Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Τελικά πήρα την απόφαση να πάω σε φθηνό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα καινούρια συνέχεια ανέβαιναν, το ίδιο και η αναμονή. Αγόρασα τον Φεβρουάριο ένα mondeo mk3 11/2004, προφανώς το 1.8, στην έκδοση πριν τη Ghia (ζάντες, τεμπέλης, ηλ. Παράθυρα και καθρέφτες κλπ). Με τα σέρβις του και τη μεταβίβαση (τέλη πληρωμένα), μου βγήκε στα 3300. Το παλαβό της υπόθεσης είναι ότι τα km(πιστοποιημένα) ήταν μόνο 26000. Στην οδήγηση εξαιρετικό με το τιμόνι του πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Για ταξίδια που το θέλω, νομίζω πολύ καλύτερο και από σύγχρονα μικρότερης κατηγορίας όπως πχ το sandero που κοίταζα, οπότε σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια εκτός και αν μπουν τρελοί φόροι για ρύπους. Κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο είναι πολύ μακρύ, οπότε δεν συστήνεται αν κάποιος έχει θέμα parking ή κινείται στη πόλη. Όταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτογραφίες. Αυτή τη στιγμή φρεσκάρω το χρώμα και έχω ήδη τοποθετήσει οθόνη, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας.
Best posts made by sette
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@gatoz said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@andya3 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Φαντάζομαι δεν έχετε σκεφτεί την περίπτωση κάποιος - για δικούς του λόγους ή από οικονομική άνεση - να προτιμά το Q3 από τη γκαρσονιέρα ε?
Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω τα τόσα Q3 που συναντώ καθημερινά στο δρόμο και χωρίς leasing μάλιστα...εσυ δεν εχεις σκεφτει ποσα νουδουλακια εχουν παρει μιζες και εχουν στησει διαγωνισμους για να βγαλουν γιουρακια να κυκλοφορανε, το πλεον δηθεν, πριμιο, να εχει η μαμα καμαρι τον ακαματη δαπνουδουφουκου.
Η ανθρώπινη βλακεία, είναι πανανθρώπινη αξία... Ασχέτως λοιπόν πολιτικών πεποιθήσεων ή εργολαβιών, υπάρχουν πάντα και οι αγνοί ανόθευτοι βλάκες, που μπορεί να είναι στο ενοίκιο αλλά να κυκλοφορούν με βασικής έκδοσης άσσο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Πριν καμιά 25-30 χρόνια, είχαμε στην ίδια πολυκατοικία, γείτονα που έμενε σε νοικιαζομενη γκαρσονιέρα και είχε 520(ναι, διλιτρη όχι downsizing και βλακείες). Ελεύθερος επαγγελματίας αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο... Ο πατέρας μου από τη μία ξερογλυφόταν επειδή είχε ακολουθήσει διαδρομή νέο sunny από Βόλο και μετά ελαφρώς μτχ 323 1.3 και από την άλλη αναρωτιόταν αν έκανε κάτι λάθος που έβαζε προτεραιότητα την οικογένεια του αντί του γούστου του. Μετά από καμιά 8ετία, είχαμε μετακομίσει σε καλύτερη συνοικία και ιδιόκτητο σπίτι (έπεσε και δάνειο αλλά πολύ συγκρατημένα πράγματα)και η αναβάθμιση αυτοκινήτου ήταν το xedos 6(μτχ αλλά σε καλή κατάσταση). Ο γείτονας, συνέχιζε να μένει στη γκαρσονιέρα με το ενοίκιο... Θέμα προτεραιοτήτων λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις. Εγώ αν ξεβρακωθώ, ενδεχομένως να παίρνω βασικό Tesla. Μετά όμως τι; Και δεν μιλάω για το που θα φορτίζω ή το πως θα κάνω ταξίδια...
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
Καλησπέρα σε όλους! Ξεθάβω το συγκεκριμένο θέμα, απλά για να δώσω κάποιες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται. Μετά από 9k+ km(34k+), το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο. Χρειάστηκα αλλαγή πολλαπλασιαστή, πράγμα στο οποίο υποτίθεται 'πονάει' το συγκεκριμένο μοντέλο(μαζί με την αντλία βενζίνης). Το αυτοκίνητο βέβαια, είχε περιόδους ακινησίας από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Η κατανάλωση, παίζει μεταξύ 8-9 λίτρων/100 km. Στα λάδια, άλλαξα το 5/40 με 5/30 και πήγα από amsoil σε fuchs(άτιμο δολάριο...). Το βλέπω πιο στρωτό με το πιο χοντρό λάδι. Στην οδήγηση, ισχύουν αυτά που είχα γράψει. Δεν σκοπεύω να το αποχωριστώ αν δεν προκύψει σοβαρό εταιρικό.
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
700€ περίπου τέλη κυκλοφορίας.
15ετίας
Καύσιμο αβέρτα. Θυμάμαι κάποτε είχε ανέβει (τάπα βέβαια!) από Πάτρα-Γιάννενα ένας φίλος με ένα τέτοιο του κουμπάρου του και μου έλεγε χαριτολογώντας πως είναι η πρώτη φορά που είδε σε αυτοκίνητο τον δείκτη βενζίνης να κινείται καθοδόν!!!!
Τέτοια αυτοκίνητα είχαν πάντα απαξίωση στην τιμή τουςΠροφανώς, αν δεν υπήρχαν μειονεκτήματα, δεν θα υπήρχε και τέτοια απαξίωση... Θεωρώ, πως για κάθε έναν μας, υπάρχουν παραχωρήσεις που μπορούν να γίνουν, οι οποίες μπορούν να μας γλυτώσουν πολλά χρήματα. Στη δική μου περίπτωση, πήρα ένα αυτοκίνητο 'κούρσα'(παππουδίστικο), με μέγεθος 'σκούνας' και σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση. Με ενοχλούσαν αυτά; Όχι ιδιαίτερα, γιατί είχα εταιρικό, δεν έμενα/κινούμουν κέντρο και δεν αντιμετώπιζα ιδιαίτερο πρόβλημα στο παρκάρισμα. Λόγω λοιπόν αυτών των ψεγαδιών, έδωσα 3000 ευρώ για αυτοκίνητο με 25500km(οκ, 17+ χρονών), ενώ θα έδινα 17-18k για ατμοσφαιρικό νέο i30(χειρότερες επιδόσεις, μικρότεροι χώροι). Αντίστοιχα, κάποιος που δεν έχει θέμα με τη τιμή του καυσίμου (ή κάνει σχετικά λίγα km), ακόμη και με τα 690 τέλη (+ αυξημένη ασφάλεια), δεν πρόκειται να κάνει σε φυσιολογικά χρόνια απόσβεση(από χαμηλότερη κατανάλωση, τέλη service) με την αγορά αντίστοιχου νέου αυτοκινήτου, σε σχέση με το CX-7(διαφορά 30+k ευρώ!). Χαρακτηριστική είναι και η κατηγορία των οικογενειακών MPV που 'χαρίζονται', σε σχέση με τα σύγχρονα SUV/Cross που τα αντικατέστησαν... Με τις τωρινές τιμές, τα νέα αυτοκίνητα, βγάζουν όλο και λιγότερο νόημα με βάση τη ψυχρή λογική. Προφανώς και υπάρχουν νέα συστήματα, μεγαλύτερη ασφάλεια κλπ, αλλά με βάση την αγοραστική μας δύναμη, η τιμές πώλησης καινούργιων, είναι απλά εκτός τόπου...
Υ.γ που να δεις τον δείκτη καυσίμου να κινείται σε κάθε γκαζιά από rx-8... Τρόμος! Χαχα -
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
-
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@dimsabas said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Έχοντας μετατρέψει αμφότερα τα αυτοκίνητα της οικογένειας σε υγραέριο, υπολόγισε ότι με τις σημερινές τιμές, το κόστος κίνησης θα πέσει στο μισό. Οπότε βγάλε το κομπιουτεράκι και βρες πότε θα κάνεις απόσβεση με τα χιλιόμετρα που διανύεις.
Επίσης, θεωρώ άκρως παράλογο να σου δώσει κάποιος 4,5 χιλιάρικα για Mondeo 20ετίας, με τη φήμη αναξιοπιστίας που το συνοδεύει. Αν κι οδηγικά ήταν ΑΜΑΞΑΡΑ. Οπότε μην υπολογίζεις ότι θα πιάσεις τόσα χρήματα. Από την άλλη, δε χάνεις τίποτα να αφήσεις την αγγελία ενεργή και να δεις τι θα γίνει.
Σε κάθε περίπτωση, σου εύχομαι να βρεις την καλύτερη δυνατή λύση.Ευχαριστώ για την απάντηση.
-Στο πρώτο, αν τα βγάζω καλά, λογικά θα κάνω απόσβεση στο 6μηνο, αν υπολογίσω κόστος κιτ στα 900 ευρώ περίπου
-Στο δεύτερο, έχω ακούσει διάφορα 'φίδια', χωρίς εν τέλει να έχω κάποιο ζήτημα. Έχω ακούσει αρκετά το θέμα με αντλία βενζίνης. Τι άλλο έχεις υπόψιν; Για τα χρήματα, βλέποντας αντίστοιχα αυτοκίνητα στα 3-4k, αλλά με 3-5 φορές τα km, δεν αντιλαμβάνομαι το παράλογο. Προφανώς και δεν είναι εμπορικό αυτοκίνητο. Όπως και δεν κάνει για χρήση πόλης. Έχει όμως άλλα ιδιαίτερα χαρίσματα που σε κάποιους είναι σημαντικά(πχ χώροι, οδ. συμπεριφορά κλπ). Κυρίως βέβαια, αρέσει σε πιο ηλικιωμένους από επαρχία. Τουλάχιστον 2/3 αυτών που ενδιαφέρθηκαν.
-Ευχαριστώ πολύ! -
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@a-d-p said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Κοίτα, οκ, να το πουλήσω, αλλά από την άλλη να πάρω και κάτι αξιοπρεπές ως ποσό. Όλα έχουν ανέβει (μτχ και ακόμη περισσότερο τα καινούργια) στο Θεό...
Την ίδια σκέψη έκανα και εγώ πριν ένα μήνα που έδωσα ανταλλαγή το baleno. Ενώ τα καινούρια έχουν ανέβει 5-6000€, οι έμποροι υπολογίζουν το δικό σου με παλιές τιμές.
Οι έμποροι αποφεύγουν... οτιδήποτε δεν είναι σχετικά καινούριο, suv ή μικρό - οικονομικό.
Γι'αυτό και ΜΟΝΟ το 1/4 των αγγελιών Mondeo στο car.gr είναι από εμπόρους.
Αν περάσει πχ. ένας χρόνος δεν σου δώσει κάποιος αυτά που ζητάς, σημαίνει ότι το δίνεις ακριβά. Επαρχία ίσως φύγει σε καλύτερη τιμή.Όσον αφορά το αξιοπρεπές πόσο, αυτό είναι σχετικό.
Για μένα και τα 3500€ είναι καλό ποσό για ένα 1800αρι 20ετιας.
Εξαρτάται και πόσο το αγόρασες εσύ πριν 2 χρόνια, πάνω από 5000;; πόσα χάνεις δλδ, αν χάνεις;Επίσης, από την αγγελία σου, απουσιάζουν στοιχεία για το χρονικό διάστημα 2004-2022, με εξαίρεση ένα χαρτί του ΚΤΕΟ. Θα βοηθούσε μια φωτογραφία από το βιβλίο σέρβις, αν υπάρχει.
Τέλος για τα χλμ δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω, γιατί και εγώ είχα ένα Saxo που έκανε 11.000 χλμ σε 10 χρόνια, αλλά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται 20 χρόνια στο δρόμο και εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης. Είναι εντελώς διαφορετικό ένα αυτοκίνητο 5-7 ετών με 45000χλμ με ένα 20 ετών. Σε αυτές τις ηλικίες, μετράει περισσότερο το ετήσιο κόστος επισκευών και όχι η αρχική τιμή αγοράς. Εγώ το Saxo δεν το πούλησα γιατί χρειαζομουν τα 400€ που πήρα, αλλά για να γλυτώσω τα 500€+ το χρόνο που ήθελε για πάγια και επισκευές.
Ναι, έχει βιβλίο service, απλά αμέλησα να το βγάλω φωτογραφία. Δεν είχε βγάλει κάτι σημαντικό σε βλάβη. Προφανώς και δεν θα περιμένω να το πουλήσω(ή για ανταλλαγή) 1 χρόνο. Δίνω max 1μιση μήνα και μετά το βάζω για υγραέριο. Ήδη έχω στείλει για προσφορές. Τα 3500 δεν τα συζητάω, όχι μόνο γιατί συγκριτικά με ότι υπάρχει στο car είναι ξεφτίλα, αλλά κυρίως γιατί θα χρειαστώ ακόμη μεγαλύτερη διαφορά μόνο και μόνο για να πάρω ένα κουβαδάκι. Όπως έγραψες, όλες οι τιμές έχουν εκτοξευτεί. Είναι παράλογο ένα αυτοκίνητο να μην ανεβάσει την αξία του, όταν όλη η αγορά έχει ανέβει. Προφανώς αναλογικά πάντα... Το νέο/πρόσφατα μτχ, έχει ανέβει μερικά χιλιάρικα επάνω. Εγώ να μείνω σε παλιές τιμές, έχοντας βάλει πράγματα και δίνοντας ένα απροβληματιστο αυτοκίνητο; Το δίνω λόγω κατανάλωσης(σε σχέση με τα χιλιόμετρα που πλέον κάνω), όχι λόγω θεμάτων (εκεί θα έλεγα να φύγει από πάνω μου, δεν θα σκεφτόμουν για υγραέριο). Αντιλαμβάνομαι πλήρως τι γράφεις. Ευχαριστώ!
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@alexandros-k said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Εγω λεω να αλλαξεις γυναικα. Να παρεις μια που να εχει δικο της αυτοκινητο
Θα το σκεφτόμουν, αν τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έκανα για εκείνη χαχα
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@storm said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Εγώ στο περιβάλλον μου έχω έναν μόνο που έχει βάλει υγραέριο σε μικρό Ιαπωνικό. Το έβαλε σε εξουσιοδοτημένο και ήταν με εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το 1ο χρόνο ήταν όλα εντάξει στο αυτοκίνητο.
Από το δεύτερο χρόνο για κάποιο λόγο που δεν έχω καταλάβει είναι συνέχεια με ένα μπουκάλι νερό 1 λίτρο στο χέρι και πάντα κάτι γεμίζει. Μία φορά ξέμεινε από νερό και του έμεινε. Φταίει, λέει, το σύστημα του υγραερίου. Το συνεργείο απλά συμπάσχει.Παραπάνω πληροφορίες δεν μου έδωσε γιατί θέλει να το πουλήσει και να κρατήσει κρυφά τα προβλήματα. Κλασσικός ιδιώτης πωλητής.
Μπουκάλι νερό; Τι να πω; το μόνο που μου έρχεται στο νου, είναι το ψυκτικό υγρό του κινητήρα που χρησιμοποιεί το σύστημα υγραερίου. Για νερό δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.
Latest posts made by sette
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Είχα άλλα 2 γεμίσματα με 9,2 και 8,88 l/100km κατανάλωση. Μετά το τρίτο γέμισμα, άκουσα πιρακια κυρίως σε βενζίνη και λιγότερο σε υγραέριο, μετά από έντονη κίνηση. Έκανα τα 50km μόνο βενζίνη που μου είχαν πει και δεν άκουσα κάτι ξανά. Βενζίνη έβαλα εκεί που έβαζα (συμπλήρωσα 20€ στα 3 γεμίσματα υγραερίου). Υγραέριο συνεχίζω να βάζω στο ίδιο σημείο, με τη κατανάλωση να βαίνει μειούμενη. Ο ενδείκτης του υγραερίου όχι τόσο ακριβής (είχε ανάψει κόκκινο και παρόλα αυτά μου είχαν μείνει πάνω από 17 λίτρα).
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Δεύτερο γέμισμα. 31,15 l με 0,757 €/l. 23,58 €. Έκανα 334 km. Κατανάλωση 9,3 l/100km.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@chrisk6 said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Δεύτερο γέμισμα, σε γνωστό απατεώνα βενζίνης (είχα ακούσει πυρακια παλαιότερα στη 1 φορά που είχα βάλει), ο οποίος υποτίθεται στο υγραέριο είναι πολύ καλός (σύσταση από εγκαταστάτη). Γέμισα 31,03 L με 0,757 €/l και έκανα 333 km. Κατανάλωση υγραερίου 9,32 l/100. Τελευταία μέτρηση βενζίνης στα 8,7.
Τα περισσοτερα ''εταιρικα'' πρατηρια παιζουν >0.82ε/λτ.
Μηπως να βαζεις τουλαχιστον σε αυτα τα πρατηρια και ας χανεις 7-8 λεπτα?
Εγω παντα στο LPG εβαζα απο εταιρικα και οχι ιδιοκτητα.
Δεν λεω σονυ και ντε θα την παθεις...απλα να μειωσεις τις πιθανοτητες.Και ναι και όχι... Τα εταιρικά, έχουν πάντα 'καπέλο' στη τιμή (άσχετα από βενζίνη, πετρέλαιο ή υγραέριο), επειδή και καλά έχουν εγγυημένη ποιότητα. Τρίχες! Η ΕΚΟ πχ, δεν πρέπει να ελέγχει εξίσου όλα τα πρατήρια που φέρουν το σήμα της; Ανέφερα ΕΚΟ, μιας και σε τέτοια έβαλα το φωτιστικό στο πρώτο γέμισμα... Δεν επιδιώκω να βάζω στα φθηνότερα (στον απατεώνα που αναφέρθηκα, είχα βάλει επειδή είναι 24ωρο). Πχ βενζίνη σε αυτό που βάζω (revoil), είναι μεν οικονομικότερος του Μ.Ο. αλλά δεν είναι ο φθηνότερος και φυσικά δεν αξίζει το κόπο να διακινδυνεύσω για 2-5 πχ λεπτά. Θεωρώ αντίστοιχα κλεψιά το να χρεώνουν εταιρικά πρατήρια 1,93 την απλή αμόλυβδη και να βρίσκεις σχετικά εύκολα σωστή βενζίνη με 1,82... Μιλάμε για 11 λεπτά το λίτρο, ενώ φυσικά υπάρχουν ακόμη μεγαλύτερες διαφορές αν υπολογίσουμε τα αμφιβόλου ποιότητας ή πρακτικών (πειραγμένες αντλίες). Αναφέρομαι σε Δυτική Αττική κατά κύριο λόγο, μιας και για κάποιο περίεργο λόγο, υπάρχουν περιοχές με γενικότερα ακριβότερη βενζίνη εντός Αττικής. Στο υγραέριο, θεωρώ ότι τα πράγματα είναι ακόμη πιο παλαβά. Βρίσκω εξαιρετικά ύποπτες χρεώσεις εταιρικών 15 ή και 20 λεπτών το λίτρο παραπάνω... Όπως έγραψα, ο εγκαταστάτης μου σύστησε το συγκεκριμένο. Έχει δίπλα του πετρογκαζ που είναι 12-13 λεπτά ακριβότερη και μου ανέφερε ότι βγάζει συνήθως λιγότερα χιλιόμετρα (ή στη καλύτερη τα ίδια). Δεν νομίζω να ρισκαρε να μου συστήσει πρατήριο με προβληματικό καύσιμο... Θα φανεί πιστεύω σύντομα αν υπάρχει ζήτημα...
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Δεύτερο γέμισμα, σε γνωστό απατεώνα βενζίνης (είχα ακούσει πυρακια παλαιότερα στη 1 φορά που είχα βάλει), ο οποίος υποτίθεται στο υγραέριο είναι πολύ καλός (σύσταση από εγκαταστάτη). Γέμισα 31,03 L με 0,757 €/l και έκανα 333 km. Κατανάλωση υγραερίου 9,32 l/100. Τελευταία μέτρηση βενζίνης στα 8,7.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@bassstarlet said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Άρα όλα τα Μίνι είναι για πέταμα, σωστά?
Πάντως, εδώ στο φόρουμ, έχουν γραφτεί πολλά παράπονα για τα μίνι.
Τι να πρωτογράψει κανείς... Τα πρώτα είχαν γενικά κακή ποιότητα και θέματα με το Chrysler pedigree του κινητήρα. Μετά, ακολούθησαν οι περιβόητοι κινητήρες psa-bmw. Έχει καεί κόσμος και κοσμάκης... Οδηγικά, ήταν πολύ διασκεδαστικό (το δεύτερο που είχα οδηγήσει με τα 175 νομίζω). Χώροι για hobbits. Αυτά.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@ilias-a said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Τα κρατάω αυτά που γράφεις και θα τα έχω κατά νου. Στη ποσότητα δεν έκλεψε πάντως το πρατήριο (τα 42,29 l ήταν λογικά και αναμενόμενα). Μπήκα μετά στις αξιολογήσεις και είδα πολλούς να αναφέρουν νοθευμένο lpg και λαμπάκι μηχανής... Ο τεχνικός, έλεγξε τα μπεκ και τα σωληνάκια/κολάρα (αν κάτι ήταν χαλαρό κλπ). Τώρα αν υπάρχει πρόβλημα αλλού, θα φανεί. Δεν έχω ηλεκτροβαλβίδες αλλά μπεκ υγραερίου. Μέχρι πάντως που έβαλα το υγραέριο από το πρατήριο(δηλαδή με το αρχικό υγραέριο που έβαλε το συνεργείο), πήγαινε και καλύτερα από ότι σε βενζίνη πριν. Μεγάλη σύμπτωση να μην έφταιγε το καύσιμο και να υπήρχε εξαρχής πρόβλημα στην εγκατάσταση...
Ηλεκτροβαλβιδα εχεις στη δεξαμανη και στον πνευμονα.
Α, οκ... Κατάλαβα άλλο.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@ilias-a said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
@sette said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Μετά το περιβόητο φουλαρισμα (30km μετά για να είμαι ακριβής), άναψε λαμπάκι κινητήρα... Μετά από καμιά 80αρια km που το αυτοκίνητο έκανε σαν να τραβάει βάρκα (και με τα 2 καύσιμα), το βάλαμε στο διαγνωστικό του εγκαταστάτη... Φτωχό μείγμα... Νοθευμένο υγραέριο. Είχε απορρυθιστεί τελείως το σύστημα. Ελπίζω να μην ανάψει λαμπάκι μέχρι να κάψω τη π@π@ρι@ που μου έβαλαν για καύσιμο... Στα λίγα km που έκανα από το συνεργείο μέχρι το σπίτι, όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά.
Φιλε μου καλε, η νοθεια στο υραεριο δεν ειναι οπως με τα υγρα καυσιμα, βαζουν υγραεριο βιομηχανιας το οποιο εχει λιγοτερους φορους αλλα ποιοτικα ειναι εφαμιλλο αν οχι καλυτερο απο το κινησης γιατι περιεχει περισσοτερο προπανιο, το πρατηριο απο εκει κερδιζει και βεβαια απο την κλοπη στο μετρητη. Το προβλημα σου εχει να κανει με ρυθμιση ή λανθασμενα μπεκ αν υποθεσουμε οτι δεν εχει τσακισει καποια σωλημα μεταφορας απο τη δεξαμενη στον πνευμονα ή δεν υπολειτουργει καποια απο τις 2 ηλεκτοβαλβιδες ή ο αισθητηρας πιεσης-υποπιεσης λειτουργει σωστα.
Τα κρατάω αυτά που γράφεις και θα τα έχω κατά νου. Στη ποσότητα δεν έκλεψε πάντως το πρατήριο (τα 42,29 l ήταν λογικά και αναμενόμενα). Μπήκα μετά στις αξιολογήσεις και είδα πολλούς να αναφέρουν νοθευμένο lpg και λαμπάκι μηχανής... Ο τεχνικός, έλεγξε τα μπεκ και τα σωληνάκια/κολάρα (αν κάτι ήταν χαλαρό κλπ). Τώρα αν υπάρχει πρόβλημα αλλού, θα φανεί. Δεν έχω ηλεκτροβαλβίδες αλλά μπεκ υγραερίου. Μέχρι πάντως που έβαλα το υγραέριο από το πρατήριο(δηλαδή με το αρχικό υγραέριο που έβαλε το συνεργείο), πήγαινε και καλύτερα από ότι σε βενζίνη πριν. Μεγάλη σύμπτωση να μην έφταιγε το καύσιμο και να υπήρχε εξαρχής πρόβλημα στην εγκατάσταση...
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Μετά το περιβόητο φουλαρισμα (30km μετά για να είμαι ακριβής), άναψε λαμπάκι κινητήρα... Μετά από καμιά 80αρια km που το αυτοκίνητο έκανε σαν να τραβάει βάρκα (και με τα 2 καύσιμα), το βάλαμε στο διαγνωστικό του εγκαταστάτη... Φτωχό μείγμα... Νοθευμένο υγραέριο. Είχε απορρυθιστεί τελείως το σύστημα. Ελπίζω να μην ανάψει λαμπάκι μέχρι να κάψω τη π@π@ρι@ που μου έβαλαν για καύσιμο... Στα λίγα km που έκανα από το συνεργείο μέχρι το σπίτι, όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά.
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Ενδεικτικά, πρώτο φουλαρισμα σήμερα 42,29 l προς 31,51 ευρώ. 0,745 €/l σε ΕΚΟ του παραδρομου του Κηφισού (προς Αθήνα). Στα της οδήγησης, ένα μικρό στιγμιαίο κομπιασματακι στην ανηφόρα από Σκαραμαγκά προς Αθήνα. Από εκκίνηση, σε 2 λεπτά είχε γυρίσει υγραέριο.