Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 183
    • Best 53
    • Groups 0

    azmo

    @azmo

    106
    Reputation
    15
    Profile views
    183
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    azmo Unfollow Follow

    Best posts made by azmo

    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και εγώ με τον ΕΦΚΑ και ειδικά αυτό το μπουρδέλο που ακούει στο όνομα ΚΕΑΟ δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου.

      Έχω εκτεθεί μερικές φορές ανεπανόρθωτα σε πελάτες που και τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου.

      Έχουν την καραμέλα στο στόμα να πάτε στον λογιστή και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο όταν απευθύνεται σε αυτούς ακόμη και για απλά πράγματα.

      Καλά για συνταξιοδοτικά δεν το συζητάμε, κάποτε υπήρχαν και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι που ήταν καλοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο, τώρα μόνο σε εργατολογο ή σε όποιους ήρωες λογιστές έχουν πιστοποιηθεί σχετικά για συντάξεις.

      Ναι είναι τραγική η κατάσταση στην μπανανια. Εγω δεν αντεξα να παριστάνω τον ήρωα και να ζω με φαρμακα για το στομάχι. Χαρισα το γραφείο στον συνεργάτη μου και βρήκα δουλειά σε εταιρια. Μειωθηκε το εισοδημα μου γιατί ειχαμε καποιους μεγαλους πελατες, αλλά ξαναβρηκα την ψυχικη μου ηρεμια και τον χρονο να κανω αυτα που γουστάρω.

      Και πολύ καλά έκανες, πολλοί έχουν κάνει το ίδιο τα τελευταία χρόνια, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα μπήκαν και στην ΑΑΔΕ αρκετοί όπου εκεί παρά τους χαμηλότερους μισθούς είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από άδειες και ωράρια.
      Για πίεση δουλειάς δεν το συζητάμε, φίλος, πολύ καλός λογιστής μου είπε πως σε 10-15 εργάσιμες μέρες έβγαλε στο τμήμα εισοδήματος σε ΔΟΥ δουλειά σχεδόν ενός ολόκληρου χρόνου άλλου υπαλλήλου...

      Δεν θα μακροημερεύσει στο Δημόσιο με αυτή την λογική. Πες του να κουλάρει. Εδώ εγώ σε γνωστή μεγάλη εταιρία πήγα και χωρίς να το κάνω επίτηδες αλλά από αδράνεια γιατί είχα μάθει να δουλεύω με τερμα γκαζια για να προλάβω, μου συνέστησαν "ευγενικά" οι συνάδελφοι να ηρεμήσω. Και τώρα είμαι ζεν. Ποτίζω τις γλάστρες στο γραφείο. Είναι ωραία η ζωή του μισθωτού.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Λοιπόν, το ειχα για μια εβδομάδα δανεικό απο μια φίλη, εκανα 500 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη και στην εθνική, και οι εντυπώσεις μου ειναι καλύτερες απο αυτες που περίμενα. Είναι τρομερά ευκολοοδήγητο, αισθητα πιό άνετο απο το Yaris Hybrid μου ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, ο θόρυβος στην καμπίνα ίδιος με το Yaris (θα ορκιζόμουν οτι έχει cvt αν δεν το ήξερα), η αναρτηση πιο μαλακή (Δεν ειναι για σπορτίφ οδήγηση. Πλεει στις στροφες και προκαλεί ανασφάλεια αν μπείς με μεγάλη ταχύτητα). Δεν εντόπισα πουθενά την ελλειψη ισχύος που λέγανε σε ανηφόρες (ανεβηκα Πεντέλη), απλά ανέβαζε στροφές γύρω στις 5χιλ προφανώς για να φορτίσει την μπαταρία. Η αισθηση ποιότητας στο εσωτερικό είναι καλή αλλά ενα κλίκ κατώτερη (ειναι και θέμα γουστου) απο Toyota, αλλά δεν εντοπισα κανενα τριγμό οσο το έιχα. Τέλος, η οικονομία καυσιμου ήταν πολύ καλή. O γενικός μου μέσος ορος ήταν 5,2 Λιτρα με βαρύ πόδι γιατί το τέσταρα. Αν πας χαλαρά εντός πόλης με Eco και με την αναγεννητική πέδηση στο 2 δεν ξεπερνάει τα 4 - 4,5 λίτρα. Γενικα εμεινα εντυπωσιασμένος, και αν επρεπε σήμερα να αγοράσω αυτοκινητο με 21.500 που κάνει η μεσαία εκδοσή που ειχα και που είναι υπερπληρης σε εξοπλισμό θα το επαιρνα χωρίς δευτερη σκέψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Έμπλεξα με τρελό

      @yem said in Έμπλεξα με τρελό:

      @azmo said in Έμπλεξα με τρελό:

      Λοιπόν πήγε στο ραντεβού ο γνωστός μου, περιμένε πάνω από μισή ώρα στο σημείο συνάντησης αλλά δεν ήρθε κανείς. Τον πήρε τηλ αλλά είναι απενεργοποιημένο. Μου είπε ότι μάλλον τον είδε από μακριά και έφυγε γιατί είδε ένα ασήμι Golf σαν αυτό που πούλησα να περνάει γκαζωμενο από τον δρόμο.

      Κάτι μου λέει ότι δεν πρόκειται να ξαναενοχλήσει ο ψυχακιας..

      Μακάρι να ξεμπέρδεψες , αλλά μια συμβουλή απο δικηγόρο έπρεπε να την έπαιρνες !

      Οσες φορές εχω ασχοληθεί με δικηγόρους και αγωγές, το μόνο που έχω καταφέρει είναι να χάσω λεφτά για τις πληρωμές τους. Μερικές φορές ενα γομάρι με μύες και τατουαζ είναι πιο αποτελεσμάτικό απο απόφοιτο Νομικής.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και εγώ με τον ΕΦΚΑ και ειδικά αυτό το μπουρδέλο που ακούει στο όνομα ΚΕΑΟ δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου.

      Έχω εκτεθεί μερικές φορές ανεπανόρθωτα σε πελάτες που και τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου.

      Έχουν την καραμέλα στο στόμα να πάτε στον λογιστή και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο όταν απευθύνεται σε αυτούς ακόμη και για απλά πράγματα.

      Καλά για συνταξιοδοτικά δεν το συζητάμε, κάποτε υπήρχαν και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι που ήταν καλοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο, τώρα μόνο σε εργατολογο ή σε όποιους ήρωες λογιστές έχουν πιστοποιηθεί σχετικά για συντάξεις.

      Ναι είναι τραγική η κατάσταση στην μπανανια. Εγω δεν αντεξα να παριστάνω τον ήρωα και να ζω με φαρμακα για το στομάχι. Χαρισα το γραφείο στον συνεργάτη μου και βρήκα δουλειά σε εταιρια. Μειωθηκε το εισοδημα μου γιατί ειχαμε καποιους μεγαλους πελατες, αλλά ξαναβρηκα την ψυχικη μου ηρεμια και τον χρονο να κανω αυτα που γουστάρω.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Επειδή το οδηγώ συνέχεια και μάλλον θα το αγοράσω (ανταλλαγή με yaris hybrid), μην ακούτε τι γράφει ο καθε μυγιαγκιχτος ή πληρωμένος στα φορουμς. Ουτε οι υπερβολικά καλες κριτικές ισχυουν, ούτε οι υπερβολικές γκρίνιες. Μετα το τελευταίο update δεν χανει ισχύ στις ανηφόρες, απλά γενικα το αμάξι εχει μια νωχελική απόκριση στο γκάζι, και η αιτία για τα κάποια κομπιάσματα πιστεύω οτι είναι οι μονο τρείς σχέσεις. Αν το ειχαν κάνει εστω πεντατάχητο πιστευω οτι θα ήταν ετοιμοπόλεμο σε ολα τα σενάρια και το φασμα της ισχυος. Απο εκει και πέρα ομως πρέπει να ξέρεις και τι ζητάς. Το αμαξάκι πάει βελούδινα και άνετα και οικονομικά και θα κάνει και μια γρηγορη επιτάχυνση οταν χρειαστεί. Απλά δεν ειναι σε καμία περίπτωση hot hatch. Αν εχετε τετοιες ανησυχίες παρτε κανα Fiesta ST η κατι παρόμοιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ο διευθυντής μου δεν ειναι Ελληνας και είναι πολύ κούλ ατομο.

      Και εμένα ευτυχώς....ήταν βασική προϋπόθεση να δεχτώ την θέση εργασίας, να μην έχω Έλληνα δντη.

      Ανάλογα με την εργασία πάντα, αλλά στον δικό μου τομέα δεν έχουν σημασία οι ώρες, τα ωράρια και το να φαίενται ότι εργάζεσαι - σημασία έχει να γίνεται η δουλειά και όλα τα παραδωτέα να είναι άριστα και στην ώρα τους, τίποτε άλλο δεν μετράει. Π.χ. τώρα ειμαι σε συνέδριο στο εξωτερικό, από την Δευτέρα (ναι που ειναι αργία...εγώ πέταγα και μετά δούλευα) και δεν έχει σημασία που ειμαι, αλλά να παραδώσω αυτά που έχω ως την Παρασκευή...το που και πόσο και πόσο θα εργαστώ ειναι αδιάφορο!

      Ακούγεται κάπως, αλλά δυστυχώς έτσι είναι. Σέ άλλο τμήμα της εταιρίας που έχουν διευθυντή Έλληνα εχουν μαρτυρήσει. Τους κανει καψωνια και τους ελεγχει σαν να είναι λοχαγός στον στρατό. Τους κάνει παρατήρηση ακόμα κι αν είναι τσαλακωμένο το πουκάμισο, και ολα αυτα χωρίς λόγο γιατί το τμήμα του είναι το πιο προβληματικό της εταιρίας και τα πάει σκατά σε αποτελέσματα. Απλά ειναι βλάχος και θέλει να πουλάει μούρη και να παριστάνει το μαντρόσκυλο του CEO χωρίς να του το εχει ζητήσει. Εμείς που εχουμε διευθυντή Αγγλο που σκάει στη δουλειά με την φόρμα και φερεται σαν ανθρωπος με ευγένεια σε όλους, ειμαστε με διαφορά το καλύτερο τμήμα και μαζευουμε βραβεια και διακρίσεις. Δεν θέλω να ακουστώ ανθέλληνας γιατί δεν ειμαι, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Ειμαστε πολύ πισω σε business mentality.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!

      Πάντως για να ξέρετε επειδή μιλάω συχνά με μεσίτες λογω της δουλειάς μου, τον τελευταίο χρόνο εκεί αυξηθεί πολύ η ζήτηση σε μονοκατοικίες με κήπους και μεγάλα διαμερίσματα στα προάστια. Ο λόγος είναι ότι ο κορονοιος και η τηλεργασία έκανε τον κόσμο να ζητά μεγαλύτερους και πιο άνετους χώρους κατοικίας αφου πλέον πολλοί περνούν την πλειοψηφία του χρόνου τους εντός σπιτιού. Οπότε αν έχετε προς πώληση η ενοικίαση ενα τέτοιο ακίνητο, μην βιαστείτε να το δώσετε στον πρώτο τυχοντα κρινοντας απο την προηγούμενη κατάσταση  που ηταν ακριβώς η αντίθετη, δηλαδή είχαν ζήτηση τα μικρά διαμερίσματα που συντηρούνται πιο εύκολα.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: FIAT PANDA 2024

      @criuser said in FIAT PANDA 2024:

      @fanis75 said in FIAT PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT PANDA 2024:

      Αφήνουμε το κοινό να κρίνει...

      Και να πληρώσει βέβαια...

      Το κοινό κατά 95% ειναι ηλίθιο, το ξέρουμε αυτό....οπότε η άποψή του έχει την δέουσα σημασία. Είναι σαν να μου λες: Δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκατά, κάτι θα ξέρουν....😊

      Για αυτό είναι πρώτη σε πωλήσεις η Τογιότα

      Είναι ένδειξη χαμηλής νοημοσύνης το να μην θέλεις να γίνεις φίλος του συνεργειατζή και του βενζινά;

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Peugeot 208

      λαπη να εισαι καλα, αλλα ολοι ειμαστε περηφανοι για τα παιδια μας. και δεν εχουν σημασια οι ακαδημαικες επιδοσεις αλλα η κατανοηση του κοσμου που εχουν. μονο που ζεις σε αλλες εποχες. πλεον, ειδικα σε σχολες αφρου, θα εξηγησω, εχουν ολοι σχεδον οι φοιτητες ροδα, και οι φοιτητριες, και μαλιστα εξαιρετικη.

      αφρος λοιπον σχολων, ειναι οι σχολες που οι ιδιοι οι γονεις εχουν καποτε τελειωσει, εχουν πετυχει επαγγελματικα και στελνουν στις ιδιες τα παιδια τους να συνεχισουν. στη νομικη ας πουμε, η πληθωρα των φοιτητων εχουν οικογενειακη σχεση με το αθλημα και μαλιστα πετυχημενη. το αναλογο και χειροτερο στις φαρμακευτικες. οποτε χρημα. που το κορσα ειναι ενα απλο, μικρο, ταπεινο αμαξακι μετακινησης μπροστα ειδικα στα st-gt-gti-wrangler-bmw-mercentes. οκ, υπαρχουν και οι απο σποντα, οπως ο δικος μου. και για να επαναφερω ενα θεμα που ειχαμε αλλου, μια και μιλαμε και για χρημα και φοβερη υποστηριξη των παιδιων σε εκπαιδευτικες πανακριβες δομες ή ιδιωτικων σχολειων ή φροντιστηριων, ειναι αυτες που δεν μπορει ευκολα να χτυπησει η λαικη οικογενεια που δεν εχει τη δυνατοτητα να επενδυσει τοσα πολλα και που φταιει της κεραμεως οτι δεν μπορει να γραψει καλα σε μαθηματα που δεν διδασκονται καν στα δημοσια εκπαιδευτηρια, βλεπε σχεδιο και αρχιτεκτονικες. οι εξαιρεσεις ειναι για να βεβαιωνουν τον κανονα αλλα κυριως για να χρησιμοποιουνται ως παραδειγματα στην αστικη προπαγανδα της πιθανης κατακτησης του ονειρου. προπαγανδα που χειριστηκαν καλα και οι προηγουμενοι μικροψυχοι γουαναμπι αστοι με γιο ερνεστο πουλωντας ονειρα.

      Συγχαρητήρια Γάτε για τον γιό και τις επιδόσεις του. Και εμένα στο τόπ της τάξης του ήταν βαθμολογικά και περιμενα να περάσει Αθήνα, αλλά την έχασε για ελάχιστα μόρια. Δεν πειράζει, να ναι καλά τα παιδιά και χαλάλι τα έξοδα. Και όντως έχει να κάνει με την οικογένεια η επιλογή, γιατι ολοι στο σοι μου εκτός απο εμένα είναι δικηγόροι ή δικαστικοί. Εχεις δίκιο για τις ελλείψεις των δημόσιων σχολείων, είναι τραγικές. Και ο δικός μου δημόσιο τέλειωσε, αλλά τα Ανάβρυτα που είναι πρότυπο και στο οποίο μπαίνουν με εξετάσεις και εχει πολύ υψηλό επιπεδο μαθητων σε σχέση με τα άλλα. Εκανε και φροντιστήρια βεβαια, αλλά αυτά είναι αυτονόητα νομίζω στην προετοιμασία των πανελληνίων, ακόμα και για τους μαθητες των ιδιωτικων.

      Παντως για να είμαι ειλικρινής, αν δεν έπαιρνε τα γράμματα και δεν το ηθελε ο ίδιος, δεν θα τον εστελνα ούτε στα κολλέγια της π....τσας που πουλάνε πτυχία ανευ αντικρυσματος, ούτε στο εξωτερικό. Οχι για οικονομικούς λόγους, αλλά γιατι πιστεύω οτι δεν είναι απαραίτητο ΟΛΟΙ να ειναι απόφοτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με το ζόρι. Θεωρώ τρομερά υποκριτική και λανθασμένη την κριτική της αντιπολίτευσης οτι δηθεν αποκλείουν παιδια απο τα πανεπιστήμια. 90.000 διαθεσιμες θέσεις υπηρχαν συνολικά, και πέρασαν 62.000 παιδιά. Ποσους περισσότερους αποφοιτους πανεπιστημίου μπορεί να αντέξει μια χρεοκοπημένη χώρα με μια νεκρή αγορά εργασίας που δεν μπορεί να τους απορροφήσει; Ας στραφούν σε κάποιο τεχνικό επάγγλεμα, στην γεωργία, την επιχειρηματικότητα, το εμποριο κλπ. Ημαρτον πια με αυτή την ψύχωση του Ελληνα με τα πτυχία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Περί ΔΕΗ

      Παιδιά μη μαλώνετε. Υπάρχουν και αυτοί που εχουν ηλεκτρικό χωρίς να είναι πλούσιοι, οπως εγω που πηρα το ID4 με δόσεις. Και εννοείται οτι κάνω και αιτήσεις για επιδόματα ρευματος, ηλεκτρικών σύσκευων και ο,τιδήποτε επίδομα υπάρχει ξεροντας οτι θα κοπω λογω κριτηρίων απλά για να βρίσω αυτον.. ξερετε, μη λέμε ονόματα 😀 🤑 🤓 ✌ 🤐

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo

    Latest posts made by azmo

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Απλά ειναι βλάχος και θέλει να πουλάει μούρη και να παριστάνει το μαντρόσκυλο του CEO χωρίς να του το εχει ζητήσει. Εμείς που εχουμε διευθυντή Αγγλο που σκάει στη δουλειά με την φόρμα και φερεται σαν ανθρωπος με ευγένεια σε όλους, ειμαστε με διαφορά το καλύτερο τμήμα και μαζευουμε βραβεια και διακρίσεις. Δεν θέλω να ακουστώ ανθέλληνας γιατί δεν ειμαι, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Ειμαστε πολύ πισω σε business mentality.

      αφούν δεν κάνει καλλά αποτελέσματα, γιατί τον κρατάνε ομως?

      Δεν μπορω να γράψω πολλά δημοσίως για ευνόητους λόγους. Ας πούμε οτι έχει γνωστό επώνυμο και ας το αφήσουμε εδω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ο διευθυντής μου δεν ειναι Ελληνας και είναι πολύ κούλ ατομο.

      Και εμένα ευτυχώς....ήταν βασική προϋπόθεση να δεχτώ την θέση εργασίας, να μην έχω Έλληνα δντη.

      Ανάλογα με την εργασία πάντα, αλλά στον δικό μου τομέα δεν έχουν σημασία οι ώρες, τα ωράρια και το να φαίενται ότι εργάζεσαι - σημασία έχει να γίνεται η δουλειά και όλα τα παραδωτέα να είναι άριστα και στην ώρα τους, τίποτε άλλο δεν μετράει. Π.χ. τώρα ειμαι σε συνέδριο στο εξωτερικό, από την Δευτέρα (ναι που ειναι αργία...εγώ πέταγα και μετά δούλευα) και δεν έχει σημασία που ειμαι, αλλά να παραδώσω αυτά που έχω ως την Παρασκευή...το που και πόσο και πόσο θα εργαστώ ειναι αδιάφορο!

      Ακούγεται κάπως, αλλά δυστυχώς έτσι είναι. Σέ άλλο τμήμα της εταιρίας που έχουν διευθυντή Έλληνα εχουν μαρτυρήσει. Τους κανει καψωνια και τους ελεγχει σαν να είναι λοχαγός στον στρατό. Τους κάνει παρατήρηση ακόμα κι αν είναι τσαλακωμένο το πουκάμισο, και ολα αυτα χωρίς λόγο γιατί το τμήμα του είναι το πιο προβληματικό της εταιρίας και τα πάει σκατά σε αποτελέσματα. Απλά ειναι βλάχος και θέλει να πουλάει μούρη και να παριστάνει το μαντρόσκυλο του CEO χωρίς να του το εχει ζητήσει. Εμείς που εχουμε διευθυντή Αγγλο που σκάει στη δουλειά με την φόρμα και φερεται σαν ανθρωπος με ευγένεια σε όλους, ειμαστε με διαφορά το καλύτερο τμήμα και μαζευουμε βραβεια και διακρίσεις. Δεν θέλω να ακουστώ ανθέλληνας γιατί δεν ειμαι, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Ειμαστε πολύ πισω σε business mentality.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μιας εβδομάδας (6 διανυκτερεύσεις) διακοπές αν δεν κουβαλάς αχρείαστα πράγματα βγαίνουν με σακ βουαγιαζ και πόρτ μπαγκαζ 250-300 λίτρων
      Το έχω δοκιμάσει

      Συμφωνώ 100%!! Εμεις με το Γιάρις Κρος 3 άτομα, αποσκευές για διακοπές 2 εβδομαδων + τα μπανιέρα, χωράμε ανετότατα.

      Ποιος κάνει δύο εβδομάδες διακοπές ; Που ζούμε, σε εποχές ΠΑΣΟΚ ;

      Αυτός που έχει εξοχικό και μπορεί να δουλέψει remotely.

      Διακοπές και ριμοντλι ? πΩς γκένεν αυτό ?

      Δουλεύω καλύτερα και γρηγορότερα απο το σπίτι γιατί είμαι πιο συγκεντρωμένος. Οταν το πρωτοείπα στο αφεντικό δεν του άρεσε, αλλά μόλις είδε οτι βγάζω περισσότερη δουλειά απο όλους τους αλλους γραβατωμένους μαζί που την μισή ωρα μιλάνε για μπαλα και γκόμενες και την υπόλοιπη τον γλύφουν, μου ειπε πήγαινε οπου θές, και στην Χαβάη ακόμα φτανει να εχεις ιντερνετ. Και ετσι ειμαστε ολοι αγαπημένοι. Ουτε εγω συγχίζομαι με τους καραγκιοζηδες, και είμαι και με το μαγιό τους Αγιούς Θεοδωρους (εχω κάνει και zoom ημίγυμνος) αντι για το κεντρο της Αθήνας με κοστούμι σαν κλαρινογαμπρός εν μεσω καυσωνα.

      Αν μπορείς να δουλέψεις συγκεντρωμένος μαζί σου !
      Γενικά, αν το προσωπικό θέλει να κάνει 30 διαλείμματα, να δουλεύει με σφήνα στον πρωκτό να έχει κόκκινα μαλλιά και αστείο καπέλο είναι ελεύθερο να το κάνει αρκεί να παραδίδει καθημερινά αυτά που πρέπει !

      Κανονικά έτσι πρέπει να είναι, το αποτέλεσμα πρεπει να μετράει μόνο, και πολλές εταιριες στο εξωτερικο δουλεύουν με αυτή την νοοτροπία (επιφυλάσσομαι για τις πρωκτικές σφήνες), αλλά εδω στο Ελλάντα ακόμα και οι πολυεθνικές οπως η εταιρια που εργάζομαι εχουν ασπαστεί την "προβλεπέ" νοοτροπία της εικόνας και του να παριστάνεις οτι δουλεύεις. Εγω απλά ειμαι τυχερός γιατι ο διευθυντής μου δεν ειναι Ελληνας και είναι πολύ κούλ ατομο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μιας εβδομάδας (6 διανυκτερεύσεις) διακοπές αν δεν κουβαλάς αχρείαστα πράγματα βγαίνουν με σακ βουαγιαζ και πόρτ μπαγκαζ 250-300 λίτρων
      Το έχω δοκιμάσει

      Συμφωνώ 100%!! Εμεις με το Γιάρις Κρος 3 άτομα, αποσκευές για διακοπές 2 εβδομαδων + τα μπανιέρα, χωράμε ανετότατα.

      Ποιος κάνει δύο εβδομάδες διακοπές ; Που ζούμε, σε εποχές ΠΑΣΟΚ ;

      Αυτός που έχει εξοχικό και μπορεί να δουλέψει remotely.

      Διακοπές και ριμοντλι ? πΩς γκένεν αυτό ?

      Δουλεύω καλύτερα και γρηγορότερα απο το σπίτι γιατί είμαι πιο συγκεντρωμένος. Οταν το πρωτοείπα στο αφεντικό δεν του άρεσε, αλλά μόλις είδε οτι βγάζω περισσότερη δουλειά απο όλους τους αλλους γραβατωμένους μαζί που την μισή ωρα μιλάνε για μπαλα και γκόμενες και την υπόλοιπη τον γλύφουν, μου ειπε πήγαινε οπου θές, και στην Χαβάη ακόμα φτανει να εχεις ιντερνετ. Και ετσι ειμαστε ολοι αγαπημένοι. Ουτε εγω συγχίζομαι με τους καραγκιοζηδες, και είμαι και με το μαγιό τους Αγιούς Θεοδωρους (εχω κάνει και zoom ημίγυμνος) αντι για το κεντρο της Αθήνας με κοστούμι σαν κλαρινογαμπρός εν μεσω καυσωνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @supergeorge said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εκανα test drive το Atto 3 και μου αρεσε αρκετά, σε βαθμο που να κάνει το μολις 3 ετών CHR μου να μοιάζει απαρχαιωμένο. Το κίνητρο του Κινουμαι Ηλεκτρικά ισχύει ακόμα; Ο πωλητης μου τα μασαγε λιγο με κάτι ναι μεν αλλα.

      Όχι δεν ισχύει, δεν υπάρχουν χρήματα, βγήκαν άρθρα προχθές για συνέχεια του προγράμματος με επιδότηση στα 3k, αλλά δεν έχει ψηφιστεί ακόμη τίποτα.

      Σοβαρά τώρα; Εχουμε τις λιγότερες πωλήσεις ηλεκτρικών παγκοσμίως και τους τελειωσαν τα χρήματα; Ωχ Θεε μου, γιατί δεν μετανάστευσα οταν μπορούσα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Μιας εβδομάδας (6 διανυκτερεύσεις) διακοπές αν δεν κουβαλάς αχρείαστα πράγματα βγαίνουν με σακ βουαγιαζ και πόρτ μπαγκαζ 250-300 λίτρων
      Το έχω δοκιμάσει

      Συμφωνώ 100%!! Εμεις με το Γιάρις Κρος 3 άτομα, αποσκευές για διακοπές 2 εβδομαδων + τα μπανιέρα, χωράμε ανετότατα.

      Ποιος κάνει δύο εβδομάδες διακοπές ; Που ζούμε, σε εποχές ΠΑΣΟΚ ;

      Αυτός που έχει εξοχικό και μπορεί να δουλέψει remotely.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Εκανα test drive το Atto 3 και μου αρεσε αρκετά, σε βαθμο που να κάνει το μολις 3 ετών CHR μου να μοιάζει απαρχαιωμένο. Το κίνητρο του Κινουμαι Ηλεκτρικά ισχύει ακόμα; Ο πωλητης μου τα μασαγε λιγο με κάτι ναι μεν αλλα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @a-d-p said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Ένας συνάδελφος σκέφτεται να αγοράσει ένα seat Arona με φυσικό αέριο γύρω στα 17000€. Έχει πρατήριο κοντά στο σπίτι του. Επίσης έχει ήδη ένα seat Mi NPG

      Δεν ειναι λογική επιλογή το ΦΑ, όταν υπάρχει το LPG που βγαίνει στο ίδιο κόστος και είναι διαθέσιμο παντού. Ακόμα και με ηλεκτρικό χωρίς να εχει parking στο σπιτι πιο εύκολα θα βρίσκει να φορτίσει από το να είναι εξαρτημένος από 10 πρατήρια σε ολόκληρη την χώρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @lap said in TOYOTA AYGO X:

      22Κ κοστίζει ένα duster με LPG σε καλή έκδοση

      Εντάξει είναι γνωστό ότι τα LPG της Dacia πατάνε κάτω οτιδήποτε από άποψης VFM και κόστους καυσίμου και το λέω ως φανατικός Τογιοτάκιας. Δεν είναι τυχαίο που έχουν σαρώσει την Ευρώπη σε πωλήσεις. Στην Γερμανία βέβαια ξεκινάει από 15 χιλιάδες το Sandero LPG. Όχι 18500 όπως εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: TOYOTA AYGO X

      @ataim said in TOYOTA AYGO X:

      Μην τρελαίνεστε, αυτοί είναι ικανοί να το τιμολογήσουν ακριβώς αντίστοιχα με το yaris, εκτός αν τσιμπήσει και άλλο το yaris για να κάνει χώρο στο aygo x

      Αυτό ακριβώς θα συμβεί. Μην κάνετε όνειρα για full hybrid με λιγότερα από 20 χιλιάρικα. Οπότε όποιος δεν είναι φάν των suv-οειδών και θέλει Yaris καλό θα ήταν να κάνει άμεσα την αγορά γιατί το βλέπω να πηγαίνει στα 23 η βασική και 25 η μεσαία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr