Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Κι όμως στα 208 που βλέπω στον δρόμο έχει αρκετά GT Line..! Και κατά κύριο λόγο μπορντώ και μπλε και έχω δει και κίτρινα.
1,5T 6M/T και εσύ Ευρώπη κάτσε με το eHEV και το κιβώτιο από το τζογκάκι...
Δυστυχώς τα έχουμε πει πολλές φορές, οι νόρμες της ΕΕ για ρύπους 'καταστρέφουν' την αυτοκίνηση. Και σε αυτό σπρώχνουν πολύ και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.. Δεν είναι τυχαίο που και ο CEO της Toyota 'επιτέθηκε' τις προάλλες στην άκρατη ηλεκτροποίηση. Το 1.5Τ 6Μ/Τ νομίζω θα προτιμούσαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του νέου Civic στην Ελλάδα, κρίμα που δεν θα προσφέρεται. Έως και αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά η μη διάθεσή του. Όποιος δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο αυτομάτως το βγάζει από την λίστα το Civic.
Λέει τίποτε για αποθηκευτικό χώρο και για πληροφορία από το τιμόνι; Για σκληρότητα ανάρτησης κλπ νομίζω δεν έχει νόημα ακόμα να λαμβάνουμε υπόψιν τέτοια βίντεο, δοκιμές κάνουν.. Ευχαριστώ
ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ...!!!!
Φάτε μάτια ψάρια το νέο SW της Peugeot. Πιστεύω έχει δυναμική να κόψει λίγο από τα SUV και να πάρει πωλήσεις, ειδικά απ' όσους δεν θέλουν ψηλό αυτοκίνητο. Μακάρι να έχει και τον 1.6Τ 180hp..
Με 35Κ θα παίρνεις ένα πολύ σικάτο/designάτο/premium αυτοκίνητο που σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα άλλο και ξεχωρίζει!
Το ότι είναι Χόντα παίζει να ενδιαφέρει το 3 % των Ελλήνων .
Δεν συμφωνώ, στο μυαλό του μέσου αγοραστή, ιαπωνικό (και δη Honda) σημαίνει αξιοπιστία. Κάτι έχει κάνει τόσες δεκαετίες και το έχει καταφέρει αυτό. Και αυτό μετράει (και χρεώνεται θεωρώ..), αλλιώς δεν θα συζητούσαμε για εγγυήσεις 2-3-5-8 χρόνια, αυτοκίνητα Premium που βγάζουν ακριβές ζημιές με το που τελειώσει η επίσημη εγγύηση κλπ.
Δεν είναι τυχαίο το 'κινητήρας Honda' και το, πολύ εύστοχο κατά την ταπεινή μου άποψη, 'The Power of Dreams' motto της εταιρείας.
Συμφωνώ με το σχόλιο σχετικά με την Mazda και ότι κάποιος που θα ήθελε το CX-30 αλλά σκέφτεται τον ΦΠΔ, θα βρει αντικαταστάτη στο HR-V που έχει 1500 κυβικά.
@fanis75 said in DS7 CROSSBACK:
@xenos said in DS7 CROSSBACK:
Εγώ νομίζω ότι πάνε να την βγάλουν καθαρή όπως και τα bmw/merc! Με το leasing!
Εκεί όπου όλα τα προβλήματα θάβονται/λύνονται και κανένας δεν παραπονιέται γιατι σου λέει ο υπάλληλος δε με νοιάζει, δικό μου είναι;
Η πληθώρα 2008/κόρσα στο δρόμο είναι κατάπλεοψηφία lease.Εεε ναι!! Ποιός λογικός άνθρωπος θα δώσει 28.000 για ένα 208 και με τόσα προβλήματα!?!?!
Εν τω μεταξύ κανένας μα κανένας πλην όσων είναι εδώ στo φόρουμ, άντε και των κολλητών τους, δεν γνωρίζει για προβλήματα κλπ, ή επιλέγει με βάση αυτά. Όσοι γνωστοί/συνάδελφοι κλπ παρήγγειλαν 208/308/2008/3008 τα τελευταία 2 χρόνια ούτε που ξέρουν τι είναι AdBlue, όχι ότι είναι και ελαττωματικό. ο κόσμος επιλέγει design και σε αυτό η PSA/Stellantis παίζει τρελλή μπάλα.
@limited_one said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Το διαβαζω και δεν το πιστεύω… είναι πέρα από την ελληνική πραγματικότητα…
Μην σου φαίνεται περίεργο, και σε μας (πολυεθνική πληροφορικής/ΙΤ) αντίστοιχα, όπως και πέρυσι:
"Αγαπητοί,
Δεδομένων των καιρικών συνθηκών στα Βόρεια Προάστια Αττικής, η Εταιρεία συστήνει σε όλους τους εργαζόμενους τη Δευτέρα 6/2 και την Τρίτη 7/2 να επιλέξουν την Τηλεργασία. Το δρομολόγιο του πούλμαν δεν θα πραγματοποιηθεί σήμερα και αύριο."
Το καλό είναι το αυτοκίνητο παραμένει καινούριο παρά την χρήση με τόσες αλλαγές με νέα ανταλλακτικά
Δεν θα ήθελα να είμαι στην θέση σου όμως αν τελειώσει η εγγύηση..!
@storm said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Σκέφτομαι αν μόνο εγώ τραβάω ζόρι με την απόσταση της εργασίας από την οικία.
Είναι αποτρεπτικός λόγος για απόρριψη εργασίας η μεγάλη απόσταση από την οικία προς την εργασία;Π.χ. εγώ μένω Χαλάνδρι και βρίσκω αγγελίες εταιρειών που είναι (για μένα) στου διαόλου τα κέρατα. π.χ. εταιρείες στα Νότια ή Δυτικά προάστια
Φρενάρω αμέσως.Μόνο στην σκέψη να κάνω 20 και 30 χιλιόμετρα με το δίκυκλο με πιάνει πανικός. Από την άλλη με το αυτοκίνητο θα τρώω όλη τη μέρα μέσα στους δρόμους. Και δεν μπορώ να οδηγώ για πολύ ώρα αυτοκίνητο.
Και άντε η εταιρεία να είναι προς Ανατολικά προάστια. Έχει και εξοχή από εκεί, ανοίγει και λίγο ο δρόμος, το μάτι βλέπει και λίγο πράσινο.
Αλλά από Χαλάνδρι προς Νότια ή Δυτικά προάστια το βλέπω σαν βασανιστήριο.
Γεράματα; Μάλλον...
Καθόλου. Ειδικά μετά τον COVID και την αλλαγή στον τρόπο εργασίας (remote, hybrid κλπ) ο κόσμος πλέον το έχει πολύ ψηλά στους λόγους προτίμησης εργασίας. Πολλοί συνάδελφοί μας που είχαν έρθει εν μέσω remote συνθηκών, όταν ξεκίνησε η επιστροφή στο γραφείο 2 μέρες την εβδομάδα μετά από λίγο παραιτήθηκαν λόγω απόστασης. Δεν είχαν υπολογίσει ότι κάποια στιγμή πιθανώς να γυρνούσαμε στο γραφείο και δεν ήθελαν να χαραμίζουν 2-3 ώρες καθημερινά στον δρόμο και να τρώνε Χ χρήματα σε καύσιμα.
Εγώ μένω Πειραιά και εργάζομαι Κηφισιά, οπότε τρώω όλο τον Κηφισό. Κάποιες φορές δεν παλεύεται. Αν αναγκαζόμουν πλέον να το κάνω 5 φορές την έβδομάδα θα παραιτούμουν. Μέχρι 2 φορές είναι οκ, ειδικά αν φύγεις λίγο πιο αργά, κατα τις 9, ώστε να είσαι γραφείο 10 παρά.
@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
Παιδια αλλη κατηγορια το ενα αλλο το αλλο.Με το x πας ταπα και δεν εχει καθολου κλιση σε στροφες .
Με αυτό που έχει παραγγείλει όμως δεν πάει πουθενά για ακόμα τόσους μήνες.
@jntaras said in Seat Leon Mk4 (2020):
Πολλαπλούς έχει έχω τα τεχνικά χαρακτηιστικα μπροστά μου που μου έστειλαν σήμερα από την αντιπροσωπεία. Το acc είναι διαθέσιμο μονο με χειροκίνητο ισως για τεχνικό λόγο, κάποια αδυναμία του dsg ισως
θα μπορούσες να τα μοιραστείς μέσω κάποιου dropbox-like link?
Ευχαριστώ
@sabas_thess said in Seat Leon Mk4 (2020):
Σε ερώτησή με tag/comment στο fb στην σελίδα της Cupra Greece περί ύπαρξης πολλαπλών και υγρού τύπου DSG στο Cupra Leon 150ps 1.5Tsi με παρέπεμψαν σε επίσημο αντιπρόσωπο της περιοχής μου. Φυσικά δεν πήρα να απασχολήσω για ένα "φιλολογικό" ενδιαφέρον αλλά από την απάντηση η φάση βρωμάει ημιάκαμπτο και ξηρού σαν το τζάκι του γείτονά μου που δυσλειτουργεί και καπνίζει (ή καίει βαμμένες μελαμίνες)...
Δεν νομίζω ότι είναι αυτό το θέμα, όσο το ότι την διαχείριση των social media των εταιρειών την έχουν άλλες εταιρείες που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτό το αντικείμενο και δεν έχουν τεχνικές γνώσεις.
Σε αντίστοιχη ερώτηση μου για το Leon 2.0 190ps σε αντιπροσωπεία μου είχαν απαντήσει αναλυτικά με κωδικούς ανταλλακτικών.
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
Σε κλειστή πιστα το περίπτερο? Γιατί?
Ναι άνετα θα αγόραζα αμάξι (ως 2ο) με 140 τελική, αφού άνετα θα αγόραζα οποιοδήποτε ηλεκτρικό και ειδικά την i3 (εχει 150χαω τελική). Δεν με ενδιαφέρει η τελική του αυτοκινήτου μου, όχι από τότε που απέκτησα παιδί. Κάποτε έκανα μ@λακίες και έτρεχα στον δρόμο, εδώ και 8 χρόνια όχι πια. Και στα 2-3 ταξίδια που κάνω τον χρόνο πάω 120-140χαω, αφου δεν ειμαι μόνος μου στο αμάξι.
Κατανοητό
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Φάνη το επιχείρημα "τα όρια είναι 130 άρα" με συγχωρείς αλλά είναι αστείο. Μπορεί να θέλω να πάω στην autobahn, μπορεί να θέλω να το βάλω σε πίστα, μπορεί απλά να θέλω να το τελικιάσω. Δεν μπορεί να έχω 190 άλογα και να μην πιάνει το αμάξι ούτε τα 180.
Γιατί ειναι αστείο? Τόσο δεν είναι το όριο? Το να κινείται κάποιος με 150χαω για παράδειγμα στην πολιτισμένη ΕΕ (που τόσο ζηλεύουμε) σημαίνει ότι έχει φάει κλήση στο λεπτό. Οπότε μια χαρά στέκει το επιχείρημα. Μιλάμε για οικογενειακά αυτοκίνητα (περίπτερα), όχι για σπορ κατασκευές που μπορεί να θες να τα πας πίστα.
Απάντησα ήδη, μπορεί να θέλω να πάω σε κλειστή πίστα.
Δηλαδή θα έπαιρνες ένα αμάξι με τελική ταχύτητα 140 χλμ/ώρα; (δίνω και 10 δώρο πάνω από το μεγαλύτερο όριο ταχύτητας στην Ελλάδα).
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@babisstinson said in Nissan Qashqai 2021:
Μου φαίνεται απίστευτο να παίρνεις αυτοκίνητο με 190 άλογα και να μην πιάνει ούτε τα 180 χλμ/ω.
Γιατί; Το όριο ειναι 130 μαξ στην Ευρώπη, εκτός καποιον εξαιρέσεων στην Γερμανία. Και στην ΕΕ δεν αστειεύονται με όρια και πρόστιμα. Και σε λιγο συζητάνε για μείωση. Η Βόλβο ήδη περιορίζει στα 180 ολα της τα αμάξια.
Ένας ακόμα λόγος για να μην την προτιμάνε οι αγοραστές την Volvo (εκτός των άλλων).
Φάνη το επιχείρημα "τα όρια είναι 130 άρα" με συγχωρείς αλλά είναι αστείο. Μπορεί να θέλω να πάω στην autobahn, μπορεί να θέλω να το βάλω σε πίστα, μπορεί απλά να θέλω να το τελικιάσω. Δεν μπορεί να έχω 190 άλογα και να μην πιάνει το αμάξι ούτε τα 180.