Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
thanks
Σε καμιά δεκαριά μέρες παραλαμβάνω το καινούργιο μου golf vi 5d 1.4 160 6sp Highline ( τελική τιμή 22.576 με το κλειδί στο χέρι). Θα ήθελα να ρωτήσω που μπορώ να βρω τις σχέσεις του χειροκίνητου κιβωτίου ( gear ratio). Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και διάφορα test drive ( όχι δεν υπάρχει το Exeo σε test drive) κατέληξα ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται άνετα από μικρομεσαίο hatch και έκλεισα ένα golf vi 5d 1.4 160 6sp Highline με τελική τιμή 22.576
(μετ. Χρώμα + τέλη+λοιπά έξοδα).
Και στο Golf κάνουν εκπτώσεις αλλά πρέπει να πας από αντιπροσωπεία ή να τους πάρεις τηλέφωνο (όχι τίποτα σπουδαίο 750-1200€ στα 1.2 1.4 122ps).
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί πουθενά αλλού στο forum αλλά ανακοινώθηκαν οι τιμές πώλησης του facelift Bravo 1.4 multiair 140ps :
Dynamic: 19.900€
Sport: 21.250€
πηγή: http://auto.in.gr/modelsearch/?tab=mode ... &model=242
Επίσης φίλος που πέρασε από αντιπροσωπείες της Fiat μου είπε ότι έχουν έρθει μοντέλα facelift με τον 1.4 Tjet 150ps Sport σε μπορντώ χρώμα (το κλασικό των διαφημίσεων), κατασκευής Μαρτίου 2010 τα οποία θα βγαίνουν με το κλειδί στο χέρι (μετ. Χρώμα + τέλη-πινακίδες-έξοδα) στα 19.500€
Το octavia Mk I πουλιόταν, πριν λίγο καιρό, με τον ίδιο κινητήρα στα 20.790€ (μείον κανά 1.500€ έκπτωση) με πολύ λιγότερο εξοπλισμό (χωρίς ESP, αερόσακους κουρτίνας και διάφορα άλλα στοιχεία άνεσης) και το σημαντικότερο είναι βασισμένο στο Golf Mk IV με τον ημιάκαμπτο πίσω.
Το octavia Mk II πουλιέται στην έκδοση Elegance με τον 1.4 tsi στα 20.290 (-1300€ έκπτωση) και 1.8tsi 24.290 (-2600€ έκπτωση) και βασίζονται στο golf Mk V του 2003. Για τον εξοπλισμό ισχύουν τα ίδια με το octavia Mk I.
To Citroen C5 1.6THP είναι εξαιρετική περίπτωση με 20.970 η dynamique και 21.335 η prestige (χωρίς ζάντες αλουμινίου αλλά με την υδροενεργητική ανάρτηση). Το εσωτερικό της δεν μου άρεσε τόσο όσο του exeo (γούστα είναι αυτά ) ενώ με προβληματίζουν οι εξωτερικές διαστάσεις (ειδικά το πλάτος). Δεν το έχω απορρίψει και είμαι σε αναμονή για τεστ drive.
Τα Mazda 6 1.8 και Mondeo 1.6 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα με εξαιρετικές προσφορές αυτή τη στιγμή, αλλά με προβληματίζουν οι κινητήρες τους.
Πάντως τελική απόφαση δεν έχω πάρει ακόμα. Έχω μια ακόμα απορία σχετικά με το exeo, γνωρίζει κανείς αν τα ανταλλακτικά φανοποιείας του είναι εναλλακτά με αυτά του Α4?
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. Το σχετικό τόπικ του forum για το EXEO το έχω διαβάσει. Επίσης έχω ψάξει στο internet για πληροφορίες (άρθρα, δοκιμές κ.λ.π). Το στοιχείο που μου αρέσει περισσότερο στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο είναι το πανέμορφο και αρκετά ποιοτικό εσωτερικό του ενώ δεν βρίσκω να υστερεί σημαντικά σε κάποιον τομέα (επαρκείς χώροι για μια τετραμελή οικογένεια, σχετικά μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, πολύ ικανοποιητικός εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, καλές επιδόσεις). Σε test που έχουν γίνει στο εξωτερικό αναφέρουν ασφαλή οδική συμπεριφορά, ικανοποιητική άνεση (θόρυβος-ανάρτηση), ενώ η οδηγική αίσθηση είναι περισσότερο από το προηγούμενο Α4. Όσον αφορά την κατανάλωση αναφέρουν μέσες τιμές από 9,5-11 lt/100Km, βέβαια οι συνθήκες διαφέρουν από την Ελλάδα. Σίγουρα οι εκδόσεις με τους νέoυς TSi θα είναι καλύτερες αλλά το θέμα είναι σε τι τιμή θα έρθουν στην Ελλάδα, αν έρθουν γιατί το μοντέλο, μέχρι τώρα, από πωλήσεις έχει πάει άπατο. Αυτή τη στιγμή το 1.8Τ Style προσφέρεται με 21.574€-1000€ επιδότηση ανταλλαγής=20.574€, ενώ πιστεύω ότι με λίγη πίεση μπορεί να γίνει και επιπλέον έκπτωση (η μια καλή τιμή στην ανταλλαγή του παλιού μου Focus). Τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου πιστεύω ότι είναι η πάρα πολύ δύσκολη μεταπώληση που θα έχει στο μέλλον (ποιό seat είπες ότι έχεις ? exeo? τι είναι αυτό?...... ) και το ότι ο κινητήρας είναι παλιός και κάπως ξεπερασμένος σε θέματα επιδόσεων-κατανάλωσης (αν και καλύπτει τις προδιαγραφές EU5).
ΥΓ. προς iROC Τι βενζίνη του βάζεις?
Χαιρετώ όλη την παρέα. Το όνομα μου είναι Δημήτρης και παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό. Ενδιαφέρομαι για την αγορά του Seat Exeo 1.8T style και θα ήθελα πληροφορίες και απόψεις σχετικά με την κατανάλωση και την αξιοπιστία του κινητήρα 1.8 20vt , καθώς από ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα δεν έχω βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης του κινητήρα είναι:
Ισχύς: 150PS/5700rpm
Ροπή: 220NM/1800rpm
Συμπίεση: 9,5:1
Προδιαγραφή ρύπων: EU5!!
Τυποποιημένη κατανάλωση: 10,9/6,1/7,9
Χαιρετώ όλη την παρέα. Το όνομα μου είναι Δημήτρης και παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό. Ενδιαφέρομαι για την αγορά του Seat Exeo 1.8T style και θα ήθελα πληροφορίες και απόψεις σχετικά με την κατανάλωση και την αξιοπιστία του κινητήρα 1.8 20vt , καθώς από ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα δεν έχω βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης του κινητήρα είναι:
Ισχύς: 150PS/5700rpm
Ροπή: 220NM/1800rpm
Συμπίεση: 9,5:1
Προδιαγραφή ρύπων: EU5!!
Τυποποιημένη κατανάλωση: 10,9/6,1/7,9