Καλημέρα.
Χθες το μεσημέρι είδα για πρώτη φορά το tiggo 4, στις εγκαταστάσεις της ΕΚΚΑ του Γέρακα, και έκανα test drive την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση. Συνοπτικά οι εντυπώσεις μου είναι:
-Εξωτερικά δεν μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο ενώ το Λευκό Περλέ του test drive θεωρώ ότι του πηγαίνει πολύ.
-Εσωτερικά η σχεδίαση και η απτή ποιότητα κατασκευής/εργονομία κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά τη γνώμη μου εφάμιλλά ή και καλύτερα από το T-Roc πχ και φυσικά πολύ ανώτερα από Toyota YC κλπ. Το κάθισμα το οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ικανοποιητικό εύρος. Δεν δυσκολεύτηκα να βρω θέση οδήγησης που να με βολεύει. Το υποβραχιόνιο δεν ρυθμίζεται κατά μήκος και ύψος. Το πλήκτρα στο τιμόνι δεν είναι αφής αλλά κανονικά. O κλιματισμός ρυθμίζεται από ξεχωριστό πάνελ αφής, σχεδόν ίδιο με αυτό των T-Roc και T-Cross. Η οθόνες μου έκαναν καλή εντύπωση, ενώ η κάμερα 540 είναι εκπληκτική τόσο σε ανάλυση, όσο και σε εύρος κάλυψης. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί, ο χώρος αποσκευών μάλλον μέτριος με τη 12V μπαταρία να προεξέχει και να κλέβει χώρο.
-Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, με καλή ορατότητα μπροστά-πλάγια, μέτρια πίσω. Η ορατότητα βελτιώνεται με την ενεργοποίηση της κάμερας κάθε φορά που βγάζουμε φλας. Το τιμόνι στο sport mode έχει ικανοποιητικό βάρος και μπορεί να ρυθμιστεί εκεί ανεξάρτητα από το mode των υπόλοιπων συστημάτων. Το γκάζι του αυτοκινήτου είναι προοδευτικό, ενώ τα φρένα μου φάνηκε ότι πιάνουν κάπως απότομα. Πατώντας τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο επιταχύνει πολύ εντυπωσιακά, χωρίς σχεδόν καθόλου lag σε σύγκριση με άλλα αυτόματα (T-Roc, C4 και 2008 που έχω οδηγήσει πρόσφατα). Η μοναδική φορά που ακούστηκε ο θερμικός ήταν όταν με sport mode, πάτησα τέρμα το γκάζι. Στις στροφές η αίσθηση μου φάνηκε ΟΚ, ίσως λίγο κατώτερη από τα T-Roc, C4 και 2008. Βέβαια το αυτοκίνητο το πήγα μέχρι 80-90 ΚΜΗ, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος στους επιτόπιους ελιγμούς και το παρκάρισμα μου φάνηκε μια χαρά, με την κάμερα να κλέβει πάλι την παράσταση.
Ζήτησα προσφορά για λευκό χρώμα και δεν χρεώθηκα επιπλέον με το τελικό κόστος να είναι 25.090€. Τα αυτοκίνητα θα είναι Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου, ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
Προσωπικά, αυτό που διαπίστωσα για άλλη μια φορά, είναι ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο η οδήγηση σε χειροκίνητο αυτοκίνητο και ότι τα αυτόματα μου προκαλούν βαρεμάρα, αυτό βέβαια είναι θέμα για άλλο τόπικ.
Τελειώνοντας, εκτιμώ ότι το αυτοκίνητο θα πουλήσει τρελά στην Ελλάδα καθώς έχει και χρηματοδοτικό με ονομαστικό επιτόκιο 3,99%.
Best posts made by dimitris741
-
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.
-
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Είναι διαθέσιμη η μπροσούρα και αν είδα καλά γράφει ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών (Independent Multi-Link)
Ελπίζω να είναι ακριβές.
https://chery-moustakas.gr/tiggo4/.
Αύριο το μεσημέρι έχω κλείσει test-drive και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις. -
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το αυτοκίνητο είναι το υβριδικό, μόνο αυτό έρχεται στην Ελλάδα. Το φρένο δαγκώνει πολύ δυνατά και θέλει προσοχή μέχρι να το συνηθίσεις. Για την κατανάλωση δεν έχω εικόνα, αλλά το αυτοκίνητο έδειχνε μέση 6,8 Lt/100.
-
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@tkin73 said in Chery Forum:
Καλό είναι και σε ταχύτητες ταξιδιού παίζει στα ίσα τα ευρωπαϊκά και εννοείται καλύτερο από Τογιότα.
Υπάρχει κάποιο Video ή test του αυτοκινήτου σε ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ, γιατί από το ψάξιμο που έχω κάνει, το μέγιστο που έχω βρει είναι τα 110 ΚΜΗ. Όσον αφορά στα Toyota, γνωστός μου, πριν 1,5 Χρόνο πούλησε VW Passat του 2006, 2000 FSI 150HP και αγόρασε Toyota YC. Στο πρώτο μεγάλο ταξίδι νόμιζε ότι έχει ξεχάσει παράθυρο ανοιχτό. Επίσης έφαγε ένα δίμηνο στο συνεργείο για διαρροή στο σύστημα ψύξης. Βέβαια η οικονομία καυσίμου σε συνθήκες πόλης είναι εξαιρετική.
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χθες το απόγευμα το ζήτημα λύθηκε. Πιθανότατα υπήρξε πρόβλημα στους servers της Vw. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.
-
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ξαναγράφω στο forum μετά από 15 χρόνια και 170.000κμ καθώς σκέφτομαι να αλλάξω το golf 6 1.4 160 6sp high line. Χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό, βλέποντας τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά μέχρι τα 31.000€.
Όσον αφορά το συγκριμένο αυτοκίνητο, τόσο οι προδιαγραφές του όσο και ο εξοπλισμός του είναι εντυπωσιακά. Βέβαια δεν ξέρουμε σε 5, 10, 15 χρόνια τι υποστήριξη θα υπάρχει σε ανταλλακτικά και τεχνικούς. Για το golf μου ακόμα και τώρα, δεν υπάρχει κανένα θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά, ενώ είναι δεκάδες οι τεχνικοί που γνωρίζουν το αυτοκίνητο και μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
Αυτό που θα ήθελα να δω με το tiggo 4 hev, είναι να πως θα πάει από την Αθήνα στην Τρίπολη και ειδικότερα πως θα ανέβει την ανηφόρα του Αρτεμισίου, με τη ταχύτητα και με πόσο θόρυβο. -
RE: Chery Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@lap said in Chery Forum:
Πες και κάνα τζόκερ να σε κληροδοτήσω, μόλις βγήκε σχετικό βίντεο.
Αυτός που δεν ξέρω απο ποια χώρα είναι κάνει τεστ σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάει κάπου στα άγρια μεσάνυχτα με 110 και γυρνάει με 130 (κάτι παίχτηκε εκεί που πήγε αλλά δεν μας νοιάζει) και γράφει 5,7λ/100 χλμ
Ενδιαφέρον test. Είναι από Μαλαισία. Αναφέρει Αεροδυναμικούς θορύβους από τα 110ΚΜΗ, αλλά όχι θόρυβο από τον κινητήρα, ενώ δεν λέει τίποτα για απώλεια ισχύος. Για Joker κρατάω τα νούμερα για τον εαυτό μου....

-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Που καταλήξατε;
Το T-Roc Dream το απορρίψατε;Ακόμα δεν έχω καταλήξει…..Έχω κάνει test drive σε T-roc 1.5 dsg (έκδοση Dream), σε golf 1.5 116 dsg, σε Citronen C4 145, σε Peugeot 2008 145 και σε Tiggo 4. Μετά από κάθε test drive, μπαίνοντας και οδηγώντας το golf μου, αισθανόμουν ότι δεν αξίζει τα χρήματα η μετάβαση σε καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά αυτόματο. Η λογική βέβαια λέει, ότι μετά από 15 χρόνια και 170.000ΚΜ θα πρέπει να αντικατασταθεί το αυτοκίνητο. Από αυτά που οδήγησα είμαι πιο κοντά στο T-roc. Προσπαθώ να προγραμματίσω test drive με leon fr (χειροκίνητο) και Α3 (αν και η διαμόρφωση που μου αρέσει κοστίζει 35.000€ που ξεπερνούν τον προϋπολογισμό μου
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Μετά από κάθε test drive, μπαίνοντας και οδηγώντας το golf μου, αισθανόμουν ότι δεν αξίζει τα χρήματα η μετάβαση σε καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά αυτόματο.
+1000
Edit: Αν ισχύει αυτό που βλέπω Audi A3 mild hybrid Stronic 1.5 150 inspire plus στα 28.980€ ... καλοταξιδο τότε το νέο σου Audi !
Έχεις δίκιο δεν θεωρώ ότι δίνοντας 30.000€ για ένα καινούργιο αυτοκίνητο αξίζει τον κόπο. Το T-roc πιστεύω ότι μου άρεσε περισσότερο από το golf 8 γιατί βασίζεται στο golf 7 το οποίο είναι πιο κοντά στο golf 6. Ίσως να φταίει και η ηλικία μου (σχεδόν 52), παρόλο που γενικά είμαι πάρα πολύ εξοικειωμένος με τη σύγχρονη τεχνολογία και μου αρέσει να ασχολούμαι με αυτήν. Το Α3 που μου αρέσει είναι με Εσωτερικό "S" με σπορ καθίσματα σε Μαύρο Dinamica microfiber/δερματίνη (που συμπεριλαμβάνει το ambient light pro) με κόκκινες ραφές, μόνο 35.000€, με μονοζωνικό κλιματισμό, 16 ζάντες, χωρίς κάμερα οπισθοπορείας, Navi, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, blind spot…κλπ Πανάκριβο, αλλά, για μένα το εσωτερικό του είναι πανέμορφο.
Latest posts made by dimitris741
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Χθες το απόγευμα το ζήτημα λύθηκε. Πιθανότατα υπήρξε πρόβλημα στους servers της Vw. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@sabas_thess said in VW FORUM:
Όλα αυτά προϋποθέτουν την υδρόγειο ενεργεί.
Ευχαριστώ. Η υδρόγειος είναι σκιασμένη. Θα το κοιτάξω παρόλα αυτά.
-
RE: VW FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα. Παρέλαβα το T-roc DREAM στις 26 Νοε 25. Από τις 16 Δεκ και μετά η εφαρμογή Volkswagen δεν συγχρονίζει με το όχημα. Δοκίμασα απεγκατάσταση/εγκατάσταση εφαρμογής, reset στο infotaitment του αυτοκινήτου, αλλαγή χρήστη και ξανά log in βασικού χρήστη, reset privacy settings κλπ. Ούτε από το pc έχω καλύτερη τύχη. Τώρα η εφαρμογή μου στέλνει το εξής μήνυμα: "Προσωρινά, δεν είναι δυνατός ο χειρισμός μέσω της εφαρμογής". " Ενδέχεται να παρατηρείται πρόβλημα διακομιστή αυτήν τη στιγμή. Προσπαθήστε ξανά αργότερα.¨ Έχει κανείς άλλος αντίστοιχο πρόβλημα? Ευχαριστώ.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Καλημέρα, πρέπει να υπάρχιε αρκετό στοκ πάντως στο dream.
Εγώ είχα πάρει αρχική προσφορά 31.000 πριν 1,5 μήνα περίπου και μου έστειλαν την προγουμενη εβδομάδα στα 30200 και χθες 29700.
Οπότε αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δώσει κάποιο reference αν του εχουν δωσει πιο μεγάλξ προσφορά, μπας και του το ρίξουν περισσότερο.
Αν επιτρέπεται από ποια αντιπροσωπεία ?
Καραλελέκης - Αλεξανδρούπολη
Ευχαριστώ.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Καλημέρα, πρέπει να υπάρχιε αρκετό στοκ πάντως στο dream.
Εγώ είχα πάρει αρχική προσφορά 31.000 πριν 1,5 μήνα περίπου και μου έστειλαν την προγουμενη εβδομάδα στα 30200 και χθες 29700.
Οπότε αν κάποιος ενδιαφέρεται μπορεί να δώσει κάποιο reference αν του εχουν δωσει πιο μεγάλξ προσφορά, μπας και του το ρίξουν περισσότερο.
Αν επιτρέπεται από ποια αντιπροσωπεία ?
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@A-d-P , @fanis75 Σας ευχαριστώ για τις ευχές.
@vangelis1 said in VW T-Roc:
Τέλος επειδή είναι η πρώτη φορά που οδηγάω αυτόματο, εκτός από το kickdown ή τα paddles αν θέλω να κατεβάσω ταχύτητα δηλαδή να ανεβάσει στροφές το αυτοκίνητο (για προσπέραση π.χ.) υπάρχει άλλος τρόπος;
Ρώτησα το ίδιο ακριβώς στο test drive και μου είπαν ότι αν πιέσω τον λεβιέ προς τα πίσω μπαίνει σε Sport mode για κάποια δευτερόλεπτα. Οπότε το κάνεις έχεις ταχύτερο kickdown και απόκριση Κινητήρα για το προσπέρασμα, ενώ μετά από μερικά δευτερόλεπτα επανέρχεται στο D. Το δοκίμασα στα Test Drive και δουλεύει ικανοποιητικά.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dettol, @antoniokon, @criuser, @vangelis1 Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις ευχές.
Όσον αφορά στην ευρυχωρία το του T-roc σε σύγκριση με το Scross, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti το T-roc υπερισχύει παντού εκτός από τον χώρο για τα γόνατα των πίσω.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Suzuki-S-Cross-14-BoosterJet-Hybrid-2WD_271762_89101.asp
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Ananewmeno-VW-T-Roc-1-5-TSI-EVO-150-PS-DSG_228402_53695.aspΣαν αίσθηση δεν έχω άποψη, καθώς έχω μπει μια μόνο φορά σε Scross πριν αρκετούς μήνες.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο κύβος ερρίφθη. Την Τετάρτη έκλεισα το T-Roc Dream σε χρώμα ascot grey για 30.370€ με το κλειδί στο χέρι. Πιθανότατα ένα από τα τελευταία που βγήκαν από την γραμμή παραγωγής, καθώς κατασκευάστηκε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο είναι στην Ελλάδα και αναμένεται το έχω στα χέρια μου σε 15-20 ημέρες. Το έχω κάνει test-drive 3 φορές και μου άρεσε περισσότερο από τους άλλους υποψηφίους και σε εμένα και στο έτερον ήμισυ. Για την Ιστορία οι άλλοι υποψήφιοι ήταν το Citroen C4 (πολύ κοντά) το Peugeot 2008 και από κλασικό Hatch το Seat Leon.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimitris741 said in VW T-Roc:
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Μετά από κάθε test drive, μπαίνοντας και οδηγώντας το golf μου, αισθανόμουν ότι δεν αξίζει τα χρήματα η μετάβαση σε καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά αυτόματο.
+1000
Edit: Αν ισχύει αυτό που βλέπω Audi A3 mild hybrid Stronic 1.5 150 inspire plus στα 28.980€ ... καλοταξιδο τότε το νέο σου Audi !
Έχεις δίκιο δεν θεωρώ ότι δίνοντας 30.000€ για ένα καινούργιο αυτοκίνητο αξίζει τον κόπο. Το T-roc πιστεύω ότι μου άρεσε περισσότερο από το golf 8 γιατί βασίζεται στο golf 7 το οποίο είναι πιο κοντά στο golf 6. Ίσως να φταίει και η ηλικία μου (σχεδόν 52), παρόλο που γενικά είμαι πάρα πολύ εξοικειωμένος με τη σύγχρονη τεχνολογία και μου αρέσει να ασχολούμαι με αυτήν. Το Α3 που μου αρέσει είναι με Εσωτερικό "S" με σπορ καθίσματα σε Μαύρο Dinamica microfiber/δερματίνη (που συμπεριλαμβάνει το ambient light pro) με κόκκινες ραφές, μόνο 35.000€, με μονοζωνικό κλιματισμό, 16 ζάντες, χωρίς κάμερα οπισθοπορείας, Navi, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, blind spot…κλπ Πανάκριβο, αλλά, για μένα το εσωτερικό του είναι πανέμορφο.
Το εσωτερικό του T-Roc r-line το έχετε δει; Έχει και αυτό microfiber/δερμάτινη
!
Το εσωτερικό του T_roc Dream (Style ουσιαστικά) έχει καθίσματα με το microfiber (απομίμηση Alcantara) /δερμάτινη και μου αρέσει πολύ, αλλά το εσωτερικό του Α3 περισσότερο. Πάντως το golf 6 Highline που έχω έχει κανονικό Alcantara....Είναι κρίμα που το leon στην Ελλάδα δεν μπορεί να παραγγελθεί με το αντίστοιχο Dinamica Sport microfiber.
-
RE: VW T-Rocposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@dimitris741 said in VW T-Roc:
Μετά από κάθε test drive, μπαίνοντας και οδηγώντας το golf μου, αισθανόμουν ότι δεν αξίζει τα χρήματα η μετάβαση σε καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά αυτόματο.
+1000
Edit: Αν ισχύει αυτό που βλέπω Audi A3 mild hybrid Stronic 1.5 150 inspire plus στα 28.980€ ... καλοταξιδο τότε το νέο σου Audi !
Έχεις δίκιο δεν θεωρώ ότι δίνοντας 30.000€ για ένα καινούργιο αυτοκίνητο αξίζει τον κόπο. Το T-roc πιστεύω ότι μου άρεσε περισσότερο από το golf 8 γιατί βασίζεται στο golf 7 το οποίο είναι πιο κοντά στο golf 6. Ίσως να φταίει και η ηλικία μου (σχεδόν 52), παρόλο που γενικά είμαι πάρα πολύ εξοικειωμένος με τη σύγχρονη τεχνολογία και μου αρέσει να ασχολούμαι με αυτήν. Το Α3 που μου αρέσει είναι με Εσωτερικό "S" με σπορ καθίσματα σε Μαύρο Dinamica microfiber/δερματίνη (που συμπεριλαμβάνει το ambient light pro) με κόκκινες ραφές, μόνο 35.000€, με μονοζωνικό κλιματισμό, 16 ζάντες, χωρίς κάμερα οπισθοπορείας, Navi, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, blind spot…κλπ Πανάκριβο, αλλά, για μένα το εσωτερικό του είναι πανέμορφο.