-
@tkin73 said in Chery Forum:
@a-d-p said in Chery Forum:
Δοκιμή Chery Tiggo 7 PHEV: Είναι όλο προσόντα
Καλά τα λένε ψύχραιμη παρουσίαση.
Ο λεβιές ταχυτήτων και τα κουμπιά τριγυρω είναι από bmw προηγούμενης γενιας;
-
@fiverg said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@a-d-p said in Chery Forum:
Δοκιμή Chery Tiggo 7 PHEV: Είναι όλο προσόντα
Καλά τα λένε ψύχραιμη παρουσίαση.
Ο λεβιές ταχυτήτων και τα κουμπιά τριγυρω είναι από bmw προηγούμενης γενιας;
Αυτός είναι ο λεβιές και τα κουμπιά του 7. Αν το ψάξεις μοιάζει κυρίως ο λεβιές με Χ6 του 2020 με τα κουμπιά και την ροδέλα σε διαφορετική διάταξη όμως.
Εδώ φωτό από το bmw
https://ibb.co/R4td3jVRΗ αλήθεια είναι δεν ξέρω τι ψάχνουμε και τι θέλουμε να βγάλουμε!
-
Είναι διαθέσιμη η μπροσούρα και αν είδα καλά γράφει ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών (Independent Multi-Link)
Ελπίζω να είναι ακριβές.
https://chery-moustakas.gr/tiggo4/.
Αύριο το μεσημέρι έχω κλείσει test-drive και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις. -
Ναι είναι!
-
@dimitris741 said in Chery Forum:
Είναι διαθέσιμη η μπροσούρα και αν είδα καλά γράφει ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών (Independent Multi-Link)
Ελπίζω να είναι ακριβές.
https://chery-moustakas.gr/tiggo4/.
Αύριο το μεσημέρι έχω κλείσει test-drive και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις.Εννοείται ότι είναι πολλαπλών! Δεν είναι στελαντις αφού...!αλλά κινέζικη δλδ αμπαλοι δεν ξέρουν , σαν τον καλοστημμενο ημιακαμπτο δεν έχει κλπ....
-
Το μεταλλικό (δεν είδα απλά χρώματα στη μπροσούρα) χρεώνεται και αν ναι, πόσο;
Η φωτογραφία που είχα βάλει με το τιμόνι της comfort plus, δεν πρέπει να ισχύει. Σύμφωνα με το φυλλάδιο, πρέπει να είναι σαν της ακριβότερης, απλά χωρίς δέρμα.
-
Καλημέρα.
Χθες το μεσημέρι είδα για πρώτη φορά το tiggo 4, στις εγκαταστάσεις της ΕΚΚΑ του Γέρακα, και έκανα test drive την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση. Συνοπτικά οι εντυπώσεις μου είναι:
-Εξωτερικά δεν μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο ενώ το Λευκό Περλέ του test drive θεωρώ ότι του πηγαίνει πολύ.
-Εσωτερικά η σχεδίαση και η απτή ποιότητα κατασκευής/εργονομία κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά τη γνώμη μου εφάμιλλά ή και καλύτερα από το T-Roc πχ και φυσικά πολύ ανώτερα από Toyota YC κλπ. Το κάθισμα το οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ικανοποιητικό εύρος. Δεν δυσκολεύτηκα να βρω θέση οδήγησης που να με βολεύει. Το υποβραχιόνιο δεν ρυθμίζεται κατά μήκος και ύψος. Το πλήκτρα στο τιμόνι δεν είναι αφής αλλά κανονικά. O κλιματισμός ρυθμίζεται από ξεχωριστό πάνελ αφής, σχεδόν ίδιο με αυτό των T-Roc και T-Cross. Η οθόνες μου έκαναν καλή εντύπωση, ενώ η κάμερα 540 είναι εκπληκτική τόσο σε ανάλυση, όσο και σε εύρος κάλυψης. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί, ο χώρος αποσκευών μάλλον μέτριος με τη 12V μπαταρία να προεξέχει και να κλέβει χώρο.
-Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, με καλή ορατότητα μπροστά-πλάγια, μέτρια πίσω. Η ορατότητα βελτιώνεται με την ενεργοποίηση της κάμερας κάθε φορά που βγάζουμε φλας. Το τιμόνι στο sport mode έχει ικανοποιητικό βάρος και μπορεί να ρυθμιστεί εκεί ανεξάρτητα από το mode των υπόλοιπων συστημάτων. Το γκάζι του αυτοκινήτου είναι προοδευτικό, ενώ τα φρένα μου φάνηκε ότι πιάνουν κάπως απότομα. Πατώντας τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο επιταχύνει πολύ εντυπωσιακά, χωρίς σχεδόν καθόλου lag σε σύγκριση με άλλα αυτόματα (T-Roc, C4 και 2008 που έχω οδηγήσει πρόσφατα). Η μοναδική φορά που ακούστηκε ο θερμικός ήταν όταν με sport mode, πάτησα τέρμα το γκάζι. Στις στροφές η αίσθηση μου φάνηκε ΟΚ, ίσως λίγο κατώτερη από τα T-Roc, C4 και 2008. Βέβαια το αυτοκίνητο το πήγα μέχρι 80-90 ΚΜΗ, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος στους επιτόπιους ελιγμούς και το παρκάρισμα μου φάνηκε μια χαρά, με την κάμερα να κλέβει πάλι την παράσταση.
Ζήτησα προσφορά για λευκό χρώμα και δεν χρεώθηκα επιπλέον με το τελικό κόστος να είναι 25.090€. Τα αυτοκίνητα θα είναι Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου, ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
Προσωπικά, αυτό που διαπίστωσα για άλλη μια φορά, είναι ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο η οδήγηση σε χειροκίνητο αυτοκίνητο και ότι τα αυτόματα μου προκαλούν βαρεμάρα, αυτό βέβαια είναι θέμα για άλλο τόπικ.
Τελειώνοντας, εκτιμώ ότι το αυτοκίνητο θα πουλήσει τρελά στην Ελλάδα καθώς έχει και χρηματοδοτικό με ονομαστικό επιτόκιο 3,99%. -
@dimitris741 said in Chery Forum:
Καλημέρα.
Χθες το μεσημέρι είδα για πρώτη φορά το tiggo 4, στις εγκαταστάσεις της ΕΚΚΑ του Γέρακα, και έκανα test drive την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση. Συνοπτικά οι εντυπώσεις μου είναι:
-Εξωτερικά δεν μου φάνηκε κάτι ιδιαίτερο ενώ το Λευκό Περλέ του test drive θεωρώ ότι του πηγαίνει πολύ.
-Εσωτερικά η σχεδίαση και η απτή ποιότητα κατασκευής/εργονομία κυμαίνονται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Κατά τη γνώμη μου εφάμιλλά ή και καλύτερα από το T-Roc πχ και φυσικά πολύ ανώτερα από Toyota YC κλπ. Το κάθισμα το οδηγού ρυθμίζεται ηλεκτρικά με ικανοποιητικό εύρος. Δεν δυσκολεύτηκα να βρω θέση οδήγησης που να με βολεύει. Το υποβραχιόνιο δεν ρυθμίζεται κατά μήκος και ύψος. Το πλήκτρα στο τιμόνι δεν είναι αφής αλλά κανονικά. O κλιματισμός ρυθμίζεται από ξεχωριστό πάνελ αφής, σχεδόν ίδιο με αυτό των T-Roc και T-Cross. Η οθόνες μου έκαναν καλή εντύπωση, ενώ η κάμερα 540 είναι εκπληκτική τόσο σε ανάλυση, όσο και σε εύρος κάλυψης. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί, ο χώρος αποσκευών μάλλον μέτριος με τη 12V μπαταρία να προεξέχει και να κλέβει χώρο.
-Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ ήσυχο, με καλή ορατότητα μπροστά-πλάγια, μέτρια πίσω. Η ορατότητα βελτιώνεται με την ενεργοποίηση της κάμερας κάθε φορά που βγάζουμε φλας. Το τιμόνι στο sport mode έχει ικανοποιητικό βάρος και μπορεί να ρυθμιστεί εκεί ανεξάρτητα από το mode των υπόλοιπων συστημάτων. Το γκάζι του αυτοκινήτου είναι προοδευτικό, ενώ τα φρένα μου φάνηκε ότι πιάνουν κάπως απότομα. Πατώντας τέρμα το γκάζι το αυτοκίνητο επιταχύνει πολύ εντυπωσιακά, χωρίς σχεδόν καθόλου lag σε σύγκριση με άλλα αυτόματα (T-Roc, C4 και 2008 που έχω οδηγήσει πρόσφατα). Η μοναδική φορά που ακούστηκε ο θερμικός ήταν όταν με sport mode, πάτησα τέρμα το γκάζι. Στις στροφές η αίσθηση μου φάνηκε ΟΚ, ίσως λίγο κατώτερη από τα T-Roc, C4 και 2008. Βέβαια το αυτοκίνητο το πήγα μέχρι 80-90 ΚΜΗ, οπότε δεν είναι δυνατόν να έχω ολοκληρωμένη εικόνα. Τέλος στους επιτόπιους ελιγμούς και το παρκάρισμα μου φάνηκε μια χαρά, με την κάμερα να κλέβει πάλι την παράσταση.
Ζήτησα προσφορά για λευκό χρώμα και δεν χρεώθηκα επιπλέον με το τελικό κόστος να είναι 25.090€. Τα αυτοκίνητα θα είναι Ελλάδα αρχές Οκτωβρίου, ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
Προσωπικά, αυτό που διαπίστωσα για άλλη μια φορά, είναι ότι μου αρέσει πολύ περισσότερο η οδήγηση σε χειροκίνητο αυτοκίνητο και ότι τα αυτόματα μου προκαλούν βαρεμάρα, αυτό βέβαια είναι θέμα για άλλο τόπικ.
Τελειώνοντας, εκτιμώ ότι το αυτοκίνητο θα πουλήσει τρελά στην Ελλάδα καθώς έχει και χρηματοδοτικό με ονομαστικό επιτόκιο 3,99%.ηταν το υβριδικο ή το "σκετο" θερμικο;
Ρωταω τοσο ωστε να εχουμε μια εικονα απο καταναλωση (αν προσεξες), οσο και για να επιστησω στην προσοχη στην αισθηση πεδησης αν ηταν το υβριδικο. Ειναι ενα σημειο λεπτο στο οποιο οχηματα που κανουν regen (full hybrids, phev, ev) μπορει να τα σκατωσουν -
Δεν νομίζω να έχουν φέρει το απλό. Μόνο για το υβριδικό γίνεται λόγος στο σάιτ και για αυτό έχει την βγάλει τιμές.
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Δεν νομίζω να έχουν φέρει το απλό. Μόνο για το υβριδικό γίνεται λόγος στο σάιτ και για αυτό έχει την βγάλει τιμές.
τοτε οποιος παει για test drive, εκτος απο την καταναλωση (που δεν ξερω αν θα μπορεσει να βγαλει συμπερασμα στον λιγο χρονο που θα εχει μαζι του) να δοκιμασει φρεναρισμα σε διαφορετικες συνθηκες. Ειδικα να προσεξει την αισθηση σε "ομαλο", καθημερινο φρεναρισμα σε κινηση. Ειναι προοδευτικο σε ολη τη διαρκεια της πεδησης ή μηπως απο ενα σημειο και μετα το φρενο "δαγκωνει" περισσοτερο.
-
@dettol said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Δεν νομίζω να έχουν φέρει το απλό. Μόνο για το υβριδικό γίνεται λόγος στο σάιτ και για αυτό έχει την βγάλει τιμές.
τοτε οποιος παει για test drive, εκτος απο την καταναλωση (που δεν ξερω αν θα μπορεσει να βγαλει συμπερασμα στον λιγο χρονο που θα εχει μαζι του) να δοκιμασει φρεναρισμα σε διαφορετικες συνθηκες. Ειδικα να προσεξει την αισθηση σε "ομαλο", καθημερινο φρεναρισμα σε κινηση. Ειναι προοδευτικο σε ολη τη διαρκεια της πεδησης ή μηπως απο ενα σημειο και μετα το φρενο "δαγκωνει" περισσοτερο.
στο phev tiggo 7 πάντως το φρενο ηταν δυνατο και κοκκάλωνε...δεν το δοκίμασα σε προοδευτικότητα που λες όμως...αν μπορέσω και το θυμηθώ θα το κάνω σήμερα στο jaecoo 7
-
Το αυτοκίνητο είναι το υβριδικό, μόνο αυτό έρχεται στην Ελλάδα. Το φρένο δαγκώνει πολύ δυνατά και θέλει προσοχή μέχρι να το συνηθίσεις. Για την κατανάλωση δεν έχω εικόνα, αλλά το αυτοκίνητο έδειχνε μέση 6,8 Lt/100.
-
Από ηχομόνωση πως το είδες; Σύγκριτικα με τα άλλα ;
-
@dimitris741 said in Chery Forum:
ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
H κανονική εγγύηση πόσο είναι??
ΥΓ: Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις!
-
@fanis75 said in Chery Forum:
@dimitris741 said in Chery Forum:
ενώ για όσους αγοραστές το κλείσουν μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα τους δοθεί εγγύηση 12 έτη ή 150.000 ΚΜ.
H κανονική εγγύηση πόσο είναι??
ΥΓ: Ευχαριστούμε για τις εντυπώσεις!
7 χρόνια ή 150Κ χλμ τα + 5 παρέχονται από τον Σπανό.
-
Η έκθεση που είναι; στην Βουλιαγμένης;
-
-
@lap said in Chery Forum:
Από ηχομόνωση πως το είδες; Σύγκριτικα με τα άλλα ;
Ισάξιο προς καλύτερο σε σχέση με τα άλλα που έχω κάνει Test-Drive, αλλά μέχρι τα 80 ΚΜΗ δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το βγάλω Αττική Οδό για να δω συμπεριφορά και θόρυβο στα 120-140 ΚΜΗ (έχει τελική 150 ΚΜΗ). Σχεδόν όλα τα Κινέζικα φαίνεται να μειονεκτούν στον τομέα του θορύβου σε ταχύτητες ταξιδιού.
-
Καλό είναι και σε ταχύτητες ταξιδιού παίζει στα ίσα τα ευρωπαϊκά και εννοείται καλύτερο από Τογιότα.
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Καλό είναι και σε ταχύτητες ταξιδιού παίζει στα ίσα τα ευρωπαϊκά και εννοείται καλύτερο από Τογιότα.
Υπάρχει κάποιο Video ή test του αυτοκινήτου σε ταχύτητες 120-140 ΚΜΗ, γιατί από το ψάξιμο που έχω κάνει, το μέγιστο που έχω βρει είναι τα 110 ΚΜΗ. Όσον αφορά στα Toyota, γνωστός μου, πριν 1,5 Χρόνο πούλησε VW Passat του 2006, 2000 FSI 150HP και αγόρασε Toyota YC. Στο πρώτο μεγάλο ταξίδι νόμιζε ότι έχει ξεχάσει παράθυρο ανοιχτό. Επίσης έφαγε ένα δίμηνο στο συνεργείο για διαρροή στο σύστημα ψύξης. Βέβαια η οικονομία καυσίμου σε συνθήκες πόλης είναι εξαιρετική.
Chery Forum