Μια φωτο για καλο βραδυ..
Best posts made by tolisk20
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα
-
RE: TOYOTA FORUM
Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..
Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!! -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Καλο μηνα..καλοκαιρακι και μπανακι
-
RE: LEXUS LBX
3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...
Latest posts made by tolisk20
-
RE: Chery Forum
@tkin73 said in Chery Forum:
Πάντως τα 470λτ του υβριδικού μου κάνουν εντύπωση. Το 7 που είναι 25εκ μακρύτερο με το ζόρι έχει 500...μήπως είναι το κλασικό τρικ που λένε τα λτ του βενζίνης αλλά αναφέρονται στο υβριδικό;
Και η ερώτηση. Αυτό το αμάξι μπορεί να θεωρηθεί ανταγωνιστής της cc?
Θεωρητικά είναι πιο ισχυρό ακόμα και από το δίλιτρο, μάλλον πιο εξοπλισμένο και από 6 ως 10-12Κ φθηνότερο....
Σε απτή ποιότητα δεν ξέρω πως στέκεται αν είναι έστω και μια σκάλα κάτω από το 7 που έχω δει πάλι μπορεί να είναι καλύτερο από το Τογιότα.
Αν αφήσουμε στην άκρη ότι σε 5 χρόνια πρέπει να το σκοτώσουμε οπότε ότι γλιτώνεις στην αγορά το χάνεις στην πώληση, πως στέκεται άραγε ανταγωνιστικα;Αυτο με τα νουμερα και τα πορτπαγκαζ παιζουν..αν δεν το δειτε με τα ιδια σας τα ματια μην πιστευετσι τιποτα..εχω δει δηλωμενο 300αρι να ναι μεγαλυτερο απο 400αρι..
-
RE: VW T-ROC 2026 HEV
Ετσι οπως προχωραει η τεχνολογια πιο πιθανο ειναι πριν χαλασει η υβριδικη μπαταρια (οχι της vw
)να την εχεις αναβαθμισει με ενα phev συστημα με μια η περισσοτερες μπαταριες που ΤΟΤΕ θα αξιζει
-
RE: Dacia Bigster
Ποιος τρελος θα παει να δωσει 30-35-40 χιλιαρικα για να κανει σκληρο off roading με καινουργιο 4wd,awd?
Αυτα που ζητας ειναι μια καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα,να σε βγαλει απο ενα δυσκολο σημειο,κανα χιονακι αντε και καμια light διαδρομη με μικρες γωνιες αλλα μεχρι εκει..Αλλιως αρχαιοκαπηλος!!
Περνεις με 3-4-5 χιλ ενα vitara,ενα jimny, ενα forester και οργωνεις τα βουνα..και αναλογως που θες να φτασεις ξεκινας το tuning -
RE: Suzuki Vitara 2015
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:
@leftk said in Suzuki Vitara 2015:
@dimitrioskosmas δηλαδη τι καταναλωσεις περιπου? Βλεπω καποιους που δινουν καταναλωσεις 8-9λιτρα/100 μεικτα. και αλλους εδω στο φορουμ που λενε 4-6 λ/100. Τι ισχυει τελικα?
7,5 μικτό με 70% κίνηση εντός πόλης και χρήση κλιματισμού
Επιστροφή από καλοκαιρινές διακοπές.
Ξεκινήσαμε πριν μια βδομάδα από Πάτρα και μέσω Μπράλου κινηθηκαμε προς Αρκίτσα για να περάσουμε Αιδηψό. Τελικός προορισμός το Πευκί.
Μέχρι εκεί και με συνεχόμενη χρήση κλιματιστικού και νορμάλ ταχύτητες είχαμε μέση κατανάλωση 5,2.
Κατά την παραμονή μας στην Εύβοια, κινούμενοι στο βόρειο κομμάτι αυτής και με ελάχιστη χρήση κλιματιστικού αυτή έπεσε στα 5,0.
Η επιστροφή ήταν από το ανατολικό κομμάτι του νησιού. Κινηθηκαμε αρχικά προς Προκόπι και εν συνεχεία προς Χαλκίδα. Ακολούθως, μέσω Θήβας-Λιβαδειάς-Ιτέας επιστρέψαμε Πάτρα, με τον κλιματισμο να δουλεύει συνεχόμενα. Στην επιστροφή ανεβάσαμε ρυθμό κι έτσι τα συνολικά 1.073 χιλιόμετρα εκλεισαν με μέση κατανάλωση 5,3.
Καθόλου άσχημα.Μην λες για τέτοιες καταναλώσεις στα Suzuki. Τα λέμε και δεν μας πιστεύουν, δεν θέλουν να καταλάβουν ότι το ήπιο υβριδικό, δουλεύει πολύ καλά... Δεν είμαστε δα και toyota...
Η αλήθεια είναι πως και εγώ δεν τις πολυπιστευα αυτές τις καταναλώσεις, ακόμα και ως κάτοχος του αυτοκινήτου.
Ο λογος είναι πως αφενός μεν με γαργαλάει το δεξί πόδι, αφετέρου δε οι διαδρομες εκτός ήταν συνήθως μέσω αυτοκινητοδρόμων, όπου μοιραία η μ.ω.τ. είναι υψηλή κι ετσι αυξάνεται και η κατανάλωση.
Πριν μερικούς μήνες χρειάστηκε να κάνω την διαδρομή Πατρα-Αιγιο-Πατρα μεσω της Π.Ε.Ο. τακτικα. Σε μια από αυτές τις διαδρομές έφαγα φλασια και είπα να δω πόσο θα κάψει εάν οδηγω στρωτά και πόσο εάν οδηγω χειρουργικά.
Αν θυμάμαι καλά στην πρώτη περίπτωση είδα σχετικά εύκολα νούμερα κάτω από 5,0 (4,8 με 4,9), ενώ στην δεύτερη περίπτωση έφτασα ακόμα και στο 4,5, με τόσο προσεκτικό τρόπο οδήγησης όμως που με κούρασε.
Οπότε με την ευκαιρία των διακοπών είπα να το τσεκάρω, καθώς τα χιλιόμετρα κατά συντριπτική πλειοψηφία δεν θα γίνονταν σε αυτοκινητόδρομους. Και μπορώ να πω πως έγραψε μια εξαιρετική τιμή με βάση τον τρόπο που το οδήγησα.
Και πραγματικά έχω απορία ποια θα ήταν η διαφορά σε κατανάλωση στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης συγκριτικά με ένα Yaris Cross Hybrid. Θα έγραφε κάτω από 4,5 το Yaris άραγε;...Απο αμφικλεια μεχρι θηβα περιπου..με ταχυτητες 70-90..lexus lbx awd 1400 κιλα+2 ατομα+2 ζωα+1 σπιτι αποσκευες 3 λιτρα/100..σε ολα σχεδον τα επαρχιακα σημεια με μικρες υψομετρικες διαφορες παιζει απο 2,6 ως 3,4.... 3,7 μ.ο διακοπων σε 900 χλμ με 700 επαρχιακο 200 αυτοκινητοδρομο-βουνο-χωμα-ανεβοκτατεβασματα απ τα 1300 υψομετρο στη θαλασσα
-
RE: Suzuki Vitara 2015
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
λοιπον
μου επεσε το κωλοκλειδο στο πατωμα στον οδηγο
και αναγκαστηκα να σταματησω να σκυψω
εχει λοιπον ενα κουμπι που δεν τοξερα, σιγα μην ψαξω αλλιως, εκει που ειναι οι αισθητηρες κλπ που γραφει eco - ειχα ακουσει αλλα το θεωρουσα μυθο....χαχαχαχα
το πατησα
σαν να ψοφησε βεβαια το a/c και δουλευει λιγοτερο
και το αμαξι περισσοτερο ραθυμο, επαθε μια τογιοτοποιηση φτου κακα, ολο με σβηστη μηχανη πηγαινε
δοκιμασα με αυτο το κατεβαζμα, κατηφοριτσα το περισσοτερο απο το σπιτι εταιρεια, καπου 6km, 19(!!!) φαναρια, πες τα 8-10 τουλαχιστον με πιανουνε. απο μηδενισμα, εχει 1.4 μεση. χαχαχαχαχα
το ξηλωσα οταν εφτασα, δεν ειναι για μενα οι γκεϊλιές αυτες....Το ίδιο διαπιστώνω σε πολλά τεσς υβριδικών. Στο eco η κατα άλωση τους πέφτει αισθητά.
Ισχυει..σε βοηθαει να καψεις λιγοτερο
-
RE: Toyota Corolla 2019
@shumakos said in Toyota Corolla 2019:
Στις μεγάλες ανηφόρες εκεί γύρω από το Αρτεμίσιο, πρέπει να αποδεχτείτε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει διαθέσιμα τα 122-140 hp αναλόγως τη γενιά του 1,8 HEV που έχει κάτω από το καπό, αλλά έχει μόνο τα 90 κάτι άλογα που αποδίδει ο βενζινοκινητήρας του συστήματος κίνησης. Οπότε αν θες σβελτάδα θα υποστείς και τις υψηλές στροφές και την κατανάλωση που αυτές προϋποθέτουν. Είναι η λιγότερο ευνοϊκή συνθήκη χρήσης γι' αυτά τα αυτοκίνητα. Αλλά δεν πειράζει. Έχουν αλλού τη χάρη τους.
Για ποιο λογο να μην εχεις τα 122-140 αλογα?..η μπαταρια δεν αδειαζει ποτε σε τετοιες διαδρομες παρα μονο αν πας εντελως οικονομικα οπως πας μεσα στη πολη σε φλατ σημεια για να πας μεγαλες αποστασεις ηλεκτρικα πραγμα που ειναι λαθος σε εντονα ανοδικες διαδρομες..εστω και με λιγο γκαζακι στα ορια της οικονομικης ταχυτητας να πας δεν θα μεινεις ποτε αδειος απο δυναμη!!
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@monman2 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@tolisk20 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Εδω ο τυπος ειχε βγει βολτα σαν να μη συμβαινει τιποτα.
πιστεύω να κράτησες την φωτογραφία με την πινακίδα θα εχεις την πιο δημοφιλή ανάρτηση στο "αγγελίες για γέλια ή κλάματα "
Εδω σε χω..χθες μεσημερι Λ.Αθηνων
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Εδω ο τυπος ειχε βγει βολτα σαν να μη συμβαινει τιποτα..
-
RE: VW T-ROC 2026 HEV
Αυτο παντως με τη τιμη εγω δεν θα το βαζα σα μειονεκτημα..οι τιμες θ ανεβαινουν και θ ανεβαινουν και θ ανεβαινουν ειτε λεγετε toyota ειτε vw..καθε καινουργιο θα νε ακριβοτερο..
-
RE: VW T-ROC 2026 HEV
@ilias-a said in VW T-ROC 2026 HEV:
Περα απο τα προσωπικα μας γουστα καποια πραγματα ειναι αδιαμφισβητητα, οταν μιλαμε για αξιοπιστια, καταναλωση, κοστος χρησης, σεβασμο στον πελατη η εταιρεια σε παγκοσμιο επιπεδο ειναι μια, δεν το λεω εγω ο μπαρμπαηλιας το λενε οι πωλησεις της στην υδρογειο εδω και 20-25 χρονια.
Αν εχει στραβα? Παρα πολλα τα εχουμε ξαναπει τελειο αυτοκινητο δεν υπαρχει, καπου ολα πονανε, πριν κανα 3ωρο εγραψα για τις κρεμαγιερες της, να σου πω και ακομα μερικα αν θες.
Θες αυτοκινητο σε σχετικα λογικες τιμες που δε σε προδιδει συχνα, τογιοτα, θες πολυτελεια, λεξους.
Σε ολο τον κοσμο και σε ολους τους τομεις ολοι προσπαθουνε να ανταγωνιστουν τον πρωτο και οχι τον ουραγο.
@tolisk20 καλη και αξια η ρενω με πολλα πλεονεκτηματα, αλλα στο ηλεκτρολογικο κομματι συνηθως τα κανει ροιδο, απο τα παλια τα χρονια, μακαρι να τα καταφερει τωρα.Το ξερω αδερφε..ο Γαμπρος μου επι μια 20αετια στο Σφακιανακη ειναι..ενα καλο εχει οτι περναν πολλα πραγματα εγγυηση και αντικατασταση για να μην τους βγει χειροτερα το ονομα..