Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 68
    • Best 20
    • Groups 0

    Best posts made by Georgekli13

    • RE: VW Polo 2017

      Προσωπικά εγώ έχω δύο παλιά αυτοκίνητα. Ένα Peugeot 307 του 2003 και ένα Hyundai getz του 2006. Το Peugeot το έχω από το 2012. Έχει κάψει 3-4 φορές φλάντζα, έχει θέμα με τα ηλεκτρολογικά, με τους αισθητήρες κτλ. Μέσα το αυτοκίνητο για την εποχή μοιάζει σύγχρονο. Έχει καλά πλαστικά, όμορφο εσωτερικό αλλά τι να το κάνεις... Φυσικά καίει και λαδακι..
      Από την άλλη το getz, εργάτης ναι αλλά καίει το λαδακι του, από μηχανολογικά προβλήματα είχε μόνο ένα θεματακι που λύθηκε με τους κυλίνδρους αλλά μας έχει φάει πολλά χρήματα σε πράγματα στο κάτω μέρος γιατί σάπισαν σιγά σιγά (πχ γέφυρα).
      Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω την Volkswagen, δεν με ενδιαφέρει δηλαδή.
      Εγώ που είμαι άσχετος όπως και πολλοί άλλοι βεβαίως μάλλον θεωρούμε ότι η Volkswagen ειναι καλή και αξιόπιστη εταιρεία πάντως. Η Toyota επίσης στο μυαλό μου είναι αξιόπιστη όπως μάλλον και σε όλους τους Έλληνες.
      Για τον περισσότερο κόσμο, τους καταναλωτές δηλαδή στην τελική,ειναι άγνωστες λέξεις το TSI, το FSI, το βολάν διπλής μάζας και ούτω καθεξής.
      Κι εγώ όλα αυτά τα μαθαίνω και τα ψάχνω επειδή θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο και κάνω την έρευνα μου. Άλλος στη θέση μου δεν θα το έκανε κατά πάσα πιθανότητα.

      Έχω ακούσει 32056926 απόψεις και σέβομαι κάθε άποψη από αυτές, αλλά τους δογματικούς ανθρώπους δεν τους καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Για παράδειγμα εγώ μπορώ να δεχτώ ότι μια εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα καταπληκτικό μοντέλο και να έχει βγάλει και άλλα 3 μάπα. Θα το αναγνωρίσω όμως.
      Είχα βάλει στο μάτι κάποια μοντέλα, το puma το t-roc και κάνα δυο ακόμα. Μπήκα στις ομάδες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων και διάβασα. Σε όλα υπάρχουν παράπονα. Μπορώ να πω πχ ότι στο puma που υπήρχε και ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός, είδα και τα περισσότερα ενδεχομένως θεματακια να βγαίνουν (μπαταρία, κακή ποιότητα υλικών κτλ)
      Καθιστά αυτό το puma και την Ford, αποτυχημένη; Κάθε άλλο... Μάλλον στην εποχή που ζούμε δυστυχώς όλα είναι αναλώσιμα και τα αυτοκίνητα επίσης.
      Στην Ευρώπη, δεν ενδιαφέρονται τόσο, αγοράζουν και πουλάνε στα 5 χρόνια, δουλεύουν πολύ το leasing, στην Ελλάδα προφανώς αγοράζουμε με άλλα κριτήρια. Αυτά της τσέπης μας και καλά κάνουμε, πως αλλιώς θα γίνει άλλωστε;;
      Ίσως αδιαφορούμε για την άνεση των πρώτων 4-5 χρόνων που μας παρέχουν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες και εκτιμούμε τη διάρκεια στο χρόνο που μας παρέχουν οι ασιατικές. (Αν αυτό ισχύει)
      Αλλά ρε παιδιά, άλλο αυτό και άλλο η ποδόσφαιροποίηση των διαλόγων εδώ μέσα, ειδικά όταν πρόκειται για αυτοκίνητα του VAG.
      Ειλικρινά, εμένα μου δημιουργεί την αίσθηση ότι κάποιοι έχετε εμμονή. Και ρωτώ, ποια είναι η αιτία που δικαιολογεί την εμμονή αυτή;
      Πείτε μου και εμένα να με προστατεύσετε από το λάθος να αγοράσω το T-roc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Πάντως εγώ το πήρα για πρώτο και δε θεωρώ ότι έκανα καμία παραχώρηση στην έκδοση style 1,5... Έχει τα πάντα... Νιώθω πολυτέλεια όταν το βλέπω και όταν είμαι μέσα. Είναι πλέον ξεκάθαρα premium με τις διορθώσεις που έγιναν.
      Εξαιρετικό αυτοκίνητο από την Volkswagen σε αυτή την κατηγορία.
      Δυστυχώς με το νέο τιμοκατάλογο τράβηξε και αυτό προς τα 30.000 στη μεσαία έκδοση, που είναι πολλά για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας.
      Αλλά αυτό είναι γενικό φαινόμενο δυστυχώς σε όλες τις εταιρείες πλέον.

      Δεν ξέρω λοιπόν σε ποια κοινωνική τάξη ανήκω, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που κατάφερα να αγοράσω στα 36 μου ένα τέτοιο αυτοκίνητο με χρήματα που προήλθαν από τον κόπο μου και τον κόπο της συζύγου μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Η πλειοψηφία που έχουν T-roc, το έχουν για πρωτο. Το μέγεθος του είναι για πρώτο, δεν είναι αυτοκίνητο πόλης, με μικρό μέγεθος κτλ. Επίσης το κόστος αγοράς του είναι για πρώτο!!!
      Εμεις έχουμε ένα getz σαν δεύτερο. Τέλειο για δεύτερο. Ιδανικά θα ήθελα ένα Yaris αλλά δεν μας παίρνει οικονομικά. Με ενοίκιο, παιδιά κτλ τα έξοδα είναι πολλά!
      Αν κάποιος έχει εταιρικό leasing, συγγνώμη ρε παιδιά κιόλας αλλά δεν είναι δικό του αυτοκίνητο... Ας το έχει και για τρίτο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW Polo 2017

      Απλά αναρωτιέμαι αν η Volkswagen δεν ήταν γερμανική και δεν είχε ιδρυθεί από το ναζιστικό κόμμα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση τώρα; Αν ας πούμε ήταν ρωσική....που στην Ελλάδα ξέρουμε πόση "ακατανόητη" αγάπη υπάρχει για τους ομόθρηκους Ρώσους ή τελοσπαντων μια βιομηχανία με άλλη έδρα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση;;
      Έχω την αίσθηση ότι σίγουρα υπάρχει μια κακεντρέχεια και κάποια στερεότυπα ή προκαταλήψεις που δεν σας αφήνουν να είστε αντικειμενικοί.
      Δεν λέω ότι η Volkswagen είναι πρωτοπόρα, δεν γνωρίζω τίποτα απ' αυτού άλλωστε, αλλά έχω διαβάσει για προβλήματα σε άλλες "αξιόπιστες" βιομηχανίες και εκεί για κάποιους είναι απλά Κυριακή... Ανάκληση χιλιάδων Kia ή Hyundai ς πούμε για διόρθωση κακοτεχνίας κτλ κτλ. Αν το πρόβλημα αυτό αφορά αυτοκίνητο Volkswagen έχω την αίσθηση, ότι είστε έτοιμοι να αναζωπυρώσετε τις πυρές του μεσαίωνα!

      Χαλαρώστε λοιπόν λίγο, ΟΛΟΙ... Και οι μεν και οι δε και αφήστε τον καθένα να κρίνει τι θα επιλέξει με βάση τα γούστα και τις ανάγκες του. Δώστε και ορισμένοι που ξέρετε κάτι παραπάνω (εγώ δεν ξέρω) μια συμβουλή χρήσιμη σε κάποιον που σας τη ζητά και αφήστε τα πάθη με τις εταιρείες αυτοκινήτων που πλέον στην παγκοσμιοποίηση δεν έχουν χώρα προέλευσης.

      Ξεκόλληστε λίγο επιτέλους...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Που ζούμε ρε πούστη; Στο Λουξεμβούργο ζούμε;;; Μονακό μας έχει κάνει ο Κούλης και δεν το έχουμε καταλάβει!
      Παιδιά ας μιλήσουμε για το T-Roc....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @kapelis said in VW T-Roc:

      Αν εμένα Κρήτη ίσως μου αρκούσε και σε 1.0 tsi

      Δεν ξέρω αν έχεις έρθει Κρήτη, πάντως το δίκτυο είναι απαιτητικό. Έχει πολλές ανηφόρες ακόμα και σε εθνική οδό (ο θεός να την κάνει). Θέλω να τραβάει χωρίς να ζοριζεται. Δεν θέλω ταχύτητα, θέλω όμως την άνεση ενός δυνατού κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @georgemit said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @cirus said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Καλησπέρα σε όλη τα μέλη!

      Επειδή έχω βγει στη γύρα για αγορά νέου αυτοκινήτου (δυστυχώς σε κακή περίοδο από άποψη τιμών και παραδόσεων) έκατσα και διάβασα σχεδόν όλο το νήμα εδώ γιατί το t-roc είναι ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει (μάλλον για πολλούς αυτό θεωρείται ανωμαλία από ότι κατάλαβα). Εν τέλει αποδείχτηκε ότι αν και το θέμα είναι το t-roc έχετε αναλωθεί οι περισσότεροι σε μια διαμάχη για το αν τα Volkswagen είναι ή όχι καλά αυτοκίνητα. Ωστόσο οι υποστηρικτές σταθερά άτομα όπως και οι haters ξεκάθαρα οι ίδιοι.

      Στο θέμα μας τώρα, μάλλον συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους αδαείς αγοραστές όπως κάποιοι μας χαρακτήρισαν σε κάποια σχόλια, δηλαδή ένας μέσος οδηγός χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις.
      Επειδή δεν μπορώ να περιμένω ένα χρόνο για αυτοκίνητο αλλά το πολύ 3 μήνες και οι δυνατότητες που μου δίνονταν ήταν T-ROC, puma και xceed, αλλά το xceed το απορρίψαμε λόγω μήκους (δεν ήθελε τόσο μεγάλο η σύζυγος μου) και συγκεκριμένα στο puma η έκδοση st line design στα 26908 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ενώ το t roc style 1,5 manual στα 27180, θεώρησα ότι ήταν καλύτερη λύση το T-ROC έναντι της συγκεκριμένης έκδοσης του puma. Ρωτάω λοιπόν την γνώμη μας για αυτά τα δύο αυτοκίνητα και αποκλειστικά για αυτές τις εκδόσεις με τον εξοπλισμό και τους κινητήρες που διαθέτουν.
      Θεωρώ αστείο όμως το ράλι τιμής του puma στην έκδοση design διότι είναι ετοιμοπαράδοτο και έχει ανέβει 3000 ευρώ περίπου σε μερικούς μήνες χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο.

      Μην μου πείτε για άλλες εταιρείες διότι έχουν αναμονή πάνω από 7-8 μήνες. Δηλαδή Opel, Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      το οτι σαρέσουν και τα 2 και κατέληξες σε αυτά βοηθάει πολύ.

      Ομως δεν λες τι τύπος οδηγού είσαι.

      Αν σε ενδιαφέρει η λιγο πιο σπορ οδήγηση, κρατήματα και αισθηση στο δρόμο το PUMA είναι καλύτερο

      Αν σε ενδιαφέρει το εσωτερικό μέσα πιο πολύ και να είναι καλό overall στην ποιότητα το TROCK (το καινούργιο facelift) είναι καλύτερο

      στο Puma είναι καλύτερο το επιτόκιο αν δεν κάνω λάθος και η 8χρονη εγγύηση εστώ και αν είναι εξτρα αλλά μείον ότι είναι πολύ ακριβό πλέον

      το TROCK δεν ξέρω το επιτόκιο αλλά η τιμή είναι καλή ειδικα για το 1,5 που πας εσύ και έχει περισσότερη δύναμη από το αντιστοιχο puma. Νομίζω και δω μπορείς από τα 2 χρόνια να πας στα 4 την εγγυηση με εξτρα χρέωση αντίστοιχα.

      Το Puma έχει λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και το TROCK έχει μεγαλύτερο χώρο πίσω επιβατών.

      Γενικά πιο VFM επιλογή το TROCK οσο και να σιχαίνομαι VAG

      Αυτα από μένα αν σε βοηθάνε.

      Θα σου πω ότι η χρήση είναι για οικογενειακό άνετο αυτοκίνητο. Έχω ένα μωρό 5 μηνών που θέλω να μετακινείται με ασφάλεια και εγώ σαν οδηγός να μην κουράζομαι τόσο όταν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα. Σημειωτέον, μένουμε στο Ηράκλειο Κρήτης.

      Δε ξέρω αν σου έχει προταθεί παραπάνω και το έχεις απορρίψει, yaris cross hybrid.
      Έμεινα 2 χρόνια Χανιά και είχα παρατηρήσει ότι ένα υβριδικό θα βόλευε πολύ και θα ήταν αρκετά οικονομικό. Δεν ήταν η τυπική επαρχιακή πόλη, αρκετή κίνηση, πολλά φανάρια, συνεχές σταμάτα - ξεκίνα. Οπότε για το Ηράκλειο που είναι πολύ μεγαλύτερο το υβριδικό θα είναι στο στοιχείο του.

      Με παραλαβή Δεκέμβριο του 2023 και χωρίς εξασφαλισμένη τιμή δεν το σκέφτηκα καν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @fanis75 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Πάντως η περιρρέουσα ατμόσφαιρα λέει ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος των τιμών.

      Οι περισσότεροι φίλοι και γνωστοί που έχω και εργάζονται ως πωλητές σε διάφορες εμπορίες αυτοκινήτων μου λένε ότι τους έχουν ενημερώσει να αναμένουν αυξήσεις κάθε 3-4 μήνες. Τώρα εαν ισχύει ή όχι, δεν γνωρίζω.

      Για το t-roc είχαμε το facelift και ανέβηκαν έτσι κι αλλιώς αρκετά. Θα δούμε. Όπως πολλές φορές έχουμε πει, κάτι πρέπει να γίνει και με τα τέλη εκτελωνισμού, αλλά και εκεί το κράτος αισχροκερδεί με τη σειρά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW Polo 2017

      @chris__7 said in Νέο VW Polo:

      Αληθεια τωρα, αγοραζει κανενας πλεον αμαξι του ομιλου vw?Οτι πιο σαπιο υπαρχει.1000 φορες φιατ panda

      Φυσικά και υπάρχουν! Αν είναι δυνατόν να λέγεται τέτοιο πράγμα;
      Σε όλες τις εταιρείες υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
      Δεν καταλαβαίνω τον οπαδισμό εδώ μέσα...
      Ειλικρινά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @siman said in VW T-Roc:

      Από οτι βλέπω στο site ετοιμάζονται να αλλάξουν τις τιμές. Μολις μπείς στην σελίδα τωρα λέει Τιμή (με ΦΠΑ) 25.600 από το παλιο 24.300. Ακόμα όμως δεν έχει σωστές τις τιμές αν κανεις διαμόρφωση.

      Είναι βέβαιο ότι αλλάζουν οι τιμές. Θα ανέβουν χονδρικά περίπου 1500. Αύριο είναι η πρώτη μέρα των νέων τιμών. Έχω ήδη ενημερωθεί επίσημα από την αντιπροσωπεία γιατί το αυτοκίνητο είναι στο πλοίο και αναμένεται τέλος της επόμενης εβδομάδας. Δυστυχώς πλέον με τη νέα τιμή. Στα 1500 ευρώ είναι μια εργοστασιακή αύξηση περίπου στα 700-800 χονδρικά; Τα υπόλοιπα είναι ΦΠΑ και τέλη εκτελωνισμού.

      Εφόσον οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν ανέβει θα έπρεπε να προσαρμοστούν ανάλογα οι κλίμακες στα τέλη εκτελωνισμού. Τα αυτοκίνητα που άξιζαν παλιότερα 17000 εργοστασιακή έχουν φτάσει πλέον στα 20000. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ανάλογη προσαρμογή αλλά το Κράτος εσκεμμένα το καθυστερεί για εισπρακτικούς λόγους.

      Συγγνωμη ρε φιλε γιατι θα κουφαθω το αμαξι ειναι στο πλοιο και θα το παρεις με τη νεα τιμη;

      Δυστυχώς θα το πάρω με τη νέα τιμή γιατί μετράει η τιμή την ημέρα εκτελωνισμού και όχι παραγωγής.
      Αυτό παρεμπιπτόντως σε όλες πλέον τις εταιρείες. Εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μπει Ελλάδα. Είμαι πραγματικά άτυχος διότι το αυτοκίνητο έφυγε από το εργοστάσιο στις 21 Οκτωβρίου αλλά μέχρι 1/11 δεν είχε περάσει το πλοίο της Neptune Lines που εκτελεί το δρομολόγιο Setubal- Πειραιάς με αρκετές ενδιάμεσες στάσεις να σημειωθεί του παίρνει χονδρικά 11 μέρες. Ε για μια βδομάδα τον ήπιαμε...

      Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζω από απευθείας επικοινωνία με το εργοστάσιο και από προσωπικό ψάξιμο. Ο πωλητής της Karenta δεν γνωρίζει το παραμικρό. Ούτε καν αν ο κινητήρας είναι evo2. Αυτό το έμαθα απευθείας από το εργοστάσιο επίσης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: Περί παράδοσης αυτοκινήτου κι αναμονής

      @antonakis said in Περί παράδοσης αυτοκινήτου κι αναμονής:

      @georgekli13 said in Περί παράδοσης αυτοκινήτου κι αναμονής:

      Στην Volkswagen μπορείς να βρεις το T-roc με έτοιμες εκδόσεις περίπου παραλαβή μέχρι τέλος του έτους, ενώ για δική σου παραγγελία με extras θα σε πάει και αυτό Μάρτιο.

      Έλα ρε έχουν μείνει ακόμα? Θυμάμαι το καλοκαίρι που ερχόντουσαν συνέχεια τελωνείο.
      Νόμιζα θα είχαν φύγει.

      Έχουν φύγει, απλά τώρα έρχεται η νέα φουρνιά τον επόμενο μήνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @cirus said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      @cirus said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      επίσης δεν διαθέτει front assist, αλλά έχουν βάλει κάμερα οπισθοπορείας.

      Δεν ισχύει αυτό, έχει ΟΛΑ τα συστηματα ασφαλείας. δεν λείπει τίποτα από τα συστηματα ασφαλείας

      Κι όμως λείπει. Μου το είπε ο ίδιος ο πωλητής.

      ο Πωλητης σου είπε βλακείες. Λες και πρώτη φορά θα είναι.......

      Επιμένω πως η τωρινή έκδοση του st line design δεν έχει αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά. Αντίθετα διαθέτει κάμερα οπισθοπορείας που δεν διαθέτει η έκδοση st line. Επίσης πλέον δεν διαθέτει 8ετη εγγύηση αλλά η βελμαρ δίνει 3 χρόνια δώρο και γίνονται 5 στο σύνολο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Καλησπέρα σε όλη τα μέλη!

      Επειδή έχω βγει στη γύρα για αγορά νέου αυτοκινήτου (δυστυχώς σε κακή περίοδο από άποψη τιμών και παραδόσεων) έκατσα και διάβασα σχεδόν όλο το νήμα εδώ γιατί το t-roc είναι ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει (μάλλον για πολλούς αυτό θεωρείται ανωμαλία από ότι κατάλαβα). Εν τέλει αποδείχτηκε ότι αν και το θέμα είναι το t-roc έχετε αναλωθεί οι περισσότεροι σε μια διαμάχη για το αν τα Volkswagen είναι ή όχι καλά αυτοκίνητα. Ωστόσο οι υποστηρικτές σταθερά άτομα όπως και οι haters ξεκάθαρα οι ίδιοι.

      Στο θέμα μας τώρα, μάλλον συγκαταλέγω τον εαυτό μου στους αδαείς αγοραστές όπως κάποιοι μας χαρακτήρισαν σε κάποια σχόλια, δηλαδή ένας μέσος οδηγός χωρίς ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις.
      Επειδή δεν μπορώ να περιμένω ένα χρόνο για αυτοκίνητο αλλά το πολύ 3 μήνες και οι δυνατότητες που μου δίνονταν ήταν T-ROC, puma και xceed, αλλά το xceed το απορρίψαμε λόγω μήκους (δεν ήθελε τόσο μεγάλο η σύζυγος μου) και συγκεκριμένα στο puma η έκδοση st line design στα 26908 ευρώ με το κλειδί στο χέρι ενώ το t roc style 1,5 manual στα 27180, θεώρησα ότι ήταν καλύτερη λύση το T-ROC έναντι της συγκεκριμένης έκδοσης του puma. Ρωτάω λοιπόν την γνώμη μας για αυτά τα δύο αυτοκίνητα και αποκλειστικά για αυτές τις εκδόσεις με τον εξοπλισμό και τους κινητήρες που διαθέτουν.
      Θεωρώ αστείο όμως το ράλι τιμής του puma στην έκδοση design διότι είναι ετοιμοπαράδοτο και έχει ανέβει 3000 ευρώ περίπου σε μερικούς μήνες χωρίς να γίνει κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο.

      Μην μου πείτε για άλλες εταιρείες διότι έχουν αναμονή πάνω από 7-8 μήνες. Δηλαδή Opel, Peugeot, Toyota, Hyundai κτλ.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @kkostask said in VW T-Roc:

      Το γκρουπ ποτέ δεν έκανε δώρα, ούτε τις καλές εποχές. Σε εμένα θα μου έκαναν δώρο τα…πατάκια..😊
      Με εξόφληση μετρητοίς παρακαλώ…
      Όσο για αυτόν που σου είπε για την αξιοπιστία της μάρκας δεν έχει παρά να δει τις έρευνες αξιοπιστίας που έχουν δημοσιευθεί τα τελευταία χρόνια. Εκεί είναι η εξήγηση των 2 χρόνων εγγύησης.

      Και εμένα τα πατάκια του πορτμπαγκάζ μου πρότειναν!!! Τα άλλα πρέπει να τα αγοράσω; Δεν το είχα καταλάβει! 😂😂😂
      Βέβαια επειδή τους ζήτησα την εγγύηση μου είπαν αντί για 420 να δώσω 300€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας.
      Η αλήθεια είναι ότι είχα θορυβηθεί από τα τόσα αρνητικά σχόλια είχα διαβάσει στο νήμα σχετικά με την Volkswagen, βλέπω όμως ότι τουλάχιστον για το t-roc facelift και στην έκδοση style (βγαίνει μόνο στον 1,5 TSI), υπάρχει θετική εικόνα, τουλάχιστον ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα που ήταν και το δίλημμα μου. Εξεπλάγην μάλιστα, από ορισμένους που ενώ ήταν κάθετα αρνητικοί πριν μερικούς μήνες, είχαν κάτι θετικό να πουν τώρα και αυτό στο μυαλό μου το κάνει πιο δυνατό.
      (Δεν έχει να το πω απλά την ίδια βαρύτητα με κάποιον που υποστηρίζει τον όμιλο VAG παραδοσιακά)
      Πήγα και σε άλλες εταιρείες, όμως δυστυχώς οι παραδόσεις είχαν αναμονή από 8 μήνες και πέρα.
      Για το xceed, καταλαβαίνω ότι πρόκειται για ένα καλό αυτοκίνητο για αυτό και ήταν στις επιλογές μου, όμως με "κολλάει" ότι στα ίδια χρήματα προσφέρει λιγότερα σε εξοπλισμό από ότι το
      T-ROC + τα 15,9 εκατοστά που μπορεί να χωρούν στο παντελόνι μας όπως σωστά είπε ένας φίλος αλλά όπως και να έχει το κάνουν πιο μακρύ ενώ παράλληλα έχει μικρότερο αποθηκευτικό χώρο (κάτω από 400 λίτρα στην mild hybrid έκδοση που κοιτούσαν εγώ).

      Όσον αφορά για την εγγύηση, είναι απαράδεκτο τουλάχιστον σύμφωνα με τα δικά μου δεδομένα να δίνεις μόνο 2 χρόνια και όταν το ανέφερα πήρα και την παράδοξη απάντηση, ότι η VW δεν έχει ανάγκη από πολλά χρόνια εγγύηση γιατί διαθέτει ήδη υψηλή αξιοπιστία.
      Επίσης για αγορά αυτοκινήτου 27.000, μου φαίνεται περίεργο ότι δεν σου κάνουν κάποιο "δώρο". Ας πούμε την επέκταση ή έστω κάτι άλλο, αλλά λένε ότι αυτά πλέον έχουν τελειώσει με τα νέα δεδομένα. Για 27.000 ευρώ μιλάμε....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      Πάντως παιδιά, για να τα λέμε όλα, λόγω των συνθηκών έχω μπει σε διάφορες ομάδες στο Facebook (Puma Hyundai i30 κτλ).
      Το τι προβλήματα αναφέρουν δεν λέγεται... Άρα η "αξιοπιστία" είναι μεγάλη κουβέντα μάλλον...
      Αν μιλήσω και εγώ για το παλιό αυτοκίνητο μου που ήταν Peugeot 307, δεν θα είχα σταματημό από τα προβλήματα που έβγαλε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @fanis75 said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      810_d4a5693fecf51624f9cf1b937ff5a9fd.jpg

      Ενδεικτικά ο πίνακας τελών ταξινόμησης...

      Σημείωση: ο φόρος αφορά την επιπλέον αξία κάθε φορά. Για παράδειγμα στην 3η κατηγορία το 53% αφορά την διαφορά από τις 17 στις 20.000 (άρα μέγιστο 1.560€ φόρος).

      Συγκεκριμένα αν το αυτοκίνητο σου κοστίζει προ φόρων 20.000 ευρώ, πληρώνεις 560+780+1560=2900. Συνεπώς με μια αύξηση που ανέφερε ο φίλος χτες 5% στην εργοστασιακή, θα πάρει όλη τη φορολόγηση μέχρι τις 20.000 και επιπλέον θα φορολογηθεί τα 500 περίπου ευρώ με 62%, άρα χονδρικά αλλά 300 ευρώ.. μιλάμε για απίστευτες αυξήσεις, γιατί το 5% γίνεται αυτόματα 10% στην τσέπη του καταναλωτή, αν συνυπολογίσουμε και τον ΦΠΑ 24% που δίνει και αυτός περίπου 240 ευρώ επιπλέον

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Cross

      @fanis75 said in VW T-Cross:

      @jntaras said in VW T-Cross:

      Πάντως έχει ξεπουλήσει, είναι το γκολφ της εποχής. Κάθε μέρα θα δω τουλάχιστον 6-7.

      Και εγώ! Και είναι μακράν το πιο όμορφο από όλα τα suv της VW και για εμένα η πιο σωστή επιλογή. Το μόνο του μειονέκτημα είναι η πίσω ανάρτηση που κοπανάει πολύ, κατά τα άλλα ειναι πολύ καλό και έχει και εκδόσεις με χαμηλές τιμές.

      Αλήθεια σου αρέσει το t-cross περισσότερο από το T-roc? Υποκειμενικό βέβαια είναι αυτό, αλλά αντικειμενικά είναι πιο ωραίο το T-roc... 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @kapelis said in VW T-Roc:

      @georgekli13 said in VW T-Roc:

      Που ζούμε ρε πούστη; Στο Λουξεμβούργο ζούμε;;; Μονακό μας έχει κάνει ο Κούλης και δεν το έχουμε καταλάβει!
      Παιδιά ας μιλήσουμε για το T-Roc....

      Όπως στρώσεις κοιμάσαι

      Ένα θεματακι το έχουν ορισμένοι εδώ μέσα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • RE: VW T-Roc

      @zaxosm said in VW T-Roc:

      Προσέξ΄τε το εξής παράδοξο που γίνεται στην VW. Αν αφήσεις την εργοστασιακή εγγύηση 2 έτη δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα χιλιόμετρα. Αντιθετώς η 4ετής έχει όριο τα 80000χλμ. Οπότε βάλτε το και αυτό στην εξίσωση αν κάνετε πολλά χιλιόμετρα. Έτσι ισχύει στο T-cross οπότο υποθέτω αντίστοιχα και στο T-roc.

      Εγώ την έβαλα γιατί γενικά τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περιορισμένα. Και φυσικά την πλήρωσα. Τα δώρα είναι πολύ περιορισμένα και μιλάμε για απολύτου μετροιτίς.

      Κι εγώ μετρητοίς θα πληρώσω.
      Το πλεονέκτημα είναι απλά ότι στην karenta τρέχουν παραγγελίες και σε εύλογο χρονικό διάστημα θα πάρεις αυτοκίνητο (2-3 μήνες) αρκεί να διαλέξεις από τα διαθέσιμα που δίνουν. Όχι εξατομικευμένη παραγγελία.
      Έτυχε να έχει διαθέσιμο style 1.5 με διχρωμία Ascot grey μαύρο και απλά δίνεις μια προκαταβολή 2.000 αλλά έχεις δυνατότητα υπαναχώρησης αφού η τιμή δεν είναι δεσμευμένη. (Σε κανέναν σχεδόν δεν είναι πλέον). Αν μπει το αυτοκίνητο Ελλάδα τότε η τιμή κλειδώνει.
      Απλά το T-ROC ήρθε με ήδη αυξημένη τιμή στο facelift και αισιοδοξουμε ότι θα μείνει εκεί τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      Georgekli13
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr