Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Κι όμως στα 208 που βλέπω στον δρόμο έχει αρκετά GT Line..! Και κατά κύριο λόγο μπορντώ και μπλε και έχω δει και κίτρινα.
1,5T 6M/T και εσύ Ευρώπη κάτσε με το eHEV και το κιβώτιο από το τζογκάκι...
Δυστυχώς τα έχουμε πει πολλές φορές, οι νόρμες της ΕΕ για ρύπους 'καταστρέφουν' την αυτοκίνηση. Και σε αυτό σπρώχνουν πολύ και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.. Δεν είναι τυχαίο που και ο CEO της Toyota 'επιτέθηκε' τις προάλλες στην άκρατη ηλεκτροποίηση. Το 1.5Τ 6Μ/Τ νομίζω θα προτιμούσαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του νέου Civic στην Ελλάδα, κρίμα που δεν θα προσφέρεται. Έως και αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά η μη διάθεσή του. Όποιος δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο αυτομάτως το βγάζει από την λίστα το Civic.
Λέει τίποτε για αποθηκευτικό χώρο και για πληροφορία από το τιμόνι; Για σκληρότητα ανάρτησης κλπ νομίζω δεν έχει νόημα ακόμα να λαμβάνουμε υπόψιν τέτοια βίντεο, δοκιμές κάνουν.. Ευχαριστώ
ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ...!!!!
Φάτε μάτια ψάρια το νέο SW της Peugeot. Πιστεύω έχει δυναμική να κόψει λίγο από τα SUV και να πάρει πωλήσεις, ειδικά απ' όσους δεν θέλουν ψηλό αυτοκίνητο. Μακάρι να έχει και τον 1.6Τ 180hp..
Με 35Κ θα παίρνεις ένα πολύ σικάτο/designάτο/premium αυτοκίνητο που σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα άλλο και ξεχωρίζει!
Το ότι είναι Χόντα παίζει να ενδιαφέρει το 3 % των Ελλήνων .
Δεν συμφωνώ, στο μυαλό του μέσου αγοραστή, ιαπωνικό (και δη Honda) σημαίνει αξιοπιστία. Κάτι έχει κάνει τόσες δεκαετίες και το έχει καταφέρει αυτό. Και αυτό μετράει (και χρεώνεται θεωρώ..), αλλιώς δεν θα συζητούσαμε για εγγυήσεις 2-3-5-8 χρόνια, αυτοκίνητα Premium που βγάζουν ακριβές ζημιές με το που τελειώσει η επίσημη εγγύηση κλπ.
Δεν είναι τυχαίο το 'κινητήρας Honda' και το, πολύ εύστοχο κατά την ταπεινή μου άποψη, 'The Power of Dreams' motto της εταιρείας.
Συμφωνώ με το σχόλιο σχετικά με την Mazda και ότι κάποιος που θα ήθελε το CX-30 αλλά σκέφτεται τον ΦΠΔ, θα βρει αντικαταστάτη στο HR-V που έχει 1500 κυβικά.
Το είδε η γυναίκα μου, με βλέπω σε 1-2 χρόνια για αλλαγή Panda..!
Ωραίο και ιδιαίτερο σχέδιο, δεν το μπερδεύεις με τίποτε και οι χώροι φαίνονται εξαιρετικοί. Ο κινητήρας είναι με καδένα;
Μια χαρά είναι οι τιμές. Πόσο να βγάλουν το νέο μοντέλο; Εδώ για μεταχειρισμένο Panda ντίζελ ζητάνε 10000+ ευρώ.
Όποιος θέλει έχει και το Pandina, το υπάρχον μοντέλο δλδ με 16-17000. Αυτό είναι εντελώς καινούριο μοντέλο, δεν θα βγει στα 20Κ?
Οι τιμές ανέβηκαν. Οι μισθοί δεν ανέβηκαν αντίστοιχα στην χώρα. Όλα τα άλλα είναι συζήτηση τσάμπα και βερεσέ.
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Σημειώστε ότι ο skyactivX 180 HP με τον 186HP έχουν ουκ ολίγες αλλαγές
Καλημέρα, έχουμε κάπου τις αλλαγές που έγιναν στην έκδοση από 180 σε 186hp? Καθαρά απο μηχανολοικό ενδιαφέρον.
@ms33 said in Mazda CX-30:
Καλημέρα σας μια ερώτηση..στο ραδιόφωνο σας δειχνει και τα λογότυπα των σταθμών η μονο την γκρι εικόνα στα δεξιά?
Καλημέρα, λογότυπα δεν έχω παρατηρήσει.
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.τουοτα και ομορφια?
μη ξεχνιέστε, δεν ειναι το μπιντιεςεμ μέινστριμ, αμα θες εσυ να κυλιεσαι σε σπασμενα γυαλια, δεν το θελουνε οι αλλοι.
και οσο για πιγιοτητα κυλισης, ε, μην λεμε κουταμαρες, το γαλλοχρεπο ειναι εξαιρετικο σε αυτο, δεν εχει καποια σχεση με τη τσιπικη ξεφτιλε σχιστοματικη κουνακωλοση.
το προβλημα ειναι πως δεν εχει συχνα την κυλιση αλλα την ακινησια.πουχου σε σχεση με το ραβ που ειχα καμποσο, ε, λεμε καμμια, μα καμμια σχεση.
σαν κασα που σε πανε 4 το ραβ το 4.
αλλα το πηρα τριτη και αυριο εχω παλι ρεμουνδο αφου εχασα ενα 3ωρο σκυμμενος να μαζευω κατι τεμαχια που σπασανε...
Προφανώς δεν αναφερόμουν στην Toyota για την ομορφιά γάτε, αλλά στην Peugeot.
(Με εξαίρεση το GT86 και το Camry)
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@jamesd said in Peugeot 3008 (2024):
Λογική αγοράς: «Είναι πανέμορφο, τι ωραίο που φαίνεται, τύλιχτο!»
Αυτή η λογική ισχύει για τα Peugeot ή και για τα υπόλοιπα μοντέλα και εταιρείες της αγοράς;
Τα 2 μεγαλύτερα κριτήρια αγορά, κατά 90%+ είναι: Ομορφιά και Οικονομία.
Δεν είναι τυχαίο που σκίζουν σε πωλήσεις Toyota και Peugeot.
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
@babisstinson said in Peugeot 3008 (2024):
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
βασικα μια αψυχη χοντρη ειναι το νεο, σερνεται ακομη και σαν φευ
και δεν πιστευω πλεον γαλλο οτι ελυσε προβληματα, μαλλον εβαλε, γνωστο ηδη οτι και οι νεοι 136ρηδες εχουν αρχισει να γλεντανε τους ατυχους που το πηραν για τις οθονεςΈχουμε κάτι σχετικό κάπου να δούμε;
laters, δες στο group των 3008 στο fb
Δεν μπλέκω με τέτοια, φοβάμαι μην χαλάσει το κινητό μου
@gatoz said in Peugeot 3008 (2024):
βασικα μια αψυχη χοντρη ειναι το νεο, σερνεται ακομη και σαν φευ
και δεν πιστευω πλεον γαλλο οτι ελυσε προβληματα, μαλλον εβαλε, γνωστο ηδη οτι και οι νεοι 136ρηδες εχουν αρχισει να γλεντανε τους ατυχους που το πηραν για τις οθονες
Έχουμε κάτι σχετικό κάπου να δούμε;
Έχω αρχίσει και βλέπω αρκετά και στον δρόμο. Η αλήθεια είναι ότι κατάφεραν και έκαναν ένα πολύ ωραίο SUV ακόμα πιο ωραίο. Δεν θα το αγόραζα με τα προβλήματα που διαβάζω, αλλά για leasing γιατί όχι.