Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου. Τελικά πήρα την απόφαση να πάω σε φθηνό μεταχειρισμένο. Οι τιμές στα καινούρια συνέχεια ανέβαιναν, το ίδιο και η αναμονή. Αγόρασα τον Φεβρουάριο ένα mondeo mk3 11/2004, προφανώς το 1.8, στην έκδοση πριν τη Ghia (ζάντες, τεμπέλης, ηλ. Παράθυρα και καθρέφτες κλπ). Με τα σέρβις του και τη μεταβίβαση (τέλη πληρωμένα), μου βγήκε στα 3300. Το παλαβό της υπόθεσης είναι ότι τα km(πιστοποιημένα) ήταν μόνο 26000. Στην οδήγηση εξαιρετικό με το τιμόνι του πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Για ταξίδια που το θέλω, νομίζω πολύ καλύτερο και από σύγχρονα μικρότερης κατηγορίας όπως πχ το sandero που κοίταζα, οπότε σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια εκτός και αν μπουν τρελοί φόροι για ρύπους. Κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο είναι πολύ μακρύ, οπότε δεν συστήνεται αν κάποιος έχει θέμα parking ή κινείται στη πόλη. Όταν μπορέσω θα ανεβάσω φωτογραφίες. Αυτή τη στιγμή φρεσκάρω το χρώμα και έχω ήδη τοποθετήσει οθόνη, αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας.
Best posts made by sette
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@gatoz said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@andya3 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Φαντάζομαι δεν έχετε σκεφτεί την περίπτωση κάποιος - για δικούς του λόγους ή από οικονομική άνεση - να προτιμά το Q3 από τη γκαρσονιέρα ε?
Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω τα τόσα Q3 που συναντώ καθημερινά στο δρόμο και χωρίς leasing μάλιστα...εσυ δεν εχεις σκεφτει ποσα νουδουλακια εχουν παρει μιζες και εχουν στησει διαγωνισμους για να βγαλουν γιουρακια να κυκλοφορανε, το πλεον δηθεν, πριμιο, να εχει η μαμα καμαρι τον ακαματη δαπνουδουφουκου.
Η ανθρώπινη βλακεία, είναι πανανθρώπινη αξία... Ασχέτως λοιπόν πολιτικών πεποιθήσεων ή εργολαβιών, υπάρχουν πάντα και οι αγνοί ανόθευτοι βλάκες, που μπορεί να είναι στο ενοίκιο αλλά να κυκλοφορούν με βασικής έκδοσης άσσο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Πριν καμιά 25-30 χρόνια, είχαμε στην ίδια πολυκατοικία, γείτονα που έμενε σε νοικιαζομενη γκαρσονιέρα και είχε 520(ναι, διλιτρη όχι downsizing και βλακείες). Ελεύθερος επαγγελματίας αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο... Ο πατέρας μου από τη μία ξερογλυφόταν επειδή είχε ακολουθήσει διαδρομή νέο sunny από Βόλο και μετά ελαφρώς μτχ 323 1.3 και από την άλλη αναρωτιόταν αν έκανε κάτι λάθος που έβαζε προτεραιότητα την οικογένεια του αντί του γούστου του. Μετά από καμιά 8ετία, είχαμε μετακομίσει σε καλύτερη συνοικία και ιδιόκτητο σπίτι (έπεσε και δάνειο αλλά πολύ συγκρατημένα πράγματα)και η αναβάθμιση αυτοκινήτου ήταν το xedos 6(μτχ αλλά σε καλή κατάσταση). Ο γείτονας, συνέχιζε να μένει στη γκαρσονιέρα με το ενοίκιο... Θέμα προτεραιοτήτων λοιπόν, σε πολλές περιπτώσεις. Εγώ αν ξεβρακωθώ, ενδεχομένως να παίρνω βασικό Tesla. Μετά όμως τι; Και δεν μιλάω για το που θα φορτίζω ή το πως θα κάνω ταξίδια...
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
Καλησπέρα σε όλους! Ξεθάβω το συγκεκριμένο θέμα, απλά για να δώσω κάποιες πληροφορίες για όποιον ενδιαφέρεται. Μετά από 9k+ km(34k+), το αυτοκίνητο είναι απροβλημάτιστο. Χρειάστηκα αλλαγή πολλαπλασιαστή, πράγμα στο οποίο υποτίθεται 'πονάει' το συγκεκριμένο μοντέλο(μαζί με την αντλία βενζίνης). Το αυτοκίνητο βέβαια, είχε περιόδους ακινησίας από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Η κατανάλωση, παίζει μεταξύ 8-9 λίτρων/100 km. Στα λάδια, άλλαξα το 5/40 με 5/30 και πήγα από amsoil σε fuchs(άτιμο δολάριο...). Το βλέπω πιο στρωτό με το πιο χοντρό λάδι. Στην οδήγηση, ισχύουν αυτά που είχα γράψει. Δεν σκοπεύω να το αποχωριστώ αν δεν προκύψει σοβαρό εταιρικό.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Σύμφωνα με αυτό https://www.tyrereviews.com/Article/2023-Summer-Tyre-Market-Overview.htm
Θα πρέπει να δω πολύ μεγάλη βελτίωση συγκριτικά με τα Bravuris που φοράω (υπάρχουν και αυτά στο test). Άλλωστε εξήγησα τη χρήση που κάνω.
Σύμφωνα με αυτό https://www.tyrereviews.com/Article/2024-ADAC-Summer-Tyre-Test.htm, δεν υπάρχουν φοβερές διαφορές με τα Kumho, τα οποία είναι ουσιαστικά κινέζικα και αυτά.Δείτε το βρε παιδιά σαν ευκαιρία να έχετε από πρώτο χέρι πληροφόρηση για το τι παίζει με αυτά τα λάστιχα . Φυσικά, αυτοί που είναι αμετανόητοι, αμφιβάλλω ότι θα αλλάξουν άποψη ακόμη και αν μου βγουν πολύ καλά... Αναφέρομαι σε αυτούς που είναι πιο ανοικτοί να δοκιμάσουν μη 'επώνυμο/premium'. Άλλωστε, κάποιος πρέπει να τα βάλει για να υπάρξει feedback... Τουλάχιστον, δεν τα προτείνει μόνο το autotriti αλλά και σοβαρά περιοδικά/οργανισμοί του εξωτερικού... Αν ήταν τόσο φόλα, θα τα είχαν θάψει (μόνο τα γερμανικά χαίρουν ασυλίας...). Καταλήγοντας λοιπόν, είμαι ήσυχος ότι δεν είναι επικίνδυνα και είναι βελτίωση σε σχέση με τα υπάρχοντα...
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
Μιας και μπαίνω συχνά τελευταία για συμβουλές σχετικά με αλλαγή ελαστικών, σκέφτηκα να δώσω ένα update στη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή, είμαι περίπου 6,5 μήνες και 11500 km μετά τη μετατροπή (από 47078 km στις 27/2 στα 58549 σήμερα 12/9). Είμαι σταθερά κάτω από τα 7 ευρώ/100 km (λαμβάνοντας υπόψιν και τη κατανάλωση βενζίνης). Προβλήματα πέραν των αρχικών, δεν έχω αντιμετωπίσει. Βάσει τιμών βενζίνης (στα σχετικά οικονομικά πρατήρια που έβαζα) και τιμών υγραερίου στο πρατήριο που βάζω (λαμβάνοντας υπόψη και τον αραιό ανεφοδιασμό με 100αρα), η εξοικονόμηση που έχω κάνει είναι άνω του 50%. Σε αυτό βοηθάει σαφέστατα η αρκετά χαμηλότερη τιμή υγραερίου στο πρατήριο που βάζω σε σχέση με το Μ.Ο. των πρατηρίων σε Δυτική Αττική (αυτή τη στιγμή βάζω με 0,695). Η τιμή απλής βενζίνης στα 2 πρατήρια που έβαζα, αυτή τη στιγμή είναι άνω του 1,649-1,687). Αν δεν έχω κάνει κάποιο σοβαρό λάθος στους υπολογισμούς, έχω βγάλει ήδη το κόστος της μετατροπής.
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
700€ περίπου τέλη κυκλοφορίας.
15ετίας
Καύσιμο αβέρτα. Θυμάμαι κάποτε είχε ανέβει (τάπα βέβαια!) από Πάτρα-Γιάννενα ένας φίλος με ένα τέτοιο του κουμπάρου του και μου έλεγε χαριτολογώντας πως είναι η πρώτη φορά που είδε σε αυτοκίνητο τον δείκτη βενζίνης να κινείται καθοδόν!!!!
Τέτοια αυτοκίνητα είχαν πάντα απαξίωση στην τιμή τουςΠροφανώς, αν δεν υπήρχαν μειονεκτήματα, δεν θα υπήρχε και τέτοια απαξίωση... Θεωρώ, πως για κάθε έναν μας, υπάρχουν παραχωρήσεις που μπορούν να γίνουν, οι οποίες μπορούν να μας γλυτώσουν πολλά χρήματα. Στη δική μου περίπτωση, πήρα ένα αυτοκίνητο 'κούρσα'(παππουδίστικο), με μέγεθος 'σκούνας' και σχετικά τσιμπημένη κατανάλωση. Με ενοχλούσαν αυτά; Όχι ιδιαίτερα, γιατί είχα εταιρικό, δεν έμενα/κινούμουν κέντρο και δεν αντιμετώπιζα ιδιαίτερο πρόβλημα στο παρκάρισμα. Λόγω λοιπόν αυτών των ψεγαδιών, έδωσα 3000 ευρώ για αυτοκίνητο με 25500km(οκ, 17+ χρονών), ενώ θα έδινα 17-18k για ατμοσφαιρικό νέο i30(χειρότερες επιδόσεις, μικρότεροι χώροι). Αντίστοιχα, κάποιος που δεν έχει θέμα με τη τιμή του καυσίμου (ή κάνει σχετικά λίγα km), ακόμη και με τα 690 τέλη (+ αυξημένη ασφάλεια), δεν πρόκειται να κάνει σε φυσιολογικά χρόνια απόσβεση(από χαμηλότερη κατανάλωση, τέλη service) με την αγορά αντίστοιχου νέου αυτοκινήτου, σε σχέση με το CX-7(διαφορά 30+k ευρώ!). Χαρακτηριστική είναι και η κατηγορία των οικογενειακών MPV που 'χαρίζονται', σε σχέση με τα σύγχρονα SUV/Cross που τα αντικατέστησαν... Με τις τωρινές τιμές, τα νέα αυτοκίνητα, βγάζουν όλο και λιγότερο νόημα με βάση τη ψυχρή λογική. Προφανώς και υπάρχουν νέα συστήματα, μεγαλύτερη ασφάλεια κλπ, αλλά με βάση την αγοραστική μας δύναμη, η τιμές πώλησης καινούργιων, είναι απλά εκτός τόπου...
Υ.γ που να δεις τον δείκτη καυσίμου να κινείται σε κάθε γκαζιά από rx-8... Τρόμος! Χαχα -
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@lemouz75 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
θελω την γνωμη σας για αλλαγη ελαστικων 205/60/16 σε Opel Combo life με λιγα χλμ τον χρονο (10/2019 μεχρι τωρα 22.000χλμ).Ειμαι αναμεσα σε Falken Sincera sn110 και Vredestein ultrac.Καθε αποψη δεκτη.....
Καλωσήρθες. Αφού κάνεις λίγα χιλιόμετρα, πήγαινε σε Ultrac να το ευχαριστηθείς. Υψηλότερων προδιαγραφών λάστιχο. Το Sincera θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα και είναι πιο commuting και eco λάστιχο. Ίσως θα έπρεπε να το κοιτάζω και εγώ για το δικό μου, απλά θεωρώ ότι η τιμή του δεν είναι αυτή που πρέπει (ειδικά όταν παίζει κοντά σε αυτή του νέου Z320 της ίδιας εταιρείας...
-
RE: Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@n-k-9 said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
@sette said in Αγορά αυτοκινήτου μέχρι ~ 17000 ευρώ, με προοπτική κάλυψης 4μελούς οικογένειας:
Τη καλημέρα μου και χρόνια πολλά! Έχω κυριολεκτικά αιώνες να γράψω εδώ(έχω αναφέρει ότι δούλευα και σε αντιπροσωπία ιαπωνικού κατασκευαστή για μικρό διάστημα), αλλά δεν έχω σταματήσει να διαβάζω το forum. Θα ήθελα τη βοήθεια πιο έμπειρων από εμένα(κυριώς με οικογενειακά βάρη), στο θέμα εύρεσης καινούριου οχήματος(αγορά μάλλον από Ιανουάριο, χωρίς να αποκλείω νωρίτερα, αν υπάρξει κάποια καλή προσφορά). Λόγω επαγγέλματος(πωλητής), έχω διαθέσιμο ένα C3 1.5 diesel επαγγελματικό(δηλαδή, ΧΩΡΙΣ πίσω θέσεις), που προφανώς και βολεύει καθημερινές ανάγκες(ψώνια, βόλτες κλπ). Στη παρούσα φάση, έχω πρόσβαση και στα 2 αυτοκίνητα των γονιών μου(ένα i20 1.0T DCT 100ps και μια 'κούρσα') αλλά κάνοντας όμως το επόμενο βήμα στη ζωή μου(συμβίωση κλπ), θα ήθελα ένα καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα:
-
έχει τιμή μέχρι περίπου 17000 ευρώ(εξαιρώντας τέλη, pdi)
-
έχει επαρκείς χώρους(κυρίως αποσκευών), για μελλοντική οικογένεια με 2 παιδιά
-
κινείται με βενζίνη(ή 2πλό καύσιμο)
Ο λόγος που δεν θέλω diesel, είναι η χρήση του αυτοκινήτου. Αυτή, στη παρούσα φάση, θα αφορά χρήση κυρίως Σ/Κ(με έμφαση μάλλον στις Κυριακές...), καθώς και σε διακοπές/εκδρομές, οπότε μιλάμε για λίγα km/έτος και σχετική ακινησία. Και στις 2 περιπτώσεις, αυτό θα συμβαίνει, επειδή στο υπάρχον εταιρικό, προφανώς και έχω περιορισμούς στη χρήση του σε μη εργάσιμες ημέρες/άδειες(έστω και θεωρητικά, αλλά θα ήθελα να μην εκτεθώ σε περίπτωση 'στραβής', στην εταιρεία μου). Μελλοντικά και εφόσον με αξιώσει ο Θεός, σχεδιάζω τη δημιουργία οικογένειας, οπότε το αυτοκίνητο που θα πάρω, θα πρέπει να μπορεί να καλύψει και αυτό το ρόλο(τουλάχιστον για 2 παιδιά), γιατί δεν σκοπεύω να αλλάζω αυτοκίνητο συχνά.
Λόγω συχνής επαφής με το i20 της οικογενείας, έχω μια πολύ θετική εικόνα για KIA/HYUNDAI και έχω οδηγήσει το νέο i20 με τα 100(μου άρεσε και μάλλον θα κοίταζα το premium στα 16090), το bayon(με τα 84, θα το έλεγα αξιοπρεπές, αλλά όχι για ταξίδια με αυτό το κινητήρα, οπότε θα πήγαινα σε αυτό με τα 100 στη βασική με 17190 και πολυυυυυ οριακά στη premium) και το sandero stepway lpg(συμπαθητικό, με κινητήρα που θέλει παραπάνω στροφάρισμα σε σχέση με άλλα turbo, αλλά αν πάω προς τα εκεί, θα επιλλέξω το streetway με 14280+εξτρά και θα αφήσω τις μόδες και το life style κατά μέρους). Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση το i30 1.5 dpi 110ps premium(που δεν υπάρχει διαθέσιμο για test), με τιμή καταλόγου με την ισχύουσα έκπτωση, στα 16690. Σε Kia, τo rio, αν και μου αρέσει, νομίζω πως υστερεί σε σχέση με i20 σε αρκετά(χώρος αποσκευών/πίσω θέσεων, παλαιότερη πλατφόρμα και υποκειμενικά σχεδάση), δεν είναι φθηνότερο του, ενώ κερδίζει στο θέμα εγγύησης και προγράμματος 5 χρόνων δωρεάν service(όπου δεν έχω πλήρη εικόνα του τι περιλαμβάνει). Το stonic(που έχω οδηγήσει παλαιότερα σε diesel και δηλώνω ενθουσιασμένος), δεν βλέπω να έχει κάποιο ισχυρό χαρτί σε χώρους(ειδικά αποσκευών είναι παρόμοιο με i20), ενώ και σε τιμή, τα 17490 στην optimum(δεν έχουν έκπτωση), είναι μάλλον αδικαιολόγητα για μια παλαιότερη πλατφόρμα και με μικρότερους χώρους από το παρόμοιων διαστάσεων και τιμής, bayon. Το ανανεωμένο ibiza, δείχνει ενδιαφέρον με την έκπτωση των 500 ευρώ(16090 το style με τα 110), αλλά βλέπω πως τα έχουν κάνει λίγο μαντάρα με τους εξοπλισμούς και τα extras(στη style δεν έχουν αισθητήρες parking, ούτε κάμερα, ενώ δεν προσφέρουν την optimum με 110 ps και χειροκίνητο...). Το tipo, μάλλον το αποκλείω σε σχέση με το i30, γιατί η αίσθηση μου είναι ότι είναι λιγότερο vfm από αυτό, πιο φθηνιάρικο, με χειρότερο εξοπλισμο στις πρώτες εκδόσεις και παρότι turbo με 100 άλογα, έχει αυτό το ρημάδι το 5αρι... Τέλος, λόγω και της πρότερης επαγγελματικής σχέσης, θα έριχνα και μια ματιά στο βασικό 2κινητο Vitara(17000), μόνο και μόνο για το κινητήρα του και ας έχει μανιβέλες πίσω και απουσία οθόνης. Δεν μπορώ να κρίνω όμως, αν θα είναι αρκετό για τις μεταφορικές ανάγκες που περιέγραψα. Θα ήθελα τις σκέψεις/γνώμες σας...
Και διαβάζω κατά λάθος το πρώτο post και λέω μέσα μου "πάει καλά; πού βρήκε αυτές τις τιμές; Vitara 2wd GL με 17.000€"!!!
Και μετά βλέπω την ημερομηνία...
Από το μακρινό 2021...
Τότε που αγόραζες ibiza style 110 hp με 16.090€... Και σήμερα έχει 18.590€...
Ας κλάψουμε ελεύθερα!!!Αν και συμπάσχω νοερά, για να είμαι σωστός τυπικά, το κλάμα το γλύτωσα! Υπήρχαν αυτοκίνητα τα οποία θα τα παραλάμβανα τώρα(με παραγγελία Ιαν-Φεβ), και 'καπέλο' 1500-2500ευρώ σε σχέση με Σεπ-Οκτ 2021. Εδώ το streetway lpg, έφτασε αρχική τιμή 16670, χάνοντας και 1 σχέση στο κιβώτιο! Απίστευτοι! Άγιο είχα! Ακόμη και αν αλλάξουν τα πράγματα στις ανάγκες μου/οικονομικά μου, με τις τιμές/ημ. παραδόσεων που παίζουν, πάλι σε μτχ θα πάω. Ίσως κάνω καμία τρέλα στον κυβισμό, αλλά πραγματικά έχει αυτοκινητάρες για ένα κομμάτι ψωμί!
Το τελευταίο (στην παρούσα φάση) νομίζω πως είναι σχετικό.
Τα καλά μεταχειρισμένα είναι εξωφρενικά ακριβά. Fact.
Εκτός κι αν εννοείς αυτοκίνητα 20+ ετών...Εννοώ γενικά, αντιεμπορικά αυτοκίνητα, συνήθως 10 ετών και περισσότερο. Το αντιεμπορικό, έχει να κάνει με κυβισμό, σχήμα (πχ σεντάν), φίρμα (πχ saab που έχει αποσυρθεί) και φυσικά επιπλέον παράγοντες κατά περίπτωση. Ενδεικτικά, τον Ιανουάριο, έβρισκα mazda cx-7 με κάτω από 70-80k km(νομίζω του '08) και καλή κατάσταση εσωτερικά-εξωτερικά, στα 8000 ευρώ με πληρωμένα τέλη. Οκ, είναι 2261 cc, αλλά αντιμετωπίζεται ως δίλιτρο. Βγάζει 260 ίππους, έχει πολύ καλούς χώρους, αξιοπιστία και συμβαδίζει και με τη τωρινή μόδα (suv). Προσωπικά, προφανώς και μου αρέσει πολύ εμφανισιακά... Για να βρεις αντίστοιχο καινούργιο, πιθανότατα να πρέπει να δώσεις 40-50k ευρώ και αν βρεις παρόμοιες επιδόσεις... Αυτό λοιπόν, αν δεν κάνεις πολλά km ώστε να ζοριζεσαι με τη τιμή του καυσίμου, στα μάτια μου φαντάζει ευκαιρία!
-
-
RE: Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;
@dimsabas said in Τοποθέτηση LPG, αλλαγή με άλλο μτχ ή κάτι άλλο;:
Έχοντας μετατρέψει αμφότερα τα αυτοκίνητα της οικογένειας σε υγραέριο, υπολόγισε ότι με τις σημερινές τιμές, το κόστος κίνησης θα πέσει στο μισό. Οπότε βγάλε το κομπιουτεράκι και βρες πότε θα κάνεις απόσβεση με τα χιλιόμετρα που διανύεις.
Επίσης, θεωρώ άκρως παράλογο να σου δώσει κάποιος 4,5 χιλιάρικα για Mondeo 20ετίας, με τη φήμη αναξιοπιστίας που το συνοδεύει. Αν κι οδηγικά ήταν ΑΜΑΞΑΡΑ. Οπότε μην υπολογίζεις ότι θα πιάσεις τόσα χρήματα. Από την άλλη, δε χάνεις τίποτα να αφήσεις την αγγελία ενεργή και να δεις τι θα γίνει.
Σε κάθε περίπτωση, σου εύχομαι να βρεις την καλύτερη δυνατή λύση.Ευχαριστώ για την απάντηση.
-Στο πρώτο, αν τα βγάζω καλά, λογικά θα κάνω απόσβεση στο 6μηνο, αν υπολογίσω κόστος κιτ στα 900 ευρώ περίπου
-Στο δεύτερο, έχω ακούσει διάφορα 'φίδια', χωρίς εν τέλει να έχω κάποιο ζήτημα. Έχω ακούσει αρκετά το θέμα με αντλία βενζίνης. Τι άλλο έχεις υπόψιν; Για τα χρήματα, βλέποντας αντίστοιχα αυτοκίνητα στα 3-4k, αλλά με 3-5 φορές τα km, δεν αντιλαμβάνομαι το παράλογο. Προφανώς και δεν είναι εμπορικό αυτοκίνητο. Όπως και δεν κάνει για χρήση πόλης. Έχει όμως άλλα ιδιαίτερα χαρίσματα που σε κάποιους είναι σημαντικά(πχ χώροι, οδ. συμπεριφορά κλπ). Κυρίως βέβαια, αρέσει σε πιο ηλικιωμένους από επαρχία. Τουλάχιστον 2/3 αυτών που ενδιαφέρθηκαν.
-Ευχαριστώ πολύ!
Latest posts made by sette
-
RE: VW T-Cross
Το T-ROC βελτιώθηκε αρκετά στο FL (ειδικά μέσα...) αλλά ο ποπός εξακολουθεί να μη με ενθουσιάζει. Για εμένα αν έχεις τα φράγκα πας σε Tiguan (δεν έχω αποφασίσει αν προτιμώ το εμπρός μέρος του προ FL...), αλλιώς πας στα μικρά SUV του VAG. Το T-CROSS νομίζω είναι πιο αρμονικό. Προσωπικά, πιο πολύ μου αρέσει το Taigo. Νομίζω άλλαξε και η αναγκαστική επιλογή για DSG που ήταν το μεγαλύτερο φάουλ για το συγκεκριμένο.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Το Σάββατο μπήκαν στο αουρις τα Falken ziex ze320!!!
Εκτός από την διαδρομή Δουκίσσης Πλακεντίας - Νεα Φιλαδέλφεια - Ολυμπιακό Χωριό - Νεα Χαλκηδόνα, με πολύ χαλαρούς ρυθμούς δεν έχει γίνει κάποια άλλη διαδρομή.
Αναμένω να βρω ευκαιρία να κουνήσω το αμάξι για να γίνουν τα πρώτα χαλαρά χλμ αρχικάΚαλοτάξιδα! Διαστάσεις και τιμή;
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@kkostask said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά το barum δεν θα έπρεπε καν να λέγεται λάστιχο. Είναι απλά κάτι μαύρο γύρω από τη ζάντα, καλό μόνο για γλάστρα στο χωριό….
Δεν έχω αντίρρηση. Το αυτοκίνητο όταν το αγόρασα, αυτά φόραγε (δεν ήταν ούτε έτους), οπότε βάση αυτών συγκρίνω (στο ίδιο πάντα αυτοκίνητο). Αν θέλετε την άποψη μου γενικά για ελαστικά, είναι άλλο πράγμα. Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα πχ με τα efficient grip performance 2 σε Hyundai i20 του '19 και ακόμη δεν μπορώ να αντιληφθώ το hype για ένα μέτριο ελαστικό... Αν το φόραγα στο Mondeo, θα είχα(με) άμεσο μέτρο σύγκρισης με τα 'κινέζικα'. Αυτή τη στιγμή, μπορώ μόνο να καταθέσω την εμπειρία μου από πρώτο χέρι ως κάτοχος, ενός ελαστικού που αποτελεί θυγατρική της Continental (έχοντας κάνει 35k km, με τα ελαστικά στα περίπου 40k+), σε σχέση με ένα ελαστικό της από πολλούς άγνωστης Linglong. Για αρκετούς πιστεύω είναι σημαντική πληροφορία, μιας και είναι πολλοί αυτοί που καταφεύγουν σε θυγατρικές για κάτι οικονομικότερο. Αυτός που σκοπεύει να ψωνίσει από το πάνω ράφι, ούτε θα ενδιαφερθεί, ούτε είναι και στόχος μου για ενημέρωση.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Μετά από 2800 km σε διάφορες συνθήκες (βροχή, ταξίδι σε επαρχιακούς 500 km, κίνηση σε πόλη), έχω να καταθέσω τις πρώτες εντυπώσεις για τα linglong sport master 205/55R16 91V που αγόρασα στα 240 ευρώ με ζυγοστάθμιση.
Τα ελαστικά λοιπόν, είναι σε άλλη κλάση σε σχέση με τα Barum Bravuris 5HM με ίδιες διαστάσεις/δείκτη ταχύτητας που φόραγε το αυτοκίνητο. Καλύτερη απομάκρυνση νερού όταν πέφτεις σε στάσιμα νερά(ειδικά αυτά στις άκρες του οδοστρώματος). Δραματικά καλύτερο φρενάρισμα, πιο προοδευτικό και με μη εμπλοκή του ABS. Αρκετά καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες (σε βρεγμένο οδόστρωμα δεν είδα να φεύγω με τα τέσσερα εκεί που έφευγα με τα προηγούμενα ελαστικά), με απουσία στριγγλισματος των ελαστικών. Χαμηλότερος θόρυβος. Μικρότερη συσσώρευση από πετραδάκια. Αρνητικό; Εντοπίζω αυξημένη κατανάλωση (αν και η κίνηση μάλλον έχει χειροτερέψει...).
-
RE: SUV μέχρι 30000
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
Δεν είναι κλεψιά ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Άλλη τιμή έχει η μπριζόλα αν την αγοράσεις από τον χασάπη και άλλη αν την φας σε εστιατόριο.
Ούτε το δεύτερο ισχύει, διότι συνήθως ξεχνούν να μετρήσουν την κατανάλωση του αυτοκινήτου ενώ φορτίζει. Αν πχ καθίσεις 20’ να φορτίσεις με ντάλα ήλιο και 40C, το ac του αυτοκινήτου θα κάψει ενέργεια, την οποία χρεώνεσαι αλλά δεν μπαίνει στην μπαταρία σου.
Σίγουρα υπάρχουν κάποιες απώλειες ακόμα και σε ιδανικές συνθήκες αλλά να το πεις «κλεψιά», που παραπέμπει σε πειραγμένες αντλίες βενζινάδικων, είναι τεράστια υπερβολή.Η διαφορά με τη μπριζόλα, έγκειται στο ότι δεν έχουμε βενζίνη σπίτι μας, ούτε και οι επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους φορτιστές, αγοράζουν σε τιμή οικιακού καταναλωτή... Άλλο κέρδος και άλλο αισχροκέρδεια... Δεν πέρασε άλλωστε και τεράστιο χρονικό διάστημα από τότε που φόρτιζε κάποιος δωρεάν...
-
RE: SUV μέχρι 30000
@dettol said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
τι εννοεις;
2 είδη κλεψιάς... Ο πιο διαδεδομένος είναι ότι χρεώνουν τη kwh πολύ περισσότερο από το οικιακό ρεύμα. Η δεύτερη είναι ότι φορτίζεις υποτίθεται Χ kwh αλλά στη πραγματικότητα βάζεις λιγότερες... Έχει καταγραφεί στο εξωτερικό, οπότε στην Ελλάδα θα συμβαίνει συχνότερα...
-
RE: SUV μέχρι 30000
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
-
RE: Ford Focus MK4
@a-d-p said in Ford Focus MK4:
Εγώ ξεπέρασα τα 40000€ και μάλιστα συντηρητικά, έβαλα μόνο τα απαραίτητα
Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης, είναι λίγο 'τραβηγμένος' ο όρος 'απαραίτητα' και ακόμη πιο εξωφρενικός ο όρος'συντηρητικά'. Η ford τελευταία (3 χρόνια;) έχει εντελώς παλαβές τιμές στο focus. Όποιος αγόρασε σε αυτές τις τιμές, έχω ξεκάθαρη άποψη για την αυτοκινητιστική του 'επάρκεια' (εκτός και αν είναι τόσο κολλημένος με την εμφάνιση, που και πάλι δεν το λες και προτέρημα να μη μπορείς να ελέγξεις το συναίσθημα)... Από εκεί και πέρα, τιμή διαμόρφωσης για το σαφώς ακριβότερο station wagon (εύκολα κάποιος το παραβλέπει, καθώς δεν αναφέρεται), με (ηλεκτρικά) δερμάτινα θερμαινόμενα (για την Ελλάδα ταμάμ χαχα), πανοραμική ανοιγώμενη ηλιοροφή και φυσικά ηχοσύστημα 10 ηχείων (μάλλον επηρεασμένος από τη πρόσφατη κάλπη που θυμίζει μεθύσια και ήλιους;) δεν τη λες και μέση επιλογή, ούτε 'έβαλα τα απαραίτητα'... Όλα αυτά, για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις σε ανθρώπους που μας διαβάζουν στο 'πόδι' και μένουν στο ποσό που θα δουν με τα 'απαραίτητα'... Διάβασα και προηγουμένως μια άλλη διαμόρφωση με της Παναγίας τα μάτια για τη νέα σειρά 1 που τουλάχιστον εκεί υπάρχει και η λογική 'παίρνω BMW'... Είναι γενικά, εξαιρετικά εύκολο να εκτοξεύσεις τη τιμή σε ένα αυτοκίνητο. Ανεξαρτήτως εταιρείας...
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gol said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@sette said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Συνεννοήθηκα με γνωστό 'super market' ελαστικών και λογικά θα επιβεβαιώσω ραντεβού από Δευτέρα στο Αιγάλεω για τα Linglong. 240 με τοποθέτηση. Η χαμηλότερη τιμή που μπόρεσα να βρω στην αγορά. Ενημερωτικά, ο ίδιος έχει και κάτι Trazano (B στο βρεγμένο) στα 230, αλλά δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος να τα προτιμήσω. Παρέλαβαν τώρα τα linglong, οπότε είναι πολύ φρέσκο DOT. Μόλις τα βάλω, θα γράψω εντυπώσεις και αργότερα update για όποιον ενδιαφέρεται να δοκιμάσει κάτι λιγότερο premium. Θα προσπαθήσω να εξασφαλίσω τουλάχιστον τα μπρος πίσω στα 15-20k km τζάμπα, αν και ιδανικά θα έπρεπε να κάνω και μια ζυγοστάθμιση στα 1500. Τουλάχιστον έτσι έκανα μέχρι τώρα.
Χαιρετε.
Τα χρειαζεσαι για απλη - συμβατικη χρηση;
Τι αμαξι εχεις;Αν θελεις αφου τα δοκιμασεις σε υγρο και στεγνό οδόστρωμα αναφερε το αποτελεσμα (και αφου διανουσουν 200-300 χλμ).
Ναι, τα χρειάζομαι για τη χρήση που αναφέρετε.
Ford Mondeo 2004.
Τα έβαλα στα 58900 km και είμαι ήδη στα 60000. Σκοπεύω να κάνω μια εκδρομή στο 3μερο της 28ης, οπότε μετά θα κάνω μια πρώτη αναφορά για τις εντυπώσεις μέχρι τότε. Προς ώρας, έχοντας οδηγήσει και σε βροχή, το λάστιχο είναι πραγματικά σε άλλη κλάση από τα Barum Bravuris 5HM που φόραγα. Το μόνο που μου έχει προκαλέσει απορία είναι η αύξηση της κατανάλωσης, την οποία και θέλω να τσεκάρω αυτή την εβδομάδα (μήπως ήταν γεγονός που οφείλεται σε μποτιλιάρισμα). -
RE: Αλλαγή μη μαμίσιας δεξαμενής
@triffid80 said in Αλλαγή μη μαμίσιας δεξαμενής:
Γεια χαρά. Έχω εγκαταστήσει σύστημα υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό μου. Κλείνω 10ετία σε έναν μήνα (στη 10ετία είμαι υποχρεωμένος να αλλάξω δεξαμενή) και τον τελευταίο καιρό ζω σε ένα νησί που είναι μακριά από τον τόπο καταγωγής μου. Έχω ένα Grande Punto και φοράει Lovato. Στον νησί που ζω δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Υπάρχουν ωστόσο δύο άλλα συνεργεία που κάνουν εγκαταστάσεις (το ένα ξέρω ότι εμπορεύεται τη Zavoli - για το άλλο δεν ξέρω). Είναι οκ/ασφαλές το να βάλω δεξαμενή άλλης μάρκας;
Φυσικά, αρκεί η δεξαμενή να πληρεί τις προδιαγραφές.