-
MOTO GUZZI V7: Μια εμβληματική μοτοσικλέτα, ένα μοντέλο συνυφασμένο με την κλασική ιταλική αντίληψη για τη δίτροχη κομψότητα, την MOTO GUZZI V7 παρουσιάζει στο κοινό του TractioN ο Θανάσης. Με εμφάνιση που εμπνέεται από την ιστορία της, αλλά και με μια... προίκα τεχνολογίας που έρχεται απευθείας από το αύριο, η V7 μαγνητίζει όπου και εάν εμφανίζεται -πόσο μάλλον στο TractioN!
-
Ελληνική Λέσχη Moto Guzzi – 36ωρο Οδοιπορικό Μοτοσυκλέτας
Το 27ο Οδοιπορικό θα διεξαχθεί στις 24-26 Απριλίου 2026 όπου και φέτος οι διαδρομές θα τιμούν την παράδοση και τα Ελληνικά τοπία
-
-
-
-
-
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.

-
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.

Σε ταξίδι δεν με άφησε ποτέ, στη Θεσσαλονίκη μέσα χαλούσε πάντα

. Εννοείται σε όποια χώρα πήγαινα είχα βάλει στο GPS τα συνεργεία Moto Guzzi
. Στη Φλωρεντία βρήκα και ξενοδοχείο δίπλα σε συνεργείο 
-
@a-d-p said in MOTO GUZZI:
@ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Ρώτα τον φίλο από το Κιάτο, που γύρισε με τη Moto Guzzi φορτωμένη στο τρένο, από την Νορβηγία, επειδή του αφαίρεσαν το δίπλωμα οι Νορβηγοί, γιατί προσπέρασε (διπλή γραμμή) σταματημένα αυτοκίνητα σε μποτιλιάρισμα. Τηλεφώνησαν στην αστυνομία οι σταματημένοι οδηγοί και τον κάρφωσαν και τον σταμάτησαν παρακάτω οι Νορβηγοί τροχαία και του αφαίρεσαν το δίπλωμα. Μέχρι στον Έλληνα πρόξενο έφτασε για να το πάρει πίσω στην επιστροφή και δεν έγινε τίποτα. Ανένδοτοι οι Νορβηγοί
Με το μοτοσκουζι ακομα και αν δεν τον εγραφαν ποτε, παλι με το τρενο θα γυρναγε.

Σε ταξίδι δεν με άφησε ποτέ, στη Θεσσαλονίκη μέσα χαλούσε πάντα

. Εννοείται σε όποια χώρα πήγαινα είχα βάλει στο GPS τα συνεργεία Moto Guzzi
. Στη Φλωρεντία βρήκα και ξενοδοχείο δίπλα σε συνεργείο 

-
Είναι τρομερή η αίσθηση ποιότητας που έχουν αυτές οι μηχανές από κοντά. Θα ήθελα πάρα πολύ κάποια στιγμή να αποκτήσω μία. Τα θέματα αξιοπιστίας από ότι ακούω έχουν λυθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία 10-15 χρόνια.
Ίσως αν ανέβεις σε μία guzzi, δύσκολα να γυρνάς σε κάτι άλλο μετά. -
Έχοντας 2 στην οικογένεια, ο πατέρας μου την Breva 750 (στην οποία και έμαθα να οδηγώ πρακτικά) και εγώ την V85TT μπορώ να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα.

Απλά πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος στην αγορά της. Δεν είναι για γκάζια/τελικές. Είναι για βόλτες/εκδρομές. Το V100 Mandello και το Stelvio με τον νέο υδρόψυκτο και τα 115 άλογα είναι φυσικά πολύ πιο γρήγορο από τα αερόψυκτα, απλά ακόμα έχει παιδικές ασθένειες. -
@babisstinson said in MOTO GUZZI:
Έχοντας 2 στην οικογένεια, ο πατέρας μου την Breva 750 (στην οποία και έμαθα να οδηγώ πρακτικά) και εγώ την V85TT μπορώ να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα.

Απλά πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος στην αγορά της. Δεν είναι για γκάζια/τελικές. Είναι για βόλτες/εκδρομές. Το V100 Mandello και το Stelvio με τον νέο υδρόψυκτο και τα 115 άλογα είναι φυσικά πολύ πιο γρήγορο από τα αερόψυκτα, απλά ακόμα έχει παιδικές ασθένειες.Το V85 θα το αγόραζα χθες αν είχα το μπατζετ. Δυστυχώς δεν παίζει και σε μεταχειρισμένο.
Μιας και είσαι κάτοχος, από ζέστη πως είναι; Γενικά αν εξαιρέσεις ότι είναι αερόψυχτο, δεν έχω ακούσει κανένα αρνητικό, οι περισσότεροι το εκθιάζουν.
-
@kger said in MOTO GUZZI:
@babisstinson said in MOTO GUZZI:
Έχοντας 2 στην οικογένεια, ο πατέρας μου την Breva 750 (στην οποία και έμαθα να οδηγώ πρακτικά) και εγώ την V85TT μπορώ να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα.

Απλά πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος στην αγορά της. Δεν είναι για γκάζια/τελικές. Είναι για βόλτες/εκδρομές. Το V100 Mandello και το Stelvio με τον νέο υδρόψυκτο και τα 115 άλογα είναι φυσικά πολύ πιο γρήγορο από τα αερόψυκτα, απλά ακόμα έχει παιδικές ασθένειες.Το V85 θα το αγόραζα χθες αν είχα το μπατζετ. Δυστυχώς δεν παίζει και σε μεταχειρισμένο.
Μιας και είσαι κάτοχος, από ζέστη πως είναι; Γενικά αν εξαιρέσεις ότι είναι αερόψυχτο, δεν έχω ακούσει κανένα αρνητικό, οι περισσότεροι το εκθιάζουν.
Ίσα ίσα το αερόψυκτο έχει τα συν του, πιο απλή κατασκευή και δεν σηκώνει θερμοκρασία, εκτός αν είσαι σταμάτα/ξεκίνα μέσα στο κέντρο της πόλης καλοκαίρι μ 35+ βαθμούς. Η μηχανή όμως δεν φτιάχτηκε για αυτό.
Δεν έχω βρει αρνητικό κανένα, πλην των εξουσιοδοτημένων αντιπροσωπειών, που απ' ότι φαίνεται είναι μόνο για να αλλάζουν λάδια και ιμάντες σε Beverly.
Τώρα που τελείωσε η εγγύηση δεν θα ξαναπάω φυσικά, αλλά θα προτιμώ συνεργείο της εμπιστοσύνης μου που πηγαίνουμε χρόνια τις μοτοσικλέτες μας.
Μεταχειρισμένα παίζουν αρκετά, βλέπω στο car διάφορα, δεν ξέρω βέβαια το budget σου.
MOTO GUZZI