Μια φωτο για καλο βραδυ..
Best posts made by tolisk20
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης
Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα


-
RE: TOYOTA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..
Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!! -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!posted in Περί αυτοκίνησης
Καλο μηνα..καλοκαιρακι και μπανακι

-
RE: LEXUS LBXposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...

-
RE: LEXUS LBXposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οσο τετρις και να κανεις οταν ερθει το παιδακι χρειαζονται δραστικες κινησεις..

Latest posts made by tolisk20
-
RE: HONDA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dstou said in HONDA FORUM:
Είναι το Honda Civic Shuttle, το αντίπαλο δέος του Tercel προ 40 ετών!
Συμφωνουμε
-
RE: HONDA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η Honda παντα δεν κοιτουσε μονο το εμπορικο κομματι..απλα τα τελευταια χρονια δεν βγαζει καθολου εμπορικα αυτοκινητα+ εχει χασει το μεγαλο κεφαλαιο petrolheads..κοιτουσε πολλα πραγματα διαφορετικα πανω στη μηχανολογια που αλλες εταιριες ουτε στα ονειρα τους..
Βρειτε μου μαμα ζυγισμενο στροφαλο να γυριζει 11000 στροφες..βρειτε μου μοτερ 1600,1800,2000 να βγαζει 600-700 αλογα με μαμα σωθηκα..Β16-Β18-Κ20-F20..Καποτε η HONDA εβγαλε αυτο το πανασχημο mini station..αμφιβολου ποιοτητας και εμπορικης δυναμης..
μετα απο 20-25 χρονια εγινε ωδη στον χωρο του παγκοσμιου dragster!!

-
RE: SUZUKI FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@a-d-p said in SUZUKI FORUM:
Τελικά χαλάνε και τα Suzuki


Τα σουζουκι δεν χαλανε..ουτε τα καινουργια και προσωπικα δεν εχω κανενα οφελος η συμφερον να το λεω..στον σφκν δουλευουν με τεστ παραγωγικοτητας..τα αμαξια βγαινουν πολυ γρηγορα..2 σερβις αλλου=3 εκει..π.χ ενας κολιες στο κολαρο δεν θα βρεθει εξαιτιας αυτου του λογου..η λαμπα δεν εχει γινει τουλαχιστον στο σφκν..
Το μεγαλο λαθος του ειναι οτι δεν εχει εργοδηγο-δοκιμαστη και τ αμαξια φευγουν χωρις δοκιμη..
Αλλα κατα τ αλλα τα σουζουκι παραμενουν σκυλια!!Αυτα εκ των εσω..
-
RE: LEXUS LBXposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..
Το σχόλιο το έκανα διότι πιο πάνω ειπώθηκε ότι στην εθνική λειτουργεί κυρίως με τον θερμικό κινητήρα
Καλα εδω ειπωθηκαν αλλα κ αλλα

-
RE: LEXUS LBXposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Έχω παρατηρήσει με το Mazdayaris που τεχνολογικά είναι ίδιο με το LBX ότι σε ταξίδι πχ Θεσσαλονίκη Αθήνα με ταχύτητες μέχρι 130χλμ που μπορεί να κινείται ηλεκτρικά στην διαδρομή η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυμαίνεται από 18 μέχρι 24%. Η μέγιστη κατανάλωση που έχω δει σε ταξίδι είναι 4,5/100
Τεχνολογικα ειναι ιδιο αλλα εχουν 2 διαφορες...η μπαταρια του lbx ειναι μεγαλυτερη και πιο αξιοποιησιμη..το lbx ειναι βαρυτερο..προσωπικα εχω δει μεχρι και με 138χλμ/ωρα στην οθονη σε κατηφορα να παει αμιγως ηλεκτρικα με σταθερο γκαζι οχι αφημενο..
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Κάνοντας μια χαλαρή βόλτα σε στροφοδιαδρομη, στον Άγιο Λαυρέντη Πηλίου, συνειδητοποιω ότι τόσο καλό τιμόνι/πάτημα έχω ξαναοδηγησει εγώ, στο πρώτο Φοκους και ίσως στο Μαζντα 6 του '15... και μιλάμε για την 1.8 με ημιάκαμπτο πίσω, ούτε καν τη διλιτρη... ότι και να λέμε, είναι απίστευτη η πρόοδος και εξέλιξη των τογιοταίων που κοροϊδευουμε ως παπουδιέρες κλπ.
Ποτε δεν ημουν στριφτερος..ως συνηθως πηγαινα ευθεια με σχεδον ολα τα αυτοκινητα που ειχα..το μοναδικο αμαξι που μου αρεσε και με παρακινουσε να το στριψω ηταν το civic type r ep3 που ειχα..το δευτερο ειναι το lexus..
-
RE: LEXUS LBXposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Οσο τετρις και να κανεις οταν ερθει το παιδακι χρειαζονται δραστικες κινησεις..
Να σας ζήσει το μωράκι, να το χαίρεστε !
Η αλήθεια είναι πως όσο είναι μικρά τα παιδιά, τουλάχιστον μέχρι 10 ετών, όσο χώρο και να έχεις δεν θα φτάνει !Ευχαριστουμε μπαμπη..και δευτερο να κανω πρωτα ο θεος μαλλον με χωραει οπως το βλεπω..χωραει και 2 καροτσια η μπαγκαζιερα τουλαχιστον αυτα που γινονται μικρα οταν τα κλεινεις..γιατι θα ταν κριμα να το δωσω σε τοσο λιγο καιρο και να παω για μεγαλυτερο..
Εδω με ολο το σετ καροτσι+ καλαθουνα που μαλλον δεν προκειται να τα χρειαστει ποτε ολα μαζι









