Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 8
    • Groups 0

    dimitris741

    @dimitris741

    27
    Reputation
    2
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dimitris741 Unfollow Follow

    Best posts made by dimitris741

    • RE: Chery Forum

      Καλημέρα.
      Χθες το μεσημέρι είδα για πρώτη φορά το tiggo 4, στις εγκαταστάσεις της ΕΚΚΑ του Γέρακα, και έκανα test drive την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση. Συνοπτικά οι εντυπώσεις μου είναι:
      -Εξωτερικά δεν μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο ενώ το Λευκό Περλέ του test drive θεωρώ ότι του πηγαίνει πολύ.
      -Εσωτερικά η σχεδίαση και η απτή ποιότητα κατασκευής/εργονομία κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά τη γνώμη μου εφάμιλλά ή και καλύτερα από το T-Roc πχ και φυσικά πολύ ανώτερα από Toyota YC κλπ. Το κάθισμα το οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ικανοποιητικό εύρος. Δεν δυσκολεύτηκα να βρω θέση οδήγησης που να με βολεύει. Το υποβραχιόνιο δεν ρυθμίζεται κατά μήκος και ύψος. Το πλήκτρα στο τιμόνι δεν είναι αφής αλλά κανονικά. O κλιματισμός ρυθμίζεται από ξεχωριστό πάνελ αφής, σχεδόν ίδιο με αυτό των T-Roc και T-Cross. Η οθόνες μου έκαναν καλή εντύπωση, ενώ η κάμερα 540 είναι εκπληκτική τόσο σε ανάλυση, όσο και σε εύρος κάλυψης. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί, ο χώρος αποσκευών μάλλον μέτριος με τη 12V μπαταρία να προεξέχει και να κλέβει χώρο.
      -Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, με καλή ορατότητα μπροστά-πλάγια, μέτρια πίσω. Η ορατότητα βελτιώνεται με την ενεργοποίηση της κάμερας κάθε φορά που βγάζουμε φλας. Το τιμόνι στο sport mode έχει ικανοποιητικό βάρος και μπορεί να ρυθμιστεί εκεί ανεξάρτητα από το mode των υπόλοιπων συστημάτων. Το γκάζι του αυτοκινήτου είναι προοδευτικό, ενώ τα φρένα μου φάνηκε ότι πιάνουν κάπως απότομα. Πατώντας τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο επιταχύνει πολύ εντυπωσιακά, χωρίς σχεδόν καθόλου lag σε σύγκριση με άλλα αυτόματα (T-Roc, C4 και 2008 που έχω οδηγήσει πρόσφατα). Η μοναδική φορά που ακούστηκε ο θερμικός ήταν όταν με sport mode, πάτησα τέρμα το γκάζι. Στις στροφές η αίσθηση μου φάνηκε ΟΚ, ίσως λίγο κατώτερη από τα T-Roc, C4 και 2008. Βέβαια το αυτοκίνητο το πήγα μέχρι 80-90 ΚΜΗ, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος στους επιτόπιους ελιγμούς και το παρκάρισμα μου φάνηκε μια χαρά, με την κάμερα να κλέβει πάλι την παράσταση.
      Ζήτησα προσφορά για λευκό χρώμα και δεν χρεώθηκα επιπλέον με το τελικό κόστος να είναι 25.090€. Τα αυτοκίνητα θα είναι Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου, ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
      Προσωπικά, αυτό που διαπίστωσα για άλλη μια φορά, είναι ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο η οδήγηση σε χειροκίνητο αυτοκίνητο και ότι τα αυτόματα μου προκαλούν βαρεμάρα, αυτό βέβαια είναι θέμα για άλλο τόπικ.
      Τελειώνοντας, εκτιμώ ότι το αυτοκίνητο θα πουλήσει τρελά στην Ελλάδα καθώς έχει και χρηματοδοτικό με ονομαστικό επιτόκιο 3,99%.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Είναι διαθέσιμη η μπροσούρα και αν είδα καλά γράφει ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών (Independent Multi-Link) 😮 Ελπίζω να είναι ακριβές.
      https://chery-moustakas.gr/tiggo4/.
      Αύριο το μεσημέρι έχω κλείσει test-drive και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Το αυτοκίνητο είναι το υβριδικό, μόνο αυτό έρχεται στην Ελλάδα. Το φρένο δαγκώνει πολύ δυνατά και θέλει προσοχή μέχρι να το συνηθίσεις. Για την κατανάλωση δεν έχω εικόνα, αλλά το αυτοκίνητο έδειχνε μέση 6,8 Lt/100.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @tkin73 said in Chery Forum:

      Καλό είναι και σε ταχύτητες ταξιδιού παίζει στα ίσα τα ευρωπαϊκά και εννοείται καλύτερο από Τογιότα.

      Υπάρχει κάποιο Video ή test του αυτοκινήτου σε ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ, γιατί από το ψάξιμο που έχω κάνει, το μέγιστο που έχω βρει είναι τα 110 ΚΜΗ. Όσον αφορά στα Toyota, γνωστός μου, πριν 1,5 Χρόνο πούλησε VW Passat του 2006, 2000 FSI 150HP και αγόρασε Toyota YC. Στο πρώτο μεγάλο ταξίδι νόμιζε ότι έχει ξεχάσει παράθυρο ανοιχτό. Επίσης έφαγε ένα δίμηνο στο συνεργείο για διαρροή στο σύστημα ψύξης. Βέβαια η οικονομία καυσίμου σε συνθήκες πόλης είναι εξαιρετική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Ξαναγράφω στο forum μετά από 15 χρόνια και 170.000κμ καθώς σκέφτομαι να αλλάξω το golf 6 1.4 160 6sp high line. Χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό, βλέποντας τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά μέχρι τα 31.000€.
      Όσον αφορά το συγκριμένο αυτοκίνητο, τόσο οι προδιαγραφές του όσο και ο εξοπλισμός του είναι εντυπωσιακά. Βέβαια δεν ξέρουμε σε 5, 10, 15 χρόνια τι υποστήριξη θα υπάρχει σε ανταλλακτικά και τεχνικούς. Για το golf μου ακόμα και τώρα, δεν υπάρχει κανένα θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά, ενώ είναι δεκάδες οι τεχνικοί που γνωρίζουν το αυτοκίνητο και μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
      Αυτό που θα ήθελα να δω με το tiggo 4 hev, είναι να πως θα πάει από την Αθήνα στην Τρίπολη και ειδικότερα πως θα ανέβει την ανηφόρα του Αρτεμισίου, με τη ταχύτητα και με πόσο θόρυβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @lap said in Chery Forum:

      Πες και κάνα τζόκερ να σε κληροδοτήσω, μόλις βγήκε σχετικό βίντεο.

      Αυτός που δεν ξέρω απο ποια χώρα είναι κάνει τεστ σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάει κάπου στα άγρια μεσάνυχτα με 110 και γυρνάει με 130 (κάτι παίχτηκε εκεί που πήγε αλλά δεν μας νοιάζει) και γράφει 5,7λ/100 χλμ

      Ενδιαφέρον test. Είναι από Μαλαισία. Αναφέρει Αεροδυναμικούς θορύβους από τα 110ΚΜΗ, αλλά όχι θόρυβο από τον κινητήρα, ενώ δεν λέει τίποτα για απώλεια ισχύος. Για Joker κρατάω τα νούμερα για τον εαυτό μου....😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @lap said in Chery Forum:

      Από ηχομόνωση πως το είδες; Σύγκριτικα με τα άλλα ;

      Ισάξιο προς καλύτερο σε σχέση με τα άλλα που έχω κάνει Test-Drive, αλλά μέχρι τα 80 ΚΜΗ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το βγάλω Αττική Οδό για να δω συμπεριφορά και θόρυβο στα 120-140 ΚΜΗ (έχει τελική 150 ΚΜΗ). Σχεδόν όλα τα Κινέζικα φαίνεται να μειονεκτούν στον τομέα του θορύβου σε ταχύτητες ταξιδιού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Παραδόξως στην σύζυγο στην έκθεση έκανε αίσθηση και μάλλον θα πάμε να το ξανα δούμε το C4

      Πολύ καλό πακέτο το C4. Κορυφαίο σε άνεση και χαμηλά επίπεδα θορύβου σε ταξίδι. Κατά τη γνώμη μου εξωτερικά πολύ όμορφο, εσωτερικά όχι. Αν δεν καταφέρω να πιάσω το T-Roc Dream θα είναι η επόμενη επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741

    Latest posts made by dimitris741

    • RE: Chery Forum

      @lap said in Chery Forum:

      Πες και κάνα τζόκερ να σε κληροδοτήσω, μόλις βγήκε σχετικό βίντεο.

      Αυτός που δεν ξέρω απο ποια χώρα είναι κάνει τεστ σε ταχύτητες ταξιδιού. Πάει κάπου στα άγρια μεσάνυχτα με 110 και γυρνάει με 130 (κάτι παίχτηκε εκεί που πήγε αλλά δεν μας νοιάζει) και γράφει 5,7λ/100 χλμ

      Ενδιαφέρον test. Είναι από Μαλαισία. Αναφέρει Αεροδυναμικούς θορύβους από τα 110ΚΜΗ, αλλά όχι θόρυβο από τον κινητήρα, ενώ δεν λέει τίποτα για απώλεια ισχύος. Για Joker κρατάω τα νούμερα για τον εαυτό μου....😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @lap said in Chery Forum:

      https://www.autotypos.gr/dokimes/proti-dokimi-chery-tiggo-4-hybrid-to-pio-prosito-full-hybrid-b-suv-stin-ellada/

      Πάντως δεν φαίνεται να το έχουν δοκιμάσει σε Εθνική με ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ και σε παρατεταμένες ανηφόρες. Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε να το αγοράσει κάποιος για να δούμε πως συμπεριφέρεται σε αυτές τις συνθήκες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Παραδόξως στην σύζυγο στην έκθεση έκανε αίσθηση και μάλλον θα πάμε να το ξανα δούμε το C4

      Πολύ καλό πακέτο το C4. Κορυφαίο σε άνεση και χαμηλά επίπεδα θορύβου σε ταξίδι. Κατά τη γνώμη μου εξωτερικά πολύ όμορφο, εσωτερικά όχι. Αν δεν καταφέρω να πιάσω το T-Roc Dream θα είναι η επόμενη επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @tkin73 said in Chery Forum:

      Καλό είναι και σε ταχύτητες ταξιδιού παίζει στα ίσα τα ευρωπαϊκά και εννοείται καλύτερο από Τογιότα.

      Υπάρχει κάποιο Video ή test του αυτοκινήτου σε ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ, γιατί από το ψάξιμο που έχω κάνει, το μέγιστο που έχω βρει είναι τα 110 ΚΜΗ. Όσον αφορά στα Toyota, γνωστός μου, πριν 1,5 Χρόνο πούλησε VW Passat του 2006, 2000 FSI 150HP και αγόρασε Toyota YC. Στο πρώτο μεγάλο ταξίδι νόμιζε ότι έχει ξεχάσει παράθυρο ανοιχτό. Επίσης έφαγε ένα δίμηνο στο συνεργείο για διαρροή στο σύστημα ψύξης. Βέβαια η οικονομία καυσίμου σε συνθήκες πόλης είναι εξαιρετική.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @lap said in Chery Forum:

      Από ηχομόνωση πως το είδες; Σύγκριτικα με τα άλλα ;

      Ισάξιο προς καλύτερο σε σχέση με τα άλλα που έχω κάνει Test-Drive, αλλά μέχρι τα 80 ΚΜΗ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το βγάλω Αττική Οδό για να δω συμπεριφορά και θόρυβο στα 120-140 ΚΜΗ (έχει τελική 150 ΚΜΗ). Σχεδόν όλα τα Κινέζικα φαίνεται να μειονεκτούν στον τομέα του θορύβου σε ταχύτητες ταξιδιού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Το αυτοκίνητο είναι το υβριδικό, μόνο αυτό έρχεται στην Ελλάδα. Το φρένο δαγκώνει πολύ δυνατά και θέλει προσοχή μέχρι να το συνηθίσεις. Για την κατανάλωση δεν έχω εικόνα, αλλά το αυτοκίνητο έδειχνε μέση 6,8 Lt/100.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Καλημέρα.
      Χθες το μεσημέρι είδα για πρώτη φορά το tiggo 4, στις εγκαταστάσεις της ΕΚΚΑ του Γέρακα, και έκανα test drive την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση. Συνοπτικά οι εντυπώσεις μου είναι:
      -Εξωτερικά δεν μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο ενώ το Λευκό Περλέ του test drive θεωρώ ότι του πηγαίνει πολύ.
      -Εσωτερικά η σχεδίαση και η απτή ποιότητα κατασκευής/εργονομία κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά τη γνώμη μου εφάμιλλά ή και καλύτερα από το T-Roc πχ και φυσικά πολύ ανώτερα από Toyota YC κλπ. Το κάθισμα το οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ικανοποιητικό εύρος. Δεν δυσκολεύτηκα να βρω θέση οδήγησης που να με βολεύει. Το υποβραχιόνιο δεν ρυθμίζεται κατά μήκος και ύψος. Το πλήκτρα στο τιμόνι δεν είναι αφής αλλά κανονικά. O κλιματισμός ρυθμίζεται από ξεχωριστό πάνελ αφής, σχεδόν ίδιο με αυτό των T-Roc και T-Cross. Η οθόνες μου έκαναν καλή εντύπωση, ενώ η κάμερα 540 είναι εκπληκτική τόσο σε ανάλυση, όσο και σε εύρος κάλυψης. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί, ο χώρος αποσκευών μάλλον μέτριος με τη 12V μπαταρία να προεξέχει και να κλέβει χώρο.
      -Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, με καλή ορατότητα μπροστά-πλάγια, μέτρια πίσω. Η ορατότητα βελτιώνεται με την ενεργοποίηση της κάμερας κάθε φορά που βγάζουμε φλας. Το τιμόνι στο sport mode έχει ικανοποιητικό βάρος και μπορεί να ρυθμιστεί εκεί ανεξάρτητα από το mode των υπόλοιπων συστημάτων. Το γκάζι του αυτοκινήτου είναι προοδευτικό, ενώ τα φρένα μου φάνηκε ότι πιάνουν κάπως απότομα. Πατώντας τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο επιταχύνει πολύ εντυπωσιακά, χωρίς σχεδόν καθόλου lag σε σύγκριση με άλλα αυτόματα (T-Roc, C4 και 2008 που έχω οδηγήσει πρόσφατα). Η μοναδική φορά που ακούστηκε ο θερμικός ήταν όταν με sport mode, πάτησα τέρμα το γκάζι. Στις στροφές η αίσθηση μου φάνηκε ΟΚ, ίσως λίγο κατώτερη από τα T-Roc, C4 και 2008. Βέβαια το αυτοκίνητο το πήγα μέχρι 80-90 ΚΜΗ, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος στους επιτόπιους ελιγμούς και το παρκάρισμα μου φάνηκε μια χαρά, με την κάμερα να κλέβει πάλι την παράσταση.
      Ζήτησα προσφορά για λευκό χρώμα και δεν χρεώθηκα επιπλέον με το τελικό κόστος να είναι 25.090€. Τα αυτοκίνητα θα είναι Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου, ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
      Προσωπικά, αυτό που διαπίστωσα για άλλη μια φορά, είναι ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο η οδήγηση σε χειροκίνητο αυτοκίνητο και ότι τα αυτόματα μου προκαλούν βαρεμάρα, αυτό βέβαια είναι θέμα για άλλο τόπικ.
      Τελειώνοντας, εκτιμώ ότι το αυτοκίνητο θα πουλήσει τρελά στην Ελλάδα καθώς έχει και χρηματοδοτικό με ονομαστικό επιτόκιο 3,99%.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Είναι διαθέσιμη η μπροσούρα και αν είδα καλά γράφει ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών (Independent Multi-Link) 😮 Ελπίζω να είναι ακριβές.
      https://chery-moustakas.gr/tiggo4/.
      Αύριο το μεσημέρι έχω κλείσει test-drive και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      @dstou said in Chery Forum:

      741 εσύ με πόσα χαω θες να ανέβεις την ανηφόρα του Αρτεμισίου; από εκεί ξεκίνα πρώτα.

      Τουλάχιστον 130-140.....καραδοκούν και πρόστιμα για παραπάνω. Επίσης, καλό θα είναι σε αυτή την ταχύτητα να μην έχει το θερμικό μοτέρ 4500-5000 σαλ. Δεν υποστηρίζω ότι το συγκριμένο αυτοκίνητο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, αλλά θα ήθελα να το δω, καθώς άλλα HEV (MG ZS MAX Hybrid+ και symbioz) έχουν τα θέματα τους σε τέτοιου είδους δρόμους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • RE: Chery Forum

      Ξαναγράφω στο forum μετά από 15 χρόνια και 170.000κμ καθώς σκέφτομαι να αλλάξω το golf 6 1.4 160 6sp high line. Χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό, βλέποντας τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά μέχρι τα 31.000€.
      Όσον αφορά το συγκριμένο αυτοκίνητο, τόσο οι προδιαγραφές του όσο και ο εξοπλισμός του είναι εντυπωσιακά. Βέβαια δεν ξέρουμε σε 5, 10, 15 χρόνια τι υποστήριξη θα υπάρχει σε ανταλλακτικά και τεχνικούς. Για το golf μου ακόμα και τώρα, δεν υπάρχει κανένα θέμα υποστήριξης σε ανταλλακτικά, ενώ είναι δεκάδες οι τεχνικοί που γνωρίζουν το αυτοκίνητο και μπορούν να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.
      Αυτό που θα ήθελα να δω με το tiggo 4 hev, είναι να πως θα πάει από την Αθήνα στην Τρίπολη και ειδικότερα πως θα ανέβει την ανηφόρα του Αρτεμισίου, με τη ταχύτητα και με πόσο θόρυβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimitris741
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr