Μια φωτο για καλο βραδυ..
Best posts made by tolisk20
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα
-
RE: TOYOTA FORUM
Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..
Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!! -
RE: LEXUS LBX
3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...
Latest posts made by tolisk20
-
RE: Renault Symbioz 2024
@polioan said in Renault Symbioz 2024:
Μετά από καιρό που έχω να μπω και να γράψω...
Θα την πω την αμαρτία μου!
Αν είχε βγει το SYMBIOZ strong hybrid, θα το επέλεγα από το COROLLA CROSS που είχα δώσει την παραγγελία στην αρχή.Παρόλο ότι δεν είχα σε εκτίμηση πολύ την RENAULT θα την έκανα την υπέρβαση!!!
Εμενα μ αρεσει και αρκετα..περισσοτερο απ το captur
-
RE: LEXUS LBX
Καλησπέρα σε όλους. Έκανα πρόσφατα test drive. Είμαι 1,85 και 95 κιλά. Το τιμόνι σκάλωνε στο πόδι μου..Η εντύπωσή μου είναι ότι τοποθετήθηκε υπερβολικά χαμηλά. Ήθελα να ρωτήσω, υπάρχει κανένας από όσους το αγόρασαν, με παρόμοιο ανάστημα, που να βολεύτηκε στη θέση οδήγησης? Μήπως ήταν η ιδέα μου, ή μήπως κάτι δεν ρύθμισα καλά. Δεν με απασχολούν οι χώροι πίσω, αλλά η θέση οδήγησης τουλάχιστον πρέπει να είναι άνετη. Ευχαριστώ.
Ειμαι 1,83-87 κιλα..σαν θεση οδηγω αρκετα πιο μπροστα απ την τερμα πισω θεση..και χαμηλα..και ειμαι υπερανετα..
Το τιμονι ειναι κομπλε..το εχω στο ανωτερο σημειο..νομιζω κατι κανεις λαθος καθως χωροταξικα μπροστα χωρανε πιο μεγαλοσωμοι απο σενα..πισω ναι δεν χωρας..Το τιμονι παντως ειναι φαουλ..
Η οδηγηση οταν καθεσαι τερμα ψηλα ειναι σαν να καθεσε σε σταντακι και να προσπαθεις να φας απ το χαλι -
RE: LEXUS LBX
Καλες και ασφαλεις βολτες..
Εγω εχω παρει ενα stanley 1000Α..το χω αφησει στο πορτ παγκαζ..θελει και αυτο καπου καπου να το βλεπεις αν εχει μπαταρια ετσι ωστε αν και οποτε το χρειαστεις να μπορει να σε βοηθησει..
Κοστος 100-120 ευρω
-
RE: Suzuki eVitara
@gatoz said in Suzuki eVitara:
@tolisk20 said in Suzuki eVitara:
@gatoz said in Suzuki eVitara:
@tolisk20 said in Suzuki eVitara:
Ερωτηση..η heatech e (οχι η heatech)πλατφορμα φτιαχθηκε σε συνεργασια με την toyota η ειναι της suzuki?
suzuki
Κατι ακουγετε και για μικρο lexus σ αυτη τη πλατφορμα και μου κανε εντυπωση..ιδωμεν
εγω λεω να βγαλουν και κανενα θερμικο γιατι βουνο και μπαταρια σημαινει περπατημα
Μωρε καλα τα λες αλλα ποιος θα παει βουνο με ηλεκτρικο?..ασε που το 90% θα αφορα δικηνητες εκδοσεις
-
RE: Suzuki eVitara
@gatoz said in Suzuki eVitara:
@tolisk20 said in Suzuki eVitara:
Ερωτηση..η heatech e (οχι η heatech)πλατφορμα φτιαχθηκε σε συνεργασια με την toyota η ειναι της suzuki?
suzuki
Κατι ακουγετε και για μικρο lexus σ αυτη τη πλατφορμα και μου κανε εντυπωση..ιδωμεν
-
RE: Suzuki eVitara
Ερωτηση..η heatech e (οχι η heatech)πλατφορμα φτιαχθηκε σε συνεργασια με την toyota η ειναι της suzuki?
-
RE: Suzuki eVitara
@lap said in Suzuki eVitara:
Αυτός πρέπει αν ναι 182-183cm σε ύψος. Τεράστιοι χώροι πίσω.
4,27μ και τέτοιοι χώροι και πορτμπαγκάζ. Πρεπει να βγει και σε θερμικό για να γίνει χαμός.
Εντωμεταξύ έχει μέχρι και πλευρική στήριξη στα πίσω καθίσματα
Πολυ δυσκολα θερμικο με 4,27 και τετοιο χωρο..εδω εκμεταλευονται οτι δεν εχει μηχανοστασιο και ουσιαστικα τραβαν τους αξονες ειδικα τον εμπρος..γ αυτο και το μεγαλο μεταξονιο..
-
RE: Toyota Yaris Cross
@aprilfool7 said in Toyota Yaris Cross:
@a-d-p said in Toyota Yaris Cross:
Επίσης, από αυτά που γράφουν οι κάτοχοι στο φόρουμ, θα έχεις προβλήματα με την μπαταρία αν κάθεται τον μισό χρόνο. Για 8000 χλμ το χρόνο δεν αξίζει η αλλαγή. Υπολόγισε ότι θα χρειαστεί να βάλεις αλλά 5000€ τουλάχιστον, τα οποία θα πάρεις πίσω σε 10 χρόνια από την χαμηλότερη κατανάλωση.
Λιγότερα απο 4.000 χιλ έχω τον χρόνο.
Σ ευχαριστώ πολύ
Με λιγοτερα απο 4000 χιλ δεν αξιζε καν να παρεις yc κ γενικοτερα καινουργιο αμαξι..οχι να τ αλλαξεις κιολας..κατσε οπως εισαι..Αν θες κ οικονομια ντε κ καλα μολις βγει απ την εγγυηση βαλτου ενα υγραεριο..που κ παλι με 4000 το χρονο θα κανεις αποσβεση σε 6-8 χρονια..εγω δεν θα του κανα τιποτα
-
RE: Lexus UX
@gtsartsal said in Lexus UX:
Για όσους λενε ότι το C -HR (που ειναι το ίδιο αμάξι με το UX) ειναι μικρό...
Το ux σε σχέση με το chr έχει όντως μικρότερους χώρους και στους πίσω.
Και στο πορτ - παγκαζ.
Και παρότι βασίζεται στο ίδιο πάτωμα με το C-HR και είναι και 10 cm μακρύτερο απο το C-HR.Ειναι πιο μεγαλο μπροστα..ολα τα lexus το εχουν..το lbx εχει πιο πολυ χωρο μπροστα απ το καινουργιο chr..εδω παιζει ρολο και η ογκωδης κεντρικη κονσολα του chr