Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1130
    • Best 615
    • Groups 0

    nmsm2

    @nmsm2

    1414
    Reputation
    66
    Profile views
    1130
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nmsm2 Unfollow Follow

    Best posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
      Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Διακοπές 2025

      @tkin73 said in Διακοπές 2025:

      Ταξίδι στην Κρακοβία.
      Με ryanair.
      Νομίζω πρώτη φορά μπήκα σε boing ,μαλλον όλα τα ταξίδια μου έχουν γίνει με airbus.
      Παρά αυτά που ακούγονται για την boing χωροταξικά τα καθίσματα έχουν πιο πολύ χώρο για τα πόδια. Πρώτη φορά τα γόνατα χωρούσαν στην θέση χωρίς να πονάνε!
      Η Κρακοβία φοβερή.
      Μέναμε στην Εβραϊκή συνοικία εντός της παλιάς πόλης. Φανταστικό μέρος όλη η παλιά πόλη είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
      Το κάστρο της Βαβέλ απίστευτα διατηρημένο.
      Η πόλη ευτυχώς σωθηκε από τους βομβαρδισμούς καθώς την προόριζαν για πρωτεύουσα οι ναζιστές.
      Πολλοί τουρίστες όχι ασφυκτικά φυσικά στυλ , Ρώμης , Φλωρεντίας αλλά παντού .
      Τιμές όχι φθηνά αλλά φθηνότερα σαφώς από Ελλάδα.
      Φαγητό παντού τρομερό.
      Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζεν αίσθηση υγιεινού γεύματος!
      Λέω ότι δεν υπάρχει πόλη με περισσότερο φαι από Θεσσαλονίκη αλλά η Κρακοβία έχει περισσότερο και ποιοτικότερο...
      Πήγαμε Άουσβιτς και αλατορυχειο από ημερήσιες. Το πρώτο απίστευτη εμπειρία όλοι που πάνε Κρακοβία πρέπει να το επισκεφθούν.
      Πρέπει να δουν μικροί και μεγάλοι που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο είδος.
      Αλατορυχειο τρομερό μνημείο από το 1600 , θαυμάζεις την θέληση και ικανότητα του ανθρώπου και θαυμάζεις την τρομερή οργάνωση των σύγχρονων Πολωνών να διαχειριστούν τόσους πολλούς επισκέπτες σε τόσο συγκεκριμένο χώρο.
      Δεν νομίζω εμείς να μπορούσαμε να το διαχειριστούμε χωρίς να ακούσεις ούτε ένα παράπονο από κανέναν τρομερός επαγγελματισμός και οργάνωση διαχείρισης κόσμου.
      Εβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
      Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
      Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...

      Υποδομές σοβαρές παντού.

      Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
      Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
      Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
      Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
      Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
      Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ξεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...

      Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...

      Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
      Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
      Έβλεπες σοβαρότητα και περηφάνια στους Πολωνούς καμία σχέση με Ελλάδα...

      Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
      Αλκοόλ μετά της 12 το βράδυ βρίσκεις μόνο σε μπαρ που έχουν άδεια για μετά τα μεσάνυχτα.

      Δεν μπορείς να αγοράσεις από μινι μάρκετ.
      Υπάρχει προφανώς θέμα αλκοολισμού και προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν.

      Αδέσποτα ούτε για πλάκα.
      Άστεγοι ελάχιστοι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας αν μπορώ να το πω αυτό.

      Η Πολωνία που μέχρι πριν 35 χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τον έξω κοσμο και μέχρι το 2010 ήταν πίσω σε ΑΕΠ από Ελλάδα αυτή την στιγμή ένα μια δυο ταχύτητες μπροστά και ανοίγει διαρκώς την ψαλίδα...

      Έβλεπες την πολωνική επαρχία και τέτοια σπίτια τακτοποιημένα , περιποιημένα και άνετα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ούτε για πλάκα...
      Από αμάξια πολύ Τογιότα, αλλά και πολύ Μερσεντές...
      Μηχανάκια καθόλου , ντιλιβερι έκαναν με ποδήλατο μόνο ηλεκτρικό.

      Επίσης πολλά πολλά ποδήλατα.

      Όλη η παλιά πόλη έχει τείχη που την περικλείουν σε σχήμα ενός τεράστιου Σταδίου.
      Και γύρω από αυτό το οβάλ υπάρχει παντού μια ζώνη φάρδους πάνω από 100μ καταπράσινη με τεράστια πλατάνια, κήπους , γρασιδια , παγκάκια κοκ. Μιλάμε για τεράστια περιοχή πράσινου.
      Όλη την πόλη την διασχιζει ο ποταμός Βιστούλας στις όχθες του οποίου πάλι έχουν διαμορφωθεί χώροι πρασίνου και πεζόδρομοι για τον κόσμο.
      Βιοτικό επίπεδο πολιτών ένα κλικ κάτω από το Μόναχο!
      Πάθαμε πλάκα...
      Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...για το που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων πως μας δουλεύουν οι πολιτικοί ,πόσα λίγα ζητάμε από το κράτος και φυσικά πόσο κακοτροποι και κωλορατσα είμαστε...

      Μόλις επιστρέψαμε και εμείς από Πολωνία. Μείναμε Κρακοβία, νοικιάσαμε ένα qq και πήγαμε Βράτσλοβ, πόζναν και Βαρσοβία. Η τάξη και η καθαριότητα στην Πολωνία είναι άνευ προηγουμένου, πεντακάθαρες πόλεις χωρίς γόπες και σκουπίδια και χωρίς καθόλου αδέσποτα. Το εθνικό οδικό δίκτυο συντηρείται διαρκώς, έχει κυρίως 2 λωρίδες κυκλοφορίας και σε κάποια σημεία 3, δεν υπάρχει ούτε ένα σκουπίδι όπως επίσης και καμία λακκούβα (παντού κάμερες για όριο ταχύτητας). Καταπληκτικό τοπίο στις διαδρομές μεταξύ των πόλεων, πανέμορφο με τις χαρακτηριστικές συστάδες των ψιλόλιγνων δέντρων της Πολωνίας.
      Οι πολωνοί είναι εξαιρετικά οργανωμένοι και φροντίζουν τις πόλεις τους, πράγματι παντού ποδήλατα, στις διαβάσεις πεζών ακινητοποιούνται πάντα τα αυτοκίνητα. Στις εξόδους των πόλεων υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ στον αστικό ιστό καθόλου, πολλά ποδήλατα και παντού ποδηλατόδρομοι είτε στο οδόστρωμα είτε στο πεζοδρόμιο.
      Οι πολωνοί έχουν κάνει τεράστια πρόοδο σε αντίθεση με την Ελλάδα, η οποία παραμένει ένα πρώην οθωμανικό κράτος με έλλειψη οργάνωσης, με αδιάφορους για τα κοινόχρηστα πράγματα και αγενείς πολίτες.
      Φυσικά στις 9:30 - 10:00 τα εστιατόρια τους άδειαζαν ακόμη και στην πιο τουριστική Κρακοβία και στη συνέχεια μπορούσες απλά να κάνεις περίπατο στην πόλη, το οποίο σου αρκεί γιατί είναι η χαρά του πεζού, σε αντίθεση με την εχθρική και βρώμικη Αθήνα.
      Όσο ταξιδεύεις επιβεβαιώνεις ότι το οθωμανικό και ανατολίτικο στοιχείο υπερισχύει στον μέσο Έλληνα, ήταν πολλά τα 400 χρόνια..
      Το birkenau, δηλαδή το δεύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου το ποσοστό επιβίωσης ήταν μηδενικό, ένα απέραντο κρεματόριο, κοντά στο Αουσβιτς συγκλονιστικό.

      posted in Αντίλογος
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
      Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
      Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#

      Η βασική αιτία είναι η έλλειψη αστυνόμευσης. Έχει γίνει βίωμα στον Έλληνα η έλλειψη τιμωρίας και αυτός είναι ο λόγος που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μόνο όταν ξέρεις ότι θα τιμωρηθείς είτε με υψηλό πρόστιμο, κατάσχεση αυτοκινήτου, και ποινικές ευθύνες θα εξαναγκαστεί να εκπαιδευτεί και να οδηγεί πολιτισμένα ο έλληνας οδηγός.
      Μέχρι το 2010 υπήρχαν μπλόκα σε πάρα πολλά σημεία εντός Αθήνας και σε εθνική για υπέρβαση ορίου ταχύτητας (ραντάρ χειρός) και αλκοτέστ. Τα τελευταία δέκα χρόνια και να πάρεις τηλ. στη τροχαία να ενημερώσεις για αντικανονική οδήγηση, στάθμευση, επικίνδυνους ελιγμούς (Ποσειδώνος) κλπ. σε γειώνουν (ανοίγουν καρτέλα για να ακριβολογώ) και σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα (πάντα). Έχουν αποψιλώσει αστυνομικά τμήματα και τροχαία και έχουν εξαφανίσει τη μισή αστυνομική δύναμη σε γραφεία, φύλαξη κτιρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών. Κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς στη Ποσειδώνος μπροστά σε περιπολικό και το πλήρωμα του περιπολικού δεν αντιδρά καν, απάθεια παντού πλέον.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota C-HR 2023

      Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
      Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
      Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
      Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:

      • να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
      • Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
        -To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat).
      • Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
        -το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
        -το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
        Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
        Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
        -Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      1727247659424 (1).jpg

      Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2

    Latest posts made by nmsm2

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @criuser said in Toyota Corolla Cross:

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;

      Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;

      μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.

      Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.

      και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;

      Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
      Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.

      Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
      Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικά

      Με ποια λογική προκύπτει ότι ο μέσος όρος διακράτησης του αυτοκινήτου είναι 10 χρόνια ?

      Αυτά έγιναν λόγω της 10ετούς κρίσης, αλλιώς όλοι άλλαζαν στα 5 - 6 χρόνια.

      Επίσης με ποια λογική θα γίνει σύγκριση με απλό βενζίνης, όταν δίπλα υπάρχουν ντίζελ, απλά υβριδικά και μεσαία υβριδικά.

      Τα 15000 χλμ σε σχέση με απλό υβριδικό θα είναι 500 ευρώ τον χρόνο, μηδέν σε σχέση με το ντίζελ και 300 σε σχέση με ένα μεσαίο υβριδικό.

      Τα diesel έχουν τελειώσει, μηδενική ζήτηση πλέον και κανείς νοήμων δεν θα αγόραζε εν έτει 2025 εκτός και αν μένει σε επαρχία. Τα mild hybrid επιτυγχάνουν ελάχιστο όφελος σε αστική κίνηση σε σύγκριση με hev, εάν δεις καταναλώσεις tucson, sportage mild ξεπερνούν τα 8λίτρα εντός πόλης, ενώ το cc κατά μέσο όρο είναι 4-5λ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;

      Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;

      μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.

      Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.

      και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;

      Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
      Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.

      Πλέον δεν υπάρχει το αντικίνητρο του φόρου πολυτελείας, οπότε το όφελος σε 10 έτη, που είναι ο μέσος όρος διατήρησης ενός ΙΧ, σε σύγκριση με ένα θερμικό αντίστοιχης κατηγορίας, θα υπερβαίνει τα 10.000 ευρώ εφόσον κάποιος διανύει τα περισσότερα χλμ εντός πόλης και γράφει ετησίως 15Κ χλμ.
      Νομίζω ότι τόσο στο chr όσο και στο cc θα αυξηθούν κατακόρυφα τα δίλιτρα, τα οποία είναι άσπαστα και απροβλημάτιστα εάν αναλογιστεί κανείς ότι δεν ζορίζεται υπό καμία συνθήκη και με τη συνδρομή του ηλεκτρομοτέρ θα γράφει τα μισά χλμ. αμιγώς θερμικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @stefan147 said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.

      Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.

      Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.

      Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.

      Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι

      αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;

      Και πάρα πολύ καλά κάνουν και μαγκιά τους θα πω εγώ. Ο τρόπος απόκτησης είναι αδιάφορος. Υπάρχουν αρχές για τους παρανομούντες, δε θα τους κρίνουμε εμείς. Έχουν ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον Πακιστανό με το τρίκυκλο που κυκλοφορεί στα στενά των Πατησίων.

      Κατά τα άλλα το να θεωρείται επίδειξη ό,τι ενδεχομένως ξεπερνάει τις οικονομικές μας δυνατότητες, είναι κλασική ελλ μιζέρια και από πίσω κρύβονται οι αιτίες για τις οποίες και θα παραμείνει μακριά από τις οικονομικές μας δυνατότητες οτιδήποτε αξιόλογο. Κοινώς συμπλέγματα κατωτερότητας και ιδεοληψία. Εγώ πάντως έχω μάθει όταν βλέπω κάτι ανώτερο από το δικό μου να το θαυμάζω και να εκτιμώ τον κάτοχο για την αξιοσύνη του να το αποκτήσει. Μάλλον μου λείπει το αντανακλαστικό της ευκολης δικαιολογίας που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα. 🤷 Πόσο μάλλον να κρίνω ποιος θα κυκλοφορήσει που και με τι. Οριακά φασιστικές καταστάσεις.

      Στην Ελλάδα κατά κόρον ξέπλυμα μαύρου και παράνομου χρήματος είναι η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Δεδομένου ότι δεν υφίσταται έλεγχος ως προς την πηγή του πορισμού των εσόδων, συνήθως πρόκειται για εταιρείες με εικονική δραστηριότητα που είτε ξεπλένουν χρήμα με εικονικά έσοδα είτε εισπράττουν τεράστια ποσά επιστροφής ΦΠΑ κλπ. Κατόπιν, οι σκληρά εργαζόμενοι ιθύνοντες αγοράζουν τα range και τα λοιπά είδη πολυτελείας. Ο λόγος που βλέπει κανείς τόσο πολλά range είναι αυτός και γίνεται αντιληπτός εφόσον κυκλοφορήσει από Γλυφάδα και κάτω ή Κεφαλάρι και άνω. Είναι τόσα πολλά τα range και όχι τα evoque δηλαδή τα φθηνά αλλά τα defender, και νομίζεις ότι ζεις στην εποχή της βιομηχανοποίησης της ελληνικής οικονομίας.
      Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος συνήθως με αλχημείες φοροαποφεύγει, δύσκολα θα δώσει 130+Κ για αυτοκίνητα, συνήθως μένει μέχρι τα 80Κ, για να υπερβεί τα 100Κ θα πρέπει το χρήμα να έχει βγει εύκολα, χωρίς κόπο, δηλαδή παράνομα κα να πρέπει να νομιμοποιηθεί μέσω αγορών και επενδύσεων...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Υπάρχει κάποιος που το έχει σε 2.0L?

      Επειδή με ενδιαφέρει, αξίζει τα παραπάνω λεφτά;

      To έχω σε δίλιτρο σχεδον 3 έτη και με 45000 χλμ. Όταν το αγόρασα είχε φόρο πολυτελείας 440 ευρώ ετησίως, πλέον με 100 ευρώ φόρο πολυτελείας και απαλλαγή στα τέλη, νομίζω ότι είναι σαφώς προτιμότερο το δίλιτρο (κινητήρας, πίσω ανάρτηση) Το δίλιτρο δεν κρεμάει (για 1.8 δεν έχω εικόνα δεν το έχω οδηγήσει), λ.χ. στροφές Υλίκης ανηφόρες με στροφές, φορτωμένο με οικογένεια και μπαγκάζια. Η κατανάλωση είναι η ίδια με το 1.8, σε αστική κίνηση παίζει σταθερά κάτω από 5λ. και μάξιμουμ φθάνει τα 5,5λ, ο κανόνας είναι γύρω στο 4,5.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: VW T-Roc

      Το golf 6 μου έχει πιο ποιοτικό εσωτερικό από το troc. Αυτό με τα τεράστια φιλέτα πλαστικών που κοτσάρουν πάνω στο ταμπλό ως ένδειξη πολυτέλειας, παραπέμπει στα τέλη των 00s, τελείως ξεπερασμένο, όπως σχεδίασαν το εσωτερικό πριν από 15 έτη του κάνουν facelift ακόμη και σήμερα.
      Στη τιμολογιακή σύγκριση των εκδόσεων chr και troc ξεχνάμε το πιο σημαντικό ότι το chr έχει ως hev πάνω του εξαρτήματα χιλιάδων ευρώ (ηλεκτρομοτερ, μπαταρία, inverter κλπ) που εάν τα είχε το troc θα ξεκινούσε η βασική έκδοση από τα 40Κ. Οπότε σε σύγκριση με αυτό που προσφέρει το troc, το chr καταντά να είναι vfm..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: VW T-Roc

      Όσο και να εξελιχθεί ένα αμιγώς θερμικό μοτέρ είναι αδύνατον σε συνθήκες κίνησης Αθήνας, Θεσσαλονίκης, να κινηθεί οικονομικά δηλαδή με καταναλώσεις κάτω από 8-9 λ. ανεξαρτήτως segment. Στις διαρκείς εκκινήσεις δηλαδή 1η-2α καταπίνει λαίμαργα τα λίτρα το θερμικό μοτέρ. Προφανώς εάν κουμπώσουν και ηλεκτρομοτέρ οι τιμές σαν hev θα ξεπεράσουν τα 40Κ σε b segment και τα 50Κ σε c segment, σε βασική έκδοση, οπότε ελέω διατήρησης των τιμών, τα νέα μοντέλα του vag συνεχίζουν με τον θερμικό tsi ή άντε τον ήπια υβριδικό.
      Έχω μεγάλη περιέργεια να δω την κοστολόγηση του troc σαν hev όταν και αν βγει, έχω την αίσθηση ότι θα είναι τόσο ακριβή η υλοποίηση που θα εγκαταλείψουν τον εξηλεκτρισμό των θερμικών και θα το ξαναγυρίσουν στα ηλεκτρικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Για τους έχοντες δίλιτρα, συμπεριλαμβανομένου εμού, εγκρίθηκε από του υπουργικό η τροποποίηση για τα τεκμήρια και φόρο πολυτελείας για μια δεκαετία (car and motor). Εν προκειμένω το cc λόγω ρύπων έως 122 Co2 θα έχει φόρο πολυτελείας 100 ευρώ πλέον και φυσικά εξακολουθεί η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Οι καταναλώσεις που είδατε στα περιοδικά είναι πάντα τσιμπημένες γιατί τεστάρουν το αυτοκίνητο υπό όλες τις συνθήκες. Οπότε το 5,5λ είναι πολύ χαμηλό νούμερο για test drive σε δίλιτρο. Όταν έκανα test drive αρκετά αυτοκίνητα πριν επιλέξω το cc (compass, qq mh, tucson mh, sportage) η κατανάλωση της διαδρομής μου υπερέβη τα 8λ.(qq, compass) και σε κάποιες ήταν κοντά στα 10λ. (sportage, tucson).
      Μετά από 3 έτη χρήσης και 45.000 χλμ. η μέση κατανάλωση για το δίλιτρο cc εντός Αθήνας κυμαίνεται κάτω από 5λ., ενίοτε 3,5λ, άλλες φορές 5,5λ, άλλες 4λ. και πάντοτε κινούμενος σε power mode δεδομένου ότι δεν αλλάζει στην πραγματικότητα την κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Peugeot 3008 (2024)

      TOYOTA C-HR 2.242 12,68% 104 5,92%
      BMW X1-SERIES 1.932 10,92% 263 14,97%
      MG ZS Max 1.387 7,84% 193 10,98%
      TOYOTA COROLLA CROSS 1.257 7,11% 123 7,00%
      NISSAN QASHQAI 1.071 6,05% 42 2,39%
      MERCEDES GLA-SERIES 996 5,63% 75 4,27%
      VOLKSWAGEN TIGUAN 921 5,21% 85 4,84%
      PEUGEOT 3008 804 4,55% 44 2,50%
      HYUNDAI TUCSON 793 4,48% 83 4,72%
      MINI COUNTRYMAN (NEW) 693 3,92% 73 4,15%
      AUDI Q3 634 3,58% 36 2,05%
      Με βάση τα στατιστικά του Αυγούστου (βλ. άνω) ο κόσμος δεν βλέπω να ενθουσιάζεται με το 3008, είναι όγδοο στις πωλήσεις του μήνα, όπως και τους προηγούμενους μήνες. Πριν αγόραζε ο κόσμος σχέδιο και piano κουμπιά και άλλα τέτοια σημαντικά καλούδια, τώρα που το μετέτρεψαν σε συμπαγή τετράγωνο όγκο υποθέτω ότι ζόρισαν τα πράγματα. Ελπίζω το 2008 να μην επανασχεδιαστεί..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Πιο φθηνή ροπή και άλογα μόνο σε ev βρίσκεις (tesla δηλαδή). Για να αποκτήσεις c suv με 200 άλογα σε ευρωπαϊκή εταιρεία θα πρέπει να δώσεις άνω 45-50K σε βασική έκδοση και μάλιστα αμιγώς θερμικό.
      Απ' ότι κατάλαβα το ζήτημα δεν είναι αν σου βγάζει 0-100 σε λιγότερο από 8 δεύτερα, αλλά πως τα βγάζει δηλαδή με θόρυβο από ecvt κλπ. Στις στροφές της Υλίκης πριν την εποχή των ραντάρ, το cc ανέβαινε αέρα. Ο κινητήρας 1.2 κινητήρας του 3008 με πλήρες φορτίο και οικογένεια στις στροφές της Υλίκης σε παρεταταμένη ανηφόρα θα κρεμάσει. Οπότε το να συγκρίνουμε τον 1.2 με τον δίλιτρο είναι αστείο σε τέτοιες κατηγορίες αυτοκινήτων που το βάρος ξεπερνά τον 1,5 τόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nmsm2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr