@a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον



:
@dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον



:
Καλησπέρα στην ομάδα,
Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.
Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.
Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.
Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.
Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;
Ευχαριστώ!
Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.
Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.
ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.
Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.
Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.
Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.
Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο 

Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.
Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.
Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).
Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.