Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 322
    • Best 48
    • Groups 0

    kger

    @kger

    Please enter occupation - Please enter your interests

    81
    Reputation
    8
    Profile views
    322
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kger Unfollow Follow

    Best posts made by kger

    • RE: VW Tiguan 2024

      Αν και τα έχω διαβάσει τόσες φορές, ακόμη σοκάρομαι με το πόσο οπαδικά γράφετε για αυτοκίνητα. Αν έχετε τίποτα μετοχές στην εταιρία ή στην εισαγωγική πείτε μας να ξέρουμε τουλάχιστον. Διαφορετικά απλά σαν ελληνάρες έχουμε τη λογική ότι πρέπει δική μου γνώμη/επιλογή να είναι ανώτερη του άλλου.

      Καλορίζικο στον φίλο με το Tiguan! Μακάρι να κάνει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Και μόνο που πήρε αυτό που του άρεσε και τον κάλυπτε και είχε και τα λεφτά, εμένα μου αρκεί. Αλλά αυτό με τις καταναλώσεις θα ήθελα και εγώ να το δω.
      Πάντως 48 σχεδόν χιλιάρικα για tiguan μου χτυπάει κάπως για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους ασχέτως αξιοπιστίας κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Renault Clio IV

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει κανένας κάτοχος του dci90 που να έχιε προβεί σε βελτίωση του κινητήρα (επαναπρογραμματισμό, τσιπάρισμα);;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @i-hasu said in VW Tiguan 2024:

      @dimitrioskosmas said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Η ιδέα με τις κοινές πλατφόρμες ξεκίνησε πράγματι από το vag, αλλά δεν είναι κόλπο marketing όπως πιστεύουν κάποιοι.

      Η vw έπαιρνε εξαρτήματα στην αρχή από την audi που ήταν πιο εξελιγμένη τεχνολογικά και είδε ότι της έβγαινε σε καλό. Μετά γεννήθηκε η ιδέα της κοινής πλατφόρμας μεταξύ των 2 εταιριών και σταδιακά επεκτάθηκε και στο υπόλοιπο group.

      Οι υπόλοιποι κατασκευαστές το υιοθέτησαν πολύ αργότερα, χρειάστηκαν χρόνο προφανώς για να καταλάβουν τα οφέλη. Και κάποιοι το τερμάτισαν κιόλας, όπως οι Ιάπωνες που πουλάνε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικές μάρκες.

      οσο και να μισεί κάποιος το vag group, η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία σε κοινα μοτερ, πλατφόρμες είναι προφανής
      το έκαναν καλύτερα απο όλους

      Από την άλλη κατάφερε ως beta tester των dual clutch να του βγει το όνομα για την αξιοπιστία τους και όχι άδικα. Ακόμα και τώρα τα 7sp. ξηρού έχουν ημερομηνία λήξης στο "σπάσιμο".

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.
      Τα αυτοκίνητα δεν είναι ιατρικό προϊόν, το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να πληρώσεις κάποια € παραπάνω.
      Η μεγάλη εικόνα και μεγάλη επιτυχία είναι ότι έφτιαξαν ένα αυτόματο κιβώτιο που πλέον έχει καθιερωθεί σαν στάνταρντ σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

      sorry για το off topic, αλλά μια χαρά beta tester είσαι και στα ιατρικά προϊόντα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @dimsabas said in Nissan Qashqai 2021:

      Σωστά. Θέλω να το δω στο ταξίδι. Εικάζω ότι θα έχει μικρή διαφορά από τα ζόρικα υβριδικά (CC), οπότε σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή και την πιο προσεγμένη κατασκευή, είναι σαφώς πιο συμφέρουσα επιλογή για όποιον έχει το αμάξι μόνο για ταξίδια.

      αναμένουμε αντίστοιχο άρθρο για αυτό;

      Προσωπικά επειδή είχα εντυπωσιαστεί με την n-connecta όταν το είχα δει, δεν το είχα στο μαυλό μου σε unique έκδοση αλλά με έχουν τζιγκλίσει γνωστοί γιατί το ψάχνουν και οι ίδιοι τους και ρωτάνε όλοι εμένα που ξέρουν ότι ψάχνομαι για αυτοκίνητο.

      Εγώ πάντως το θέλω για οικογένεια και κυρίως διαδρομές σε εγνατία και ελάχιστα εώς καθόλου πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @antonakis said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Δες ότι χωράνε τα 3 καθίσματα που θα έχεις πίσω (αν χρειάζονται και τα τρία παιδιά καθίσματα).

      1 παιδί για αρχή 😊 , ίσως δεν το έγραψα καλά στην αρχική ανάρτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλημέρα σε όλους, δεν έχω εγκαταλείψει το θέμα ή την αναζήτηση, αλλά είμαι πολύ κοντά στο να μετακομίσω και έχω παγώσει το θέμα αυτοκίνητο. Αν δεν κάτσει φάση με ενοίκιο που ψάχνω και είμαι κοντά θα αναγκαστώ να κοιτάξω προς αγορά και τότε μάλλον το αυτοκίνητο γίνετια όνειρο καλοκαιρινής νυκτός... 😁

      Πάντως όπως είχα πει, λόγω καλοκαιριού ήταν κάτι αντιπροχωπείες κλειστές και δεν ξανα πήγα από τότε. Θα πάω να ρίξω μια ματιά πάντως το νεό Captur που προτάθηκε γιατί και εμένα μου φάνηκε ενδιαφέρον που το είδα στο ίντερνετ. Προφανώ ςθα πάω στην toyota όπως είπα και πριν και ενώ μου αρέσει το xceed, δεν αρέσει στην γυναίκα (δεν είναι SUV γαρ) και νομίζω έχιε χάσει τον VFM χαρακτήρα.

      Τον όμιλο με τά C3, panda, opel κτλ δεν τα αφήνω έξω αλλά θέλω να έρθουν να τα δω και από κοντά. Το 600 άρεσε στη σύζυγο αλλά και εμένα μου φάνηκε μικρό έτσι όπως είδα τα specs.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Λοιπόν μικρή εξέλιξη των πραγμάτων, πήγα χθες με την γυναίκα στην αντιπροσωπεία της toyota και της renault. Σόρρυ για το σεντόνι που ακολουθεί.

      Στην toyota είδαμε chr και corolla cross.
      To chr θαρρώ πως ενώ είναι ωράιο και ιδιαίτεορ αυτοκίνητο και με διάφορα μοντέρνα καλούδια πάνω του (π.χ. αυτόματο άνοιγμα-κλείσιμο πορτ παγκάζ), μου φάνηκε μικρό σε χώρους, κυρίως για πίσω και για το πορτ παγκάζ. Αν και μπορώ να πω ότι η πίσω θέσεις μου φάνηκαν καλύτερες από την προηγούμενη γενιά. Είχαν στημένη και την πιο πλούσια έκδοση και όλο το αυτοκίνητο ήταν πολύ ωραίο, με ωραία κονσόλα, οθόνη, θέση οδήγησης κτλ. Σου έδινε μια ωραία αίσθηση αλλά με πολλά ερωτηματικά για αυτό που το θέλω εγώ. Μπόνους με χάλασαν το πως άνοιγαν οι πίσω πόρτες στο μισό και όχι τέρμα.

      To corolla cross, δεν θα πω ψέματα, μπροστά στο chr είναι ο φτωχός συγγενής. Ναι οκ, παίρνεις ένα πιο πολυχρηστικό αυτοκίνητο και αν εξαιρέσεις το υβριδικό σύστημα της εταιρίας το οποίο είναι και το selling point, δεν μπορώ να δω κάπου, οπουδήποτε τα 30+ χιλιάδες ευρώ που ζητάει. Δέιχνει καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, με χώρους μέσα στην καμπίνα, αλλά όχι τόσο μεγάλο πορτ παγκάζ όσο περίμενα βλέποντας το στον δρόμο.

      Μέγα φάουλ της αντιπροσωπείας που δεν έχει κανένα από τα 2 για test drive, μόνο yaris cross το οποίο φοράει άλλο μοτέρ.
      Και για τα 2 ενδιαφέρθηκα για το 1.8 μοτέρ, δεν ξε΄ρω αν θεωρητικά θα ήθελα να μπλέξω με το δίλιτρο, αλλά και από οικονομικής άποψηε ξεφεύγουν.
      Να μην τα πολυλογώ, στην έκδοση κάτω από την τοπ (αν θυμάμαι σωστά 3 έχουν) το CHR κοστίζιε κοντά στα 34Κ και το CC στα 33Κ. Υπάρχει και η απλή έκδοση του CC που κάνει 31Κ. Τιμές εκτός μπατζετ θεωρητικά.

      Στα της Ρενώ.
      Μουδιασμένα πήγαμε με αφορμή το captur 1.0LPG. Ωραίο αυτοκίνητο στην καινούργια έκδοση του facelift. Οι χώροι μέσα είναι ένα κλικ πάνω από το δικό μου sandero. Έχει το μποόνους ότι τα πίσω καθίσματα μετακινούνται και βελτιώνουν το πορτ παγκαζ, αρκετά σημαντικό γιατί δίνει βάθος και αυτό μετράει μερικές φορές. Επίσης, για έναν average άνθρωπο που θα κάτσει πίσω (1.75-1.80), θα υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια αν θέλεις να βάλεις πράγματα στο πορτ παγκάζ και θες να μην έχεις τέρμα πίσω τα καθίσματα. Εγώ που είμαι 1.76-1.77 με τα πίσω καθίσματα στην πιο ανοιχτή θέση που έχουν καθόμουν με άπλετο χώρο για τα πόδια (οκ δεν είναι και octavia). Θα δυσκόλευε σίγουρα 3 ενήλικες πίσω αλλά αναμενόμενο και για την κατηγορία του οχήματος πιστέυω. Μεγάλο φάουλ της Ρενώ, τα τάμπουρα πίσω. Ναι ξέρω και το δικό μου έτσι είναι και φρενάρει μια χαρά αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω ένα αυτοκίνητο 13Κ με αυτό που κάνει 20+. Ερωτηματικά, ότι βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο (αλλά δεν μπλέκω σε κίνηση οπότε δεν με χαλάει ιδιαίτερα) και το μοτέρ κατά πόσο είναι επαρκές. Στο αντίσοτιχο νήμα, είδα το review από το cartalk και μιλούσε με πολύ καλά λόγια για το μοτέρ. Τέλος, είναι upgrade σαν αγορά?

      Και πάμε στην επόμενη περίπτωση η οποία αναμενόμενα είναι το αρκάνα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που η γυναίκα μου από φωτογραφίες κτλ, δεν ήθελε να το βλέπει ούτε ζωγραφιστό. Στην αντιπροσωπεία όμω ςπου πήγε από κοντά τρελάθηκε, αν είχε πάει να τα δει μόνη της μπορεί και να το είχε αγοράσει 😂 . Είναι αυτό που δείχνει; Τι δείχνει; Ένα τύπου premium αυτοκίνητο. Αν βγάλεις από παντού τα σήματα της ρενώ και βάλεις κάποιον που δεν το έχει ξαναδει να κάτσει μέσα, θεωρώ πως δεν θα μαντέψει ποτέ ότι είναι Ρενώ. Από εκεί και έπειτα, έχει μεγάλους χώρους, ένα αρκετά μεγάλο πορτ παγκαζ, το οποίο ίσως χάνει λίγο από τον coupe σχεδιασμό αλλά προσφέρει πολύ βάθος και μήκος. Οι χώροι για τους πίσω είναι ικοανοποιητικοί χωρίς κάτι τρελό, ενώ για τους μπροστά είναι εξαιρετικές οι θέσεις και ωραία κονσόλα με αρκετά ποιοτικά υλικά οτυλάχιστον στην αίσθηση, η μεγάλη οθόνη δίνει στο μάτι το κάτι παραπάνω και ωραία κλασσικούς επιλογείς για κλίμα κτλ.
      For god sake ευτυχώς έχει δισκόφρενα πίσω αλλά έχει ημιάκαμπτο άξονα, όχι ότι καλύτερο αλλά είναι και πιο φθηνό από τους ανταγωνιστές του και σε αυτό θα φτάσω στο τέλος.
      Μεγάλο ερωτηματικό ότι τα μπικικίνια φτάνουν μόνο για την Mild hybrid (κλάιν μάιν δηλαδή) έκδοση με τον 1.3ΤCe, και ερωτώ εγώ, θα καίει τον πάτο του;

      Στη σούμα για τα Ρενώ, captur με την φουλ έκδοση (βγάζω εκτός της alpine εκδόσεις) κοστίζει 27Κ και μια έκδοση πριν 25.5Κ χοντρικά. Το αρκάνα στις αντίστοιχες αυτές εκδόσεις για το mild hybrid κοστίζει 27.5Κ και 28.8Κ αν τα θυμάμαι σωστά. Θέλω να κανονίσω test drive και περιμένω και mail με επίσημες προσφορές τιμές για αυτό και τα θυμάμαι στο περίπου. Απλά αυτές οι τιμές είναι μέχιρ τέλος Σεπτεμβρίου. Το Αρκάνα, για αυτά που δίνει νομίζω αυτή τη στιγμή κοστολογείται πολύ καλά.
      Οι e-tech επολογές είναι οβερ 35Κ και απορρίπτονται.

      Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες. κυρίως για το αρκάνα να πω την αλήθεια γιατί ενθουσίασε την σύζυγο. Τουλάχιστον απομυθοποίησε λίγο την toyota 🙂 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλησπέρα,

      Επειδή τρέχω με μετακόμιση κτλ, δεν ασοχλούμαι ενεργά με το θέμα, επίσης το status του νέου σπιτιού ίσως αλλάξει και λίγο τα θέλω.

      Πάντως εν τάχει να πω ότι πήγα ένα απόγευμα και έριξα μια ματιά στο Qashqai. Δεν πρέπει να είναι κάποιο τρομερό αυτοκίνητο, αλλά η εξωτειρική εμφάνιση και η εσωτερική στο facelift μοντέλο είναι τρομερή. Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο. Μου έκανε εντύπωση και το ύψος του, είχα χρόνια να μπω σε qashqai.

      Για να μην τα πολυλογώ η έκδοση N-connecta αν την θυμάμαι σωστά που μου άρεσε έχει σε χειροκίνητο 1300κυβικά 140PS mild hybrid 32500ευρώ και 34500 ευρώ με το x-tronic (τιμές χοντρικά είναι λίγο πάνω-λίγο κάτω). Πολλά πράγματα στον εξοπλισμό, δεν βρήκα να υστερεί κάπου. Οι παραπάνω εκδόσεις έχουν κυρίως καλοπιστικά εξτρά.
      Τσιμπημένες οι τιμές όσο πίστευω. Κάποιες προσφορές παίζουν σε παλαιότερα μοντέλα προ facelift τα οποία είναι δυσεύρετα όμως από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Στην Αθήνα μου είπε έδιναν την πρώτη έκδοση στα 25χιλ κοντά, αλλά αυτοί δεν μπόρεσαν να φέρουν κάποιο.

      Η αλήεθεια είναι ότι είναι ένα αυτοκίνητο designed για οικογένεια. Δεν φαίνετια να έχουν targetάρει κάτι άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: MG ZS

      αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
      Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Το captur δεν το έχω βάλεις τις επιλογές γιατί μου φαίνεται μικρό. Είναι πολύ παρόμοιο με το stepway που έχω ήδη και πέρα του καινούργιου, να σου πω την αλήθεια δεν βλέπω την μεγάλη αναβάθμιση.

      Από Renault το Arkana απορρίπτεται από την συζυγο αλλά θεωρώ πως έχιε πολύ καλό πακέτο σαν αυτοκίνητο και από την άλλη το Austral μου φαίνεται φανταστικό αλλά είναι πανάκριβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger

    Latest posts made by kger

    • RE: MG ZS

      @a-d-p said in MG ZS:

      @kger said in MG ZS:

      @a-d-p said in MG ZS:

      @kger said in MG ZS:

      αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
      Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικά

      Το 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
      Γιατί δεν λένε κάτι;

      Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
      Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
      Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.

      Καταναλωτής είναι αυτός που πληρώνει και αγοράζει, όχι αυτός που το οδηγεί.

      Δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά με το ποιο είναι η καλύτερη αγορά.

      Ακριβώς, την εταιρεία την νοιάζει να πουλάει.

      ΥΓ.
      Το Σάββατο στάθμευσα ανάμεσα σε ένα BMW X1 και ένα nissan qashqai, όλα λευκό χρώμα μαζί με το δικό μας.
      με ρώτησε η σύζυγος ποιο μοντέλο είναι η BMW . Της άρεσε πολύ.
      Το qashqai ούτε που το κοίταξε 😁😁

      Αυτό είναι το προφίλ της πλειοψηφίας των αγοραστών... νομίζεις ότι όλοι μπαίνουν στο φόρουμ και ψάχνουν σαν και εμάς.

      Αν ρωτήσουν δέκα στελέχη ποιο c SUV θέλουν οι 9 θα πουν BMW X1 και κανένας δεν θα πει MG ZS max

      για να μην κανιβαλησω άλλο το νήμα, συμφωνώ αλλά εσένα αν σου έδιναν την επιλογή για Leasing με ενα budget πχ 50.000 euros, qashqai θα ζήταγες; Οι πιο πάνω έχουν range rover και κάτι τέτοια.
      Όσο πιο ακριβό σου δίνουν, τόσο θα πάρεις, αυτή είναι η φάση. Του τζάμπα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ.
      Από την τσέπη τους όλοι αυτοί ναι μπορεί να έπαιρναν και qashqai ποιος ξέρει; Αυτό θέλω να πω. Προφανώς και ο εισαγωγέας τον MG δεν στοχεύει στα leasing.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: MG ZS

      @a-d-p said in MG ZS:

      @kger said in MG ZS:

      αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
      Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικά

      Το 60% των πωλήσεων είναι εταιρικές, εννοείται ότι είναι μέσα στα νούμερα.
      Γιατί δεν λένε κάτι;

      Συγνώμη, δηλαδή και η εταιρία που δουλεύω εγώ αγόρασε 10 Χ1 phev για κάτι στελέχη, άρα η ελληνική αγορά ζητάει Χ1 Phev? Ή αντίστοιχα αν τα C3 τα παίρνουν για πωλητές, άρα να πούμε ότι ειναι το must της ελληνικής αγοράς;
      Είναι ξεκάθαρη στρέβλωση της αγοράς στο τι ζητάει ο μέσος καταναλωτής, αυτό εννοώ.
      Προφανώς και δεν τον νοιαζει τον εισαγωγέα απο την στιγμή που πουλάει, αλλά δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα γιατί που λάει το κάθε μοντέλο. Τα leasing έχουν άλλα κριτήρια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: MG ZS

      αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
      Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @criuser said in Nissan Qashqai 2021:

      Τα έχει και το Οπελ φροντέρα μαζί με θερμαινόμενο τιμόνι και παρμπρίζ σε όλες τις εκδόσεις, με 1100 στην βασική και στην μεσαία και στάνταρ στην κορυφαία στα 28000 στα υβριδικά και φτηνότερα στα ηλεκτρικά.

      ναι αλλά που είναι; δεν βλέπω κανένα 😊

      Επίσης είναι εκνευριστικά ίδιο με το C3 aircross.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @dimsabas said in Nissan Qashqai 2021:

      ΔΟΚΙΜΗ
      "Πιο ώριμο από ποτέ, το εισαγωγικό Qashqai βγάζει μια πολύ συγκροτημένη εικόνα στον δρόμο και στη χρήση. Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις του facelift, την έκπτωση στην τιμή και τον γενναιόδωρο εξοπλισμό, έχει μόνο ένα μειονέκτημα: την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον.

      Σήμερα διάβασα αυτή την δοκιμή την οποία την περίμενα, και η γεύση ειναι ναι μεν αλλά.
      Βέβαια δεν έχω εικόνα από καταναλώσεις πολλών αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκινήτων αλλά η αληθεια ειναι οτι δεν ακουγεται ιδιαιτερα οικονομικό ακόμη και στον ανοιχτό δρόμο. Βέβαια γλιτώνεις αρκετά αγοράζοντας το σε αυτή την τιμή τα οποία θα χρειαστείς αρκετά χιλιόμετρα για να τα δώσεςι στην βενζίνα.

      Με ξενερώνει η έλειψη θερμενόμενων καθισμάτων σε αυτή την έκδοση, δεν θα πω ψέματα, θα το ήθελα για τα κρυα πρωινά που πηγαίνω στη δουλειά και έχω 20-30 λεπτά οδήγηση μπροστά μου. Το έχω ζηλέψει από άλλα οχήματα που έχω μπει. Επίσης και το χειροκίνητο αν και δνε μου είναι θέμα, λες 2025 έχουμε. Βέβαια κερδίζεις σε αξιοπιστία και πιθανή αστοχία την οποία λογικά την αποφεύγεις στο χειροκίνητο σασμάν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα τοποθετηθώ επί προσωπικού γιατί εδώ με τους γνωστούς το μιλάμε αλλά κλασικά ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του οπότε θα το προσεγγίσω καθαρά με την δική μου οπτική. Οι γνωστοί μου να πάρουν οτι θελουν 🙂

      Προσωπικά, αισθητικά βάζω το QQ. Aλλά QQ ο εδώ μανέας έχει μόνο N-connecta, οπότε δεν ξέρω αν μπορώ να κρίνω το unique, πρέπει να πάω κάπου να το δω, από φωτό φαίνεται ΟΚ. Πάντως θεωρώ ότι από θέματα αξιοπιστίας με το mild hybrid συστημα και το χειροκίνητο δεν περιμένεις κάτι απρόοπτο.

      Από τα citroen προτιμώ μακραν τα C4 έναντι των aircross στο οποίο δεν μου αρέσει καθόλου το εσωτερικό του, από τις φωτό τουλάχιστον. Θέλω να πάω να τα δω από κοντά, δεν έχω ιδέα τι έχει εδώ ο αντιπρόσωπος. Πάντως το C4 έχει ωραίο πακετάκι με αυτόματο, υβριδικό και καλό εξοπλισμό στα λεφτά του. Όμως τα φοβαμαι κιόλας γιατί είναι αρκετά αδοκίμαστα.

      Για το Αρκάνα το έχω ξαναπει είναι ο έρωτας της γυναίκας, αν το αφηνα πάνω της μπορεί να είχαμε και 2 αυτή τη στιγμή χαχαχα.

      Καρόκ ειναι λιγο σαν κουτι με ρόδες εξωτερικά, σκέτο βενζίνα και σε λεφτά όχι κάποια ευκαιρία.

      T-ROC ωραίο αλλά ειναι αυτό που έγραψε ο ADP ότι στ αλεφτά που ζητάει και αυτό δνε είναι κάποια τρομερή ευκαιρία.

      Το Μόκα το έχω δει από κοντά μου φαίνετια μικρό για αυτό που ψάχνω, όπως και το καπτουρ, εκεί θα έκανα συμβιβασμό μόνο λόγω LPG.

      Για το Frontera δεν έχω άποψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Επαναφέρω το νήμα για να μην γράφω σε κάθε μοντέλο ξεχωριστά.

      Επειδή το συζητάω και με γνωστούς που έχουν ανάλογες ανησυχίες, ποια πιστεύετε είναι η πιο καλή, σοφή whatever επιλογή για οικογενειακό αυτοκίνητο από τα παρακάτω αν υποθέσουμε ότι και τα 3 σου αρέσουν στον ίδιο βαθμό;
      Nissan qasqai unique mhev 26400-26900 (με την προσφορά που παίζει)
      Renault Arkana evolution 2640 ή techno 28500 περίπου
      C-4 απλό ή Χ νομίζω θα παίζει 26.000-29.000 μεσαία με φουλ έκδοση.

      Υπάρχει άλλη επιλογή;
      Ίσως TROC 1.5 χειροκινητο και Karoq;
      Το captur lpg; καλή σαν επιλογή αλλά λίγο επιτάφιος.
      2008?
      Αλλά όλα αυτά δεν ειναι πιο μικρά σε χώρους; Θαρρώ πως ναι δεν τ αέχω δει όλα από κοντά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @dimsabas said in Nissan Qashqai 2021:

      Σωστά. Θέλω να το δω στο ταξίδι. Εικάζω ότι θα έχει μικρή διαφορά από τα ζόρικα υβριδικά (CC), οπότε σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή και την πιο προσεγμένη κατασκευή, είναι σαφώς πιο συμφέρουσα επιλογή για όποιον έχει το αμάξι μόνο για ταξίδια.

      αναμένουμε αντίστοιχο άρθρο για αυτό;

      Προσωπικά επειδή είχα εντυπωσιαστεί με την n-connecta όταν το είχα δει, δεν το είχα στο μαυλό μου σε unique έκδοση αλλά με έχουν τζιγκλίσει γνωστοί γιατί το ψάχνουν και οι ίδιοι τους και ρωτάνε όλοι εμένα που ξέρουν ότι ψάχνομαι για αυτοκίνητο.

      Εγώ πάντως το θέλω για οικογένεια και κυρίως διαδρομές σε εγνατία και ελάχιστα εώς καθόλου πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Στην προσφορά που τρέχει τώρα για την unique, υπάρχει κάποιος λόγος να πας στην n-connecta?
      (Για χειροκίνητο 1.3 mild hybrid)

      Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες, νομίζω ουσιαστικά οι κάμερες 360 και μεγαλύτερο infotainment?
      Την 18αρα ζάντα δεν την θεωρώ πλεονέκτημα ή κάτι που είναι must choose.

      Επίσης αυτό το σύνολο με το καταναλώσεις παίζει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @i-hasu said in VW Tiguan 2024:

      @dimitrioskosmas said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Η ιδέα με τις κοινές πλατφόρμες ξεκίνησε πράγματι από το vag, αλλά δεν είναι κόλπο marketing όπως πιστεύουν κάποιοι.

      Η vw έπαιρνε εξαρτήματα στην αρχή από την audi που ήταν πιο εξελιγμένη τεχνολογικά και είδε ότι της έβγαινε σε καλό. Μετά γεννήθηκε η ιδέα της κοινής πλατφόρμας μεταξύ των 2 εταιριών και σταδιακά επεκτάθηκε και στο υπόλοιπο group.

      Οι υπόλοιποι κατασκευαστές το υιοθέτησαν πολύ αργότερα, χρειάστηκαν χρόνο προφανώς για να καταλάβουν τα οφέλη. Και κάποιοι το τερμάτισαν κιόλας, όπως οι Ιάπωνες που πουλάνε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικές μάρκες.

      οσο και να μισεί κάποιος το vag group, η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία σε κοινα μοτερ, πλατφόρμες είναι προφανής
      το έκαναν καλύτερα απο όλους

      Από την άλλη κατάφερε ως beta tester των dual clutch να του βγει το όνομα για την αξιοπιστία τους και όχι άδικα. Ακόμα και τώρα τα 7sp. ξηρού έχουν ημερομηνία λήξης στο "σπάσιμο".

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.
      Τα αυτοκίνητα δεν είναι ιατρικό προϊόν, το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να πληρώσεις κάποια € παραπάνω.
      Η μεγάλη εικόνα και μεγάλη επιτυχία είναι ότι έφτιαξαν ένα αυτόματο κιβώτιο που πλέον έχει καθιερωθεί σαν στάνταρντ σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

      sorry για το off topic, αλλά μια χαρά beta tester είσαι και στα ιατρικά προϊόντα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr