Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 68
    • Best 20
    • Groups 0

    Georgekli13

    @Georgekli13

    45
    Reputation
    9
    Profile views
    68
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Georgekli13 Unfollow Follow

    Best posts made by Georgekli13

    • RE: Νέο VW Polo

      Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
      Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
      Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
      Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
      Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
      Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.

      Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
      Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
      Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
      Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
      Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
      Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
      Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
      Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Πάντως εγώ το πήρα για πρώτο και δε θεωρώ ότι έκανα καμία παραχώρηση στην έκδοση style 1,5... Έχει τα πάντα... Νιώθω πολυτέλεια όταν το βλέπω και όταν είμαι μέσα. Είναι πλέον ξεκάθαρα premium με τις διορθώσεις που έγιναν.
      Εξαιρετικό αυτοκίνητο από την Volkswagen σε αυτή την κατηγορία.
      Δυστυχώς με το νέο τιμοκατάλογο τράβηξε και αυτό προς τα 30.000 στη μεσαία έκδοση, που είναι πολλά για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας.
      Αλλά αυτό είναι γενικό φαινόμενο δυστυχώς σε όλες τις εταιρείες πλέον.

      Δεν ξέρω λοιπόν σε ποια κοινωνική τάξη ανήκω, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που κατάφερα να αγοράσω στα 36 μου ένα τέτοιο αυτοκίνητο με χρήματα που προήλθαν από τον κόπο μου και τον κόπο της συζύγου μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Η πλειοψηφία που έχουν T-roc, το έχουν για πρωτο. Το μέγεθος του είναι για πρώτο, δεν είναι αυτοκίνητο πόλης, με μικρό μέγεθος κτλ. Επίσης το κόστος αγοράς του είναι για πρώτο!!!
      Εμεις έχουμε ένα getz σαν δεύτερο. Τέλειο για δεύτερο. Ιδανικά θα ήθελα ένα Yaris αλλά δεν μας παίρνει οικονομικά. Με ενοίκιο, παιδιά κτλ τα έξοδα είναι πολλά!
      Αν κάποιος έχει εταιρικό leasing, συγγνώμη ρε παιδιά κιόλας αλλά δεν είναι δικό του αυτοκίνητο... Ας το έχει και για τρίτο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: Νέο VW Polo

      Απλά αναρωτιέμαι αν η Volkswagen δεν ήταν γερμανική και δεν είχε ιδρυθεί από το ναζιστικό κόμμα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση τώρα; Αν ας πούμε ήταν ρωσική....που στην Ελλάδα ξέρουμε πόση "ακατανόητη" αγάπη υπάρχει για τους ομόθρηκους Ρώσους ή τελοσπαντων μια βιομηχανία με άλλη έδρα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση;;
      Έχω την αίσθηση ότι σίγουρα υπάρχει μια κακεντρέχεια και κάποια στερεότυπα ή προκαταλήψεις που δεν σας αφήνουν να είστε αντικειμενικοί.
      Δεν λέω ότι η Volkswagen είναι πρωτοπόρα, δεν γνωρίζω τίποτα απ' αυτού άλλωστε, αλλά έχω διαβάσει για προβλήματα σε άλλες "αξιόπιστες" βιομηχανίες και εκεί για κάποιους είναι απλά Κυριακή... Ανάκληση χιλιάδων Kia ή Hyundai ς πούμε για διόρθωση κακοτεχνίας κτλ κτλ. Αν το πρόβλημα αυτό αφορά αυτοκίνητο Volkswagen έχω την αίσθηση, ότι είστε έτοιμοι να αναζωπυρώσετε τις πυρές του μεσαίωνα!

      Χαλαρώστε λοιπόν λίγο, ΟΛΟΙ... Και οι μεν και οι δε και αφήστε τον καθένα να κρίνει τι θα επιλέξει με βάση τα γούστα και τις ανάγκες του. Δώστε και ορισμένοι που ξέρετε κάτι παραπάνω (εγώ δεν ξέρω) μια συμβουλή χρήσιμη σε κάποιον που σας τη ζητά και αφήστε τα πάθη με τις εταιρείες αυτοκινήτων που πλέον στην παγκοσμιοποίηση δεν έχουν χώρα προέλευσης.

      Ξεκόλληστε λίγο επιτέλους...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Που ζούμε ρε πούστη; Στο Λουξεμβούργο ζούμε;;; Μονακό μας έχει κάνει ο Κούλης και δεν το έχουμε καταλάβει!
      Παιδιά ας μιλήσουμε για το T-Roc....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @kapelis said in VW T-Roc:

      Αν εμένα Κρήτη ίσως μου αρκούσε και σε 1.0 tsi

      Δεν ξέρω αν έχεις έρθει Κρήτη, πάντως το δίκτυο είναι απαιτητικό. Έχει πολλές ανηφόρες ακόμα και σε εθνική οδό (ο θεός να την κάνει). Θέλω να τραβάει χωρίς να ζοριζεται. Δεν θέλω ταχύτητα, θέλω όμως την άνεση ενός δυνατού κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @georgemit said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @cirus said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Καλησπέρα σε όλη τα μέλη!

      Επειδή έχω βγει στη γύρα για αγορά νέου αυτοκινήτου (δυστυχώς σε κακή περίοδο από άποψη τιμών και παραδόσεων) έκατσα και διάβασα σχεδόν όλο το νήμα εδώ γιατί το t-roc είναι ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει (μάλλον για πολλούς αυτό θεωρείται ανωμαλία από ότι κατάλαβα). Εν τέλει αποδείχτηκε ότι αν και το θέμα είναι το t-roc έχετε αναλωθεί οι περισσότεροι σε μια διαμάχη για το αν τα Volkswagen είναι ή όχι καλά αυτοκίνητα. Ωστόσο οι υποστηρικτές σταθερά άτομα όπως και οι haters ξεκάθαρα οι ίδιοι.

      Στο θέμα μας τώρα, μάλλον συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους αδαείς αγοραστές όπως κάποιοι μας χαρακτήρισαν σε κάποια σχόλια, δηλαδή ένας μέσος οδηγός χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις.
      Επειδή δεν μπορώ να περιμένω ένα χρόνο για αυτοκίνητο αλλά το πολύ 3 μήνες και οι δυνατότητες που μου δίνονταν ήταν T-ROC, puma και xceed, αλλά το xceed το απορρίψαμε λόγω μήκους (δεν ήθελε τόσο μεγάλο η σύζυγος μου) και συγκεκριμένα στο puma η έκδοση st line design στα 26908 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ενώ το t roc style 1,5 manual στα 27180, θεώρησα ότι ήταν καλύτερη λύση το T-ROC έναντι της συγκεκριμένης έκδοσης του puma. Ρωτάω λοιπόν την γνώμη μας για αυτά τα δύο αυτοκίνητα και αποκλειστικά για αυτές τις εκδόσεις με τον εξοπλισμό και τους κινητήρες που διαθέτουν.
      Θεωρώ αστείο όμως το ράλι τιμής του puma στην έκδοση design διότι είναι ετοιμοπαράδοτο και έχει ανέβει 3000 ευρώ περίπου σε μερικούς μήνες χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο.

      Μην μου πείτε για άλλες εταιρείες διότι έχουν αναμονή πάνω από 7-8 μήνες. Δηλαδή Opel, Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      το οτι σαρέσουν και τα 2 και κατέληξες σε αυτά βοηθάει πολύ.

      Ομως δεν λες τι τύπος οδηγού είσαι.

      Αν σε ενδιαφέρει η λιγο πιο σπορ οδήγηση, κρατήματα και αισθηση στο δρόμο το PUMA είναι καλύτερο

      Αν σε ενδιαφέρει το εσωτερικό μέσα πιο πολύ και να είναι καλό overall στην ποιότητα το TROCK (το καινούργιο facelift) είναι καλύτερο

      στο Puma είναι καλύτερο το επιτόκιο αν δεν κάνω λάθος και η 8χρονη εγγύηση εστώ και αν είναι εξτρα αλλά μείον ότι είναι πολύ ακριβό πλέον

      το TROCK δεν ξέρω το επιτόκιο αλλά η τιμή είναι καλή ειδικα για το 1,5 που πας εσύ και έχει περισσότερη δύναμη από το αντιστοιχο puma. Νομίζω και δω μπορείς από τα 2 χρόνια να πας στα 4 την εγγυηση με εξτρα χρέωση αντίστοιχα.

      Το Puma έχει λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και το TROCK έχει μεγαλύτερο χώρο πίσω επιβατών.

      Γενικά πιο VFM επιλογή το TROCK οσο και να σιχαίνομαι VAG

      Αυτα από μένα αν σε βοηθάνε.

      Θα σου πω ότι η χρήση είναι για οικογενειακό άνετο αυτοκίνητο. Έχω ένα μωρό 5 μηνών που θέλω να μετακινείται με ασφάλεια και εγώ σαν οδηγός να μην κουράζομαι τόσο όταν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα. Σημειωτέον, μένουμε στο Ηράκλειο Κρήτης.

      Δε ξέρω αν σου έχει προταθεί παραπάνω και το έχεις απορρίψει, yaris cross hybrid.
      Έμεινα 2 χρόνια Χανιά και είχα παρατηρήσει ότι ένα υβριδικό θα βόλευε πολύ και θα ήταν αρκετά οικονομικό. Δεν ήταν η τυπική επαρχιακή πόλη, αρκετή κίνηση, πολλά φανάρια, συνεχές σταμάτα - ξεκίνα. Οπότε για το Ηράκλειο που είναι πολύ μεγαλύτερο το υβριδικό θα είναι στο στοιχείο του.

      Με παραλαβή Δεκέμβριο του 2023 και χωρίς εξασφαλισμένη τιμή δεν το σκέφτηκα καν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @fanis75 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Πάντως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα λέει ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος των τιμών.

      Οι περισσότεροι φίλοι και γνωστοί που έχω και εργάζονται ως πωλητές σε διάφορες εμπορίες αυτοκινήτων μου λένε ότι τους έχουν ενημερώσει να αναμένουν αυξήσεις κάθε 3-4 μήνες. Τώρα εαν ισχύει ή όχι, δεν γνωρίζω.

      Για το t-roc είχαμε το facelift και ανέβηκαν έτσι κι αλλιώς αρκετά. Θα δούμε. Όπως πολλές φορές έχουμε πει, κάτι πρέπει να γίνει και με τα τέλη εκτελωνισμού, αλλά και εκεί το κράτος αισχροκερδεί με τη σειρά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: Νέο VW Polo

      @chris__7 said in Νέο VW Polo:

      Αληθεια τωρα, αγοραζει κανενας πλεον αμαξι του ομιλου vw?Οτι πιο σαπιο υπαρχει.1000 φορες φιατ panda

      Φυσικά και υπάρχουν! Αν είναι δυνατόν να λέγεται τέτοιο πράγμα;
      Σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
      Δεν καταλαβαίνω τον οπαδισμό εδώ μέσα...
      Ειλικρινά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;

      Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
      Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...

      Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13

    Latest posts made by Georgekli13

    • RE: VW T-Roc

      @katafractos17 said in VW T-Roc:

      @lap said in VW T-Roc:

      Με μπέρδεψες. Στο σενάριο που σου θέτω εχεις τρία αυτοκίνητα, έβαλα το c suv στα 31Κ όσο δηλαδή και η διλιτρη corolla cross και το b seg πάλι στα 31-33Κ όσο ενα 208 gt line eat 8 και έχεις και οικογένεια.
      Και έρχομαι και σε ρωτώ. Ποιο είναι το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας σας; Τι θα μου απαντήσεις;

      Και σου απαντάω ξεκάθαρα ότι το πρώτο θα ήταν αυτό το που θα έπαιρνες, αν σου έλεγαν ότι παρόλο που έχεις τα φράγκα, μπορείς να διαλέξεις μόνο ένα.
      Το παράδειγμα όμως στο οποίο ζητάς απάντηση δεν είναι σωστό γιατί 1) μιλάει μόνο για κάποιον που έχει αρκετά χρήματα και 2) βάζεις πάλι μπροστά το μοτίβο το οποίο έχεις στο νου σου και συγκρίνεις με γνώμονα αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους για να τα κατηγοριοποιήσεις ως 1ο, 2ο, 3ο, κτλ.

      Πάμε και σε ένα τρίτο παράδειγμα.
      Πολλά παιδιά ανέφεραν ότι το T-Roc είναι μια χαρά για πρώτο αυτοκίνητο και μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
      Πράγματι λοιπόν μπορεί να το κάνει και είναι μια χαρά, αλλά για κάποιον που μπορεί να διαθέσει από 25 χιλιάρικα και πάνω.
      Για κάποιον που μπορεί να διαθέσει μέχρι 17 χιλιάρικα για παράδειγμα, δεν μπορεί το T-Roc να το κάνει αυτό, γιατί δεν μπορεί να το αγοράσει. Πρέπει λοιπόν είτε να βρει αν μπορεί κάτι άλλο το οποίο θα τον εξυπηρετεί ή και να "συμβιβαστεί" με κάτι άλλο, μιας και το ποσό που μπορεί να διαθέσει είναι μικρότερο.
      Η οικονομική του κατάσταση λοιπόν, καθόρισε ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που θα πάρει και θα το έχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του και αυτές της οικογένειας του.

      Πιο ψιλά δεν μπορώ να το κάνω.

      Κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθεί για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στο μέγεθος που επιθυμεί ώστε να καλύψει τις ανάγκες της. Βέβαια όταν το μπάτζετ είναι λίγο οι "συμβιβασμοί" γίνονται περισσότεροι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @katafractos17 said in VW T-Roc:

      @lap said in VW T-Roc:

      Με μπέρδεψες. Στο σενάριο που σου θέτω εχεις τρία αυτοκίνητα, έβαλα το c suv στα 31Κ όσο δηλαδή και η διλιτρη corolla cross και το b seg πάλι στα 31-33Κ όσο ενα 208 gt line eat 8 και έχεις και οικογένεια.
      Και έρχομαι και σε ρωτώ. Ποιο είναι το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο αυτοκίνητο της οικογένειας σας; Τι θα μου απαντήσεις;

      Και σου απαντάω ξεκάθαρα ότι το πρώτο θα ήταν αυτό το που θα έπαιρνες, αν σου έλεγαν ότι παρόλο που έχεις τα φράγκα, μπορείς να διαλέξεις μόνο ένα.
      Το παράδειγμα όμως στο οποίο ζητάς απάντηση δεν είναι σωστό γιατί 1) μιλάει μόνο για κάποιον που έχει αρκετά χρήματα και 2) βάζεις πάλι μπροστά το μοτίβο το οποίο έχεις στο νου σου και συγκρίνεις με γνώμονα αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους για να τα κατηγοριοποιήσεις ως 1ο, 2ο, 3ο, κτλ.

      Πάμε και σε ένα τρίτο παράδειγμα.
      Πολλά παιδιά ανέφεραν ότι το T-Roc είναι μια χαρά για πρώτο αυτοκίνητο και μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας.
      Πράγματι λοιπόν μπορεί να το κάνει και είναι μια χαρά, αλλά για κάποιον που μπορεί να διαθέσει από 25 χιλιάρικα και πάνω.
      Για κάποιον που μπορεί να διαθέσει μέχρι 17 χιλιάρικα για παράδειγμα, δεν μπορεί το T-Roc να το κάνει αυτό, γιατί δεν μπορεί να το αγοράσει. Πρέπει λοιπόν είτε να βρει αν μπορεί κάτι άλλο το οποίο θα τον εξυπηρετεί ή και να "συμβιβαστεί" με κάτι άλλο, μιας και το ποσό που μπορεί να διαθέσει είναι μικρότερο.
      Η οικονομική του κατάσταση λοιπόν, καθόρισε ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που θα πάρει και θα το έχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του και αυτές της οικογένειας του.

      Πιο ψιλά δεν μπορώ να το κάνω.

      Στο τελευταίο σκέλος έχεις δίκιο. Απλά συνήθως το πρώτο κριτήριο του κόσμου για διάκριση σε 1ο ή 2ο αυτοκίνητο είναι όντως το μέγεθος, που συνήθως (όχι πάντα) είναι αναλογικό με την τιμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @kapelis said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Που ζούμε ρε πούστη; Στο Λουξεμβούργο ζούμε;;; Μονακό μας έχει κάνει ο Κούλης και δεν το έχουμε καταλάβει!
      Παιδιά ας μιλήσουμε για το T-Roc....

      Όπως στρώσεις κοιμάσαι

      Ένα θεματακι το έχουν ορισμένοι εδώ μέσα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Που ζούμε ρε πούστη; Στο Λουξεμβούργο ζούμε;;; Μονακό μας έχει κάνει ο Κούλης και δεν το έχουμε καταλάβει!
      Παιδιά ας μιλήσουμε για το T-Roc....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Η πλειοψηφία που έχουν T-roc, το έχουν για πρωτο. Το μέγεθος του είναι για πρώτο, δεν είναι αυτοκίνητο πόλης, με μικρό μέγεθος κτλ. Επίσης το κόστος αγοράς του είναι για πρώτο!!!
      Εμεις έχουμε ένα getz σαν δεύτερο. Τέλειο για δεύτερο. Ιδανικά θα ήθελα ένα Yaris αλλά δεν μας παίρνει οικονομικά. Με ενοίκιο, παιδιά κτλ τα έξοδα είναι πολλά!
      Αν κάποιος έχει εταιρικό leasing, συγγνώμη ρε παιδιά κιόλας αλλά δεν είναι δικό του αυτοκίνητο... Ας το έχει και για τρίτο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Πάντως εγώ το πήρα για πρώτο και δε θεωρώ ότι έκανα καμία παραχώρηση στην έκδοση style 1,5... Έχει τα πάντα... Νιώθω πολυτέλεια όταν το βλέπω και όταν είμαι μέσα. Είναι πλέον ξεκάθαρα premium με τις διορθώσεις που έγιναν.
      Εξαιρετικό αυτοκίνητο από την Volkswagen σε αυτή την κατηγορία.
      Δυστυχώς με το νέο τιμοκατάλογο τράβηξε και αυτό προς τα 30.000 στη μεσαία έκδοση, που είναι πολλά για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας.
      Αλλά αυτό είναι γενικό φαινόμενο δυστυχώς σε όλες τις εταιρείες πλέον.

      Δεν ξέρω λοιπόν σε ποια κοινωνική τάξη ανήκω, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που κατάφερα να αγοράσω στα 36 μου ένα τέτοιο αυτοκίνητο με χρήματα που προήλθαν από τον κόπο μου και τον κόπο της συζύγου μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;

      Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
      Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...

      Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.

      Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?

      Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.

      Ω είσαι πρωτοπόρος!
      Σου είπαν τίποτα για το νέο μοτέρ? Αν έχει χαμηλότερους ρύπους κλπ ή θα τα μάθεις κι εσύ μαζί με τα σαίνια της Karenta? 😀

      Έχω διαβάσει (φαντάζομαι κι εσύ) την επίσημη ανακοίνωση της VW για το νέο κινητήρα. Θεωρητικά υπάρχει μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότεροι ρύποι. Θα το δούμε και στη πράξη βέβαια..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;

      Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
      Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...

      Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.

      Τι μοτέρ έχει τελικά, το καινούργιο 1.5 evo2?

      Ναι ναι! Με παραγωγή 41η εβδομάδα, έχει evo2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;

      Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
      Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...

      Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr