@pantelis-kapsalakis said in Cupra Formentor:
Το αυτοκινητο μετα απο 45 χιλ χλμ δεν εχει παρουσιασει τιποτα απολυτως, λαδια καθε15 χιλ, το infotainment μονο μερικες φορες εκανε κατι αφωνιες αλλα διορθωνονταν. Στο τελευταιο σερβις πριν λιγες μερες εκαναν αναβαθμιση, γιατι υπηρχε για το συγκεκριμενο ζητημα, οποτε ελπιζω να μη εμφανιστει ξανα. Το Beats δεν ειναι τοσο χαλια οσο λενε και οσο και γω νομιζα, αν κανεις σωστη ρυθμιση ειναι αξιολογο, εχει τοσες ρυθμισεις που θα βρεις κατι να σε ικανοποιει. Εγω εχω αντικαταστησει το sub του και εχει βελτιωθει αρκετα, υπαρχουν αρκετα που μπορεις να αναβαθμισεις στο συγκεκριμενο ηχοσυστημα, αλλα το sub ειναι το πρωτο και πιο ευκολο, βγαλε βαλε. Η καταναλωση ειναι στο 9.6 ολα αυτα τα χιλιομετρα, ειναι το vz 310, αλλα με τα 80% εκτος κινησης, σε Εθνικη, Αττικη Οδο, περιφερειακες οδους, νορμαλ οδηγηση και με το γκαζι του. Στη πολη μεσα σιγουρα πανω απο 12 αλλα εκτος απο 7.5 με 10, αναλογα με τη κινηση και φυσικα τη ταχυτητα. Δεν μπορεις να τρεξεις και πολυ γιατι υπαρχουν κα μπλοκα και τα προστιμα τσουχτερα.Αν το πατας δεν προκειται να δεις κατω απο 10. Σαν ογκος, παροτι δεν εινα τοσο μεγαλο, 4.45 ειναι, εχει μεγαλη μουρη, ειναι χωστα τα καθισματα και ετσι σου δινει την εντυπωση οτι εχει μεγαλο ογκο, αλλα δεν ειναι ετσι. Η μεγαλη μουρη του ομως δεν ειναι και οτι καλυτερο για να θεωρειται ευελικτο και ευκολο στο παρκαρισμα. Εχει βεβαια και οτι ηλεκτρονικο βοηθημα υπαρχει, αυτοματο παρκαρισμα, αισθητηρες σε ολο το μηκος-πλατος, απεικονιση στη κεντρικη οθονη κλπ κλπ και οτι αλλο ηλεκτρονικο βοηθημα υπαρχει εκει εξω, φωτισμους μεσα με δεκαδες ρυθμισεις κλπ κλπ. ουτε τα μισα δεν εχω δοκιμασει. Σαν οδηγημα, λογω του DCC εχεις οτι θες απο σουπερ μαλακο μεχρι σουπερ σκληρο, απο eco μεχρι σουπερ σπορ Cupra και το ρυθμιζεις οπως θες, δηλαδη Cupra μηχανη με μαλακη αναρτηση, comfort μηχανη, σκληρη η μαλακη αναρτηση, Sport μηχανη με οτι αλλο θες. Εχει 15 ρυθμισεις σκληροτητας που μπορουν να συνδυαστουν με διαφορες επιλογης μηχανης, τετρακινησης, τιμονιου, ηχου εξατμισης κλπ, ορεξη ναχεις.
Στα περιπου 50 χιλ που μου κοστισε πριν 2 χρονια σχεδον, με ηλιοροφη, (σημερα ειναι στα 54 χιλ) το αναλογο σε αλλο VAG, Audi δηλαδη και VW, με αυτον τον κινητηρα, τετρακινηση και εξοπλισμο πηγαινε στα 70-80 χιλ, (οσο κα σημερα) οποτε μονο ετσι μπορω να το κρινω. Να ειναι πολλα τα λεφτα οπως και να το δεις, αλλα αν το χαιρεσαι και το κυκλοφορεις οπως εγω δεν σου κακοφαινεται. Αν το παρεις για να κανεις 5-10 χιλ χλμ το χρονο δεν αξιζει, αυτα τα αυτοκινητα πρεπει να τα οδηγεις οσο πιο πολυ γινεται για να τα ευχαριστηθεις διαφορετικα ειναι πεταμενα λεφτα. Εγω πριν το παρω ειχα ενα Audi Q3 και ενα Polo, τα εδωσα και τα δυο για να εχω μονο ενα και να το ευχαριστηθω, οπως και εκανα και δεν το μετανιωνω.
Σε ευχαριστούμε φίλε μου, επιτέλους και ωραία ανάρτηση