Ξεκινας παντα με μια επαναρυθμιση του και ελεγχο για τυχον καταγεγραμμενες βλαβες
ilias-a
@ilias-a
Μηχανικος Αυτοκινητων.
Τοποθετηση συστηματων υγραεριου. - ψαρεμα, ποδοσφαιρο, ενυδρεια.
Best posts made by ilias-a
-
RE: πρόβλημα με αυτόματο κιβώτιο toyota yaris 2009
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλη χρονια με υγεια και πολλα πολλα χαμογελα.
-
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
40 ετών, αυτόματο και πάει μια χαρά
Το 2ο μου αυτοκινητο ηταν, με 101 αλογα μαμα.
-
RE: Toyota Prius (2024)
@yem said in Toyota Prius (2024):
Σε περίπτωση που το αμάξι είναι σε μάντρα τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ?
Αν ο εμπορος δεν δεχεται να παει το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο για ελεγχο τοτε μεινε μακρια απο αυτο.
-
RE: Αντίο δάσκαλε
Κριμα, ας ειναι ελαφρυ το χωμα που θα τον σκεπαζει.
-
RE: VW Tiguan 2024
5/5/2008 παραλαμβανω το μοναδικο καινουριο αυτοκινητο που αγορασα μεχρι και σημερα mazda2, 9/5/2008 παρκαρισμα σε υπογειο παρκιν σουπερ μαρκετ απο την κυρια μου, απωλειες πισω δεξια πορτα (εγινε αντικατασταση) και φρυδι πισω δεξιου φτερου, οτι εσκασα, εσκασα, κουβεντα δεν ειπα γιατι αυτα που μπορει να ξεστομισεις σε αναλογες περιπτωσεις (και ειδικα εμεις οι χοντρανθρωποι των συνεργειων) αφηνουν μονιμο αποτυπωμα στην αλλη και η γυναικα μου δεν το αξιζε αυτο, ας ηταν και πορσε αντι για το μαζντακι.
-
RE: VW Tiguan 2024
@antonmone said in VW Tiguan 2024:
Nαι ειναι και αυτο ,το θεμα ειναι να φερεται καποιος στη γυναικα του οπως θα ηθελε να φερονται στην κορη του.
Υποκλινομαι.
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Μη σου τυχει αυτη η στιγμη, απο τον καναπε μας πολλα μπορουμε να πουμε.
Latest posts made by ilias-a
-
RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]
@cirus said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Εμένα δεν μου αρέσουν οι εμμονικοί και με έπαρση άνθρωποι που μειωνουν τους άλλους, παριστανοντας τους καμπόσους λες και εχουν καμία διδακτορική θεση γιατρου που σωζει ζωες και οι υπολοιποι ειναι κουνουπια. Που οι πραγματικα σπουδαιοι ειναι ακριβως το αντιθετο. Τεσπα μπορει να ειμαι περιεργος αλλα εδώ είναι το νημα του μαρεσει δεν μαρεσει οποτε μπορω να γραψω αυτα που δεν μου αρεσουν και αυτα που μου αρέσουν.
Μου αρεσει πολύ που σήμερα πήγαν ολα καλά στο νοσοκομειο με ενα προσωπικό θέμα συγγενικου προσώπου και αυριο θα βγει αρα είναι ενα σπουδαιο ΣΚ
Περαστικα του.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
Νομίζω ότι η απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις είναι ότι προλάβαμε ταξί Datsun Bluebird.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@a-d-p said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Είχες γεννηθεί όταν κυκλοφορούσαν; Εγώ κάτι παλιά πρόλαβα
Ναι βρε συ, 56 ειμαι.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@lap said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Βαρύ μπροστά.
Εστριβε ομως.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
Και το 106 ηταν , αλλά ηθελε προσοχη . Να το μαθεις πριν το πας ταπα
Αλλο κορυφαιο ηταν το 306 gti/rallyeΔεν ειχα την ευκαιρια να το "στραμπουληξω" σε αυτη την εκδοση.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@ilias-a said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες.Αυτο για την 5η δεν το εχω ακουσει . Για φλατζα το ξερω . Δεν ειπα οτι ηταν Japan, αλλά δεν εβγαζαν γενικα πολλες βλαβες. Ηταν αμαξακια που τα εσκιζαν ολη μερα . Και τιμη τζαμπα. Μη τα θελουμε ολα δικα μας .
Το 205 1,9 GTI ναι ηταν κορυφαιο στο στριψιμο και καλο γκαζι.
-
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@nickthetrib said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Μαζευτήκανε οι χέητερς σαν τα ανωφελή κουνούπια στο Φώς...
Η πλακα ειναι οτι δεν ειχαν ποτέ PSA οι περισσοτεροι απο αυτους
Είχα βαρεθεί να πηγαίνω το αίσθημα σε συνεργείο για το 106 που είχε καβατζώσει από τον πατέρα της στην αρχή της φοιτητικής μας ζωής.
Βέβαια όταν δούλευε ήταν σαφέστατα καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από την κορόλα που είχα. Και βέβαια πολύ πιο εύκολο για κυκλοφορία στην πόλη.
Αν θεωρουμαι χέητερ επειδή θέλω το αυτοκίνητο να λειτουργεί οπότε το χρειάζομαι και ανεξάρτητα χρήσης, τότε είμαι χέητερ!!!Μιλας για πριν 25 χρονια. Και παλι δεν ηταν δικο σου
. Ουτε ξερουμε τι χρηση του ειχε γινει . Τα rallye ουτε χαλαγανε , ουτε τα εφτανε κανενα αλλο της κατηγοριας στις στροφες . Και ηταν και τζαμπα.
Εμεις θελουμε να οδηγουμε αμαξι με χαρακτηρα, οχι επικαθημενο. Κι αν χαλαει καμια φορα του το συγχωρουμε, γιατι μας αποζημιωνει οδηγικα. Αν θελεμε κατι σιγουρο για μετακινησεις τοτε ΚΤΕΛ ή ταξι , ειναι πιο σιγουρο απ ολαΑλεξανδρε, τα 106 ραλλυ 1.600, 16βαλβιδες, οσα ειχαν περμανιτενια φλαντζα στα 80-120.000 χιλιομετρα την εκαιγαν, την 5η ταχυτητα οταν το κυνηγαγες την αλλαζες πριν αλλαξεις βαλβολινες, ο μονοφυσος εγκεφαλος ειχε αρκετα θεματα, αν εκανες το λαθος και αφηνες το γκαζι στη στροφη ο κωλος ξεπερναγε τη μουρη.
Και τα χειροτερα, 1. το καθισμα του οδηγου ηταν πολυ κοντα στην πορτα και το τιμονι με τα πεταλια ηταν δεξια σου, 2. οι καθρεπτες πολυ μικροι και με μικρη δυνατοτητα ρυθμισης για να τους φερεις εκει που ηθελες. -
RE: Cupra Formentor
Δεν το εχω σου λεω, σχολη μεσης εκπαιδευσης και με το ζορι γυρω απο τη βαση οι εκθεσεις μου, διαβαζα και ζηλευα τα γραπτα του Παναγιωτη Κουαντρα 21 οσοι τον προλαβαν εδω μεσα ειναι τυχεροι με τα αρθρα του, πολλες γνωσεις και καλος γραπτος λογος.
Ευχομαι να ειναι καλα. -
RE: Cupra Formentor
@lap said in Cupra Formentor:
@ilias-a κάνε σε έναν σχετιοτνημα μια σύνοψη για τα αυτόματα. Με ενδιαφέρει η εμπειρία σου.
Βρε Λαπ δεν το εχω με το γραψιμο, κανω και αρκετα ορθογραφικα λαθη, οποιος χρειαστει καποια γνωμη ή βοηθεια ας μου στειλει μηνυμα με το τηλεφωνο του, αμεσοτερη η επικοινωνια και με βολευει.