Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες
ilias-a
@ilias-a
Μηχανικος Αυτοκινητων.
Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.
Best posts made by ilias-a
-
RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009
-
RE: Θόρυβος σε opel corsa c cdti 1.3
πολλες φορες σε αυτη την αλλαγη απο 2πλης μαζας βολαν σε μονης κανει θορυβο στο ρελαντι, αυτο στη μεση της διαδρομης του πεταλιου ειναι προβλημα.
ο μηχανικος σου τι σου ειπε? -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@alexandros-k said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Σωστα τα λετε
Το μονο που με εκνευριζει ειναι συνηθως κατι παπακιδες ή σκουτεραδες που κανουν μαγκιες στο δρομο . Χωνονται , δεν προσεχουν, λες και θα τους σωσει κανα μαγικο χεριΣυνηθως ειναι πιτσιρικαδες με το μυαλο πανω απο το κεφαλι, ας τους προστατεψουμε εμεις οσο μπορουμε αν και η χειροτερη κατηγορια οδηγων μοτοποδηλατων ειναι οι γεροντες, ποτε δεν μπορεις να προβλεψεις το τι και το ποτε θα το κανουν.
-
RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...
πες του ηλεκτρολόγου, αν είναι χαλαρός ο αρνητικός πόλος, το πρώτο που συμβαίνει, είναι ότι σε κάποιο τράνταγμα χάνει επαφή και σβήνει το αμάξι ακαριαία.
Μιζάρεις, φεύγεις, και μετά από 100 μέτρα πάλι το ίδιο. Μέχρι να καταλάβεις ότι πρέπει να ανοιξεις καπώ και να τσεκάρεις αν είναι σταθερό στη θέση του
Ουτε για πλακα αυτο, βγαλε τους πολους το αυτοκινητο δουλευει κανονικα.
-
RE: Αγορά Sedan car
Γιατι εχω την εντυπωση οτι οι ηλικιωμενοι εχουν μεγαλυτερο προβλημα στο να βγουν απο το αυτοκινητο, ανοιγουν την πορτα και κανουν μερικα λεπτα μεχρι να καταφερουν να σηκωθουν απο κουρσακια μεσσαιου υψους ειδικα αν πρεπει να πατησουν κατευθειαν στο πεζοδρομιο, θεωρω οτι ενα suv θα τους βολευε περισσοτερο.
-
RE: Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;
@pgs said in Καιγόμαστε, πνιγόμαστε! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;;;:
Δεν μου απαντήσατε όμως, προσπάθησε ποτέ να γίνει Γερμανία;
αραγε ειμαστε διατεθειμενοι να χασουμε καποιες απο τις ανεσεις μας και το αισθημα της "ελευθερειας" που πιστευουμε οτι εχουμε για να προσπαθησουμε να γινουμε ενα οργανομενο κρατος? κατα την αποψη μου οχι, οποτε ολοι οι πολιτικοι θα βαδισουν στον δρομο που αρεσει σε εμας για να συνεχισουν να εκλεγονται.
-
RE: ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ
@williamg said in ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ:
Θα πέρνατε μεταχειρισμένο 1000χλμ, που χρησιμοποιούταν για τεστ ντραιβ από αντιπροσωπεία; Η έκπτωση είναι 1500 ευρώ στα 25000.
Αν ναι, τί θα προσέχατε πριν το πάρετε;Πολυ μικρη η διαφορα τιμης για να αγορασεις μεταχειρισμενο αυτοκινητο.
-
RE: Renault clio mk1 2001 πρόβλημα κατά την εκκίνηση
@georvlac2 said in Renault clio mk1 2001 πρόβλημα κατά την εκκίνηση:
Καλησπέρα στην παρέα .
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου
Κάποιες φορές όταν γυρνάω την μίζα το αμάξι δεν παίρνει μπροστά.Να σημειωθεί ότι η μπαταρία είναι καινούρια και ο αισθητήρας στοφαλου .Επίσης η μίζα γυρνάει κανονικά
Στην ουσία η μίζα γυρίζει κανονικά και ο μόνος τρόπος για να πάρει μπροστά είναι να έχω κουμπομενη την όπισθεν η την πρώτη ταχύτητα και να κάνω μπρος πίσω το αμάξι με την μιζα μέχρι να ξεμπλοκαρει και να πάρει σκαστό.Μετα μπορεί να μου το κάνει μετά από μια βδομάδα αλλά μπορεί και την επόμενη μέρα .Λέτε να είναι η αντλία βενζίνης ;;
Στο διαγνωστικό έβγαλε αισθητήρας στρόφαλος ο οποίος αλλάχτηκε αλλά δεν έγινε δουλειά
Αν βαλατε αυτον τον αισθητηρα στροφαλου δεν κανατε δουλεια.
Αυτον χρειαζεστε με την καλωδιωση.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@kkostask said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μου ανάβουν τα λαμπάκια όταν ακούω τις χαζομάρες περί τρόμπας ή μπεκ στα ντίζελ. Οι συνήθεις δράκοι των άσχετων μηχανικών….ναι, είναι ακριβές επισκευές ΑΝ τύχουν.
Περι dpf, adblue οσα εχουν και egr τι εχεις να πεις?
Αυτα απο αλλον εναν ασχετο μηχανικο, που μονο την τελευταια 6ετια εχει επιδιορθωσει ή διαγνωσει περισσοτερα απο 350 αυτοκινητα.
Latest posts made by ilias-a
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Oταν μεταφερεις αυτοκινητα σε αεροπλανο πρεπει να εχουν 15% βενζινη μονο μεσα για προφανεις λογους.
Δυστυχως ομως το αδειο ντεποζιτο προκαλει εκρηξη και οχι το γεματο.
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Ο χαρτης του αεριου δεν εχει πατησει σωστα στον χαρτη βενζινης.
Σκαντζαρισε μπεκ αεριου 1ου με 4ου κυλινδρου και κοιτα την καλωδιωση του αεριου στον 1ο κυλινδρο εκει που εχει κλεψει το σημα για τον εγκεφαλο αεριου, τα κοληματα και μην υπαρχει καποιο βραχυκυκλωμα απο καμια τριχα καλωδιου. Θεωρω οτι το προβλημα ειναι οτι το μπεκ αεριου του 1ου ψεκαζει περισσοτερο απο οτι πρεπει, αν τα κοιταξεις αυτα μετα δοκιμασε εναν αλλο εγκεφαλο αεριου.
Το προγραμμα και ακλωδιο του εγκεφαλου αεριου το εχεις? -
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
@giannis_007 said in Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport:
Στην βενζίνη κάνει πολλά μπερδέματα αλλά δεν βγάζει κάποιο σφάλμα, δουλευει περίεργα δεν τραβάει και δεν εχει καθόλου απόδοση.
Βρε Γιαννη μια τα λες ετσι, μια αλλιως.
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
@red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Όταν λέμε οτι δεν ακουμπάμε ούτε κολονίτσα χωρίς έμπειρο μηχανικό κάτι τέτοιο εννούμε.
Στοίχημα ότι είχε βγει άδεια μικρής κλίμακας και είχε μέσα ΥΔ μηχανικού ότι δεν θίγεται ο φέροντας οργανισμός.
Κριμα το παλληκαρι που εφυγε.
-
RE: Μηχανικό πρόβλημα Opel Corsa C 1.4 twiport
Αυτος ο εγκαταστατης συμπιεσομετρο δεν ειχε?
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο έντονος ηχος μας αγχώνει, και μας πιεζει χωρίς να το καταλάβουμε.
Αναλογα σε τι περιβαλλον εργαζεσαι, οταν περνας 8+ ωρες σε θορυβο τον συνηθιζεις.
-
RE: FORD FORUM
@famas said in FORD FORUM:
Το αυτοκίνητο ούτε λάμπα δεν είχε κάψει ως τότε. Πάλι καλά που δεν τον έκοψε εντελώς τον ιμάντα, να κάνει πιο μεγάλη ζημιά. Θεωρητικά ήταν εντός πλαισίων μη αλλαγής, θεωρητικά πάντα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.
Η ιδια ακριβως ζημια ειναι, σχεδον παντα κουρευει τα δοντια στο γραναζι του στροφαλου (αφου αυτος δινει την κινηση και στα πανω) και υστερα ο ιμαντας μενει ακινητοποιημενος, οι εκκεντροφοροι δεν γυρνανε οπως οταν κοπει. Η μεγαλυτερη ζημια γινετε οταν χαλασει ο τεντωτηρας ή καποιο σταθερο ραουλο και ο ιμαντας γυριζει στο μιζαρισμα, εκει δεν τη γλυτωνει καμια βαλβιδα.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@panos2171 said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@argyn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Σε μια χώρα που στο μητροπολιτικό της λεκανοπέδιο δεν έχουν βρεθεί λίγες 10δες στρέμματα ώστε να κατασκευαστεί ένα μόνιμο dragstrip για βολταδικα αμάξια, όπου ο καθένας θα μπορούσε να πάει να μετρήσει το αμάξι του και να βάλει την κόντρα του με ασφάλεια χωρίς λισανς και πίπες, αποκτώντας ταυτόχρονα κουλτούρα χρονομέτρου, είναι αστείο να μιλάει κανείς για περιορισμό του street racing.
Σε άλλες χώρες δηλαδή που υπάρχει πληθώρα πιστών δεν κάνουν κόντρες ούτε έχουν ατυχήματα από υπερβολική ταχύτητα;
Εγώ δεν πιστεύω πως οι πίστες θα σώσουν την κατάσταση, απλά είναι κάτι που συνεχώς αναπαράγεται σα λύση. Όταν κάποιος δεν μπορεί να συγκρατήσει τις κ@βλες του δε θα τον βοηθήσει η πίστα σε κάτι.
Είναι σα να λες ότι χρειαζόμαστε π......ες για να μην υπάρχουν βιαστές.
Επιπλέον ο μέσος οδηγός που δεν είναι οδηγός αγώνων όταν μπει σε πίστα παρασύρεται και νομίζει πως το κατέχει οπότε θα υπερεκτιμήσει τις ικανότητές του στο δημόσιο δρόμο και πάλι.
Δεν φταίει η έλλειψη πιστών για αυτά τα ατυχήματα, φταίει το μυαλό του καθενός, γιατί αν ήταν πραγματικά λάτρης της ταχύτητας και είχε μυαλό στο κεφάλι του θα γκάζωνε α)χωρίς συνοδηγό, β) σε σχετικά ασφαλές σημείο.
Όταν πας δίχως αύριο και δε το καταλαβαίνεις έχεις πρόβλημα στο κεφάλι.Παίρνω αφορμή από το σχόλιο σου, θα μπορούσα να γράψω διπλόφαρδα σεντόνια αλλά αρκούμαι στο εξής:
Σύνθετα πολυπαραγοντικά προβλήματα >>> σύνθετες πολυπαραγοντικές λύσεις.
Οι ανοιχτές στο κοινό εγκαταστάσεις μηχανοκίνητης ψυχαγωγίας όπου ο καθένας θα μπορούσε να συμμετάσχει χωρίς να του φορέσουν ετσιθελικά τα κοράκια του χώρου με τις λισάνς και τα τσιγκάκια το στενό κοστούμι του αθλητή, θα λειτουργούσε ως χώρος "ασφαλούς" εκτόνωσης, οδηγικής εξέλιξης και αυτογνωσίας του οποιουδήποτε γκαζόκαβλου και των θεατών φίλων του - για αυτό έγραψα για κουλτούρα χρονομέτρου.
Προφανώς δεν θα έλυνε το πρόβλημα ολοσχερώς αλλά θα πρόσφερε μια βιώσιμη εναλλακτική σε μεγάλο μέρος συνηδειτοποιημένων θερμοκέφαλων ειδικά δε αν παρείχε κάποιες βασικές εγκαταστάσεις υποδοχής (καφετέρια, στέγαστρα, χώρους στάθμευσης με τις βασικές παροχές για τα αμάξια/μηχανές, παγκάκια) που θα αποσυμφορούσε τα στέκια του street racing και θα περιόριζε τα χοντρά καφριλίκια - ενώ παράλληλα αφενός θα μπορούσε να αποτελέσει το φυτόριο για την επόμενη γεννιά μηχανοκίνητου αθλητισμού ΚΑΙ αφετέρου θα έδινε την απαραίτητη ηθική δικαιολογητική βάση στην αστυνομία για το ξεπάτωμα κραυγαλέων περιπτώσεων street racing με αυστηροποίηση των ποινών.
Το ότι ακόμα και σήμερα γράφονται από επαγγελματίες του χώρου ναι_μεν_αλλάδικου ύφους διθύραμβοι για χωράφια που έχουν το θράσος να αποκαλούνται αυτοκινητοδρόμια δείχνει το βαθμό που ακόμα και άνθρωποι εγνωσμένου κύρους που οφείλουν να γνωρίζουν τα τεκταινόμενα είναι αποκομμένοι από την πραγματικότητα της αγοράς και της κουλτούρας του εκτός λισάνς χώρου.
Το ευκαιριακό άνοιγμα στο δημόσιο δρόμο με αμάξια και μηχανές καθώς και η μαλακία στον εγκέφαλο πάντα θα υπάρχει, όμως μια ματιά στις ηλικιακές κατανομές θανατηφόρων ατυχημάτων είναι ενδεικτική για το ποιοί και πως σκοτώνονται και σκοτώνουν - και αυτοί σε μεγάλο βαθμό ΔΕΝ είναι οι τεντιμπόιδες της ασφάλτου όπως αρέσκονται να επιμένουν οι κυρπαντελήδες και οι χωροφυλάκοι, ενδεικτικά:
https://www.statistics.gr/documents/20181/139fbf02-6239-ea36-1dd0-aea6d74fc45c
Την ηλικιακη ομαδα 18-35 ετων στους οδηγους ψαξε να βρεις για να εχεις σωστη αποψη.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@ilias-a said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@yiannistr said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Κάπου διάβασα ότι δεν φορούσε ζώνη. Μπορεί και αυτό να μην έκανε καμμία διαφορά με την ταχύτητα που έτρεχε, δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι κάποιοι κάθονται πίσω απο ένα τιμόνι και συνειδητά επιλέγουν να μην φορέσουν ζώνη. Οκ, δεν τους νοιάζουν οι ζωές των άλλων ή ακόμα και τα αμάξια τους. Οι δικές τους ζωές τους νοιάζουν;
Και φυσικά ούτε το κράτος νοιάζεται για τις ζωές των πολιτών του γιατί ο καθένας βγαίνει και οδηγάει σαν να παίζει στο GTA, με μηδενικές συνέπειες. Και κάπως έτσι έγινε η απώλεια συνήθεια μας.
Υπαρχει μια ομαδα στο ΦΒ που ονομαζεται "μπλοκα" μπες και θα φριξεις απο τις αντιδρασεις των νεων, θα σου λυθουν και πολλες απορρειες σε σχεση με την καθημερινη συμπεριφορα τους απεναντι σε ολα.
Να κάνω τον μ... πάλι και να ρωτήσω. Η τροχαία/ασφάλεια δεν μπάινει σε τέτοιες όμαδες στο ΦΒ;
Σιγουρα γνωριζουν και παρακολουθουν, το αν και το ποτε θα επεμβουν το γνωριζουν οι πολιτικοι προισταμενοι τους.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
@yiannistr said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Κάπου διάβασα ότι δεν φορούσε ζώνη. Μπορεί και αυτό να μην έκανε καμμία διαφορά με την ταχύτητα που έτρεχε, δεν μπορώ να ξέρω. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι κάποιοι κάθονται πίσω απο ένα τιμόνι και συνειδητά επιλέγουν να μην φορέσουν ζώνη. Οκ, δεν τους νοιάζουν οι ζωές των άλλων ή ακόμα και τα αμάξια τους. Οι δικές τους ζωές τους νοιάζουν;
Και φυσικά ούτε το κράτος νοιάζεται για τις ζωές των πολιτών του γιατί ο καθένας βγαίνει και οδηγάει σαν να παίζει στο GTA, με μηδενικές συνέπειες. Και κάπως έτσι έγινε η απώλεια συνήθεια μας.
Υπαρχει μια ομαδα στο ΦΒ που ονομαζεται "μπλοκα" μπες και θα φριξεις απο τις αντιδρασεις των νεων, θα σου λυθουν και πολλες απορρειες σε σχεση με την καθημερινη συμπεριφορα τους απεναντι σε ολα.