Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 401
    • Best 184
    • Groups 0

    strom

    @strom

    402
    Reputation
    34
    Profile views
    401
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    strom Unfollow Follow

    Best posts made by strom

    • RE: Honda Civic

      Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.

      Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....

      Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.

      Η Honda το ανακοίνωσε ξεκάθαρα. Το civic στην Ευρώπη θα έρθει φθινόπωρο 2022 και θα είναι ΜΟΝΟ υβριδικό (e:HEV)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία σε όλο τον κόσμο. Έφτασα αισίως τα 4000 χλμ, εννοείται απροβλημάτιστα. Ωραίο αυτοκίνητο με το πιο σημαντικό να είναι η ευχαρίστηση που παίρνεις όπου και να το χρησιμοποιήσεις, από το super market της γειτονιάς έως το ταξίδι. Στην εθνική είναι τρομερά ευθύβολο, με απίστευτο αίσθημα ασφάλειας μετά τα 140 km/h στο πρόγραμμα sport και τρομερή αίσθηση στο τιμόνι. Έχεις γκάζι διαθέσιμο παντού, με τη ροπή να είναι πάντοτε παρούσα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
      Πολύ καλούς χώρους για την οικογένεια, με μέση μεικτή κατανάλωση 4.8 L/100km. Στην πόλη είναι ακόμα χαμηλότερη (βλέπεις άνετα 4 L/100km), στο ταξίδι ~5.2 - 5.3 με ταχύτητες 110-130 km/h. Σε καταδρομική με 160 km/h++ φτάνει τα 5.8 με 5.9 km/h. Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι σε θερμοκρασίες περί των 10οC η κατανάλωση αυξάνει, μάλλον γιατί δουλεύει ο θερμικός για να φορτίσει την μπαταρία.
      Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι για μένα πάντα οι αναρτήσεις του, ενώ στην πόλη είναι πολύ άνετο, στον ανοιχτό δρόμο και σε στροφές στρίβει με τη σκέψη κολλημένο στο δρόμο. Στα αρνητικά να αναφέρω την έλλειψη επαρκούς φωτός στο χώρο των αποσκευών, όπου είναι το μοναδικό σημείο που δεν έχει led φώτα. Επίσης, σημειώνω την κακή συμπεριφορά των ελαστικών pilot sport 4 στην εθνική υπό καταρρακτώδη βροχή.
      Από άποψη εξοπλισμού νομίζω η αρχική elegance είναι αρκετά πλήρης, ίσως οι προβολείς ομίχλης, ο φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέφτης και οι πίσω αεραγωγοί να λείπουν.
      Κατά τα άλλα, μπράβο στη Honda για το αυτοκίνητο που έφτιαξε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      Youtube Video

      ωραίο αυτοκίνητο πραγματικά. Μπραβο στη honda!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @anergos13 said in Toyota Yaris Cross:

      @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      #mono_yariscross_adventure

      Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style

      Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...

      Μια χαρά τα λες!
      Προσωπικό γουστο και εμενα!
      Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
      Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...

      Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
      Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!

      Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...

      Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?

      ειναι σχεδιαστικα αντικειμενικα ομορφο?
      προσφερει οδηγικες συγκινήσεις?
      εχει σαλονι , χωρους και ποιοτητα που ξεχωριζει?
      το μοτερ του με τις "επιδοσεις "του εντυπωσιαζει?

      το σκετο "ειναι Toyota " προσωπικα δεν μου λεει πολλα ....γιατι εκ των πραγματων (βλεπε θεμα πχ με λαμαρινα πισω) αρκετες φορες αυτο που "νομιζουμε" εύκολα ανατρέπεται....

      Ποσα ανταγωνιστικα αυτοκινητα της κατηγοριας υπερεχουν στους παραπανω τομεις... ?

      Ενας πανάσχημος φτηνιάρικος κουβάς είναι το yaris cross, απορώ πραγματικά με το forum και τη συνεχή ασχολία με τα toyota. Ακόμα και στσ 22000 τόσα καλά αυτοκίνητα μπορείς να πάρεις (όχι b-suv), τι κόλλημα είναι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      Λοιπόν, να πουμε και 2-3 κουβέντες για τις χθεσινές εντυπώσεις και να αιτιολογήσω και το χαρακτηρισμό "ευχάριστη έκπληξη". Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά:

      1. Τα πλαστικά μέσα είναι απάλευτα, πιστεύω δε θα τα αποδεχτώ και δε θα τα συνηθίσω ποτέ. Είναι ένας τρομερός συνδυασμός που πραγματικά κάποιος έχει προσπαθήσει πολύ για να τον πετύχει. Απ' την μία έχουν τσιμεντένια σκληρότητα στην αφή κι απ' την άλλη εάν τα πιέσεις είναι λαστιχένια. Συναρμογή στο περίπου. Flimsy που λένε και στα ξένα reviews. Κάθε φορά που βλέπω το αμάξι βλέπω κι ένα καινούριο σημείο που είναι της πλάκας. Χθες παρατήρησα ένα μαύρο πλαστικό κάλυμμα που ανάθεμα κι αν κατάλαβα τι κάνει και είναι στη σύνδεση του A- pillar με το φτερό εξωτερικά. Αν αυτό δε φύγει στο πρώτο ταξίδι θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση.

      2. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση εγώ να δω ποτέ 4αρια και 5αρια κατανάλωσης. Στη μισή ώρα που το οδήγησα ο δείκτης ήταν μονίμως στο Power και πήγαινε στο charge ή το eco μόνο όταν άφηνα γκάζι τελείως το γκάζι πριν ακινητοποιηθώ. Βασικά δε μπορώ και δε θέλω να καταλάβω πως γίνεται να εκκινήσεις το αμάξι και να μην πάει αυτόματα στο power.

      3. Πολλά σκοτάδια μέσα στην καμπίνα τη νύχτα. Δε λέω να είναι ντισκομπάλα το αμάξι σας κάποια Μερσεντές πχ αλλά γαμώτο βάλε 2 λαμπίτσες στα πόδια και δώσε και λίγο ένταση στον ambient φωτισμό. Ναι είναι μόδα αλλά υπάρχει λόγος που έγινε μόδα και αυτός είναι ότι κάνει πιο ευχάριστη την ατμόσφαιρα.

      Και πάμε και στα θετικά:

      1. Τα 200 είναι εκεί και είναι ζωντανά. Σίγουρα δεν προσφέρουν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις που προσφέρουν 200 τουρμπάτα αλλά παράλληλα δεν καταναλώνουν και τόσο.

      2. Το αμάξι κινήθηκε κυκλικά Κηφισίας - Σπ. Λούη - Κύμης και πήγε μέχρι 110-120 με αρκετές επιταχύνσεις, λακούβες (έπεφτα επίτηδες) και κράσπεδο (επίσης ανέβηκα επίτηδες για δω για τυχόν στρεβλώσεις). Η απόσβεση, η κύλιση και γενικά η οδική συμπεριφορά είναι αυτά που του δίνουν για εμένα το χαρακτηρισμό της ευχάριστης έκπληξης. Ίσως είναι λίιιιγο πιο σκληρό απ' ότι ιδανικά θα ήθελα (βασικά είναι ίδιο με το estate που είχα εμπειρία πριν λίγες μέρες) αλλά παράλληλα έχει αρκετά ευχάριστο τιμόνι, δε φαίνεται να πλέει, ούτε να βουλιάζει στα φρένα κτλ. Σπορ δεν ξέρω αν το λες αλλά σίγουρα δεν είναι κακό. Αυτό που επίσης δεν είναι κακό είναι ο θόρυβος στην καμπίνα. Δεν παρατήρησα κάτι ενοχλητικό στις ταχύτητες που συζητάμε αλλά αυτό χρειάζεται παραπάνω εμπειρία με το αμάξι για να είναι αξιόπιστη η όποια κριτική.

      3. Καμία μα καμία σχέση το eCVT με ότι παλαιότερο Τουότα έχω οδηγήσει. Τρομερά αναβαθμισμένο. Μουγκρίζει μεν αλλά δεν είναι deal breaker όπως ήταν σε όποιο άλλο έχω οδηγήσει. Θεωρώ ότι βοηθάει πολύ η επιπλέον δύναμη σ' αυτόν τομέα γιατί έχεις αρκετή ώστε να μη χρειάζεται να δουλεύει το αμάξι στα κόκκινα για να κινείσαι αξιοπρεπώς.

      Αυτά εν ολίγοις. Γενικά θεωρώ ότι θα κάνουμε χωριό και δε θα θέλω να το αλλάξω σε 2 μήνες. Για ηλεκτρονικά κτλ δεν έχω ιδιαίτερη άποψη. Ωραία φαίνονται, με πολύ πληροφορία αν και κάπως ατάκτως ερριμμένη στο virtual cockpit. Αν κάτι με χάλασε ήταν η απροθυμία του ασύρματου φορτιστή. Μία έπιανε μία όχι.

      Φίλε μου, έτσι όπως τα περιγράφεις χρόνο δε θα βγάλεις!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      @mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):

      Πολύ σημασία δίνεις στα γραφόμενα ένος φόρουμ που ο καθένας μπορεί να λέει και να δηλώνει ότι θέλει. Άλλοι κάνουν χαβαλέ, άλλοι σταυροφορίες, άλλοι βγάζουν εδώ τα σώψυχα τους γιατί είναι ασφαλέστερο από το να το κάνουν στον "πραγματικό" κόσμο, άλλοι το βλέπουν οπαδικά κτλ κτλ κτλ

      Γιατί να πεί κανείς κάτι συμπαθητικό για την μάρκα και τον όμιλο? Χεστήκαμε για τις πωλήσεις, άμα μείνει ευχαριστημένος κάποιος από το αμάξι του ας μπεί να γράψει, σιγά.

      Το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου peugeot ήταν. Τέλειο δεν ήταν, ήταν όμως αμάξι με ουσία. Αντιθέτως τα σημερινά είναι λές και τα κατασκευάζει μαρκετινίστας με την μίνιμουμ συνδρομή μηχανικών. Φανφάρες, αρώματα, σχεδίαση και κάτω από την προβιά εκπτώσεις παντού. Οκ δεκτό έχει το κοινό του, ξέρεις όμως που μας την έδωσε για τα καλά? Το ότι έγινε ίδια και χειρότερη από την φάου βε. Δηλαδή μάντρωσε ένα σκασμό εταιρίες και πήξαμε στο καρτέλ με τα ίδια αμάξια με άλλο σήμα και κοινά μηχανικά μέρη.

      Τους έχω βαρεθεί όλους γενικά αλλά ρε πούστη όχι άλλο μπεντζίνα/μαζούτ με 100-130 άλογα σε Β,C, B και C ψηλό, ημιάκαμπτος. Μιλάμε αυτό το πανδημικό σετάπ πρέπει να παίζει σε 100αδες αμάξια της Στελλάντις και εντάξει να το βρείς με κανα 20άρικο σε κανά opel να πώ εντάξει, αλλά εδώ τα πουλάνε 40άρες και πάνω σε κάτι crossover/σούβια/σκατά. Και σου δίνουν και κομβίο να ανάβει Grip Control λέει, να λές στα καφενεία ότι είναι παντός δρόμου και να γελάνε τα τρακτέρ που περιμένουν απ' όξω να σε τραβήξουνε.

      Καλά κούλουμα 😃

      Να γράφεις πιο συχνά, όπως και ο gatoz, εύγε

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @cirus said in Toyota Corolla 2019:

      @realzeus said in Toyota Corolla 2019:

      αι ναι, και μετά τα 40 το κάνουν αρκετοί, ειδικά όσοι γράφουν σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ. Παλιότερα κάναμε και τέτοιες φορουμικές εξορμήσεις, Κυριακή πρωί, σε άδειους δρόμους που αποτελούν Ειδικές Διαδρομές σε ράλλυ κλπ.

      πες τα ρε Δια γιατι θα με βγάλουν και τρελο στο τέλος.

      και εγώ το κάνω και ας είμαι πάνω από 40 με οικογένεια και παιδιά, και χωρίς να είχα ποτέ τα πολλά άλογα, απλά μια Κυριακή είναι ωραίο να ευχαριστηθείς οδήγηση με ωραίο feedback από το αυτοκίνητό σου. Ακόμα και με τα παιδιά μέσα σε εκδρομές σε νόμιμες ταχύτητες, δεν είναι ωραίο να έχει ωραίο τιμόνι και ωραίο πάτημα στο δρόμο??? Τι να λέμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @strom said in Νεο Hyundai Tucson :

      @ss_76 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @ntou said in Νεο Hyundai Tucson :

      toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)

      Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα

      MAZDA CX-30 με σαφώς οικονομικότερο μοτέρ, ανώτερη ποιότητα, πληρέστερο εξοπλισμό, ελαφρώς μικρότερους χώρους. Αν δεν υπάρχει θέμα τεκμηρίου, ο φόρος πολυτελείας υπερκαλύπτεται από την διαφορά στην κατανάλωση.

      Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο

      Φίλε μου το cx 30 δεν έχει ελαφρώς μικρότερους χώρους. Το αυτοκίνητο δεν έχει σχέση με Tucson σε χώρους. Δεν εννοω το χώρο αποσκευών αλλά το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Στο Mazda δεν χωράει πίσω επιβάτης ενηλικας

      Ορίστε???Μη γραφετε οτι ναναι παιδια.Μια χαρα χωράνε δυο ενήλικες πίσω.Φυσικά θα το ήθελα μεγαλύτερο αλλά κυρίως στο πορτ μπαγκαζ .Οι πίσω θέσεις είναι φυσιολογικές.

      Φίλε μου είμαι 1.88, όταν έκατσα πίσω από τη δικιά μου θέση οδήγησης, έκατσα πλαγιαστά. Η γυναίκα μου 1.76 επισης δε χωρουσε και κατευθειαν βγήκε και μου λεει με την καμμία. Επαναλαμβάνω το αντίστοιχο του tucson είναι το cx5. Ας μην κανιβαλισουμε το θέμα όμως, εδώ μιλαμε για το tucson

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      @strom said in Toyota Yaris Cross:

      Δεν με κατάλαβες, δεν υπήρξε ακύρωση. Απλά μου είπε ότι πήρε το αυτοκίνητο που προοριζόταν για κάποιον άλλον. Τώρα τι είπαν στον άνθρωπο που είχε παραγγείλει δε ξέρω. Απίθανο μου φαίνεται, δε νομίζω να γίνεται αυτό, κάτι άλλο θα έπαιξε.

      Αααα ΟΚ....τώρα κατάλαβα. Ναι αυτό μπορεί να γίνει από τον εκάστοτε έμπορο (όχι την εισαγωγική), γιατί όπως είπα οι παραγγελίες είναι του εμπόρου. Και εμένα φίλος μου πήρε XC40 από γνωστό έμπορο (λόγω γνωριμίας με ανώτατο στέλεχος) μέσα σε 1 μήνα και ο άλλος που το περίμενε του είπαν ότι αντί για Φλεβάρη θα παραλάβει Απρίλιο....συνέχεια συμβαίνουν αυτά. Απλά είναι ελάχιστα τα περιστατικά, γιατί πόσοι έχουν κολλητό έμπορο και πόσοι πωλητές τολμάνε να το διακινδυνεύσουν?

      Α οκ, κατάντια όμως φίλε μου και για τον πωλητή αλλά και για τον αγοραστή. . Δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω σε καμμία περίπτωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: VW T-Roc

      @georgemit said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @cirus said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Καλησπέρα σε όλη τα μέλη!

      Επειδή έχω βγει στη γύρα για αγορά νέου αυτοκινήτου (δυστυχώς σε κακή περίοδο από άποψη τιμών και παραδόσεων) έκατσα και διάβασα σχεδόν όλο το νήμα εδώ γιατί το t-roc είναι ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει (μάλλον για πολλούς αυτό θεωρείται ανωμαλία από ότι κατάλαβα). Εν τέλει αποδείχτηκε ότι αν και το θέμα είναι το t-roc έχετε αναλωθεί οι περισσότεροι σε μια διαμάχη για το αν τα Volkswagen είναι ή όχι καλά αυτοκίνητα. Ωστόσο οι υποστηρικτές σταθερά άτομα όπως και οι haters ξεκάθαρα οι ίδιοι.

      Στο θέμα μας τώρα, μάλλον συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους αδαείς αγοραστές όπως κάποιοι μας χαρακτήρισαν σε κάποια σχόλια, δηλαδή ένας μέσος οδηγός χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις.
      Επειδή δεν μπορώ να περιμένω ένα χρόνο για αυτοκίνητο αλλά το πολύ 3 μήνες και οι δυνατότητες που μου δίνονταν ήταν T-ROC, puma και xceed, αλλά το xceed το απορρίψαμε λόγω μήκους (δεν ήθελε τόσο μεγάλο η σύζυγος μου) και συγκεκριμένα στο puma η έκδοση st line design στα 26908 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ενώ το t roc style 1,5 manual στα 27180, θεώρησα ότι ήταν καλύτερη λύση το T-ROC έναντι της συγκεκριμένης έκδοσης του puma. Ρωτάω λοιπόν την γνώμη μας για αυτά τα δύο αυτοκίνητα και αποκλειστικά για αυτές τις εκδόσεις με τον εξοπλισμό και τους κινητήρες που διαθέτουν.
      Θεωρώ αστείο όμως το ράλι τιμής του puma στην έκδοση design διότι είναι ετοιμοπαράδοτο και έχει ανέβει 3000 ευρώ περίπου σε μερικούς μήνες χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο.

      Μην μου πείτε για άλλες εταιρείες διότι έχουν αναμονή πάνω από 7-8 μήνες. Δηλαδή Opel, Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      το οτι σαρέσουν και τα 2 και κατέληξες σε αυτά βοηθάει πολύ.

      Ομως δεν λες τι τύπος οδηγού είσαι.

      Αν σε ενδιαφέρει η λιγο πιο σπορ οδήγηση, κρατήματα και αισθηση στο δρόμο το PUMA είναι καλύτερο

      Αν σε ενδιαφέρει το εσωτερικό μέσα πιο πολύ και να είναι καλό overall στην ποιότητα το TROCK (το καινούργιο facelift) είναι καλύτερο

      στο Puma είναι καλύτερο το επιτόκιο αν δεν κάνω λάθος και η 8χρονη εγγύηση εστώ και αν είναι εξτρα αλλά μείον ότι είναι πολύ ακριβό πλέον

      το TROCK δεν ξέρω το επιτόκιο αλλά η τιμή είναι καλή ειδικα για το 1,5 που πας εσύ και έχει περισσότερη δύναμη από το αντιστοιχο puma. Νομίζω και δω μπορείς από τα 2 χρόνια να πας στα 4 την εγγυηση με εξτρα χρέωση αντίστοιχα.

      Το Puma έχει λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και το TROCK έχει μεγαλύτερο χώρο πίσω επιβατών.

      Γενικά πιο VFM επιλογή το TROCK οσο και να σιχαίνομαι VAG

      Αυτα από μένα αν σε βοηθάνε.

      Θα σου πω ότι η χρήση είναι για οικογενειακό άνετο αυτοκίνητο. Έχω ένα μωρό 5 μηνών που θέλω να μετακινείται με ασφάλεια και εγώ σαν οδηγός να μην κουράζομαι τόσο όταν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα. Σημειωτέον, μένουμε στο Ηράκλειο Κρήτης.

      Δε ξέρω αν σου έχει προταθεί παραπάνω και το έχεις απορρίψει, yaris cross hybrid.
      Έμεινα 2 χρόνια Χανιά και είχα παρατηρήσει ότι ένα υβριδικό θα βόλευε πολύ και θα ήταν αρκετά οικονομικό. Δεν ήταν η τυπική επαρχιακή πόλη, αρκετή κίνηση, πολλά φανάρια, συνεχές σταμάτα - ξεκίνα. Οπότε για το Ηράκλειο που είναι πολύ μεγαλύτερο το υβριδικό θα είναι στο στοιχείο του.

      Ας αφήσουμε και ένα θέμα χωρίς να γίνει αναφορά σε Toyota, έλεος πια. Ο φίλος ήταν ξεκάθαρος, τι δουλειά έχει πάλι το Toyota? Και συγγνώμη, αλλά μιλαμε για t roc 1.5 με 150 αλογα, τι δουλειά έχει το Yaris cross δεν μπορώ να καταλαβω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom

    Latest posts made by strom

    • RE: Honda Civic

      https://autoholix.com/2023/05/13/honda-civic-ehev-dokimi-test-drive/?fbclid=IwAR2GB_DSzANWhTJdDKGscnViwy1A5WonHOBOk5uyUb6Vo5224-mDCdjVw_8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Αγορά Αυτοκινήτου έως 30.000€

      Ρωταέι ο φίλος 29 χρονών τι να αυτοκίνητο να πάρει εν έτει 2023, και του προτείνει ο άλλος σε forum αυτοκίνησης diesel. Πραγματικά κρίμα. Φίλε μου, μπράβο σου που δε θες SUV, για μένα Golf ή Focus, και τα 2 είναι υπέροχα αυτοκίνητα, mild hybrid, με το golf με τον τετρακύλινδρο 1.5 tsi με τα 150 άλογα και τους πολλαπλούς συνδέσμους να είναι ένα κλικ πιο πάνω (και με καλή κατανάλωση) και το οποίο θα μείνει σίγουρα και άλλα χρόνια στην αγορά. Έχουν χώρους και τα 2, και θα σε καλύψουν και αν αποκτήσεις οικογένεια τα επόμενα χρόνια. Πάντως και η bmw σειρά 1 είναι super επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      @stavtsim said in Honda Civic:

      @strom said in Honda Civic:

      @chrisk6 said in Honda Civic:

      @tkin73 said in Honda Civic:

      Αυτό λέω φίλε μου ότι η φωτογραφία από κατανάλωση 1.6 λτ δεν αντιπροσωπεύει κανένα αμάξι όσο και οικονομικο να είναι!
      Όλα τα αμάξια υπό προϋποθέσεις μπορεί να φέρουν αυτό το νούμερο. Και τα πιο ενεργοβορα.
      Χωρίς φυσικά να ξέρουμε την διαδρομή του υπάρχει περίπτωση αυτή να είναι έστω με 0 κλίση ; Προφανώς όχι. Είναι μια κατηγορική διαδρομή στο πολύ μεγάλο της κομματι. Μόνο έτσι πιάνει ένα αμάξι αυτή την κατανάλωση ως μο οποιασδήποτε διαδρομής.
      Έχει νόημα να λέμε ποσο καίμε στις κατηφόρες;

      Δηλαδή σε μια επίπεδη διαδρομή κ λειτουργώντας υβριδικά δεν θα μπορούσε να συμβεί?
      Μιλάμε για 8κμ αν δεν κάνω λάθος.
      Θα ήταν απλά παράλογο κάποιος να βάλει νούμερο κατανάλωσης σε κατάβαση από το βουνό...

      Εννοείται πως δεν είναι κατάβση σε βουνό, μέσα στην Αθήνα είναι επιστρέφοντας στο σπίτι μου από τη δουλειά. Σήμερα ίδια διαδρομή έγραψε 2.0 l/100km

      Έχει κάτι κατηφόρες η Αθήνα, τύφλα να έχει ο γκρεμός...χαχαχα πλάκα κάνω...στη κίνηση που τα θερμικά τρώνε τα άντερα τους, εσύ γράφεις ότι πας με ποδήλατο..σούπερ....Να το χαίρεσαι

      Και εσύ να χαίρεσαι το δικό σου φίλε μου, νομίζω έχεις το 10 το καλό (εννοώ με τον 1.5 κινητήρα!), αμάξι ζωής, το παίρνεις και το κρατάς-χαίρεσαι για μια ζωή χωρίς να να σε νοιάζει τίποτα και χωρίς να ζηλεύεις τίποτα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      @nkoasidis said in Honda Civic:

      @tkin73 said in Honda Civic:

      @strom said in Honda Civic:

      Καλημέρα σε όλους, μου έδωσε πάσα ο φίλος να παραθέσω κατανάλωση σε διαδρομή σπίτι - γραφείο

      IMG_7202.JPG

      Εντάξει μπορεί να έρθει και ο άλλος να ανεβάσει μια φωτογραφία που κατεβαίνει για 8 χλμ απο ένα βουνό και να δείξει 0 κατανάλωση! Θα είναι κάτι αξιοπρόσεκτο;

      @tkin73 Με όλο το σεβασμό χωρίς να σε γνωρίζω και με όλη την αγάπη ο συνάδελφός ανέβασε ένα post από το αυτοκίνητο του το οποιοδήποτε αυτοκίνητο στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα Honda, γιατί αμέσως να κάνεις παρατήρηση δεν είπε ότι κατέβηκε ένα βουνό ο ανθρώπος τυχαίνει να έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο και ανέβασε αυτό που του αντιπροσωπεύει σε θέμα κατανάλωσης Τώρα μπορεί να κάνω λάθος ή να έχω μεταφράσει λάθος την απάντηση σου οπότε στην συγκεγρκιμένη περίπτωση σου λέω και ένα συγνώμη αλλά γνώμη μου δεν είναι σωστό.

      @storm Καλησπέρα αδερφέ σήμερα από ταξίδι μου κάναμε στο φράγμα του Αλιακμονα

      n1.jpg

      n2.jpg n3.jpg

      Πανέμορφο το χρώμα, αλλά η ζάντα τα σπάει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      @chrisk6 said in Honda Civic:

      @tkin73 said in Honda Civic:

      Αυτό λέω φίλε μου ότι η φωτογραφία από κατανάλωση 1.6 λτ δεν αντιπροσωπεύει κανένα αμάξι όσο και οικονομικο να είναι!
      Όλα τα αμάξια υπό προϋποθέσεις μπορεί να φέρουν αυτό το νούμερο. Και τα πιο ενεργοβορα.
      Χωρίς φυσικά να ξέρουμε την διαδρομή του υπάρχει περίπτωση αυτή να είναι έστω με 0 κλίση ; Προφανώς όχι. Είναι μια κατηγορική διαδρομή στο πολύ μεγάλο της κομματι. Μόνο έτσι πιάνει ένα αμάξι αυτή την κατανάλωση ως μο οποιασδήποτε διαδρομής.
      Έχει νόημα να λέμε ποσο καίμε στις κατηφόρες;

      Δηλαδή σε μια επίπεδη διαδρομή κ λειτουργώντας υβριδικά δεν θα μπορούσε να συμβεί?
      Μιλάμε για 8κμ αν δεν κάνω λάθος.
      Θα ήταν απλά παράλογο κάποιος να βάλει νούμερο κατανάλωσης σε κατάβαση από το βουνό...

      Εννοείται πως δεν είναι κατάβση σε βουνό, μέσα στην Αθήνα είναι επιστρέφοντας στο σπίτι μου από τη δουλειά. Σήμερα ίδια διαδρομή έγραψε 2.0 l/100km

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      Καλημέρα σε όλους, μου έδωσε πάσα ο φίλος να παραθέσω κατανάλωση σε διαδρομή σπίτι - γραφείο

      IMG_7202.JPG

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      @mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):

      Πολύ σημασία δίνεις στα γραφόμενα ένος φόρουμ που ο καθένας μπορεί να λέει και να δηλώνει ότι θέλει. Άλλοι κάνουν χαβαλέ, άλλοι σταυροφορίες, άλλοι βγάζουν εδώ τα σώψυχα τους γιατί είναι ασφαλέστερο από το να το κάνουν στον "πραγματικό" κόσμο, άλλοι το βλέπουν οπαδικά κτλ κτλ κτλ

      Γιατί να πεί κανείς κάτι συμπαθητικό για την μάρκα και τον όμιλο? Χεστήκαμε για τις πωλήσεις, άμα μείνει ευχαριστημένος κάποιος από το αμάξι του ας μπεί να γράψει, σιγά.

      Το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου peugeot ήταν. Τέλειο δεν ήταν, ήταν όμως αμάξι με ουσία. Αντιθέτως τα σημερινά είναι λές και τα κατασκευάζει μαρκετινίστας με την μίνιμουμ συνδρομή μηχανικών. Φανφάρες, αρώματα, σχεδίαση και κάτω από την προβιά εκπτώσεις παντού. Οκ δεκτό έχει το κοινό του, ξέρεις όμως που μας την έδωσε για τα καλά? Το ότι έγινε ίδια και χειρότερη από την φάου βε. Δηλαδή μάντρωσε ένα σκασμό εταιρίες και πήξαμε στο καρτέλ με τα ίδια αμάξια με άλλο σήμα και κοινά μηχανικά μέρη.

      Τους έχω βαρεθεί όλους γενικά αλλά ρε πούστη όχι άλλο μπεντζίνα/μαζούτ με 100-130 άλογα σε Β,C, B και C ψηλό, ημιάκαμπτος. Μιλάμε αυτό το πανδημικό σετάπ πρέπει να παίζει σε 100αδες αμάξια της Στελλάντις και εντάξει να το βρείς με κανα 20άρικο σε κανά opel να πώ εντάξει, αλλά εδώ τα πουλάνε 40άρες και πάνω σε κάτι crossover/σούβια/σκατά. Και σου δίνουν και κομβίο να ανάβει Grip Control λέει, να λές στα καφενεία ότι είναι παντός δρόμου και να γελάνε τα τρακτέρ που περιμένουν απ' όξω να σε τραβήξουνε.

      Καλά κούλουμα 😃

      Να γράφεις πιο συχνά, όπως και ο gatoz, εύγε

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      @nkoasidis said in Honda Civic:

      @strom said in Honda Civic:

      Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία σε όλο τον κόσμο. Έφτασα αισίως τα 4000 χλμ, εννοείται απροβλημάτιστα. Ωραίο αυτοκίνητο με το πιο σημαντικό να είναι η ευχαρίστηση που παίρνεις όπου και να το χρησιμοποιήσεις, από το super market της γειτονιάς έως το ταξίδι. Στην εθνική είναι τρομερά ευθύβολο, με απίστευτο αίσθημα ασφάλειας μετά τα 140 km/h στο πρόγραμμα sport και τρομερή αίσθηση στο τιμόνι. Έχεις γκάζι διαθέσιμο παντού, με τη ροπή να είναι πάντοτε παρούσα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
      Πολύ καλούς χώρους για την οικογένεια, με μέση μεικτή κατανάλωση 4.8 L/100km. Στην πόλη είναι ακόμα χαμηλότερη (βλέπεις άνετα 4 L/100km), στο ταξίδι ~5.2 - 5.3 με ταχύτητες 110-130 km/h. Σε καταδρομική με 160 km/h++ φτάνει τα 5.8 με 5.9 km/h. Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι σε θερμοκρασίες περί των 10οC η κατανάλωση αυξάνει, μάλλον γιατί δουλεύει ο θερμικός για να φορτίσει την μπαταρία.
      Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι για μένα πάντα οι αναρτήσεις του, ενώ στην πόλη είναι πολύ άνετο, στον ανοιχτό δρόμο και σε στροφές στρίβει με τη σκέψη κολλημένο στο δρόμο. Στα αρνητικά να αναφέρω την έλλειψη επαρκούς φωτός στο χώρο των αποσκευών, όπου είναι το μοναδικό σημείο που δεν έχει led φώτα. Επίσης, σημειώνω την κακή συμπεριφορά των ελαστικών pilot sport 4 στην εθνική υπό καταρρακτώδη βροχή.
      Από άποψη εξοπλισμού νομίζω η αρχική elegance είναι αρκετά πλήρης, ίσως οι προβολείς ομίχλης, ο φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέφτης και οι πίσω αεραγωγοί να λείπουν.
      Κατά τα άλλα, μπράβο στη Honda για το αυτοκίνητο που έφτιαξε!

      @strom Έγινε η παραγγελία σε ένα μήνα από τώρα περίπου 9-10 Μαρτίου παραλαμβάνουμε.Να ευχαριστήσω τον Κυριάκο απο Σαρακάκη Θεσσαλονικής για την προσπάθεια της έκπτωσή που μου έκανε + την προωθητική ενέργεια και τελικά κατάφερε και όλα τα παιδιά οι οποίοι είναι μάλαμα.Χρώμα τσιμεντί ποιος περιμένει τώρα to be continue.

      Με το καλό φίλε μου, να είσαι σίγουρος οτι θα το ευχαριστηθείς και θα κολλήσεις μαζί του, αυτοκίνητο που δύσκολα βρίσκεις κάτι αρνητικό να του προσάψεις. Μόνο το καπό να ανοίξεις και να δεις τη μηχανολογία και τη νοικοκυροσύνη, φτάνει. Εμεις θα τα λέμε και εκτός εννοείται!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic

      @nkoasidis said in Honda Civic:

      @strom said in Honda Civic:

      Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία σε όλο τον κόσμο. Έφτασα αισίως τα 4000 χλμ, εννοείται απροβλημάτιστα. Ωραίο αυτοκίνητο με το πιο σημαντικό να είναι η ευχαρίστηση που παίρνεις όπου και να το χρησιμοποιήσεις, από το super market της γειτονιάς έως το ταξίδι. Στην εθνική είναι τρομερά ευθύβολο, με απίστευτο αίσθημα ασφάλειας μετά τα 140 km/h στο πρόγραμμα sport και τρομερή αίσθηση στο τιμόνι. Έχεις γκάζι διαθέσιμο παντού, με τη ροπή να είναι πάντοτε παρούσα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
      Πολύ καλούς χώρους για την οικογένεια, με μέση μεικτή κατανάλωση 4.8 L/100km. Στην πόλη είναι ακόμα χαμηλότερη (βλέπεις άνετα 4 L/100km), στο ταξίδι ~5.2 - 5.3 με ταχύτητες 110-130 km/h. Σε καταδρομική με 160 km/h++ φτάνει τα 5.8 με 5.9 km/h. Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι σε θερμοκρασίες περί των 10οC η κατανάλωση αυξάνει, μάλλον γιατί δουλεύει ο θερμικός για να φορτίσει την μπαταρία.
      Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι για μένα πάντα οι αναρτήσεις του, ενώ στην πόλη είναι πολύ άνετο, στον ανοιχτό δρόμο και σε στροφές στρίβει με τη σκέψη κολλημένο στο δρόμο. Στα αρνητικά να αναφέρω την έλλειψη επαρκούς φωτός στο χώρο των αποσκευών, όπου είναι το μοναδικό σημείο που δεν έχει led φώτα. Επίσης, σημειώνω την κακή συμπεριφορά των ελαστικών pilot sport 4 στην εθνική υπό καταρρακτώδη βροχή.
      Από άποψη εξοπλισμού νομίζω η αρχική elegance είναι αρκετά πλήρης, ίσως οι προβολείς ομίχλης, ο φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέφτης και οι πίσω αεραγωγοί να λείπουν.
      Κατά τα άλλα, μπράβο στη Honda για το αυτοκίνητο που έφτιαξε!

      @strom Έγινε η παραγγελία σε ένα μήνα από τώρα περίπου 9-10 Μαρτίου παραλαμβάνουμε.Να ευχαριστήσω τον Κυριάκο απο Σαρακάκη Θεσσαλονικής για την προσπάθεια της έκπτωσή που μου έκανε + την προωθητική ενέργεια και τελικά κατάφερε και όλα τα παιδιά οι οποίοι είναι μάλαμα.Χρώμα τσιμεντί ποιος περιμένει τώρα to be continue.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr