυνσεις-επιταχυνσεις αλλα και το συνολικο φορτιο σε μια διαδρομη..βασικα συνδυασμος αυτων των δυο κυριως+ αεροδυναμικοι συντελεστες κ.α..
      Οταν ενα acc παει ανηφορα-κατηφορα 100χλμ ασκει πολυ μεγαλυτερο φορτιο απ οτι ενος εμπειρου οδηγου που παει 90 ανηφορα-110 κατηφορα με το ιδιο πατημα..η 85-115 κ.ο.κ..επιπλεον σ ενα υβριδικο η ηλεκτρικο αφηνοντας τ αμαξι να κυλισει στην κατηφορα κερδιζεις και σε ανακτηση..οποτε συνολικα ναι μπορεις να δεις χαμηλοτερη καταναλωση απ οτι με το acc πηγαινοντας με τα ιδια χλμ/ωρα αλλα αυτο δεν ειναι ευκολο..θελει εμπειρια-προπονηση-ελαφρια κυκλοφορια..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      @tkin73 said in Renault Symbioz 2024:

      @tolisk20 said in Renault Symbioz 2024:

      Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..

      Ενώ δεν το έχεις βάλει που είσαι σίγουρος ότι δεν είναι αληθές!
      Εγώ πάλι που δεν έχω σου λέω ότι σίγουρα καις λιγότερο εκτός από την περίπτωση που κουμπωσεις πίσω από ραλίστα που σε κάνει αυξήσεις την ταχύτητα από την επιθυμητή.
      Διαφορετικά σε νορμάλ συνθήκες το acc κόβει προληπτικά για να κρατήσει την ορισμένη απόσταση πολύ πιο ομαλά και από το καλύτερο πόδι , γιατί είναι λογισμικό που δεν κουράζεται. 100 φορές να χρειαστεί να κόψει θα κόψει ομαλά. Ο άνθρωπος όσο κουράζεται θα πατά περισσότερο φρένο ή θα αργεί να κόψει οπότε πάλι απότομες αντιδράσεις θα έχει.
      Τα ίδια και για την αύξηση ταχύτητας το μηχάνημα αυξάνει πιο ομαλά από το παπούτσι του καθενός...
      Και ως γνωστόν ο χειρότερος εχθρός της οικονομικής οδήγησης είναι οι απότομες αλλαγές ταχύτητας...
      Οπότε ναι το acc στις περισσότερες των περιπτώσεων σου κάνει οικονομία...

      Γραφω δεν ειναι αληθες..και το επιβεβαιωνεις με την τελευταια προταση που συμφωνουμε!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • RE: Είναι το Cruise Control οικονομικότερο ?

      Acc δεν εχω βαλει ποτε..εν το μεταξυ κατι διαβασα οτι μ αυτο καις λιγοτερο..που δεν ειναι αληθες..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tolisk20
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr