Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Τελικά πήρα την απόφαση να πάω σε φθηνό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα καινούρια συνέχεια ανέβαιναν, το ίδιο και η αναμονή. Αγόρασα τον Φεβρουάριο ένα mondeo mk3 11/2004, προφανώς το 1.8, στην έκδοση πριν τη Ghia (ζάντες, τεμπέλης, ηλ. Παράθυρα και καθρέφτες κλπ). Με τα σέρβις του και τη μεταβίβαση (τέλη πληρωμένα), μου βγήκε στα 3300. Το παλαβό της υπόθεσης είναι ότι τα km(πιστοποιημένα) ήταν μόνο 26000. Στην οδήγηση εξαιρετικό με το τιμόνι του πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Για ταξίδια που το θέλω, νομίζω πολύ καλύτερο και από σύγχρονα μικρότερης κατηγορίας όπως πχ το sandero που κοίταζα, οπότε σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια εκτός και αν μπουν τρελοί φόροι για ρύπους. Κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο είναι πολύ μακρύ, οπότε δεν συστήνεται αν κάποιος έχει θέμα parking ή κινείται στη πόλη. Όταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτογραφίες. Αυτή τη στιγμή φρεσκάρω το χρώμα και έχω ήδη τοποθετήσει οθόνη, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας.
Best posts made by sette
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@gatoz said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@andya3 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Φαντάζομαι δεν έχετε σκεφτεί την περίπτωση κάποιος - για δικούς του λόγους ή από οικονομική άνεση - να προτιμά το Q3 από τη γκαρσονιέρα ε?
Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω τα τόσα Q3 που συναντώ καθημερινά στο δρόμο και χωρίς leasing μάλιστα...εσυ δεν εχεις σκεφτει ποσα νουδουλακια εχουν παρει μιζες και εχουν στησει διαγωνισμους για να βγαλουν γιουρακια να κυκλοφορανε, το πλεον δηθεν, πριμιο, να εχει η μαμα καμαρι τον ακαματη δαπνουδουφουκου.
Η ανθρώπινη βλακεία, είναι πανανθρώπινη αξία... Ασχέτως λοιπόν πολιτικών πεποιθήσεων ή εργολαβιών, υπάρχουν πάντα και οι αγνοί ανόθευτοι βλάκες, που μπορεί να είναι στο ενοίκιο αλλά να κυκλοφορούν με βασικής έκδοσης άσσο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Πριν καμιά 25-30 χρόνια, είχαμε στην ίδια πολυκατοικία, γείτονα που έμενε σε νοικιαζομενη γκαρσονιέρα και είχε 520(ναι, διλιτρη όχι downsizing και βλακείες). Ελεύθερος επαγγελματίας αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο... Ο πατέρας μου από τη μία ξερογλυφόταν επειδή είχε ακολουθήσει διαδρομή νέο sunny από Βόλο και μετά ελαφρώς μτχ 323 1.3 και από την άλλη αναρωτιόταν αν έκανε κάτι λάθος που έβαζε προτεραιότητα την οικογένεια του αντί του γούστου του. Μετά από καμιά 8ετία, είχαμε μετακομίσει σε καλύτερη συνοικία και ιδιόκτητο σπίτι (έπεσε και δάνειο αλλά πολύ συγκρατημένα πράγματα)και η αναβάθμιση αυτοκινήτου ήταν το xedos 6(μτχ αλλά σε καλή κατάσταση). Ο γείτονας, συνέχιζε να μένει στη γκαρσονιέρα με το ενοίκιο... Θέμα προτεραιοτήτων λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις. Εγώ αν ξεβρακωθώ, ενδεχομένως να παίρνω βασικό Tesla. Μετά όμως τι; Και δεν μιλάω για το που θα φορτίζω ή το πως θα κάνω ταξίδια...
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
Καλησπέρα σε όλους! Ξεθάβω το συγκεκριμένο θέμα, απλά για να δώσω κάποιες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται. Μετά από 9k+ km(34k+), το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο. Χρειάστηκα αλλαγή πολλαπλασιαστή, πράγμα στο οποίο υποτίθεται 'πονάει' το συγκεκριμένο μοντέλο(μαζί με την αντλία βενζίνης). Το αυτοκίνητο βέβαια, είχε περιόδους ακινησίας από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Η κατανάλωση, παίζει μεταξύ 8-9 λίτρων/100 km. Στα λάδια, άλλαξα το 5/40 με 5/30 και πήγα από amsoil σε fuchs(άτιμο δολάριο...). Το βλέπω πιο στρωτό με το πιο χοντρό λάδι. Στην οδήγηση, ισχύουν αυτά που είχα γράψει. Δεν σκοπεύω να το αποχωριστώ αν δεν προκύψει σοβαρό εταιρικό.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Σύμφωνα με αυτό https://www.tyrereviews.com/Article/2023-Summer-Tyre-Market-Overview.htm
Θα πρέπει να δω πολύ μεγάλη βελτίωση συγκριτικά με τα Bravuris που φοράω (υπάρχουν και αυτά στο test). Άλλωστε εξήγησα τη χρήση που κάνω.
Σύμφωνα με αυτό https://www.tyrereviews.com/Article/2024-ADAC-Summer-Tyre-Test.htm, δεν υπάρχουν φοβερές διαφορές με τα Kumho, τα οποία είναι ουσιαστικά κινέζικα και αυτά.Δείτε το βρε παιδιά σαν ευκαιρία να έχετε από πρώτο χέρι πληροφόρηση για το τι παίζει με αυτά τα λάστιχα . Φυσικά, αυτοί που είναι αμετανόητοι, αμφιβάλλω ότι θα αλλάξουν άποψη ακόμη και αν μου βγουν πολύ καλά... Αναφέρομαι σε αυτούς που είναι πιο ανοικτοί να δοκιμάσουν μη 'επώνυμο/premium'. Άλλωστε, κάποιος πρέπει να τα βάλει για να υπάρξει feedback... Τουλάχιστον, δεν τα προτείνει μόνο το autotriti αλλά και σοβαρά περιοδικά/οργανισμοί του εξωτερικού... Αν ήταν τόσο φόλα, θα τα είχαν θάψει (μόνο τα γερμανικά χαίρουν ασυλίας...). Καταλήγοντας λοιπόν, είμαι ήσυχος ότι δεν είναι επικίνδυνα και είναι βελτίωση σε σχέση με τα υπάρχοντα...
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
700€ περίπου τέλη κυκλοφορίας.
15ετίας
Καύσιμο αβέρτα. Θυμάμαι κάποτε είχε ανέβει (τάπα βέβαια!) από Πάτρα-Γιάννενα ένας φίλος με ένα τέτοιο του κουμπάρου του και μου έλεγε χαριτολογώντας πως είναι η πρώτη φορά που είδε σε αυτοκίνητο τον δείκτη βενζίνης να κινείται καθοδόν!!!!
Τέτοια αυτοκίνητα είχαν πάντα απαξίωση στην τιμή τουςΠροφανώς, αν δεν υπήρχαν μειονεκτήματα, δεν θα υπήρχε και τέτοια απαξίωση... Θεωρώ, πως για κάθε έναν μας, υπάρχουν παραχωρήσεις που μπορούν να γίνουν, οι οποίες μπορούν να μας γλυτώσουν πολλά χρήματα. Στη δική μου περίπτωση, πήρα ένα αυτοκίνητο 'κούρσα'(παππουδίστικο), με μέγεθος 'σκούνας' και σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση. Με ενοχλούσαν αυτά; Όχι ιδιαίτερα, γιατί είχα εταιρικό, δεν έμενα/κινούμουν κέντρο και δεν αντιμετώπιζα ιδιαίτερο πρόβλημα στο παρκάρισμα. Λόγω λοιπόν αυτών των ψεγαδιών, έδωσα 3000 ευρώ για αυτοκίνητο με 25500km(οκ, 17+ χρονών), ενώ θα έδινα 17-18k για ατμοσφαιρικό νέο i30(χειρότερες επιδόσεις, μικρότεροι χώροι). Αντίστοιχα, κάποιος που δεν έχει θέμα με τη τιμή του καυσίμου (ή κάνει σχετικά λίγα km), ακόμη και με τα 690 τέλη (+ αυξημένη ασφάλεια), δεν πρόκειται να κάνει σε φυσιολογικά χρόνια απόσβεση(από χαμηλότερη κατανάλωση, τέλη service) με την αγορά αντίστοιχου νέου αυτοκινήτου, σε σχέση με το CX-7(διαφορά 30+k ευρώ!). Χαρακτηριστική είναι και η κατηγορία των οικογενειακών MPV που 'χαρίζονται', σε σχέση με τα σύγχρονα SUV/Cross που τα αντικατέστησαν... Με τις τωρινές τιμές, τα νέα αυτοκίνητα, βγάζουν όλο και λιγότερο νόημα με βάση τη ψυχρή λογική. Προφανώς και υπάρχουν νέα συστήματα, μεγαλύτερη ασφάλεια κλπ, αλλά με βάση την αγοραστική μας δύναμη, η τιμές πώλησης καινούργιων, είναι απλά εκτός τόπου...
Υ.γ που να δεις τον δείκτη καυσίμου να κινείται σε κάθε γκαζιά από rx-8... Τρόμος! Χαχα -
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@groover1972 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@yonyan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Οι διαφορές Vitara k Scross ποιες είναι πρακτικά? Το κρος είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά στα υπόλοιπα είναι ίδια ?
Ειναι πολυ μεγαλύτερο σε σχέση με το Vitara. Είναι ευρύχωρο και απλωνεσαι σαν οδηγός. Επίσης έχει πολύ καλούς χώρους για τους πίσω. Έχουν διαφορές, είναι διαφορετικά τελείως σαν αυτοκίνητα. Θα του έκανε πολύ του Άλεκ, αλλά δεν θέλω να του βάζω και άλλα διλήμματα.
Το vitara κερδίζει σε χώρο για το κεφάλι των πίσω. Επίσης στην απόσταση από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης. Στα υπόλοιπα υπερτερεί ελαφρώς το κρος. Αν θέλεις περισσότερο ταξίδι και χώρους, πας σε κρος. Αν θέλεις καλύτερο off road (ανεξάρτητα από τετρακίνηση)ή κινείσαι σε πόλη, πας σε Vitara. Πρώην πωλητής Suzuki...
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@lemouz75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
θελω την γνωμη σας για αλλαγη ελαστικων 205/60/16 σε Opel Combo life με λιγα χλμ τον χρονο (10/2019 μεχρι τωρα 22.000χλμ).Ειμαι αναμεσα σε Falken Sincera sn110 και Vredestein ultrac.Καθε αποψη δεκτη.....
Καλωσήρθες. Αφού κάνεις λίγα χιλιόμετρα, πήγαινε σε Ultrac να το ευχαριστηθείς. Υψηλότερων προδιαγραφών λάστιχο. Το Sincera θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα και είναι πιο commuting και eco λάστιχο. Ίσως θα έπρεπε να το κοιτάζω και εγώ για το δικό μου, απλά θεωρώ ότι η τιμή του δεν είναι αυτή που πρέπει (ειδικά όταν παίζει κοντά σε αυτή του νέου Z320 της ίδιας εταιρείας...
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
-
Latest posts made by sette
-
RE: Kia XCeed - crossover
@the_dynamite said in Kia XCeed - crossover:
@sette said in Kia XCeed - crossover:
@realzeus said in Kia XCeed - crossover:
@vagkirk said in Kia XCeed - crossover:
Γενικά πιστεύω πολλά SUV σε ωραίες εκδόσεις θα ήταν πολύ πιο όμορφα χαμηλωμένα, ένα Tiguan R line ή Troc R line θα ήταν τουμπανα χαμηλά.
Ποιο το νόημα ενός χαμηλού SUV? Πάρε χαμηλό αυτοκίνητο εξ΄αρχής.
Αν η αντιπροσωπεία έφερνε το ceed, θα μπορούσε να κοιτάξει κάποιος αυτό. Σιγά βέβαια το SUV το XCeed... Ποιο πολύ θυμίζει κάτι παλαιότερα hatchbacks σε εκδόσεις με πλαστικά προστατευτικά, ράγες οροφής και 'αγριεμένες' μάσκες. 90% εφέ και 10% ουσία (ελαφρώς πιο ψηλά). Κάποιος θα το πάρει επειδή είναι πολύ όμορφο και όχι γιατί θέλει πραγματικό SUV.
Το XCEED είναι crossover, όχι SUV. Ποιο θεωρείς εσύ πραγματικό SUV; Το Tucson και το Sportage;
Προφανώς και δεν θεωρώ το XCeed SUV(άλλος το ανέφερε ως τέτοιο). Αν έπρεπε να του κολλήσουμε ταμπέλα, είναι crossover. Ουσιαστικά, είναι ένα πιο ψηλό ceed με πλαστικά προστατευτικά και ράγες. Θεωρητικά, ναι, τα Tucson και Sportage είναι SUV.
-
RE: Kia XCeed - crossover
@realzeus said in Kia XCeed - crossover:
@vagkirk said in Kia XCeed - crossover:
Γενικά πιστεύω πολλά SUV σε ωραίες εκδόσεις θα ήταν πολύ πιο όμορφα χαμηλωμένα, ένα Tiguan R line ή Troc R line θα ήταν τουμπανα χαμηλά.
Ποιο το νόημα ενός χαμηλού SUV? Πάρε χαμηλό αυτοκίνητο εξ΄αρχής.
Αν η αντιπροσωπεία έφερνε το ceed, θα μπορούσε να κοιτάξει κάποιος αυτό. Σιγά βέβαια το SUV το XCeed... Ποιο πολύ θυμίζει κάτι παλαιότερα hatchbacks σε εκδόσεις με πλαστικά προστατευτικά, ράγες οροφής και 'αγριεμένες' μάσκες. 90% εφέ και 10% ουσία (ελαφρώς πιο ψηλά). Κάποιος θα το πάρει επειδή είναι πολύ όμορφο και όχι γιατί θέλει πραγματικό SUV.
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@dstou said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Για πολλά χρόνια ήταν αδήλωτες οι μετατροπές.
Οι συνηθέστερες ήταν:
Γκολφ από 1050 σε 1.800 ή και 1.800 16v, με την πρωτοτυπία αρκετά από αυτά να ήταν 4πορτα!, όταν το εργοστάσιο τα έβγαζε δίπορτα...
Πεμβέ από 315 ή 316 σε 323
Λάντσια Δέλτα στα τελειώματα απο 1.100 σε 1.500 από την ίδια την αντιπροσωπεία
ενώ υπήρχαν σε όλη τη δεκαετία του '80 και οι ανάποδες μετατροπές ...μείωσης κυβισμού. Κάτι αμερικάνικα που τους έβαζαν μικρότερα μοτέρ από Όπελ για να πέσουν κάτω από τα 2.000 κυβικά. Ρε τι είδαμε τότε...Ο παππούς μου είχε ένα Holden Kingswood HT 2600 cc V6 ως ταξί. Έκαναν μετατροπή σε 2800 (υπερκυβισμό). Μετά από 1+ εκ. χιλιόμετρα, το έκανε Ι.Χ. Επί Μητσοτάκη, του έβαλε 1600 cc από ascona και τεσσαρι κιβώτιο (στο πάτωμα από τη κολώνα τιμονιού). Το πιο ανεκδιηγητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει (ως 1600). Φύλλα σούστας πίσω και τύμπανα για φρένα (και ατέρμονα αντί κρεμαγιέρας). Πρέπει να το πούλησε ο θείος μου (αυτό και ένα στοκ 2600) ή είναι να τα πουλήσει σε συλλέκτες.
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Ford Mondeo του 2004. Μέχρι πριν 1 χρόνο είχα διάφορα εταιρικά για τη κίνηση μου και το Mondeo για προσωπική χρήση (κυρίως ταξίδια).
Ηταν ερωτηση παγιδα ηθελα να δω αν εχεις suzuki.
Περασε ο Lap?Δηλαδη εισαι ο μονος που τον εχεις δειΕίχα Suzuki (απλά ήταν μάλλον από τα χειρότερα που θα μπορούσα). Όταν έφυγα για μεταπτυχιακό Αγγλία, ο πατέρας μου με τα πολλά, πούλησε το colt czt που είχαμε μισό/μισό (γιατί και καλά έκαιγε πολύ) και πήραμε το alto για 2ο... Αναφέρομαι στο τελευταίο που έβγαινε. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν το κονέ για να μιλήσω με Σφακιανάκη και να πιάσω δουλειά εκεί.
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@sette said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@groover1972 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@yonyan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Οι διαφορές Vitara k Scross ποιες είναι πρακτικά? Το κρος είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά στα υπόλοιπα είναι ίδια ?
Ειναι πολυ μεγαλύτερο σε σχέση με το Vitara. Είναι ευρύχωρο και απλωνεσαι σαν οδηγός. Επίσης έχει πολύ καλούς χώρους για τους πίσω. Έχουν διαφορές, είναι διαφορετικά τελείως σαν αυτοκίνητα. Θα του έκανε πολύ του Άλεκ, αλλά δεν θέλω να του βάζω και άλλα διλήμματα.
Το vitara κερδίζει σε χώρο για το κεφάλι των πίσω. Επίσης στην απόσταση από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης. Στα υπόλοιπα υπερτερεί ελαφρώς το κρος. Αν θέλεις περισσότερο ταξίδι και χώρους, πας σε κρος. Αν θέλεις καλύτερο off road (ανεξάρτητα από τετρακίνηση)ή κινείσαι σε πόλη, πας σε Vitara. Πρώην πωλητής Suzuki...
Σε επισκέφτηκε ο Αλεξ, έλα πες την αλήθεια!
Το 2020 θα μπορούσε... Νομίζω ο lap πρέπει να είχε περάσει... Τώρα που που το σκέφτομαι, σίγουρα! Suzuki στο Περιστέρι (Κηφισό), δίπλα στη Ford.
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Το vitara κερδίζει σε χώρο για το κεφάλι των πίσω. Επίσης στην απόσταση από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης. Στα υπόλοιπα υπερτερεί ελαφρώς το κρος. Αν θέλεις περισσότερο ταξίδι και χώρους, πας σε κρος. Αν θέλεις καλύτερο off road (ανεξάρτητα από τετρακίνηση)ή κινείσαι σε πόλη, πας σε Vitara. Πρώην πωλητής Suzuki...
Τι αμαξι εχεις αν επιτρεπεται?
Ford Mondeo του 2004. Μέχρι πριν 1 χρόνο είχα διάφορα εταιρικά για τη κίνηση μου και το Mondeo για προσωπική χρήση (κυρίως ταξίδια).
-
RE: Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
@groover1972 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
@yonyan said in Ηρθε η ωρα....μαλλον:
Οι διαφορές Vitara k Scross ποιες είναι πρακτικά? Το κρος είναι λίγο μεγαλύτερο, αλλά στα υπόλοιπα είναι ίδια ?
Ειναι πολυ μεγαλύτερο σε σχέση με το Vitara. Είναι ευρύχωρο και απλωνεσαι σαν οδηγός. Επίσης έχει πολύ καλούς χώρους για τους πίσω. Έχουν διαφορές, είναι διαφορετικά τελείως σαν αυτοκίνητα. Θα του έκανε πολύ του Άλεκ, αλλά δεν θέλω να του βάζω και άλλα διλήμματα.
Το vitara κερδίζει σε χώρο για το κεφάλι των πίσω. Επίσης στην απόσταση από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης. Στα υπόλοιπα υπερτερεί ελαφρώς το κρος. Αν θέλεις περισσότερο ταξίδι και χώρους, πας σε κρος. Αν θέλεις καλύτερο off road (ανεξάρτητα από τετρακίνηση)ή κινείσαι σε πόλη, πας σε Vitara. Πρώην πωλητής Suzuki...
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Έχουν βγει roadhawk 2. Για την ακρίβεια Ελλάδα μόλις πρόσφατα. Αμερική νομίζω κυκλοφορούν 1+ χρόνο. Τα Dunlop sport blue response ήταν στα λάστιχα που αξιολόγησα προς αγορά. Από άποψη αξιολογήσεων, είναι σαφώς χειρότερα των efficient grip performance 2, που αντικειμενικά είναι πολύ ισορροπημένο λάστιχο (και με μεγάλη αντοχή). Απλά εμένα δεν με έχουν εντυπωσιάσει για τη τιμή τους. Ίσως όμως σε σχέση με το αντίστοιχο vfm των Dunlop, να είναι καλύτερα παρά το γεγονός ότι τα τελευταία είναι φθηνότερα (στη δική μου διάσταση περί τα 70 ευρώ ανά τετράδα).
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Αν θέλεις σχετικά επώνυμο (το οποίο είναι κάπως αδόκιμο ως έκφραση...), τα kleber (βλέπε Michelin) σε καλύπτουν απόλυτα και βάζεις και λεφτά στην άκρη. Τα efficient grip performance 2 δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο που αξίζουν αυτή τη τιμή...
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@zaher said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@sette said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@zaher said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλημέρα σε όλους.
Nissan Tiida 1.6 sedan. 195/65R15
Μαμά φορούσε PREMIUM CONTACT πολύ μαλακά και ασαφή (δε βοηθάει και το αμάξι βέβαια) . Μετά φορέθηκαν τα Τ001 σαφώς καλύτερα.
Το θέμα είναι πως το αυτοκίνητο δεν πολύ κινείται. Λόγω εταιρικού αυτοκινήτου ζήτημα είναι να κάνω 1000χλμ το χρόνο και αυτά θα είναι σε κάποιο κοντινό η μακρινό ταξιδι με μεγάλα διαστήματα στατικότητας ενδιαμεσα. Άρα τα ελαστικά θα ξεραθούν πολύ πριν φαγωθούν όπως και τα Τ001 που φοράει τώρα.
Άρα το ζητούμενο είναι κάποια ελαστικά που δε θα ξεραθούν σε 2 χρόνια αλλά θα αντέξουν τα διπλάσια ίσως. Το αυτοκίνητο έχει μαλακή ανάρτηση και είμαι σχετικά συντηρητικός οδηγός.
Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη.Πολύ καλή αντοχή έχουν τα kleber dynaxer. Επίσης τα Goodyear efficient grip performance 2. Στη θέση σου, θα δοκίμαζα τα Chengshan csc 802/Austone sp 802/Firestone fsr-802. Εκ των υστέρων έμαθα ότι είναι αντοχής, αλλά με αξιοπρεπείς επιδόσεις (B/D ετικέτα).
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Έχεις κάποια προσωπική εμπειρία από αυτά; Επίσης για μην παρεξηγηθω, δε ψάχνω το πιο φθηνό λάστιχο. Θα προτιμούσα κάποιο που να μη ξεραθεί εύκολα. Συμπαθώ ta hankook ventus 3 . Τα έχω στο εταιρικό μου και τα νιώθω πολύ καλά. Αλλά είναι φρέσκα. 1 έτους και 12000 χλμ περίπου.Τα Goodyear τα φοράει ο πατέρας μου σε 15 ιντσες. Χωρίς να με ενθουσιάζουν σε κάτι, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι αντέχουν και δεν χάνουν σε επιδόσεις σε βάθος χρόνου. Τα kleber τα έβαλε φίλος και είναι πολύ ευχαριστημένος. Κάνει βέβαια το ακριβώς αντίθετο από εσένα, πολλά χιλιόμετρα σε σύντομο χρόνο. Τα κινέζικα που προτείνω, έχουν αρκετά σκληρότερη γόμα από τα μέσα ελαστικά, αλλά παραμένουν τα ίδια σε βάθος χρόνου. Οι πρώτοι beta testers είναι οι ταξιτζήδες όπου δεν έχω ακούσει κάτι μεμπτό. Το ότι είναι αρκετά φθηνότερα, δεν νομίζω ότι θα σε προβληματίσουν αν πηγαίνεις ανθρώπινα... Αυτά που φοράω εγώ, είναι τα Linglong sport master που αν δεν κάνω λάθος δεν βγαίνουν σε κάτω από 16 ιντσες (βγαίνουν τα comfort master όπου ακούω καλά λόγια χωρίς όμως να γνωρίζω τι κάνουν σε βάθος χρόνου).
Υ.γ με όλο το θάρρος, πως προέκυψε το Tiida; Ειλικρινής απορία το πως κατέληξες σε αγορά του. Μηχανολογικά, δεν έχω ακούσει κάτι άσχημο, τουναντίον.