Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1091
    • Best 585
    • Groups 0

    nmsm2

    @nmsm2

    1319
    Reputation
    63
    Profile views
    1091
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nmsm2 Unfollow Follow

    Best posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
      Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Η βασική αιτία είναι η έλλειψη αστυνόμευσης. Έχει γίνει βίωμα στον Έλληνα η έλλειψη τιμωρίας και αυτός είναι ο λόγος που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μόνο όταν ξέρεις ότι θα τιμωρηθείς είτε με υψηλό πρόστιμο, κατάσχεση αυτοκινήτου, και ποινικές ευθύνες θα εξαναγκαστεί να εκπαιδευτεί και να οδηγεί πολιτισμένα ο έλληνας οδηγός.
      Μέχρι το 2010 υπήρχαν μπλόκα σε πάρα πολλά σημεία εντός Αθήνας και σε εθνική για υπέρβαση ορίου ταχύτητας (ραντάρ χειρός) και αλκοτέστ. Τα τελευταία δέκα χρόνια και να πάρεις τηλ. στη τροχαία να ενημερώσεις για αντικανονική οδήγηση, στάθμευση, επικίνδυνους ελιγμούς (Ποσειδώνος) κλπ. σε γειώνουν (ανοίγουν καρτέλα για να ακριβολογώ) και σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα (πάντα). Έχουν αποψιλώσει αστυνομικά τμήματα και τροχαία και έχουν εξαφανίσει τη μισή αστυνομική δύναμη σε γραφεία, φύλαξη κτιρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών. Κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς στη Ποσειδώνος μπροστά σε περιπολικό και το πλήρωμα του περιπολικού δεν αντιδρά καν, απάθεια παντού πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
      Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
      Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
      Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
      Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
      Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:

      • να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
      • Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
        -To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat).
      • Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
        -το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
        -το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
        Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
        Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
        -Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      1727247659424 (1).jpg

      Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κατά διαστήματα καταναλώσεις για να καταδείξω ότι σε αστικές συνθήκες πρέπει να δώσει οικονομικά κίνητρα το κράτος για την αγορά hev. Κάνουν εξαιρετική δουλειά και από άποψη κατανάλωσης και ρύπων, μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά σε ποσοστό 80%, να διανύσεις ηλεκτρικά τα 16 από τα 24 χλμ, με κατανάλωση 2,9 σε csuv, δηλαδή bsuv με αντίστοιχη μπαταρία και υβριδικό σύστημα θα είναι ακόμη πιο αποδοτικό.
      Η προώθηση και επιδότηση των ηλεκτρικών δεν απευθύνεται στον μέσο αγοραστή χωρίς δυνατότητα οικιακής φόρτισης, θα έπρεπε να συμπεριλάβει τα hev μήπως αποσυρθούν τα χρέπια που κυκλοφορούν στην Αθήνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2

    Latest posts made by nmsm2

    • RE: LEXUS LBX

      Το υβριδικό σύστημα δεν αφήνει ποτέ να αποφορτιστεί πλήρως η μπαταρία ούτε να παραμείνει με πλήρη φόρτιση η μπαταρία, ωστόσο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε αστικό περιβάλλον η μπαταρία φορτίζει πλήρως σπάνια (συνήθως φθάνει μέχρι τις 4 από τις 5 μπάρες), οπότε για λόγους μακροζωίας της μπαταρίας εικάζω ότι ο θερμικός λειτουργεί σε υψηλότερες στροφές προκειμένου να φορτίσει τεχνητά την μπαταρία μέχρι το σημείο πλήρους φόρτισης. Στο cc το έχει κάνει, σπάνια μεν, αλλά γίνεται, και σε αυτή τη περίπτωση συνεχίζει να φορτίζει μέσω του θερμικού παρά το γεγονός ότι είναι γεμάτες πάνω από τις 3 μπάρες οπότε θα έπρεπε να μπει αυτομάτως σε λειτουργία ev, και σταματά όταν φθάσει σε πλήρη φόρτιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: SEAT FORUM

      @papatsakalos said in SEAT FORUM:

      Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με ένα Leon ΙΙ που έχω στην κατοχή μου.

      Το είχα πάρει το 2012. Το 1.4 TSI (125 hp). Τελευταία σχεδόν παρτίδα πριν έρθει το MK3.
      Του έχω κάνει 170.000 χλμ. και εδώ και περίπου 2 χρόνια σχεδόν με έχει ξετινάξει…
      Στην αρχή ο δίσκος, που οκ, είναι κάτι φυσιολογικό, στη συνέχεια (και αυτό που πόνεσε) ήταν η αλλαγή σασμάν.
      Ακολούθησε η καδένα που χαλάρωσε και ήθελε αλλαγή με τον τεντωτήρα. Φυσικά όταν το πήρα μου πούλησαν την παπάτζα ότι δεν έχει ιμάντα και δεν θα έχω τέτοιον μπελά στο κεφάλι μου. Mea culpa, ήμουν μικρόν και δεν ήξερα…
      Το τρίτο χτύπημα ήρθε τώρα με την κλασσική βλάβη (όπως μου έχουν πει οι μάστορες) στον 3 κύλινδρο που βγάζουν τα TSI. Κόστος, και σε επίσημο service και σε τοπικό συνεργείο, στα 4 με 5.000.

      Η ερώτηση, είναι η εξής. Αξίζει να δώσω άλλα 5.000 για το όχημα, ή να πάω σε κάτι καινούργιο.

      Με το budget ταβάνι στα 20.000 σε περίπτωση αλλαγής είμαι μεταξύ των:
      DACIA SANDERO STEPWAY - 1.0 TCe LPG EXPRESSION
      SEAT IBIZA - 1.0 ECO TSI 115 PS FR
      SEAT ARONA - 1.0 ECO TSI FR
      (Θα έλεγα και το MG ZS αλλά δεν είχε 6άρι κιβώτιο).

      Τα παραπάνω τα θεωρώ downgrade σε σχέση με το Leon, αλλά από την άλλη δεν θέλω να δώσω και άλλα για ένα αμάξι που μπορεί να μου βγάλει και άλλη βλάβη μετά από λίγο. Πχ καμιά ρωγμή σε κάνα αντιδραστήρα ξέρω γω… 😛

      Κάθε άποψη δεκτή. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

      Επειδή έχω golf και μου έβγαλε κ εμένα απώλεια συμπίεσης στον τρίτο κύλινδρο, το αυτοκίνητο επισκευάστηκε με 1300 ευρώ σε μη εξουσιοδοτημένο φυσικά και έγινε εξαιρετική δουλειά. Το ποσό που σου ζήτησαν είναι για αλλαγή κινητήρα όχι για επισκευή, είναι υπερβολικά πολλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: HONDA FORUM

      @alexandros-k said in HONDA FORUM:

      Οσο για το καθαριστικο μπεκ, μηπως παιζει ρολο αν τα μπεκ ειναι αμεσου ή εμμεσου ψεκασμου?
      Γιατι εχω ακουσει οτι στα αμεσου δεν βοηθουν ιδιαιτερα αυτα τα χημικα, ενω στα εμμεσου κανουν καλυτερη δουλεια . Δεν ξερω αν ισχυει
      Τα υβριδικα μοτερ της Χοντα τι εχουν ? Εμμεσου?

      Πάντως το cc έχει dual injection (συνδυάζει άμεσο και έμμεσο ψεκασμό) που θεωρητικά είναι ο,τι πιο προηγμένο σαν σύστημα ψεκασμού, οπότε πιθανολογώ ότι και η honda κάτι αντίστοιχο χρησιμοποιεί. Στην τελευταία περίπτωση τα καθαριστικά μπεκ δεν προσφέρουν κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: HONDA FORUM

      @vagkirk said in HONDA FORUM:

      @kostasiour said in HONDA FORUM:

      Δεν κατάλαβα τι έγραψες εδω, αν μπορείς γράψε λιγο περισσότερες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει.

      Αναφέρομαι σε μια συζήτηση που είχαμε σε άλλο τοπικ για τα διαστήματα αλλαγής λαδιών, και μεταξύ άλλων ο συγκεκριμένος φίλος ανέφερε πως κάθε χρόνο μια φορά βάζει και προσθετικά καθαρισμού που κάνουν καλό και στα μπεκ.

      Μου έκανε εντύπωση που το αναφέρει η Honda στο screenshot που έβαλες στην τελευταία γραμμή.

      Δεν το έχω δει σε άλλα manual και δεν μου το έχει προτείνει και μηχανικός ποτέ σε service.

      Ο αρχιμηχανικός της dimco πριν κλείσει (ήταν εξουσιοδοτημένος επισκευαστής toyota) είχε προτείνει στο ετήσιο service να μπει και καθαριστικό μπεκ και έβαζε σε κάθε service, ενώ στην karenta για το golf όσα χρόνια έκανα εκεί το service δεν είχαν βάλει ποτέ ούτε το είχαν προτείνει, μπορεί και λόγω βεβαρυμμένου ιστορικού (αστοχία μπεκ με 0 χλμ. κατά την παραλαβή με άφησε στην εθνική..) να σκέφθηκαν είτε βάλει καθαριστικό είτε όχι το αποτέλεσμα δεν αλλάζει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Xiaomi forum

      @ataim said in Xiaomi forum:

      https://carnewschina.com/2025/05/22/xiaomi-yu7-suv-unveiled-delivers-hypercar-acceleration-3-23s-and-835-km-range/

      Από €25κ στην Κίνα, πως να πουλήσει οτιδήποτε άλλο;

      Πανέμορφο..εάν το φέρουν στην Ευρώπη με τιμή tesla, θα εκμηδενισει τις πωλήσεις των υπολοίπων, κάτι χοντροκομμένα id, tesla y κλπ. δείχνουν απαρχαιωμένα σχεδιαστικά μπροστά του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Επιλογή οχήματος ή αναμονή;

      @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

      @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

      Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

      Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

      Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

      Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

      To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

      Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

      ΑΛΛΑ:

      1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
      2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
      3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

      Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

      Βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός αυτοκινήτου είναι το δίκτυο συντήρησης που διαθέτει και η διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά. Διαχρονικά στην Ελλάδα η toyota και ο εισαγωγέας vag έχουν το καλύτερο δίκτυο και μπορείς να βρεις ανταλλακτικά σε σύντομο χρόνο (όπως υποθέτω και psa λόγω συχνότητας ζημιών ).
      Ως προς τα υβριδικά, τα εξουσιοδοτημένα της toyota έχουν τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία και εμπειρία αφενός λόγω του τεράστιου αριθμού υβριδικών toyota που κυκλοφορούν και αφετέρου της πολυετούς ύπαρξης υβριδικών κινητήρων στα αυτοκίνητα της.
      Μπορεί να ακούγονται ελκυστική η επιλογή mg ή άλλων κινεζικών που πλέον εισάγονται αλλά το αυτοκίνητο απαιτεί συντήρηση και επισκευή, οπότε το δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή.
      Ως προς την μεταπώληση, συγγενικό πρόσωπο πούλησε yaris του 2007, 7.000 ευρώ μέσα σε μία εβδομάδα. Όχι αμελητέο.
      Ως προς την αξιοπιστία ως κάτοχος toyota (cc) με 40.000 χλμ. σε δύο ετη και τρεις μήνες, σχεδόν όλα διανυθέντα σε συνθήκες κίνησης (Αθήνα), δεν έχει βγάλει απολύτως τίποτα ούτε μηχανολογικά, ούτε ηλεκτρονικά, το ecvt είναι φτιαγμένο για να το λιώνεις. Μπορεί να παραπονιόμαστε ότι ακούγεται όταν το ζορίσεις, ωστόσο σε πραγματικές συνθήκες κίνησης δηλαδή σε αστική μετακίνηση όπου γίνεται η μεγαλύτερη φθορά, είναι άσπαστο, σε αντίθεση με τα λοιπά αυτόματα (διπλοσύμπλεκτα και μη) της αγοράς τα οποία τρέμεις σε αστικές μετακινήσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Κάμερες παρακολουθησης

      @argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      @dettol said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      ισως να εχεις καποιες αποψεις γυρω απο την αστυνομια λογω των πολιτικων σου πεποιθησεων. Δεν το αναφερω ως καλο ή κακο, απλα ως ανθρωπινο. Προσωπικα παντως, δεν εχω δει την αστυνομια να συμπεριφερεται παραλογα.

      Εγώ πάλι έχω δεί χωροφυλάκους να συμπεριφέρονται ΚΑΙ παράλογα αλλά ΚΑΙ λογικά. ΚΑΙ με απίστευτο ήθος και ευαισθησία αλλά ΚΑΙ με απόλυτη απανθρωπιά και σκληρότητα. Για το "Σύντροφοι δείτε το Πρόσωπο πίσω από την στολή" (σκόπιμα με κεφαλαίο "Π") έχω φάει μάλιστα ξύλο σε αμφιθέατρα και συνελεύσεις από μαυροκόκκινους τύποις ομοϊδεάτες μου χρόνια πριν.

      Και αυτή ακριβώς η ανομοιογένεια ατομικών συμπεριφορών "των αρχών" μου προκαλεί θεσμικό τρόμο. Όταν σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα τους δίνονται προδήλως καταχρηστικοί βαθμοί ελευθερίας από ένα σκόπιμα αντιφατικά συγκροτημένο κανονιστικό πλαίσιο.

      Σε ολες τις νομικές κρίσεις γίνεται στάθμιση αγαθών. Εν προκειμένω η αρχή της αναλογικότητας είναι η βάση κ το κριτήριο για να θεωρηθεί νόμιμη η παράνομη η καταγραφή δημοσίου χώρου με dashcam. Η πιθανότητα σε τροχαίο σοβαρό να ασκηθεί δίωξη στον έχοντα dashcam που κατέγραψε το ατύχημα είναι μηδαμινή. Αντιθέτως εάν κάποιος καταγράφει δημόσιο χωρο κ χρησιμοποιήσει το υλικό για σκοπό άσχετο είναι διαφορετική περίπτωση. Η νομική σκέψη όπως κ τα μαθηματικά επιδέχονται πολλαπλών αναγνώσεων κ λύσεων κ αυτό δεν αποτελεί αυθαιρεσία του χωροφύλακα κλπ..

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: Κάμερες παρακολουθησης

      @argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:

      Δυστυχώς η γκρίζα ζώνη της κρατικής αυθαιρεσίας (νομοθεσία + ειδικές αρχές + δικαστικοί + χωροφυλάκοι) για το τι γίνεται αποδεκτό και τι όχι, τι είναι νόμιμο και τι παράνομο στα ζητήματα καταγραφής και επεξεργασίας εικόνας σε δημόσιο χώρο καθιστά άπαντες όμηρους του κάθε "οργάνου" και των γούστων του, monman2. Ισχύουν τα όσα έγραψα παραπάνω.

      dashcam και προστασία προσωπικών δεδομένων είναι δύσκολο θέμα λόγω ξεπερασμένης νομοθεσίας σε ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο.
      Πάντα το νομοθετικό πλαίσιο προσπαθεί να προσαρμοστεί στις εξελίξεις, αλλά δεν το πετυχαίνει συχνά λόγω του χαμηλού επιπέδου του νομοθετικού σώματος (βλ. βουλευτές, ευρωβουλευτές) με αποτέλεσμα να δημιουργείται κενό και ασάφειες στην προστασία. Το κενό αυτό μεταξύ ξεπερασμένης νομοθεσίας και τεχνολογικών ή εμπορικών εξελίξεων προσπαθούν να γεφυρώσουν τα ευρωπαϊκά και εθνικά δικαστήρια με τις αποφάσεις τους.
      Οπότε δεν είναι θέμα κρατικής αυθαιρεσίας χωροφύλακα ή του κάθε δικαστή αλλά ερμηνείας ευρωπαϊκών και εθνικών νόμων με σκοπό την "επικαιροποίηση" των νόμων κατά την εφαρμογή στην πράξη. Η απλουστευτική λογική του χωροφύλακα κλπ. και της κρατικής αυθαιρεσίας είναι μια προσέγγιση που δεν δικαιολογείται από την έλλειψη ειδικών γνώσεων εφόσον προέρχεται από αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δικαιολογείται αντιθέτως από ανθρώπους με ανεπαρκές μορφωτικό υπόβαθρο.

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: TESLA FORUM

      @dimsabas said in TESLA FORUM:

      Δεν το ξεχνάω, εννοείται ότι όταν γράφουμε για ένα ηλεκτρικό, πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Δε θα αναφέρονται ξανά και ξανά σε κάθε άρθρο.

      Το σημαντικό είναι ότι κάθε δοκιμή πρέπει να ξεκινά από την τιμή. Δεν είναι απλώς ένα ακόμα κριτήριο, είναι αυτή που ορίζει το τι θα ψωνίσεις. Τουλάχιστον για το 99% των αγοραστών. Υπάρχουν και λίγοι που λένε απλώς "αυτό θέλω, αυτό μου αρέσει". Και μετά ρωτούν πόσο κάνει.

      Η τιμή θα ήταν καταλυτική εφόσον ο μέσος αγοραστής είχε βρει λογικό τρόπο να αντιμετωπίσει τα ζητήματα φόρτισης. Αυτή τη στιγμή το tesla 3 είναι πράγματι από τα φθηνότερα αυτοκίνητα της αγοράς σε σύγκριση με αντίστοιχα θερμικά ή υβριδικά. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στρέφεται στα υβριδικά και λιγότερο πλέον στα αμιγώς θερμικά, και ο βασικός λόγος επιλογής τους δεν είναι η τιμή αλλά η αδυναμία ή η δυσκολία φόρτισης. Πόσοι διαθέτουν ιδιωτική θέση στάθμευσης για αυτοκίνητο μεγέθους tesla 3, πόσοι έχουν δυνατότητα φόρτισης σε εξοχική κατοικία (βλ. Πήλιο όπου δεν μπαίνουν τα αυτοκίνητα στους οικισμούς, άλλα ορεινά χωριά, τόπους καταγωγής κλπ). Για να επιλέξεις ηλεκτρικό θα πρέπει να διαθέτεις ιδιωτική θέση στάθμευσης, κατά προτίμηση μονοκατοικία στον τόπο κατοικίας, και εξοχική μονοκατοικία, τα οποία διαθέτουν πολλοί λίγοι.
      Συνεπώς, μέχρι να εξελιχθούν οι μπαταρίες και να βελτιωθεί το δίκτυο φόρτισης, η τιμή δεν θα παίζει καταλυτικό ρόλο για την επιλογή οικογενειακού ηλεκτρικού παρά μόνο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό ως μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο επιλέγουν ελάχιστοι παρά την προσιτή τιμή των tesla, τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ανεβάζω κατά διαστήματα καταναλώσεις για να καταδείξω ότι σε αστικές συνθήκες πρέπει να δώσει οικονομικά κίνητρα το κράτος για την αγορά hev. Κάνουν εξαιρετική δουλειά και από άποψη κατανάλωσης και ρύπων, μπορείς να κινηθείς ηλεκτρικά σε ποσοστό 80%, να διανύσεις ηλεκτρικά τα 16 από τα 24 χλμ, με κατανάλωση 2,9 σε csuv, δηλαδή bsuv με αντίστοιχη μπαταρία και υβριδικό σύστημα θα είναι ακόμη πιο αποδοτικό.
      Η προώθηση και επιδότηση των ηλεκτρικών δεν απευθύνεται στον μέσο αγοραστή χωρίς δυνατότητα οικιακής φόρτισης, θα έπρεπε να συμπεριλάβει τα hev μήπως αποσυρθούν τα χρέπια που κυκλοφορούν στην Αθήνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr