@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αζμο, το συγκριτικό μεταξύ Γιάρις και MG3 θα το γράψεις;
Συγγνώμη ρε παιδιά δεν έχω χρόνο για εις βάθος ανάλυση, αλλά θα πω εν συντομία τις εντυπώσεις μου.
Το είχα συνολικά για δυο μήνες, έκανα 2200 χιλιόμετρα σε διαφόρων ειδών διαδρομές, και γενικά το MG είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς εκτός από την οικονομία καυσίμου, όπου το Yaris κερδίζει με διαφορά 1 - 1,5 l/100km σε όλα τα σενάρια οδήγησης.
Σε ΟΛΑ τα αλλα, άνεση ανάρτησης, εικονα εσωτερικού, χώρους, ηχομόνωση (ειδικά σε υψηλές ταχύτητες που το μουγκρητό του cvt του γιαρις ειναι απαλευτο), οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, επιτάχυνση, ρεπριζ εν κινήσει (αυτή η ροπή πραγματικά σε κάνει να νιώθεις ότι οδηγας hot hatch μόλις συνηθίσεις τον ιδιόμορφο τρόπο οδήγησης του και μάθεις να την αξιοποιείς), το MG3 ξεφτιλίζει το Γιαρις.
ΟΜΩΣ: Αντιμετώπισα 2 θεματάκια που είναι λίγο ξενέρωτικα για καινούργιο αυτοκίνητο. Το ένα είναι ότι ένα πρωί που μπήκα για να πάω στην δουλειά ήταν νεκρό και το μάζεψε οδική και το πήγε στην αντιπροσωπεία. Η εξήγηση που έδωσαν είναι ότι είχε ξεφορτισει η μπαταρία επειδή είχα αφήσει ανοιχτή στο κινητό την εφαρμογή απομακρυσμενου ελέγχου, η οποία χρειαζόταν update. (Θεωρώ μουφα την εξήγηση αλλά τελοσπαντων δεν ξανασυνεβη). Το δεύτερο είναι ένα τρίξιμο απο το μπροστινό μερος της κονσόλας διπλα στο παρμπρίζ σαν τακ τακ. Δεν το κάνει συνέχεια, αλλά είναι ψιλοαπαραδεκτο για καινούριο αυτοκίνητο.
Μια επιπλέον ιδιομορφία που δεν είναι πρόβλημα αλλά χρειάζεται απλά να την συνηθίσεις είναι ότι η ισχύς δεν είναι γραμμική σαν του γιαρις (στο οποίο απλά πεθαίνεις από βαρεμάρα), αλλά με ελαφρυ lag και ξεσπάσματα. Εγω προσωπικά το γουστάρω γιατι μου θύμισε τα γεμισματα της τουρμπινας ενος Punto GT που ειχα ως πιτσιρικος. Επίσης θα σε ξενίσει αρχικά το γεγονός ότι στροφαρει από μόνο του σε ανύποπτες φάσεις για να φορτίσει την μπαταρία, αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις και περνάει απαρατήρητο
Επίσης δεν αντιμετώπισα πουθενά την έλλειψη ισχύος σε ανηφόρες που ανεφεραν σε διάφορα φορουμς. Πήγα Καλάβρυτα φορτωμένος με 4 ατομα και μπαγκάζια και τραγαβε σαν μουλάρι. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι είχε περαστεί το update στο δικό μου ή ότι απλά είναι άσχετοι οδηγοί οι άλλοι και πήγαν να ανέβουν με Eco που κόβει την ισχύ και την αναγεννητικη πέδηση στο 3 που βάζει φρένο κινητήρα. Θέλει και λίγο μυαλό..
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν η χρήση που θα κάνεις είναι κυρίως εντός πόλης και έχεις ως απόλυτη προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου παίρνεις Yaris. Η εγγύηση των 11 ετών είναι τρομερή (αν αντέξεις να οδηγας για τόσα χρόνια ένα βαρετό αυτοκίνητο). Αν δεν σε ενδιαφέρει να σπάς ρεκόρ κατανάλωσης (οχι οτι τα 5,5 lt μεσο ορο σε 2200 κμ και με βαρυ δεξι ποδι ειναι κακο νούμερο βέβαια) και θέλεις ένα γενικά καλύτερο και πιο ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο παίρνεις MG3 Hybrid.