Μια φωτο για καλο βραδυ..
Best posts made by tolisk20
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα
-
RE: TOYOTA FORUM
Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..
Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!! -
RE: LEXUS LBX
3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...
Latest posts made by tolisk20
-
RE: Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
15 λεπτά ή διαφορά καυσίμου; δεν ξέρω στα πρατήρια που βλέπω εγώ Θεσσαλονίκη η διάφορες είναι από 20 λεπτά ως +30.
Μπορει να ναι 20..απλα εγω φουλαρα με 1,70 και τωρα εχει 1,72..και ειπα 15λ διαφορα απ το 1,57 που γραψες..δεν ξερω ποσο εχει το ντιζελ..παντως τα νουμερα που σου βαλα εχουν περιθωριο να ναι και πιο μεγαλη η διαφορα..
Γενικα το φουλ υβριδικο με το ντιζελ στην εθνικη καινε περιπου το ιδιο αν πας στα ορια του κ.ο.κ..δλδ στα 120-130..στα 150 θα καψει λιγοτερο το ντιζελ..στα 110 και κατω το υβριδικο..και επειδη εδω δεν μιλαμε για ενα Αθηνα-θεσσαλονικη που νε πολυ πιθανον να συμφερε το ντιζελ αλλα πολυ κοντα στην Αθηνα..αν μενει και κεντρονοτια το παιδι με τη κινηση θα εχει και κερδος με το υβριδικο..δεν το κρινω σαν αμαξι μονο σαν καταναλωση..μπορει το 308 να χει ανωτερο εξοπλισμο και πατημα στο δρομο.. -
RE: Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka
@tkin73 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
@tolisk20 said in Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka:
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel..Με 80 χλμ το ντίζελ 308 μπορεί να καίει και στρογγυλό 4αρι με κόστος 1.57 το γιαρις πόσο θα καίει δλδ που να συμφέρει καλύτερα;
Μην ωραιοποιουμε καταστάσεις απλή βενζίνη ή υβριδική εκτός πόλης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ένα οικονομικό ντίζελ με κριτήριο το κόστος.Εγραψα 80χλμ μεση ωριαια..δλδ να παει και 110-120 κυριως στο τμημα αφιδνες-σχηματαρι..τα νουμερα που γραφω ειναι σε χρηματα οχι σε λιτρα..υπολογισμενη και η διαφορα των 15λεπτων υπερ του ντιζελ..4,7 και κατω θα καιει το yaris 100% με μεση ωριαια 80
Το 308 καιει 5,2×1,57=8,16 ευρω/100χλμ
Το yaris 4,7×1,72=8,08 ευρω/100 χλμΣτην ιδια διαδρομη μετρημενη απ τον Αλιαρτο..lexus lbx awd 1400 κιλα+4 ατομα+1 σπιτι αποσκευες>=1800 κιλα και εκαψα 4,2/100 με 75χλμ μεση ωριαια..στην εθνικη πηγαινα 110-120-130 στο τμημα απο θηβα ως αφιδνες..την ιδια διαδρομη 1 ατομο χωρις αποσκευες παιζει να καιει 3,4-3,7/100..εχω βαλει αναλυτικες φωτο στο αντιστοιχο τοπικ..
-
RE: Yaris Cross vs T-Cross vs Mokka
Αν πρεπει οπωσδηποτε να πας σε καποιο απ αυτα τοτε yc..
Οσο για την οικονομια παροτι οι διαδρομες σου δεν βολευουν ενα υβριδικο αν πας με μια μεση ωριαια γυρω στα 80χλμ/ωρα θα καις το ιδιο η λιγοτερο απ το diesel.. -
RE: Toyota Corolla Cross
Παντως το cx-30 απο πλευρας διαστασεων και χωροδιαταξης δεν μπορει να συγκριθει σε καμια περιπτωση με το cc..συμφωνω ειναι πιο κοντα στο chr απ οτι στο cc..το μονο αμαξι που στα ματια μου καθετε πολυ κοντα στον σχεδιασμο του cx30 και θα συγκρινα απολυτα μ αυτο ειναι το kia xceed..
Κοινως μεσα στην κατηγορια των csuv υπαρχουν 2 κ 3 υποκατηγοριες με σχηματα κ μεγεθη -
RE: TOYOTA FORUM
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
Εξαιρετικός ο συγκεκριμένος τεχνίτης.
Τον παρακολουθώ καιρό στο Instagram.
Πολλά και έξυπνα tips και DIY για υβριδικά Toyota (και οχι μόνο).Εχετε διαβασει τπτ για τις μετατροπες hev σε phev του συγκεκριμενου..δουλευουν?
-
RE: LEXUS LBX
Και καταναλωσεις φουλ φορτωμενος με μια σταση περιπου στα μεσα της διαδρομης
1)σε επαρχιακο 3,1/100 με μεση ωριαια 60 χ.α.ω
2)το μεγαλυτερο κομματι στην εθνικη 4,2/100 αντιστοιχα με 75 χ.α.ω -
RE: LEXUS LBX
Επιστροφη ελληναρα απ το κωριο μετα απο 4ημερο..
4 ατομα + ενα σπιτι αποσκευες..Συνολικα 1800kg++
-
RE: Toyota Corolla Cross
@nmsm2 Προσωπικα και στις διαδρομες που ακολουθω καθημερινα αστικα και περιαστικα παρατηρω οτι το hev σε ταχυτητες 40-70 καιει το ιδιο η και λιγο λιγοτερο απ οτι μποτιλιαρισμενος στο σταματα ξεκινα..επισης στα 70-90 καιει επισης σχεδον οσο σε συνθηκες πολης η ελαχιστα παραπανω οσο ανεβαινουν τα χλμ..απ τα 90 και πανω ανεβαινει εκθετικα..
Lexus lbx awd-1400kg -
RE: LEXUS LBX
Αγαπητοί μου, έχω αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός LBX, μόνο που έχω κόλλημα με το AWD (για διάφορους λόγους που δεν θα ήθελα να σας κουράσω τώρα). Το έχει κανένας να μοιραστεί εμπειρίες?
Επίσης κάποιες γενικές ερωτήσεις (AWD ή FWD) προς τους φίλτατους ιδιοκτήτες:
Θα μπορούσε να αναφέρει κάποιος ρεπρίζ με δύο άτομα και δύο βαλίτσες καμπίνας;
Το να πηγαίνεις εθνική με 130-140 είναι καθόλου ενοχλητικό;
Μια προσπέραση σε φορτηγό σε επαρχιακό δρόμο προβληματίζει;
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!Αν πας σε χιονια-light off road δραστηριοτητες εκδρομες η εχεις σπιτι στο βουνο παρτο awd..ουτως η αλλως στον 99% των μετακινησεων σαν fwd συμπεριφερετε και αυτο..ρεπριζ με 2 ατομα και βαλιτσες ειναι πολυ αμεσο..περνεις κατευθειαν αυτο που θες χωρις την φοβερη ροπη αλλα η επιταχυνομενη κινηση ειναι πανω απ το μ.ο της κατηγοριας..επιπλεον στα χλμ που θες τις ρεπριζ 80-140 δεν εχουν διαφορες awd/fwd καθως εδω το βαρος δεν παιζει τοσο ρολο
..το fwd ειναι ελαφρως γρηγοροτερο οσο λιγοτερα τα χλμ (0-60) και κυριως απο σταση (ξεαδρανει πιο γρηγορα)..εθνικη με 130 δεν ακους τπτ..προσπεραση στον επαρχιακο σε φορτηγο ευκολη και σε πολυ λιγα μετρα.! -
RE: Toyota Corolla Cross
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρους