Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 6
    • Posts 243
    • Best 94
    • Groups 0

    azmo

    @azmo

    271
    Reputation
    23
    Profile views
    243
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    azmo Unfollow Follow

    Best posts made by azmo

    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Αζμο, το συγκριτικό μεταξύ Γιάρις και MG3 θα το γράψεις;

      Συγγνώμη ρε παιδιά δεν έχω χρόνο για εις βάθος ανάλυση, αλλά θα πω εν συντομία τις εντυπώσεις μου.

      Το είχα συνολικά για δυο μήνες, έκανα 2200 χιλιόμετρα σε διαφόρων ειδών διαδρομές, και γενικά το MG είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς εκτός από την οικονομία καυσίμου, όπου το Yaris κερδίζει με διαφορά 1 - 1,5 l/100km σε όλα τα σενάρια οδήγησης.

      Σε ΟΛΑ τα αλλα, άνεση ανάρτησης, εικονα εσωτερικού, χώρους, ηχομόνωση (ειδικά σε υψηλές ταχύτητες που το μουγκρητό του cvt του γιαρις ειναι απαλευτο), οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, επιτάχυνση, ρεπριζ εν κινήσει (αυτή η ροπή πραγματικά σε κάνει να νιώθεις ότι οδηγας hot hatch μόλις συνηθίσεις τον ιδιόμορφο τρόπο οδήγησης του και μάθεις να την αξιοποιείς), το MG3 ξεφτιλίζει το Γιαρις.

      ΟΜΩΣ: Αντιμετώπισα 2 θεματάκια που είναι λίγο ξενέρωτικα για καινούργιο αυτοκίνητο. Το ένα είναι ότι ένα πρωί που μπήκα για να πάω στην δουλειά ήταν νεκρό και το μάζεψε οδική και το πήγε στην αντιπροσωπεία. Η εξήγηση που έδωσαν είναι ότι είχε ξεφορτισει η μπαταρία επειδή είχα αφήσει ανοιχτή στο κινητό την εφαρμογή απομακρυσμενου ελέγχου, η οποία χρειαζόταν update. (Θεωρώ μουφα την εξήγηση αλλά τελοσπαντων δεν ξανασυνεβη). Το δεύτερο είναι ένα τρίξιμο απο το μπροστινό μερος της κονσόλας διπλα στο παρμπρίζ σαν τακ τακ. Δεν το κάνει συνέχεια, αλλά είναι ψιλοαπαραδεκτο για καινούριο αυτοκίνητο.

      Μια επιπλέον ιδιομορφία που δεν είναι πρόβλημα αλλά χρειάζεται απλά να την συνηθίσεις είναι ότι η ισχύς δεν είναι γραμμική σαν του γιαρις (στο οποίο απλά πεθαίνεις από βαρεμάρα), αλλά με ελαφρυ lag και ξεσπάσματα. Εγω προσωπικά το γουστάρω γιατι μου θύμισε τα γεμισματα της τουρμπινας ενος Punto GT που ειχα ως πιτσιρικος. Επίσης θα σε ξενίσει αρχικά το γεγονός ότι στροφαρει από μόνο του σε ανύποπτες φάσεις για να φορτίσει την μπαταρία, αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις και περνάει απαρατήρητο

      Επίσης δεν αντιμετώπισα πουθενά την έλλειψη ισχύος σε ανηφόρες που ανεφεραν σε διάφορα φορουμς. Πήγα Καλάβρυτα φορτωμένος με 4 ατομα και μπαγκάζια και τραγαβε σαν μουλάρι. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι είχε περαστεί το update στο δικό μου ή ότι απλά είναι άσχετοι οδηγοί οι άλλοι και πήγαν να ανέβουν με Eco που κόβει την ισχύ και την αναγεννητικη πέδηση στο 3 που βάζει φρένο κινητήρα. Θέλει και λίγο μυαλό..

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν η χρήση που θα κάνεις είναι κυρίως εντός πόλης και έχεις ως απόλυτη προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου παίρνεις Yaris. Η εγγύηση των 11 ετών είναι τρομερή (αν αντέξεις να οδηγας για τόσα χρόνια ένα βαρετό αυτοκίνητο). Αν δεν σε ενδιαφέρει να σπάς ρεκόρ κατανάλωσης (οχι οτι τα 5,5 lt μεσο ορο σε 2200 κμ και με βαρυ δεξι ποδι ειναι κακο νούμερο βέβαια) και θέλεις ένα γενικά καλύτερο και πιο ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο παίρνεις MG3 Hybrid.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα

      @monman2 said in Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα:

      Μια ματιά στις φωτογραφίες που θυμίζουν συντριβή μικρού αεροπλάνου ξεκαθαρίζει την κατάσταση.

      Προσπέραση είναι όταν κάποιο αγροτικό πάει με 60 και εσυ το προσπερνάς με 80-90 αντε 100 .

      Όταν πας με 160 - 180 στον επαρχιακό δεν είναι προσπέραση, κόντρα είναι με τον άλλο ή με τον εαυτό σου...

      Δεν γινεται να πας αργά με αυτα τα εργαλεία. Τα 90 τα πιάνει με την πρωτη μια Aventador. Χρειάζεται τρομερή αυτοσυγκράτηση για πηγαινεις σε νορμάλ ταχυτητες. Βασικά δεν ειναι φτιαγμένα για μετακινησεις σε δημόσιους δρόμους.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι σιγουρα αντιδημοφιλές αυτό που θα πώ, αλλά πιστευω οτι κάνουν λάθος ή δεν εχουν σωστές προτεραιότητες οσοι αφησαν τα δανεια τους να κοκκινησουν και οσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν ενα σπίτι με τοσα κυβερνητικά προγραμματα με διευκολυνσεις. Απλά οι Ελληνες γουστάρουν καλοπέραση. Εγω με 3000 μισθο και η συζυγος με 2000 ζούμε σε "δευτεροκλασσάτη" περιοχή, οδηγάμε Toyota, και πηγαίνουμε διακοπές στους Αγιους Θεοδώρους, και με τα χρηματα που περισσεουν προσπαθουμε να φτιαξουμε κατι για τα παιδιά μας για εχουν τουλαχιστον ενα διαμερισμα οπως αυτό που μου αφησε ο πατέρας μου (ο οποιος δεν ηταν πλουσιος). Οι αλλοι στα Παγκράτια και τα Κολωνακια που κλαίγονται για την "κρίση" οδηγάνε BMW και Audi και πανε διακοπες Μυκονο. Γιαυτο συγχωρεστε με αλλα οταν ακούω κλάψες με πιανει φαγουρα σε ενα συγκεκριμένο σημειο....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @azmo said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Η συζήτηση σε αυτό το φόρουμ μου θυμίζει την φάση που ημουν δημοτικός σύμβουλος (απο τις πιό αστείες εμπειρίες της ζωής μου). Αρχιζε το Συμβούλιο στις 7 το απογευμα και τελείωνε στις 2 βράδυ γιατι το 90% του χρόνου δεν συζητούσαν τα θέματα, αλλά τσακώνονταν μεταξύ τους για το ποιός έθιξε ποιον "Ανακαλέστε" "Επι προσωπικου" , ανακαλέστε., μιλαγε ο ενας επιτηδες πανω στον αλλο οταν επαιρνε τον λογο και δεν ακουγόταν κανεις. Νηπιαγωγείο κανονικο.

      Η Στρατιωτική μου εκπαίδευση δεν μου επιτρέπει τέτοια συμπεριφορά (αν δεν σου δοθεί ο λόγος δεν μιλάς), αλλά θα ήθελα να είχα πάρει μια πίτσα και 5 μπύρες και να παρακολουθώ το τσίρκο...

      Αν εισαι αργόσχολος ισως και να εχει πλάκα, αλλα οταν πας κατευθειαν μετα την δουλεια κατάκοπος και σε ξενυχτάνε κατι μπαρμπόνια επειδη τσακωνονται για το ποιός την εχει μεγαλυτερη (την λαική εντολή..) πιστεψε με ειναι βασανιστικό.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Λοιπόν, το ειχα για μια εβδομάδα δανεικό απο μια φίλη, εκανα 500 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη και στην εθνική, και οι εντυπώσεις μου ειναι καλύτερες απο αυτες που περίμενα. Είναι τρομερά ευκολοοδήγητο, αισθητα πιό άνετο απο το Yaris Hybrid μου ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, ο θόρυβος στην καμπίνα ίδιος με το Yaris (θα ορκιζόμουν οτι έχει cvt αν δεν το ήξερα), η αναρτηση πιο μαλακή (Δεν ειναι για σπορτίφ οδήγηση. Πλεει στις στροφες και προκαλεί ανασφάλεια αν μπείς με μεγάλη ταχύτητα). Δεν εντόπισα πουθενά την ελλειψη ισχύος που λέγανε σε ανηφόρες (ανεβηκα Πεντέλη), απλά ανέβαζε στροφές γύρω στις 5χιλ προφανώς για να φορτίσει την μπαταρία. Η αισθηση ποιότητας στο εσωτερικό είναι καλή αλλά ενα κλίκ κατώτερη (ειναι και θέμα γουστου) απο Toyota, αλλά δεν εντοπισα κανενα τριγμό οσο το έιχα. Τέλος, η οικονομία καυσιμου ήταν πολύ καλή. O γενικός μου μέσος ορος ήταν 5,2 Λιτρα με βαρύ πόδι γιατί το τέσταρα. Αν πας χαλαρά εντός πόλης με Eco και με την αναγεννητική πέδηση στο 2 δεν ξεπερνάει τα 4 - 4,5 λίτρα. Γενικα εμεινα εντυπωσιασμένος, και αν επρεπε σήμερα να αγοράσω αυτοκινητο με 21.500 που κάνει η μεσαία εκδοσή που ειχα και που είναι υπερπληρης σε εξοπλισμό θα το επαιρνα χωρίς δευτερη σκέψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      και ατυχως παντα ηταν δυσκολα να δημιουργησεις κατι εκτος εαν ησουν 'ειδικων κατηγοριων' γλυφτης/ακολουθος**/φοροκλεφτης**/επιορκος/λαμογιο

      Αυτός ηταν ενας απο τους βασικούς λόγους που εγκατέλειψα το ελευθερο επαγγελμα του λογιστή και έγινα υπαλληλος. Με εκνευριζε απιστευτα η απαιτηση "να κρυψουμε κατι", σε σημειο που διαολόστελνα κόσμο και ειχα χασει το μισό πελατολόγιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και εγώ με τον ΕΦΚΑ και ειδικά αυτό το μπουρδέλο που ακούει στο όνομα ΚΕΑΟ δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου.

      Έχω εκτεθεί μερικές φορές ανεπανόρθωτα σε πελάτες που και τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου.

      Έχουν την καραμέλα στο στόμα να πάτε στον λογιστή και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο όταν απευθύνεται σε αυτούς ακόμη και για απλά πράγματα.

      Καλά για συνταξιοδοτικά δεν το συζητάμε, κάποτε υπήρχαν και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι που ήταν καλοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο, τώρα μόνο σε εργατολογο ή σε όποιους ήρωες λογιστές έχουν πιστοποιηθεί σχετικά για συντάξεις.

      Ναι είναι τραγική η κατάσταση στην μπανανια. Εγω δεν αντεξα να παριστάνω τον ήρωα και να ζω με φαρμακα για το στομάχι. Χαρισα το γραφείο στον συνεργάτη μου και βρήκα δουλειά σε εταιρια. Μειωθηκε το εισοδημα μου γιατί ειχαμε καποιους μεγαλους πελατες, αλλά ξαναβρηκα την ψυχικη μου ηρεμια και τον χρονο να κανω αυτα που γουστάρω.

      Και πολύ καλά έκανες, πολλοί έχουν κάνει το ίδιο τα τελευταία χρόνια, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα μπήκαν και στην ΑΑΔΕ αρκετοί όπου εκεί παρά τους χαμηλότερους μισθούς είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από άδειες και ωράρια.
      Για πίεση δουλειάς δεν το συζητάμε, φίλος, πολύ καλός λογιστής μου είπε πως σε 10-15 εργάσιμες μέρες έβγαλε στο τμήμα εισοδήματος σε ΔΟΥ δουλειά σχεδόν ενός ολόκληρου χρόνου άλλου υπαλλήλου...

      Δεν θα μακροημερεύσει στο Δημόσιο με αυτή την λογική. Πες του να κουλάρει. Εδώ εγώ σε γνωστή μεγάλη εταιρία πήγα και χωρίς να το κάνω επίτηδες αλλά από αδράνεια γιατί είχα μάθει να δουλεύω με τερμα γκαζια για να προλάβω, μου συνέστησαν "ευγενικά" οι συνάδελφοι να ηρεμήσω. Και τώρα είμαι ζεν. Ποτίζω τις γλάστρες στο γραφείο. Είναι ωραία η ζωή του μισθωτού.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Για την ηλεκτροκίνηση θα διαβάσουμε κατι;

      Ναι. Ενας λογιστής, ενας κληρονόμος και ενας υδραυλικος πηγαν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο λογιστής πήρε Dolphin Surf, o κληρονόμος Tesla model 3, και ο υδραυλικός Porsche Taycan S

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αλλοι εχουν τα πτυχια, άλλοι παίρνουν τα λεφτα.

      To πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο μισθό. Το κάθε επάγγελμα πληρώνει ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.

      Το έχω ξαναγράψει, φίλος μου απόφοιτοσ ΤΕΦΑΑ, παράτησε την δουλειά του σε σχολείο (και απόγευμα γυμναστήριο) και ανέλαβε το "μαγαζί" του πατέρα του ως υδραυλικός (έμαθε δίπλα στον πατέρα του για λίγα χρόνια πριν βγει στην σύνταξη ο άνθρωπος). Δουλευει τις ίδιες ώρες (όλη μέρα και αρκετά ΣΚ) και βγάζει τα 5πλάσια απο πριν.

      Την καλύτερη απόφαση πήρε. Οσα θα εβγαζε εναν ολοκληρο μήνα ως χαμηλομισθος γυμναστής, θα τα βγάζει σε μια-δυο μερες δουλειάς ως υδραυλικός. Αυτό έλεγα και σε ενα φίλο πριν που ηταν στεναχωρημενος γιατί ο γιος του δεν πέρασε στις πανελλαδικές και θελει να παει σε τεχνική σχολή του ΟΑΕΔ, και μου έλεγε μακάρι να ηταν σαν τον δικό σου και του λέω σιγα το πράμα. Για ενα 500ρικο χωρίς ενσημα τον τρέχουν ως ασκούμενο δικηγόρο, και μετά οταν παρει την αδεια ενας Θεός ξέρει αν θα καταφέρει κατι αξιολογο επαγγελματικά. Κανένας τεχνίτης δεν πάει χαμένος αν ειναι καλός στην δουλεια του και ειναι δουλευταρας.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα

      Υ.Γ. Πως σκ@τ@ έσκασε το λάστιχο ρε παιδί μου; Απίστευτο.

      Κανεις δεν ξέρει ουτε θα μαθει ετσι οπως απανθρακωθηκε. Ισως να πάτησε καποια πετρα, ισως η υπερβολική ζέστη λόγω του καύσωνα στην Ισπανία να προκάλεσε διαστολη, ήταν και πάνω στην επιτάχυνση λόγω προσπέρασης με συνέπεια η απότομη απώλεια πρόσφυσης να μην του αφήσε καμία δυνατότητα ελέγχου ή να ήταν πολύ δύσκολο το σώσιμο χωρίς κάποια σοβαρή οδηγική εμπειρία.

      Πάντως , και το έχω ξαναπεί, αυτά τα αυτοκίνητα που βασικά είναι φτιαγμένα για πίστα δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται να οδηγούνται παντού και από άτομα χωρίς κάποια εμπειρια ή αγωνιστικού τύπου άδεια οδήγησης. Δεν μπορεί ο καθένας με ένα απλό δίπλωμα και επειδή έχει τα φράγκα να τα βγάζει σε δημόσιους δρόμους. 700 αλογα σε ενα πανάλαφρο σασί απο ανθρακονηματα, στα χέρια ενός απείρου πιτσιρίκου είναι φονικό όπλο.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo

    Latest posts made by azmo

    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @chrisk6 said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Έχω την εντύπωση πως σε θέμα ασφαλείας aka ncap το mg3 δεν πήρε καλά νούμερα. Αν και έχει δοκιμαστεί μόνο στην Αυστραλία (ANCAP) όπως είδα.
      Εγώ θα κοιτούσα και το ασφαλέστερο που θα μπορούσα να πάρω ώστε να μειωθούν οι όποιες πιθανότητες για την κακιά ώρα.

      Ας ήθελε ΜG3 ο δικός μου και θα έκανα πάρτι. Τίποτα δεν είναι πιο ανασφαλές από 1000αρα street μηχανή. Επίσης έχω την εντύπωση ότι αυτοί οι οργανισμοί πιστοποιήσεων ασφαλείας είναι lobby που εξυπηρετούν συμφέροντα. Δίνουν 5 αστέρια σε αυτούς που τους τα σκανε και θάβουν άλλους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Συμφωνώ. Πάρε στο παιδί αυτό που θέλει. Μην ανησυχείς, δεν είναι Porsche το MG3 για να κινδυνέψει. Εξημερωμένα πονυ είναι τα 193 αλογα του, όχι αραβικά κούρσας. 🤣

      Τυχερός είσαι που δεν θέλει μηχανή σαν τον δικό μου.

      Καλο κουραγιο.

      Του το ειχα απαγορέψει οταν ηταν 18 και ειχε συμβιβαστεί με ένα Mini Cooper S μεταχειρισμενο, αλλά τώρα είναι πια 20, φοιτητής, δουλεύει και δεν περνάνε οι διαταγές μου. Θα την πάρει μόνος του αν θέλει και θα γίνω αλκοολικός. 🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Συμφωνώ. Πάρε στο παιδί αυτό που θέλει. Μην ανησυχείς, δεν είναι Porsche το MG3 για να κινδυνέψει. Εξημερωμένα πονυ είναι τα 193 αλογα του, όχι αραβικά κούρσας. 🤣

      Τυχερός είσαι που δεν θέλει μηχανή σαν τον δικό μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Μου αρέσει πολύ το 2008 εμφανισιακά, αλλά έλεος με την απάτη του mild Hybrid. Ίσως να ήταν μια καλή αρχή 6 χρόνια πριν, αλλά τώρα που έχουν σχεδόν γίνει mainstream τα BEV, είναι απαράδεκτο να λανσάρουν μοντέλα το 2026 με την παπαρια που απλά δίνει ένα 5% στο κιβώτιο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ

      Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.

      Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.

      Με σταθερή ταχύτητα 120 στην Εθνική το Yaris (Mazda) Hybrid καίει 5,2 l/100km. Ο τρικυλινδρος της Toyota στον κύκλο Atkinson έχει πάνω από 40% θερμική απόδοση και είναι απίστευτα οικονομικός ακόμα χωρίς την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Απλά γίνεται ενοχλητικά θορυβώδης λογω των 3 κύλινδρων και του cvt.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Απλό vs μεταλλικό χρώμα

      Ευχαριστώ. Κατάλαβα. Μαλλον τρώει ακυρο το λευκό (κριμα) και πάω σε ασημί MG3 Hybrid

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      azmo
    • Απλό vs μεταλλικό χρώμα

      Καλημέρα. Θέλω να παραγγείλω ενα αυτοκίνητο αλλά το χρώμα που θέλω (λευκό) δεν υπαρχει σε μεταλλικό, αλλά μόνο σε απλό. Ποιά ειναι διαφορά τους; Είναι τοσο σημαντική ωστε να διαλέξω αλλο χρώμα απλά για να είναι μεταλλικό;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Τέλος το MG3 hybrid από μένα. Έχει μια καλή τιμούλα, αλλά αφενός δε μου λείπουν τα 195 άτια για αστική μετακίνηση-αγγαρείες, αφεδύο διάβασα τόσα παράπονα για αναξιοπιστία της μάρκας που δεν το τολμάω.

      Για δες εδώ μήπως και αλλάξεις γνώμη:
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/47044089-mg-mg3

      Μια χαρά. Και στην πρώτη ευκαιρία ξεφορτώνεσαι τα άσχημα τάσια, βάζεις ενα σετ ζαντούλες μεταχειρισμενες με 3-4 κατοστάρικα και εχεις ενα πανέμορφο και γρήγορο hatch.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Πάντως, αν διαβάσει κανείς γισ τα προβλήματα των κινέζικων MG στη Βρετανία, που εκεί τα έχουν κάμποσα χρόνια, θα φρίξει. Τραγική αξιοπιστία, μόνιμη έλλειψη ανταλλακτικών πολύχρονη ακινητοποίηση στο συνεργείο μέχρι την αποκατάσταση και μέτρια υποστήριξη..

      Αυτό είναι επειδή ειναι σχετικά καινούργιο και ακόμα και 10 ατομα να εχουν πρόβλημα (που κάποια απο αυτά οφείλονται σε δική τους απειρία και οχι σε προβλημα του αυτοκινήτου) βγαίνουν και κράζουν στα φόρουμς και μένει αυτή η αρνητική εντύπωση. Τα Toyota νομίζεις οτι δεν πηγαίνουν ποτέ στα συνέργεια; Απλα η Toyota με κάτι εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις, τα οποια προβληματα χάνονται και δεν γίνονται καν θέμα. Και στην τελική με 7 χρονια εγγυηση, ακομα κι αν παθει κάτι τι σε νοιάζει;

      Οσο για τις "κινεζιές" και την δηθεν κακη ποιοτητα, αυτά ειναι μπαρούφες για ασχετους. Η SAIC είναι εταιρία μεγαθήριο και κατασκευάζει εδω και δεκαετίες τα περισσότερα μερη απο τα "ευρωπαικά" αυτοκίνητα που θεωρείτε premium και ανωτερης ποιοτητας. Ειναι καθαρά θέμα marketing.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      Παιδιά και εγώ σιχαίνομαι την αισθητική τους, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι σε 4-5 χρόνια θα έχουν κατακλύσει τον πλανήτη τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί όταν με την επόμενη γενιά μπαταριών πετύχουν και την γρήγορη φόρτιση, και την καλή αυτονομία και το χαμηλό κόστος παραγωγής, απλά δεν θα υπάρχει κανένας λόγος να αγοράσεις αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης ή να επιλέξεις αμερικάνικο ή ευρωπαϊκό ηλεκτρικό με 30% μεγαλύτερο κόστος για τις ίδιες προδιαγραφές.

      Δυστυχώς οι Κινέζοι είναι ασταμάτητη υπερδύναμη γενικώς, όχι μόνο στα αυτοκίνητα, και το μέλλον τους ανήκει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr