Είναι σιγουρα αντιδημοφιλές αυτό που θα πώ, αλλά πιστευω οτι κάνουν λάθος ή δεν εχουν σωστές προτεραιότητες οσοι αφησαν τα δανεια τους να κοκκινησουν και οσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν ενα σπίτι με τοσα κυβερνητικά προγραμματα με διευκολυνσεις. Απλά οι Ελληνες γουστάρουν καλοπέραση. Εγω με 3000 μισθο και η συζυγος με 2000 ζούμε σε "δευτεροκλασσάτη" περιοχή, οδηγάμε Toyota, και πηγαίνουμε διακοπές στους Αγιους Θεοδώρους, και με τα χρηματα που περισσεουν προσπαθουμε να φτιαξουμε κατι για τα παιδιά μας για εχουν τουλαχιστον ενα διαμερισμα οπως αυτό που μου αφησε ο πατέρας μου (ο οποιος δεν ηταν πλουσιος). Οι αλλοι στα Παγκράτια και τα Κολωνακια που κλαίγονται για την "κρίση" οδηγάνε BMW και Audi και πανε διακοπες Μυκονο. Γιαυτο συγχωρεστε με αλλα οταν ακούω κλάψες με πιανει φαγουρα σε ενα συγκεκριμένο σημειο....
Best posts made by azmo
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
-
RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα
@monman2 said in Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα:
Μια ματιά στις φωτογραφίες που θυμίζουν συντριβή μικρού αεροπλάνου ξεκαθαρίζει την κατάσταση.
Προσπέραση είναι όταν κάποιο αγροτικό πάει με 60 και εσυ το προσπερνάς με 80-90 αντε 100 .
Όταν πας με 160 - 180 στον επαρχιακό δεν είναι προσπέραση, κόντρα είναι με τον άλλο ή με τον εαυτό σου...
Δεν γινεται να πας αργά με αυτα τα εργαλεία. Τα 90 τα πιάνει με την πρωτη μια Aventador. Χρειάζεται τρομερή αυτοσυγκράτηση για πηγαινεις σε νορμάλ ταχυτητες. Βασικά δεν ειναι φτιαγμένα για μετακινησεις σε δημόσιους δρόμους.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
@azmo said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:
Η συζήτηση σε αυτό το φόρουμ μου θυμίζει την φάση που ημουν δημοτικός σύμβουλος (απο τις πιό αστείες εμπειρίες της ζωής μου). Αρχιζε το Συμβούλιο στις 7 το απογευμα και τελείωνε στις 2 βράδυ γιατι το 90% του χρόνου δεν συζητούσαν τα θέματα, αλλά τσακώνονταν μεταξύ τους για το ποιός έθιξε ποιον "Ανακαλέστε" "Επι προσωπικου" , ανακαλέστε., μιλαγε ο ενας επιτηδες πανω στον αλλο οταν επαιρνε τον λογο και δεν ακουγόταν κανεις. Νηπιαγωγείο κανονικο.
Η Στρατιωτική μου εκπαίδευση δεν μου επιτρέπει τέτοια συμπεριφορά (αν δεν σου δοθεί ο λόγος δεν μιλάς), αλλά θα ήθελα να είχα πάρει μια πίτσα και 5 μπύρες και να παρακολουθώ το τσίρκο...
Αν εισαι αργόσχολος ισως και να εχει πλάκα, αλλα οταν πας κατευθειαν μετα την δουλεια κατάκοπος και σε ξενυχτάνε κατι μπαρμπόνια επειδη τσακωνονται για το ποιός την εχει μεγαλυτερη (την λαική εντολή..) πιστεψε με ειναι βασανιστικό.
-
RE: MG3 Hybrid+ 2024
Λοιπόν, το ειχα για μια εβδομάδα δανεικό απο μια φίλη, εκανα 500 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη και στην εθνική, και οι εντυπώσεις μου ειναι καλύτερες απο αυτες που περίμενα. Είναι τρομερά ευκολοοδήγητο, αισθητα πιό άνετο απο το Yaris Hybrid μου ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, ο θόρυβος στην καμπίνα ίδιος με το Yaris (θα ορκιζόμουν οτι έχει cvt αν δεν το ήξερα), η αναρτηση πιο μαλακή (Δεν ειναι για σπορτίφ οδήγηση. Πλεει στις στροφες και προκαλεί ανασφάλεια αν μπείς με μεγάλη ταχύτητα). Δεν εντόπισα πουθενά την ελλειψη ισχύος που λέγανε σε ανηφόρες (ανεβηκα Πεντέλη), απλά ανέβαζε στροφές γύρω στις 5χιλ προφανώς για να φορτίσει την μπαταρία. Η αισθηση ποιότητας στο εσωτερικό είναι καλή αλλά ενα κλίκ κατώτερη (ειναι και θέμα γουστου) απο Toyota, αλλά δεν εντοπισα κανενα τριγμό οσο το έιχα. Τέλος, η οικονομία καυσιμου ήταν πολύ καλή. O γενικός μου μέσος ορος ήταν 5,2 Λιτρα με βαρύ πόδι γιατί το τέσταρα. Αν πας χαλαρά εντός πόλης με Eco και με την αναγεννητική πέδηση στο 2 δεν ξεπερνάει τα 4 - 4,5 λίτρα. Γενικα εμεινα εντυπωσιασμένος, και αν επρεπε σήμερα να αγοράσω αυτοκινητο με 21.500 που κάνει η μεσαία εκδοσή που ειχα και που είναι υπερπληρης σε εξοπλισμό θα το επαιρνα χωρίς δευτερη σκέψη.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
και ατυχως παντα ηταν δυσκολα να δημιουργησεις κατι εκτος εαν ησουν 'ειδικων κατηγοριων' γλυφτης/ακολουθος**/φοροκλεφτης**/επιορκος/λαμογιο
Αυτός ηταν ενας απο τους βασικούς λόγους που εγκατέλειψα το ελευθερο επαγγελμα του λογιστή και έγινα υπαλληλος. Με εκνευριζε απιστευτα η απαιτηση "να κρυψουμε κατι", σε σημειο που διαολόστελνα κόσμο και ειχα χασει το μισό πελατολόγιο.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και εγώ με τον ΕΦΚΑ και ειδικά αυτό το μπουρδέλο που ακούει στο όνομα ΚΕΑΟ δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου.
Έχω εκτεθεί μερικές φορές ανεπανόρθωτα σε πελάτες που και τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου.
Έχουν την καραμέλα στο στόμα να πάτε στον λογιστή και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο όταν απευθύνεται σε αυτούς ακόμη και για απλά πράγματα.
Καλά για συνταξιοδοτικά δεν το συζητάμε, κάποτε υπήρχαν και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι που ήταν καλοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο, τώρα μόνο σε εργατολογο ή σε όποιους ήρωες λογιστές έχουν πιστοποιηθεί σχετικά για συντάξεις.
Ναι είναι τραγική η κατάσταση στην μπανανια. Εγω δεν αντεξα να παριστάνω τον ήρωα και να ζω με φαρμακα για το στομάχι. Χαρισα το γραφείο στον συνεργάτη μου και βρήκα δουλειά σε εταιρια. Μειωθηκε το εισοδημα μου γιατί ειχαμε καποιους μεγαλους πελατες, αλλά ξαναβρηκα την ψυχικη μου ηρεμια και τον χρονο να κανω αυτα που γουστάρω.
Και πολύ καλά έκανες, πολλοί έχουν κάνει το ίδιο τα τελευταία χρόνια, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα μπήκαν και στην ΑΑΔΕ αρκετοί όπου εκεί παρά τους χαμηλότερους μισθούς είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από άδειες και ωράρια.
Για πίεση δουλειάς δεν το συζητάμε, φίλος, πολύ καλός λογιστής μου είπε πως σε 10-15 εργάσιμες μέρες έβγαλε στο τμήμα εισοδήματος σε ΔΟΥ δουλειά σχεδόν ενός ολόκληρου χρόνου άλλου υπαλλήλου...Δεν θα μακροημερεύσει στο Δημόσιο με αυτή την λογική. Πες του να κουλάρει. Εδώ εγώ σε γνωστή μεγάλη εταιρία πήγα και χωρίς να το κάνω επίτηδες αλλά από αδράνεια γιατί είχα μάθει να δουλεύω με τερμα γκαζια για να προλάβω, μου συνέστησαν "ευγενικά" οι συνάδελφοι να ηρεμήσω. Και τώρα είμαι ζεν. Ποτίζω τις γλάστρες στο γραφείο. Είναι ωραία η ζωή του μισθωτού.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την ηλεκτροκίνηση θα διαβάσουμε κατι;
Ναι. Ενας λογιστής, ενας κληρονόμος και ενας υδραυλικος πηγαν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο λογιστής πήρε Dolphin Surf, o κληρονόμος Tesla model 3, και ο υδραυλικός Porsche Taycan S
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αλλοι εχουν τα πτυχια, άλλοι παίρνουν τα λεφτα.
To πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο μισθό. Το κάθε επάγγελμα πληρώνει ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.
Το έχω ξαναγράψει, φίλος μου απόφοιτοσ ΤΕΦΑΑ, παράτησε την δουλειά του σε σχολείο (και απόγευμα γυμναστήριο) και ανέλαβε το "μαγαζί" του πατέρα του ως υδραυλικός (έμαθε δίπλα στον πατέρα του για λίγα χρόνια πριν βγει στην σύνταξη ο άνθρωπος). Δουλευει τις ίδιες ώρες (όλη μέρα και αρκετά ΣΚ) και βγάζει τα 5πλάσια απο πριν.
Την καλύτερη απόφαση πήρε. Οσα θα εβγαζε εναν ολοκληρο μήνα ως χαμηλομισθος γυμναστής, θα τα βγάζει σε μια-δυο μερες δουλειάς ως υδραυλικός. Αυτό έλεγα και σε ενα φίλο πριν που ηταν στεναχωρημενος γιατί ο γιος του δεν πέρασε στις πανελλαδικές και θελει να παει σε τεχνική σχολή του ΟΑΕΔ, και μου έλεγε μακάρι να ηταν σαν τον δικό σου και του λέω σιγα το πράμα. Για ενα 500ρικο χωρίς ενσημα τον τρέχουν ως ασκούμενο δικηγόρο, και μετά οταν παρει την αδεια ενας Θεός ξέρει αν θα καταφέρει κατι αξιολογο επαγγελματικά. Κανένας τεχνίτης δεν πάει χαμένος αν ειναι καλός στην δουλεια του και ειναι δουλευταρας.
-
RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα
Υ.Γ. Πως σκ@τ@ έσκασε το λάστιχο ρε παιδί μου; Απίστευτο.
Κανεις δεν ξέρει ουτε θα μαθει ετσι οπως απανθρακωθηκε. Ισως να πάτησε καποια πετρα, ισως η υπερβολική ζέστη λόγω του καύσωνα στην Ισπανία να προκάλεσε διαστολη, ήταν και πάνω στην επιτάχυνση λόγω προσπέρασης με συνέπεια η απότομη απώλεια πρόσφυσης να μην του αφήσε καμία δυνατότητα ελέγχου ή να ήταν πολύ δύσκολο το σώσιμο χωρίς κάποια σοβαρή οδηγική εμπειρία.
Πάντως , και το έχω ξαναπεί, αυτά τα αυτοκίνητα που βασικά είναι φτιαγμένα για πίστα δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται να οδηγούνται παντού και από άτομα χωρίς κάποια εμπειρια ή αγωνιστικού τύπου άδεια οδήγησης. Δεν μπορεί ο καθένας με ένα απλό δίπλωμα και επειδή έχει τα φράγκα να τα βγάζει σε δημόσιους δρόμους. 700 αλογα σε ενα πανάλαφρο σασί απο ανθρακονηματα, στα χέρια ενός απείρου πιτσιρίκου είναι φονικό όπλο.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Η συζήτηση σε αυτό το φόρουμ μου θυμίζει την φάση που ημουν δημοτικός σύμβουλος (απο τις πιό αστείες εμπειρίες της ζωής μου). Αρχιζε το Συμβούλιο στις 7 το απογευμα και τελείωνε στις 2 βράδυ γιατι το 90% του χρόνου δεν συζητούσαν τα θέματα, αλλά τσακώνονταν μεταξύ τους για το ποιός έθιξε ποιον "Ανακαλέστε" "Επι προσωπικου" , ανακαλέστε., μιλαγε ο ενας επιτηδες πανω στον αλλο οταν επαιρνε τον λογο και δεν ακουγόταν κανεις. Νηπιαγωγείο κανονικο.
Latest posts made by azmo
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
@dettol said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
@azmo said in Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα:
Άσχετος εδώ, συγνώμη αν πω βλακεια. Μεζονέτα 150 τμ, ενεργειακή κλάση Β, τριφασικη παροχή 25 kva, περί τις 450 KWh μηνιαία κατανάλωση ρεύματος.
Τι πρέπει να βάλω από φωτοβολταϊκά - μπαταρίες- κλπ, για να έχω μηδενικό λογαριασμό ρεύματος; Ποσο περίπου θα στοιχίσει; Υπάρχει κρατική επιδότηση στο κόστος; Ευχαριστώ.
οι 450kwh δεν ειναι μεγαλο νουμερο, οποτε "μηδενιζεις" σχετικα ευκολα τους καλοκαιρινους μηνες. Θα πω, τελειως στον αερα, οτι για τους καλοκαιρινους μηνες με 5kw πανελ και 10kwh μπαταρια, θα εισαι κοντα στο μηδεν.
Αλλα πραγματικα, αφου το σκεφτεσαι, αξιζει να παρεις καποιον επαγγελματια να σου κανει μελετη. Δεν ειναι μονο η επιφανεια οροφης (δηλαδη ο αριθμος πανελ που μπορουν να μπουν) αλλα και οι σκιασεις που πιθανως να υπαρχουν, ειτε απο αλλα κτιρια, ειτε απο μερη του δικου σου κτιριου ειτε απο βουνα/δεντρα στην γυρω περιοχη, απο τον προσανατολισμο της ταρατσας/σκεπης και (αν εχεις σκεπη) την γωνια της σκεπης (πανω στην οποια θα τοποθετηθουν τα πανελ).Για να παρεις μια πρωτη εικονα, δες αυτο το εργαλειο και "παιξε" λιγο μαζι του
https://re.jrc.ec.europa.eu/pvg_tools/en/tools.htmlΤο αζιμουθιο ειναι ο προσανατολισμος των πανελ. Το ιδανικο, στην ελλαδα τουλαχιστον, ειναι νοτια (δηλαδη 180 μοιρες) και slope 15 μοιρες (γωνια των πανελ).
Αν εχεις ταρατσα βαμμενη λευκο χρωμα, αξιζει, οπως ανεφερε ο bekiaris, να παρεις bifacial panel. Θα σου δωσουν ενα εξτρα 10-15% απο τα αντιστοιχα "μονά".
Προσωπικα θεωρω οτι αξιζει να βαλεις μπαταρια, ειδικα με το τωρινο καθεστως netbilling. Επισης, προσπαθησε να φτιαξεις ενα συστημα που υπερκαλυπτει τις αναγκες σου, διοτι ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα αυξηθουν τα επομενα χρονια. Αν για διαφορους λογους (πχ οικονομικους) θα ξεκινησεις με κατι "μικρο", τοτε εχε στο πισω μερος του μυαλου σου, πως θα γινει η επεκταση, πχ που θα μπουν περισσοτερα πανελ ή δευτερη/επεκταση μπαταρια(ς).Αφου σε ζαλισα
, σου λεω και μερικα νουμερα για να εχεις ενα μπουσουλα. Το συστημα μου ειναι 9.6kw πανελ. Τον πρωτο χρονο που το λειτουργησα παρηγαγε 12.300kwh, αλλα δυστυχως εχω σκιαση απο διπλανο κτιριο μετα τις 15:00 τους καλοκαιρινους μηνες. Το χειμωνα, επειδη ο ηλιος ειναι πιο χαμηλα, η σκιαση δεν εχει τοση σημασια. Γνωστος με ιδιας ισχυος συστημα, με bifacial panel και χωρις καθολου σκιαση, παραγει το καλοκαιρι εως και +50% απο εμενα. Εγω ειμαι περιπου στις 45-48kwh (καλοκαιρινες μερες χωρις συννεφα), εκεινος ειναι στις 60-70kwh. Το χειμωνα η διαφορα μας ειναι μικροτερη, εκεινος ειναι στο +15% περιπου.
Κλεινοντας, επαναλαμβανω οτι ειπα στην αρχη. ΠΑΡΕ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ!
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Εχω κεραμοσκεπη με ανεμπόδιστη έκθεση στον ηλιο (άρχισε να χτίζεται σπιτι διπλα μου αλλα δεν νομίζω να εμποδίσει γιατι ειμαι σε μεγαλύτερο υψος λογω κλίσης εδάφους). Ο προσανατολισμός είναι ανατολικός. Πριν από ένα μήνα εβαλα αντλία θερμότητας Daikin με ΖΝΧ και fan coils αλλα δεν έχω ακόμα εικόνα για το πόσο θα επιβαρύνει την κατανάλωση ρεύματος γιατί δεν εχει ακόμα λειτουργήσει σε κρύο, αλλά προς το παρόν καίει ελάχιστα. Τα bifacial panels που λετε χρειάζονται οπωσδήποτε επίπεδη ταρατσα ή μπορούν να τοποθετηθούν και σε κεραμοσκεπη; Για μελέτη που λετε σε τι ειδικότητα απευθύνομαι; Μηχανικό;
-
RE: Φωτοβολταϊκα στην ταρατσα
Άσχετος εδώ, συγνώμη αν πω βλακεια. Μεζονέτα 150 τμ, ενεργειακή κλάση Β, τριφασικη παροχή 25 kva, περί τις 450 KWh μηνιαία κατανάλωση ρεύματος.
Τι πρέπει να βάλω από φωτοβολταϊκά - μπαταρίες- κλπ, για να έχω μηδενικό λογαριασμό ρεύματος; Ποσο περίπου θα στοιχίσει; Υπάρχει κρατική επιδότηση στο κόστος; Ευχαριστώ.
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
@groover1972 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@antonistjet said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Καλησπερίζω και πάλι! Ομολογώ ότι δεν περίμενα ένα νυχτερινό παραλήρημα να έχει τόση ανταπόκριση, σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς για τον χρόνο σας και την φαιά ουσία που χαραμίσατε σε μένα τον αναποφάσιστο. Δυστυχώς δεν κατέχω τόσο από το forum για να επισυνάπτω τα κομμάτια και να απαντάω στον καθένα ξεχωριστά οπότε θα απαντήσω εδώ για όλους ελπίζοντας να σας καλύψω.
Αρχικά, για τυχόν διαφωνίες που μπορεί να υπάρχουν σχετικά με μάρκες και ζητήματα αξιοπιστίας, όπως βλέπετε και από το όνομα που χρησιμοποιώ, έχω υπάρξει κάτοχος ενός Fiat Grande Punto Tjet του 2009, το οποίο πουλήθηκε λόγω οικονομικής κρίσης το 2016 με 86.000 χιλιόμετρα. Εκεί να δείτε καταπόνηση στο αμάξι, εκκινήσεις, κόφτες, βενζίνη από πρατήρια που ούτε σε ανάγκη δεν πρέπει να βάζεις και κάθε λογής καγκουριά από έναν 20χρονο με πρώτο αμάξι τουρμπάτο 1400 κυβικών. Η ΦΙΑΤΑΡΑ όμως με εξαίρεση μια αδυναμία στο να καίει λάμπες, επίσης δεν έβγαλε ποτέ το παραμικρό και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.
Άρα με ένα ιστορικό ενός ιταλικού, ενός γαλλικού και ενός γερμανικού που υπάρχει στην οικογένεια (Skoda Citigo) πιο πολύ πάω προς ανέκδοτο, ΑΛΛΑ η πραγματικότητα είναι πως με τυπική συντήρηση και ΤΥΧΗ δεν έχω να φοβάμαι κάτι από οποιαδήποτε μάρκα.
Πάμε τώρα στις προτάσεις που μου έχουν γίνει στα προηγούμενα σχόλια.- MG Hybrid
Το αμάξι μου κάνει σε χώρους, στο πως δείχνει, ίσως και στο κάτι παραπάνω στην τιμή μπορώ να το αιτιολογήσω. Κολλάω όμως ακόμα στο ότι η βενζίνη στο Ελλάντα έχει τασεις roller coaster και αν κλάσει καποιος πχ στην Ινδία θα το επωμιστώ εγώ και η τσέπη μου. Συν ότι δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα σε αξιοπιστία και after sales, άρα βάζουμε μια άνω τελεία. - Suzuki S-Cross
Καλό και τίμιο, δεν με τρελαίνει εξωτερικά, έχω τα ίδια κολλήματα σχετικά με την βενζίνη, και ας παρουσιάζει χαμηλές καταναλώσεις. Το εσωτερικό επειδή είδα ότι κάποιος το ανέφερε είναι το ίδιο εδώ και κάμποσα χρόνια και φαίνεται. Eίναι βεβαια η πιο λογική λύση και το βλέπω, ευχαριστώ και πάλι την πρόταση από τους υποστηρικτές. Σαν υστερόγραφο εδώ, και στα πλαίσια της γενικότερης συζήτησης, βρίστε με, πείτε ότι θέλετε, αλλά ένας από οτυς λόγους που κοιτούσα αμάξια από το εξωτερικό , είναι τα επίπεδα εξοπλισμού. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ καρότσα σαν του Suzuki και οποιοδήποτε αυτοκινήτου σε αυτό τον όγκο, να πρέπει να ανέβεις στα 25 ή 27 για να πάρεις clima και ΠΙΣΩ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ! - Toyota
Η μόνη υβριδική τεχνολογία που λόγω εγγύησης και χρόνων στην πιάτσα θα εμπιστευόμουν. Έχουν φίλοι το CHR και Corolla Cross και λένε τα καλύτερα. Πολύ καλές καταναλώσεις εντός πόλης, λογικές εκτός. Εντός budget θα πω το Yaris Cross, μικρό όμως για τα δικά μου γούστα και το κόστος κτήσης. Αρκετά πλαστικό και ψεύτικο μέσα. Μου αρέσει πιο πολύ το station Corolla το οποίο βέβαια από βίντεο που έχω δει οι χώροι πίσω είναι σφιχτοι για τέτοιο σκαρί. Το Corolla Cross δυστυχώς εκτός budget.
Υστερόγραφο και εδώ ότι απλά δεν τους νοιάζει τους Ιάπωνες λόγω πωλήσεων να σουλουπώσουν τα εσωτερικά τους. Εξωτερικά υπάρχει μεγάλη βελτίωση βέβαια. - Frontera / C3 Aircross
Πρόσφατα μπήκα στο C3, έχει γίνει πλέον γαιδουράκι σε μέγεθος, και παίζει κάπου ανάμεσα σε B και C κατηγορία. Θα ήταν πρώτο υποψήφιο τολμώ να πω αν έβγαινε σε diesel ή αν δεν είχα διαβάσει τόσα για τον 1.2 του γκρουπ. Είπαμε δεν έχω προκαταβολικά θέματα, αλλά εδώ υπάρχει θέμα ξεκάθαρο. Έχω αμάξι 18 χρόνια και δεν έχω μείνει ποτέ στον δρόμο, σπασμένες καδένες κλπ για μένα είναι απαγορευτικά. - C5 Aircross Diesel
Φιλε @criuser με κέρασες φαρμάκι στην καρδιά με την πρόταση σου. Μεγάλο αμάξι, diesel, αυτόματο και το σημαντικότερο καινούριο, στην 1η έκδοση με 27.700 είμαι σε διαβουλεύσεις με το αφεντικό του σπιτιού αν μπορούμε να το αντέξουμε οικονομικά.
Θα αναφέρω εδώ ότι ζω και εργάζομαι Αθήνα αλλά εκτός των μετακινήσεων σε όλη την Ελλάδα λόγω δουλειάς, εγώ είμαι από Ηλεία και η σύζυγος από Πιερία. Πολλά δηλαδή τα χιλιόμετρα για τα χωριά, συν βαλίτσες, συν το σκυλάκι συν τα ζαρζαβατικά που φορτώνουμε στην επιστροφή.
Αυτά...
Με μπερδέψατε ευχάριστα και σας ευχαριστώ απο καρδιάς. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.
Για κλείσιμο μια ιστορία από το τελευταίο ταξίδι που πήγαμε στο εξωτερικό, Βέλγιο - Ολλανδία. Νοικιάζω αμάξι, μου δίνουν Seat Arona FR. Απόλαυση το DSG, δυνατός κινητήρας ο 1.5 TSI και οι διαδρομές εκεί όλες φλατ. Μέση κατανάλωση 5 λίτρα, κόστος βενζίνης 1,50 ευρώ. Τροφή για σκέψη...
Αντώνη, τι εννοείς για το κλιμα στο S-Cross? Είναι standard διζωνικός κλιματισμός, και οι αεραγωγοί είναι στα πόδια και είναι άκρως αποτελεσματικοι. Και μην πας μακριά, μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα και πίσω τεμπέλη έχει που άλλες καρότσες ούτε που το ονειρεύονται (Cruiser δεν αναφέρομαι σε Citroen
)...
Ασε που το C5, έχει απίστευτο design...
Αντώνη, προς Sedan, έχεις κοιτάξει; Octavia, Hyundai i30sedan, Corolla Sedan...
Οτιδήποτε απο αυτα πάρεις δεν θα μεινεις δυσαρεστημένος (εντάξει, εγω με 5 Toyota σε διάρκεια 30 χρονων και ΜΗΔΕΝ προβλήματα δεν νομιζω οτι χρειάζεται να σχολιάσω κάτι παραπάνω). Μια μικρή επιφύλαξη για το MG γιατι το οδηγουσα για ενα μηνα δανεικό απο μια φίλη, και ενω μου αρεσε πολύ, είχα τα θεματάκια μου (με μαζεψε και οδικη μια φορα), αλλά μην σε αποθαρρύνει για ειναι κυριως θεματα λογισμικού που θα λυθουν με ενημερωσεις.
- MG Hybrid
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
@dettol said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
@azmo said in Προβληματισμός για νέο όχημα:
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
αντιαισθητικο το δεχομαι, ανουσιο ομως οχι. Δεν μπορει να αποκαλεις "ανουσια" προϊοντα τα οποια παρα πολλοι αγοραστες τιμουν με τον οβολο τους, πληρωνοντας μαλιστα αισθητα περισσοτερα χρηματα απο τα αντιστοιχα χαμηλα.
Ισως να μην κανουν για εσενα, αλλοι ομως τα προτιμουν.Πές μου σε τι ωφελεί; Σπάνια προσφέρει περισσότερο εσωτερικό χώρο. Ενα ηλίθιο ψήλωμα είναι, που οι επιπλέον πόντοι αποστασης απο το έδαφος ακυρωνονται απο τις μαλακες αναρτήσεις και κάνουν την οδική συμπεριφορά πιο επικινδυνη λογω του υψηλότερου κεντρου βάρους. Λες και θα κάνεις offroad με το Aygo ή το C3 ξερω γω. Βλακεία στο τετράγωνο.
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Δεν υπάρχει μεγαλυτερη ηλιθιότητα απο την SUVοποίηση των αυτοκινητων, ακόμα και των μίνι πόλης. Η πιο αντιαισθητική και ανούσια μόδα στην ιστορία της αυτοκινησης
-
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα
@cirus said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@azmo said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@cirus said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@lap said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
ΟΛΟ αυτό ονομάζεται όπως σωστά λέει ο φανης… μόχλευση
Το καλύτερο ειναι να είσαι εισοδηματίας, ακομα καλύτερα από κληρονομια από κανα μπαμπα εργολάβο
καθεσαι στον καναπε, δεν κουνιέσαι, τα ξύνεις και εισπρατεις, αυτό λέγεται μούχλευση
Απολύτως τίποτα? Για πές με ενδιαφερει. Εγω εχω πετυχει κάτι πολύ κοντινό. 1-2 ωρίτσες remotely στο λαπτοπ απο την αυλή του εξοχικού μου και μισθός στην τράπεζα.
@azmo said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@cirus said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@lap said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
ΟΛΟ αυτό ονομάζεται όπως σωστά λέει ο φανης… μόχλευση
Το καλύτερο ειναι να είσαι εισοδηματίας, ακομα καλύτερα από κληρονομια από κανα μπαμπα εργολάβο
καθεσαι στον καναπε, δεν κουνιέσαι, τα ξύνεις και εισπρατεις, αυτό λέγεται μούχλευση
Απολύτως τίποτα? Για πές με ενδιαφερει. Εγω εχω πετυχει κάτι πολύ κοντινό. 1-2 ωρίτσες remotely στο λαπτοπ απο την αυλή του εξοχικού μου και μισθός στην τράπεζα.
Για να λέγεται μουχλευση τίποτα απολύτως ώστε να έχει νόημα η λέξη
Καλά τα πας. Συνέχισε έτσι να βγάλεις μπόλικα λευτακια και να λένε μετά τα παιδιά σου κληρονόμους
Ηδη κάνουμε τα παντα με την συζυγο για να μπορέσουν τα παιδιά μας να ζούν με μούχλευση ως αυθεντικοί κληρονόμοι χωρίς να χρειάζεται να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους. Εχουν ήδη απο απο 2 ακινητα το καθένα. Νιωθώ τρομερό κόμπλεξ που μεγαλώσα σαν πληβείος και χρειάζεται να δουλευω και να οδηγώ Toyota. Τα παιδιά μου θα ξεφυγουν απο την μιζέρια και εχουν αλλο λαιφσταιλ.
-
RE: Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα
@cirus said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
@lap said in Τραπεζικές απορίες & Τραπεζικό σύστημα:
ΟΛΟ αυτό ονομάζεται όπως σωστά λέει ο φανης… μόχλευση
Το καλύτερο ειναι να είσαι εισοδηματίας, ακομα καλύτερα από κληρονομια από κανα μπαμπα εργολάβο
καθεσαι στον καναπε, δεν κουνιέσαι, τα ξύνεις και εισπρατεις, αυτό λέγεται μούχλευση
Απολύτως τίποτα? Για πές με ενδιαφερει. Εγω εχω πετυχει κάτι πολύ κοντινό. 1-2 ωρίτσες remotely στο λαπτοπ απο την αυλή του εξοχικού μου και μισθός στην τράπεζα.
-
RE: Dacia Forum
Ανακοίνωσαν full hybrid Sandero Stepway facelift που θα λανσαριστεί μέσα στο 2025. Για τον κινητήρα δεν εκαναν αναφορα, αλλά υποθέτω οτι θα είναι ο 1.6 με τα 140 αλογα του Duster Hybrid. Αντε να δούμε και τιμούλα, γιατί θέλω ενα suvoειδές για τις βολτές στο χωριό, αλλά το Duster είναι ογκώδες για τα γούστα μου.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Τα οικονομικά ανήκουν στις κοινωνικές επιστήμες. Οχι στις εφαρμοσμένες. Είναι ομως επιστήμη γιατί χρησιμοποιούν επαληθευσιμα μαθηματικά μοντέλα για να ερμηνευσουν/προβλεψουν/σχεδιασουν οικονομικες και κοινωνικές συμπεριφορές.
-
RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....
Λαπ, αν πιστευεις οτι είναι τόσο εύκολο να βγάλεις μαυρο χρήμα και να πλουτίσεις ως ελευθερος επαγγελματίας, γιατί δεν το δοκιμάζεις; Ανοιξε ενα μαγαζι ή γίνε λογιστής, μεσίτης ή κάτι παρόμοιο και στελνε μας χαιρετισματα μέσα απο το 50 μετρό γιωτ και την Lamborghini σου. Εγω δεν αντεξα τοσο χρήμα, εγκατέλειψα και εγινα υπαλληλος. Εσυ μπορεί να εισαι πιο ανθεκτικός.