Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 409
    • Best 192
    • Groups 0

    strom

    @strom

    420
    Reputation
    42
    Profile views
    409
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    strom Unfollow Follow

    Best posts made by strom

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Δύο πραγματακια. Επειδή και εμένα εκ πρώτης μου άρεσε η κερήθρα μετά το ξανασκέφτηκα. Σκέφτεστε τι βρωμιά θα μαζεύει στα διάκενα και πόσο δύσκολα (δεν) θα καθαρίζει; Επίσης διαβάζω κάτι για eHEV. Αν είναι μια εκ των επιλογών έχει καλώς. Αν είναι Η επιλογή καληνύχτα και αντίο.

      Στο Civic όπως και στα Focus/Xceed-ProCeed θα είμαι ανένδοτος ότι και να λέει το marketing η διαφήμιση αλλά και οι εδώ οπαδοί των δύο αυτών μοντέλων. Μόνο 1.5T, μόνο μηχανικό κιβώτιο. Δεν θέλω ούτε 1000cc mh με άλογα από 1500cc, ούτε DCT, ούτε eCVT/CVT, ούτε HEV. Απλά πράγματα. ΔΕΝ με πείθουν, ΔΕΝ είναι 'το ίδιο' τα 150ps από 1000cc mh ή από eHEV και από 1500cc non mh με μηχανικό πως να το κάνουμε τώρα ρε οπαδοί;....

      Αυτόματο απαραίτητα μόνο σε PSA. Πάντως αρχίζω και φοβάμαι πως ο μπαρμπαΣ θα μας την κάνει με τον ένα η τον άλλον τρόπο πρώτα από όλα στην τιμολόγηση.

      Η Honda το ανακοίνωσε ξεκάθαρα. Το civic στην Ευρώπη θα έρθει φθινόπωρο 2022 και θα είναι ΜΟΝΟ υβριδικό (e:HEV)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία σε όλο τον κόσμο. Έφτασα αισίως τα 4000 χλμ, εννοείται απροβλημάτιστα. Ωραίο αυτοκίνητο με το πιο σημαντικό να είναι η ευχαρίστηση που παίρνεις όπου και να το χρησιμοποιήσεις, από το super market της γειτονιάς έως το ταξίδι. Στην εθνική είναι τρομερά ευθύβολο, με απίστευτο αίσθημα ασφάλειας μετά τα 140 km/h στο πρόγραμμα sport και τρομερή αίσθηση στο τιμόνι. Έχεις γκάζι διαθέσιμο παντού, με τη ροπή να είναι πάντοτε παρούσα, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
      Πολύ καλούς χώρους για την οικογένεια, με μέση μεικτή κατανάλωση 4.8 L/100km. Στην πόλη είναι ακόμα χαμηλότερη (βλέπεις άνετα 4 L/100km), στο ταξίδι ~5.2 - 5.3 με ταχύτητες 110-130 km/h. Σε καταδρομική με 160 km/h++ φτάνει τα 5.8 με 5.9 km/h. Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι σε θερμοκρασίες περί των 10οC η κατανάλωση αυξάνει, μάλλον γιατί δουλεύει ο θερμικός για να φορτίσει την μπαταρία.
      Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι για μένα πάντα οι αναρτήσεις του, ενώ στην πόλη είναι πολύ άνετο, στον ανοιχτό δρόμο και σε στροφές στρίβει με τη σκέψη κολλημένο στο δρόμο. Στα αρνητικά να αναφέρω την έλλειψη επαρκούς φωτός στο χώρο των αποσκευών, όπου είναι το μοναδικό σημείο που δεν έχει led φώτα. Επίσης, σημειώνω την κακή συμπεριφορά των ελαστικών pilot sport 4 στην εθνική υπό καταρρακτώδη βροχή.
      Από άποψη εξοπλισμού νομίζω η αρχική elegance είναι αρκετά πλήρης, ίσως οι προβολείς ομίχλης, ο φωτοχρωματικός κεντρικός καθρέφτης και οι πίσω αεραγωγοί να λείπουν.
      Κατά τα άλλα, μπράβο στη Honda για το αυτοκίνητο που έφτιαξε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Youtube Video

      ωραίο αυτοκίνητο πραγματικά. Μπραβο στη honda!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @anergos13 said in Toyota Yaris Cross:

      @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      #mono_yariscross_adventure

      Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style

      Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...

      Μια χαρά τα λες!
      Προσωπικό γουστο και εμενα!
      Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
      Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...

      Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
      Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!

      Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...

      Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?

      ειναι σχεδιαστικα αντικειμενικα ομορφο?
      προσφερει οδηγικες συγκινήσεις?
      εχει σαλονι , χωρους και ποιοτητα που ξεχωριζει?
      το μοτερ του με τις "επιδοσεις "του εντυπωσιαζει?

      το σκετο "ειναι Toyota " προσωπικα δεν μου λεει πολλα ....γιατι εκ των πραγματων (βλεπε θεμα πχ με λαμαρινα πισω) αρκετες φορες αυτο που "νομιζουμε" εύκολα ανατρέπεται....

      Ποσα ανταγωνιστικα αυτοκινητα της κατηγοριας υπερεχουν στους παραπανω τομεις... ?

      Ενας πανάσχημος φτηνιάρικος κουβάς είναι το yaris cross, απορώ πραγματικά με το forum και τη συνεχή ασχολία με τα toyota. Ακόμα και στσ 22000 τόσα καλά αυτοκίνητα μπορείς να πάρεις (όχι b-suv), τι κόλλημα είναι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: VW FORUM

      @ektoras said in VW FORUM:

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Εγώ κύριοι παρότι έχω ήδη θέσει την παραγγελία μου δεν θα διαφωνήσω με εσάς. Japan 4ever. ΟΜΩΣ.

      ΔΕΝ έχει στην ελληνική αγορά αντίστοιχες επιλογές. Πρέπει να δώσεις και να δίνεις πολλά λεφτά για πολλά χρόνια, ήτοι να πας σε 2000cc+ για την συγκεκριμένη κατηγορία των c-suv. Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια.

      Οι καλύτερες του Tig επιλογές είναι τα Crv, Rav4, Cx5 (εξαιρούνται premium). ΤΕΛΟΣ. Όλα τα υπόλοιπα είναι έστω και οριακά χειρότερα του Tig οχήματα ως σύνολα. Από εκεί και πέρα μάλλον εμείς οι Βαγγέληδες όταν φτάνουμε στο ταμείο δεν είμαστε διατεθειμένοι να "θυσιάσουμε" την all around επιλογή του κατάπτιστου ομίλου για κάτι υποδεέστερο σε 3-4 κατηγορίες μόνο και μόνο για την ανώτερη θεωρητική του αξιοπιστία, ίσως και αντοχή στον χρόνο.

      Όπως βλέπετε, τουλάχιστον εγώ, δεν κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου. Αφήστε που δεν χωράω κιόλας! Έχει περάσει καιρός που έθεσα την παραγγελία και συνεχίζω να θεωρώ ότι δεν είχα ουσιαστικά άλλη επιλογή.

      Θα μπορούσα να αποδεχθώ το X-Trail με τα οποία ελαττώματά του. Θα μπορούσα να αποδεχθώ τον μικρό χώρο αποσκευών του Formentor (όχι την Κατάκαινα). Θα μπορούσα να αποδεχθώ το κιτς του Austral ή απλά να κρατήσω χαμηλότερα το budget για το Sportage. Για να μην αδικώ τους Κορεάτες θα μπορούσα να δώσω αντίστοιχα χρήματα και να διαμορφώσω ένα ντούκι full extra 4wd Sportage. Δεν ήταν όμως καμία εξ αυτών η προφανής επιλογή, τουλάχιστον όχι όσο η More του Tig που την παίρνεις όπως είναι άνετα!

      Αυτό που σίγουρα δεν θα μπορούσα να κάνω είναι να πληρώσω γαμησι@τικα για να πάρω τα 2,5l του Rav4 ή τα 2l των υπολοίπων.

      Να σας πω την αμαρτία μου το Crv κόντεψε. Απλά ήταν παράλληλα πολύ υψηλή η τιμολόγηση του για εμένα. Ήδη όσα έδωσα ήταν πολλά, δεν μπορούσα να ανέβω αλλά 10k+ για να φτάσω στο Crv συν ΦΠ τεκμήρια ασφάλιστρα κλπ στον Θεό.

      Μακάρι όλοι σας να πέσετε έξω και να έχω να σας λέω ότι τουλάχιστον το δικό μου δεν έβγαλε θέματα. Η τρομολαγνία όμως από μόνη της δεν αρκούσε ώστε να με αποτρέψει. Πήρα ενσυνείδητα ένα (μικρό θεωρώ) εύλογο ρίσκο.

      @sabas_thess σε θυμήθηκα πριν μερικές μέρες που οδήγησα το CRV.
      Τεράστιοι χώροι, τετρακίνηση, το καλύτερο υβριδικό σύστημα, ότι μπορείς να φανταστείς από εξοπλισμό και ποιότητα απλά κορυφή.

      Η τιμή ακριβή, αλλά αν δεν είχε τα τέλη ταξινόμησης και υπήρχε και επιδότηση 9.000 μάλλον αυτό θα έπαιρνες.

      Ασχετο και sorry για το off-topic. Τυχαία έπεσα πάνω στο post αυτό. Σαφώς το καλύτερο υβριδικό σύστημα αυτή τη στιγμή ο 2.0L HEV της Honda. Πολύ πιο συμμετοχικό, πολύ λιγότερο θόρυβος και πιο smooth στις αλλαγές από ev σε hybrid σε σχέση μετ ον αντίστοιχο 2.0 L της TOYOTA. Και εκφέρω γνώμη έχοντας οδηγήσει και τα 2 συστήματα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      Λοιπόν, να πουμε και 2-3 κουβέντες για τις χθεσινές εντυπώσεις και να αιτιολογήσω και το χαρακτηρισμό "ευχάριστη έκπληξη". Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά:

      1. Τα πλαστικά μέσα είναι απάλευτα, πιστεύω δε θα τα αποδεχτώ και δε θα τα συνηθίσω ποτέ. Είναι ένας τρομερός συνδυασμός που πραγματικά κάποιος έχει προσπαθήσει πολύ για να τον πετύχει. Απ' την μία έχουν τσιμεντένια σκληρότητα στην αφή κι απ' την άλλη εάν τα πιέσεις είναι λαστιχένια. Συναρμογή στο περίπου. Flimsy που λένε και στα ξένα reviews. Κάθε φορά που βλέπω το αμάξι βλέπω κι ένα καινούριο σημείο που είναι της πλάκας. Χθες παρατήρησα ένα μαύρο πλαστικό κάλυμμα που ανάθεμα κι αν κατάλαβα τι κάνει και είναι στη σύνδεση του A- pillar με το φτερό εξωτερικά. Αν αυτό δε φύγει στο πρώτο ταξίδι θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση.

      2. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση εγώ να δω ποτέ 4αρια και 5αρια κατανάλωσης. Στη μισή ώρα που το οδήγησα ο δείκτης ήταν μονίμως στο Power και πήγαινε στο charge ή το eco μόνο όταν άφηνα γκάζι τελείως το γκάζι πριν ακινητοποιηθώ. Βασικά δε μπορώ και δε θέλω να καταλάβω πως γίνεται να εκκινήσεις το αμάξι και να μην πάει αυτόματα στο power.

      3. Πολλά σκοτάδια μέσα στην καμπίνα τη νύχτα. Δε λέω να είναι ντισκομπάλα το αμάξι σας κάποια Μερσεντές πχ αλλά γαμώτο βάλε 2 λαμπίτσες στα πόδια και δώσε και λίγο ένταση στον ambient φωτισμό. Ναι είναι μόδα αλλά υπάρχει λόγος που έγινε μόδα και αυτός είναι ότι κάνει πιο ευχάριστη την ατμόσφαιρα.

      Και πάμε και στα θετικά:

      1. Τα 200 είναι εκεί και είναι ζωντανά. Σίγουρα δεν προσφέρουν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις που προσφέρουν 200 τουρμπάτα αλλά παράλληλα δεν καταναλώνουν και τόσο.

      2. Το αμάξι κινήθηκε κυκλικά Κηφισίας - Σπ. Λούη - Κύμης και πήγε μέχρι 110-120 με αρκετές επιταχύνσεις, λακούβες (έπεφτα επίτηδες) και κράσπεδο (επίσης ανέβηκα επίτηδες για δω για τυχόν στρεβλώσεις). Η απόσβεση, η κύλιση και γενικά η οδική συμπεριφορά είναι αυτά που του δίνουν για εμένα το χαρακτηρισμό της ευχάριστης έκπληξης. Ίσως είναι λίιιιγο πιο σκληρό απ' ότι ιδανικά θα ήθελα (βασικά είναι ίδιο με το estate που είχα εμπειρία πριν λίγες μέρες) αλλά παράλληλα έχει αρκετά ευχάριστο τιμόνι, δε φαίνεται να πλέει, ούτε να βουλιάζει στα φρένα κτλ. Σπορ δεν ξέρω αν το λες αλλά σίγουρα δεν είναι κακό. Αυτό που επίσης δεν είναι κακό είναι ο θόρυβος στην καμπίνα. Δεν παρατήρησα κάτι ενοχλητικό στις ταχύτητες που συζητάμε αλλά αυτό χρειάζεται παραπάνω εμπειρία με το αμάξι για να είναι αξιόπιστη η όποια κριτική.

      3. Καμία μα καμία σχέση το eCVT με ότι παλαιότερο Τουότα έχω οδηγήσει. Τρομερά αναβαθμισμένο. Μουγκρίζει μεν αλλά δεν είναι deal breaker όπως ήταν σε όποιο άλλο έχω οδηγήσει. Θεωρώ ότι βοηθάει πολύ η επιπλέον δύναμη σ' αυτόν τομέα γιατί έχεις αρκετή ώστε να μη χρειάζεται να δουλεύει το αμάξι στα κόκκινα για να κινείσαι αξιοπρεπώς.

      Αυτά εν ολίγοις. Γενικά θεωρώ ότι θα κάνουμε χωριό και δε θα θέλω να το αλλάξω σε 2 μήνες. Για ηλεκτρονικά κτλ δεν έχω ιδιαίτερη άποψη. Ωραία φαίνονται, με πολύ πληροφορία αν και κάπως ατάκτως ερριμμένη στο virtual cockpit. Αν κάτι με χάλασε ήταν η απροθυμία του ασύρματου φορτιστή. Μία έπιανε μία όχι.

      Φίλε μου, έτσι όπως τα περιγράφεις χρόνο δε θα βγάλεις!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Peugeot 408 (2022)

      @mastoras78 said in Peugeot 408 (2022):

      Πολύ σημασία δίνεις στα γραφόμενα ένος φόρουμ που ο καθένας μπορεί να λέει και να δηλώνει ότι θέλει. Άλλοι κάνουν χαβαλέ, άλλοι σταυροφορίες, άλλοι βγάζουν εδώ τα σώψυχα τους γιατί είναι ασφαλέστερο από το να το κάνουν στον "πραγματικό" κόσμο, άλλοι το βλέπουν οπαδικά κτλ κτλ κτλ

      Γιατί να πεί κανείς κάτι συμπαθητικό για την μάρκα και τον όμιλο? Χεστήκαμε για τις πωλήσεις, άμα μείνει ευχαριστημένος κάποιος από το αμάξι του ας μπεί να γράψει, σιγά.

      Το πιο αγαπημένο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου peugeot ήταν. Τέλειο δεν ήταν, ήταν όμως αμάξι με ουσία. Αντιθέτως τα σημερινά είναι λές και τα κατασκευάζει μαρκετινίστας με την μίνιμουμ συνδρομή μηχανικών. Φανφάρες, αρώματα, σχεδίαση και κάτω από την προβιά εκπτώσεις παντού. Οκ δεκτό έχει το κοινό του, ξέρεις όμως που μας την έδωσε για τα καλά? Το ότι έγινε ίδια και χειρότερη από την φάου βε. Δηλαδή μάντρωσε ένα σκασμό εταιρίες και πήξαμε στο καρτέλ με τα ίδια αμάξια με άλλο σήμα και κοινά μηχανικά μέρη.

      Τους έχω βαρεθεί όλους γενικά αλλά ρε πούστη όχι άλλο μπεντζίνα/μαζούτ με 100-130 άλογα σε Β,C, B και C ψηλό, ημιάκαμπτος. Μιλάμε αυτό το πανδημικό σετάπ πρέπει να παίζει σε 100αδες αμάξια της Στελλάντις και εντάξει να το βρείς με κανα 20άρικο σε κανά opel να πώ εντάξει, αλλά εδώ τα πουλάνε 40άρες και πάνω σε κάτι crossover/σούβια/σκατά. Και σου δίνουν και κομβίο να ανάβει Grip Control λέει, να λές στα καφενεία ότι είναι παντός δρόμου και να γελάνε τα τρακτέρ που περιμένουν απ' όξω να σε τραβήξουνε.

      Καλά κούλουμα 😃

      Να γράφεις πιο συχνά, όπως και ο gatoz, εύγε

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @cirus said in Toyota Corolla 2019:

      @realzeus said in Toyota Corolla 2019:

      αι ναι, και μετά τα 40 το κάνουν αρκετοί, ειδικά όσοι γράφουν σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ. Παλιότερα κάναμε και τέτοιες φορουμικές εξορμήσεις, Κυριακή πρωί, σε άδειους δρόμους που αποτελούν Ειδικές Διαδρομές σε ράλλυ κλπ.

      πες τα ρε Δια γιατι θα με βγάλουν και τρελο στο τέλος.

      και εγώ το κάνω και ας είμαι πάνω από 40 με οικογένεια και παιδιά, και χωρίς να είχα ποτέ τα πολλά άλογα, απλά μια Κυριακή είναι ωραίο να ευχαριστηθείς οδήγηση με ωραίο feedback από το αυτοκίνητό σου. Ακόμα και με τα παιδιά μέσα σε εκδρομές σε νόμιμες ταχύτητες, δεν είναι ωραίο να έχει ωραίο τιμόνι και ωραίο πάτημα στο δρόμο??? Τι να λέμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @kostis20 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @strom said in Νεο Hyundai Tucson :

      @ss_76 said in Νεο Hyundai Tucson :

      @ntou said in Νεο Hyundai Tucson :

      toyota honda ποιο c suv εχουν; δυστυχως το corolla cross ακομα ερχεται κι αν δε κανω λαθος οταν ερθει θα ειναι με κινητηρα 2000 κυβικα και σε τιμη αστο.. Honda ποιο; το cr v; επισης αλλη κατηγορια τιμης.. θα προπληρωσεις βενζινες μιας 5-10ετίας (αναλογα τη χρηση)

      Στα 30-32.000 νομιζω το tucson δεν εχει ανταγωνισμο σαν vfm και καιει πολυ φυσιολογικα εως πολυ καλα για βενζινοκινητο c suv 180 ιππων!! πιο πανω σε χρηματα οντως αλλαζει η κουβεντα

      MAZDA CX-30 με σαφώς οικονομικότερο μοτέρ, ανώτερη ποιότητα, πληρέστερο εξοπλισμό, ελαφρώς μικρότερους χώρους. Αν δεν υπάρχει θέμα τεκμηρίου, ο φόρος πολυτελείας υπερκαλύπτεται από την διαφορά στην κατανάλωση.

      Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Δεν υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο

      Φίλε μου το cx 30 δεν έχει ελαφρώς μικρότερους χώρους. Το αυτοκίνητο δεν έχει σχέση με Tucson σε χώρους. Δεν εννοω το χώρο αποσκευών αλλά το χώρο για τους πίσω επιβάτες. Στο Mazda δεν χωράει πίσω επιβάτης ενηλικας

      Ορίστε???Μη γραφετε οτι ναναι παιδια.Μια χαρα χωράνε δυο ενήλικες πίσω.Φυσικά θα το ήθελα μεγαλύτερο αλλά κυρίως στο πορτ μπαγκαζ .Οι πίσω θέσεις είναι φυσιολογικές.

      Φίλε μου είμαι 1.88, όταν έκατσα πίσω από τη δικιά μου θέση οδήγησης, έκατσα πλαγιαστά. Η γυναίκα μου 1.76 επισης δε χωρουσε και κατευθειαν βγήκε και μου λεει με την καμμία. Επαναλαμβάνω το αντίστοιχο του tucson είναι το cx5. Ας μην κανιβαλισουμε το θέμα όμως, εδώ μιλαμε για το tucson

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      @strom said in Toyota Yaris Cross:

      Δεν με κατάλαβες, δεν υπήρξε ακύρωση. Απλά μου είπε ότι πήρε το αυτοκίνητο που προοριζόταν για κάποιον άλλον. Τώρα τι είπαν στον άνθρωπο που είχε παραγγείλει δε ξέρω. Απίθανο μου φαίνεται, δε νομίζω να γίνεται αυτό, κάτι άλλο θα έπαιξε.

      Αααα ΟΚ....τώρα κατάλαβα. Ναι αυτό μπορεί να γίνει από τον εκάστοτε έμπορο (όχι την εισαγωγική), γιατί όπως είπα οι παραγγελίες είναι του εμπόρου. Και εμένα φίλος μου πήρε XC40 από γνωστό έμπορο (λόγω γνωριμίας με ανώτατο στέλεχος) μέσα σε 1 μήνα και ο άλλος που το περίμενε του είπαν ότι αντί για Φλεβάρη θα παραλάβει Απρίλιο....συνέχεια συμβαίνουν αυτά. Απλά είναι ελάχιστα τα περιστατικά, γιατί πόσοι έχουν κολλητό έμπορο και πόσοι πωλητές τολμάνε να το διακινδυνεύσουν?

      Α οκ, κατάντια όμως φίλε μου και για τον πωλητή αλλά και για τον αγοραστή. . Δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω σε καμμία περίπτωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom

    Latest posts made by strom

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      Οταν διαβαζω προσπερναει σαν ''μηχανακι'' κατι με πιανει... 😂 😂 😂
      Ξεφυγε η κουβεντα...

      Δεν ξέρω τι σε πιάνει, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα με δεδομένο το ότι μιλάμε για ένα φορτηγάκι..!!
      Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που επιταχύνει το τετρακίνητο αναλογικά, υπολογίζοντας πάντα τον 1,5 τόνο που ζυγίζει και τα 35 μόλις χιλιάρικα που κοστίζει το 4Χ4..!!
      Αν ξέρεις από μηχανές να το κουβεντιάσουμε, από Κατάνα και gsx-e 1100 του 80, μέχρι blackbird ZZR και το Γιαπωνέζικο ΓΕΡΑΚΙ, με αλατοπίπερο από ΧΤ, βεστρόμια, σούπερ τενερέ κ.λπ...,έπεσες στην περίπτωση..!!
      Λάβε υπ΄΄οψιν ότι οδηγάω και ένα SLK εξακύλινδρο με 3600 κυβικά με καμμιά 300σαριά άλογα, οπότε έχω κάποια εμπειρία για το πως φεύγει το κορόλα, δε με λες και άσχετο..!!

      Αν τα έχεις καβαλήσει αυτά δεν λες σίγουρα ότι προσπερνάει σαν μοτοσυκλέτα.
      Τελικά πόσο χρονών είσαι και καβάλησες όλα αυτά; Νόμιζα γύρω στα 40… με αυτά που διαβάζω σε κάνω 60+ .
      Επίσης όπως θα ξέρεις ότι και να οδηγεί κάποιος (όχι εσύ προσωπικά) δεν σημαίνει υποχρεωτικά ότι ξέρει και να τα πάει. Ξέρεις τι κουλαδια έχουν/είχαν εργαλεία στα χέρια τους και πάνε σαν κυρίες;

      Εγώ ακόμα το 1000αρι μου το καβαλάω…κάτι λίγα ξέρω.

      Πλάκα κάνουμε? Έχεις οδηγήσει αυτές τις μηχανές και μιλάς για εντυπωσιακό τρόπο επιτάχυνσης του corolla cross 2.0!! Τι διαβάζουμε!!! Υπάρχουνε και κάποιοι που έχουν οδηγήσει μηχανάκια, μη λέμε και τέτοια, έλεος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: VW FORUM

      @ektoras said in VW FORUM:

      @sabas_thess said in VW FORUM:

      Εγώ κύριοι παρότι έχω ήδη θέσει την παραγγελία μου δεν θα διαφωνήσω με εσάς. Japan 4ever. ΟΜΩΣ.

      ΔΕΝ έχει στην ελληνική αγορά αντίστοιχες επιλογές. Πρέπει να δώσεις και να δίνεις πολλά λεφτά για πολλά χρόνια, ήτοι να πας σε 2000cc+ για την συγκεκριμένη κατηγορία των c-suv. Μην λέμε τα ίδια και τα ίδια.

      Οι καλύτερες του Tig επιλογές είναι τα Crv, Rav4, Cx5 (εξαιρούνται premium). ΤΕΛΟΣ. Όλα τα υπόλοιπα είναι έστω και οριακά χειρότερα του Tig οχήματα ως σύνολα. Από εκεί και πέρα μάλλον εμείς οι Βαγγέληδες όταν φτάνουμε στο ταμείο δεν είμαστε διατεθειμένοι να "θυσιάσουμε" την all around επιλογή του κατάπτιστου ομίλου για κάτι υποδεέστερο σε 3-4 κατηγορίες μόνο και μόνο για την ανώτερη θεωρητική του αξιοπιστία, ίσως και αντοχή στον χρόνο.

      Όπως βλέπετε, τουλάχιστον εγώ, δεν κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου. Αφήστε που δεν χωράω κιόλας! Έχει περάσει καιρός που έθεσα την παραγγελία και συνεχίζω να θεωρώ ότι δεν είχα ουσιαστικά άλλη επιλογή.

      Θα μπορούσα να αποδεχθώ το X-Trail με τα οποία ελαττώματά του. Θα μπορούσα να αποδεχθώ τον μικρό χώρο αποσκευών του Formentor (όχι την Κατάκαινα). Θα μπορούσα να αποδεχθώ το κιτς του Austral ή απλά να κρατήσω χαμηλότερα το budget για το Sportage. Για να μην αδικώ τους Κορεάτες θα μπορούσα να δώσω αντίστοιχα χρήματα και να διαμορφώσω ένα ντούκι full extra 4wd Sportage. Δεν ήταν όμως καμία εξ αυτών η προφανής επιλογή, τουλάχιστον όχι όσο η More του Tig που την παίρνεις όπως είναι άνετα!

      Αυτό που σίγουρα δεν θα μπορούσα να κάνω είναι να πληρώσω γαμησι@τικα για να πάρω τα 2,5l του Rav4 ή τα 2l των υπολοίπων.

      Να σας πω την αμαρτία μου το Crv κόντεψε. Απλά ήταν παράλληλα πολύ υψηλή η τιμολόγηση του για εμένα. Ήδη όσα έδωσα ήταν πολλά, δεν μπορούσα να ανέβω αλλά 10k+ για να φτάσω στο Crv συν ΦΠ τεκμήρια ασφάλιστρα κλπ στον Θεό.

      Μακάρι όλοι σας να πέσετε έξω και να έχω να σας λέω ότι τουλάχιστον το δικό μου δεν έβγαλε θέματα. Η τρομολαγνία όμως από μόνη της δεν αρκούσε ώστε να με αποτρέψει. Πήρα ενσυνείδητα ένα (μικρό θεωρώ) εύλογο ρίσκο.

      @sabas_thess σε θυμήθηκα πριν μερικές μέρες που οδήγησα το CRV.
      Τεράστιοι χώροι, τετρακίνηση, το καλύτερο υβριδικό σύστημα, ότι μπορείς να φανταστείς από εξοπλισμό και ποιότητα απλά κορυφή.

      Η τιμή ακριβή, αλλά αν δεν είχε τα τέλη ταξινόμησης και υπήρχε και επιδότηση 9.000 μάλλον αυτό θα έπαιρνες.

      Ασχετο και sorry για το off-topic. Τυχαία έπεσα πάνω στο post αυτό. Σαφώς το καλύτερο υβριδικό σύστημα αυτή τη στιγμή ο 2.0L HEV της Honda. Πολύ πιο συμμετοχικό, πολύ λιγότερο θόρυβος και πιο smooth στις αλλαγές από ev σε hybrid σε σχέση μετ ον αντίστοιχο 2.0 L της TOYOTA. Και εκφέρω γνώμη έχοντας οδηγήσει και τα 2 συστήματα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      @strom said in Nissan Qashqai 2021:

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      @strom said in Nissan Qashqai 2021:

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
      Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

      Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

      Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
      Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

      Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

      Εντυπωσιακο.
      Θεωρω οτι οταν εφτασες Αθηνα δεν επηξες στην κινηση μετα και ησουν σε EV mode και εριξε την καταναλωση. 😁

      Καμμία σχέση, ήταν Κυριακή απόγευμα και δεν μένω κέντρο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      @strom said in Nissan Qashqai 2021:

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
      Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

      Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

      Δηλαδη αν μπεις ΕΟ για ταξιδακι και καρφωσεις 140 στο ACC τι καταναλωσεις θα δεις?
      Μπορει να κραταει 140 ηλεκτρικα μονο? Περιεργο μου φαινεται. Με τι μ.ω.τ βλεπεις αυτα τα 6-6.5?

      Δεν έχω δοκιμάσει με ACC. Σε διαδρομή Ακράτα-Αθήνα με ταχύτητες 140-170 είχα κατανάλωση 6.2. Δεν πηγαίνει ev, απλά εμπλέκεται ο βοηθάει ηλεκτροκινητήρας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @chrisk6 said in Nissan Qashqai 2021:

      Δεν πιστευω οτι κανενα HEV μπορει να βγαλει καλυτερες καταναλωσεις στην ΕΟ αν κινεισαι με πανω απο 120-130. Το κερδος ειναι οταν σερνεσαι μεσα στην πολη. Εκει βγαζουν τα λεφτα τους.
      Οντως το e-pass το φορτιζεις αμεσα ή μεσα απο την εφαρμογη ή μπαινοντας στην σελιδα απευθειας. Στην σελιδα εχει αμεση ενημερωση του ποσου. Στην εφαρμογη παλαιοτερα αργουσε να φανει οποτε εγω το φουλαρω απο την σελιδα. Δεν ξερω αν το αλλαξανε πλεον...

      Το hev του 2L της Honda εμπλέκει μετά τα 140 km/h τον ηλεκτροκινητήρα με αποτέλεσμα να έχει καταναλώσεις περί τα 6 - 6.5 L/100 σε αυτές τις ταχύτητες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Toyota RAV4 ή Nissan X-trail

      @ektoras said in Toyota RAV4 ή Nissan X-trail:

      @fanis75 said in Toyota RAV4 ή Nissan X-trail:

      @dimsabas said in Toyota RAV4 ή Nissan X-trail:

      Γενικά πάντως, κανένα υβριδικό σύστημα δε δουλεύει τόσο καλά κι ομαλά κι απροβλημάτιστα όσο της Toyota.

      Εεε προφανώς!! Εκτός από τα 30 (σχεδόν) χρόνια εξέλιξης, εαν κάποιος κατέχει λίγο από μηχανικά καταλαβαίνει το μεγαλείο του συστήματος και πόσο μελετημένο ειναι και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Τα υπόλοιπα υβριδικά ειναι σαν τρακτέρ (σε λειτουργία) μπροστά του.

      Φάνη έχεις οδηγήσει όλες τις τεχνολογίες των υβριδικών ;

      Δεν έχει οδηγήσει όλες τις τεχνολογίες υβριδικών (έχει οδηγήσει μόνο toyota) αλλά όλα τα υπόλοιπα είναι σαν τρακτέρ μπροστά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Βοήθεια για αγορά SUV

      Φίλε μου στα 30Κ που είναι το budget σου, με 1 παιδί ακόμα μικρό, και με τη χρήση που λες, πάρε χωρίς δεύτερη σκέψη τον καινούργιο άσσο, δε συγκρίνεται με τα αυτοκίνητα που σκέφτεσαι. Τουλάχιστον πήγαινε δες τον και μετά απέρριψε αν δεν σε καλύπτει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Cupra Formentor

      @pantelis-kapsalakis said in Cupra Formentor:

      Το αυτοκινητο μετα απο 45 χιλ χλμ δεν εχει παρουσιασει τιποτα απολυτως, λαδια καθε15 χιλ, το infotainment μονο μερικες φορες εκανε κατι αφωνιες αλλα διορθωνονταν. Στο τελευταιο σερβις πριν λιγες μερες εκαναν αναβαθμιση, γιατι υπηρχε για το συγκεκριμενο ζητημα, οποτε ελπιζω να μη εμφανιστει ξανα. Το Beats δεν ειναι τοσο χαλια οσο λενε και οσο και γω νομιζα, αν κανεις σωστη ρυθμιση ειναι αξιολογο, εχει τοσες ρυθμισεις που θα βρεις κατι να σε ικανοποιει. Εγω εχω αντικαταστησει το sub του και εχει βελτιωθει αρκετα, υπαρχουν αρκετα που μπορεις να αναβαθμισεις στο συγκεκριμενο ηχοσυστημα, αλλα το sub ειναι το πρωτο και πιο ευκολο, βγαλε βαλε. Η καταναλωση ειναι στο 9.6 ολα αυτα τα χιλιομετρα, ειναι το vz 310, αλλα με τα 80% εκτος κινησης, σε Εθνικη, Αττικη Οδο, περιφερειακες οδους, νορμαλ οδηγηση και με το γκαζι του. Στη πολη μεσα σιγουρα πανω απο 12 αλλα εκτος απο 7.5 με 10, αναλογα με τη κινηση και φυσικα τη ταχυτητα. Δεν μπορεις να τρεξεις και πολυ γιατι υπαρχουν κα μπλοκα και τα προστιμα τσουχτερα.Αν το πατας δεν προκειται να δεις κατω απο 10. Σαν ογκος, παροτι δεν εινα τοσο μεγαλο, 4.45 ειναι, εχει μεγαλη μουρη, ειναι χωστα τα καθισματα και ετσι σου δινει την εντυπωση οτι εχει μεγαλο ογκο, αλλα δεν ειναι ετσι. Η μεγαλη μουρη του ομως δεν ειναι και οτι καλυτερο για να θεωρειται ευελικτο και ευκολο στο παρκαρισμα. Εχει βεβαια και οτι ηλεκτρονικο βοηθημα υπαρχει, αυτοματο παρκαρισμα, αισθητηρες σε ολο το μηκος-πλατος, απεικονιση στη κεντρικη οθονη κλπ κλπ και οτι αλλο ηλεκτρονικο βοηθημα υπαρχει εκει εξω, φωτισμους μεσα με δεκαδες ρυθμισεις κλπ κλπ. ουτε τα μισα δεν εχω δοκιμασει. Σαν οδηγημα, λογω του DCC εχεις οτι θες απο σουπερ μαλακο μεχρι σουπερ σκληρο, απο eco μεχρι σουπερ σπορ Cupra και το ρυθμιζεις οπως θες, δηλαδη Cupra μηχανη με μαλακη αναρτηση, comfort μηχανη, σκληρη η μαλακη αναρτηση, Sport μηχανη με οτι αλλο θες. Εχει 15 ρυθμισεις σκληροτητας που μπορουν να συνδυαστουν με διαφορες επιλογης μηχανης, τετρακινησης, τιμονιου, ηχου εξατμισης κλπ, ορεξη ναχεις.
      Στα περιπου 50 χιλ που μου κοστισε πριν 2 χρονια σχεδον, με ηλιοροφη, (σημερα ειναι στα 54 χιλ) το αναλογο σε αλλο VAG, Audi δηλαδη και VW, με αυτον τον κινητηρα, τετρακινηση και εξοπλισμο πηγαινε στα 70-80 χιλ, (οσο κα σημερα) οποτε μονο ετσι μπορω να το κρινω. Να ειναι πολλα τα λεφτα οπως και να το δεις, αλλα αν το χαιρεσαι και το κυκλοφορεις οπως εγω δεν σου κακοφαινεται. Αν το παρεις για να κανεις 5-10 χιλ χλμ το χρονο δεν αξιζει, αυτα τα αυτοκινητα πρεπει να τα οδηγεις οσο πιο πολυ γινεται για να τα ευχαριστηθεις διαφορετικα ειναι πεταμενα λεφτα. Εγω πριν το παρω ειχα ενα Audi Q3 και ενα Polo, τα εδωσα και τα δυο για να εχω μονο ενα και να το ευχαριστηθω, οπως και εκανα και δεν το μετανιωνω.

      Σε ευχαριστούμε φίλε μου, επιτέλους και ωραία ανάρτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      https://autoholix.com/2023/05/13/honda-civic-ehev-dokimi-test-drive/?fbclid=IwAR2GB_DSzANWhTJdDKGscnViwy1A5WonHOBOk5uyUb6Vo5224-mDCdjVw_8

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • RE: Αγορά Αυτοκινήτου έως 30.000€

      Ρωταέι ο φίλος 29 χρονών τι να αυτοκίνητο να πάρει εν έτει 2023, και του προτείνει ο άλλος σε forum αυτοκίνησης diesel. Πραγματικά κρίμα. Φίλε μου, μπράβο σου που δε θες SUV, για μένα Golf ή Focus, και τα 2 είναι υπέροχα αυτοκίνητα, mild hybrid, με το golf με τον τετρακύλινδρο 1.5 tsi με τα 150 άλογα και τους πολλαπλούς συνδέσμους να είναι ένα κλικ πιο πάνω (και με καλή κατανάλωση) και το οποίο θα μείνει σίγουρα και άλλα χρόνια στην αγορά. Έχουν χώρους και τα 2, και θα σε καλύψουν και αν αποκτήσεις οικογένεια τα επόμενα χρόνια. Πάντως και η bmw σειρά 1 είναι super επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      strom
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr