Μια φωτο για καλο βραδυ..
Best posts made by tolisk20
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Και σε ασφαλτο και σε χωμα με 30 ποντους χιονι μας εβγαλε ασπροπροσωπους κυριολεκτικα
-
RE: TOYOTA FORUM
Ανεκαθεν απ το πρωτο μου οχημα που ηταν στα 18 μου ενα σταρλετακι με 80 αλογα και αργοτερα που εφτασα να εχω καθημερινο αμαξι 600+ αλογων στην εθνικη πηγαινα με 120χλμ (110-130)
110 σε ανηφορικα τμηματα και 130 στις κατηφορες..την ιδια ακριβως οδηγηση κανω και τωρα με το υβριδικο που εχω..η μονη διαφορα οτι το αφηνω και ρολλαρει περισσοτερο στα κατηφορικα τμηματα πηγαινωντας ηλεκτρικα για αρκετα χιλιομετρα..Δεν κατακρινω αυτους που πανε με 140-150-160 στην εθνικη..απλα το μονο ερωτημα που μου γεννιετε ειναι τι οδηγικη ευχαριστιση παιρνουν απ αυτο?..υπαρχει καποιος αλλος λογος που το κανουν αυτο..βιαζοντε να πανε στις δουλιες του η νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι οδηγοι και μπορουν να πανε με περισσοτερα χλμ απ αυτα που οριζει ο Κ.Ο.Κ?.θα μεινω ομως κυριως στην οδηγικη ευχαριστηση..
Ως εργαζομενος οδηγος με βαν εδω και 7 χρονια αλλα και ως ερασιτεχνης οδηγος αγωνων ταχυτητος (ντραγκστερ,rwyb) και παρειστικα ξεκαυλωματα σε καποιες εγχωριες πιστες οπως μεγαρα σερρες κτλπ δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να τρεχεις στον δημοσιο δρομο ειτε στην εθνικη ειτε στα στενα ειτε οπουδηποτε..Αργα η γρηγορα θα το πληρωσεις ειτε εσυ ειτε ο ανθρωπος σου που χεις διπλα σου ειτε ο συνανθρωπος σου που οδηγει η ειναι πεζος..
Πολλοι σκεφτονται μια κληση αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο κακο που μπορει να σου βγει μελλοντικα και σε καλο!! -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Καλο μηνα..καλοκαιρακι και μπανακι
-
RE: LEXUS LBX
3000 χλμ αισιως και κατευχαρηστημενος..φουλαραμε και συνεχιζουμε...
Latest posts made by tolisk20
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Corolla sedan επισης σου κανει δεν ξερω αν ειναι στα γουστα σου οπως τα station
Αυτο δεν εχει ουτε 15χιλ χλμ αλλα θα καιει κανα 6,5αριhttps://www.car.gr/classifieds/cars/view/46289305-toyota-corolla
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Επειδη ειδα κοιτας και μεταχειρισμενο station οπως το focus εγω στη θεση σου θα κοιταγα για corolla touring..πολυ οικονομικη-πολυ αξιοπιστη-για 4 ατομα μια χαρα..πορτ παγκαζ μεγαλο..και μεχρι τα 22 χιλιαρικα πανω κατω που κοιταα..το μονο θεμα ειναι οτι τα,προλαβαινουν ολα οι ταξιτζηδες..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46462764-toyota-corolla
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δε γνωριζω τις τεχνικες δυσκολιες αλλα θα ηθελα απο τις πριμιουμ μαρκες να προσφερουν σαν εξτρα και πληρωτικο αξεσουαρ μια μπαταρια σε βαλιτσακι ας πουμε που να δινει 100 χιλιομετρα εξτρα αυτονομιας η οποια θα φορτιζει μονο σε 220 βολτ και ας θελει 6 ωρες φορτισης, μονο σε κοινη μπριζα, τη βγαζεις και τη φορτιζεις στο σπιτι το βραδυ, το πρωι την κοτσαρεις και εχεις 100 χιλιομετρα.
αυτο που θελεις δεν μπορει να γινει ή μαλλον πιο σωστα δεν εχει νοημα να γινει και θα εξηγησω τους λογους. 100χλμ που θα ηθελες ως "μπιτονακι" απαιτουν περιπου 15kwh. Ριξε μια ματια στα προιοντα ecoflow
https://www.plaisio.gr/smart-tech-gadgets/ilektrokinisi/ecoflow-delta-2-max_4392868?gad_source=1&gad_campaignid=12572635412&gclid=CjwKCAjwprjDBhBTEiwA1m1d0hgwlM3jmSTou6meXPzsoxE2hnpst2YcANYOxO-6pPu9qKu69d1jLhoChLUQAvD_BwE
και θα δεις οτι η μπαταρια 2kwh που προσφερουν, κοστιζει περιπου πανω απο χιλιαρικο, εχει διαστασεις αρκετα μεγαλες και ζυγιζει 23κιλα. Σκεψου τωρα να χρειαζεσαι 7 τετοιες! Επισης, ακομα και αν εχεις παραχωρησει σε αυτην το πορτ μπαγαζ σου ακομα και αν κουβαλας τα κιλα της και ακομα και αν μεινεις απο ενεργεια (κατι που δεν συμβαινει και παλι θα εξηγησω τον λογο), μπορεις να φορτισεις απο αυτην μονο με 1-2kw.
Ο λογος που δεν "μενεις" σε ηλεκτρικο αυτοκινητο ειναι διοτι το bms υπολογιζει πολυ καλυτερα την υπολειπομμενη μπαταρια σε σχεση με τον δεικτη βενζινης ενος ΜΕΚ. Επισης, απο οσο γνωριζω, ολα τα ηλεκτρικα εχουν ενα μικρο ποσοστο και κατω απο το 0% (περιπου 3-5%) επομενως εχεις απο εκει αλλα περιπου 30-50χλμ.Οι περιορισμοι που ανεφερε ο cirus ειναι οι σημαντικοτεροι και κυριως η υποδομη στα νησια, τα οποια δεχονται μεγαλο ογκο επισκεπτων καθε καλοκαιρι και το επιπεδο υποδομης τους ειναι αρκετα πισω σε σχεση με την ηπειρωτικη ελλαδα. Μαλιστα, η χαζομαρα του ελληνικου κρατους με το 40% δημιουργει ακομα περισσοτερα προβληματα, διοτι σε καποια μικρα νησια θα μπορουσες, αν εφτανες φορτισμενος, να μην χρειαστει να φορτισεις καν για οσο καιρο εμενες εκει.
Εχει βγει παντως σε ενα ecocar δεν θυμαμαι πιο..σου δινε θεωρητικα 100χλμ αυτονομια και ειχε αλλο ενα βαλιτσακι που σου δινε αλλα 100..ηταν κατω απο 50 κιλα και εμπαινε στο δαπεδο του πορτπαγκαζ
-
RE: Geely Forum
@katafractos17 said in Geely Forum:
35 και 37 χιλιάρικα μόνο.
Μιλάμε για σούπερ τιμές.
Γιατί όμως μόνο 60άρα μπαταρία;Η 32 με 34 με τη κρατικη επιδοτηση
Η 30 με 32 αν την παρεις και εισαι και στους 100 πρωτους..-θα μπορουσε να εχει μεγαλυτερη μπαταρια αλλα ισως εχουν δωσει βαση αλλου οπως στην ταχυφορτιση και οχι τοσο στην αυτονομια..
-
RE: BEST VFM SUV
@savas89 said in BEST VFM SUV:
@tolisk20 said in BEST VFM SUV:
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
Στα δικα σου θελω
Δεν έρχεται το hybrid και σίγουρα όχι σε αυτή τη τιμή. Τόσο έχει το vfm lpg! Επίσης μπορεί να ψάξει την τέρμα απλή έκδοση του dfsk 600 τεράστιο που περνάν αέριο κρατώντας την 6ετη εγγύηση, με ρίσκο φυσικά κινεζικού θερμικού, γύρω στα 26κ με ατέλεια όμως, αν είναι 3τεκνος
Για το lpg εγραψα και γω
-
RE: BEST VFM SUV
@dangr86 στη θεση σου θα περνα το dacia jogger lpg..τεραστιοι χωροι 2,90 μεταξονιο,7θεσιο αν θες,οικονομια εφαμιλοι με full hybrid..Απο 22 χιλ..ειναι συμπλεγμα csuv-mpv αλλα δεν το λες ασχημο
Στα δικα σου θελω
Χωροι-οικονομια-τιμη=vfm -
RE: BEST VFM SUV
@criuser said in BEST VFM SUV:
@dangr86 said in BEST VFM SUV:
To CHR όντως ξεκινάει ψηλά στην απλή έκδοση και μετά ξεφεύγει πολύ, επίσης το είδα από κοντά και οι πίσω χώροι μου φαίνονται λίγο στενοί. Η μεσαία έκδοση στο MG βγαίνει στα 25.5Κ στο άσπρο.
To Duster το είδα από κοντά, ωραίοι χώροι αλλά μέσα μου φάνηκαν πολύ σκληρά τα πλαστικά του και γενικά δεν ενθουσιάστηκα από το εσωτερικό, το C3 αντιθέτως ενώ μέσα ήταν πολύ όμορφο και η μεσαία έκδοση είχε καλή τιμή, είναι mild hybrid οπότε είναι λιγότερο future proof και πιστεύω θα έχει διαφορά και στην κατανάλωση, αλλά στην shortlist ήταν όντως στο top-3.
Το top-3 συμπλήρωνε το Suzuki S-Cross που αν και μέσα ήταν αρκετά φτωχό, σκέφτηκα ότι κερδίζω σε αξιοπιστία αλλά με χάλασε η επερχόμενη αλλαγή από 129 άλογα σε 110.Το 3 και το Φροντέρα είναι μεσαία υβριδικά. Εχουν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά για κάποιες εκατοντάδες μέτρα, ενώ είναι καλύτερα από τα φουλ στον ανοικτό δρόμο.
Σε κάθε περίπτωση δεν έχουν σχέση με τα mild hybrid που δεν μπορούν να κινηθούν ηλεκτρικά καθόλου.
Ειναι καλυτερα απο τα φουλ στον αυτοκινητοδρομο..μαλιστα
ειναι σαν να λεμε εμεις με τα φουλ μεσα στη πολη παμε πιο ηλεκτρικα απ τα ηλεκτρικα γιατι δεν φορτιζουμε -
RE: Toyota Corolla Cross
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Με 120-130 πλεον ολα καλα ειναι.
Για να δουμε ποσο σφιχτα ειναι τα ορια πλεον...οι 150αρες (το λιγοτερο) παραμονευουν.Επαγελματιας οδηγος ειμαι τρωω καθε μερα 8-9-10 ωρες με το βαν εξω..γινετε χαμος..γραφουν τους παντες πλεον..μεχρι και μας σταματανε που δεν σταματαγαν ποτε βανακια
Δε ξέρω τι περιοχές κινείσαι αλλά εγώ στα βόρεια προάστια τροχαία δε βλέπω
Κυριως δυτικα και νοτια