Έχει πλάκα που όλοι βγάζουμε τα πάντα τενεκέδες πλην αυτού που έχουμε αγοράσει. Οιβιδιοκτητες puma με το αβγο suv έχουν τη ψευδαίσθηση ότι οδηγουν αυτοκίνητο με οδηγικά χαρακτηριστικά κεντρομηχανου πισωκινητου θεωρώντας όλα τα υπόλοιπα b χάλια η συμπαθητικά όπως το lbx, οι ιδιοκτήτες mazda (δηλαδή cx 30 γιατί δεν πουλάει άλλο) οτι οδηγούν τη προσιτή Ferrari, το vag group tsi θεωρεί ότι οδηγεί premium κ οι λοιποι λαϊκά αυτοκινητα, οι ιδιοκτήτες toyota που κινούνται με καταναλώσεις δικύκλου θεωρώντας ότι οδηγουν διαστημόπλοιο αλλά σύμφωνα με τους λοιπούς ιδιοκτήτες οδηγούν τενεκεδες. Ξέχασα τους ιδιοκτήτες BMW κ mercedes οι οποίοι με εισαγωγικές εκδόσεις gla και x1 θεωρούν όλα τα υπόλοιπα κουβάδες ενώ οι λοιποί τα θεωρούμε λαϊκά ψευτοpremium. Για τα psa συμφώνουν όλοι είναι είναι μόνο για να τα βλέπουμε κ όχι για αγορά.Δεν έμεινε κανένα αξιόλογο αυτοκίνητο για αγορά τελικά πλην του tesla στο οποίο όλοι ομονοούν λόγω τιμής
Best posts made by nmsm2
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εχθές παρέλαβα, από Δευτέρα θα σας πω εντυπώσεις. Τα περισσότερα (αρνητικά) από όσα έχουν γραφεί δεν ισχύουν, πλην της έλλειψης κετσέ (ο οποίος με διαβεβαίωσαν ότι δεν απαιτείται, εγώ όμως για ψυχολογικούς λόγους τον παρήγγειλα γνήσιο από toyota 210 ευρώ) και της εξάτμισης που τουλάχιστον στην fwd δεν είναι τόσο έντονο, πρέπει να ξαπλώσεις στην πραγματικότητα για να το εντοπίσεις γιατί η καμπυλότητα υπάρχει αρκετά βαθιά. Θόρυβος μέχρι τα 110 δεν υπήρχε καθόλου (παρά την πανοραμική οροφή), δεν χρειάζεται καμία έξτρα μόνωση, αεροδυναμικό θόρυβο από καθρέπτες στα 110 ακούς ελάχιστα και αν δεν ήμουν υποψιασμένος μάλλον δεν θα έδινα σημασία. Ο ήχος των στροφών που τόσα έχουν γραφεί στην eco λειτουργία (δεν έχω προλάβει το να τεστάρω κανονικά στις λοιπές) δεν ακούγεται και αν το σανιδώσεις ο ήχος των στροφών ακούγεται για 2 δεύτερα χωρίς να ενοχλεί και επανέρχεται στο αθόρυβο, δηλαδή αφού ο κινητήρας δώσει την κατεπείγουσα ροπή που του ζητάς στα πρώτα δύο δεύτερα ηρεμεί έστω και αν κρατήσεις πατημένο το γκάζι. Προερχόμενος από golf σχεδόν 10 ετών, ομολογώ ότι η διαφορά σε κύλιση (ανάρτηση), θόρυβο είναι πολύ μεγάλη. Ροπή, καταναλώσεις και τα συναφή όταν το τεστάρω. Όσο για το εσωτερικό, δεν ακούς ίχνος τριγμού (ελπίζω και μελλοντικά), σε αντίθεση με το γκολφ που όταν έμπαινα στο γκαραζ σε κεκλιμένο επίπεδο όταν ανέβαιναν οι εμπρόσθιοι τροχοί το σασί ζοριζόταν και το άκουγες. Αναλυτικά από εβδομάδα.
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για να σταματήσει η γκρίνια περί τρόλει κλπ. Το golf χτύπησε πάλι...κάηκε ο εγκέφαλος abs, esp, κλασικό και διαχρονικό πρόβλημα του vag group. Φρενάρει πλέον σαν starlet μέχρι να επισκευασθεί. Η επισκευή με καινούργια μονάδα στη προνομιακή τιμή των 1.200 ευρώ (μεταχειρισμένη με εργατικά 600 ευρώ με κωδικοποίηση, αλλά δεν ρισκάρω την τύχη μου). Μετά από αυτό πάει προς πώληση, αρκετή η συμβίωση μαζί του..
Επειδή μεγαλώσαμε πλέον και εργάσιμες ημέρες να χάνουμε σε συνεργεία δεν περισσεύουν (ούτε φυσικά τα χιλιάρικα που έχω δώσει για το golf) ούτε έχω πια κουράγιο για επισκευές, αποφάσισα εφεξής αποκλειστικά τρόλει από Ιαπωνία μέχρι να έρθει η στιγμή αγοράς ηλεκτρικού, δηλαδή κοντά στο 2030 οπότε θα έχουν ωριμάσει μπαταρίες και δίκτυο. -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#posted in Περί αυτοκίνησης
Η βασική αιτία είναι η έλλειψη αστυνόμευσης. Έχει γίνει βίωμα στον Έλληνα η έλλειψη τιμωρίας και αυτός είναι ο λόγος που ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μόνο όταν ξέρεις ότι θα τιμωρηθείς είτε με υψηλό πρόστιμο, κατάσχεση αυτοκινήτου, και ποινικές ευθύνες θα εξαναγκαστεί να εκπαιδευτεί και να οδηγεί πολιτισμένα ο έλληνας οδηγός.
Μέχρι το 2010 υπήρχαν μπλόκα σε πάρα πολλά σημεία εντός Αθήνας και σε εθνική για υπέρβαση ορίου ταχύτητας (ραντάρ χειρός) και αλκοτέστ. Τα τελευταία δέκα χρόνια και να πάρεις τηλ. στη τροχαία να ενημερώσεις για αντικανονική οδήγηση, στάθμευση, επικίνδυνους ελιγμούς (Ποσειδώνος) κλπ. σε γειώνουν (ανοίγουν καρτέλα για να ακριβολογώ) και σε ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο όχημα (πάντα). Έχουν αποψιλώσει αστυνομικά τμήματα και τροχαία και έχουν εξαφανίσει τη μισή αστυνομική δύναμη σε γραφεία, φύλαξη κτιρίων, πολιτικών και επιχειρηματιών. Κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς στη Ποσειδώνος μπροστά σε περιπολικό και το πλήρωμα του περιπολικού δεν αντιδρά καν, απάθεια παντού πλέον. -
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μην την αφήνεις την αξιοπιστία απ' έξω. Είναι από τα πιο σημαντικά κριτήρια για την αγορά αυτοκινήτου, δεν αγοράζουμε καναπέ.
Εχθές άναψε epc και μετά check engine στο golf, μπήκε διαγνωστικό και έβγαλε μερική απώλεια συμπίεσης (110) στον τέταρτο κύλινδρο. Από Δευτέρα μπαίνει μέσα και μένει άγνωστο για πόσο μέχρι να βρεθεί η αιτία της έλλειψης συμπίεσης, που σημαίνει σε δεύτερο στάδιο άνοιγμα κινητήρα (το πιο πιθανό, γιατί έγινε έλεγχος μπουζί, αλλαγή πολλαπλασιαστή και δεν αποκαταστάθηκε, θα ελεγχθούν τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, μεγάλο κόστος και αυτό και σε τελικό στάδιο επισκευή κινητήρα ή φεύγει για ανταλλακτικά). Απίστευτη ταλαιπωρία, χαμένος χρόνος, τρελά έξοδα και πεταμένα λεφτά (την Ανοιξη άλλαξα εγκέφαλο esp).
Το cc το έχω λιώσει, 30.000km σε αστικές μετακινήσεις σε συνθήκες απόλυτης φθοράς λόγω κίνησης, δεν έχει ακουστεί ούτε τριγμός, σταγόνα λάδι δεν έχει κάψει + ότι λόγω υβριδικότητας τα μισά και πλέον χλμ τα έχει διανύσει ηλεκτρικά. Και μετά απορούμε γιατί η toyota έχει ξεπατωθεί στις πωλήσεις (βλ. tsi, dsg, adblue, ιμάντας κλπ... και πάει λέγοντας) -
RE: Διακοπές 2025posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
@tkin73 said in Διακοπές 2025:
Ταξίδι στην Κρακοβία.
Με ryanair.
Νομίζω πρώτη φορά μπήκα σε boing ,μαλλον όλα τα ταξίδια μου έχουν γίνει με airbus.
Παρά αυτά που ακούγονται για την boing χωροταξικά τα καθίσματα έχουν πιο πολύ χώρο για τα πόδια. Πρώτη φορά τα γόνατα χωρούσαν στην θέση χωρίς να πονάνε!
Η Κρακοβία φοβερή.
Μέναμε στην Εβραϊκή συνοικία εντός της παλιάς πόλης. Φανταστικό μέρος όλη η παλιά πόλη είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.
Το κάστρο της Βαβέλ απίστευτα διατηρημένο.
Η πόλη ευτυχώς σωθηκε από τους βομβαρδισμούς καθώς την προόριζαν για πρωτεύουσα οι ναζιστές.
Πολλοί τουρίστες όχι ασφυκτικά φυσικά στυλ , Ρώμης , Φλωρεντίας αλλά παντού .
Τιμές όχι φθηνά αλλά φθηνότερα σαφώς από Ελλάδα.
Φαγητό παντού τρομερό.
Βρώμικα" λουκάνικα και πολωνική πίτσα που σου έβγαζεν αίσθηση υγιεινού γεύματος!
Λέω ότι δεν υπάρχει πόλη με περισσότερο φαι από Θεσσαλονίκη αλλά η Κρακοβία έχει περισσότερο και ποιοτικότερο...
Πήγαμε Άουσβιτς και αλατορυχειο από ημερήσιες. Το πρώτο απίστευτη εμπειρία όλοι που πάνε Κρακοβία πρέπει να το επισκεφθούν.
Πρέπει να δουν μικροί και μεγάλοι που μπορεί να φτάσει το ανθρώπινο είδος.
Αλατορυχειο τρομερό μνημείο από το 1600 , θαυμάζεις την θέληση και ικανότητα του ανθρώπου και θαυμάζεις την τρομερή οργάνωση των σύγχρονων Πολωνών να διαχειριστούν τόσους πολλούς επισκέπτες σε τόσο συγκεκριμένο χώρο.
Δεν νομίζω εμείς να μπορούσαμε να το διαχειριστούμε χωρίς να ακούσεις ούτε ένα παράπονο από κανέναν τρομερός επαγγελματισμός και οργάνωση διαχείρισης κόσμου.
Εβλεπες δρόμους και διασταυρώσεις σε πόλη 800Κ που δεν τις βλέπεις ούτε στην Αθήνα σε φάρδος , χωρίς φανάρια, με διαβάσεις που ήσουν στο ένα άκρο της διάβασης και το αμάξι στην άλλη άκρη στα 20μ σταματούσε ακαριαία,έλεγες ρε φίλε αυτοί οι ταξιτζήδες δεν έχουν νεύρα;
Έτρεχες να περάσεις για να μην διακόπτεις άλλο την κυκλοφορία...
Ελαφρύ τραμ και τρόλεϊ σύγχρονα που σε πήγαιναν παντού, πληρώνες ανέπαφα με το κινητό, δεν συζητάμε οι Πολωνοί έμπαιναν και σκαναραν ένα QR code στην πλευρά ψηλά σε διάφορα σημεία στο όχημα και τέλος...Υποδομές σοβαρές παντού.
Κάθε βράδυ υδροφόρες καθάριζαν το οδόστρωμα με νερό...
Κάδους τους μεγάλους σε κάθε γωνιά δεν υπήρχαν άλλα δεν υπήρχαν και σκουπίδια!
Στις πρασιες σε κάθε οικοδομικό τετράγωνο υπήρχαν καδοι αριθμομενοι για κάθε διαμέρισμα.
Προφανώς τους έβγαζαν συγκεκριμένη μέρα.
Ανακύκλωση εννοείται παντού και στα διαμερίσματα...
Σεβασμός στον πελάτη χωρίς δουλικότητα, παρήγγειλα ένα hot dog και το ψωμάκι κόλλησε μια γωνιτσα στην τοστιέρα και ξεκολησε και κατευθείαν πήγε να το πετάξει η κοπέλα της είπα άστο δεν πειράζει...Τουαλέτες σε όλα τα μαγαζιά πεντακάθαρες με τουρισμό τεράστιο...
Ταξί με 14 ευρώ από το αεροδρόμιο στο κέντρο,δρόμους καμιά λακούβα...φτάσαμε Θεσσαλονίκη μας παρέλαβε βανακι κοντεψαμε να ξεράσουμε σε 3 χλμ από την λακούβα και την καγκουρια του οδηγού...
Πήγαμε Άουσβιτς και έβλεπες τον Πολωνό ξεναγό που μιλούσε άπταιστα ελληνικά να είναι παθιασμένος με την χώρα του να την αγαπά πραγματικά....
Έβλεπες σοβαρότητα και περηφάνια στους Πολωνούς καμία σχέση με Ελλάδα...Πήγαμε να μπούμε σε μπαρ για να δοκιμάσουμε βότκες και φάγαμε πόρτα λόγω ανήλικων παιδιών...τους παρακαλέσαμε να κάτσουμε σε τραπέζι στην είσοδο τα παιδιά να είναι στο πεζοδρόμιο όσο θα σφιγγαμε τις βότκες η γκαρσονα αμείλικτη δεν μπαίνετε με παιδί μέσα...
Αλκοόλ μετά της 12 το βράδυ βρίσκεις μόνο σε μπαρ που έχουν άδεια για μετά τα μεσάνυχτα.Δεν μπορείς να αγοράσεις από μινι μάρκετ.
Υπάρχει προφανώς θέμα αλκοολισμού και προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν.Αδέσποτα ούτε για πλάκα.
Άστεγοι ελάχιστοι και σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας αν μπορώ να το πω αυτό.Η Πολωνία που μέχρι πριν 35 χρόνια ήταν αποκλεισμένη από τον έξω κοσμο και μέχρι το 2010 ήταν πίσω σε ΑΕΠ από Ελλάδα αυτή την στιγμή ένα μια δυο ταχύτητες μπροστά και ανοίγει διαρκώς την ψαλίδα...
Έβλεπες την πολωνική επαρχία και τέτοια σπίτια τακτοποιημένα , περιποιημένα και άνετα δεν υπάρχουν πουθενά στην Ελλάδα ούτε για πλάκα...
Από αμάξια πολύ Τογιότα, αλλά και πολύ Μερσεντές...
Μηχανάκια καθόλου , ντιλιβερι έκαναν με ποδήλατο μόνο ηλεκτρικό.Επίσης πολλά πολλά ποδήλατα.
Όλη η παλιά πόλη έχει τείχη που την περικλείουν σε σχήμα ενός τεράστιου Σταδίου.
Και γύρω από αυτό το οβάλ υπάρχει παντού μια ζώνη φάρδους πάνω από 100μ καταπράσινη με τεράστια πλατάνια, κήπους , γρασιδια , παγκάκια κοκ. Μιλάμε για τεράστια περιοχή πράσινου.
Όλη την πόλη την διασχιζει ο ποταμός Βιστούλας στις όχθες του οποίου πάλι έχουν διαμορφωθεί χώροι πρασίνου και πεζόδρομοι για τον κόσμο.
Βιοτικό επίπεδο πολιτών ένα κλικ κάτω από το Μόναχο!
Πάθαμε πλάκα...
Γυρίζεις απογοητευμένος πίσω για να μην πω ντροπιασμένος...για το που πάνε τα λεφτά των φορολογουμένων πως μας δουλεύουν οι πολιτικοί ,πόσα λίγα ζητάμε από το κράτος και φυσικά πόσο κακοτροποι και κωλορατσα είμαστε...Μόλις επιστρέψαμε και εμείς από Πολωνία. Μείναμε Κρακοβία, νοικιάσαμε ένα qq και πήγαμε Βράτσλοβ, πόζναν και Βαρσοβία. Η τάξη και η καθαριότητα στην Πολωνία είναι άνευ προηγουμένου, πεντακάθαρες πόλεις χωρίς γόπες και σκουπίδια και χωρίς καθόλου αδέσποτα. Το εθνικό οδικό δίκτυο συντηρείται διαρκώς, έχει κυρίως 2 λωρίδες κυκλοφορίας και σε κάποια σημεία 3, δεν υπάρχει ούτε ένα σκουπίδι όπως επίσης και καμία λακκούβα (παντού κάμερες για όριο ταχύτητας). Καταπληκτικό τοπίο στις διαδρομές μεταξύ των πόλεων, πανέμορφο με τις χαρακτηριστικές συστάδες των ψιλόλιγνων δέντρων της Πολωνίας.
Οι πολωνοί είναι εξαιρετικά οργανωμένοι και φροντίζουν τις πόλεις τους, πράγματι παντού ποδήλατα, στις διαβάσεις πεζών ακινητοποιούνται πάντα τα αυτοκίνητα. Στις εξόδους των πόλεων υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ στον αστικό ιστό καθόλου, πολλά ποδήλατα και παντού ποδηλατόδρομοι είτε στο οδόστρωμα είτε στο πεζοδρόμιο.
Οι πολωνοί έχουν κάνει τεράστια πρόοδο σε αντίθεση με την Ελλάδα, η οποία παραμένει ένα πρώην οθωμανικό κράτος με έλλειψη οργάνωσης, με αδιάφορους για τα κοινόχρηστα πράγματα και αγενείς πολίτες.
Φυσικά στις 9:30 - 10:00 τα εστιατόρια τους άδειαζαν ακόμη και στην πιο τουριστική Κρακοβία και στη συνέχεια μπορούσες απλά να κάνεις περίπατο στην πόλη, το οποίο σου αρκεί γιατί είναι η χαρά του πεζού, σε αντίθεση με την εχθρική και βρώμικη Αθήνα.
Όσο ταξιδεύεις επιβεβαιώνεις ότι το οθωμανικό και ανατολίτικο στοιχείο υπερισχύει στον μέσο Έλληνα, ήταν πολλά τα 400 χρόνια..
Το birkenau, δηλαδή το δεύτερο στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου το ποσοστό επιβίωσης ήταν μηδενικό, ένα απέραντο κρεματόριο, κοντά στο Αουσβιτς συγκλονιστικό. -
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εχθές πήγα μέχρι Σούνιο με οικογένεια. Σε normal mode το αυτοκίνητο έχει τόση ροπή που δεν χρειάστηκε πουθενά να πατήσω το πεντάλ του γκαζιού περισσότερο από 1/3 της διαδρομής του. Οδηγώντας τόσα χρόνια vw golf tsi, ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από τη ροπή του κινητήρα και για τα δεδομένα hybrid. Στο sport mode το δοκίμασα για λίγο, και νομίζω ότι τόση ροπή απαιτείται μόνο σε απολύτως έκτακτες συνθήκες, το normal mode είναι υπεραρκετό για άνετη και ασφαλή οδήγηση. Το eco mode είναι ιδανικό σε συνθήκες πόλης και κίνησης γιατί περιορίζει αρκετά τη ροπή, χωρίς να σέρνεται. Η μετάβαση από ηλεκτρικό μοτέρ σε θερμικό δεν γίνεται αντιληπτή στο σασί καθόλου παρά μόνο από τον ήχο του κινητήρα. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά. Η ανάρτηση, πέραν της απόσβεσης (αποσβένει τα πάντα με τρόπο που δεν περνά στην καμπίνα), στις στροφές για Σούνιο, ούτε δημιουργούσε συνθήκες υποστροφής ούτε το αυτοκίνητο έγερνε σε αντίθεση και πάλι με το golf (μπορεί και λόγω της φθοράς). Ειλικρινά πρέπει να είναι ό,τι πιο άνετο και γρήγορο έχω οδηγήσει σε οικογενειακό suv αυτής της κατηγορίας. Στο cc μέχρι το ναό του Ποσειδώνα, όπου ο δρόμος έχει συνεχόμενες κατωφέρειες, ανωφέρειες και απαιτεί από το κιβώτιο συνεχή εναλλαγή ταχυτήτων, η κατανάλωση με 4 άτομα ήταν 5,6 λ. και μέση ταχύτητα 70 χλμ., χωρίς καμία ευθεία. Σε συνθήκες πόλης μέχρι στιγμής μου βγάζει γύρω στο 4,5. Τα ηχεία πράγματι είναι μέτρια. Αυτά που είχαν γραφεί για μη αυτόματα ηλεκτρικά παράθυρα ήταν όλα ανοησίες. Τα παράθυρα είναι τηλεχειριζόμενα, το κλείδωμα-ξεκλείδωμα γίνεται με κίνηση αφής σε αισθητήρα στα χερούλια της πόρτας, έχει κεντρικό κλείδωμα θυρών εσωτερικά με κουμπί ηλεκτρικό (σε αντίθετση με όσα είχαν γραφεί), και όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες. Θόρυβος κύλισης ακούγεται σε περίπτωση κακού οδοστρώματος (σε μικρότερο βαθμό από το golf), αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλα suv. Στο βιβλίο χρήσης συνιστά στα πρώτα 1000 χλμ. οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις για λόγους στρωσίματος, οπότε μέχρι τότε δεν θα το πιέσω παραπάνω. Ο ambient φωτισμός είναι πολύ διακριτικός το βράδυ. Λόγω έλλειψης χρόνου δεν έχω κάνει ακόμη τις απαιτούμενες παραμετροποιήσεις στην οθόνη κλπ. Το μοναδικό που δεν έχω εντοπίσει είναι αν έχει gps tracker, με ρώτησαν και από την ασφαλιστική. Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει αλλά δεν είναι και να τον εμπιστεύεσαι .
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ευελπίδων μέχρι Βουλιαγμένη κατανάλωση 4.9 σε sport mode. Το αμάξι απλά δεν παιζεται. Με ταχύτητα 100 στη Συγγρού πήγαινε ev. Εάν μάθεις τη φιλοσοφία του το ξεγελάς κ απενεργοποιεί τον θερμικό κ σε υψηλή ταχυτητα. Λ.χ πιάνεις τα 100 στη Συγγρού κ μετά αφήνεις για ένα κλάσμα λίγο το πεντάλ ενεργοποιείται το ev και μετά το κρατάς σταθερο χωρίς να αυξήσεις ταχύτητα κ συνεχίζει να κινείται ev. Το golf που εχω είναι το 6 κ μετά το cc αισθάνομαι ότι σέρνεται!
-
RE: Toyota C-HR 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το συμπέρασμα είναι ότι ο καθένας επιλέγει με βάση τις προτεραιότητες του. Εάν ο καθένας μας ήταν διατεθειμένος να σκάσει 50+ χιλ εννοείται ότι θα πήγαινα σε hybrid X1 ή lexus, αλλά δεν ήμουν διότι δύσκολα δίνει κάποιος σε ιδιόκτητο αυτοκίνητο 50χιλ. (όχι leasing).
Επίσης, κάνουμε ένα λάθος, συγκρίνουμε το yaris cross με αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών (iceman)
Επειδή γράφονται περί toyotεων κλπ.
Ως κάτοχος golf όταν έψαχνα για αυτοκίνητο είχα θέσει βασικά κριτήρια:- να είναι full hybrid ανεξαρτήτως εταιρείας.
- Περίμενα αρχικά το hrv και όταν βγήκε με τιμή στο θεό, με λιλιπούτειο πορτμπαγκαζ χωρίς μπάρες οροφής (τις έδινε μόνο την πιο ακριβή έκδοση δηλαδή άνω των 40.000!) φυσικά το εγκατέλειψα, τότε δεν είχε ξεκινήσει ακόμη η διάθεση του cc.
-To jeep compass οδηγικά ήταν για τα μπάζα και μόλις είχε βγει το hybrid (ecompass) με αξιοπιστία επίσης για τα μπάζα (fiat). - Το qq (όχι το epower που ξεκινά πάνω από 40.000), δεν ήταν fh αλλά mild της πλάκας (κατανάλωση 8 και άνω, με ημιάκαμπτο κοντά στα 40χιλ τότε, μόνο η techna είχε ανεξάρτητη),
-το sportage δεν μου άρεσε καθόλου εξωτερικά και η fh έκδοση ξεκινούσε πάνω από 40.000,
-το tucson σε fh πάλι (όχι mild που ρουφάει 8-10 μέσα στην πόλη) ξεκινούσε από 40.000 κλπ...
Επίσης, είχα θέσει ως όρο να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση διότι δεν ήμουν διατεθειμένος να σκάσω 35+ με ημιάκαμπτο, γιατί το θεωρώ κοροϊδία από τις εταιρείες σε αυτά τα χρήματα.
Οπότε, η αγορά σε οδηγεί στη toyota χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βγήκε το cc στα 35.500 (fh, 200 hp, πανοραμική, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διπλά ψαλίδια, κατανάλωση γύρω στο 4,5) δεν ασχολήθηκα με τον μη premium χαρακτήρα του, το παρήγγειλα αμέσως.
-Το ίδιο θα συμβεί και με το chr είναι μονόδρομος για όποιον θέλει κάτι πιο εξεζητημένο σχεδιαστικά με πλεονεκτήματα που ανέφερα
-
RE: Toyota Corolla Crossposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα

Στατιστικά από χθεσινή ημέρα. Συγκλονιστική κίνηση παντού, αττική οδό, περιφερειακό Υμηττού, Κηφισίας, Κέντρο, Ποσειδώνος, σημειωτόν παντού. Με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, αυτόματο και δίλιτρο όπως το cc, θα ήμουν πάνω από 10λ. Tο υβριδικό σύστημα 5ης γενιάς όπως το έχει εξελίξει νομίζω ότι είναι το μοναδικό μηχανικό σύνολο που αξίζει αυτή τη στιγμή στην αγορά
Latest posts made by nmsm2
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανατροπή στην αγορά αυτοκινήτων: Με 50 ευρώ τον μήνα παίρνεις ηλεκτρικό ΙΧ
Το σχέδιο εντάσσεται στο Εθνικό Κοινωνικό Κλιματικό Σχέδιο και θα χρηματοδοτηθεί από το ευρωπαϊκό Social Climate Fund, το οποίο διαθέτει προϋπολογισμό άνω των 86 δισ. ευρώ. Από αυτά, περισσότερα από 4,5 δισ. ευρώ αναμένεται να κατευθυνθούν στην Ελλάδα, μέρος των οποίων θα στηρίξει το νέο πρόγραμμα.
Έχει να πέσει μάσα στην Ελλάδα, που ο ΟΠΚΕΠΕ θα μοιάζει ψίχουλα μπροστά του.

Κοινωνικό leasing ηλεκτρικών σε ευάλωτες ομάδες, στην Ελλάδα...όπου το συντριπτικό 90% των φόρων καλύπτεται από μισθωτούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Λογικά τα 2/3 του πληθυσμού της Ελλάδας θα υπαχθούν στο κοινωνικό leasing και η Αθήνα θα γεμίσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ουτοπία), θα δημιουργηθούν τεράστιες ουρές στα σημεία φόρτισης (δυστοπία), διότι ο ευάλωτος μονοκατοικία με δυνατότητα φόρτισης δεν θα διαθέτει (λογικά..) και φυσικά θα φύγει ο,τι κινέζικο υπάρχει από 20-30Κ.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Η τηλεργασία είναι προτιμότερη εκ περιτροπής, δηλαδή να συνδυάζεται με δια ζώσης εργασία (κοινωνικοποίηση, ψυχολογία κλπ.). Το βασικό ελάττωμα είναι πως δύσκολα καταφέρνεις να διατηρήσεις την ισορροπία μεταξύ οικογενειακής ζωής και εργασίας στο σπίτι, συνήθως εργάζεσαι πέραν του 10ωρου σε βάρος του ελεύθερου χρόνου σου, γλυτώνοντας την ταλαιπωρία της μετάβασης.
Φυσικά βασική προϋπόθεση να διαθέτεις αυτόνομο χώρο στο σπίτι διότι διαφορετικά είναι κρίμα και για τον εργαζόμενο γονιό και για τα παιδιά να τον βλέπουν σπίτι αλλά να μην μπορεί να ασχοληθεί μαζί τους. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλώς ο συνάδελφος @fanis75 θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει το 80% του πληθυσμού
Προφανώς είναι οι προσλαμβάνουσες του καθενός.
Καθώς πήζω , αφού δεν μπορώ να αποφύγω τον Κιφησό κάποιες μέρες που επιστρέφω σπίτι μου (επαρχία) , το έχω συνέχεια απορία που πάνε όλοι αυτοί , καθώς όλοι οι γνωστοί μου στην Αθήνα (δεν είναι και ελάχιστοι), είτε μένουν σχετικά κοντά στη δουλειά τους , είτε πάνε με τα όποια μέσα είτε άλλος έχει σκούτερ. Δε ξέρω, προσωπικά, κανένα να μπλέκει με το όχημα του καθημερινά στην κίνηση μεγάλων οδών, εκτός μικρών αγγαρειών για ενδοδημοτικές μετακινήσεις (δραστηριότητες παιδιών κλπ).
Αυτό το μικρό δείγμα με οδηγεί στην απορία μου , αλλά και στην αμφισβήτηση όσων γράφει ο Φάνης.
Εχω συναδελφους που μετακινουνται με τα αυτοκινητα τους καθημερινα στην εταιρια (Γλυφαδα) και κανεις απο αυτους δεν κανει κατω απο 50-60 λεπτα να παει και να γυρισει απο το γραφειο σπιτι του. ΜΙλαμε για δραμα...εγω τους λυπαμαι. Απο παραλιακη, Κηφισο, Βουλιαγμενης και καπως καλυτερ απο Καρεα...χαμος λεμε!!
Ευτυχως εχω το σκουτερ χειμωνα/καλοκαιρι και με το αυτοκινητο κανω το 90% σε ταξιδια ή καμια βολτα το σκ.
Όπως, εγώ, αν δεν είχα τη δυνατότητα εργασίας και από το σπίτι, θα έπρεπε να βρίσκομαι στον δρόμο 2,5-3 ώρες, μένω νότια και μέχρι την δουλειά διανύω 25 χλμ.
Για μετακινήσεις στην Αθήνα μόνο ev.
Μόλις δώσω το golf θα αγοραστεί ηλεκτρικό κατά προτίμηση πόλης (τύπου nio firefly) και θα παραμείνει το cc για ταξίδια και αστικές μετακινήσεις ενός εκ των συζύγων.το nio firefly ειναι το καλυτερο μικρό ηλεκτρικο ανεξαρτητως τιμης αλλα η τιμη του θεωρω οτι δεν ειναι καλή. Κοιταξε και αλλα σαν το inster, το byd surf που ειναι μικρα με παρομοια βασικα χαρακτηριστικα χωρις την ποιοτητα του firefly σιγουρα αλλα ειναι καλά αμαξακια για μεσα στην πολη.
Έχει εξαιρετικές διαστάσεις και πολύ μεγάλο μεταξόνιο για το μέγεθος του. Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο ηλεκτρικό στα 4μ, με δυνατότητες οικογενειακού εάν χρειαστεί προς μεταφορά των τέκνων. Ως προς το κόστος είναι γύρω στα 5Κ πάνω από τα λοιπά ανταγωνιστικά και σχεδιαστικά θυμίζει έντονα το honda e, σε βελτιωμένη εκδοχή φυσικά.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@chrisk6 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλώς ο συνάδελφος @fanis75 θεωρεί ότι αντιπροσωπεύει το 80% του πληθυσμού
Προφανώς είναι οι προσλαμβάνουσες του καθενός.
Καθώς πήζω , αφού δεν μπορώ να αποφύγω τον Κιφησό κάποιες μέρες που επιστρέφω σπίτι μου (επαρχία) , το έχω συνέχεια απορία που πάνε όλοι αυτοί , καθώς όλοι οι γνωστοί μου στην Αθήνα (δεν είναι και ελάχιστοι), είτε μένουν σχετικά κοντά στη δουλειά τους , είτε πάνε με τα όποια μέσα είτε άλλος έχει σκούτερ. Δε ξέρω, προσωπικά, κανένα να μπλέκει με το όχημα του καθημερινά στην κίνηση μεγάλων οδών, εκτός μικρών αγγαρειών για ενδοδημοτικές μετακινήσεις (δραστηριότητες παιδιών κλπ).
Αυτό το μικρό δείγμα με οδηγεί στην απορία μου , αλλά και στην αμφισβήτηση όσων γράφει ο Φάνης.
Εχω συναδελφους που μετακινουνται με τα αυτοκινητα τους καθημερινα στην εταιρια (Γλυφαδα) και κανεις απο αυτους δεν κανει κατω απο 50-60 λεπτα να παει και να γυρισει απο το γραφειο σπιτι του. ΜΙλαμε για δραμα...εγω τους λυπαμαι. Απο παραλιακη, Κηφισο, Βουλιαγμενης και καπως καλυτερ απο Καρεα...χαμος λεμε!!
Ευτυχως εχω το σκουτερ χειμωνα/καλοκαιρι και με το αυτοκινητο κανω το 90% σε ταξιδια ή καμια βολτα το σκ.
Όπως, εγώ, αν δεν είχα τη δυνατότητα εργασίας και από το σπίτι, θα έπρεπε να βρίσκομαι στον δρόμο 2,5-3 ώρες, μένω νότια και μέχρι την δουλειά διανύω 25 χλμ.
Για μετακινήσεις στην Αθήνα μόνο ev.
Μόλις δώσω το golf θα αγοραστεί ηλεκτρικό κατά προτίμηση πόλης (τύπου nio firefly) και θα παραμείνει το cc για ταξίδια και αστικές μετακινήσεις ενός εκ των συζύγων. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Φίλη πήγε το cooper για το τρίτο ετήσιο σέρβις με κόστος μόνο 960 ευρώ (χωρίς ζημιά)... Έπαθε πλάκα φυσικά, αλλά της είχα εξηγήσει ότι όταν αγοράζεις στην πραγματικότητα bmw αποδέχεσαι ότι θα πληρώνεις πανάκριβα τα σέρβις και θα χρυσοπληρώνεις το lifestyle και το σήμα..
Για να καταλήξω τα ev's είναι μονόδρομος, εάν ληφθεί υπόψη και το αμελητέο κόστος του ετήσιου σερβις.
Μέχρι τότε hev toyota, στο cc 3 ετήσια σερβις μετά από 50.000 χλμ με συνολικό κόστος που υπολείπεται των 960 ευρώ του cooper και παρά τα ακριβά λάδια (0-16).
Όσοι έχουν δυνατότητα οικιακής φόρτισης τουλάχιστον για τις μετακινήσεις στη πόλη τα ηλεκτρικά είναι εκτός συναγωνισμού, για τους λοιπούς japan hev. -
RE: Renault 5 E-Techposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τα lifestyle αυτοκίνητα κανείς δεν τα αγοράζει για τους χώρους και λοιπά αυτοκινητιστικά χαρακτηριστικά. Μοναδικός λόγος επιλογής είναι αυτό που εκπέμπουν δηλαδή σχεδιασμός. Και αυτό το πεντάρι το κάνει πολύ καλά. Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται σε ανθρώπους κατά κύριο λόγο έως 30 ετών χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις, που είτε τσοντάρει ο μπαμπάς στο τέκνο είτε μένουν με μπαμπά στα 30 και αποταμιεύουν. Μετά την απόκτηση οικογένειας lisfestyle αυτοκίνητο δύσκολα αγοράζεται διότι θα είναι το τρίτο και όχι το δεύτερο της οικογένειας.
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣposted in Αντίλογος
Οι εργολάβοι σε συνεργασία με αρχιτέκτονες - μηχανικούς επέβαλαν ως μοντέρνο το minimal, δηλαδή τεράστιες τσιμεντένιες γραμμές εξωτερικά χωρίς καμία σχεδιαστική τσαχπινιά, βαμμένοι μαύροι τοίχοι και μάνδρες (σε μεσογειακή χώρα), συνδυασμός industrial άβαφου τσιμέντου σε εξωτερική τοιχοποιία (για την ψευδαίσθηση του loft στο ανατολικό βερολίνο) και γενικώς τα έχουν κάνει μαντάρα. Σε αυτή την έλλειψη γούστου και αισθητικής καθιερώθηκε και το inox κάγκελο και γυαλί, το βάζει και ο αγοραστής θαυμάζει τη minimal αισθητική, στη συνέχεια απολαμβάνει τα χημαλοτάβανα σπίτια γιατί ζεσταίνονται ευκολότερα...και την αίσθηση της μελαμίνης και της γυψοσανίδας που τόσο αγαπούν οι εργολάβοι κατοικιών.
Εάν παρακολουθήσει κάποιος ακριβά σπίτια, θα δει ότι σπάνια είναι minimal, περιλαμβάνουν ξύλο, σκεπή με κεραμίδι, είναι country chic όπως θα έλεγαν και οι Άγγλοι και σχεδόν ποτέ minimal. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@nmsm2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H ελεύθερη αγορά σημαίνει ελεύθερη αγορά για όλους χωρίς προστατευτισμούς και νόθευση του ανταγωνισμού.
Αλλά οι έχοντες μεγαλώσει με μαρξισμό, αυτά τα βλέπουν κατά περίπτωση όπως τους συμφέρει.
Οταν λοιπόν εσύ είσαι μια αγορά που απαγορεύεις κάθε κρατική επιδότηση, ή την πώληση κάτω του κόστους, ή την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, πως θα ανεχτείς να πουλάει στην περιοχή σου μία χώρα που έχει παιδική εργασία, ανύπαρκτες πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται σε μια στιγμή και βέβαια και κρατικές επιδοτήσεις δίνει στις εταιρείες της και πωλήσεις κάτω του κόστους τους επιτρέπει να κάνουν.
Είπαμε λοιπόν ελεύθερη αγορά, αλλά για όλους... Μην μας πιάσουν και μλκς...

το παραμυθι του καπιταλισμου τελειωσε το 2008 με την καταρρευση της lehman brothers και το "bazooka των 300δις" που εβγαλε ο Obama. Απο τοτε εχουν βγει και αλλες φορες αντιστοιχα bazooka ακομα και στην ευρωπη. Ας μην ξεχναμε την Lufthansa που ειναι το πρωτο πρωτο παραδειγμα που ερχεται στο μυαλο μου.
Επομενως, ναι, να στηριζει η ευρωπη τις βιομηχανιες της και ενιοτε να σηκωνει αμυντικα τειχη απεναντι σε αλλες χωρες, αλλα τουλαχιστον να μην μας λενε παραμυθια.Ελεύθερη αγορά χωρίς κρατικό προστατευτισμό ή έλεγχο ( λόγω νόθευσης ανταγωνισμού, εναρμονισμένων πρακτικών) δεν είναι νοητή και όπου επικράτησε ήταν καταστροφή για τον καταναλωτή.
Και για να μην ξεχνάμε τα του οίκου μας, βλέπε διάσωση ελληνικού τραπεζικού συστήματος με κρατικό χρήμα φορολογουμένων, χωρίς να αποκτήσει το ελληνικό δημόσιο μετοχές προκειμένου να απομειώσει τη ζημία ή και να βγάλει κέρδος μετά την αποκατάσταση των μετοχών των τραπεζών.
Η διαφορά είναι ότι στην Αμερική ο,τι διέσωσε το αμερικανικό δημόσιο απέκτησε εξοκλήρου τις μετοχές και τις πούλησε τον κατάλληλο χρόνο βγάζοντας και κέρδος, ενώ στην Ελλάδα αυτό δεν είναι εφικτό για τους γνωστούς σε όλους λόγους...μεταξύ 1800 και 1900 υπήρχε ελεύθερη αγορά στην Αμερική χωρίς κανονισμούς ελάχιστο κρατος (λιγότερο από 10% του ΑΕΠ) δεν υπήρχε κεντρική τράπεζα αποτέλεσμα ήταν να δει μια τεράστια οικονομική ανάπτυξη: από 4 εκατ να πάει στα 80 εκατ στον πληθυσμό και οι τιμές το 1900 ήταν χαμηλότερες από το 1800. διαβάστε λίγο ιστορία.
ο κόσμος πήγαινε στην Αμερική για καλύτερη ζωή και την βρήκε.
Είσαι τελείως ανιστορητος και συνήθως οι αδαείς λένε τις μεγαλύτερες ασυναρτησίες. Βάλε στο ΑΙ για κρατικό προστατευτισμό στην Αμερική μέχρι το 1950 και μάθεις ότι είχαν τον πιο έντονο παγκοσμίως
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
H ελεύθερη αγορά σημαίνει ελεύθερη αγορά για όλους χωρίς προστατευτισμούς και νόθευση του ανταγωνισμού.
Αλλά οι έχοντες μεγαλώσει με μαρξισμό, αυτά τα βλέπουν κατά περίπτωση όπως τους συμφέρει.
Οταν λοιπόν εσύ είσαι μια αγορά που απαγορεύεις κάθε κρατική επιδότηση, ή την πώληση κάτω του κόστους, ή την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης, πως θα ανεχτείς να πουλάει στην περιοχή σου μία χώρα που έχει παιδική εργασία, ανύπαρκτες πολιτικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται σε μια στιγμή και βέβαια και κρατικές επιδοτήσεις δίνει στις εταιρείες της και πωλήσεις κάτω του κόστους τους επιτρέπει να κάνουν.
Είπαμε λοιπόν ελεύθερη αγορά, αλλά για όλους... Μην μας πιάσουν και μλκς...

το παραμυθι του καπιταλισμου τελειωσε το 2008 με την καταρρευση της lehman brothers και το "bazooka των 300δις" που εβγαλε ο Obama. Απο τοτε εχουν βγει και αλλες φορες αντιστοιχα bazooka ακομα και στην ευρωπη. Ας μην ξεχναμε την Lufthansa που ειναι το πρωτο πρωτο παραδειγμα που ερχεται στο μυαλο μου.
Επομενως, ναι, να στηριζει η ευρωπη τις βιομηχανιες της και ενιοτε να σηκωνει αμυντικα τειχη απεναντι σε αλλες χωρες, αλλα τουλαχιστον να μην μας λενε παραμυθια.Ελεύθερη αγορά χωρίς κρατικό προστατευτισμό ή έλεγχο ( λόγω νόθευσης ανταγωνισμού, εναρμονισμένων πρακτικών) δεν είναι νοητή και όπου επικράτησε ήταν καταστροφή για τον καταναλωτή.
Και για να μην ξεχνάμε τα του οίκου μας, βλέπε διάσωση ελληνικού τραπεζικού συστήματος με κρατικό χρήμα φορολογουμένων, χωρίς να αποκτήσει το ελληνικό δημόσιο μετοχές προκειμένου να απομειώσει τη ζημία ή και να βγάλει κέρδος μετά την αποκατάσταση των μετοχών των τραπεζών.
Η διαφορά είναι ότι στην Αμερική ο,τι διέσωσε το αμερικανικό δημόσιο απέκτησε εξοκλήρου τις μετοχές και τις πούλησε τον κατάλληλο χρόνο βγάζοντας και κέρδος, ενώ στην Ελλάδα αυτό δεν είναι εφικτό για τους γνωστούς σε όλους λόγους... -
RE: Αστικό τοπίοposted in Αντίλογος
Στο ελληνικό συντομα θα πουν το εξής, δεν βγαίνει ο λογαριασμός οπότε θα χτίσουμε και τους ελεύθερους χώρους, γιατί έτσι γίνεται στην Ελλάδα.
Έχουν ήδη τροποποιήσει πολλές φορές τους όρους δόμησης υπέρ της ανάδοχης εταιρείας, αρχικά δεν προβλέπονταν κατοικίες στον αιγιαλό, πλέον έχει χτιστεί όλο το παραθαλάσσιο μέτωπο (αποκρουστική εικόνα πλέον), έχουν αυξηθεί (με υπουργική απόφαση) κατά χιλιάδες οι κατοικίες που μπορούν να κατασκευάσουν πάνω από την Λ. Ποσειδώνος.
Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε για την ευγενική αυτή χορηγία της αναδόχου.
Επίσης, το καζίνο κατόπιν τροποποίησης των όρων δόμησης μπορεί να χτίσει χιλιάδες παραπάνω τετραγωνικά και αντί των 16 μέτρων θα μας προσφέρουν κτίσμα ύψους 21 μέτρων για να μην αισθανόμαστε παρακατιανοί που δεν έχουμε μεγαθήρια στο παραλιακό μέτωπο.
Η συμβατική υποχρέωση για την δημιουργία πάρκων και κοινόχρηστων - κοινοφελών χώρων και έργων δεν έχει αρχίσει καν, και ουδείς εποπτεύει την διαδικασία με κατάπτωση ποινικών ρητρών κλπ.
Αυτός είναι ο λόγος που ένας μορφωμένος πιτσιρικάς 25-30 ετών πρέπει να εγκατασταθεί σε πολιτισμένες χώρες, διότι τα πάντα είτε δημόσιος είτε ιδιωτικός τομέας λειτουργούν με κριτήρια Ανατολής. Όμορφη χώρα, αλλά με διεφθαρμένους κατοίκους και κατ' αποτέλεσμα πολιτικούς.