-
Λογικά θα έφτιαξαν το πίσω μέρος (από το λίγο που μπορεί να φανταστεί κάποιος), που με χάλαγε εμένα λίγο, αλλά χάλασαν το μπροστά (πάρα πολύ συντηρητικό κ παλιακο) αφού θα ακολουθεί τη γραμμή του σεντάν...Μέσα μου αρέσει πιο πολύ από το προηγούμενο...
-
Όλα καλά όλα χρυσά αυτό το 'αποκλειστικά με CVT' στο λαιμό μου κάθεται...
-
Δεν κατάλαβα. Δεν θα έχει χειροκίνητη έκδοση;
-
Η Honda έχει επιβεβαιώσει πως το νέο Civic hatchback θα είναι διαθέσιμο και με χειροκίνητο σασμάν 6 σχέσεων. Αυτό ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί στην «καυτή», Type-R έκδοση του μοντέλου.
https://autoagora.gr/news/data/nea-montela/Honda-Civic-Hatchback-Idoy-oi-prwtes-eikones_217665.asp
-
Παραθέτω από το ανωτέρω άρθρο: 'Αυτό ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί στην «καυτή», Type-R έκδοση του μοντέλου.'
Μήπως μιλάει μόνο για το Type R; Λέει 'στην' όχι 'και στην'. Θα είναι πολυ ξενερωτο και μέγα φάουλ εκ μέρους της Honda. Civic αποκλειστικά με CVT, σεξ με κάλτσες...
-
Αν έχει κρύο γιατί όχι;
-
Στις ΗΠΑ με μηχανικό θα βγαίνουν μόνο τα Type R & Si. Το πρώτο μόνο στα υγρά μας όνειρα και αυτό μόνο αν βρέξει λεφτά και τεκμήρια ενώ το δεύτερο δεν εισάγεται Ευρώπη....
Εύχομαι και ελπίζω να προσαρμοστεί στα δεδομένα της ηπείρου μας η EU Spec και να μην φάμε τέτοια φόλα..
-
Παραθέτω από το ανωτέρω άρθρο: 'Αυτό ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί στην «καυτή», Type-R έκδοση του μοντέλου.'
Μήπως μιλάει μόνο για το Type R; Λέει 'στην' όχι 'και στην'. Θα είναι πολυ ξενερωτο και μέγα φάουλ εκ μέρους της Honda. Civic αποκλειστικά με CVT, σεξ με κάλτσες...
και μάλιστα άσπρες abibas... όχι άλλο CVT ρε τζαπόνια... έχετε καταστρέψει οδηγικά όνειρα
-
Από την στιγμή που κάποιες εταιρείες έχουν αποφασίσει να αποχωρήσουν από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν καταλαβαίνω γιατί συζητάμε τα περί κιβωτίου κλπ.
Αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως ένα φοροκαπελο και τέλος, το civic θα έχει 35κ+ όποτε δεν ενδιαφέρει κανέναν αν είναι hev ή manual. (Εκτός Ευρώπης δεν ξέρει κανείς να οδηγεί stick)
Στην ΕΕ έτσι όπως πάει με τις συγχωνεύσεις και τις αποχωρήσεις θα έχουμε τελικά να διαλέξουμε ανάμεσα σε δύο τρία διαφορετικά αυτοκίνητα τα οποία θα μας πλασάρονται ως καμια εικοσαρια κλώνοι.
-
This post is deleted! -
Ακούγεται;
Δεν θέλω να στη χαλάσω αλλά κ το HRV, όπως και το Civic 35+ θα έχουν, οποίος θέλει απαραίτητα Honda μπορεί να μετοικήσει εκτός ΕΕ.
-
This post is deleted! -
Αν πιάσει τα 35κ θα πρέπει να είναι εξαιρετικό για να πουλήσει ειδικά αν έχει μόνο CVT. Και το λέω με τεράστιο σεβασμό προς την Honda την οποία την έχω σε τέτοια εκτίμηση, τόσο που ακόμα και αν ήμουν σήμερα έτοιμος για αγορά νέου οχήματος δεν θα προχωρούσα πριν έρθει Ευρώπη το Civic XI.
-
Η Ευρώπη έχει αποφασίσει να φορολογείται οτιδήποτε δεν έχει γραμμή παραγωγής εντός ευρωζώνης. Πολλοί κατασκευαστές είπαν σας γράφουμε και μεις και τα μαζεύουμε γιατί πουλάμε σε όλο τον πλανήτη και δεν σας έχουμε ανάγκη.
Το νέο Civic κοστίζει ανά τον πλανήτη 25κ και όχι 35κ. Ακριβώς όπως το typer έχει 35 και εδώ κάνει 60.
Δεν αλλαξαν τιμολογιακή πολιτική ούτε η Honda ούτε η Mazda, απλά έχουν τυπικά αποχωρήσει και αυτοί και άλλοι πολλοί. Ας μην περιμένει λοιπόν κανείς να αγοράσει Honda σε φυσιολογική τιμή εδώ, τουλάχιστον μέσω του κανονικού δικτύου.
-
Πολύ σωστή τοποθέτηση.
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
Ακριβώς στο ίδιο σημείο βρίσκομαι εγώ. Βρίσκομαι σε αναζήτηση οικογενειακό αυτοκινήτου, οδήγησα τα περισσότερα αυτοκίνητα που παίζουν αυτήν την εποχή, αλλά δεν κάνω βήμα μέχρι να έρθουν τα υβριδικά honda hrv και civic!
Το HRV το σκέφτεσαι που θα φοράει αποκλειστικά CVT (δεδομένο) ακόμα και στην Ευρώπη; Κιβώτιο μηχανικό και τιμή >30κ οι δικές μου κόκκινες γραμμές. Και όταν λέω 30κ προφανώς μιλάω για αντίστοιχα εξοπλισμένο με το σημερινό Sport+ Civic. Τίποτα λιγότερο. Αλλιώς κορεάτικο...
-
This post is deleted! -
Δεν είπα ότι είναι άμεσα συγκρίσιμα αλλά και 35κ για Civic δεν δίνω, συγνώμη. Με 35κ παίρνω το εξαιρετικό Mazda3 sedan skyactive X GT Plus M/T στα 29κ κλειδί και έχω πληρωμένα ΤΚ/ΦΠ για την 10ετια με τα ρέστα, νομίζω;
Με αυτά που προσφέρουν πάντως στις συγκεκριμένες τιμές είναι πολύ τίμιες αγορές τα κορεατικά για όσους δεν τους νοιάζει το prestige. Άλλωστε με αυτά που βλέπω από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αν απογοητευτώ για τους Χ/Ψ λόγους από το Civic XI είναι σχεδόν μονόδρομος ο κορεατικος όμιλος.
Το CVT/eCVT για εμένα εκτός αυτοκινήτων πόλης τύπου Toyota Yaris & Corolla/CHR 1.8 hybrid είναι σοβαρός παράγοντας αποφυγής. Εκτός αν μιλάμε για κυβισμούς εκτός ελληνικής πραγματικότητας...
Honda Civic