-
Άσχετο, μια χαρά είναι το multipla....αμαξαρα.
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Υπάρχουν λοιπόν ανάμεσά μας άνθρωποι που βλέπουν την τροχήλατη κακοτεχνία το Υ ως όχι απλά υποφερτό/χρηστικό/εύκολο/VFM/γκατζετάμαξο/hype-άτο κτλ αλλά...πανέμορφο! Φαντάζομαι τα γούστα υπάρχουν σε όλα τα πράγματα, και εξηγείται γιατί κάποιοι αγόραζαν το Picasso, το PT Cruiser, το Multipla κτλ. Είναι αυτό που λένε "εδώ ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδάκια!"
δεν το κατάλαβα το σχόλιο σου.
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
H ellie πέταξε τις πατερίτσες και πήγε στα εγκαίνια
Το cybertruck σε αυτές τις λήψεις απο το ύψος των ματιών πεζού είναι τέλειο
σχήμα μέγεθος εμφάνιση παρουσία όλα άριστα !
και όποιος βγάλει αυτή τη σχάρα σε παραγωγή θα ξεσκιστεί να πουλάει .Περισσοτερο φερνει σε Pyramis inox απορροφητηρα...
-
@anergos13 said in TESLA FORUM:
Περισσοτερο φερνει σε Pyramis inox απορροφητηρα...
Απόψεις είναι αυτές
εγω βλέπω το πιο γ@μ@το σχήμα του 21ου αιώνα , μέχρι που άρχισα να παίζω τζόκερ -
@monman2 said in TESLA FORUM:
@anergos13 said in TESLA FORUM:
Περισσοτερο φερνει σε Pyramis inox απορροφητηρα...
Απόψεις είναι αυτές
εγω βλέπω το πιο γ@μ@το σχήμα του 21ου αιώνα , μέχρι που άρχισα να παίζω τζόκερEδειξα φωτο σε μελος της αναξιοπαθουσης και κατατρεγμενης ομαδας που λατρευουν τα αγροτικα τογιοτα και χιουνται αξεντ , που τριγυρνουσε στη γειτονια για παλιοσιδερα και αν μπορουσε να κλεψει και τιποτα , ενθουσιαστηκε με την σχαρα καθως ευκολα θα μπορουσε να γινει διωροφο , οταν δε του εξηγησα οτι ειναι ηλεκτρικο με ρωτησε αν θα μπορουσε να φορτιζει με ρευματοκλοπη , λεγοντας του φυσικα και θα μπορουσε , ενθουσιαστηκε . Βλεπω να ειναι το κατεξοχην αυτοκινητο των ρομα .
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το Performance έχει το drift mode που μετατρέπει το Υ (και το αντίστοιχο 3) σε πισωκίνητο κι απενεργοποιεί τελείως το ESP και το antispin. Αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικό σε στροφιλίκι. Αλλά επειδή δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος.
Σχόλιο από τον πισωκίνητο πάλαι ποτέ σάμπα.
Θλίβομαι..... -
@cirus said in TESLA FORUM:
αν θα έπαιρνα μεγάλο ηλεκτρικό μονο τεσλα θα ήταν
γιατι είναι καλύτερο από όλα τα αλλα σε όλους σχεδον τους τομείς και παράλληλα είναι και φτηνότερο.Τα τεστ πάντως άλλα λένε. Ότι είναι φτηνότερα όμως, συνήθως είναι.
-
@xenos said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το Performance έχει το drift mode που μετατρέπει το Υ (και το αντίστοιχο 3) σε πισωκίνητο κι απενεργοποιεί τελείως το ESP και το antispin. Αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικό σε στροφιλίκι. Αλλά επειδή δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος.
Σχόλιο από τον πισωκίνητο πάλαι ποτέ σάμπα.
Θλίβομαι.....Θλίβεσαι που γουστάρω ακόμα πλαγιολισθήσεις; Γιατί ρε Ξένε, δε μας πήραν και τα χρόνια. Εδώ έκανα με το πατρικό Grand Vitara.
-
Θλίβομαι που από mx κατέληξες να σου αρέσουν οι ηλεκτρικές σκούπες.
-
...και μάλιστα οι συγκεκριμένες σκούπες που είναι φανερό οτι φτιάχτηκαν από ανθρώπους που δε γουστάρουν τα αυτοκίνητα όπως είναι σήμερα! Απευθύνονται βέβαια και στο αντίστοιχο κοινό, που δε θέλει τίποτα μηχανικό αλλά βλέπει τα αυτοκίνητα ως γκάτζετ. Σημεία των καιρών.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
αν θα έπαιρνα μεγάλο ηλεκτρικό μονο τεσλα θα ήταν
γιατι είναι καλύτερο από όλα τα αλλα σε όλους σχεδον τους τομείς και παράλληλα είναι και φτηνότερο.Τα τεστ πάντως άλλα λένε. Ότι είναι φτηνότερα όμως, συνήθως είναι.
εγώ από τα υπόλοιπα ηλεκτρικα το βρίσκω το καλύτερο στην σύγκριση.
εχει τους πιο γρήγορους φορτιστές και την πιο γρήγορη φόρτιση γιατι οι μπαταρίες του υπερεχουν του ανταγωνισμού και το πιο έξυπνο συστημα κλιματισμού που είναι big deal στα ηλεκτρικά.
Τωρα από εκεί και πέρα διαβασέ το οπως θες. εγω δεν εχω προκαταληψη με κανεναν ανθρωπο και μάρκα. Χεστηκα αν είναι η tesla ή αλλη. Μονο ο καταναλωτης σαν εμένα με ενδιαφέρει . Και γω σαν καταναλωτης βλέπω ότι υπερέχει όλων των υπολοίπων ηλεκτρικών και είναι και φτηνότερα. Σιγουρα σε συναρμογή και ομορφιά δεν είναι τα καλύτερα....... αλλά σε όλα τα βασικά εναντι των ανταγωνιστών υπερέχει ακόμα.
Μακάρι να την φτάσουν και ξεπεράσουν και να γίνουν και οι άλλοι φτηνότεροι
-
Για τους αρνητές του δύσπιστους τους σκεπτικιστές προτείνω εντατική μελέτη του Tony Seba
https://twitter.com/tonyseba?lang=elΟ τύπος πέφτει "κέντρο" στις προβλέψεις του οχι στο περίπου
πχ πριν 10 χρόνια είχε προβλέψει οτι η τιμή των μπαταριών θα πέσει απο τα 500$ ανα Κwh σε 100 το 2023 , επιβεβαιώθηκε ακριβώς!Εξπερ μελετητής των S καμπυλών εχει δει οτι το σημείο 0 θα είναι η στιγμή που θα δοθεί άδεια απο τις αρχές για την αυτόνομη οδήγηση .
Την στιγμή εκείνη ηλεκτροκίνηση και υπηρεσίες on demand θα προσφέρουν στους λαούς το κοινόχρηστο αγαθό των υπηρεσιών μετακίνησης με συνδρομή .Πλούσιοι και φτωχοί θα μπορούν με αντίτιμο αντίστοιχο των συνδρομών κινητής τηλεφωνίας -γιατί το κόστος μετακίνησης θα πέσει 10-20 φορές- να εχουν ενα cybertruck για να πάνε με τον @gatoz εκδρομή στα βουνά ή ενα πλαντ με το πακέτο πίστας να πάνε με τον @realzeus στην πίστα των Σερρών.
Η τεχνολογία θα φέρει τον αληθινό και γνήσιο κομμουνισμό που πρόβλεψε ο Marx! και μόνο ο Ελον Μασκ και ο Σι Τζινπίνγκ κατανόησαν τα βαθύτερα νοήματα του Κεφαλαίου!
Οι υπόλοιποι θα υποστούν τα δεινά της αμετροέπειας τους και θα καταρρεύσουν, ο Τόνυ προβλέπει 75% μείωση πωλήσεων μέχρι το 2030.
80Μ πωλήθηκαν φέτος αρα το 2030 μόνο 20Μ θα πουληθούν παγκοσμίως όλα EV βέβαια 50/50 Tesla /BYD οι υπόλοιποι θα γίνουν μπουτίκ . -
@cirus said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
αν θα έπαιρνα μεγάλο ηλεκτρικό μονο τεσλα θα ήταν
γιατι είναι καλύτερο από όλα τα αλλα σε όλους σχεδον τους τομείς και παράλληλα είναι και φτηνότερο.Τα τεστ πάντως άλλα λένε. Ότι είναι φτηνότερα όμως, συνήθως είναι.
εγώ από τα υπόλοιπα ηλεκτρικα το βρίσκω το καλύτερο στην σύγκριση.
εχει τους πιο γρήγορους φορτιστές και την πιο γρήγορη φόρτιση γιατι οι μπαταρίες του υπερεχουν του ανταγωνισμού και το πιο έξυπνο συστημα κλιματισμού που είναι big deal στα ηλεκτρικά.
Τωρα από εκεί και πέρα διαβασέ το οπως θες. εγω δεν εχω προκαταληψη με κανεναν ανθρωπο και μάρκα. Χεστηκα αν είναι η tesla ή αλλη. Μονο ο καταναλωτης σαν εμένα με ενδιαφέρει . Και γω σαν καταναλωτης βλέπω ότι υπερέχει όλων των υπολοίπων ηλεκτρικών και είναι και φτηνότερα. Σιγουρα σε συναρμογή και ομορφιά δεν είναι τα καλύτερα....... αλλά σε όλα τα βασικά εναντι των ανταγωνιστών υπερέχει ακόμα.
Μακάρι να την φτάσουν και ξεπεράσουν και να γίνουν και οι άλλοι φτηνότεροι
Τα αποτελέσματα των συγκριτικών δοκιμών των ξένων περιοδικών βλέπω απλά. Εκεί συγκρίνουν όμως κυρίως τα ίδια τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Το δίκτυο φορτιστών της Tesla όντως δεν έχει αντίπαλο.
-
Ο Σέμπα δε λέει κάτι το καινούργιο. Κάθε λίγο μια καινούργια τεχνολογία/προϊόν αναδύεται, και κυριεύει την αγορά, ρίχνοντας στο καναβάτσο τον προηγούμενο εντός 5-10 ετών.Το έχουμε ζήσει δεκάδες φορές, σταχυολογώ μερικές:
Από το φιλμ στις ψηφιακές μηχανές, από τις ασπρόμαυρες τιβί στις έγχρωμες και μετά στις LCD, από τα απλά κινητά στα ζμαρτ, από τις λάμπες πυράκτωσης στις φθορισμού και μετά στις λεντ, από τα 8mm στο super8mm, στο vhs και τέλος στο ψηφιακό, κοκ.
Ε, τώρα θα γίνει το ίδιο και με τα ηλεκτρικά ιχ, τόσο απλά. Βρισκόμαστε ενώπιον μιας ακόμη αλλαξοπαιχνιδιάς. -
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
αν θα έπαιρνα μεγάλο ηλεκτρικό μονο τεσλα θα ήταν
γιατι είναι καλύτερο από όλα τα αλλα σε όλους σχεδον τους τομείς και παράλληλα είναι και φτηνότερο.Τα τεστ πάντως άλλα λένε. Ότι είναι φτηνότερα όμως, συνήθως είναι.
εγώ από τα υπόλοιπα ηλεκτρικα το βρίσκω το καλύτερο στην σύγκριση.
εχει τους πιο γρήγορους φορτιστές και την πιο γρήγορη φόρτιση γιατι οι μπαταρίες του υπερεχουν του ανταγωνισμού και το πιο έξυπνο συστημα κλιματισμού που είναι big deal στα ηλεκτρικά.
Τωρα από εκεί και πέρα διαβασέ το οπως θες. εγω δεν εχω προκαταληψη με κανεναν ανθρωπο και μάρκα. Χεστηκα αν είναι η tesla ή αλλη. Μονο ο καταναλωτης σαν εμένα με ενδιαφέρει . Και γω σαν καταναλωτης βλέπω ότι υπερέχει όλων των υπολοίπων ηλεκτρικών και είναι και φτηνότερα. Σιγουρα σε συναρμογή και ομορφιά δεν είναι τα καλύτερα....... αλλά σε όλα τα βασικά εναντι των ανταγωνιστών υπερέχει ακόμα.
Μακάρι να την φτάσουν και ξεπεράσουν και να γίνουν και οι άλλοι φτηνότεροι
Τα αποτελέσματα των συγκριτικών δοκιμών των ξένων περιοδικών βλέπω απλά. Εκεί συγκρίνουν όμως κυρίως τα ίδια τα αυτοκίνητα μεταξύ τους. Το δίκτυο φορτιστών της Tesla όντως δεν έχει αντίπαλο.
οταν πέρνεις tesla ομως σαν ιδιοκτήτης λογαριάζεις και πράγματα οπως οι φορτιστές και το κόστος και εκεί υπερτερει πολύ εναντι του ανταγωνισμού
αν βγάζαμε έξω αυτά τα 2 και γω δεν θα το επελεγα, χαιρω πολύ!!! τα HUYNDAI IONIC και KIA EV6 είναι πολύ πιο όμορφα και υπέροχα σε σχεση με το αδιαφορο (για μενα) αισθητικά tesla 3 αλλά δες τιμές και δικτυο φορτιστών στην Ελλάδα...........
όπως είπα για εναν αγοραστή παίζουν και αλλα πράγματα ρόλο που δεν τα βάζουν στα συγκριτικά.............
στα μεγάλα περιμένει αντίπαλό από κινα (BYD), αυτή την στιγμή δεν έχει αντίπαλο.
ΜΟΝΟ στα μικρά ηλεκτρικά υπάρχει χώρος για τους άλλους γιατι πολύ απλά η Tesla δεν βγάζει μικρά αμάξια. Ακόμα και το 2 που ΘΑ βγαλει μικρομεσαίο θα είναι όταν βγει. (Αμερικανοι, δεν ασχολούνται με μικρά δυστηχώς)
-
Για τους Ευρωπαίους σκούρα τα πράγματα ακόμα.
Αν θα έβαζα τα χρήματα μου κάπου ως τον πιο υποσχόμενο ευρωπαίο κατασκευαστή ηλεκτρικών που εχει προοπτικές να πουλήσει καλά, στην FIAT του Stellantis group θα πόνταρα
-
@cirus said in TESLA FORUM:
οταν πέρνεις tesla ομως σαν ιδιοκτήτης λογαριάζεις και πράγματα οπως οι φορτιστές και το κόστος και εκεί υπερτερει πολύ εναντι του ανταγωνισμού
αν βγάζαμε έξω αυτά τα 2 και γω δεν θα το επελεγα, χαιρω πολύ!!! τα HUYNDAI IONIC και KIA EV6 είναι πολύ πιο όμορφα και υπέροχα σε σχεση με το αδιαφορο (για μενα) αισθητικά tesla 3 αλλά δες τιμές και δικτυο φορτιστών στην Ελλάδα...........Δεν διαφωνώ σε αυτά, αλλά για μένα το ότι όλα γίνονται μέσα από ένα τεράστιο tablet στο κέντρο είναι deal breaker. Συν των προβλημάτων στην ποιότητα και ότι μισώ τον Μασκ, αλλά το τελευταίο είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
-
ΜΟΝΟ στα μικρά ηλεκτρικά υπάρχει χώρος για τους άλλους γιατι πολύ απλά η Tesla δεν βγάζει μικρά αμάξια.
Τώρα δεν βγάζει. Με τη φόρα που έχει πάρει και το χρήμα που μαζεύει, είναι θέμα χρόνου να βγάλει ΚΑΙ μικρά. Γενικά να βγάλει το οτιδήποτε. Να θυμίζω ότι έχει πει για 20 εκ. πωλήσεις το χρόνο σε 10 χρόνια. Για να πουλάς 20 εκ. το χρόνο, πρέπει να έχεις απ' όλα (και οι άλλοι να κοιμούνται με τα τσαρούχια στο διηνεκές βέβαια...)
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@xenos said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Το Performance έχει το drift mode που μετατρέπει το Υ (και το αντίστοιχο 3) σε πισωκίνητο κι απενεργοποιεί τελείως το ESP και το antispin. Αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα για το ποιο είναι πιο διασκεδαστικό σε στροφιλίκι. Αλλά επειδή δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, δεν μπορώ να είμαι απόλυτος.
Σχόλιο από τον πισωκίνητο πάλαι ποτέ σάμπα.
Θλίβομαι.....Θλίβεσαι που γουστάρω ακόμα πλαγιολισθήσεις; Γιατί ρε Ξένε, δε μας πήραν και τα χρόνια. Εδώ έκανα με το πατρικό Grand Vitara.
btw, ωραίο το άρθρο σου για το model 3 rwd lfp
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
οταν πέρνεις tesla ομως σαν ιδιοκτήτης λογαριάζεις και πράγματα οπως οι φορτιστές και το κόστος και εκεί υπερτερει πολύ εναντι του ανταγωνισμού
αν βγάζαμε έξω αυτά τα 2 και γω δεν θα το επελεγα, χαιρω πολύ!!! τα HUYNDAI IONIC και KIA EV6 είναι πολύ πιο όμορφα και υπέροχα σε σχεση με το αδιαφορο (για μενα) αισθητικά tesla 3 αλλά δες τιμές και δικτυο φορτιστών στην Ελλάδα...........Δεν διαφωνώ σε αυτά, αλλά για μένα το ότι όλα γίνονται μέσα από ένα τεράστιο tablet στο κέντρο είναι deal breaker. Συν των προβλημάτων στην ποιότητα και ότι μισώ τον Μασκ, αλλά το τελευταίο είναι καθαρά προσωπικό θέμα.
ουτε εμένα δεν μαρέσει καθόλου αυτο συμφωνώ, με ενοχλει. απλά δεν είναι και deal braker (για μενα)
τα προβλήματα στην ποιοτητα υπάρχουν, αλλά έχουν διορθωθει ως ενα βαθμό, παλιότερα ήταν πολύ χειρότερα.
για τον μασκ είναι προσωπικό σου οπότε δεν θα πω κάτι να σου αλλάξω γνώμη. Για μένα έχει αποδείξει οτι είναι ιδιοφυία σε ιδέες και μαρκετινγκ και το έχει αποδείξει πολλάκις, οχι μια και 2. Δεν περίμενα την τεσλα να βγάλω συμπέρασμα για αυτό!!!!! Απλά η τεσλα είναι ενα ακόμα από τα πολλα project που διεπρεψε που ξεφτίλισε τις παραδοσιακές βιομηχανίες που τον κοροιδευαν οταν πήρε την τέσλα και μίλαγε για ηλεκτρικα αυτοκίνητα
Βλέπουμε ξεκάθαρα τώρα να τον ακολουθούν και να προσπαθουν να τον φτάσουν.
Μια ηλεκτρική mustang πχ πουλιέται πχ αυτή την στιγμή από την ford στο 1/3 της τιμής που κοστίζει στην ford να την παράξει. Το ίδιο πάνω κάτω ισχύει για VW, Stellantis, HYUNDAI κτλ
Μπαίνουν όλοι μέσα και προσπαθούν να ακολουθήσουν και να κάνουν πιο φτηνη την μαζική παραγωγή των μοντέλων τους
οσο hater και να είναι κάποιος αυτά είναι facts δεν μπορει να τα αμφισβητήσει κάποιος.
αλλα επιτευματα του (paypal αλλαξε τον τρόπο που λειτουργεί το παγκόσμιο οικονομικό συστημα), spacex (επαχρησιμοποιούμενοι πύραυλοι όταν επίσης όλοι γέλαγαν και έλεγαν ότι δεν είναι εφικτό και συμφέρον στην επιφανεια της γης και ότι θα είναι αποτυχία, πήρε τα αμερικάνικα συμβόλαια κτλ), Starlink ( ο Inmarsat με το satellite internet από γεωστατικούς δορυφόρους κλαίει στην γωνία και είμαστε στην αρχή που δεν έχει κάλυψη ακόμα παντού με τους low orbit satellites)
Με ότι χαζομάρα πει, σκεφτει ακόμα και στο χ3σιμο, επενδυτές είναι έτοιμοι να βάλουν τα χρήματα τους να τον υποστηρίξουν. Πως μπορείς να πεις ότι δεν είναι αν μη τι άλλο επενδυτική ιδιοφυία????????????????
Μεχρι και εβγαλε μια αηδία φορτηγάκι με αλεξίσφαιρα τζαμια!!!! και θα πουλήσει τρελά!!!! λες και τρολάρει ο άτιμος!!!! lol
TESLA FORUM