Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 382
    • Best 161
    • Groups 0

    anergos13

    @anergos13

    325
    Reputation
    53
    Profile views
    382
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    anergos13 Unfollow Follow

    Best posts made by anergos13

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καποιοι βλεπουν το σημα οποιοδηποτε εμπορικου προιοντος και αγοραζουν με κλειστα τα ματια (το κανω και εγω καποιες φορες) .

      Καποιοι κοιτανε τα reviews (ναι υπαρχουν πολλααα πληρωμενα) επηρεαζονται και επιλεγουν.

      Στο χωρο της τεχνολογιας ποσες φορες εχουν βγαλει προιοντα με προβληματα και "δευτερης" ποιοτητας "Αναγνωρισμενα" brands στο βωμο του κερδους.?

      Αρκετες θα πω....

      Να ξεκαθαρισω οτι τελειο αυτοκινητο , τελειο τεχνολογικο προιον δεν υπαρχει κατ εμε ολα εχουν τα συν και τα πλην ...
      Για να τα δει καποιος βεβαια και να τα παραδεχτει πρεπει να μην φοραει παρωπιδες...

      Παρενθεση ....
      Απο προσωπικη εμπειρια θα πω οτι πριν 2 χρονια ψαχνοντας αυτοκινητο ξεκινησα απο dacia duster και κατεληξα σε ford puma...
      (Μετα απο 3 td και αμετρητα video στο yb )

      Στην αρχη ημουν τρελαμενος ολη η οικογενεια ηταν ενθουσιασμενη (καινουργιο αυτοκινητο βεβαια μετα απο 15 χρονια).
      Αποθεωνα τ αυτοκινητο αποθεωνα Ford ...εγινα για λιγο Οπαδος!!!

      Μετα απο λιγο καιρο αρχισα να νιωθω οτι το αυτοκινητο δεν εκανε για μενα αλλα και το βασικο οτι ποιοτικα δεν ηταν οπως επρεπε και στο μελλον θα ειχαμε θεματα.
      (Λαστιχα , φαναρια , χρωμα , συναρμογη , ...μεχρι παχος λαμαρινας)

      Βρηκα την ευκαιρια το εδωσα και πηγα παρακατω (Troc ) ...
      Σε πολλους τομεις βλεπω μεγαλη διαφορα (συναρμογη , υλικα , βερινικι λαμαρινα)
      Καποιοι θα πουνε τα κλασσικα Vag μαπα αξιοπιστια , λαδιερες κλπ....

      Αν δω κατι που δεν παει καλα δε θα το κρυψω...και θα κοιταξω τι θα κανω στο μελλον.....
      Οπαδος του Ομιλου θα φροντισω να μη γινω ...

      Τελος Παρενθενσης

      Συμπερασμα προσωπικο ....

      Δεν ειναι κακο να πουμε οτι ενα Toyota εχει "θεματα" στο κατασκευαστικό κομματι και εχουν γινει εκπτωσεις αντιστοιχες που υπαρχουν στο οικονομικο Duster (πλην ΥπερΤιμιο) και βασιζεται στην ατομικη τεχνολογια της Toyota στο μοτερ (και στην ψυχολογια του κοσμου για οικονομια λογω τιμων καυσιμων)

      Οι Παρωπιδες (σε Ολους μας) καλο δεν κανουν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-Roc

      Εχοντας το αυτοκινητο εδω και ενα μηνα (1.5 manual Style) μπορω να μεταφερω ενα δυο διαπιστωσεις μεμονωμένα αλλα και σε σχεση με το puma που ειχα.

      Εαν καποιος θελει ενα “χαλαρο” και “μαλακο” αυτοκινητο με οικογενειακο προσανατολισμο με αποθεμα ισχυος και suv προσανατολισμο το t roc ειναι για εσας.

      Απ την αλλη οποιος ειναι προσανατολισμενος σε πιο σπορτιφ οδηγηση σε ενα πιο “σκληρο” αυτοκινητο με crossover χαρακτηρα τοτε βουρ για puma.

      Ποιο αναλυτικα για το ιδιο το αυτοκινητο.

      Εσωτερικο :

      Ενας σημαντικος λογος που το troc δεν ηταν στις αρχικες μου επιλογες (πριν καταληξω στο puma ) ηταν τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο.
      Εχοντας αυτοκινητο με μαλακα πλαστικα για για 15 χρονια δεν μπορουσα να σκεφτω καν το πισωγύρισμα.
      Στο FL το προβλημα λυθηκε , εγινε επιτελους η αναβαθμιση στα υλικα και ανασχεδιαστηκε μεγαλο τμημα του ταμπλο με αποτελεσμα η καμπινα να δειχνει πιο ποιοτική.
      Η συναρμογη επισης ειναι σε πολυ καλο επιπεδο σε ταμπλο , κονσολα (καλυτερο απο το puma σε αρκετα σημεια) με μοναδικη παραφωνια την εφαρμογη των καπλαμαδων στις πορτες (υπαρχει ενα μικρο κενο σε ενα σημειο).
      Η Θεση οδηγησης είναι σαφως πιο ψηλη από το Puma (ισως από τις πιο ψηλες στην κατηγορια απ ότι εχω διαβασει) και οι χωροι μπρος- πισω είναι πιο λιγο ανετοι .
      Επισης σημαντικο στοιχειο για την ανεση του οδηγου οι πολλες ρυθμισεις σε καθισματα τεμπελη και ζωνες ασφαλειας ( στα δυο τελευταια οι ρυθμίσεις απουσιαζουν επιδεικτικα απο το Puma…δυστυχως)

      Πορτ Μπαγκαζ:

      Μεγαλυτερος λογω mega box στο Puma
      Αλλα πιο ανετος ο κυριως χωρος στο T roc λογω μεγαλυτερου πλατους.

      Μοτερ – Οδικη Συμπεριφορα

      Το μοτερ το γνωστο 1.5 150ρι σε manual είναι συνολικα πολύ πιο ελαστικο γραμμικο και αθορυβο από το 1.0 Ecoboost 125αρι.
      Ελυσα το προβλημα που ειχα στα χαμηλα κατω απο 2Κ με τον ecoboost που καποιες φορες κρεμαγε….

      Το κιβωτιο επισης πιο μαλακο σε σχεση με το πιο σκληρο του puma( αλλα αυτο ειναι και θεμα γουστου) που ομως δεν ειχα καποιο θεμα και το οποιο μου αρεσε επισης.

      Στον ανοικτο δρομο η οδηγικη συμπεριφορα του Troc ειναι πιο Soft και πιο “πλαδαρη” σε σχεση με του puma που σε συνδιασμο με το εξαιρετικο του τιμονι ( το no1 σημειο του αυτοκινητου) σιγουρα το κανουν πιο fun το drive σε δρομους πχ με στροφιλικια.

      Το τιμονι του πιο ελαφρυ οι κλισεις πιο μεγαλες στις στροφες , αλλα αρκετα ευθυβολο ανετο και με μεγαλα περιθωρια ισχυος οποτε τα χρειαστεις.
      Εντος πολης το τιμονι του εχει πλεονεκτημα αφου η μανουβρες γινονται ευκολοτερα και το αυτοκινητο “χωνεται” πιο ευκολα.

      Τα φρενα του επισης δειχνουν οριακα πιο αποδοτικα.

      Αξιοπιστία

      Μεγαλο Θεμα με διαφορετικες γνωμες που δεν θα ηθελα να θιξω .
      Επειδη ειμαι σε δεκαδες ομαδες στο fb θα πω οτι στα συγχρονα αυτοκινητα γενικα κανεις το σταυρο σου και ευχεσαι να μην σου τυχει κατι σοβαρο.(και σε εγγυηση η χρονοι αποκαταστασης ειναι τραγικοι σε πολλες περιπτωσεις)
      Σε καθε περίπτωση η 8ετης εγγυηση του puma (πλεον με χρεωση απ οτι ακουω) ειναι ειναι ενα πλεονεκτημα εναντι των 4ων των VAG.

      Και παμε στο θεμα της τιμης…

      Επελεξα την πιο πληρη εκδοση Style και παρελαβα το αυτοκινητο μεσα σε 1 μιση μηνα.Με χρωμα ascot grey σε διχρωμια που δινεται δωρεαν η τελικη τιμη διαμορφωθηκε στα 27.200 με το κλειδι στο χερι…

      Την ιδια ωρα το αντιστοιχο Puma ST Line X 155 manual με το δωρεαν χρωμα (μπλε σκουρο) βλεπω τιμη να εχει σκαρφαλωσει στα 29.400 στο διαμορφωτη ( πως τα καταφερες ετσι ρε Ford…) .

      Νιωθω τυχερος γιατι πουλησα το Puma st line 125 (σε αντιπροσωπεία) λιγο πιο πανω απ ότι το αγορασα και βρηκα σε πολύ ανταγωνιστικη τιμη (για την εποχη) ένα αυτοκινητο που με καλυπτει καλυτερα .. σχεδον Ετοιμοπαραδοτο.

      2022-08-01_160752.jpg

      2022-08-01__15.50.58.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      Εξαντλήθηκε και επανακυκλοφορει...😝

      Screenshot_20250109_203605_Gallery.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

      ,,,και στυλακι ξεχωριστo εχει και mild hybrid οπως το puma και μοτερ διαχρονικα δοκιμασμενο και χωρους ανετους και παιρνει πειραγμα εμφανισιακα και εντος budget και Μαυρο!!!

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/333591494-cupra-leon

      H4sIAAAAAAAAAC2VO67sxhGGqXt9JcGAZdiGIWgDBwYEuLr5GHKCA0GyMicKDCc3OKgm-8FpPrub5AwjL0gr8RaUeAOOnCgR4H8MJ_NNFasf_Ovv5o__zj5sIXv_8eN3f_3lqz9a-1P9LsvuS5ZlnyD_7uN3P_7ny58__fxv__p_-tNvsg9pC2r-BCU_vPt1P7LVdFu0_Q0Sv80-w2_2Pss.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      εχω κανει την μεταβαση απο puma st line 125 σε troc 1.5 style...
      πιο κατω θα μπορεσεις να δεις την προσωπικη μου γνωμη σε παλαιοτερο post...

      θα συμπληρωσω επισης και ενα δυο πραγματακια για τα οποια ειμαι σιγουρος (τουλαχιστον με αυτα που ειδα στο προηγουμενο puma).

      Tα υλικα ,γενικότερα το φινίρισμα ειναι μια σκαλα πανω τελικα στο troc...

      To puma επασχε στην συναρμογη (οι αρμοι στο puma ηταν αστειοι ,ειχε αλλο κενο πχ η πορτα οδηγου συνοδηγου απ το μπροστινο φτερο , οπως και στην πορτα του πορτ μπαγκαζ δεξια αριστερα) ..
      στο troc αντιστοιχα ολα τα πλαισια ειναι πραγματικα στο χιλιοστο...

      Βερνικι στο χρωμα πολυ πιο μαλακο στο puma , πολυ ευκολα σημαδια απο πετραδακια , απεκτησα 4,5 σε 1.5 χρονο ενω στο troc σε 2.5 χρονια δεν εχω κανενα...

      Λαμαρινα επισης μαλακη ,
      εκλεινα το πορτ μπαγκαζ και ανακαλυψα μετα καιρο οτι ειχε κανει μικρα λακουβακια ,
      στην πορεια σε αλλα δυο σημεια του αυτοκινητου ανακαλυψα το ιδιο και ετσι πηγα 2 φορες για pdr ...

      Φαναρια μοστρικα δε λεω , αλλα επισης πολυ ευαισθητα λογω μεγαλης επιφανειας , γεμιζουν γραμμες , αραχνες για πλακα χρειαζονται οπωσδηποτε ppf ....

      Επισης αν δεις και στο club τους στο fb καποιοι (οχι λιγοι) τα εχουν αντικαταστησει στην εγγυηση ( 2 χρονια εγγυηση ομως) λογω προβληματων στο φινιρισμα ...
      προσωπικα μου αλλαξαν το ενα απ τα δυο γιατι ειχε διαφορα στην φωτεινοτητα τα day light...

      Λάστιχα στις πισω πορτες και στα πισω φιλιστρινια , πολλοι ειχαν προβληματα (κόβοταν) και γινοταν αντικατασταση ( 2 χρονια εγγυηση επισης).
      Αρκετα fiesta και focus εχουν το ιδιο προβλημα.

      Ενα ακομα προβλημα υπηρχε με την μπαταρια (μαρκας Rombat -προελευση ρουμανιας) στους περισσοτερους γινοταν αντικατασταση με varta....
      νομιζω ομως οτι και τα FL με Rombat ερχονται παραδοξως....

      αυτα τα ολιγα...

      δεν λεω για κανενα λογo οτι ειναι κακο αυτοκινητο το puma και μακαρι αυτα που ειδα στο 1η γενιας να εχουν βελτιωθει πλεον στο FL...

      παντως και μετα το FL του Puma σημερα παλι τελικα σε Τroc θα κατεληγα...

      https://forum.4troxoi.gr/topic/90043/node-90043/980?_=1735057327628

      https://forum.4troxoi.gr/topic/90043/node-90043/1189?_=1735057327635

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      @teo-mak said in Honda Civic:

      Λίγο ακόμα να το συνεχίσουμε,θα φτάσουμε τις 80χιλιαδες.
      😆

      1664228576897-resized.jpg

      ειναι της μοδος η φωτο🤣🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      Ποστ "Κοσμημα" για το forum που αξιζει πραγματικα να γινει sticky...
      Η γραφη θυμισε παλαιους καλους 4τροχους.
      Παντα αντικειμενικος , μεστος και χιουμοριστας...
      Ευγε Βασιλη !!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      Εαν ο φιλος εχει οικογενεια ,εχει αρκετα στοιχεια το troc (παντα για την 1.5 εκδοση) που τα παει καλυτερα απο το puma ....

      Τιμολογιακα ειναι σαν αγοραζει st line x 155 στην τιμη st line 125... ( 3K παντελονι δε τα λες και λιγα)

      αρκετά όχι. λίγα ναι. πισω χώρους για ενηλικους καλύτερους, καλύτερο εσωτερικό, εξοπλισμο πλουσιότερο νομίζω και τιμη καλυτερη.

      αυτά αν και ο φίλος δεν έχει οικογένεια από ότι είπε οπότε οι πίσω χώροι δεν τον πολυ ενδιαφέρουν.

      plus οτι σε όλους τους υπόλοιπους τομείς είναι καλύτερο το πούμα, δεν γραφω σε πια γιατι είναι πολύ περισσότερα

      να βαλω μερικα ακομα ως κατοχος και των δυο χωρις δοση υπερβολης και χωρις να πλατιασω

      -καλυτερη κατασκευη σε πολλα τμηματα του αυτοκινητου ( πχ συναρμογη προφυλακτηρων , λαστιχα)
      -καλυτερη ποιοτητα χρωματος (πιο σκληρο βερνικι)
      -μοτερ τετραλυλινδρο πιο ελαστικο και γραμμικο σε ολο το ευρος στροφων , πιο αθορυβο
      -πιο ησυχη κυλιση
      -καλυτερη αισθηση φρενου (πιο προοδευτικο και οχι τοσο ξερο)

      θα προτεινα στο φιλο ενα td για να χει μια συγκριση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Corolla Cross

      παντως τα 35 -40K τα χουμε για ψωμοτυρι.....

      1664228576897.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: TESLA FORUM

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      H ellie πέταξε τις πατερίτσες και πήγε στα εγκαίνια

      Youtube Video

      Το cybertruck σε αυτές τις λήψεις απο το ύψος των ματιών πεζού είναι τέλειο
      σχήμα μέγεθος εμφάνιση παρουσία όλα άριστα !
      και όποιος βγάλει αυτή τη σχάρα σε παραγωγή θα ξεσκιστεί να πουλάει .

      Περισσοτερο φερνει σε Pyramis inox απορροφητηρα...😆

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13

    Latest posts made by anergos13

    • RE: VW T-ROC 2026

      Αν φυγουμε λιγο απ το "χωριό" μας θα δουμε οτι φετος η VW τρεχει με ανοδο η Toyota με πτωση καi η Skoda ερχεται...καλπαζοντας!

      https://traction.gr/h-marka-pou-den-echei-antipalo-sti-evropi-sti-defteri-thesi-i-toyota/

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      Ετσι για την κουβεντα να δουμε τι παιζει αυτη την στιγμη στις δυο κατηγοριες και αν μπορει να παιξει το Roc στο 1-2-3(4-5) με δεδομενο οτι εκει επαιζε τα προηγούμενα χρόνια....

      Προσωπικα το βλεπω δύσκολο.....

      και για να μην παρεξηθηθώ το αυτοκίνητο οπως το βλεπω θα ειναι μπροστα απο τους αμεσους ανταγωνιστες αλλα θα κουτουλάει με την πιο premium κατηγορια.....

      2025-08-30_095437.png

      2025-08-30_095540.png

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      @vagkirk said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Η Style με τα 150hp μονο 42.5Κ σχεδον ...
      και 5Κ κατω να ερθει Ελλαδα ...ειναι πολλα τα €€€

      ![

      Κάπου εκεί στα 36-37 θα έρθει, αφού το Tiguan More έπιασε τα 40000

      μ αυτη την τιμη πως θα ειναι ανταγωνιστικο?

      07/22 ειχα δωσει 27K για την Style...

      Όλα έχουν ανέβει από τότε, πέρασαν 3 χρόνια .
      Και τότε δεν ήταν φτηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα.

      Ανταγωνιστικό σε σχέση με ποια αυτοκίνητα;

      Σε σχεση πχ Ford Puma που ειχα πριν ( St line) το St line X με τα 155hp που ειχε σχεδον αντιστοιχο εξοπλισμο με την Style ηταν ακριβότερο 2Κ

      το δε 2008 με τα 130 Allure ειχε 28K και Allure plus 29.5K

      Αυτη τη στιγμη πχ το 2008 Gt Υβριδιο 146hp και το Puma St line X 155k εχουν αμφοτερα 33Κ...

      με ενδεχομενη τιμη τα 37Κ δεν βλεπω πως θα πρωταγωνιστησει ξανα...

      ( με τιμη 33- 34Κ βλεπω την Life που θ υπολειπεται ομως σε εξοπλισμο σε σχεση με τα παραπανω)

      Ποιο Puma και 2008, τι σχέση έχουν με το Troc.

      Πάνε αυτά , τέλος οι παπατζες, ήρθε ο μπαμπάς τους.

      Οι τιμές που προβλέπεις πάντως νομίζω πως δυστυχώς δεν θα είναι μακριά από την πραγματικότητα και για την αγοραστική δύναμη το μέσου Έλληνα που κάποτε μπορούσε σχετικά εύκολα να αγοράσει ένα Golf, το νέο Troc θα είναι άπιαστο όνειρο.

      Το παραπάνω φυσικά δεν σημαίνει πως δεν θα πάει καλά σε πωλήσεις, υπάρχει μεγάλο τμήμα του πληθυσμού που μπορεί εύκολα να δώσει αυτά τα χρήματα και το Troc να αποτελέσει μια πιο συμφέρουσα επιλογή σε σχέση με ένα Basic X2 , countryman, GLA , XC40 κλπ

      Για τους υπόλοιπους να είναι καλά η Stellantis να μας δίνει πάντα ευρύχωρα C3 , Aircross, Frontera πέριξ των 22-23 κ για την αφρόκρεμα των Ταυλανδεζοποιημενων Ελλήνων.

      Ο Ελληνας αν εχει να επιλεξει μεταξυ εξοπλισμενου Troc και βασικου Χ1 ,Countryman , XC40 και αλλων αντιπροσωπων των Premium δυτικοευρωπαικων
      προβλεπω οτι μαλλον ευκολα θα ακολουθουσε τα μοντελα που καλως κακως εναι συνεδεμενα με το " ανωτερο" status ....

      οπως και να χει θα δουμε πως θ παει...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Η Style με τα 150hp μονο 42.5Κ σχεδον ...
      και 5Κ κατω να ερθει Ελλαδα ...ειναι πολλα τα €€€

      ![

      Κάπου εκεί στα 36-37 θα έρθει, αφού το Tiguan More έπιασε τα 40000

      μ αυτη την τιμη πως θα ειναι ανταγωνιστικο?

      07/22 ειχα δωσει 27K για την Style...

      Όλα έχουν ανέβει από τότε, πέρασαν 3 χρόνια .
      Και τότε δεν ήταν φτηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα.

      Ανταγωνιστικό σε σχέση με ποια αυτοκίνητα;

      Σε σχεση πχ Ford Puma που ειχαν πριν ( St line) το St line X με τα 155hp που ειχε σχεδον αντιστοιχο εξοπλισμο με την Style ηταν ακριβότερο 2Κ

      το δε 2008 με τα 130 Allure ειχε 28K και Allure plus 29.5K

      Αυτη τη στιγμη πχ το 2008 Gt Υβριδιο 146hp και το Puma St line X 155k εχουν αμφοτερα 33Κ...

      με ενδεχομενη τη 37Κ δεν βλεπω πως θα πρωταγωνιστησει ξανα...

      ( με τιμη 33- 34Κ βλεπω την Life που θ υπολειπεται ομως σε εξοπλισμο σε σχεση με τα παραπανω)

      Το T-Roc είναι αμαξαρα συγκριτικά με αυτά που αναφέρεις,😁😁 το έχεις οπότε το γνωρίζεις από πρώτο χέρι. Υποθέτουμε ότι το νέο μοντέλο θα είναι ακόμη καλύτερο.

      Επίσης είναι 25 πόντους μεγαλύτερο από το puma και γενικά έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και από τα δύο

      Έχει τετρακύλινδρο κινητήρα 1500 κυβικά, όχι τρικυλινδρο 1.0-1.2

      Έχει πολύ ανώτερη απτή ποιότητα από το Puma και ίσως και από 2008.

      Χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB Evo
      Που χρησιμοποιείται από τα παρακάτω αυτοκίνητα του γκρουπ

      Audi A3 Mk4 (2020–present)[51]
      Audi Q3 MK3 (2025–present)
      Audi Q3 Sportback MK2 (2025)
      Audi Q6 (2022–present)
      Cupra Formentor (2021–present)[52]
      Cupra Terramar (2024–present)
      Jetta VS8 (2025–present)
      SEAT León Mk4 (2020–present)[53]
      Škoda Superb Mk4 (2023–present)
      Škoda Octavia Mk4 (2020–present)[54]
      Škoda Kodiaq Mk2 (2023–present)
      Volkswagen Atlas/Teramont MK2 (2025–present)
      Volkswagen Caddy Mk4 (2020–present)[55]
      Ford Tourneo Connect Mk3 (2022–present)[56]
      Volkswagen Golf Mk8 (2019–present)[57]
      Volkswagen Lamando L (2022–present)[58]
      Volkswagen Multivan (T7) (2022–present)
      Volkswagen Passat/Magotan/Passat Pro (B9) (2023–present)[59]
      Volkswagen Talagon (2021–present)[60]
      Volkswagen Tavendor (2022–present)[61]
      Volkswagen Tiguan Mk3 (2023–present)[62]
      Volkswagen Tayron Mk2 (2024–present)
      Volkswagen T-Roc Mk2

      Τα puma Kai 2008 χρησιμοποιούν το πάτωμα των fiesta και 208 αντίστοιχα.

      Όλα τα παραπάνω δικαιολογούν +3000€ (νομίζω)😁

      Προβλεπω δυσκολο το εργο του με οταν πχ 38K υπαρχει το 3008 υβριδικο 145hp και το Tiguan με τα 130hp βεβαια...
      κι αυτο ειναι ενα μικρο κομματι του ανταγωνισμου...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Η Style με τα 150hp μονο 42.5Κ σχεδον ...
      και 5Κ κατω να ερθει Ελλαδα ...ειναι πολλα τα €€€

      ![

      Κάπου εκεί στα 36-37 θα έρθει, αφού το Tiguan More έπιασε τα 40000

      μ αυτη την τιμη πως θα ειναι ανταγωνιστικο?

      07/22 ειχα δωσει 27K για την Style...

      Όλα έχουν ανέβει από τότε, πέρασαν 3 χρόνια .
      Και τότε δεν ήταν φτηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα.

      Ανταγωνιστικό σε σχέση με ποια αυτοκίνητα;

      Σε σχεση πχ Ford Puma που ειχα πριν ( St line) το St line X με τα 155hp που ειχε σχεδον αντιστοιχο εξοπλισμο με την Style ηταν ακριβότερο 2Κ

      το δε 2008 με τα 130 Allure ειχε 28K και Allure plus 29.5K

      Αυτη τη στιγμη πχ το 2008 Gt Υβριδιο 146hp και το Puma St line X 155k εχουν αμφοτερα 33Κ...

      με ενδεχομενη τιμη τα 37Κ δεν βλεπω πως θα πρωταγωνιστησει ξανα...

      ( με τιμη 33- 34Κ βλεπω την Life που θ υπολειπεται ομως σε εξοπλισμο σε σχεση με τα παραπανω)

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      @a-d-p said in VW T-ROC 2026 HEV:

      @anergos13 said in VW T-ROC 2026 HEV:

      Η Style με τα 150hp μονο 42.5Κ σχεδον ...
      και 5Κ κατω να ερθει Ελλαδα ...ειναι πολλα τα €€€

      ![

      Κάπου εκεί στα 36-37 θα έρθει, αφού το Tiguan More έπιασε τα 40000

      μ αυτη την τιμη πως θα ειναι ανταγωνιστικο?

      07/22 ειχα δωσει 27K για την Style...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      Η Style με τα 150hp μονο 42.5Κ σχεδον ...
      και 5Κ κατω να ερθει Ελλαδα ...ειναι πολλα τα €€€

      Screenshot_20250829_225558_Samsung Internet Beta.jpg

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-Roc

      Κυριες και Κυριοι το νεο T-roc ειναι γεγονος!

      Ως προς τις διαστάσεις με μήκος στα 4,37 m το νέο T-Roc είναι 12 πόντους μεγαλύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του. To πλάτος φτάνει τα 1,82 m και το ύψος τα 1,56 m. Αυξημένο, κατά 2,8 cm είναι και το μεταξόνιο, στα 2,63 m. Έτσι, το αυτοκίνητο τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας από άποψη χώρων μιας και τέσσερις ενήλικες ακόμη και άνω του 1,85 m θα φιλοξενηθούν χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις στην φαρδιά καμπίνα. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις έχουν ευνοήσει και το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου αυξήθηκε από τα 445 lt σε 465 lt.

      Στη βάση της γκάμας βρίσκουμε τις mild hybrid εκδόσεις με τον 1.500άρη TSI evo2 που αποδίδει 116 ίππους και 220 Nm ή 150 ίππους και 250 Nm. Το υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς αποτελείται από μια 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου, μια μίζα/εναλλάκτη και ιμάντα που συνδέει το ηλεκτρομοτέρ με τον στροφαλοφόρο άξονα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη, με επτά σχέσεις

      To μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως τραβά η φουλ υβριδική έκδοση που έχει εξελιχθεί από λευκό χαρτί και θα κάνει πρεμιέρα το 2026. Η Volkswagen αφού μελέτησε, ζύγισε και αφουγκράστηκε την αγορά αποφάσισε να κατασκευάσει το πρώτο full hybrid μοντέλο της ιστορίας της «επειδή αυτό ζητάει η αγορά».

      Screenshot_20250827_170910_Chrome.jpg

      Screenshot_20250827_170931_Chrome.jpg

      Screenshot_20250827_173127_Chrome.jpg

      {mod} @anergos13 έχει ανοίξει θέμα για το νέο μοντέλο και έχει μεταφερθεί το ποστ σας εκεί, εδώ είναι για το προηγούμενο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-ROC 2026

      Κυριες και Κυριοι το Νεο T-roc ειναι γεγονος!

      Στη βάση της γκάμας βρίσκουμε τις mild hybrid εκδόσεις με τον 1.500άρη TSI evo2 που αποδίδει 116 ίππους και 220 Nm ή 150 ίππους και 250 Nm. Το υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς αποτελείται από μια 48βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου, μια μίζα/εναλλάκτη και ιμάντα που συνδέει το ηλεκτρομοτέρ με τον στροφαλοφόρο άξονα. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG διπλού συμπλέκτη, με επτά σχέσεις
      Το θερμικό μοτέρ λειτουργεί στον κύκλο Miller και εξοπλίζεται με τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων για ακόμα μικρότερη κατανάλωση σε συνθήκες χαμηλού φορτίου (περίπου 0,5 lt/100 km σύμφωνα με την Volkswagen). Σε δεύτερο χρόνο θα ακολουθήσουν και οι τετρακίνητες εκδόσεις με τον ήπια υβριδικό 2λιτρο eTSI και τους 204 PS

      To μεγαλύτερο ενδιαφέρον όμως τραβά η φουλ υβριδική έκδοση που έχει εξελιχθεί από λευκό χαρτί και θα κάνει πρεμιέρα το 2026. Η Volkswagen αφού μελέτησε, ζύγισε και αφουγκράστηκε την αγορά αποφάσισε να κατασκευάσει το πρώτο full hybrid μοντέλο της ιστορίας της «επειδή αυτό ζητάει η αγορά».
      Ως προς τις διαστάσεις με μήκος στα 4,37 m το νέο T-Roc είναι 12 πόντους μεγαλύτερο σε σχέση με τον προκάτοχό του. To πλάτος φτάνει τα 1,82 m και το ύψος τα 1,56 m. Αυξημένο, κατά 2,8 cm είναι και το μεταξόνιο, στα 2,63 m. Έτσι, το αυτοκίνητο τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας από άποψη χώρων μιας και τέσσερις ενήλικες ακόμη και άνω του 1,85 m θα φιλοξενηθούν χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις στην φαρδιά καμπίνα. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις έχουν ευνοήσει και το πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα του οποίου αυξήθηκε από τα 445 lt σε 465 lt.

      Screenshot_20250827_170910_Chrome.jpg

      Screenshot_20250827_170931_Chrome.jpg

      Youtube Video

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-Roc

      @iceman7 said in VW T-Roc:

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @iceman7 said in VW T-Roc:

      Θα τα γραψω εδω γιατι αφορα τη γενικοτερη λειτουργια της vw στην Ελλαδα.
      Τραγικοι ειναι στα ανταλλακτικα.
      Αθλιοι χρονοι, πανακριβα, καμια ενημερωση και διαθεσιμοτητα.
      4 μηνες και ακομα να ολοκληρωθει η επισκευη του tcross.
      Και φυσικα τα λεφτα μπροστα, καμια συνεργασια με ασφαλιστικες

      Αηδια.
      Θα το βαλουμε για πωληση οσο οσο να γλυτωσουμε απο αυτους τους καραγκιοζηδες.

      Τι έπαθες? Για το πανάκριβα και την αδιαφορία γενικώς συμφωνώ και επαυξάνω, στα υπόλοιπα έχω τελείως διαφορετική εμπειρία.

      Ειχε πεσει πισω πριν το πασχα ενα μηχανακι.
      Χρειαστηκε αλλαγη της πορτας και φαναρι
      Δεν υπηρχε τιποτα. Αγνωστη διαθεσιμοτητα και το αμαξι φυσικα να μην κυκλοφορει. Εσκασα 700 για νοικιαρικα.
      Τελικα βρηκα με δικο μου φαναρτζη πορτα απο γερμανια και μπορεσε να κυκλοφορησει.
      Ακομα αναμενονται καποια πλαστικα μεσα ,εταζέρα που ειχε σπασει και βεβαια το αμαξι με τοσα γυαλακια απο το παρμπριζ που επεσαν μεσα χαλια.
      Αμαξι 7 μηνων
      Οσο και να αρεσει στη συζυγο τετοια προσεγγιση αντιπροσωπειας ειχα χρονια να δω.
      Συν το μαγαρισμα φυσικα
      Εχω ηδη ζητησει ενα απλο γιαρις κρος με ληζινγ ιδιωτικο να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο και πιο οικονομικα γιατι ο χιλιαρης καθημερινά καιει.

      Πιστευω οτι ειναι θεμα Αντιπροσωπείας οσο κι αν σου φανει παραξενο!
      Φιλος πριν περιπου 6 μηνες χτυπησε σκυλο εξω απ την Ακρατα! (Troc 2022)
      Το αυτοκινητο πηγε στον Καψιωχα στο Αγρινιο!
      Σε περιπου 40 μερες παραδοτεο το αυτοκινητο!

      Μερικα απ τα ανταλλακτικα που χρειαστηκε + ψυγειο + αρκετα βασουλες κλιπς κλπ ! (Φωτο)

      Ο Ιδιος πριν απο ενα μηνα επειδη καποιο απ τα μικρα του γρατζουνισαν το μεγαλο εσωτερικό πλαστικο στο κολωνακι εκανε παραγγελια τηλεφωνικα και σε 4 μερες πηγε να του το τοποθετησουν!

      Η συγκεκριμενη Αντιπροσωπεία ειναι απ τα καλυτερα μαγαζια του ομιλου με ιδιαιτερα πελατοκεντρικη φιλοσοφια και αρκετα καλες τιμες!

      Screenshot_20250819_234349_Photos.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr