Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 385
    • Best 95
    • Groups 0

    kger

    @kger

    Please enter occupation - Please enter your interests

    173
    Reputation
    16
    Profile views
    385
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kger Unfollow Follow

    Best posts made by kger

    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα, το θέμα πλέον θεωρείται λήξαν.

      Έχουμε νικητή ή τουλάχιστον αυτό διάλεξε η γυναίκα μου 😊, στην τελική αυτή θα το χρηματοδοτήσει κυρίως και αυτή θα το οδηγεί τον περισσότερο χρόνο άρα it is what it is.

      Την παρασκευή μπήκε παραγγελία για CC 2.0L style έκδοση, το χρώμα είναι λίγο υπό συζήτηση άλλα μάλλον θα μείνουμε στο massive grey. Παράδοση αρχές Μαρτίου.
      Το μπάτζετ ανέβηκε πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που είχα σχεδιάσει. Από τα 30.000 πήγαμε στα 36.500. Λίγο η χαμηλή κατανάλωση, λίγο η τεράστια εγγυηση, λίγο ότι μας (και κυρίως της) άρεσε και καταλήξαμε σε αυτό. Το πορτ παγκαζ το μελανό σημείο θα έλεγα αλλά ΟΚ θα ζήσουμε.
      Το παράδοξο είναι πως το 2.0L το διάλεξε η γυναίκα μου, το οποίο και εγώ θεωρώ ανώτερο αυτοκίνητο αλλά δεν σκεφτόμουν αρχικά να ανεβάσω το budget ακόμη περισσότερο από τις 34.000 που έβγαινε το 1,8L. Φόρος πολυτελείας 100 ευρώ.
      Λίγο έπαιξε ρόλο ότι έφυγε και ένας νεότατος άνθρωπος εδώ στην δουλειά και λίγο μας έπιασε και το μια ζωή την έχουμε...

      Εις άλλα με υγεία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW Tiguan 2024

      Αν και τα έχω διαβάσει τόσες φορές, ακόμη σοκάρομαι με το πόσο οπαδικά γράφετε για αυτοκίνητα. Αν έχετε τίποτα μετοχές στην εταιρία ή στην εισαγωγική πείτε μας να ξέρουμε τουλάχιστον. Διαφορετικά απλά σαν ελληνάρες έχουμε τη λογική ότι πρέπει δική μου γνώμη/επιλογή να είναι ανώτερη του άλλου.

      Καλορίζικο στον φίλο με το Tiguan! Μακάρι να κάνει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Και μόνο που πήρε αυτό που του άρεσε και τον κάλυπτε και είχε και τα λεφτά, εμένα μου αρκεί. Αλλά αυτό με τις καταναλώσεις θα ήθελα και εγώ να το δω.
      Πάντως 48 σχεδόν χιλιάρικα για tiguan μου χτυπάει κάπως για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους ασχέτως αξιοπιστίας κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλησπέρα σε όλους.

      Η αναζήτηση συνεχίζεται και το Σκ που μας πέρασε βρέθηκα Θεσσαλονίκη. Έτσι με την ευακιρία μέσω γνωστού πωλητή κλείσαμε ένα test drive στο corolla cross.
      Ουσιαστικά πήγα να δούμε αυτό και το Qashqai που η σύζυγος δεν το είχε δει από κοντά μέχρι τώρα (πέρα από το δρόμο).

      Επειδή είναι πιο σύντομο το story θα ξεκινήσω με το Nissan. Πήγαμε στην έκθεση του Θεοχαράκη δυτικά μπαίνοντας δυτικά στην πόλη. Από ότι είδαέχουν και τα KGM δεν το ήξερα. Εκεί ο άνθρωπος ήταν εξυπηρετικότατος δεν έχω παράπονο, απλά επειδή με είδε διαβασμένο γενικά αν δεν ρωτούσα, δεν έμπαινε σε πολλές λεπτομέρειες.
      Ουσιασιτκά το αδίκησε αρκετά στα μάτια της συζύγου κυρίως το αμάξι το γεγονός πως το μοναδικό της έκθεση ήταν σε έκδοση unique. Εγώ που μπήκα και σε N-connecta δεν θα πω ότι η διαφορά είναι τεράστια αλλά φαίνεται. Επίσης, ίσως είχα κάνει το λάθος να το πενεύσω αρκετά πριν πάμε και η κυρία ήταν σε φάση "εγώ αλλιώς τα περίμενα έτισ όπως τα έλεγες".

      Ψιλο απορίφθηκε γιατί σε αυτόματη έκδοση είναι αρκετά ακριβό, η n-conencta βγαίνει 35.000. Εδώ τοπικά πριν κανά χρόνο είχα πάρει προσφορά ελαφρώς χαμηλότερη 34 και κάτι αν θυμάμαι σωστά, αλλά οκ σε ένα χρόνο μάλλον άλαλξαν οι τιμές, έστω και λίγο. Για εμένα με βάση τον εξοπλισμό που διαθέτει δεν γίνεται να πας στην unique. Εκεί το αυτοκίνητο αξίζει μόνο χειροκίνητο και σε κάτι στοκ που τα δίνουν 26-27 χιλιάδες και αυτό σαν άποψη δεν είναι και απόλυτη. Ρωτήσαμε και για το e-power όπου εντάξει κυρίως φιλοσοφικά, ξεκινάει από 39 και μετά πάει στα 41+. Φιλάκια, καληνύχτα.
      Και ρωτάω τον πωλητή, αντικειμενικά αν δεν το επιλέξεις για την λειτουργία που έχει σαν ηλεκτρικό σε απόκριση γκαζιού κτλ (έτσι έχω διαβάσει) τότε υπάρχει λόγος να πάει κάποιος; Πως θα κάνεις απόσβεση τα 7000 όταν σου λέει ότι το epower καίει 5-6 και το άλλο 6,5-8,5; Τι να πει και αυτός, πάντως ήταν ειλικρινής στις καταναλώσεις. Μας είπε το epower πιο κοντά στο 6 και το mhev πάνω από 7, την ώρα που άλλοι διατυμπανίζουν πιο χαμηλά νούμερα.
      Γενικά στην λίστα της κυρίας μπήκε πολύ χαμηλά,άρα δεν ψαχτήκαμε και για test drive.

      Πάμε τώρα και το CC.
      Λοιπόν Σάββατο στην έκθεση αντίστοιχα δυτικά της Toyota Πόλις. Περιτό να πω το τι κόσμο είχε γενικά, ένας έμπαινε, ένας έβγαινε. Οι 8 στους 10 ερχόντουσαν για το yaris cross.
      Για test drive τουλάχιστον τώρα είχαν την 1.8L έκδοση και το ίδιο και στην έκθεση.
      Το περιεργαστήκαμε πρώτα στατικά, είχαμε πολύ καλή εξυπηρέτηση και όχι λόγω γνωστού, νομίζω πως σε όλους είχαν την ίδια αντιμετώπιση. Μας είπαν τις διαφορές μεταξύ εκδόσεων και μερικά πράγματα και την έκδοση 2.0L.

      Μας το έδωσαν περίπου 1 ώρα για test drive, μόνοι μας κυρίως λόγω φόρτου εργασίας στην έκθεση. Το οδήγησα εγώ και λίγο στο σβήσιμο η κυρία. Το πήραμε εσωτερική περιφερειακή, τον κανονικό περιφερειακό, Επταπύργιο, Νεάπολη στη Λαγκαδά και Δεβένι κυρίως.
      Καλή εικόνα του τι θα αντιμετωπίσεις αν ζεις Θεσσαλονίκη. Δεν θα σταθώ στο προφανές πως το αυτοκίνητο για αυτό που είναι έχει χαμηλή μικτή κατανάλωση. Σε αυτά τα 40 χιλιόμετρα που κάναμε και με κίνηση και με ροή στο trip έδειξε 5,3L/100km. Και με χρήση και στο Power mode και με αρκετά ξεσπασματα. Ουσιαστικά όσοκαι να το ζοριζεις αν κινηθείς ηλεκτρικά τα έβγαλες τα λεφτά του που λένε.

      Οι χώροι του φάνηκαν αρκετά καλοί, καλύτεροι από όσο το θυμόμου. Με το κάθισμα στην θέση την δική μου πίσω θα μπορούσε να κάτσει άνετα ενήλικας χωρίς να βρισκουν τα πόδια του μπροστά. Μου φάνηκε λίγο περίεργο πως το τιμόνι ήταν σχετικά σε χαμηλή θέση σε σχέση με το πως το έχω συνηθίσει αλλά αυτή την αλισθηση την είχα για τα πρώτα χιλιόμετρα. Το πορτ παγκάζ δεν ειναι ιδιαίτερα μεγάλο αλλά είναι επαρκέστατο θα έλεγα, στα πλαίσια και του T-Roc και λίγο μεγαλύτερο. Σαν πίσω επιβάτης που έκατσα μου φάνηκε άνετη η θέση για ενήλικα, άρα και για παιδί/παιδιά θα είναι αρκούντως οικανοποιητική. Το αυτοκίνητο έχει καλή ορατότητα, μεγάλα παράθυρα και ίσως μικρό πίσω τζάμι για να βλέπεις πίσω αλλά πολλά πλέον είναι κάπως έτσι, δεν με ξένισε.
      Από εκεί και έπειτα, το εσωτειρκό μου φάνηκε ΟΚ, ωραία κονσόλα στα δικά μου μάτια μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, ωραία κουμπιά για τον κλιματισμό, ίσως λίγο υπερβολή το πως έχουν τοποθετήσει την οθόνη, όμως να πω την αλήθεια επειδή την σκάλιζα λίγο με το andoid auto, η θέση που έχει δεν σου παίρνει τρομερά τα μάτια από τον δρόμο. Στην ίδια θέση την έχει και το t-roc more or less.
      Δεν μου άρεσε η ποιότητα του ταμπλώ σε κάποια σημεία και κάποιες γυφτιές του στυλ είχε ένα μαλακό πλαστικό στο κέντρο το οποίο πηγαίνει απο την πόρτα του συνοδηού μέχρι το τιμόνι αλλά αριστερά από το τιμόνι και μέχρι την πόρτα του οδηγού είναι σκληρό πλαστικό. WTF που λένε και στο χωριό μου.
      Γενικά δεν έχει ποιότητα απτή που περιμένεις σε αυτοκίνητο των 35.000. Ειδικά όταν σου λένε ότι η active plus είναι ίδια μέσα με την style με κάτι χαζές διαφορές ανούσιες.

      Οδηγικά, πραγματικά δεν ξέρω τι να πω και αυτό γιατί δεν μπόρεσα να βρω το πως πρέπει να οδηγήσεις το αυτοκίνητο σωστά. Από την εμπειρία μου με chr παλαιότερα είχα καταλάβει ότι θέλει άλλο στυλ οδήγησης από το κλασσικό χωρίς απότομα γκάζια κτλ αλλά πραγματικά δεν ήξερα τι να κάνω για να δω την επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Σίγουρα είαι αρκετά αθόρυβο, καλύτερο από παλαιότερης γενίας toyota και το cvt μουγκρίζει όντως αλλά σε απότομες γκαζιές κυρίως όταν από ηλεκτρικό γυρνάει στο θερμικό. το έχουν βελτιώσιε νομίζω. Σε ταχύτητες 120 που μπόρεσα να διατηρήσω, η ηχομόνοση ήταν καλή όχι τέλεια, πάντως φασαρία από μοτερ-κιβώτιο δεν είχε όπως το MG που ήταν λες και καθόσουν δίπλα στη μηχανή. Ίσως κάποιο αεροδυναμικό θόρυβο θα μπορούσα να πω ότι ίσως άκουγες.
      Επίσης σίγουρα ισχύει και αυτό που λένε για τον 1.8 ότι δεν βγάζει και φωτιές. Πάντως και για 19άρα ζάντα είχε πολύ καλή αντιμετώπιση σε λακούβες κτλ, εγώ δεν το σκέφτηκα σε κανένα σημείο και δεν προβλημάτισε με κοπανήματα και τα σχετικά και ήτνα αρκετά θετικό αυτό.
      Στο eco mode Πραγματικά επιτάφιος, στο normal ήταν ΟΚ και στο power πραγματικά εγώ δεν κατάλαβα τι έπρεπε να κάνεις, το αυτοκίνητο ήταν λες και ζοριζόταν σε κάθε γκαζιά.

      Τέλος γιατί είδα έγραψα σεντόνι, στην γυναίακ άρεσε πολύ, είναι πολύ ψηλά στην λίστα. Από μόνη της μου είεπ αν πάρουμε αυτό να πάρουμε το 2.0L τώρα που έπεσε η φόρος στα 100ευρώ. Λόγω καλύτερης ανάρτησης και κατά κοινή ομολογίας καλύετερης συμεπριφοράς και στο γκάζι και παντού. Ο Πωλητής μας είπε αν έχετε τα λεφτά δεν κοιτάται καν το 1.8 και νομίζω πως έχει δίκιο. Αλλά... κάπως έτσι φτάσαμε στα 36500 για το style 2.0L... 34.000 με το κλειδι στο χέρι η style 1.8.

      Σκέφτομαι το νέο Sportage τώρα αλλά και εκεί τα λεφτά του HEV είναι ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Renault Clio IV

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει κανένας κάτοχος του dci90 που να έχιε προβεί σε βελτίωση του κινητήρα (επαναπρογραμματισμό, τσιπάρισμα);;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @i-hasu said in VW Tiguan 2024:

      @dimitrioskosmas said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Η ιδέα με τις κοινές πλατφόρμες ξεκίνησε πράγματι από το vag, αλλά δεν είναι κόλπο marketing όπως πιστεύουν κάποιοι.

      Η vw έπαιρνε εξαρτήματα στην αρχή από την audi που ήταν πιο εξελιγμένη τεχνολογικά και είδε ότι της έβγαινε σε καλό. Μετά γεννήθηκε η ιδέα της κοινής πλατφόρμας μεταξύ των 2 εταιριών και σταδιακά επεκτάθηκε και στο υπόλοιπο group.

      Οι υπόλοιποι κατασκευαστές το υιοθέτησαν πολύ αργότερα, χρειάστηκαν χρόνο προφανώς για να καταλάβουν τα οφέλη. Και κάποιοι το τερμάτισαν κιόλας, όπως οι Ιάπωνες που πουλάνε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικές μάρκες.

      οσο και να μισεί κάποιος το vag group, η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία σε κοινα μοτερ, πλατφόρμες είναι προφανής
      το έκαναν καλύτερα απο όλους

      Από την άλλη κατάφερε ως beta tester των dual clutch να του βγει το όνομα για την αξιοπιστία τους και όχι άδικα. Ακόμα και τώρα τα 7sp. ξηρού έχουν ημερομηνία λήξης στο "σπάσιμο".

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.
      Τα αυτοκίνητα δεν είναι ιατρικό προϊόν, το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να πληρώσεις κάποια € παραπάνω.
      Η μεγάλη εικόνα και μεγάλη επιτυχία είναι ότι έφτιαξαν ένα αυτόματο κιβώτιο που πλέον έχει καθιερωθεί σαν στάνταρντ σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

      sorry για το off topic, αλλά μια χαρά beta tester είσαι και στα ιατρικά προϊόντα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @dimsabas said in Nissan Qashqai 2021:

      Σωστά. Θέλω να το δω στο ταξίδι. Εικάζω ότι θα έχει μικρή διαφορά από τα ζόρικα υβριδικά (CC), οπότε σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή και την πιο προσεγμένη κατασκευή, είναι σαφώς πιο συμφέρουσα επιλογή για όποιον έχει το αμάξι μόνο για ταξίδια.

      αναμένουμε αντίστοιχο άρθρο για αυτό;

      Προσωπικά επειδή είχα εντυπωσιαστεί με την n-connecta όταν το είχα δει, δεν το είχα στο μαυλό μου σε unique έκδοση αλλά με έχουν τζιγκλίσει γνωστοί γιατί το ψάχνουν και οι ίδιοι τους και ρωτάνε όλοι εμένα που ξέρουν ότι ψάχνομαι για αυτοκίνητο.

      Εγώ πάντως το θέλω για οικογένεια και κυρίως διαδρομές σε εγνατία και ελάχιστα εώς καθόλου πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Φίλος πάντως με Τογιότα Κορολλά υβριδικό ενώ προσπαθούσε 2-3 χρόνια να πείσει και να πεισθεί για την επιλογή του σχετικά με τις εγγυήσεις κτλ. Τελευταία φορά που συζητήσαμε μόνος του παραδέχτηκε ότι η εγγύηση είναι μια κοροϊδία και σε αρμεγουν κανονικά με πρόφαση αυτήν.
      Το τοπικό είναι για νέα αυτοκίνητα αλλά θα το πω μπας και σώσω κανέναν..... πεταμένα λεφτά σε αυτές τις κατηγορίες αν δεν έχεις άλλα κίνητρα από πίσω. Πάρε 2-3- 4 χρόνων μεταχειρισμένο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα και οι επιλογές είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ σε σχέση με αυτά της λίστας.
      Υ.γ. κραξτε ότι σαν το καινούριο δεν έχει 😂

      Δυστυχώς, τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα είναι πλέον παλιά και με πολλά χιλιόμετρα... οι σοβαροί και αξιόπιστοι «θησαυροί» έχουν εξαφανιστεί. Τώρα αν βρεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα είτε θα είναι νοικιάρικο (κακοσυντηρημένο πιθανότατα) είτε λαχείο. Αλλά κρίνοντας από αυτά που βλέπω στα service & μια φορά το χρόνο λάδια, κλάμα και σε αυτά...

      99% τα 5ετίας μεταχειρισμένα είναι από leasing και συμφωνώ επειδή πέρσι έκανα μια έρευνα, είχα γράψει και εδώ μερικές περιπτώσεις, είναι πολύ λαχείο να βρεις καλό μεταχειρισμένο αν δεν είναι από γνωστό.
      Έχω ακούσει άπειρες φορές από γνωστούς ναι το αμάξι το βρήκα τέλειο και μετά από κανα 2-3 χρόνια είχε πανηγύρια. Και το αμάξι της γυναίκας μια από τα ίδια τώρα μην πάω μακρυά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @antonakis said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Δες ότι χωράνε τα 3 καθίσματα που θα έχεις πίσω (αν χρειάζονται και τα τρία παιδιά καθίσματα).

      1 παιδί για αρχή 😊 , ίσως δεν το έγραψα καλά στην αρχική ανάρτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλημέρα σε όλους, δεν έχω εγκαταλείψει το θέμα ή την αναζήτηση, αλλά είμαι πολύ κοντά στο να μετακομίσω και έχω παγώσει το θέμα αυτοκίνητο. Αν δεν κάτσει φάση με ενοίκιο που ψάχνω και είμαι κοντά θα αναγκαστώ να κοιτάξω προς αγορά και τότε μάλλον το αυτοκίνητο γίνετια όνειρο καλοκαιρινής νυκτός... 😁

      Πάντως όπως είχα πει, λόγω καλοκαιριού ήταν κάτι αντιπροχωπείες κλειστές και δεν ξανα πήγα από τότε. Θα πάω να ρίξω μια ματιά πάντως το νεό Captur που προτάθηκε γιατί και εμένα μου φάνηκε ενδιαφέρον που το είδα στο ίντερνετ. Προφανώ ςθα πάω στην toyota όπως είπα και πριν και ενώ μου αρέσει το xceed, δεν αρέσει στην γυναίκα (δεν είναι SUV γαρ) και νομίζω έχιε χάσει τον VFM χαρακτήρα.

      Τον όμιλο με τά C3, panda, opel κτλ δεν τα αφήνω έξω αλλά θέλω να έρθουν να τα δω και από κοντά. Το 600 άρεσε στη σύζυγο αλλά και εμένα μου φάνηκε μικρό έτσι όπως είδα τα specs.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Λοιπόν μικρή εξέλιξη των πραγμάτων, πήγα χθες με την γυναίκα στην αντιπροσωπεία της toyota και της renault. Σόρρυ για το σεντόνι που ακολουθεί.

      Στην toyota είδαμε chr και corolla cross.
      To chr θαρρώ πως ενώ είναι ωράιο και ιδιαίτεορ αυτοκίνητο και με διάφορα μοντέρνα καλούδια πάνω του (π.χ. αυτόματο άνοιγμα-κλείσιμο πορτ παγκάζ), μου φάνηκε μικρό σε χώρους, κυρίως για πίσω και για το πορτ παγκάζ. Αν και μπορώ να πω ότι η πίσω θέσεις μου φάνηκαν καλύτερες από την προηγούμενη γενιά. Είχαν στημένη και την πιο πλούσια έκδοση και όλο το αυτοκίνητο ήταν πολύ ωραίο, με ωραία κονσόλα, οθόνη, θέση οδήγησης κτλ. Σου έδινε μια ωραία αίσθηση αλλά με πολλά ερωτηματικά για αυτό που το θέλω εγώ. Μπόνους με χάλασαν το πως άνοιγαν οι πίσω πόρτες στο μισό και όχι τέρμα.

      To corolla cross, δεν θα πω ψέματα, μπροστά στο chr είναι ο φτωχός συγγενής. Ναι οκ, παίρνεις ένα πιο πολυχρηστικό αυτοκίνητο και αν εξαιρέσεις το υβριδικό σύστημα της εταιρίας το οποίο είναι και το selling point, δεν μπορώ να δω κάπου, οπουδήποτε τα 30+ χιλιάδες ευρώ που ζητάει. Δέιχνει καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, με χώρους μέσα στην καμπίνα, αλλά όχι τόσο μεγάλο πορτ παγκάζ όσο περίμενα βλέποντας το στον δρόμο.

      Μέγα φάουλ της αντιπροσωπείας που δεν έχει κανένα από τα 2 για test drive, μόνο yaris cross το οποίο φοράει άλλο μοτέρ.
      Και για τα 2 ενδιαφέρθηκα για το 1.8 μοτέρ, δεν ξε΄ρω αν θεωρητικά θα ήθελα να μπλέξω με το δίλιτρο, αλλά και από οικονομικής άποψηε ξεφεύγουν.
      Να μην τα πολυλογώ, στην έκδοση κάτω από την τοπ (αν θυμάμαι σωστά 3 έχουν) το CHR κοστίζιε κοντά στα 34Κ και το CC στα 33Κ. Υπάρχει και η απλή έκδοση του CC που κάνει 31Κ. Τιμές εκτός μπατζετ θεωρητικά.

      Στα της Ρενώ.
      Μουδιασμένα πήγαμε με αφορμή το captur 1.0LPG. Ωραίο αυτοκίνητο στην καινούργια έκδοση του facelift. Οι χώροι μέσα είναι ένα κλικ πάνω από το δικό μου sandero. Έχει το μποόνους ότι τα πίσω καθίσματα μετακινούνται και βελτιώνουν το πορτ παγκαζ, αρκετά σημαντικό γιατί δίνει βάθος και αυτό μετράει μερικές φορές. Επίσης, για έναν average άνθρωπο που θα κάτσει πίσω (1.75-1.80), θα υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια αν θέλεις να βάλεις πράγματα στο πορτ παγκάζ και θες να μην έχεις τέρμα πίσω τα καθίσματα. Εγώ που είμαι 1.76-1.77 με τα πίσω καθίσματα στην πιο ανοιχτή θέση που έχουν καθόμουν με άπλετο χώρο για τα πόδια (οκ δεν είναι και octavia). Θα δυσκόλευε σίγουρα 3 ενήλικες πίσω αλλά αναμενόμενο και για την κατηγορία του οχήματος πιστέυω. Μεγάλο φάουλ της Ρενώ, τα τάμπουρα πίσω. Ναι ξέρω και το δικό μου έτσι είναι και φρενάρει μια χαρά αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω ένα αυτοκίνητο 13Κ με αυτό που κάνει 20+. Ερωτηματικά, ότι βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο (αλλά δεν μπλέκω σε κίνηση οπότε δεν με χαλάει ιδιαίτερα) και το μοτέρ κατά πόσο είναι επαρκές. Στο αντίσοτιχο νήμα, είδα το review από το cartalk και μιλούσε με πολύ καλά λόγια για το μοτέρ. Τέλος, είναι upgrade σαν αγορά?

      Και πάμε στην επόμενη περίπτωση η οποία αναμενόμενα είναι το αρκάνα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που η γυναίκα μου από φωτογραφίες κτλ, δεν ήθελε να το βλέπει ούτε ζωγραφιστό. Στην αντιπροσωπεία όμω ςπου πήγε από κοντά τρελάθηκε, αν είχε πάει να τα δει μόνη της μπορεί και να το είχε αγοράσει 😂 . Είναι αυτό που δείχνει; Τι δείχνει; Ένα τύπου premium αυτοκίνητο. Αν βγάλεις από παντού τα σήματα της ρενώ και βάλεις κάποιον που δεν το έχει ξαναδει να κάτσει μέσα, θεωρώ πως δεν θα μαντέψει ποτέ ότι είναι Ρενώ. Από εκεί και έπειτα, έχει μεγάλους χώρους, ένα αρκετά μεγάλο πορτ παγκαζ, το οποίο ίσως χάνει λίγο από τον coupe σχεδιασμό αλλά προσφέρει πολύ βάθος και μήκος. Οι χώροι για τους πίσω είναι ικοανοποιητικοί χωρίς κάτι τρελό, ενώ για τους μπροστά είναι εξαιρετικές οι θέσεις και ωραία κονσόλα με αρκετά ποιοτικά υλικά οτυλάχιστον στην αίσθηση, η μεγάλη οθόνη δίνει στο μάτι το κάτι παραπάνω και ωραία κλασσικούς επιλογείς για κλίμα κτλ.
      For god sake ευτυχώς έχει δισκόφρενα πίσω αλλά έχει ημιάκαμπτο άξονα, όχι ότι καλύτερο αλλά είναι και πιο φθηνό από τους ανταγωνιστές του και σε αυτό θα φτάσω στο τέλος.
      Μεγάλο ερωτηματικό ότι τα μπικικίνια φτάνουν μόνο για την Mild hybrid (κλάιν μάιν δηλαδή) έκδοση με τον 1.3ΤCe, και ερωτώ εγώ, θα καίει τον πάτο του;

      Στη σούμα για τα Ρενώ, captur με την φουλ έκδοση (βγάζω εκτός της alpine εκδόσεις) κοστίζει 27Κ και μια έκδοση πριν 25.5Κ χοντρικά. Το αρκάνα στις αντίστοιχες αυτές εκδόσεις για το mild hybrid κοστίζει 27.5Κ και 28.8Κ αν τα θυμάμαι σωστά. Θέλω να κανονίσω test drive και περιμένω και mail με επίσημες προσφορές τιμές για αυτό και τα θυμάμαι στο περίπου. Απλά αυτές οι τιμές είναι μέχιρ τέλος Σεπτεμβρίου. Το Αρκάνα, για αυτά που δίνει νομίζω αυτή τη στιγμή κοστολογείται πολύ καλά.
      Οι e-tech επολογές είναι οβερ 35Κ και απορρίπτονται.

      Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες. κυρίως για το αρκάνα να πω την αλήθεια γιατί ενθουσίασε την σύζυγο. Τουλάχιστον απομυθοποίησε λίγο την toyota 🙂 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger

    Latest posts made by kger

    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @ataim said in Nissan Qashqai 2021:

      @kger said in Nissan Qashqai 2021:

      .... ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας ηλεκτρικού.....

      Μάλλον στην Nissan δεν έχουν οδηγήσει ηλεκτρικά, έχεις ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λειτουργίας series hybrid όπως συμβαίνει σε όλα τα series hybrid με την κατανάλωση καυσίμου να εκτινάσσεται σε ταξίδια με υψηλές ταχύτητες. Όπως διάβασα ένα ωραίο σχόλιο στο youtube η παραπάνω λύση είναι σαν να προσπαθείς να κόψεις ανεπιτυχώς το κάπνισμα.

      Μπορεί να έχεις 100% δίκιο δεν ξέρω, λέω τι θεωρητικά σου πουλάνε αυτοί αν πας και μιλήσεις σε μια αντιπροσωπεία.

      Πάντως σε αυτά τα λεφτά εγώ Honda θα έπαιρνα, για ΗΕV πάντα εννοώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Το βασικό πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η τεράτια τιμή μεταξύ mhev και hev. Ακόμη και από την μάλλον μεγάλη διαφορά κατανάωσης ειναι ηοποία ειναι >2L στα 100, χρειάζεσαι πάρα πολλά χιλιόμετρα για να καλύψεις την διαφορά, καμιά 200.000. Άρα η αγορά του epower όπως έγραψα και στο θέμα που είχα για την δική μου αναζήτηση, ειναι να θες ένα αυτοκίνητο με αίσθηση λευτουργίας ηλεκτρικού. Δεν κερδίζεις κάτι άλλο. Πληρώνεις παραπάνω για κάτι που δεν θα κάνεις απόσβεση ίσως και ποτέ και φτάνεις σε χρήματα που ανοίγονται πολλοί ορίζοντες.

      Αντίστοιχα και το mhev αξίζει αρκετά βάση τιμής στην unique χειροκίνητη αλλά της λείπουν αρκετά σε σχέση με την n-connecta. Αν μπορείς να ζήσεις με αυτό και το χειροκίνητο είναι καλή επιλογή νομίζω. Στις εκδόσεις όβερ 30χιλιάρικα, έχει πολύ ανταγωνισμό και με καλύτερη κατανάλωση επίσης σε κάποιες περιπτώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @kostasiour said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα, το θέμα πλέον θεωρείται λήξαν.

      Έχουμε νικητή ή τουλάχιστον αυτό διάλεξε η γυναίκα μου 😊, στην τελική αυτή θα το χρηματοδοτήσει κυρίως και αυτή θα το οδηγεί τον περισσότερο χρόνο άρα it is what it is.

      Την παρασκευή μπήκε παραγγελία για CC 2.0L style έκδοση, το χρώμα είναι λίγο υπό συζήτηση άλλα μάλλον θα μείνουμε στο massive grey. Παράδοση αρχές Μαρτίου.
      Το μπάτζετ ανέβηκε πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που είχα σχεδιάσει. Από τα 30.000 πήγαμε στα 36.500. Λίγο η χαμηλή κατανάλωση, λίγο η τεράστια εγγυηση, λίγο ότι μας (και κυρίως της) άρεσε και καταλήξαμε σε αυτό. Το πορτ παγκαζ το μελανό σημείο θα έλεγα αλλά ΟΚ θα ζήσουμε.
      Το παράδοξο είναι πως το 2.0L το διάλεξε η γυναίκα μου, το οποίο και εγώ θεωρώ ανώτερο αυτοκίνητο αλλά δεν σκεφτόμουν αρχικά να ανεβάσω το budget ακόμη περισσότερο από τις 34.000 που έβγαινε το 1,8L. Φόρος πολυτελείας 100 ευρώ.
      Λίγο έπαιξε ρόλο ότι έφυγε και ένας νεότατος άνθρωπος εδώ στην δουλειά και λίγο μας έπιασε και το μια ζωή την έχουμε...

      Εις άλλα με υγεία

      Καλορίζικο και καλοταξιδο! Αυτό που λες με τα 100 ευρώ για τον φόρο πολυτελείας, σας το είπαν και απο την αντιπροσωπεία;

      Καλημέρα, σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές.

      Το είχα γράψει και στο θέμα για το αυτοκίνητο, ναι μου είχαν παρουσιάσει ένα email από τα κεντρικά με τον φόρο που αντιστοιχεί σε όλα τα μοντέλα και θα ισχύσει από 01/01/2026.
      Είχε παραδείγματα υπολογισμού, τους οποίους τους είχε στειλει το υπουργείο, είχε screenshots από mail με υπογραφή του υπουργείου δηλαδή. Οπότε το θεωρώ αξιόπιστο σαν πηγή. Για τα περισσότερα δίλιτρα (αν όχι όλα) ο φόρος με βάση τους ρυπους ειναι στα 100 ευρώ. Στο rav ανεβαινουν που βγαίνει σε 2.5L.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @kger said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      sirion

      Ποιο Sirion? Έχω το αυτόματο, τετρακίνητο 1300, με τα 102 άλογα. Τρελό αμαξάκι!

      Στο ερώτημά σου, προσωπικά θα απέφευγα τα Continental. Pirelli, Bridgestone, Michelin, με αυτήν την σειρά.

      Για κανα bridgestone με βλέπω, αλλά τα 440 πονάνε. Πριν 3 χρόνια τα michelin τα είχα βάλει 360.

      100άρι με τα 60-70 μουλάρια κάπου εκεί, χειροκίνητο. Μεγάλος κουβάς χαχαχαχα

      Επειδή και η γυναίκα μου δεν το έχει με την συντήρηση το αυτοκίνητο ηταν και παλιό και έχει αρχίσει να βγάζει διάφορα. Τώρα πάλι άναψε αισθητήρας λογικά για το ABS στην ρόδα. Πριν κανα χρόνο πάλι είχε αλλάξει έναν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kger
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @sette said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εμένα τα bravuris 5 στην ίδια διάσταση δεν με συγκλόνισαν... Βγάζουν όμως πολλά χιλιόμετρα και έχουν βγει τα 6 πλέον. Τα κινέζικα που έβαλα τώρα είναι πολύ ανώτερα, αλλά από όσα διαβάζω δεν βγάζουν πολλά χιλιόμετρα. Τα Firestone έχουν βγει τα roadhawk 2 enliten. Edit Βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση, μόλις το είδα. Πολύ καλή αντοχή έχουν τα Kleber.

      Kleber έβαζε παλια ο πατέρας μου που δεν έκανε πολλά χιλιόμετρα και στις 30.000 ήταν για αλλαγή. Βελτιώθηκαν τα νεότερα μοντέλα;

      Προσωπικά για bridgestone πήγαινα αν όχι πάλι michelin απλά επειδή έχουν ξεφύγει, λέω μηπως απλα΄πληρώνουμε το όνομα. Πάντως και το falken που προτάθηκε καλό φαίνεται.

      205/55 φοράρει το δικό μου μοντέλο τουλάχιστον

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kger
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλημέρα, πρέπει να αλλάξω ελαστικά σιγά σιγά στο sandero stepway μου.

      Θέλω να βάλω θερινά ελαστικά ξανά, δνε βρίσκω λόγο για κάτι άλλο. Διάσταση 205/55 R16
      Αυτή τη στιγμή φοράει Michelin Primacy4+, σκεφτόμουν να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό γιατί και πιο πριν είχα τα Primacy 4.

      Μια επιλογή είναι τα Bridgestone turanza 6 τα οποία είναι και σχετικά καινουργια.
      Γενικά θέλω να βγάζουν αρκετά χιλιόμετρα. Τα Michelin τώρα ειναι στις 65.000 και αντέχουν περισσότερο αλλά ειμαι στην 3ετία τους και ΟΚ δεν θέλω να ρισκάρω τώρα που χειμωνιάζει αν και προς το παρον δεν εχουν σημάδι γλιστρίματος ή κάτι τέτοιο. Μόνο παράπονο η αυξημένη κατανάλωση η οποία όμως στο 4+ είναι λίγο βελτιωμένο σε αυτό το θέμα σε σχέση με το 4.

      Στης γυναίκας που ειναι για να φεύγει το αμάξι (ένα sirion) είχα βάλει Brarum Bravuris 5 (σαν οικονομική λύση) τα οποία είναι πολύ καλά αλλά έχουμε κάνει λίγα χιλιόμετρα και δεν ξέρω αν αντέχουν.

      Ο λαστιχάς που εμπιστεύομαι παίζει μπάλα κυρίως με Bridgestone και Continental και τις θυγατρικές τους (Firestone, Brarum κτλ) . Μου πρότεινε και κάτι Verdestein αλλά δεν εχω καθόλου εικόνα. Τα continental μου είπε ότι δεν θα πάνε σε τέτοια χιλιόμετρα. Μπορώ να του παραγγείλω και κάτι άλλο.

      Πάντως οικονομικά θα πήγαινα και στις ακριβές μάρκες. Ουσιαστικά θέλω να βγάλουν μια τριετία ιδανικά χωρίς να έχω θέματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Σας ευχαριστώ όλους.

      Οι παραδόσεις δυστυχώς δεν έχουν βελτιωθεί. Μου είπαν για παραγγελίες μέσα στον Οκτώβρη, οι παραδόσεις είναι Μάρτιο, μετά θεωρητικά πάνε αντίστοιχα για κάθε μήνα αλλά αυτό μου ειπαν αλλάζει.
      Εν τέλει το πήραμε από Θεσσαλονίκη επειδή λόγω γνωστού πήρα κάποια εξτραδάκια.
      Αν ενδιαφέρει κάποιον, υπάρχει ετοιμοπαράδοτο 1.8 active μαυρο.

      Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, θεωρείτε κεραμική αξίζει; Πιστεύω πως χρειάζεται γιατί το αυτοκίνητο θα παρκάρετε σε ανοιχτό χώρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα, το θέμα πλέον θεωρείται λήξαν.

      Έχουμε νικητή ή τουλάχιστον αυτό διάλεξε η γυναίκα μου 😊, στην τελική αυτή θα το χρηματοδοτήσει κυρίως και αυτή θα το οδηγεί τον περισσότερο χρόνο άρα it is what it is.

      Την παρασκευή μπήκε παραγγελία για CC 2.0L style έκδοση, το χρώμα είναι λίγο υπό συζήτηση άλλα μάλλον θα μείνουμε στο massive grey. Παράδοση αρχές Μαρτίου.
      Το μπάτζετ ανέβηκε πάρα πολύ σε σχέση με αυτό που είχα σχεδιάσει. Από τα 30.000 πήγαμε στα 36.500. Λίγο η χαμηλή κατανάλωση, λίγο η τεράστια εγγυηση, λίγο ότι μας (και κυρίως της) άρεσε και καταλήξαμε σε αυτό. Το πορτ παγκαζ το μελανό σημείο θα έλεγα αλλά ΟΚ θα ζήσουμε.
      Το παράδοξο είναι πως το 2.0L το διάλεξε η γυναίκα μου, το οποίο και εγώ θεωρώ ανώτερο αυτοκίνητο αλλά δεν σκεφτόμουν αρχικά να ανεβάσω το budget ακόμη περισσότερο από τις 34.000 που έβγαινε το 1,8L. Φόρος πολυτελείας 100 ευρώ.
      Λίγο έπαιξε ρόλο ότι έφυγε και ένας νεότατος άνθρωπος εδώ στην δουλειά και λίγο μας έπιασε και το μια ζωή την έχουμε...

      Εις άλλα με υγεία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      Μεταξύ 1,8 και 2,0Λ ποιο έχει μεγαλύτερη αναμονή;

      εμένα στην Θεσσαλονίκη και για τα 2 μου έδωσαν τον ίδιο χρόνο, παραγγελία μέσα στον Οκτώβριο, παραλαβή Μάρτιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @ataim said in Toyota Corolla Cross:

      Για τα διλιτρα, θεωρητικά θα έχουν μόνο €100 φόρο πολυτελείας; Είμαστε σίγουροι;

      Το active plus το δίλιτρο έχει ημιακαμπτο πίσω;

      μου έδειξαν στην αντιπροσωπεία email από τα κεντρικά που τους έχουν στείλει λίστα με όλα τα μοντέλα τι φόρο είχαν πριν και τι θα έχουν από 01/01/2026.

      Με παράδειγμα υπολογισμού που από οτι έγραφε στο email, τους το είχε αποστείλει το υπουργείο.

      και; μην μας κρατάς σε αγωνία! εκατό ευρώ;

      Καλημέρα ναι 100 ευρώ, νόμιζα ήταν κατανοητό επειδή αναφέρθηκε πιο πριν.
      Ουσιαστικά μόνο τα 2.5L εκδόσεις RAV κτλ έχουν παραπάνω, δεν παρατήρησα γιατί δεν με ενδιέφερε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr