Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 31
    • Best 22
    • Groups 0

    Best posts made by dim_25

    • RE: PEUGEOT FORUM

      @katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:

      Black Friday από την Peugeot – Σε χαμηλότερες τιμές όλα τα μοντέλα

      Για όποιον ενδιαφέρεται μίλησα με αντιπροσωπεία για να πάρω προσφορά για το Peugeot 2008 Hybrid 136 e‐DCS6 Allure και η έκπτωση ήταν 2.000 ευρώ. Δλδ στη διαμόρφωση η τιμή ήταν 30.800 ευρώ και η τιμή με την Black Friday προσφορά ήταν 28.800 ευρώ.

      Μου είπαν ότι είναι για συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων, χωρίς την προσθήκη κάποιων έξτρα και παραλαβή τον Δεκέμβριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: OPEL FRONTERA 2024

      Είδα κ εγώ τις τιμές του νέου Opel Frontera που τις περίμενα πως κ πως.
      Απλά επειδή με ενδιαφέρει η πλούσια έκδοση η GS λίγο απογοητεύτηκα από την τιμή, καθώς στη διαμόρφωση με το χρώμα πάει στα 30.000.

      Το περίμενα 2 με 3 χιλιάρικα κάτω, στην τιμή δηλαδή που είναι η αντίστοιχη έκδοση στο C3 Aircross (σε αυτό δε μου αρέσει η λωρίδα-οθόνη που έχει μπροστά από τον οδηγό).

      Εν τω μεταξύ, έχει πέσει κ η τιμή του Ford Puma αυτή την περίοδο και αυτόματο στην Titanium έκδοση μαζί με την προσθήκη χρώματος και ενός πακέτου με έξτρα συστήματα βοηθείας βγαίνει κοντά στα 27.300.

      Οπότε νομίζω θα πρέπει να κάνει κάποια προωθητική ενέργεια για να μπορέσει να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην πλούσια έκδοση.

      Γενικά θα πρέπει να περιμένουμε κ την αξιοπιστία του υβριδικού συστήματος με το αυτόματο κιβώτιο που έχει μπει σε όλα τα μοντέλα της Stellantis.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
      Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!

      Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.

      Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.

      Τι διαδρομες κανεις;
      Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
      H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξι

      Κυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      Καλησπέρα,

      Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

      Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

      Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

      Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

      Ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      Διαβάζω κ εγώ το νήμα κ απλά να αναφέρω ότι για το Puma αξίζει η Titanium έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο που με την ακριβότερη χρέωση χρώματος πάει κοντά στα 24 κ κάτι ψηλά, κάπου εκεί. Με αυτόματο κιβώτιο πάει στα 26. Πάντως αυτή τη στιγμή η Titanium είναι η vfm έκδοση για αυτό το αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
      Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!

      Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.

      Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.

      Τι διαδρομες κανεις;
      Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
      H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξι

      Κυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)

      Και καλά κάνεις αν θες ενα διασκεδαστικό αμάξι

      Το CHR είναι καλύτερο για οικονομία φυσικα δεν θα πω ψεματα αλλα ρε φιλε αν είσαι νεος και θες ενα διασκεδαστικό αμάξι γενικά δεν θα περάσεις ούτε απεξω από την toyota. Μονο ειδικες εκδοσεις αυτοκινητων της είναι για οδηγηση oriented (gr yaris, supra κτλ) . Ολες οι άλλες είναι βαρετα αμαξια για οικονομία. Ε αφου ολοι έχουμε πάρει διασκεδαστικά αμάξια οταν είμασταν νεοι στο τελος καταλήγουμε εκεί

      αλλα να είσαι νεος και να πάρεις toyota βαρεταμαξο κρίμα είναι. Ας καιει περισσότερο και να το διασκεδάσεις και μετα καταλήγεις σαν τους σοφότερους εδω μεσηλικές και ανω.

      Μεχρι τότε διασκεδασε το και παρε ενα αμάξι που να σου αρέσει εμφανισιακα και να προσφέρει μια ευχαριστηση οδηγική ακόμα και αν αυτό δεν είναι puma αλλα κάτι αλλο

      Τα παππουδαμαξα εκεί θα είναι για αργότερα και θα σε περιμένουν μην ανυσηχείς, πάρτα αργότερα

      Το Puma αν καταλήξω σε αυτό ξέρω ότι θα το λατρέψω οδηγικά (μετά από Fiesta που έχω). Για αυτό κ έχω βάλει μόνο το t-roc ως άλλη εναλλακτική κ μόνο τον συγκεκριμένο κινητήρα (με αυτόματο κιβώτιο).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @cirus said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
      Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.

      Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
      Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.

      ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.

      Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
      Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.

      Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.

      Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.

      Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο 😁😁

      Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.

      Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).

      Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.

      Οι χώροι θα σε καλύψουν και στα 2 με 2 παιδάκια. Το puma εχει πλεονεκτημα με το megabox και το Troc στις θεσεις πίσω

      Ο 1.5 είναι δυνατότερος του χιλιαρη ecoboost εκτος από την εκδοση ST του puma (170). Ειναι πιο δυνατός και από τον 125 και από τον 155

      ομως διψάει περισσότερο και ο 125 και 155 είναι επαρκέστατοι και καλοι κινητηρες που και στην πόλη και στο ταξίδι είναι πολύ καλοι

      Το αυτόματο του TROC είναι αρκετα καλύτερο από του puma. Απλά είναι γνωστο για τις ακριβες ζημιές οταν βγαλει εκτος εγγυησης.

      Από εκει και πέρα εσυ ξέρεις. Καλύτερο από το να τα οδηγησεις και τα 2 και να βγαλεις τα δικά σου συμπερασματα δεν υπάρχει.

      Ευχαριστώ @cirus !! Οδήγησα το αυτόματο Puma κ θέλει συνήθεια λίγο στο γκάζι για να πετύχεις κ ομαλή αλλαγή ταχυτήτων κ όταν ξεκινάς αφού είσαι σταματημένος. Οποτε θεωρώ είναι θέμα συνήθειας κ μετά από λίγο θα το χρησιμοποιώ σωστά. Λείπουν όμως τα paddles από το τιμόνι (πριν το facelift είχε).

      Θέλω να προλάβω να κάνω td κ το t-roc αυτόματο αλλά ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος δυστυχώς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Το αυτόματο το χρειάζεσαι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο;
      Αν όχι, μια χαρά χειροκίνητο κιβώτιο έχουν και τα 2, δεν υπάρχει λόγος να πας σε διπλού συμπλέκτη.

      Στη θέση σου θα επέλεγα το Puma titanium χειροκίνητο+ driver assistance,
      Μετά το facelift, μου φαίνεται πιο σύγχρονο, στο εσωτερικό, από το T-ROC, το οποίο έκανε facelift το 2022 και θα έρθει το νέο μοντέλο του χρόνου τέτοια εποχή.

      ειδικά αν θα αγοραστεί με χρηματοδότηση, θα κερδίσεις κάτι επιπλέον από το χαμηλότερο επιτόκιο και αν συνυπολογιστεί η διαφορά των 4-5000€ μιλάμε για αρκετά €€€. Μπορείς να πάρεις titanium με όλα τα έξτρα.

      Το θέμα αν σε καλύπτουν οι χώροι του Puma στο πίσω κάθισμα.
      Και αν τα έχεις οδηγήσει και τα δύο για να δεις αν σου αρέσουν.

      Το T-ROC, όπως ανέφερε και ο @iceman7 , το αγοράζεις στην έκδοση More και απλώς θα διαλέξεις κάποιο ετοιμοπαραδοτο που να έχει digital cockpit Pro, υπάρχουν κάποια. Μην μπαίνεις στη διαδικασία να φορτώσεις έξτρα.

      Πάντως για την χρήση που αναφέρεις, θα σε καλύψει και το 1,0 TSI, που είναι πιο κοντά στο Puma, όμως με μόνο 900€ διαφορά μεταξύ 1,5 TSI act και 1,0 TSI, θα προτιμούσα τον μεγαλύτερο κινητήρα.

      Αυτά από μένα, ελπίζω να σε μπέρδεψα περισσότερο 😁😁

      Δε με μπέρδεψες, ίσα ίσα ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Οι χώροι πίσω στο Puma μου κάνουν (2 παιδάκια θα κάθονται που είναι το ένα ημερών κ το άλλο 2,5 χρόνων οπότε πιστεύω θα είμαι οκ). Κ τέτοιο μέγεθος θέλω για να κινούμαι άνετα στην Αθήνα κ τα στενά της.

      Αυτόματο θέλω γιατί έχω κουραστεί με το χειροκίνητο κ να το οδηγεί κ η γυναίκα αν χρειαστεί. Θέλω αυτή την άνεση είναι η αλήθεια με το αυτόματο ( κ ελπίζω να μην το πληρώσω με τυχόν ζημιές).

      Κ το t-roc μόνο στον 1.5 το κοιτάζω. Για τον 1.0 θα πήγαινα στο Puma Κ λόγω mild hybrid.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      @a-d-p said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      @dim_25 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει κάποιος κάτοχος του facelift Peugeot 2008 hybrid edcs-6 με τα 136 άλογα να μας πει τις εμπειριες του πως του φαίνεται το αυτοκίνητο, κατανάλωση και οτιδήποτε μπορεί να είναι χρήσιμο για κάποιον που ψάχνει να αγοράσει;

      Τσεκάρω λίγο την allure έκδοση που έχει καλή τιμή αυτή τη περίοδο κ θέλω να πάρω γνώμες.

      Ευχαριστώ!

      Πόσο έχει η allure;

      Γύρω στα 27.500-28.000 (ανάλογα κ τη χρέωση με το χρώμα). Έχει πλέον κ blind spot assist, ασύρματη φόρτιση κινητού κ αισθητήρες εμπρός κ πίσω αλλά με 360 μοίρες κάμερα (στην προσφορά που είχα πάρει Νοέμβριο του 2024 ήταν τότε πιο ακριβό χωρίς τα πρώτα 2 κ με κάμερα 180).

      Επίσης δεν πληρώνει τέλη κ το σκέφτομαι μήπως αξίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @fanis75 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Μεταξύ Σιτροέν και Όπελ (το ίδιο αμάξι ειναι ουσιαστικά), καλύτερη επιλογή το Σιτροέν. Προφανώς η αξιοπιστία ειναι στα τάρταρα, αλλά έχεις άλλα καλά.

      Εαν σε ενδιαφέρει η αξιοπιστία, προφανώς Σουζούκι (δεν κοιτάς και το Βιτάρα), δεν έχει σχέση με τα Γαλλικά.

      Έχει μικρότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες και μικρότερο πορτμπαγκάζ το Vitara από το S-Cross, για αυτό το έχω απορρίψει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @chris__7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Το suzuki.Αν σου αρέσει εμφανισιακα παίρνεις το suzuki.Τα αλλά είναι για το συνεργείο

      Ναι, μου αρέσει (αν έβγαινε σε αυτοματο το mild hybrid λογικά θα έιχα καταλήξει σε αυτό ήδη).
      Ξέρω ότι τα άλλα δύο είναι νέα μοντέλα, απλά ρωτάω γενικά για την αξιοπιστία Citroen και Opel.

      Ευχαριστώ και για τη γρήγορη απάντηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Πρώτη φορά γράφώ με αφορμή την αναζήτησή μου για αγορά τους επόμεονους μήνες για ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο από το Ford Fiesta του 2013 (πολύ τίμιο μου έχει βγει).

      Γενικά ενδιαφέρομαι για ένα SUV στα όρια του Β και C (πχ. όχι για τύπου Kia Stonic αλλά ούτε κ για VW Tiguan) και χωρίς να δώσω πάνω από 30 χιλ.
      Επίσης, οι μετακινήσεις μου θα είναι στην Αθήνα κατά κύριο λόγο (για αυτό και απορρίπτω τα πολύ μεγάλα) και εκδρομές όσο συχνά γίνεται αλλά όχι σε χωματόδρομους κλπ.

      Μετά από έρευνα έχω καταλήξει στα επόμενα 3 αυτοκίνητα:

      1. Suzuki S-Cross GL+ 1.4L 2WD Mild Hybrid
        Νομίζω είναι το πιο VFM αυτή τη στιγμή σε αυτά που προσφέρει και ζητάω κ στην τιμή που είναι.
        25.500 ευρώ (έχω βάλει κ το χρώμα στην τιμή) με όλες τις τεχνολογίες και ασφάλεια. Η αξιοπιστία της Suzuki και του κινητήρα είναι στα συν προφανώς. Και έχω ακούσει τα καλυτερα για κατανάλωση.
        Τα "αρνητικά" που είναι λίγο-πολύ γνωστά είναι το όχι και τόσο μοντέρνο εσωτερικό και τα σκληρά πλαστικά.
        Επιπλέον βγαίνει μόνο σε χειροκίνητο ενώ θα ήθελα αυτόματο.

      2. Νέο Opel Frontera GS e-DCT6 136 άλογα
        Περίμενα τις τιμές στην Ελλάδα πιο χαμηλά για την πιο πλούσια έκδοση ώστε να έχει όλα τα έξτρα του S-Cross GL+.
        Τελική τιμή στη διαμόρφωση λίγο πάνω από 30.000 ευρώ (δλδ ξεπερνάμε για λίγο το ψυχολογικό όριο των 30k).
        Μου αρέσει εμφανισιακά, έχει και αυτόματο κιβώτιο.
        Απλά εδώ υπάρχει το άγνωστο του νέου μοντέλου και κινητήρα-αυτόμαοτυ κιβωτίου (νομίζω είναι λίγο καιρό στα Peugeot 2008, 3008).

      3. Νέο Citroen C3 Aircross MAX e-DCT6 136 άλογα
        Το ξαδερφάκι του Opel Frontera που βγαίνει στην πλούσια έκδοση στην τιμή των 28.000 ευρώ.
        VFM και αυτό όπως και το S-Cross. Έχω ακουσει πολύ καλά λόγια για τα καθίσματά του και τις αναρτήσεις του από το C5 Aircross.
        Αυτό που δε μου αρέσει είναι το head-up display, προτιμώ ωηφιακή οθόνη ή συνδυασμό αναλογικώ οργάνων και μικρης ψηφιακής οθόνης ποθυ προσφέρουν τα άλλα δύο.

      Γενικά και τα 3 νομίζω είναι πολύ κοντά. Απλά θα ήθελα τις συμβουλές σας όσον αφορά τους κινητήρες, κόστος service, ποια υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να βγάλουν προβλήματα (με το Ford Fiesta τόσο καιρό ήμουν ξέγνοιαστος από προβλήματα), κλπ.
      Κι αν έχει κάποιος απόψη για τη Stellantis και τον νέο κινητήρα που είναι καινούριος (του S-Cross νομίζω είναι αρκετά δοκιμασμένος και αξιόπιστος).

      Ευχαριστώ πολύ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @dim_25 said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Κοίταζα στο site για το νέο Ford Puma Titanium με το αυτόματο κιβώτιο βάζοντας με το driver assistance pack κ χρώμα το solar silver και η τιμή του έβγαινε κοντά στα 27.300.

      Γνωρίζει κανείς αν το αυτόματο κιβώτιο που έχει είναι καλό ή βγάζει προβληματα και αν έχει πίσω δισκόφρενα ή ταμπούρα;
      Επίσης, γνωρίζει κάποιος που έχει αυτόματο την πραγματική μέση κατανάλωση και κατανάλωση εντός πόλης;
      Και άλλη μία ερώτηση, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ χωρίς το megabox αλλα με ρεζέρβα ποια είναι;

      Ευχαριστώ!

      Το κιβώτιο είναι μια χαρά δεν βγάζει προβλήματα

      456 λίτρα είναι όλο μαζί μείον 80 λίτρα το MegaBox = 376 λίτρα. Βέβαια όταν βάλεις ρεζέρβα στο MegaBox δεν τρως όλα τα 80 λίτρα , περισσεύει πάλι λίγος χώρος να βάλεις μικρό πράγματα ακόμα και με ρεζερβα

      Τα 125 άλογα είναι με μπροστά δισκόφρενα πίσω ταμπούρα
      Τα 155 άλογα είναι μπρος πίσω δισκόφρενα.
      Δεν πάει με το τι έκδοση διαλέγεις (titanium, stline κτλ) , πάει με το αν θα διαλέξεις τον κινητήρα με την μικρή ή με την μεγάλη τουρμπίνα (125-155)

      Ρωτάς για το αυτόματο κατανάλωση αλλά δεν αναφέρεις σε πια έκδοση. Άλλες καταναλώσεις έχει το 125 άλλες το 155

      Για την Titanium εκδοση μιλάω μετα 125 άλογα αυτόματο (δεν έχει επιλογή για τα 155 σε αυτή την έκδοση).

      Στη διαμόρφωση πράγματι λεεί για ταμπούρα πίσω, απλά σε άλλο thread μου είχαν πει ότι το αυτόματο βγαίνει με δισκόφρενα (για τα 155 το είδα κ εγώ στη διαμόρφωση ότι είναι με δισκόφρενα πισω).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

      Να κάνω μια ερώτηση;
      Τα Puma έχουν όλα μηχανικό χειρόφρενο ή τα αυτόματα έχουν ηλεκτρικό;

      Και τα αυτόματα μηχανικό χειρόφρενο πρέπει να έχουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

      Ρώτησα για το χειρόφρενο γιατί ενδιαφέρει έναν φίλο αυτό με το αυτόματο κιβώτιο, για τη σύζυγο, για την υποβοήθηση στην ανηφόρα κτλ.

      Έχει υποβοήθηση κανονικά στην ανηφόρα με το αυτόματο κιβώτιο.
      Είχα πάρει πρόσφατα προσφορά για το αυτόματο και το ανέφερε (βέβαια έχει και κάποια άλλα χαρακτηριτικά που δεν τα ανέφερε το φυλλάδιο και τα ρώτησα, όπως ένδειξη πίεσης ελαστικών, την εφαρμογή Ford Pass Connect που σου έχει πληροφορίες για το αυτοκίνητο κλπ.).
      Το καλύτερο θα είναι να ρωτήσει και από κοντά σε κάποια αντιπροσωπεία ό,τι απορίες έχει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      @hountalas said in Ford Puma 2019:

      Από fiesta σε Puma δεν έχει μεγάλη διαφορά στους χώρους σωστά; Για εσωτερικό χώρο μιλάω. Είσαι εντάξει με αυτό;

      Δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Eγώ έχω το προτελευταίο μοντέλο του Fiesta (και όχι το τελευταίο που είχε μεγαλώσει και πατάει πάνω σε αυτό κ το Puma) και όταν πήγα και είδα το Puma προφανώς δεν είδα τεράστιες διαφορές, απλά ληταν λίγο πιο άνετο σε μήκος κ πιο πλατύ.

      Απλά επειδή πίσω θα κάθονται 2 παιδάκια μικρά, πιστεύω θα είναι οκ.

      Συμφωνώ πάντως πως αν θέλω να δω διαφορά στους εσωτερικούς χώρους πρέπει να πάω σε C-SUV (σε B-SUV δε νομίζω ότι θα δω τρομερές διαφορές).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @dim_25 said in Ford Puma 2019:

      Καλησπέρα,

      Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

      Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

      Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

      Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

      Ευχαριστώ!

      Θα σε εξυπηρετήσει μια χαρά και είναι καλό αμαξάκι. Ούτε εγώ πήρα την εργοστασιακή ρεζερβα και μου χωράει ρεζέρβα μια χαρά στο MegaBox και μένει και χώρος για ψιλοπραγματα βάζοντας ρεζέρβα ανάγκης . Την χρησιμοποιώ μόνο σε ταξίδια.

      Δεν αλλάζουν και πολλά από ένα fiesta να ξέρεις σε οδηγική συμπεριφορά πράγμα που είναι παράσημο για το αμάξι αφού το fiesta που βασίζεται ήταν από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο μικρό αμάξι με άψογη οδηγική συμπεριφορά.

      Στα κακα τώρα . Η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι μεγάλη σχετικά στο αυτόματο. Κάτω από 7 με 7,5 δεν θα δεις ποτέ. Σε βαριά κίνηση μάλλον και παραπάνω ακόμα και 10 σε πάρα πολύ σταματά ξεκινα για 2 μέτρα .

      Επειδή ο ρόλος του θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη αν δεν θες να κάνεις πολλά ταξίδια και έχεις δυνατότητα για φόρτιση σπίτι θα σου πρότεινα καλύτερα ενα ηλεκτρικό. Πχ με ίδια τιμή (με την επιδότηση) παίρνεις το BYD ATTO 3

      Αν δεν έχεις σπίτι με πάρκινγκ ώστε να έχεις φορτιστη και θες μεγαλύτερη οικονομία θα σου πρότεινα MG ZS MAX hybrid. Μεγάλοι χώροι , αρκετή δύναμη και παρά πολύ καλύτερη κατανάλωση από το puma. Βέβαια δεν είναι σπορτιφ αλλα έχει πλήρη εξοπλισμό και είναι full hybrid στην ίδια τιμη

      Το Yaris cross έχει υποτυπωδης χώρους και μάπα χώρο αποσκευών, ούτε καν ανοίγουν πολύ οι πίσω πόρτες να επιβιβαστει καποιος. δεν θα το πρότεινα σε κανέναν με οικογενεια με πάνω από 1 παιδάκι

      Το puma αν είσαι λίγο ανυσηχος οδηγός και θέλεις λίγο σπορτίφ οδήγηση είναι πολύ καλό παράλληλα με τον μεγάλο χώρο αποσκευών. Σε ταξιδακι πάλι σχετικά οικονομικό είναι. Αλλα μέσα στην πόλη δεν θα είναι να το ξέρεις αυτό. Δεν συγκρίνεται με τα full hybrid.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

      Για τη ρεζέρβα λέω να το παίξω όπως κ εσύ ώστε να την τοποθετώ μόνο σε ταξίδια.
      Ξέρω ότι σε κατανάλωση θα είναι χειρότερα από ηλεκτρικά ή φουλ υβριδικά.
      Απλά ήθελα να μάθω αν ξεφεύγει τόσο πολύ η κατανάλωση του Puma σε σχέση με άλλα mild hybrid (ή ακόμα κ με κανονικούς θερμικούς κινητήρες όπως στο T-Roc).

      Όσον αφορά τα ηλεκτρικά είμαι διστακτικός ακόμη, αλλά το Atto 3 όπως και το Dolphin θα τα σκεφτόμουν σοβαρά.
      Στα full hybrid, Nissan Juke, Renault Captur και Suzuki Vitara/S-Cross έχουν μικρό πορτ-μπαγκάζ. Για το MG ZS MAX hybrid έχω κάποιες αμφιβολίες (μπορεί και λανθασμένα) σχετικά με την ίδια την εταιρία.

      Οδηγικά εφόσον θα μοιάζει στο Fiesta (έχω του 2013), λογικά θα το λατρέψω. Ίσως να το κάνω test drive σύντομα για να το επιβεβαιώσω αυτό. Οπότε και σε ταξίδια θα είναι ακόμα πιο άνετο και το Puma.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
      Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!

      Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.

      Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁

      @wantone said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @iceman7 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @dim_25 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      Καλησπέρα στην ομάδα,

      Για να ξεχαστούμε λίγο ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το αν αξίζει να δώσω κάποια παραπάνω λεφτά σε σχέση με αυτά που είχα στο μυαλό μου.

      Είμαι πολύ κοντά στο να προχωρήσω με την αγορά Ford Puma titanium αυτόματο 125 άλογα με το driver assistance pack σε μια τιμή στα 27.000 με καλά δωράκια συν τον συναγερμό. Έκανα κ td κ μου φάνηκε μια χαρά. Γενικά πιστεύω ότι μου κάνει κ με όλες τις τεχνολογίες που έχει κ την τιμή θεωρώ ότι είναι σχετικά vfm.

      Μου αρέσει πολύ κ το t-roc αλλά με το dsg 1.5 με 150 άλογα, οπότε κοίταζα την more έκδοση που είναι κοντά στα 30.000. Ιδανικά θα ήθελα κ το digital cockpit pro μαζί με το πακέτο για τα καθίσματα που ανεβάζουν λίγο την τιμή. Επισης θα ήθελα κ το side assist που το έχει το Puma αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή.

      Από θέμα χώρων το t-roc θα είναι λίγο πιο άνετο στους πίσω επιβάτες (έχει κ πίσω υποβραχιονιο) αλλά θα καίει παραπάνω λόγω του μη υβριδικού συστήματος. Στα πλην είναι κ τα 4 χρόνια εγγύησης ενώ το puma έχει 8.

      Πιστεύετε αξίζει να σκεφτώ να δώσω αυτή τη διαφορά (που για μένα είναι σημαντική); Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων;

      Ευχαριστώ!

      Η υλοποίηση της VW ειναι καλύτερη και ποιοτικά και σε χώρους και σε κινητήρα!
      Μην μπεις ομως σε διαδικασία να παραγγείλεις custom.. πάρε τη more οπως εχει.. αξιζει τη διαφορά!

      Τα χρόνια εγγύησης με προβληματίζουν κ η έλλειψη του mild hybrid. Από την άλλη έχω διαβάσει εδώ τα καλύτερα για τον κινητήρα τον συγκεκριμένο.

      Το νέο t-roc θα βγει στην αγορά το 2026 έχω διαβάσει, σωστά? Εκεί θα έχει το mild hybrid αλλά δε ξέρω αν αξίζει να περιμένω μέχρι τότε γιατί θα ανέβει κ σε τιμή πιστεύω.

      Τι διαδρομες κανεις;
      Το mhd πρακτικά βoηθαει το start/stop
      H εγγυηση ειναι ενα θεμα αλλα συνολικά παίρνεις μεγαλύτερο και καλυτερο αμάξι

      Κυρίως πόλη κ ταξίδια οπότε μπορούμε. Αλλά έχω καταλήξει στο puma κ μόνο το t-roc βάζω υποψήφιο. Ξέρω ότι θα καίνε περισσότερο στην πόλη από τα full hybrid αλλά είμαι συνειδητοποιημένος σε αυτό το κομμάτι γιατί το θέλω να είναι μια χαρά κ για ταξίδια. (Το CHR δε μου αρεσει εμφανισιακά που θα μου έκανε στην τιμή)

      Αν μενεις Αθηνα με την κινηση που εχει τωρα CH-R ειναι μονοδρομος.

      Το ξερω κ εχεις δίκιο. Αλλα δε μου αρεσει εμφανισιακά κ από θέμα χώρων δεν προσφέρει κάτι παραπάνω κ απο το puma κιόλας (κ είναι κ μακρύτερο).

      Έχω σκεφτεί πολύ τα full hybrid αλλά πέραν των Toyota δεν το σκέφτομαι. Κ από τα Toyota το CHR που θα μου έκανε δε μου αρεσει όπως ανέφερα.

      Για αυτό έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο μετά από πολλή σκέψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dim_25
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr