Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες
ilias-a
@ilias-a
Μηχανικος Αυτοκινητων.
Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.
Best posts made by ilias-a
-
RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.
-
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
40 ετών, αυτόματο και πάει μια χαρά
Το 2ο μου αυτοκινητο ηταν, με 101 αλογα μαμα.
-
RE: Toyota Prius (2024)
@yem said in Toyota Prius (2024):
Σε περίπτωση που το αμάξι είναι σε μάντρα τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ?
Αν ο εμπορος δεν δεχεται να παει το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για ελεγχο τοτε μεινε μακρια απο αυτο.
-
RE: Αντίο δάσκαλε
Κριμα, ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τον σκεπαζει.
-
RE: VW Tiguan 2024
5/5/2008 παραλαμβανω το μοναδικο καινουριο αυτοκινητο που αγορασα μεχρι και σημερα mazda2, 9/5/2008 παρκαρισμα σε υπογειο παρκιν σουπερ μαρκετ απο την κυρια μου, απωλειες πισω δεξια πορτα (εγινε αντικατασταση) και φρυδι πισω δεξιου φτερου, οτι εσκασα, εσκασα, κουβεντα δεν ειπα γιατι αυτα που μπορει να ξεστομισεις σε αναλογες περιπτωσεις (και ειδικα εμεις οι χοντρανθρωποι των συνεργειων) αφηνουν μονιμο αποτυπωμα στην αλλη και η γυναικα μου δεν το αξιζε αυτο, ας ηταν και πορσε αντι για το μαζντακι.
-
RE: VW Tiguan 2024
@antonmone said in VW Tiguan 2024:
Nαι ειναι και αυτο ,το θεμα ειναι να φερεται καποιος στη γυναικα του οπως θα ηθελε να φερονται στην κορη του.
Υποκλινομαι.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Μη σου τυχει αυτη η στιγμη, απο τον καναπε μας πολλα μπορουμε να πουμε.
Latest posts made by ilias-a
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
@antoniokon said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Μην προτρέχετε...
Πιστεύω στα 135, με όριο 130, δεν θα υπάρχει καμία επίπτωση...
Και αν τυχόν πέσει πρόστιμο, θα είναι για έναν στους χίλιους ή γιατί δεν είχε βεβαιωθεί κανένα πρόστιμο όλη μέρα...
Σαν την άλλη την ηλιθιότητα που πήρε έκταση, με τον καφέ στο χέρι...
Ας ποστάρει έστω ένας, που πήρε κλήση για αυτόν τον λόγο...
εισαι πολυ λαθος
δεν πρεπει να ακουμπαμε στην λογικη του καθε οργανου αλλα στο πνευμα του νομου
εαν ξυπνησει ο αλλος στραβα δηλαδη να σε γραψει αλλιως οχι? για ενα κουμου? και ποσο εφικτο ειναι να αμφισβητησεις το γραψιμο? πχ ελεγχος καλιμπρέιζον του ρανταρ? ή το μαλακα που απλα δεν γουσταρει τη φατσα σου και σε σταματησε γιατι θελει να σε γραψει σωνει και καλα και θα πει οτι δεν φορουσες ζωνη ακομη και αν τη φορουσες? με δικαστηριο που δεν μπορεις να πας ή αν πας θα εχεις ηδη χασει το διπλωμα κανενα εξαμηνο ακομη και αν δικαιωθεις?
συμφωνω στο οτι γενικα τα οργανα ειναι οκ και με αντιληψη αλλα δεν θα επρεπε να υπαρχει τετοιο περιθωριο
το πνευμα του νομου ειναι απλα σκατα, βαζει περισσοτερες παγιδες απο πραγματικες λυσεις στα προβληματα. πχ πουθενα δεν οριζεται που διαολο γινεται χρηση των μεσων επιτηρησης, πχ στις γαμωευθειες με 4 λωριδες ή στη διπλη διαχωριστικη σε στροφιλικι αγριο? στο φαναρι που σφαζει ο αλλος ή εαν κρεμαστηκες απο την μη προβλεπομενη κινηση και εμεινες ξεκρεμαστος στη διασταυρωση και αναψε πισω σου το κοκκινο? αλλωστε το ειδαμε το πνευμα του νομου εξω ακριβως, μα ακριβως, απο τη βουλη με νεκρο μαλιστα, την ιδια βουλη που τωρα νομοθετησε. οχι?
και αντι να στραφει στο να διδαξει κυκλοφοριακη αγωγη και συμπεριφορες, παραγει προστιμα που με τη σειρα τους θα παραξουν ακριβοτερα ρουσφετια.
νισαφι πια με τις μαλακιες του καθε νουδαιου που επειδη σβηνει τις δικες του μαλακιες χεστηκε για τους αλλους.Περα απο την πλακα να ειστε σιγουροι οτι τα μεγαλα χρηματικα προστιμα πρωτους απο ολους προβληματιζουν τους αστυνομικους, οι τροχαιοι ειναι αλλη κατηγορια.
Για την πλειοψηφια μιλαω. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@babisstinson said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Συμφωνώ, ειδικά με τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα έχει μειωθεί πολύ το κλέψιμο του κοντέρ.
Δεν κλεβει το κοντερ παραπλανα τον οδηγο ο κατασκευαστης, ο εγκεφαλος του αυτοκινητου εχει ενημερωση με τα πραγματικα χιλιομετρα.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Στα θερμικα το κοντερ στα 140-150 κλεβει 10-14 χιλιομετρα, θεωρω οτι για 10 πραγματικα χιλιομετρα πανω απο το οριο θα υπαρχει ελαστικοτητα, στα παραπανω ειναι μεγαλο το ρισκο.
Το μεγαλυτερο προβλημα ειναι το ποτε θα γινεται η κοινοποιηση της παραβασης, αμεσα ή οποτε λαχει? -
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Γιατι εχετε την εντυπωση οτι με μαγικα ματζουνια θα διορθωθει ενα κατασκευαστικο προβλημα ενος κινητηρα?
Αν σε αυτον τον κινητηρα θες μηδενικη ή εστω ελαχιστη καταναλωση η λυση ειναι επισκευη και αλλαγη των προβληματικων εξαρτηματων. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα ηλεκτρικά βολεύουν και συμφέρουν για εντατική χρήση. Πχ να μένεις Αθήνα και να πηγαίνεις κάθε μέρα για δουλειά στη Θήβα ή στην Κόρινθο. Και τα σουκού για βόλτες. Και να φορτώνεις χλμ αβέρτα.
Προσέξτε τώρα ένα άλλο σενάριο χρήσης. Στο χωριό μου υπάρχει ένας γέρος 80+ με ένα πράσινο Σανμπίμ 1300 DL, το αγόρασε επί χούντας. Μπορεί ένα ηλεκτρικό να βγάλει 50 χρόνια? Η απάντηση είναι : άνετα. Αλλά κάποια στιγμή, εκεί στα 15-20 θα πρέπει να ξηλωθείς για τα καλά για καινούργιες -πανάκριβες- μπαταρίες. Και στα 35-40, το αυτό ξανά, και άμα βρεις τότε μπαταρίες για την παλαιοντολογία σου γράψε μου. Κσι αν υπάρχουν ακόμη οι μπαταρίες του στην αγορά, Θα το κάνει ο μέσος χρήστης;
ΟΧΙ, είναι η μόνη σωστή απάντηση. Κι αν θα το κάνει, αυτό θα γίνει μια φορά, όχι δεύτερη. Έλα μωρέ τωρα, Ποιός, κρατάει πλέον ένα ιχ τόσα χρόνια εκτός από το γέρο στο χωριό; θα με ρωτήσετε.
Πάρα πολλοί είναι η μόνη σωστή απάντηση. Ο μέσος όρος ηλικίας των ιχ στη χώρα μας είναι 17 χρόνια. Τώρα κοιτάξτε γύρω σας. Πόσα ιχ 30 , 35 ετών βλέπετε κάθε μέρα;
Πάρα πολλά. Όχι κατ' ανάγκη με τον ίδιο ιδιοκτήτη από την πρώτη μέρα, όπως ο γέρος με το Σανμπίμ, αλλά πάρα πολλά. Τα οποία γιατί κυκλοφορούν; γιατί τα παίρνεις μπιρ παρά και κάνεις τη δουλίτσα σου και άμα ζητήσουν κάτι το φτιάχνεις εύκολα και φτηνά, όχι σαν την μπαταρία του παραδείγματος μας. Εκεί φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα ακόμη.Στο πρωτο σκελος συμφωνω μαζι σου.
Στο θεμα των επισκευων διαφωνω, 1. ελλειψη ανταλλακτικων, αντε κανε βολτες σε μαντρες μεταχειρισμενων να βρεις λειτουργικο εξαρτημα, π.χ. μιας και η ειδικοτητα μου ηταν τα καμπυρλατερ το 2008 ενα σερβις με τα αναλωσημα του κοστολογουταν στα 80 ευρω, με επισκευες αν χρειαζοταν μπορουσε να φτασει στα 150-170. Σημερα αν μου πουν για σερβις θα ξεκινησω απο τα 150 και αν χρειαστει επισκευες μπορει να ξεπερασει τα 400.
2. περισσοτερος χρονος εργασιας, οτι πας να φτιαξεις ολο και καποιες βιδες θα κοπουν ειδικα απο σασι. -
RE: Ερώτηση για αλλαγή Βαλβίδων
Απο 1000 και πανω σε σοβαρο τεχνιτη.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Μια βολτα στην Ηλιοπολη και τις ομορφες πλατειες της με τις 15 εισοδους και αλλες τοσες τις εξοδους, αν αφιερωσετε ενα 10λεπτο και παρακολουθησετε την κινηση θα καταλαβετε αν εχουν δικιο ή οχι που δινουν προβαδισμα σε αυτον που κινειται στον κομβο.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
@panos2171 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σε κάποιους κόμβους ισχύει πολύ σωστά η προτεραιότητα από δεξιά, δηλαδή σε αυτόν που εισέρχεται στον κόμβο ενώ σε άλλους υπάρχει σε αυτόν που εισέρχεται στον κόμβο ταμπέλα για παραχώρηση προτεραιότητας σε αυτόν που κινείται μέσα στον κόμβο.
Οταν φρακαρει η κυκλικη πορεια στον κομβο οριζοντας προτεραιοτητα σε αυτους που μπαινουν η αποσυμφορηση απαιτει μεγαλυτερο χρονο απο οτι αν η προτεραιοτητα ηταν σε αυτους που βρισκονται στον κομβο.
Αυτο που εχουμε μαθει σας σωστο και νομιμο δυστυχως ειναι λαθος απο πλευρας ροης.