Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Μ' αρέσει, το θέλω. Ένα χειροκίνητο 1.5Τ με 185 άλογα και το κρατάω για 20 χρόνια άνετα.
Μου αρέσει πάρα πολύ η κηρήθρα και στην γρίλια μπροστά αλλά κυρίως στο εσωτερικό που κρύβει και τους αεραγωγούς. Πάρα πολύ ωραία ιδέα πραγματικά.
Κι όμως στα 208 που βλέπω στον δρόμο έχει αρκετά GT Line..! Και κατά κύριο λόγο μπορντώ και μπλε και έχω δει και κίτρινα.
1,5T 6M/T και εσύ Ευρώπη κάτσε με το eHEV και το κιβώτιο από το τζογκάκι...
Δυστυχώς τα έχουμε πει πολλές φορές, οι νόρμες της ΕΕ για ρύπους 'καταστρέφουν' την αυτοκίνηση. Και σε αυτό σπρώχνουν πολύ και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.. Δεν είναι τυχαίο που και ο CEO της Toyota 'επιτέθηκε' τις προάλλες στην άκρατη ηλεκτροποίηση. Το 1.5Τ 6Μ/Τ νομίζω θα προτιμούσαν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του νέου Civic στην Ελλάδα, κρίμα που δεν θα προσφέρεται. Έως και αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά η μη διάθεσή του. Όποιος δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο αυτομάτως το βγάζει από την λίστα το Civic.
Λέει τίποτε για αποθηκευτικό χώρο και για πληροφορία από το τιμόνι; Για σκληρότητα ανάρτησης κλπ νομίζω δεν έχει νόημα ακόμα να λαμβάνουμε υπόψιν τέτοια βίντεο, δοκιμές κάνουν.. Ευχαριστώ
ΠΑ-ΝΕ-ΜΟΡ-ΦΟ...!!!!
Φάτε μάτια ψάρια το νέο SW της Peugeot. Πιστεύω έχει δυναμική να κόψει λίγο από τα SUV και να πάρει πωλήσεις, ειδικά απ' όσους δεν θέλουν ψηλό αυτοκίνητο. Μακάρι να έχει και τον 1.6Τ 180hp..
Με 35Κ θα παίρνεις ένα πολύ σικάτο/designάτο/premium αυτοκίνητο που σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα άλλο και ξεχωρίζει!
Το ότι είναι Χόντα παίζει να ενδιαφέρει το 3 % των Ελλήνων .
Δεν συμφωνώ, στο μυαλό του μέσου αγοραστή, ιαπωνικό (και δη Honda) σημαίνει αξιοπιστία. Κάτι έχει κάνει τόσες δεκαετίες και το έχει καταφέρει αυτό. Και αυτό μετράει (και χρεώνεται θεωρώ..), αλλιώς δεν θα συζητούσαμε για εγγυήσεις 2-3-5-8 χρόνια, αυτοκίνητα Premium που βγάζουν ακριβές ζημιές με το που τελειώσει η επίσημη εγγύηση κλπ.
Δεν είναι τυχαίο το 'κινητήρας Honda' και το, πολύ εύστοχο κατά την ταπεινή μου άποψη, 'The Power of Dreams' motto της εταιρείας.
Συμφωνώ με το σχόλιο σχετικά με την Mazda και ότι κάποιος που θα ήθελε το CX-30 αλλά σκέφτεται τον ΦΠΔ, θα βρει αντικαταστάτη στο HR-V που έχει 1500 κυβικά.
@alex-mix said in MAZDA 2 Facelift 2023:
Χαχα οποιος θελει βοηθεια ερχομαι.Ειδικα για το πατριωτακι.
Σημερα αμαρτησα (λογο ασιατικης φιλοσοφιας οχι εταιρειας) πηγα στους vagelides.Ειδα νεο tiguan και t rok rline.Το 1ο μου φανηκε υπερβολικα μεγαλο σε σχεση με το προηγουμενο,ρωταω για trok 34000 με την εκπτωση 2500.
Που παμε ωρε ?Που παμε?
34Κ το T-Roc?
Όπως είσαι πήγαινε στην Mazda και πάρε ένα CX-30 με τα ίδια ακριβώς λεφτά και πες ευχαριστώ.
Χρωματάρα αυτό το Artisan Red. Έτρεξαν σαλάκια. Και μέσα εντυπωσιακό.
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Ρε σεις, μήπως πηγαίνουν και τους περνάνε τίποτα προγράμματα και τσιπάκια και μετά βγαίνουν στα φεησμπούκια και κράζουν που τους έμειναν στο δρόμο;
Εγώ όσους ξέρω από τη δουλειά που έχουν πάρει 3008 και 2008, δεν έχω ακούσει να έχουν τίποτα παράπονα. Τουλάχιστον όχι μέχρι στιγμής.
Sta 2008 leasing δυο συανδελφοι αναγκαζονται να σταμανε καθε τρεις και λιγο δεξια και να βγαζουν πολο μπαταριας γιατι νεκρωνει η οθονη και δεν παιρνει μπροστα με απλα σβησιμο κινητηρα (σε αντιθεση με το 208 που ειχα και με σβησιμο κινητηρα ηταν οκ).
@jamesd said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
Όπως γράφει στο τέλος είναι μια απόσταση 31χλμ. με εξωτ, θερμοκρ. στους 21 βαθμούς και μ.ω.τ. 21Km/h (πολύ χαμηλή), δηλ. αρκετή κίνηση με φανάρια και σταμάτα-ξεκίνα. Επίσης λέει για ~85% του χρόνου,σβηστή τη ΜΕΚ. Οπότε ακούγεται κάπως λογικό.
Εγώ με 18άρες και 18-19km/h μ.ω.τ. στα μισά χλμ. απόστασης,έχω δει οριακά και κάτω από 4lt/100km.Αφού το έχεις κάτι θα ξέρεις παραπάνω. Πάντως οι συγκεκριμένοι κάνουν πειραγμένα τεστ. Για παράδειγμα:
https://www.youtube.com/watch?v=AjQo7ctG5z4
Το 6.9 λτ/100km δεν υπάρχει. (το έχω οδηγήσει σε συνθήκες πόλης επί τούτου-όχι td). Δηλαδή, λυπάμαι αυτόν που θα το πάρει και θα περιμένει να δει όχι 7άρι, αλλά ούτε 9άρι δεν θα δει σε συνθήκες πόλης.
Όπως τα λες: Κολλητός με το χειροκίνητο 1.3 140ps στο Ρέθυμνο 2 χρόνια μέσα στην πόλη καίει 9.5-10.0, ειδικά με Clima ανοικτό. Κάτω από 9 ποτέ. Εθνική με όρια πέφτει στο 6.5. Κατανάλωση δηλαδή σχεδόν ατμοσφαιρικού 1600αριού 25 ετίας (συγκρίνω απευθείας με το Ε46 316ti μου). Απλά με λιγότερους ίππους και καλύτερο τράβηγμα ροπές λόγω τουρμπο.
@piliourits said in Nissan Juke 2019:
Και τα 28 θεωρούνται καλή τιμή για juke?
Βέβαια, άλλοι τα δίνουν για Γιαρις κρος...
Εδώ έχει φτάσει 33Κ το Puma..
To Juke πάντως πολύ όμορφο και νεανικό, ειδικά σε ορισμένους χρωματισμούς.
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Τραμπα το ελαστικό στην μαμά ζάντα/ρεζέρβα και ετοιμάζεται να πάρει θέση μαζί με το γουφερ. Μια επέκταση έμεινε να κάνω στην βίδα που θα τα συγκρατεί.
Τελικά είχε διαφορά η μαμά ζάντα με την αφτερ στο κέντρο της και δεν άφηνε το γουφερ να κάτσει όπως πρέπει.
Όποιος δεν έχει γουφερ να ξέρει ότι κουμπώνει κανονικά και ο πάτος κάθεται όπως πρέπει(είχα βγάλει φωτό πριν κάτι μήνες). Απλά θα χρειαστεί ένα καινούριο ελαστικο (135/80/17).Όποιος θέλει την ζάντα που έμεινε ας ρίξει πμ και τα βρίσκουμε στην τιμή.
Επανέρχομαι με φωτό τοποθετημένη.
Η εργοστασιακή ζάντα/ρεζέρβα τελικά πόσο κόστισε; 1000 ευρώ;
@piliourits said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Διάβαζα χτες άρθρο το οποίο παρέλειψα να ποσταρω, περί της όποιας μείωσης της ανεργίας μετράται και διαφημίζεται.
Έλεγε ότι οφείλεται πρώτα στην αθρόα έξοδο δυναμικού απ τη χώρα, στο ότι άλλοι τόσοι αποσύρθηκαν απ την ενεργή αναζήτηση, κι ότι ξαναμπηκαν στην αγορά εργασίας (μια και δυσκολευονται να επιβιώσουν πλέον) οι άνω των 50 και οι νοικοκυρές στις δουλειές του ποδαριού (τους βλέπουμε ντελιβεράδες)...
γι αυτό παραμένει και εντείνεται η έλλειψη ειδίκευσης και δεν βρίσκουν οι εταιρείες, ενώ παρουσιάζονται νούμερα μείωσης ανεργίας.
Αν μπορείς να στείλεις το άρθρο θα ήθελα να το διαβάσω. Ευχαριστώ!
@stefan147 said in Toyota C-HR 2023:
@gchris7 said in Toyota C-HR 2023:
Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...
Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.
Όπως τα λες ακριβώς. Κάμερα πίσω και αισθητήρες θα έπρεπε να είναι δεδομένοι πλέον, ειδικά όταν έχεις ξεπεράσει τα 35Κ.
Συμφωνώ και με το σχόλιο ότι είναι πιο σημαντικά BSM, ACC. Διαφωνώ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, προσωπικά προτιμώ μίξη analog-digital.
Πιο σημαντικό θεωρώ τους αισθητήρες για το παρκάρισμα και την κάμερα.
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
Συν μεγα φαουλ που δεν αισθητηρες παρκαρισματος.Εχει το kia stonic μεσαια εκδοση με 19χιλιαρικα μπρος πισω αισθητηρες και δεν εχει το chr με αρχικη τιμη 30
Γυφτιά.
Καλά αυτό με την έλλειψη αισθητήρων παρακαρίσματος από την Toyota είναι τραγικό, το έχουμε πει πολλάκις.
Κι εγώ προς εκεί προσανατολίζομαι, να έχω τα θερινά και αν χρειαστεί για 3-4 μήνες τον χρόνο να κάνω αλλαγή με κάποιο All Season. Οι τελευταίες παρτίδες έρχονται με Toyo (αλήθεια ποιο μοντέλο ακριβώς?) ή με Bridgestone Turanza T005?