Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 279
    • Best 95
    • Groups 0

    anergos13

    @anergos13

    191
    Reputation
    31
    Profile views
    279
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    anergos13 Unfollow Follow

    Best posts made by anergos13

    • RE: Toyota Corolla Cross

      Καποιοι βλεπουν το σημα οποιοδηποτε εμπορικου προιοντος και αγοραζουν με κλειστα τα ματια (το κανω και εγω καποιες φορες) .

      Καποιοι κοιτανε τα reviews (ναι υπαρχουν πολλααα πληρωμενα) επηρεαζονται και επιλεγουν.

      Στο χωρο της τεχνολογιας ποσες φορες εχουν βγαλει προιοντα με προβληματα και "δευτερης" ποιοτητας "Αναγνωρισμενα" brands στο βωμο του κερδους.?

      Αρκετες θα πω....

      Να ξεκαθαρισω οτι τελειο αυτοκινητο , τελειο τεχνολογικο προιον δεν υπαρχει κατ εμε ολα εχουν τα συν και τα πλην ...
      Για να τα δει καποιος βεβαια και να τα παραδεχτει πρεπει να μην φοραει παρωπιδες...

      Παρενθεση ....
      Απο προσωπικη εμπειρια θα πω οτι πριν 2 χρονια ψαχνοντας αυτοκινητο ξεκινησα απο dacia duster και κατεληξα σε ford puma...
      (Μετα απο 3 td και αμετρητα video στο yb )

      Στην αρχη ημουν τρελαμενος ολη η οικογενεια ηταν ενθουσιασμενη (καινουργιο αυτοκινητο βεβαια μετα απο 15 χρονια).
      Αποθεωνα τ αυτοκινητο αποθεωνα Ford ...εγινα για λιγο Οπαδος!!!

      Μετα απο λιγο καιρο αρχισα να νιωθω οτι το αυτοκινητο δεν εκανε για μενα αλλα και το βασικο οτι ποιοτικα δεν ηταν οπως επρεπε και στο μελλον θα ειχαμε θεματα.
      (Λαστιχα , φαναρια , χρωμα , συναρμογη , ...μεχρι παχος λαμαρινας)

      Βρηκα την ευκαιρια το εδωσα και πηγα παρακατω (Troc ) ...
      Σε πολλους τομεις βλεπω μεγαλη διαφορα (συναρμογη , υλικα , βερινικι λαμαρινα)
      Καποιοι θα πουνε τα κλασσικα Vag μαπα αξιοπιστια , λαδιερες κλπ....

      Αν δω κατι που δεν παει καλα δε θα το κρυψω...και θα κοιταξω τι θα κανω στο μελλον.....
      Οπαδος του Ομιλου θα φροντισω να μη γινω ...

      Τελος Παρενθενσης

      Συμπερασμα προσωπικο ....

      Δεν ειναι κακο να πουμε οτι ενα Toyota εχει "θεματα" στο κατασκευαστικό κομματι και εχουν γινει εκπτωσεις αντιστοιχες που υπαρχουν στο οικονομικο Duster (πλην ΥπερΤιμιο) και βασιζεται στην ατομικη τεχνολογια της Toyota στο μοτερ (και στην ψυχολογια του κοσμου για οικονομια λογω τιμων καυσιμων)

      Οι Παρωπιδες (σε Ολους μας) καλο δεν κανουν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-Roc

      Εχοντας το αυτοκινητο εδω και ενα μηνα (1.5 manual Style) μπορω να μεταφερω ενα δυο διαπιστωσεις μεμονωμένα αλλα και σε σχεση με το puma που ειχα.

      Εαν καποιος θελει ενα “χαλαρο” και “μαλακο” αυτοκινητο με οικογενειακο προσανατολισμο με αποθεμα ισχυος και suv προσανατολισμο το t roc ειναι για εσας.

      Απ την αλλη οποιος ειναι προσανατολισμενος σε πιο σπορτιφ οδηγηση σε ενα πιο “σκληρο” αυτοκινητο με crossover χαρακτηρα τοτε βουρ για puma.

      Ποιο αναλυτικα για το ιδιο το αυτοκινητο.

      Εσωτερικο :

      Ενας σημαντικος λογος που το troc δεν ηταν στις αρχικες μου επιλογες (πριν καταληξω στο puma ) ηταν τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο.
      Εχοντας αυτοκινητο με μαλακα πλαστικα για για 15 χρονια δεν μπορουσα να σκεφτω καν το πισωγύρισμα.
      Στο FL το προβλημα λυθηκε , εγινε επιτελους η αναβαθμιση στα υλικα και ανασχεδιαστηκε μεγαλο τμημα του ταμπλο με αποτελεσμα η καμπινα να δειχνει πιο ποιοτική.
      Η συναρμογη επισης ειναι σε πολυ καλο επιπεδο σε ταμπλο , κονσολα (καλυτερο απο το puma σε αρκετα σημεια) με μοναδικη παραφωνια την εφαρμογη των καπλαμαδων στις πορτες (υπαρχει ενα μικρο κενο σε ενα σημειο).
      Η Θεση οδηγησης είναι σαφως πιο ψηλη από το Puma (ισως από τις πιο ψηλες στην κατηγορια απ ότι εχω διαβασει) και οι χωροι μπρος- πισω είναι πιο λιγο ανετοι .
      Επισης σημαντικο στοιχειο για την ανεση του οδηγου οι πολλες ρυθμισεις σε καθισματα τεμπελη και ζωνες ασφαλειας ( στα δυο τελευταια οι ρυθμίσεις απουσιαζουν επιδεικτικα απο το Puma…δυστυχως)

      Πορτ Μπαγκαζ:

      Μεγαλυτερος λογω mega box στο Puma
      Αλλα πιο ανετος ο κυριως χωρος στο T roc λογω μεγαλυτερου πλατους.

      Μοτερ – Οδικη Συμπεριφορα

      Το μοτερ το γνωστο 1.5 150ρι σε manual είναι συνολικα πολύ πιο ελαστικο γραμμικο και αθορυβο από το 1.0 Ecoboost 125αρι.
      Ελυσα το προβλημα που ειχα στα χαμηλα κατω απο 2Κ με τον ecoboost που καποιες φορες κρεμαγε….

      Το κιβωτιο επισης πιο μαλακο σε σχεση με το πιο σκληρο του puma( αλλα αυτο ειναι και θεμα γουστου) που ομως δεν ειχα καποιο θεμα και το οποιο μου αρεσε επισης.

      Στον ανοικτο δρομο η οδηγικη συμπεριφορα του Troc ειναι πιο Soft και πιο “πλαδαρη” σε σχεση με του puma που σε συνδιασμο με το εξαιρετικο του τιμονι ( το no1 σημειο του αυτοκινητου) σιγουρα το κανουν πιο fun το drive σε δρομους πχ με στροφιλικια.

      Το τιμονι του πιο ελαφρυ οι κλισεις πιο μεγαλες στις στροφες , αλλα αρκετα ευθυβολο ανετο και με μεγαλα περιθωρια ισχυος οποτε τα χρειαστεις.
      Εντος πολης το τιμονι του εχει πλεονεκτημα αφου η μανουβρες γινονται ευκολοτερα και το αυτοκινητο “χωνεται” πιο ευκολα.

      Τα φρενα του επισης δειχνουν οριακα πιο αποδοτικα.

      Αξιοπιστία

      Μεγαλο Θεμα με διαφορετικες γνωμες που δεν θα ηθελα να θιξω .
      Επειδη ειμαι σε δεκαδες ομαδες στο fb θα πω οτι στα συγχρονα αυτοκινητα γενικα κανεις το σταυρο σου και ευχεσαι να μην σου τυχει κατι σοβαρο.(και σε εγγυηση η χρονοι αποκαταστασης ειναι τραγικοι σε πολλες περιπτωσεις)
      Σε καθε περίπτωση η 8ετης εγγυηση του puma (πλεον με χρεωση απ οτι ακουω) ειναι ειναι ενα πλεονεκτημα εναντι των 4ων των VAG.

      Και παμε στο θεμα της τιμης…

      Επελεξα την πιο πληρη εκδοση Style και παρελαβα το αυτοκινητο μεσα σε 1 μιση μηνα.Με χρωμα ascot grey σε διχρωμια που δινεται δωρεαν η τελικη τιμη διαμορφωθηκε στα 27.200 με το κλειδι στο χερι…

      Την ιδια ωρα το αντιστοιχο Puma ST Line X 155 manual με το δωρεαν χρωμα (μπλε σκουρο) βλεπω τιμη να εχει σκαρφαλωσει στα 29.400 στο διαμορφωτη ( πως τα καταφερες ετσι ρε Ford…) .

      Νιωθω τυχερος γιατι πουλησα το Puma st line 125 (σε αντιπροσωπεία) λιγο πιο πανω απ ότι το αγορασα και βρηκα σε πολύ ανταγωνιστικη τιμη (για την εποχη) ένα αυτοκινητο που με καλυπτει καλυτερα .. σχεδον Ετοιμοπαραδοτο.

      2022-08-01_160752.jpg

      2022-08-01__15.50.58.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Honda Civic

      @teo-mak said in Honda Civic:

      Λίγο ακόμα να το συνεχίσουμε,θα φτάσουμε τις 80χιλιαδες.
      😆

      1664228576897-resized.jpg

      ειναι της μοδος η φωτο🤣🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      Ποστ "Κοσμημα" για το forum που αξιζει πραγματικα να γινει sticky...
      Η γραφη θυμισε παλαιους καλους 4τροχους.
      Παντα αντικειμενικος , μεστος και χιουμοριστας...
      Ευγε Βασιλη !!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @anergos13 said in Ford Puma 2019:

      Εαν ο φιλος εχει οικογενεια ,εχει αρκετα στοιχεια το troc (παντα για την 1.5 εκδοση) που τα παει καλυτερα απο το puma ....

      Τιμολογιακα ειναι σαν αγοραζει st line x 155 στην τιμη st line 125... ( 3K παντελονι δε τα λες και λιγα)

      αρκετά όχι. λίγα ναι. πισω χώρους για ενηλικους καλύτερους, καλύτερο εσωτερικό, εξοπλισμο πλουσιότερο νομίζω και τιμη καλυτερη.

      αυτά αν και ο φίλος δεν έχει οικογένεια από ότι είπε οπότε οι πίσω χώροι δεν τον πολυ ενδιαφέρουν.

      plus οτι σε όλους τους υπόλοιπους τομείς είναι καλύτερο το πούμα, δεν γραφω σε πια γιατι είναι πολύ περισσότερα

      να βαλω μερικα ακομα ως κατοχος και των δυο χωρις δοση υπερβολης και χωρις να πλατιασω

      -καλυτερη κατασκευη σε πολλα τμηματα του αυτοκινητου ( πχ συναρμογη προφυλακτηρων , λαστιχα)
      -καλυτερη ποιοτητα χρωματος (πιο σκληρο βερνικι)
      -μοτερ τετραλυλινδρο πιο ελαστικο και γραμμικο σε ολο το ευρος στροφων , πιο αθορυβο
      -πιο ησυχη κυλιση
      -καλυτερη αισθηση φρενου (πιο προοδευτικο και οχι τοσο ξερο)

      θα προτεινα στο φιλο ενα td για να χει μια συγκριση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Corolla Cross

      παντως τα 35 -40K τα χουμε για ψωμοτυρι.....

      1664228576897.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      το πιο φωτογραφημενο Puma σε νεες περιπετειες...

      ωραιος ο Γιαννης...

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: VW T-Roc

      @chrszchs said in VW T-Roc:

      @georgekn said in VW T-Roc:

      Καλά τα club στο FB είναι για πολλά γέλια...όλοι ποστάρουν φωτογραφιές απο το εργαλείο που αγόρασαν...και ποιός την έχει πιο "μικρή" την κατανάλωση...και μόλις ανάψει το λαμπάκι του TMPS ή της ρεζέρβας τους πιάνει κρύος ιδρώτας και αρχίζουν τις ερωτήσεις ο ένας στον άλλο...το user manual δεν το έχουν πιάσει στα χέρια τους ποτέ...

      Παρεμπιπτόντως, προχθές μου άναψε στα καλά καθούμενα...δεν ενιωθα κάτι στο τιμόνι και όταν τα κοιταξα στο βενζιναδικο ειχαν ολα την ιδια και κανονικη πιεση....άλλωστε την προηγουμενη βδομαδα ειχα κανει σερβις.Το ξανασετάρισα και τέλος. Είχε επίσης ανάψει αλλη μια φορά στους 6 μηνες, στην ΑττικηΟδο ενω τα ειχα δει πριν ξεκινησω ταξιδι, πάντα τα κοιταω...χιονι και βροχη και κρυο...τα κοιταξα σε ενα βενζιναδικο και ήταν άλλα αντι άλλων....μαλλον αυτο που τα ειχα δει στην αρχη ειχε χαλια αέρα.

      Παρε μια portable τρομπα xiaomi και θα εχεις ησυχο το κεφαλι σου...
      Προσωπικα απ τοτε που την πηρα ποτε δεν βαζω αερα απο βενζιναδικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

      #mono_yariscross_adventure

      Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style

      Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...

      Μια χαρά τα λες!
      Προσωπικό γουστο και εμενα!
      Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
      Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...

      Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
      Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!

      Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...

      Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?

      ειναι σχεδιαστικα αντικειμενικα ομορφο?
      προσφερει οδηγικες συγκινήσεις?
      εχει σαλονι , χωρους και ποιοτητα που ξεχωριζει?
      το μοτερ του με τις "επιδοσεις "του εντυπωσιαζει?

      το σκετο "ειναι Toyota " προσωπικα δεν μου λεει πολλα ....γιατι εκ των πραγματων (βλεπε θεμα πχ με λαμαρινα πισω) αρκετες φορες αυτο που "νομιζουμε" εύκολα ανατρέπεται....

      Ποσα ανταγωνιστικα αυτοκινητα της κατηγοριας υπερεχουν στους παραπανω τομεις... ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @fanis75 said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Εγω το μονο που εχω μετανοιωσει ειναι που δεν το πηρα αυτοματο.

      Επιτέλους....δικαίωση!!! Αλλά δεν άκουγες τον μπαρμπα-Φάνη....αχαχα!! Το πουλάς και παίρνεις ένα ίδιο σε αυτόματο....λύθηκε το πρόβλημα!

      Χαχα ηξερα πως θα εγραφες. Σοβαρα ομως τωρα θεωρω πως επρεπε αυτοματο να το παρω.
      Υ. Γ Να το πουλησω και να παρω αλλο???
      Θα με κρεμασει ο Lap αν δεν παρω υβριδικο😂😂😂😂

      Για επαρχια τι να το κανεις το αυτοματο? Μηπως πηζεις στον Κηφισσο της Αρτας ...σταματα ξεκινα?🤣
      Χειροκινητο και το κεφαλακι σου ησυχο....
      Επαρχιαααα!

      Ολοι μου γραφουν αξιοπιστα τα αυτοματα και πεταγονται "πονεμενοι" με θεματα σε διαφορα forum και ομαδες στο fb...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13

    Latest posts made by anergos13

    • RE: DS7 CROSSBACK

      @ga said in DS7 CROSSBACK:

      τα ηλεκτρικά τους είναι γενικά για κλωτσιές. χτες που ήμουν εκεί για τον αισθητήρα ήρθε ds4 (πάρα πολύ ωραίο και στο καινούργιο το γκρι) μιας -το τονιζω- μιας μέρας που δεν κλειδωνε. έστρωσε τελικά με βγάλσιμο των πόλων αλλά του είπαν αν το ξανακάνει να πάνε για αναβάθμιση. σε 1 μέρας αυτοκίνητο. για όνομα του Θεού 1 μέρα και δεν είναι updated το αυτοκίνητο.

      Τα ιδια προβληματα απο τον Αυγουστο του 22 (οπως εχω αναφερει για DS4 φιλου που επεστραφει) ιδιες απαντησεις δινουν ακομα τα μαστορια ....

      Καλη υπομονη στους κατοχους....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Το Περιφημο προβλημα με τους τριγμους παραμενει αλυτο.....

      Η ταλαιπωρια συνεχιζεται και συνεχίζεται.....

      Πραγματικα κριμα για τους κατοχους....

      Επιεικως ανεπαρκης η Οδηγια αντιμετωπισης της Μαμας Toyota για την επισκευη οπως φαινεται....

      20230122_181332.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: NEW JEEP AVENGER

      230117082157_J2-1-1536x1024.jpeg.jpg

      Ξεκινά και στην ελληνική αγορά η διάθεση του νέου ηλεκτρικού Jeep, με το νέο μοντέλο να επωφελείται και από την κρατική επιδότηση.

      Ειδικότερα, το νέο προσθιοκίνητο Jeep Avenger, που αργότερα θα έρθει και 4κίνητο, διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 156 ίππων και 270 Nm, και μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh(50,8 kWh) που εξασφαλίζει αυτονομία 404 χλμ. (550 χλμ. σε αστικές συνθήκες).

      Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής κάνουν λόγο για 0-100 χλμ. σε 9,0 δλ. και τελική ταχύτητα 150 χλμ. Το νέο Jeep Avenger διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, πράγμα που σημαίνει ότι σε αντίστοιχης ισχύος φορτιστή θα γεμίσει την μπαταρία σε 5μιση ώρες, ενώ παράλληλα μπορεί να ταχυφορτιστεί με ισχύ 100 kW. Στην τελευταία περίπτωση, η φόρτισης της μπαταρίας από το 20% έως το 80% θα διαρκέσει 24 λεπτά.

      τιμές ανά έκδοση είναι:

      Avenger: €36.500 (*€27.500)
      Longitude: €38.000 (*29.000)
      Altitude: €40.000 (*31.000)
      Summit: €43.000 (*€34.000)

      Αρχισε η μαχη τιμων με τα θερμικα....

      Πολλοι υποψηφιοι θα μπουν σε σοβαρα διλήμματα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: NEW JEEP AVENGER

      @storm said in Jeep Avenger 2023 EV:

      Υπάρχει ήδη θέμα...καυτό... https://forum.4troxoi.gr/topic/100692/new-jeep-avenger/68

      ειναι στα νημα με τα μελλοντικα μοντελα....

      Δεν ανοίγουμε νέο θέμα αν υπάρχει το ίδιο. Η διαδικασία είναι ότι ένα topic που είναι στα Μελλοντικά μοντέλα μεταφέρεται στους κατασκευαστές όταν κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά. (mod)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      @marc-s110l said in Toyota Yaris Cross:

      Ήρωας είσαι!
      170 με αυτό? Χαχαχα

      178 !

      Και για να σταματησεις να υποθεσω...dragster.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

      Χθες οδήγησα 500 χλμ σε παράδρομούς εθνικής , επαρχιακό δρόμο και Εθνική οδό

      Ήμουν ο πιο γρήγορος δεν με προσπέρασε κανένας
      μόνο ενα Q7 , εκει που πήγαινα με 150 με πέρασε και ήρθε και κάθισε μπροστά μου με το πίσω φως ομίχλης αναμμένο😠
      τα πήρα ξέχασα την οικονομική οδήγηση (στα 150...) στο PWR λοιπόν και τέρμα το γκάζι
      Απο τα Μάλγαρα και μετα 160-178 ακριβώς που σε κόβει ο κόφτης

      Γύρισα Θεσσαλονίκη με 5,4 μέση κατανάλωση
      Μέχρι τα 150 ο αεροδυναμικός θόρυβος υποφέρεται
      στα 170 όμως δεν νοιώθεις να περνάς μέσα απο τον αέρα νοιώθεις σαν πανί ιστιοπλοϊκού με μελτέμια στα Αιγαίο , μαζεύεις τον αέρα!

      Α ξέχασα 4 άτομα και φορτωμένο μέχρι το πίσω παράθυρο...

      ΥΓ1 @christos_uoa εχω ίδιο φίλε κάνε υπομονή αξίζει ...
      ΥΓ2 αν κάνετε ταξίδια ξεχάστε τα ντίζελ , μια βασική corolla f/l με τα 140 άλογα που θα μπορεί να σκίζει τον αέρα και στα 170 👍 θα τα κάνει να φαίνονται τρακτέρ
      ΥΓ3 ... έκλεψα ...γιατί ενέδωσα στην επιθυμία της γυναίκας να περάσουμε απο παραλία Θεσσαλονίκης να δούμε τον στολισμό οπότε έπεσε η κατανάλωση😁 ... βάλτε 5,8 μέση κατανάλωση στο ταξίδι 👼

      Απο περιεργεια εχεις βρει τροπο να περασει τα 6lt ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Ford Puma 2019

      Ποστ "Κοσμημα" για το forum που αξιζει πραγματικα να γινει sticky...
      Η γραφη θυμισε παλαιους καλους 4τροχους.
      Παντα αντικειμενικος , μεστος και χιουμοριστας...
      Ευγε Βασιλη !!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Hyundai Ioniq

      Ευκολα μοιαζει με το TRoc παντως....

      20221211_134634.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @panormus772 said in Toyota Corolla Cross:

      Κάποιες πρώτες (12) μετρήσεις επιδόσεων για την CC:

      https://zeperfs.com/en/fiche10579-toyota-corolla-cross-2-0-cvt.htm

      40m 100-0m φρεναρισμα???
      Ψιλοαπαραδεκτο νουμερο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • RE: Nέο VW Tiguan

      @chris__7 said in Nέο VW Tiguan:

      Οτι πιο ζημιαρικο κυκλοφορει.Απο τοτε που πρωτοβγηκε.Ουτε ομορφο ειναι.

      η παλια αξιοπιστια η Ορδοδοξη εχει παει περιπατο απο ΠΑΝΤΟΥ...

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      anergos13
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr