Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 362
    • Best 77
    • Groups 0

    kger

    @kger

    Please enter occupation - Please enter your interests

    122
    Reputation
    14
    Profile views
    362
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kger Unfollow Follow

    Best posts made by kger

    • RE: VW Tiguan 2024

      Αν και τα έχω διαβάσει τόσες φορές, ακόμη σοκάρομαι με το πόσο οπαδικά γράφετε για αυτοκίνητα. Αν έχετε τίποτα μετοχές στην εταιρία ή στην εισαγωγική πείτε μας να ξέρουμε τουλάχιστον. Διαφορετικά απλά σαν ελληνάρες έχουμε τη λογική ότι πρέπει δική μου γνώμη/επιλογή να είναι ανώτερη του άλλου.

      Καλορίζικο στον φίλο με το Tiguan! Μακάρι να κάνει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Και μόνο που πήρε αυτό που του άρεσε και τον κάλυπτε και είχε και τα λεφτά, εμένα μου αρκεί. Αλλά αυτό με τις καταναλώσεις θα ήθελα και εγώ να το δω.
      Πάντως 48 σχεδόν χιλιάρικα για tiguan μου χτυπάει κάπως για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους ασχέτως αξιοπιστίας κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Renault Clio IV

      Καλησπέρα,

      Υπάρχει κανένας κάτοχος του dci90 που να έχιε προβεί σε βελτίωση του κινητήρα (επαναπρογραμματισμό, τσιπάρισμα);;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      @i-hasu said in VW Tiguan 2024:

      @dimitrioskosmas said in VW Tiguan 2024:

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Η ιδέα με τις κοινές πλατφόρμες ξεκίνησε πράγματι από το vag, αλλά δεν είναι κόλπο marketing όπως πιστεύουν κάποιοι.

      Η vw έπαιρνε εξαρτήματα στην αρχή από την audi που ήταν πιο εξελιγμένη τεχνολογικά και είδε ότι της έβγαινε σε καλό. Μετά γεννήθηκε η ιδέα της κοινής πλατφόρμας μεταξύ των 2 εταιριών και σταδιακά επεκτάθηκε και στο υπόλοιπο group.

      Οι υπόλοιποι κατασκευαστές το υιοθέτησαν πολύ αργότερα, χρειάστηκαν χρόνο προφανώς για να καταλάβουν τα οφέλη. Και κάποιοι το τερμάτισαν κιόλας, όπως οι Ιάπωνες που πουλάνε ίδια αυτοκίνητα με διαφορετικές μάρκες.

      οσο και να μισεί κάποιος το vag group, η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία σε κοινα μοτερ, πλατφόρμες είναι προφανής
      το έκαναν καλύτερα απο όλους

      Από την άλλη κατάφερε ως beta tester των dual clutch να του βγει το όνομα για την αξιοπιστία τους και όχι άδικα. Ακόμα και τώρα τα 7sp. ξηρού έχουν ημερομηνία λήξης στο "σπάσιμο".

      Πάντα οι καταναλωτές είναι beta-testers στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δεν μπορεί μια εταιρεία να κρατάει μια πατέντα για 10χρόνια στο δοκιμαστηριο για να την τελειοποιήσει, θα την "κάψει" οικονομικά.
      Τα αυτοκίνητα δεν είναι ιατρικό προϊόν, το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να πληρώσεις κάποια € παραπάνω.
      Η μεγάλη εικόνα και μεγάλη επιτυχία είναι ότι έφτιαξαν ένα αυτόματο κιβώτιο που πλέον έχει καθιερωθεί σαν στάνταρντ σε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία.

      sorry για το off topic, αλλά μια χαρά beta tester είσαι και στα ιατρικά προϊόντα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @dimsabas said in Nissan Qashqai 2021:

      Σωστά. Θέλω να το δω στο ταξίδι. Εικάζω ότι θα έχει μικρή διαφορά από τα ζόρικα υβριδικά (CC), οπότε σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή και την πιο προσεγμένη κατασκευή, είναι σαφώς πιο συμφέρουσα επιλογή για όποιον έχει το αμάξι μόνο για ταξίδια.

      αναμένουμε αντίστοιχο άρθρο για αυτό;

      Προσωπικά επειδή είχα εντυπωσιαστεί με την n-connecta όταν το είχα δει, δεν το είχα στο μαυλό μου σε unique έκδοση αλλά με έχουν τζιγκλίσει γνωστοί γιατί το ψάχνουν και οι ίδιοι τους και ρωτάνε όλοι εμένα που ξέρουν ότι ψάχνομαι για αυτοκίνητο.

      Εγώ πάντως το θέλω για οικογένεια και κυρίως διαδρομές σε εγνατία και ελάχιστα εώς καθόλου πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @nikonino said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @w202-amg said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Φίλος πάντως με Τογιότα Κορολλά υβριδικό ενώ προσπαθούσε 2-3 χρόνια να πείσει και να πεισθεί για την επιλογή του σχετικά με τις εγγυήσεις κτλ. Τελευταία φορά που συζητήσαμε μόνος του παραδέχτηκε ότι η εγγύηση είναι μια κοροϊδία και σε αρμεγουν κανονικά με πρόφαση αυτήν.
      Το τοπικό είναι για νέα αυτοκίνητα αλλά θα το πω μπας και σώσω κανέναν..... πεταμένα λεφτά σε αυτές τις κατηγορίες αν δεν έχεις άλλα κίνητρα από πίσω. Πάρε 2-3- 4 χρόνων μεταχειρισμένο με τα ίδια ή λιγότερα χρήματα και οι επιλογές είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ σε σχέση με αυτά της λίστας.
      Υ.γ. κραξτε ότι σαν το καινούριο δεν έχει 😂

      Δυστυχώς, τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα είναι πλέον παλιά και με πολλά χιλιόμετρα... οι σοβαροί και αξιόπιστοι «θησαυροί» έχουν εξαφανιστεί. Τώρα αν βρεις μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα είτε θα είναι νοικιάρικο (κακοσυντηρημένο πιθανότατα) είτε λαχείο. Αλλά κρίνοντας από αυτά που βλέπω στα service & μια φορά το χρόνο λάδια, κλάμα και σε αυτά...

      99% τα 5ετίας μεταχειρισμένα είναι από leasing και συμφωνώ επειδή πέρσι έκανα μια έρευνα, είχα γράψει και εδώ μερικές περιπτώσεις, είναι πολύ λαχείο να βρεις καλό μεταχειρισμένο αν δεν είναι από γνωστό.
      Έχω ακούσει άπειρες φορές από γνωστούς ναι το αμάξι το βρήκα τέλειο και μετά από κανα 2-3 χρόνια είχε πανηγύρια. Και το αμάξι της γυναίκας μια από τα ίδια τώρα μην πάω μακρυά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @antonakis said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Δες ότι χωράνε τα 3 καθίσματα που θα έχεις πίσω (αν χρειάζονται και τα τρία παιδιά καθίσματα).

      1 παιδί για αρχή 😊 , ίσως δεν το έγραψα καλά στην αρχική ανάρτηση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλημέρα σε όλους, δεν έχω εγκαταλείψει το θέμα ή την αναζήτηση, αλλά είμαι πολύ κοντά στο να μετακομίσω και έχω παγώσει το θέμα αυτοκίνητο. Αν δεν κάτσει φάση με ενοίκιο που ψάχνω και είμαι κοντά θα αναγκαστώ να κοιτάξω προς αγορά και τότε μάλλον το αυτοκίνητο γίνετια όνειρο καλοκαιρινής νυκτός... 😁

      Πάντως όπως είχα πει, λόγω καλοκαιριού ήταν κάτι αντιπροχωπείες κλειστές και δεν ξανα πήγα από τότε. Θα πάω να ρίξω μια ματιά πάντως το νεό Captur που προτάθηκε γιατί και εμένα μου φάνηκε ενδιαφέρον που το είδα στο ίντερνετ. Προφανώ ςθα πάω στην toyota όπως είπα και πριν και ενώ μου αρέσει το xceed, δεν αρέσει στην γυναίκα (δεν είναι SUV γαρ) και νομίζω έχιε χάσει τον VFM χαρακτήρα.

      Τον όμιλο με τά C3, panda, opel κτλ δεν τα αφήνω έξω αλλά θέλω να έρθουν να τα δω και από κοντά. Το 600 άρεσε στη σύζυγο αλλά και εμένα μου φάνηκε μικρό έτσι όπως είδα τα specs.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Λοιπόν μικρή εξέλιξη των πραγμάτων, πήγα χθες με την γυναίκα στην αντιπροσωπεία της toyota και της renault. Σόρρυ για το σεντόνι που ακολουθεί.

      Στην toyota είδαμε chr και corolla cross.
      To chr θαρρώ πως ενώ είναι ωράιο και ιδιαίτεορ αυτοκίνητο και με διάφορα μοντέρνα καλούδια πάνω του (π.χ. αυτόματο άνοιγμα-κλείσιμο πορτ παγκάζ), μου φάνηκε μικρό σε χώρους, κυρίως για πίσω και για το πορτ παγκάζ. Αν και μπορώ να πω ότι η πίσω θέσεις μου φάνηκαν καλύτερες από την προηγούμενη γενιά. Είχαν στημένη και την πιο πλούσια έκδοση και όλο το αυτοκίνητο ήταν πολύ ωραίο, με ωραία κονσόλα, οθόνη, θέση οδήγησης κτλ. Σου έδινε μια ωραία αίσθηση αλλά με πολλά ερωτηματικά για αυτό που το θέλω εγώ. Μπόνους με χάλασαν το πως άνοιγαν οι πίσω πόρτες στο μισό και όχι τέρμα.

      To corolla cross, δεν θα πω ψέματα, μπροστά στο chr είναι ο φτωχός συγγενής. Ναι οκ, παίρνεις ένα πιο πολυχρηστικό αυτοκίνητο και αν εξαιρέσεις το υβριδικό σύστημα της εταιρίας το οποίο είναι και το selling point, δεν μπορώ να δω κάπου, οπουδήποτε τα 30+ χιλιάδες ευρώ που ζητάει. Δέιχνει καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο, με χώρους μέσα στην καμπίνα, αλλά όχι τόσο μεγάλο πορτ παγκάζ όσο περίμενα βλέποντας το στον δρόμο.

      Μέγα φάουλ της αντιπροσωπείας που δεν έχει κανένα από τα 2 για test drive, μόνο yaris cross το οποίο φοράει άλλο μοτέρ.
      Και για τα 2 ενδιαφέρθηκα για το 1.8 μοτέρ, δεν ξε΄ρω αν θεωρητικά θα ήθελα να μπλέξω με το δίλιτρο, αλλά και από οικονομικής άποψηε ξεφεύγουν.
      Να μην τα πολυλογώ, στην έκδοση κάτω από την τοπ (αν θυμάμαι σωστά 3 έχουν) το CHR κοστίζιε κοντά στα 34Κ και το CC στα 33Κ. Υπάρχει και η απλή έκδοση του CC που κάνει 31Κ. Τιμές εκτός μπατζετ θεωρητικά.

      Στα της Ρενώ.
      Μουδιασμένα πήγαμε με αφορμή το captur 1.0LPG. Ωραίο αυτοκίνητο στην καινούργια έκδοση του facelift. Οι χώροι μέσα είναι ένα κλικ πάνω από το δικό μου sandero. Έχει το μποόνους ότι τα πίσω καθίσματα μετακινούνται και βελτιώνουν το πορτ παγκαζ, αρκετά σημαντικό γιατί δίνει βάθος και αυτό μετράει μερικές φορές. Επίσης, για έναν average άνθρωπο που θα κάτσει πίσω (1.75-1.80), θα υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια αν θέλεις να βάλεις πράγματα στο πορτ παγκάζ και θες να μην έχεις τέρμα πίσω τα καθίσματα. Εγώ που είμαι 1.76-1.77 με τα πίσω καθίσματα στην πιο ανοιχτή θέση που έχουν καθόμουν με άπλετο χώρο για τα πόδια (οκ δεν είναι και octavia). Θα δυσκόλευε σίγουρα 3 ενήλικες πίσω αλλά αναμενόμενο και για την κατηγορία του οχήματος πιστέυω. Μεγάλο φάουλ της Ρενώ, τα τάμπουρα πίσω. Ναι ξέρω και το δικό μου έτσι είναι και φρενάρει μια χαρά αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω ένα αυτοκίνητο 13Κ με αυτό που κάνει 20+. Ερωτηματικά, ότι βγαίνει μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο (αλλά δεν μπλέκω σε κίνηση οπότε δεν με χαλάει ιδιαίτερα) και το μοτέρ κατά πόσο είναι επαρκές. Στο αντίσοτιχο νήμα, είδα το review από το cartalk και μιλούσε με πολύ καλά λόγια για το μοτέρ. Τέλος, είναι upgrade σαν αγορά?

      Και πάμε στην επόμενη περίπτωση η οποία αναμενόμενα είναι το αρκάνα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που η γυναίκα μου από φωτογραφίες κτλ, δεν ήθελε να το βλέπει ούτε ζωγραφιστό. Στην αντιπροσωπεία όμω ςπου πήγε από κοντά τρελάθηκε, αν είχε πάει να τα δει μόνη της μπορεί και να το είχε αγοράσει 😂 . Είναι αυτό που δείχνει; Τι δείχνει; Ένα τύπου premium αυτοκίνητο. Αν βγάλεις από παντού τα σήματα της ρενώ και βάλεις κάποιον που δεν το έχει ξαναδει να κάτσει μέσα, θεωρώ πως δεν θα μαντέψει ποτέ ότι είναι Ρενώ. Από εκεί και έπειτα, έχει μεγάλους χώρους, ένα αρκετά μεγάλο πορτ παγκαζ, το οποίο ίσως χάνει λίγο από τον coupe σχεδιασμό αλλά προσφέρει πολύ βάθος και μήκος. Οι χώροι για τους πίσω είναι ικοανοποιητικοί χωρίς κάτι τρελό, ενώ για τους μπροστά είναι εξαιρετικές οι θέσεις και ωραία κονσόλα με αρκετά ποιοτικά υλικά οτυλάχιστον στην αίσθηση, η μεγάλη οθόνη δίνει στο μάτι το κάτι παραπάνω και ωραία κλασσικούς επιλογείς για κλίμα κτλ.
      For god sake ευτυχώς έχει δισκόφρενα πίσω αλλά έχει ημιάκαμπτο άξονα, όχι ότι καλύτερο αλλά είναι και πιο φθηνό από τους ανταγωνιστές του και σε αυτό θα φτάσω στο τέλος.
      Μεγάλο ερωτηματικό ότι τα μπικικίνια φτάνουν μόνο για την Mild hybrid (κλάιν μάιν δηλαδή) έκδοση με τον 1.3ΤCe, και ερωτώ εγώ, θα καίει τον πάτο του;

      Στη σούμα για τα Ρενώ, captur με την φουλ έκδοση (βγάζω εκτός της alpine εκδόσεις) κοστίζει 27Κ και μια έκδοση πριν 25.5Κ χοντρικά. Το αρκάνα στις αντίστοιχες αυτές εκδόσεις για το mild hybrid κοστίζει 27.5Κ και 28.8Κ αν τα θυμάμαι σωστά. Θέλω να κανονίσω test drive και περιμένω και mail με επίσημες προσφορές τιμές για αυτό και τα θυμάμαι στο περίπου. Απλά αυτές οι τιμές είναι μέχιρ τέλος Σεπτεμβρίου. Το Αρκάνα, για αυτά που δίνει νομίζω αυτή τη στιγμή κοστολογείται πολύ καλά.
      Οι e-tech επολογές είναι οβερ 35Κ και απορρίπτονται.

      Θα ήθελα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες. κυρίως για το αρκάνα να πω την αλήθεια γιατί ενθουσίασε την σύζυγο. Τουλάχιστον απομυθοποίησε λίγο την toyota 🙂 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      Καλησπέρα,

      Επειδή τρέχω με μετακόμιση κτλ, δεν ασοχλούμαι ενεργά με το θέμα, επίσης το status του νέου σπιτιού ίσως αλλάξει και λίγο τα θέλω.

      Πάντως εν τάχει να πω ότι πήγα ένα απόγευμα και έριξα μια ματιά στο Qashqai. Δεν πρέπει να είναι κάποιο τρομερό αυτοκίνητο, αλλά η εξωτειρική εμφάνιση και η εσωτερική στο facelift μοντέλο είναι τρομερή. Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο. Μου έκανε εντύπωση και το ύψος του, είχα χρόνια να μπω σε qashqai.

      Για να μην τα πολυλογώ η έκδοση N-connecta αν την θυμάμαι σωστά που μου άρεσε έχει σε χειροκίνητο 1300κυβικά 140PS mild hybrid 32500ευρώ και 34500 ευρώ με το x-tronic (τιμές χοντρικά είναι λίγο πάνω-λίγο κάτω). Πολλά πράγματα στον εξοπλισμό, δεν βρήκα να υστερεί κάπου. Οι παραπάνω εκδόσεις έχουν κυρίως καλοπιστικά εξτρά.
      Τσιμπημένες οι τιμές όσο πίστευω. Κάποιες προσφορές παίζουν σε παλαιότερα μοντέλα προ facelift τα οποία είναι δυσεύρετα όμως από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Στην Αθήνα μου είπε έδιναν την πρώτη έκδοση στα 25χιλ κοντά, αλλά αυτοί δεν μπόρεσαν να φέρουν κάποιο.

      Η αλήεθεια είναι ότι είναι ένα αυτοκίνητο designed για οικογένεια. Δεν φαίνετια να έχουν targetάρει κάτι άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: MG ZS

      αυτά τα νούμερα είναι με τα leasing μέσα;
      Aν ναι δεν λένε τίποτα ουσιαστικά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger

    Latest posts made by kger

    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @gtsartsal said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Από Citroen, το μόνο που μου αρέσει είναι το c4.
      Χωρίς να έχω κοιτάξει ιδιαίτερα τις εκδόσεις θα ήμουν ανάμεσα σε
      Nissan qashqai
      Corolla cross
      Troc
      C4

      Χωρίς ιδιαίτερη σειρά, θεωρητικά κάπου εδώ είμαστε και εμείς. Από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα φαβορί το troc για μένα, για την γυναίκα δεν ξέρω 100% 🤣.

      Το qashqai αν ήταν λίγο πιο vfm θα ήταν no brainer για μένα. Είναι το πιο family car από ότι έχω δει μέχρι τώρα στα under 35 χιλιαρικα.

      Το μόκα που αναφέρθηκε δεν μας κάνει, θεωρητικά το Frontera αλλά δεν μου αρέσει. Γενικά αυτό το σουλουπι των c3, aircross κτλ δεν μου αρέσει. Καλή επιλογή το Astra diesel στα 27500 αλλα μάλλον δεν κάνει τικνστα κουτάκια.

      Πάντως αυτοί οι κορεάτες αν έβγαζαν τα Tucson/Sportage με diesel 3-5 χιλιάδες παρακάτω θα ήταν τρομερή επιλογή, τώρα φιλάκια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      https://www.car.gr/s/9sq4o28u/

      @kger κατεβαίνεις Σαλονικ και το "τσιμπάς" 400€ φθηνότερα 😁😁

      Σήμερα το είδα αυτό χαχαχαχα. Το θέμα είναι και αν θα σου χρεώσει άλλα έξοδα, προετοιμασιας πινακιδας κτλ και να έρθει το ίδιο. Βέβαια μπορεί και όχι.

      Λοιπόν η έρευνα συνεχίστηκε λίγο όπου πήγαμε με την σύζυγο σε 3 αντιπροσωπείες αυτές τις μέρες.

      1. Επίσηψη στην αντιπροσωπεία Citroen-MG, με στόχο να δούεμ το υβριδικό ZS.
        Αρχική εντύπωση, ακρεά ωραίο με καλή γραμμή ψιλό κλασσική θα έλεγα, όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά όχι και αδιάφορο. Μέσα αρκετά άνετο και όμορφο, με όμορφο ταμπλό, και γενική σχεδίαση κονσόλας.
        Πρώτη εντύπωση της συζύγου ήταν "Αυτό ήρθαμε να δούμε;; Αυτό είναι τεράστιο, απαπα εγώ δεν το οδηγάω αυτό". Μετά λίγο με τον εξοπλισμό και τα λεφτά κάπως γλυκάθηκε και λέει οκ ας το δούμε καλύτερα.
        Να πω πως την συγκεκριμένη αντιπροσωπέια την πετύχαμε τυχαία ανοιχτή, εκτός ωραρίου και οι άνθρωποι όχι μόνο αμς εξυπηρέτησαν αλλά μας είπαν μέχρι την τάδε ώρα θα είμαστε εδώ κάντε ένα test drive μόνοι σας όση ώρα θέλετε απλα'φέρτε τον πριν κλείσουμε. Δηλαδή μπορούσαμε να το έχουεμ σχεδόν 2 ώρες αν θέλαμε. Εντυπωσιακό και χωρίς κανέναν περιορισμό στην διαδρομή.

      Στο δια ταύτα.
      Θετικά

      1. Ωραία λειτουργία οτυ υβριδικού στο πότε μπαίνει.
      2. Χώροι εσωτερικοί αρκετά άνετοι
      3. Τρομερή κεντρική οθόνη σητν κοσνόλα (με ένα μειον οτι ειναι τοσο μεγάλη που το τέρμα αριστερό μέρος της την κρύβει το τιμόνι, epic fail σχεδιασμος).
      4. Καλό γκάζι και επιτάχυνση, κυρίως εκεί όπου επεμβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας, ο βενζινοκινητήρας δεν τραβάει ιδιαίτερα.

      Αρνητικά

      1. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΡΟΜΕΡΟΣ θόρυβος από το κιβώτιο πάνω από τα 120. Επειδή το έβγαλα εγνατία το πάτησα, έκανα επιταχύνσεις, δοκίμασα διάφορα και πραγματικά τι φασαρία ειναι αυτή. Πως το οδηγάν αυτό το πράγμα. ΟΚ είχα μια εμπειρία από το CVT του CHR πρώτης γενιάς αλλά αυτό το πράγμα δνε παλεύεται πραγματικά. Εκείνη την στιγμή αμέσως το απέριψα σαν επιλογή. Σκεφτείτε η συζυγος που ειναι παντελώς άνιωθη σε κάτι τέτοια μου λέει μου έχει πάρει τα αυτιά.
      2. Πολύσ τενό κάθισμα. Ειμαι ο οριζμός του average ανθρώπου σε διαστάσεις και στα αυτάκια του καθίσματος ακουμπούσα αισθητά. Ένας πιο γεμάτος πραγματικά δεν παίζει να χωράει.
      3. Μικρό πορτ παγκαζ για το μεγεθός του.
      4. Κακή επιτάχυνση από ένα σημείο και μετά που επαφύεται στον βενζινοκινητήρα.
      5. Πολύ κακή πληροφόρηση το ηλεκτρονικό καντράν και με λίγες επιλογές (ή τουλάχιστον δεν τις βρήκα εγώ).
      6. Υπερβολικά μαλακή ανάρτηση η οποία ναι μεν μέσα στην πολή και στις ανωμαλίες αποροφάει τ απάντα αλλά σε στροφή ειναι λίγο βάρκα η φάση και το λέω εγώ με το stepway το οποίο παίρνει κλισεις.

      Παραδόξως στην σύζυγο στην έκθεση έκανε αίσθηση και μάλλον θα πάμε να το ξανα δούμε το C4. Κύριε @cruiser θέλω κουπόνι έκπτωσης σας παρακαλώ 😊

      1. Επίσκεψη στην KIA/Huyndai.

      Σε γενικές γραμμές πήγαμε να δούμε το KONA και το xceed (αυτό άρεσε στην σύζυγο και δεν είναι SUV, άβυσσος η ψυχή...).

      Σε γενικές γραμμές το xceed σαν συνολο οπτικα μας άρεσε πολύ. Ωραίο σαλόνι, άνετο, ωραια καθίσματα, ταμπλό, πίσω χώρος αρκετός. Στην σύζυγο της φάνηκε μικρό το πορτ παγκαζ και όχι άδικα αν και πιστεύω όταν σταματήσουμε να χτησιμοποιούμε καρότσι θα μας καλύπτει.

      Σχετεικά με το KONA, να πω πως προσωπικά εξωτερικά δεν με τρελαίναι, το ίδιο και στην γυναίκα όμως της αρέσει παραπάνω. Εσωτερικά είναι ωραίο αν είσαι οδηγός. Στις υπόλοιπες θέσεις θα το χαρακτήριζα αδιάφορο και πίσω υστερεί σε ποιότητα. Πορτ παγκάζ ικανοποιητικό.

      Δεν επεκταθήκαμε σχετικά με διαθεσιμότητα test drive κυρίως γιατί προσωπικά έφαγα τεράστια ξενέρα με τους κινητήρες που έρχεται. τα έχουν κόψει όλα από το xceed ειδικά, μόνο με 1.0L turbo βγαινει mild hybrid. Καλά κρασιά. Αντίστοιχα και το κόνα ή το ίδιο μοτέρ ή full hybrid με τον 1.6L.

      Η κυρία μου στάθηκε στο Tucson, η οποία θεωρητικλά δεν θέλει μεγάλο αμάξι και έκατσε να της πει ο πωλητής της εκδόσεις και τις τιμές. Ρε τι ζούμε ρε... Σφίχτηκε λίγο με τα 35k+ που άκουσε.

      1. Πήγαμε να δούμε το symbioz. Προσωπικά είχα μεγάλες προσδοκίες για αυτό. Μας είπαν ότι υπάρχιε και test drive και λέω γ'ιναμε. Αλλά... τεράστια απογοήτευση όταν το είδα από κοντά. Κυρίως για το γεγονός πως για το μεγεθός του μου φάνηκε τρομερά στενό.
        Τα πόδια και οδηγού και συνοδηγού χτυπάν για πλάκα στην κονσόλα. Ενήλικας πίσω βρίσκει για πλάκα στην κολώνα αν πάει το κεφάλι του προς τα πλάγια. Έχει πίσω από το στένεμα του captur χωρίς κάποιον λόγο. ΟΚ δεν είναι και τεράστιο αλλά για το μέγεθος του περίμενα κάτι καλύτερο. Πορτ παγκάζ, αν δεν βγάλεις την ρεζέρβα να εκμεταλευτείς και το κάτω μέρος, δεν πας πουθενά αν έχεις καρότσι μωρού. Όπου αν εκμεταλλευτείς το κάτω μέρος έχει αρκετό χώρο συνολικά.

      Στην σύζυγο δεν άρεσε καθόλου και η κεντρική μεγάλη οθόνη. Εγώ δεν κατάλαβα αυτό το εξόγκωμα που έχει για το κιβώτιο αν θυμάμαι καλάκαι από κάτω έχιε χώρο για το κινητό. Είναι δυσκολο να βάλεις το χέρι εκεί, πως το σκέφτηκαν έτσι.

      Επόμενη στάση θα είναι να δούμε το Qashqai και το CC λογικά και 'οπως προείπα και το C4 αφού άρεσε και στην κυρία.
      Το οποίο C4 ψέματα δεν θα πω ψέματα, με φοβίζει στο θέμα αξιοπιστίας. Επίσης, με μια πρώτη ματιά δεν μου άρεσε καθόλου το ηλεκτρονικό καντράν, γιατί να ειναι τόσο στενό;; Και γιατί και οι 2 οθόνες έχουν τόσο μεγάλα πλαίσια, ήμαρτον...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

      Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

      Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

      ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg

      Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

      Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.

      Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιαστικά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
      Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη (αυτή η δοκιμή έγινε και στο εκθεσιακό, απλά για τη επιβεβαίωση).

      Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
      Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
      Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
      Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
      Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
      Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
      Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.

      Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.

      Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.

      Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @andya3 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

      Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

      Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

      ![ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f660a5eb1-547346796_10214191325214257_2513273203879920508_n.jpg](/assets/uploads/files/1757965186677-ca4b8583-9c80-4d22-a1dd-4a9f

      Αυτή θα είναι περίπου η κατανάλωσή σου με το T-Roc 1.5 dsg για τις διαδρομές που κάνεις. Ίσως 0,5lt παραπάνω αν υπάρχουν πολλές ανηφορικές κλίσεις.

      Καλησπέρα, και εγώ με αυτά που διαβάζω εκεί το περιμένω γύρω στο 6.

      Να πω ότι πηγα χθες ένα άτυπο test drive, ουσιασιτκά έκανα μία βόλτα το αυτοκίνητο του πωλητή. Άλλη έκδοση και μοντέλο του 2022 νομίζω. Ουσιαστικά μοτέρ και dsg στο scope της δοκιμής.
      Πριν πάω εκεί να πω οτι πήγαμε με το μωρό, καρότσια, βάσεις κτλ και από άποψη χώρων χώρεσαν κανονικά χωρίς περιορισμούς. Πήρε ένα τικ από αυτή την άποψη.

      Η βόλτα ήταν μικρή και χωρίς κάτι συγκλόνιστικό σαν διαδρομή γι ανα βγουν συμπεράσματα. Νομίζω λόγω αυτόματου η αίσθηση του φρένου μου ήταν λίγο ξένη. Η ανάρτηση μου φάνηκε αρκετά καλή με καλές αποσβέσεις σε ανωμαλίες.
      Το κιβώτιο πάρα πολύ καλό, αθόρυβο και οι αλλαγές πολύ γρήγορες και πρακτικά δεν τις καταλαβαίνεις αν δεν κοιτάς το καντράν. Έπαιξα ένα τσικ με τα paddles ωράια φάση, επίσης ωραία και στο απότωμα γκάζι κάνει ομαλά κατεβάσματα για να δώσει επιτάχυνση που πραγματικά δεν το καταλαβαίνεις ότι κατέβασε και μου φάνηκε εντυπωσιακό.
      Το μοτέρ καλό με αρκετό γκάζι, δεν μπόρεσα να το πιέσω σε επαρχιακό, κανα 2 ξεσπάμσατα 50-60 μέχρι 110 έκανα. Αρπάζει αρκετά δείχνει ότι έχει άλογα το αυτοκίνητο.
      Η θέση οδήγησης μου φάνηκε ΟΚ έχιε και αρκετά settings άρα θα την φέρεις εκεί που την θες. Λίγο με ξένισε η κεντρική οθόνη, μου φάνηκε λίγο μικρή για τα δεδομενα της εποχής αλλά ΟΚ, ίσως δεν λέει και τίποτα. Και να πω την αλήθεια βαρέθηκα παντελώς να ασχοληθώ με τα menu κτλ που έχει.
      Πίσω που έκατσα όταν το πήρε η σύζυγος, μου φάνηκε αρκετά άνετο.
      Φάνηκε να έχει καλή ηχομόνωση το αυτοκίνητο, αλλά θα ήθελα να το δω και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου να πω την αλήθεια.
      Αυτό το μοντέλο δεν είχε τα matrix led αν και δεν χρειάστηκαν φώτα βεβαια αλλά θα ήθελα να δω την διαφορά και από την θέση του οδηγού.

      Απο βδομάδα μάλλον θα πάω από κοντά να δω το dream που θα φέρουν σαν εκθεσιακό.

      Αυτά σε γενικές γραμμές, τώρα θέλω να πάω να δω και άλλα μοντέλα όπως το MG και το symbioz και θα δώσω και μια δεύτερη ευκαιρία στο CC.

      Ένας κουμπάρος μου με 2008 hybrid μου ανέφερε κατανάλωση 6-7 σε ταχύτητες με 130-140 και air condition. Γυρω στα 4,5-5,5 με 100-110.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: VW T-Roc

      @a-d-p said in VW T-Roc:

      @bill_hsd said in VW T-Roc:

      Τι πάθατε; Κολλήσατε υβριδική Τογιοτίτιδα; 😂
      @adp Ενώ οι επιμέρους καταναλώσεις σου, σε συνάρτηση και με τη μέση ταχύτητα που εχεις σε καθε διαδρομή, είναι ικανοποιητικές, η μέση κατανάλωση των 8,1lt/100km (στα μακροπροθεσμα δεδομένα) ειναι υψηλή.
      Ενδεικτικά αναφερω οτι στο δικό μου (C-HR GR 1.8 με 19ρες) ποτέ δεν εχει ανέβει η μηνιαία μέση κατανάλωση μου (με all around χρήση και ταξίδια), πάνω από 5,6lt/100 km. Συνήθως ειναι από 4,2-5,0.
      Βέβαια τα 25km μέση ωριαία ταχυτητα που εμφανίζεται στα μακροπροθεσμα δεδομενα, παραπέμπει σε βαριά αστική χρήση, όπου και είναι λογικό ένα συμβατικό (μη υβριδικό) να ανεβάζει πολύ την κατανάλωσή του.

      Βοηθάμε το @kger να επιλέξει 😁😁, αλήθεια που χάθηκε;🤔🤔
      Μάλλον τρέχει στις αντιπροσωπείες 😁😁

      Μια χαρά είναι τα 8 λίτρα, σκέψου ότι με το baleno είχα 6,7 κάνοντας τις ίδιες διαδρομές περίπου.
      (Μισό τόνο ελαφρύτερο)

      Βαριά αστική χρήση είναι κάτω από 20 χαω έγραφες προχθές 😁😁
      Τα 25 είναι ψιλοβαριά.
      Δεν είναι από μποτιλιάρισμα η χαμηλή μέση ταχύτητα. Δεν έχουμε μποτιλιάρισμα στον Εύοσμο.

      Τα στάνταρ χλμ είναι 1-2 φορές τη βδομάδα 30 χλμ Περιφερειακό με έργα flyover και καθημερινές διαδρομές 2-3 χλμ (δλδ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί) που πηγαίνω θεραπείες την μικρή. Σάββατο Τσιμισκή ψώνια κτλ.

      Γενικά το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί ώρες αιχμής (πρωί - μεσημέρι) και εξυπηρετεί τις μετακινήσεις της μικρής. Η χαμηλή μέση ταχύτητα είναι γιατί κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα.
      δουλεύει ασταμάτητα κλιματισμός, οπότε και ο κινητήρας (δεν αντέχει ζέστη και υγρασία λόγω τραχ/στομιας)

      Το έχω γράψει ξανά, ότι με ένα Toyota θα έκανα πολλά ηλεκτρικά χλμ, αλλά σίγουρα θα είχα μεγαλύτερη κατανάλωση από εσάς.

      Και πες ότι έκαιγε 4 αντί για 8 και ξόδευα τα μισά σε βενζίνη ....δεν χάλασε κι ο κόσμος για 8000 χλμ ετησίως που κάνει το T-ROC 😁 😁

      Καλημέρα σε όλους.
      Με έφαγαν οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το ψάξιμο.
      Χθες είχα ένα ραντεβού για test drive, αλλά ουσιαστικά ήταν βόλτα το αμάξι του πωλητή. Θα γράψω τις εντυπώσεις μου στο άλλο θέμα.

      Από Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη πάντως με 130 από την έξοδο την κεντρική και όχι της Μάκρης μέχρι την εισοδο της Λαγκαδά στον Μαρμαρίδη, εγώ με e-pass κάνω τόσο 2 ώρες και 40 λεπτά περίπου. Μέχρι το πατρικό μου στην Τούμπα, προ flyover εποχές έκανα 2 και 50 άντε να πήγαινα στο τρίωρο. Με λιγο υπέρβαση στην Καβάλα πχ 90-100 αντι 70 θα έλεγα. Αν ξεκινήσω από την δουλειά που γλιτώνω και 20 λεπτά ειναι λιγότερο από 2,5 ώρες για περίπου 230-240 χιλιόμετρα. Το ρεκόρ μου δεν θα το γράψω 😁

      Αν υποθέσουμε ότι με 130 στην Εγνατία θα έχει 6,5 κατανάλωση, ένα toyota CHR ή CC τι κατανάλωση έχει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      https://www.car.gr/s/flnz5izt/
      Είναι έκδοση Life, το οποίο το πουλούσαν καινούργιο 32000€ όταν πήρα το T-Roc (01/2024). Ωραίος 😁 ο Καραλελεκης, έκανε και 9000 χλμ και το δίνει 1100€ κάτω 😁😁

      Ναι άστα και εγώ τώρα που το έψαξα λίγο λέω τι φάση.

      Πάντως καλά όλα αυτά, θέλει κανείς κάνα sirion να φεύγει 🤣🤣

      Γιατί δεν παίρνει το sirion ο Καραλελεκης;
      Το έχεις αγγελία στο car?

      Το Tiguan θα ήταν καλή περίπτωση στα 28000€ και μόνο αν θέλατε μεγάλους χώρους. Φοράει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το T-Roc, ίδιο πάτωμα, αλλά έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Λίγο πιο προσεγμένη κατασκευή και ξεχωριστή ρύθμιση θερμοκρασίας για τους πίσω 😁 (φετίχ της συζύγου) σας και απλετους χώρους, αλλά είναι 25 εκατοστά μακρύτερο από το T-Roc και εκεί χαλάει το γλυκό.
      Έχετε 5 λεπτά να σας πω για την ακύρωση της παραγγελίας του Tiguan ;😁😁😁😁

      Και από τις φωτό δεν με εψησε. Φαίνεται πολύ απλή έκδοση, το άλλο τουλάχιστον είναι και λίγο κιμπαρικο στην dream.
      Το έχω αγγελία περίπου 20-25 μέρες στο car οκ δεν περίμενα να είχε φύγει. Αλλά αν πάμε σε κάτι σχετικά ετοιμοπαραδοτονθα πρέπει να φύγει στα κοντά.
      Το είχε φέρει γνωστός μας από εξωτερικό και πιστεύω αυτό σκαλωνει κόσμο συν ότι άντε να βρεις ανταλλακτικά άμα πάθει κάτι. Πάντως ωραίο αμαξάκι πόλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @vagkirk said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @red_monster said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Ολα αυτά που λες τα κάνεις και με ένα γκολφ αλλά όχι κύριε εκεί !

      Συμφωνώ απόλυτα , πολύ καλό το Troc αλλά το Golf στο οποίο βασίζεται είναι σε όλα καλύτερο αυτοκίνητο.

      Και αφού το σκέφτηκα αυτό είπα να δω πόσο έχει το Golf...
      Μέχρι 30.000€ έχει μόνο χειροκίνητα 1.5 Tsi 116 ή 2.0 Tdi 116 άλογα.

      Η έκδοση more 1.5 150 DSG έχει 34.000€!!!

      Μιλάμε για μαλάκες!

      Στο θέμα του ανθρώπου που ψάχνει για αυτοκίνητο, σε σχέση με όλα αυτά που θέλει τελικά το Troc και με την κορυφαία αυτή ευκαιρία της έκδοσης στα 31.000€ είναι ακριβώς ότι χρειάζεται.

      Αφήνω μια πόρτα ανοιχτή για το Renault Symbioz.

      Toyota που λέτε στον άνθρωπο, είναι πανάκριβα, το CC θέλει 35.000.

      Είπαμε με την σύζυγό να πάμε να δούμε symbioz και το zs hybrid να μας φύγει κυρίως η περιέργεια για το κινέζικο.
      Εγώ γκολφ έπαιρνα εύκολα, αλλά είπαμε ο λαός θέλει SUV or something like that.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      https://www.car.gr/s/flnz5izt/
      Είναι έκδοση Life, το οποίο το πουλούσαν καινούργιο 32000€ όταν πήρα το T-Roc (01/2024). Ωραίος 😁 ο Καραλελεκης, έκανε και 9000 χλμ και το δίνει 1100€ κάτω 😁😁

      Ναι άστα και εγώ τώρα που το έψαξα λίγο λέω τι φάση.

      Πάντως καλά όλα αυτά, θέλει κανείς κάνα sirion να φεύγει 🤣🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @georgekn said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:
      Υπάρχει στην αντιπροσωπεία και ένα Tiguan το προηγούμενο μοντέλο στα 31000 με 9000 χιλιόμετρα αλλά δεν μου άρεσε η έκδοση. Και νομίζω και το καινούργιο μοντέλο είναι εμφανώς πιο όμορφο από το προηγούμενο και σκαλωνω να δώσω τόσα λεφτά έστω και για ελάχιστα μεταχειρισμένο. Θα ρωτήσω πάντως τη έκδοση είναι.

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48872832-volkswagen-tiguan

      Ναι αυτό, ωραίος, δεν σκέφτηκα να το δω. Φτωχή έκδοση μου κάνει έτσι όπως βλέπω και το εσωτερικό.

      @dettol το έχω σκεφτεί πολύ σοβαρά το ηλεκτρικό αλλά νοικιάζουμε σπίτι. Να κατεβάζω μπαλαντεζα από το μπαλκόνι μου φαίνεται λίγο μ@λ@κια.
      Επίσης στην δουλειά έχουμε φορτιστές, μόνο για τα εταιρικά δυστυχώς... Μια-δυο φορές την εβδομάδα έχω σκεφτεί ότι μπορώ να το φορτίζω στο σουπερμάρκετ, αλλά διαβάζω ότι δεν συμφέρει να φορτίζεις μόνιμα σε ταχυφορτιστες τρίτων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • RE: Αγορά SUV για οικογένεια

      @iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @a-d-p said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @nickthetrib said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      @kger said in Αγορά SUV για οικογένεια:

      Καλησπέρα, αρκετές απαντήσεις και ευχαριστώ τον καθένα που μου δίνει μια γνώμη.

      Να πω ξανά γιατί το θέμα είναι και παλιό, ότι δεν κατοικώ σε μεγάλο αστικό κέντρο, ζω Αλεξανδρούπολη (τουλάχιστον προς το παρόν) και κάνω γύρω στα 65-70 χιλιόμετρα για να πηγαίνω στη δουλειά.

      Η αλλαγή γίνεται για να έχουμε δεύτερο αμάξι πουλώντας το sirion της γυναίκας. Η γυναίκα επίσης θα χρηματοδοτήσει το εγχείρημα οπότε SUV ολοταχώς! Για τους λόγους άνεσης λόγω μωρού και λόγω επιλογής αυτού που πληρώνει 😁.

      Για να το δούμε και λίγο οικονομικά, το CC για να έχει τον ίδιο ή καλύτερο εξοπλισμό από την dream του troc πόσο κάνει;
      Το αντίστοιχο Qashqai κοστίζει 34 χιλιάρικα, και έχει παρόμοιο όχι ίδιο εξοπλισμό, με καποια συν και καποια πλην.
      Το λέω γιατί και το troc μέχρι να βγάλει αυτές τις εκπτώσεις ήταν εκτός συζήτησης, τώρα μπήκε στο τραπέζι.

      Για το qashqai η εδώ αντιπροσωπεία δεν είχε test drive πρόσφατα που είχε ρωτήσει ο κουμπάρος μου, ο οποίος ψάχνεται και αυτός αλλά με άλλες ανάγκες.
      Επίσης μια από τα ίδια για το CC, όπου η αντιπροσωπεία έχει το ύφος χιλίων καρδιναλίων, αφού πουλάμε βρε ή αγόρασε ή άδειασε μας την γωνία να μπει ο επόμενος. Για το symbioz νομίζω υπάρχει εδώ. Το κακό είναι ότι η γυναίκα βαριέται την όλη φάση και δεν τρέχει πολύ η διαδικασίας οχννα πάμε στην Κομοτηνή που μπορεί να έχει test drive μοντέλο.# Τίτλος

      Για το troc έχω και εγώ πολλά ερωτηματικά, δεν θα πω ψέματα, δεν μου είναι εύκολο να ανοίξω την τσέπη και να δώσω 30 χιλιάρικα σε κανέναν. Στην γυναίκα άρεσε κυρίως γιατί είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, θέλει το SUV της αλλά από τη μια την πάει και λίγο να... Γιατί αυτός είναι ο προβληματισμός της για το αγαπημένο της Αρκανα. Εγώ το Αρκανα το έχω ψιλοαπορηψει γιατί δεν μου φάνηκε πολύ πρακτικό το σχήμα του Πορτ παγκαζ και θεωρώ με αυτά που διάβασα ότι καιει αρκετά. Επίσης παρά το μέγεθός του μέσα δεν είναι πολύ άνετο, νομίζω πατάει σε μικρή πλατφόρμα.

      Ουσιαστικά εμείς θέλουμε ένα αμάξι να βγαίνει κυρίως Εγνατία για δουλειά, και ταξίδια. Στην πόλη θα κάνει διαδρομές κάτω από 5 χιλιόμετρα για να κατέβουμε κάπου πέριξ του κέντρου ή να πάμε σούπερ μάρκετ (όπου πάει από πλευρικούς δρόμους και όχι μποτιλιαρίσματα κτλ). Πού και πάλι καινούργιο αμάξι κέντρο δεν θα πάω να το παρκάρω να πω την αλήθεια.

      Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται ένα c suv diesel.
      Ψάξε να κάνεις test drive ένα qq

      Η σύζυγος του θέλει μαζεμένες διαστάσεις, άρα δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το T-Roc, έχει από τα πιο άνετα σαλόνια στα 4,25.

      Ακριβώς!
      Είναι Αλεξανδρούπολη με μικρές αμιγώς αστικές διαδρομές, αφορά γυναίκα κυρίως, suv και με λογικές διαστάσεις.
      Προχώρα άνετα στο troc. Δεν θα το μετανιώσεις
      Ισως να σας εξυπηρετούσε και το tcross αλλά με τέτοια τιμή τώρα παίρνεις καλύτερο αμάξι.
      Εχω παρόμοιο case με τη δική μου γυναίκα που ήθελε suv ποιοτικό και μαζεμένο και πήρε το tcross.
      Εγώ κράζω γιατί το θεωρώ πίσω τεχνολογικά και ότι καίει πολύ αστικά αλλά έχει χώρους και ποιότητα και κάνει ταξίδι σαν μίνι Χ1.
      Ειδικά αν βγεις ταξίδι θα το ευχαριστηθείς το vw.
      Ηχομόνωση και ποιότητα και δύναμη.
      Η δε διαφορά στην κατανάλωση με το υβριδικό σε ταξίδι απλά δεν υφίσταται.
      Α και μην σκέφτεσαι καθόλου οποιαδήποτε σύγκριση με το κασκαι. Και ποιοτικά και στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
      Και ειδικά για τη γυναίκα θα έλεγα να δείτε και το tcross

      Το C5 aircross diesel το οποίο αναφέρθηκε, το εχει κόψει ο βασικός χρηματοδότης του project. Δεν της αρέσει.
      Γενικά ένα diesel θα ταίριαζε ψέματα δεν θα πω για αυτό που θέλουμε να κάνουμε, αλλά οι επιλογές ειδικά σε αυτά τα μπάτζετ είναι περιορισμένες.

      Το tcross το είδαμε και μας φάνηκε πιο στενό σε χώρους. Υπάρχει στην αντιπροσωπεία και ένα Tiguan το προηγούμενο μοντέλο στα 31000 με 9000 χιλιόμετρα αλλά δεν μου άρεσε η έκδοση. Και νομίζω και το καινούργιο μοντέλο είναι εμφανώς πιο όμορφο από το προηγούμενο και σκαλωνω να δώσω τόσα λεφτά έστω και για ελάχιστα μεταχειρισμένο. Θα ρωτήσω πάντως τη έκδοση είναι.

      Το CC για να έχει καλό εξοπλισμό δεν πρέπει να πας στην style που αγγίζει τα 34.000;

      Επίσης πρέπει να έχουν βγάλει και κάποια προσφορά στα Tucson αλλά και αυτό σε χειροκίνητη έκδοση.

      Για να μικρύνουμε τις επιλογές, έχουμε καταλήξει σε αυτόματο μοντέλα πάντως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kger
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr