Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Cross
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota C-HR 2023
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
-
RE: Toyota Corolla Cross
Τα πλήρως υβριδικά θα είναι επίκαιρα για τουλάχιστον μια δεκαετία (εικοσαετία στην Ελλάδα). Όταν θα χρειαστούν αλλαγή οι μπαταρίες θα είναι μικρότερου κόστους από ότι τώρα αλλιώς, αν δηλαδή δεν γίνουν φθηνότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν γίνει ουτοπία διότι κανείς δεν θα μπορεί να τα αγοράσει και θα παραμείνουν τεχνολογικά επίκαιρα τα πλήρως υβριδικά. Μην ξεχνάμε ότι το δίκτυο της ΔΕΗ μπορεί να σηκώσει μέχρι 800.000 αυτοκίνητα maximum, ενώ ο στόλος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 5.315.000. Οπότε τα υβριδικά θα παραμείνουν μέχρι το 2035-40 ..
-
RE: Toyota Corolla Cross
Είναι εμπειρία διαστημόπλοιου σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας (τα plug in είναι άλλη κατηγορία). Οδηγείς σε ev mode σε ποσοστό 80-90% μέσα στην πόλη, με αστείες καταναλώσεις για το μέγεθος του, η μετάβαση στον θερμικό και αντίστροφα είναι τόσο εξελιγμένη που για να την καταλάβεις πρέπει να έχεις στο mute το ηχοσύστημα και για να σιγουρευθείς ότι ενεργοποιείται ο θερμικός κοιτάζεις τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Μόνο ελενιτ αίσθηση δεν σου δίνει η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο. Όποιος έχει τη δυνατότητα και αντέχει τον φ.π. το cc αυτό που προσφέρει στα χρήματα αυτά είναι εκτός συναγωνισμού σε σύγκριση με peugeot, κλπ.. Όποιος δεν έχει οδηγήσει toyota τελευταίας γενιάς δεν μπορεί να καταλάβει ότι πέραν της αξιοπιστίας τα αυτοκίνητα της κινούνται σε άλλο οδηγικό επίπεδο πλέον. Είναι σοφιστικέ προϊόντα που απευθύνονται σε πιο σοφιστικέ αγοραστές, δηλαδή καταναλωτές που αναζητούν την εξέλιξη σε ένα αυτοκίνητο, και σου τη δίνει 100% αυτή την αίσθηση όταν το οδηγείς, δεν αισθάνεσαι ότι μπαίνεις σε καναπέ με ρόδες και πιάνο πλήκτρα για μόστρα, αλλά σε κάτι πολύ περισσότερο εξελιγμένο (και με μοναδική ανάρτηση και συστήματα ασφαλείας φουλ από τη βασική έκδοση) από τον μέσο όρο των suv της κατηγορίας. Κινείσαι με 70 και όταν πατήσεις απότομα το πεντάλ ανεβάζει ακαριαία ταχύτητα χωρίς καθυστέρηση διότι προφανώς δίνει ταυτόχρονα ροπή και ηλεκτρικό μοτέρ, είναι φοβερή η αίσθηση.
Όσοι έχουν τη δυνατότητα να σκάσουν 35.000 και έχουν εθιστεί στη μυρωδιά του διζελ, σε start and stop τσακμάκια, σε τριγμούς, σε ροπή που ξαφνικά κάνει κοιλιά και το αυτοκίνητο σέρνεται αλλά έχει και τελική 200 (ασχέτως πότε θα τα πιάσει και να θα φανούν ποτέ χρήσιμα), και τους αρέσει να περνούν τη μέρα στα συνεργεία, υπάρχουν πολλές επιλογές στην αγορά... -
RE: TESLA FORUM
Τα πράγματα είναι απλά, η μαζική ηλεκτροκίνηση θα αφορά για πολλά χρόνια ακόμη τα αυτοκίνητα πόλης, αυτός είναι στην πραγματικότητα ο προορισμός της λόγω και της φοβερής περιβαλλοντικής επιβάρυνσης σε αστικό τοπίο + ηχορύπανσης, που πλέον δεν αντέχεται στην Αθήνα. Κανένας λόγος ύπαρξης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα 500 ίππων (άνω των 2 τόνων) με θηριώδεις μπαταρίες, 0-100 σε 3 δεύτερα και μεγάλες καταναλώσεις ενέργειας. Όταν και αν βρεθεί τρόπος για εξελιγμένες μπαταρίες το συζητάμε. Η μοναδική λύση προς το παρόν είναι τα full hybrid (όχι mild, διότι δεν εξυπηρετούν τον σκοπό αυτό) για αστικό τοπίο και ταξίδια, τα οποία πρέπει να φθηνύνουν μήπως δούμε άσπρη μέρα στην πεντακάθαρη από ρύπους και θόρυβο Αττική
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Η ενδοδαπέδια ζεσταίνει στο ύψος που περπατά κάποιος και είναι ιδανική. Δεδομένου ότι ο ζεστός αέρας είναι πιο ελαφρύς με τα παραδοσιακά σώματα ο ζεστός αέρας τείνει να εγκλωβίζεται στο ταβάνι (εάν είναι ψηλοτάβανο το σπίτι μεγάλες οι απώλειες). Αντιθέτως, η ενδοδαπέδια κρατά ζεστό διαρκώς όλο το κάτω επίπεδο του σπιτιού, όπου κινείσαι και περπατάς και αισθάνεσαι καλύτερα τη θερμότητα χωρίς απώλειες προς το ταβάνι.
Εάν συνδυάσεις ενδοδαπέδια με κολλητό (όχι καρφωτό) παρκέ (για λόγους συστολών - διαστολών) θα περπατάς ξυπόλητος το καταχείμωνο... -
RE: Toyota Corolla Cross
Επειδή έχω διαβάσει αρκετά σχόλια. Συμπεραίνω τα ακόλουθα: Είτε κανείς δεν έχει οδηγήσει σοβαρό υβριδικό αυτοκίνητο είτε οι περισσότεροι δεν διαθέτουν τα χρήματα. Πρώτον τα υβριδικά hyundai tucson (πλην της plug in έκδοσης) δεν είναι υβριδικό. Έχω κάνει test drive η ηλεκτροκίνηση με μπαταρία δεν δουλεύει πουθενά και λειτουργεί συνεχώς ο κινητήρας. Η peugeot στο 3008 διαθέτει μόνο plug in στα 45.000 ευρώ μινιμουμ, έχω κάνει test drive στο suzuki scross αλλά δυστυχώς βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ήπια υβριδικό, όταν θα έρθει το πλήρως υβριδικό θα έρθει με αυτοματο αλλά ψόφιο 0-100 σε 12 δ. Το να ακούς το υβριδικό της toyota να κινείται με ηλεκτρισμό και να ακούς τον υπόκωφο ήχο ακόμη και με 50 χλμ είναι σαν ήχος από το μέλλον. Όποιος προτιμά μαούνες τύπου tucson είτε γερμανικό ξεβράκωτο καλώς. Έκανα test drive και στο q3 για να γίνει αμάξι με ήπιος της πλάκας υβριδικό κινητήρα θέλεις 45.000 ευρώ. Όποιος θέλει πλαστικά και μόστρα πάει σε πεντζετάκης αμάξι γερμανικό με κινητήρες τεχνολογίας 2010 σαν το golf που οδηγώ. Όποιος θέλει σοβαρό υβριδικό που λειτουργεί στο 80% της λειτουργίας με ηλεκτρισμό στην πόλη χωρίς να ακούς το αστείο ήχο του start and stop των diesel που ακούγονται σαν σακαράκες πάει για corolla cross. Το πρώτο σοβαρό υβριδικό που έχει και ροπή! Μπήκα πάτησα το start κουμπί και δεν κατάλαβα ότι ενεργοποίηθηκε. Παρκάρει ο απέναντι στη γειτονιά το chr και το χαζεύω ακούγεται σαν να βγήκε από το 2030 δεν ενεργοποιείται καν η μηχανή. Ακούω τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν τη κατηφόρα και ακούγονται σαν αυτοκίνητα 20ετιας. Όποιος έχει χρήματα το πλήρως υβριδικό με 200 άλογα και όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι μονόδρομος αυτή τη στιγμή το corolla cross. Aλλιως δώσε 45.000 για πλαστικά εάν σου περισσεύουν.
Latest posts made by nmsm2
-
RE: MG (SAIC) forum
@lap said in MG (SAIC) forum:
Πάντως λέγεται πως το λαπτοπ δεν πρέπει να αγγίζει την κοιλιά και το σώμα σου!
Λόγω θερμοκρασίας, διότι η συχνή και πολύωρη έκθεση στη θερμότητα βλάπτει τη γονιμότητα...Αυτός είναι ο λόγος, όχι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Σκέψου την καλωδίωση του σπιτιού και το ότι κοιμάσαι δίπλα σε πρίζες. Εάν το πάρεις στα σοβαρά προβλέπω να γίνεσαι παλαιοχριστιανός και να τη βγάζεις σε λαγούμι μακριά από τις ενοχλητικές ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές.
Ο μεγαλύτερος κίνδυνος αυτή τη στιγμή είναι η μόλυνση και ο αέρας που αναπνέουμε στις πόλεις, από εκεί πηγάζει το μεγαλύτερο μέρος των σύγχρονων ασθενειών. Να είναι καλά τα σαπάκια που κυκλοφορούν στους δρόμους + βαρέα οχήματα απολύτως ρυπαντικής τεχνολογίας και diesel ασυντήρητα ή χωρίς φίλτρα (όλα σχεδόν) -
RE: MG (SAIC) forum
@lap said in MG (SAIC) forum:
Το ρεύμα στα υβριδικά στις μπαταρίες είναι συνήθως DC! Αυτό είναι κάπως θετικό!
Οι συχνότητες είναι elf, δηλαδή πολύ χαμηλες
Το θέμα όλου του σκεπτικισμού μου είναι η απόσταση στο πίσω κάθισμα από τα καλώδια και εξοδο της μπαταρια! Σε κάποια σημεία είναι 5-10 εκ το πολύ!
Τιποτα αλλο δεν με απασχολεί για τα υβριδικά παρα αυτό!
Eπειδή το έχουμε συζητήσει ξανά, στο εγχειρίδιο χρήσης του cc αναγράφει ρητά ότι η μπαταρία είναι μονωμένη και ότι η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπει είναι η ίδια με ενός θερμικού. Το λέει ρητά ότι είναι ίδια με ενός θερμικού, οπότε έχουν κάνει μετρήσεις. Τώρα εάν μας δουλεύει ευθέως η toyota.. Μην ξεχνάς ότι εάν μένεις σε πολυκατοικία λαμβάνεις σήμα από 30 δίκτυα ταυτόχρονα.
Εάν ήμουν επαγγελματίας οδηγός και περνούσα 10 ώρες καθήμενος στο αυτοκίνητο, μπορεί και να έκανα δεύτερες σκέψεις. Αντιθέτως, τα 30 λεπτά ημερησίως που περνούν τα παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο και οι 2 ώρες που περνώ εγώ θεωρώ ότι δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος. Η ενασχόληση με την ακτινοβολία γίνεται εύκολα εμμονή και πλέον βρίσκεται παντού (wifi κουδούνι σπιτιού, κινητό, φούρνος μικροκυμάτων, wifi αυτοκινήτου, wifi μετρητή ΔΕΗ, καλώδια υψηλής τάσης που περνούν μπροστά από τα μπαλκόνια, υποσταθμοί υψηλής τάσης που βρίσκονται σε κατοικημένες περιοχές, κεραίες κλπ ) -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@nmsm2 said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
250 ευρώ μηνιαίως είναι πολλά. Υποθέτω ότι η κατανάλωση σου οφείλεται στη φόρτιση του αυτοκινήτου ή σε θέρμανση - ψύξη με ac. Με αυτά τα μεγέθη θα αποσβέσεις σύντομα, πριν τη δεκαετία του μέσου όρου.
Γύρω στα 300 ευρώ διμηνιαίως βγαίνει κατά μέσο όρο σε εμένα, εκ των οποίων τα τέλη του Δήμου είναι ένα σεβαστό ποσό, χωρίς να το έχω υπολογίσει εκτιμώ ότι η κατανάλωση πρέπει να ανέρχεται σε 100 ευρώ μηνιαίως.το αυτοκινητο χρησιμοποιει (αναλογα με το αν κανουμε εκδρομη/μονοημερη ή οχι) 300-400kwh. Ψυξη κανουμε με ac, αλλα για θερμανση χρησιμοποιουσαμε αποκλειστικα το πετρελαιο. Τον ερχομενο χειμωνα θα κανουμε δοκιμη με θερμανση (οχι αποκλειστικα ομως) με ac και αφυγραντηρα (σε ενα συγκεκριμενο δωματιο που απλωνουμε ρουχα)
Λογικά από τα 250 μηνιαίως, ένα μεγάλο τμήμα είναι τα δημοτικά τέλη, τσέκαρε το. Αφυγραντήρα χρησιμοποιούσα στην αρχή και στο λοιπό σπίτι τον χειμώνα αλλά με αερισμό ημερήσιο είναι πεταμένα λεφτά. Μόνο κατά την διάρκεια του στεγνωτηρίου τον χειμώνα χρειάζεται καθώς και μετά το ντους (στεγνώνει τα πάντα σε 5 λεπτά, Μeaco 20λ., εξαιρετικός, αθόρυβος και με χαμηλή κατανάλωση).
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
250 ευρώ μηνιαίως είναι πολλά. Υποθέτω ότι η κατανάλωση σου οφείλεται στη φόρτιση του αυτοκινήτου ή σε θέρμανση - ψύξη με ac. Με αυτά τα μεγέθη θα αποσβέσεις σύντομα, πριν τη δεκαετία του μέσου όρου.
Γύρω στα 300 ευρώ διμηνιαίως βγαίνει κατά μέσο όρο σε εμένα, εκ των οποίων τα τέλη του Δήμου είναι ένα σεβαστό ποσό, χωρίς να το έχω υπολογίσει εκτιμώ ότι η κατανάλωση πρέπει να ανέρχεται σε 100 ευρώ μηνιαίως. -
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
Η κατανάλωση λόγω ac θα βοηθήσει σίγουρα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι. Εάν καταφέρεις στην πενταετία είναι εξαιρετικός ο χρόνος απόσβεσης. Έχω κόστος θέρμανσης γύρω στα 1.200-1500 ευρώ ετησίως, οπότε εάν το γύριζα σε αντλίες θερμότητας (ac δεν ζεσταίνει μεγάλους χώρους) θα έβλεπα μεγάλο όφελος, δεδομένου ότι έχω δυνατότητα να εγκαταστήσω φωτοβολταϊκά σε επιφάνεια 100 τ.μ. περίπου. Η θέρμανση - ψύξη βασικά επιταχύνει την απόσβεση. Οι άλλες μορφές (φωτισμός και λοιπές λειτουργίες σπιτιού) έχουν εξαιρετικά μικρή κατανάλωση.
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@gtsartsal said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Πόσο σας κόστισε η εγκατάσταση?
Τι επιδότηση πήρατε?24-25k και θα επιδοτηθουν περιπου τα 9-10.
Έχεις εκτιμήσει τον χρόνο απόσβεσης; Το σκέφτομαι και εγώ αρκετό καιρό, αλλά γνωστός που εισάγει φωτοβολταϊκά από Κίνα, με απέτρεψε επικαλούμενος αδυναμία απόσβεσης κατά τον χρόνο ζωής των φωτοβολταικών λόγω των ασύμφορων πλέον συμβάσεων.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Προτείνω ανεπιφύλακτα την πανοραμική (έχει και σκίαστρο...επειδή γίνεται κουβέντα τελευταία) μετά από 15 μήνες συνύπαρξης με το cc. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται αντιληπτοί μετά τα 100+ και οφείλονται στους μεγάλους καθρέφτες. Δεν θα σε ενοχλήσει εκτός και αν το προηγούμενο αυτοκίνητο σου είχε ηχομονωτικά κρύσταλλα και στα παράθυρα οδηγού/συνοδηγού. Στο cc ηχομονωτικό είναι το παρμπριζ.
-
RE: TESLA FORUM
Έρχονται δύσκολες εποχές λόγω byd και Κίνας. Είναι ακόμη μικρό το μερίδιο των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών στις πωλήσεις παγκοσμίως, οπότε δύσκολα μπορούν να συντηρηθούν πολλοί παίκτες...Το μικρό ηλεκτρικό πόλης πιθανολογώ ότι θα είχε και μικρό περιθώριο κέρδους για την tesla, οπότε το εγκατέλειψε.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Όπως λέγανε και οι τεράστιες Τρυπες πριν τα χάσει εντελώς ο Αγγελάκας: η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Και μια ζωή με αυτοκίνητο φιλοσοφίας λέξους δε μπορεί παρά να είναι θλιβερή. Μόνο με ρίσκο και περιπέτεια πας μπροστά.
Το να γουστάρεις Τουότα το ακούω λόγω της αξίας τους και άγνοιας τύπου "αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι". Το να έχεις λεφτά για Πενφέ/Μερκ/Αουντι/Τσάκουαρ/Λαντ Ρόβερ και να πας να πάρεις Λέξους, σημαίνει ότι μάλλον έχεις παραιτηθεί απ' τη ζωή κι απλά αναμένεις το μοιραίο.
But that's just me.
Διαφωνώ, η κατηγορία ανθρώπων που αγοράζουν - επιλέγουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας (100.000k) δεν έχουν οδηγοκεντρικά κριτήρια, ούτε γνωρίζουν τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων. Ψωνίζουν με αποκλειστικό κριτήριο τι θα εντυπωσιάσει περισσότερο φίλους και γνωστούς. Οπότε επειδή η lexus πιθανότατα στις γυναίκες, γκόμενες, και φιλικό περιβάλλον δεν έχει το ίδιο μέγεθος φήμης που να διαλαλεί την οικονομική επιφάνεια του ιδιοκτήτη, δεν προτιμάται από το target group. Υποσυνείδητα πιθανόν συμβαίνει και σε εσένα όπως σε όλους μας κατά την επιλογή ενός προϊόντος. Π.χ. εάν υπήρχε ένα υπερπολυτελές kia ή hyundai της τάξεως των 150.000 ευρώ με καταπληκτικά οδηγικά χαρακτηριστικά, στο target group αυτής της οικονομικής επιφάνειας κανείς δεν θα το επέλεγε, διότι δεν αντικατοπτρίζει - διατυμπανίζει στους τρίτους (φίλους κλπ) τη οικονομική επιφάνεια του ιδιοκτήτη, πιθανόν να τον έκραζαν.
Ποιος μίλησε για οδηγοκεντρικά κριτήρια? Εσκεμμένα δεν ανέφερα πουθενά κάποια Πόρσε ή Μαζεράτι πχ. Δεκτό το επιχείρημα της αναγνωρισιμότητας και της επίδειξης πλούτου αλλά δε μειώνει σε τίποτα την υπεροχή των προαναφερθέντων σε κάθε πιθανό τομέα έναντι των Λέξους, ίσως εκτός της αξιοπιστίας. Είναι απλά πολύ καλύτερα αυτοκίνητα με επιπλέον bonus τον αντίκτυπο στην κοινή γνώμη.
Μου θυμίζεις την συχνή κουβέντα για την επιλογή περιοχής για να μείνει κάποιος. Παλαιότερα επέλεγαν β.π. για λόγους πρεστιζ (συμπεριλαμβανομένων άσχημων περιοχών όπως Χαλάνδρι, χολαργό κλπ επικαλούμενοι ότι πλησιάζει το β.π.). Όσοι αγόρασαν στα 90s και 00s νότια, Βούλα, Βουλιαγμένη και ελληνικό στα πέριξ του γκολφ κλπ έχουν πλουτίσει, διότι επέλεξαν με κριτήριο την πρόσβαση και την εγγύτητα στη θάλασσα (Σούνιο κλπ), ενώ οι άλλοι με κριτήριο την επίδειξη. Αυτή τη στιγμή οι τιμές στη βούλα -βουλιαγμένη έχουν ξεπεράσει τις τιμές Εκάλης, Παλαιού Ψυχικού κλπ.
Kαι στα αυτοκίνητα ισχύει ακριβώς το ίδιο. Πιθανόν τα lexus να έχουν μια αστική λιτότητα στον σχεδιασμό που ο ιδιοκτήτης αυτής της οικονομικής επιφάνειας δεν θα ήθελε, θα προτιμούσε κάτι πιο ογκώδες και κιτς (λ.χ. τα χοντροκομμένα bmw x6, x7)
Εάν μιλάμε για όμορφα suv αυτοκίνητα μιλάμε για aston martin, maseratti, αντιθέτως οι χοντροκομμένες suv bmw, mercedes με τις πελώριες αεροδυναμικές...μούρες εξυπηρετούν καθαρά τον εντυπωσιασμό των γύρω. -
RE: Toyota Corolla Cross
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Όπως λέγανε και οι τεράστιες Τρυπες πριν τα χάσει εντελώς ο Αγγελάκας: η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή. Και μια ζωή με αυτοκίνητο φιλοσοφίας λέξους δε μπορεί παρά να είναι θλιβερή. Μόνο με ρίσκο και περιπέτεια πας μπροστά.
Το να γουστάρεις Τουότα το ακούω λόγω της αξίας τους και άγνοιας τύπου "αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι". Το να έχεις λεφτά για Πενφέ/Μερκ/Αουντι/Τσάκουαρ/Λαντ Ρόβερ και να πας να πάρεις Λέξους, σημαίνει ότι μάλλον έχεις παραιτηθεί απ' τη ζωή κι απλά αναμένεις το μοιραίο.
But that's just me.
Διαφωνώ, η κατηγορία ανθρώπων που αγοράζουν - επιλέγουν αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας (100.000k) δεν έχουν οδηγοκεντρικά κριτήρια, ούτε γνωρίζουν τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων. Ψωνίζουν με αποκλειστικό κριτήριο τι θα εντυπωσιάσει περισσότερο φίλους και γνωστούς. Οπότε επειδή η lexus πιθανότατα στις γυναίκες, γκόμενες, και φιλικό περιβάλλον δεν έχει το ίδιο μέγεθος φήμης που να διαλαλεί την οικονομική επιφάνεια του ιδιοκτήτη, δεν προτιμάται από το target group. Υποσυνείδητα πιθανόν συμβαίνει και σε εσένα όπως σε όλους μας κατά την επιλογή ενός προϊόντος. Π.χ. εάν υπήρχε ένα υπερπολυτελές kia ή hyundai της τάξεως των 150.000 ευρώ με καταπληκτικά οδηγικά χαρακτηριστικά, στο target group αυτής της οικονομικής επιφάνειας κανείς δεν θα το επέλεγε, διότι δεν αντικατοπτρίζει - διατυμπανίζει στους τρίτους (φίλους κλπ) τη οικονομική επιφάνεια του ιδιοκτήτη, πιθανόν να τον έκραζαν.