Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 7
    • Posts 256
    • Best 103
    • Groups 0

    azmo

    @azmo

    292
    Reputation
    26
    Profile views
    256
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    azmo Unfollow Follow

    Best posts made by azmo

    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      @dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Αζμο, το συγκριτικό μεταξύ Γιάρις και MG3 θα το γράψεις;

      Συγγνώμη ρε παιδιά δεν έχω χρόνο για εις βάθος ανάλυση, αλλά θα πω εν συντομία τις εντυπώσεις μου.

      Το είχα συνολικά για δυο μήνες, έκανα 2200 χιλιόμετρα σε διαφόρων ειδών διαδρομές, και γενικά το MG είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς εκτός από την οικονομία καυσίμου, όπου το Yaris κερδίζει με διαφορά 1 - 1,5 l/100km σε όλα τα σενάρια οδήγησης.

      Σε ΟΛΑ τα αλλα, άνεση ανάρτησης, εικονα εσωτερικού, χώρους, ηχομόνωση (ειδικά σε υψηλές ταχύτητες που το μουγκρητό του cvt του γιαρις ειναι απαλευτο), οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, επιτάχυνση, ρεπριζ εν κινήσει (αυτή η ροπή πραγματικά σε κάνει να νιώθεις ότι οδηγας hot hatch μόλις συνηθίσεις τον ιδιόμορφο τρόπο οδήγησης του και μάθεις να την αξιοποιείς), το MG3 ξεφτιλίζει το Γιαρις.

      ΟΜΩΣ: Αντιμετώπισα 2 θεματάκια που είναι λίγο ξενέρωτικα για καινούργιο αυτοκίνητο. Το ένα είναι ότι ένα πρωί που μπήκα για να πάω στην δουλειά ήταν νεκρό και το μάζεψε οδική και το πήγε στην αντιπροσωπεία. Η εξήγηση που έδωσαν είναι ότι είχε ξεφορτισει η μπαταρία επειδή είχα αφήσει ανοιχτή στο κινητό την εφαρμογή απομακρυσμενου ελέγχου, η οποία χρειαζόταν update. (Θεωρώ μουφα την εξήγηση αλλά τελοσπαντων δεν ξανασυνεβη). Το δεύτερο είναι ένα τρίξιμο απο το μπροστινό μερος της κονσόλας διπλα στο παρμπρίζ σαν τακ τακ. Δεν το κάνει συνέχεια, αλλά είναι ψιλοαπαραδεκτο για καινούριο αυτοκίνητο.

      Μια επιπλέον ιδιομορφία που δεν είναι πρόβλημα αλλά χρειάζεται απλά να την συνηθίσεις είναι ότι η ισχύς δεν είναι γραμμική σαν του γιαρις (στο οποίο απλά πεθαίνεις από βαρεμάρα), αλλά με ελαφρυ lag και ξεσπάσματα. Εγω προσωπικά το γουστάρω γιατι μου θύμισε τα γεμισματα της τουρμπινας ενος Punto GT που ειχα ως πιτσιρικος. Επίσης θα σε ξενίσει αρχικά το γεγονός ότι στροφαρει από μόνο του σε ανύποπτες φάσεις για να φορτίσει την μπαταρία, αλλά μετά από λίγο το συνηθίζεις και περνάει απαρατήρητο

      Επίσης δεν αντιμετώπισα πουθενά την έλλειψη ισχύος σε ανηφόρες που ανεφεραν σε διάφορα φορουμς. Πήγα Καλάβρυτα φορτωμένος με 4 ατομα και μπαγκάζια και τραγαβε σαν μουλάρι. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι είχε περαστεί το update στο δικό μου ή ότι απλά είναι άσχετοι οδηγοί οι άλλοι και πήγαν να ανέβουν με Eco που κόβει την ισχύ και την αναγεννητικη πέδηση στο 3 που βάζει φρένο κινητήρα. Θέλει και λίγο μυαλό..

      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν η χρήση που θα κάνεις είναι κυρίως εντός πόλης και έχεις ως απόλυτη προτεραιότητα την οικονομία καυσίμου παίρνεις Yaris. Η εγγύηση των 11 ετών είναι τρομερή (αν αντέξεις να οδηγας για τόσα χρόνια ένα βαρετό αυτοκίνητο). Αν δεν σε ενδιαφέρει να σπάς ρεκόρ κατανάλωσης (οχι οτι τα 5,5 lt μεσο ορο σε 2200 κμ και με βαρυ δεξι ποδι ειναι κακο νούμερο βέβαια) και θέλεις ένα γενικά καλύτερο και πιο ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο παίρνεις MG3 Hybrid.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα

      @monman2 said in Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα:

      Μια ματιά στις φωτογραφίες που θυμίζουν συντριβή μικρού αεροπλάνου ξεκαθαρίζει την κατάσταση.

      Προσπέραση είναι όταν κάποιο αγροτικό πάει με 60 και εσυ το προσπερνάς με 80-90 αντε 100 .

      Όταν πας με 160 - 180 στον επαρχιακό δεν είναι προσπέραση, κόντρα είναι με τον άλλο ή με τον εαυτό σου...

      Δεν γινεται να πας αργά με αυτα τα εργαλεία. Τα 90 τα πιάνει με την πρωτη μια Aventador. Χρειάζεται τρομερή αυτοσυγκράτηση για πηγαινεις σε νορμάλ ταχυτητες. Βασικά δεν ειναι φτιαγμένα για μετακινησεις σε δημόσιους δρόμους.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Είναι σιγουρα αντιδημοφιλές αυτό που θα πώ, αλλά πιστευω οτι κάνουν λάθος ή δεν εχουν σωστές προτεραιότητες οσοι αφησαν τα δανεια τους να κοκκινησουν και οσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν ενα σπίτι με τοσα κυβερνητικά προγραμματα με διευκολυνσεις. Απλά οι Ελληνες γουστάρουν καλοπέραση. Εγω με 3000 μισθο και η συζυγος με 2000 ζούμε σε "δευτεροκλασσάτη" περιοχή, οδηγάμε Toyota, και πηγαίνουμε διακοπές στους Αγιους Θεοδώρους, και με τα χρηματα που περισσεουν προσπαθουμε να φτιαξουμε κατι για τα παιδιά μας για εχουν τουλαχιστον ενα διαμερισμα οπως αυτό που μου αφησε ο πατέρας μου (ο οποιος δεν ηταν πλουσιος). Οι αλλοι στα Παγκράτια και τα Κολωνακια που κλαίγονται για την "κρίση" οδηγάνε BMW και Audi και πανε διακοπες Μυκονο. Γιαυτο συγχωρεστε με αλλα οταν ακούω κλάψες με πιανει φαγουρα σε ενα συγκεκριμένο σημειο....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @realzeus said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      @azmo said in Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....:

      Η συζήτηση σε αυτό το φόρουμ μου θυμίζει την φάση που ημουν δημοτικός σύμβουλος (απο τις πιό αστείες εμπειρίες της ζωής μου). Αρχιζε το Συμβούλιο στις 7 το απογευμα και τελείωνε στις 2 βράδυ γιατι το 90% του χρόνου δεν συζητούσαν τα θέματα, αλλά τσακώνονταν μεταξύ τους για το ποιός έθιξε ποιον "Ανακαλέστε" "Επι προσωπικου" , ανακαλέστε., μιλαγε ο ενας επιτηδες πανω στον αλλο οταν επαιρνε τον λογο και δεν ακουγόταν κανεις. Νηπιαγωγείο κανονικο.

      Η Στρατιωτική μου εκπαίδευση δεν μου επιτρέπει τέτοια συμπεριφορά (αν δεν σου δοθεί ο λόγος δεν μιλάς), αλλά θα ήθελα να είχα πάρει μια πίτσα και 5 μπύρες και να παρακολουθώ το τσίρκο...

      Αν εισαι αργόσχολος ισως και να εχει πλάκα, αλλα οταν πας κατευθειαν μετα την δουλεια κατάκοπος και σε ξενυχτάνε κατι μπαρμπόνια επειδη τσακωνονται για το ποιός την εχει μεγαλυτερη (την λαική εντολή..) πιστεψε με ειναι βασανιστικό.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: MG3 Hybrid+ 2024

      Λοιπόν, το ειχα για μια εβδομάδα δανεικό απο μια φίλη, εκανα 500 χιλιόμετρα και μέσα στην πόλη και στην εθνική, και οι εντυπώσεις μου ειναι καλύτερες απο αυτες που περίμενα. Είναι τρομερά ευκολοοδήγητο, αισθητα πιό άνετο απο το Yaris Hybrid μου ειδικά σε ανοιχτό δρόμο, ο θόρυβος στην καμπίνα ίδιος με το Yaris (θα ορκιζόμουν οτι έχει cvt αν δεν το ήξερα), η αναρτηση πιο μαλακή (Δεν ειναι για σπορτίφ οδήγηση. Πλεει στις στροφες και προκαλεί ανασφάλεια αν μπείς με μεγάλη ταχύτητα). Δεν εντόπισα πουθενά την ελλειψη ισχύος που λέγανε σε ανηφόρες (ανεβηκα Πεντέλη), απλά ανέβαζε στροφές γύρω στις 5χιλ προφανώς για να φορτίσει την μπαταρία. Η αισθηση ποιότητας στο εσωτερικό είναι καλή αλλά ενα κλίκ κατώτερη (ειναι και θέμα γουστου) απο Toyota, αλλά δεν εντοπισα κανενα τριγμό οσο το έιχα. Τέλος, η οικονομία καυσιμου ήταν πολύ καλή. O γενικός μου μέσος ορος ήταν 5,2 Λιτρα με βαρύ πόδι γιατί το τέσταρα. Αν πας χαλαρά εντός πόλης με Eco και με την αναγεννητική πέδηση στο 2 δεν ξεπερνάει τα 4 - 4,5 λίτρα. Γενικα εμεινα εντυπωσιασμένος, και αν επρεπε σήμερα να αγοράσω αυτοκινητο με 21.500 που κάνει η μεσαία εκδοσή που ειχα και που είναι υπερπληρης σε εξοπλισμό θα το επαιρνα χωρίς δευτερη σκέψη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      και ατυχως παντα ηταν δυσκολα να δημιουργησεις κατι εκτος εαν ησουν 'ειδικων κατηγοριων' γλυφτης/ακολουθος**/φοροκλεφτης**/επιορκος/λαμογιο

      Αυτός ηταν ενας απο τους βασικούς λόγους που εγκατέλειψα το ελευθερο επαγγελμα του λογιστή και έγινα υπαλληλος. Με εκνευριζε απιστευτα η απαιτηση "να κρυψουμε κατι", σε σημειο που διαολόστελνα κόσμο και ειχα χασει το μισό πελατολόγιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και εγώ με τον ΕΦΚΑ και ειδικά αυτό το μπουρδέλο που ακούει στο όνομα ΚΕΑΟ δεν θέλω να ασχολούμαι καθόλου.

      Έχω εκτεθεί μερικές φορές ανεπανόρθωτα σε πελάτες που και τους έχει σιχαθεί η ψυχή μου.

      Έχουν την καραμέλα στο στόμα να πάτε στον λογιστή και δεν έχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο όταν απευθύνεται σε αυτούς ακόμη και για απλά πράγματα.

      Καλά για συνταξιοδοτικά δεν το συζητάμε, κάποτε υπήρχαν και κάποιοι λίγοι υπάλληλοι που ήταν καλοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο, τώρα μόνο σε εργατολογο ή σε όποιους ήρωες λογιστές έχουν πιστοποιηθεί σχετικά για συντάξεις.

      Ναι είναι τραγική η κατάσταση στην μπανανια. Εγω δεν αντεξα να παριστάνω τον ήρωα και να ζω με φαρμακα για το στομάχι. Χαρισα το γραφείο στον συνεργάτη μου και βρήκα δουλειά σε εταιρια. Μειωθηκε το εισοδημα μου γιατί ειχαμε καποιους μεγαλους πελατες, αλλά ξαναβρηκα την ψυχικη μου ηρεμια και τον χρονο να κανω αυτα που γουστάρω.

      Και πολύ καλά έκανες, πολλοί έχουν κάνει το ίδιο τα τελευταία χρόνια, εκτός από τον ιδιωτικό τομέα μπήκαν και στην ΑΑΔΕ αρκετοί όπου εκεί παρά τους χαμηλότερους μισθούς είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα από άδειες και ωράρια.
      Για πίεση δουλειάς δεν το συζητάμε, φίλος, πολύ καλός λογιστής μου είπε πως σε 10-15 εργάσιμες μέρες έβγαλε στο τμήμα εισοδήματος σε ΔΟΥ δουλειά σχεδόν ενός ολόκληρου χρόνου άλλου υπαλλήλου...

      Δεν θα μακροημερεύσει στο Δημόσιο με αυτή την λογική. Πες του να κουλάρει. Εδώ εγώ σε γνωστή μεγάλη εταιρία πήγα και χωρίς να το κάνω επίτηδες αλλά από αδράνεια γιατί είχα μάθει να δουλεύω με τερμα γκαζια για να προλάβω, μου συνέστησαν "ευγενικά" οι συνάδελφοι να ηρεμήσω. Και τώρα είμαι ζεν. Ποτίζω τις γλάστρες στο γραφείο. Είναι ωραία η ζωή του μισθωτού.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @teo-mak said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Για την ηλεκτροκίνηση θα διαβάσουμε κατι;

      Ναι. Ενας λογιστής, ενας κληρονόμος και ενας υδραυλικος πηγαν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο λογιστής πήρε Dolphin Surf, o κληρονόμος Tesla model 3, και ο υδραυλικός Porsche Taycan S

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αλλοι εχουν τα πτυχια, άλλοι παίρνουν τα λεφτα.

      To πτυχίο δεν σημαίνει απαραίτητα και καλύτερο μισθό. Το κάθε επάγγελμα πληρώνει ανάλογα με την προσφορά και ζήτηση.

      Το έχω ξαναγράψει, φίλος μου απόφοιτοσ ΤΕΦΑΑ, παράτησε την δουλειά του σε σχολείο (και απόγευμα γυμναστήριο) και ανέλαβε το "μαγαζί" του πατέρα του ως υδραυλικός (έμαθε δίπλα στον πατέρα του για λίγα χρόνια πριν βγει στην σύνταξη ο άνθρωπος). Δουλευει τις ίδιες ώρες (όλη μέρα και αρκετά ΣΚ) και βγάζει τα 5πλάσια απο πριν.

      Την καλύτερη απόφαση πήρε. Οσα θα εβγαζε εναν ολοκληρο μήνα ως χαμηλομισθος γυμναστής, θα τα βγάζει σε μια-δυο μερες δουλειάς ως υδραυλικός. Αυτό έλεγα και σε ενα φίλο πριν που ηταν στεναχωρημενος γιατί ο γιος του δεν πέρασε στις πανελλαδικές και θελει να παει σε τεχνική σχολή του ΟΑΕΔ, και μου έλεγε μακάρι να ηταν σαν τον δικό σου και του λέω σιγα το πράμα. Για ενα 500ρικο χωρίς ενσημα τον τρέχουν ως ασκούμενο δικηγόρο, και μετά οταν παρει την αδεια ενας Θεός ξέρει αν θα καταφέρει κατι αξιολογο επαγγελματικά. Κανένας τεχνίτης δεν πάει χαμένος αν ειναι καλός στην δουλεια του και ειναι δουλευταρας.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα

      Υ.Γ. Πως σκ@τ@ έσκασε το λάστιχο ρε παιδί μου; Απίστευτο.

      Κανεις δεν ξέρει ουτε θα μαθει ετσι οπως απανθρακωθηκε. Ισως να πάτησε καποια πετρα, ισως η υπερβολική ζέστη λόγω του καύσωνα στην Ισπανία να προκάλεσε διαστολη, ήταν και πάνω στην επιτάχυνση λόγω προσπέρασης με συνέπεια η απότομη απώλεια πρόσφυσης να μην του αφήσε καμία δυνατότητα ελέγχου ή να ήταν πολύ δύσκολο το σώσιμο χωρίς κάποια σοβαρή οδηγική εμπειρία.

      Πάντως , και το έχω ξαναπεί, αυτά τα αυτοκίνητα που βασικά είναι φτιαγμένα για πίστα δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται να οδηγούνται παντού και από άτομα χωρίς κάποια εμπειρια ή αγωνιστικού τύπου άδεια οδήγησης. Δεν μπορεί ο καθένας με ένα απλό δίπλωμα και επειδή έχει τα φράγκα να τα βγάζει σε δημόσιους δρόμους. 700 αλογα σε ενα πανάλαφρο σασί απο ανθρακονηματα, στα χέρια ενός απείρου πιτσιρίκου είναι φονικό όπλο.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo

    Latest posts made by azmo

    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

      @antonn said in Hyundai Inster (2024):

      και λεω εγω δε σας πειραζει που εχει τοσο μιρη ηλιοροφη;

      Δεν με πειράζει γιατι ειναι τόσο άσχημο που ότι και να είχε δεν θα το αγόραζα. Το βλέπω κάθε μέρα εδώ, ναι έχεις χώρους και έξυπνη σχεδίαση, αλλά αυτά τα ατάκτως ερριμμένα φωτα που ειναι λες και ξέχασαν ότι πρέπει να βάλουν φώτα και τα "ψεύτικα" φώτα (αφου έχει κουτάκια που δεν κάνουν τίποτα), δεν χωνεύονται με τίποτα.

      Η αισθητική έχει εξαφανιστεί πλέον, και μιλάω γενικά, για όλες σχεδόν τις μάρκες. Οσο πιό παλιά πάς, τόσο πιο όμορφα είναι τα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Θεωρώ αστείο και μόνο που συζητάτε για το Inster. Ποιος λογικός άνθρωπος θα πάρει αυτόν τον πανάσχημο κουβά με την αστεία αυτονομία;

      Άκομα και άλλα 2 αυτοκίνητα να εχεις, η αυτονομία των 200- 250χλμ είναι αστεία. Πες ότι σου συμβαίνει κατι επείγον και δεν προλαβαίνεις να αλλάξεις αυτοκίνητο. Αν είναι δυνατόν..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      azmo
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @johnny-0 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Ωραία μπίζνα πάντως. Βάζεις ανεμογεννήτριες με το ταμείο ανάκαμψης έχοντας τους συγγενείς σου στην κυβέρνηση, μετά τις πουλάς στους αραβες και τσεπωνεις τα λεφτά.
      Το ουφο που δεν καταλαβαίνει καν τι του έρχεται με τους λογαριασμούς κάθε μήνα, πληρώνει ακόμα και για τις εξαγωγές ρεύματος.

      Έτσι είναι. Πλήρη κάλυψη και άμεση χρηματοδότηση από τα διάφορα "πράσινα" ταμεία για τους ημετέρους, ενώ αν ένας απλός πολίτης θελει να βάλει φωτοβολταϊκά σπίτι του, πρέπει να βγάλει ολο το ποσό από την τσέπη του και μετά να περάσει από ένα δαίδαλο γραφειοκρατίας για να του επιστραφεί ένα μέρος ΑΝ το εγκρίνουν και μετά από ποσό και εγώ δεν ξέρω καιρό.

      Με σοκάρει που υπάρχουν άτομα στο φόρουμ που υπερασπίζονται τέτοιες μαφιόζικες λογικές καρτέλ κρυμμένες πισω απο ενα δήθεν χρηματιστήριο ενέργειας της "επόμενης ημέρας" που ελέγχουν οι ιδιοι οι μαφιόζοι (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει δηλαδή) , την στιγμή που σε όλη την Ευρώπη επικρατεί ορθολογισμός και κρατική ρύθμιση που δεσμεύει τους παροχους σε τουλάχιστον 12 μήνες σταθερές συμβάσεις.
      .

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @ntinaras said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Ο ήλιος και ο άνεμος μπορεί να είναι δωρεάν, αλλά οι ΑΠΕ δεν είναι.

      Εχεις δεί για τι κέρδη μιλάμε; Δισεκατομμύρια. Εχουν ηδη κάνει απόσβεση των επενδυσεων για τις ΑΠΕ και πάνε ΟΛΑ τα λεφτα στην τσεπη τους τωρα. Θές να σου βάλω και ενα 10% κόστος συντήρησης; Και πάλι δουλευουν με 90% κέρδος συσσωρεύοντας υπερκέρδη την στιγμή που το μέσο νοικοκυριό στερείται βασικά πραγματα για να βγάλει τον μήνα. Αυτές οι πρακτικές δεν θυμίζουν Ευρώπη, αλλά Κολομβία. Αν εισαι ευχαριστημένος με αυτό παω πάσο.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      @skg1958 said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      Μπορείς να βρείς παρόχους και να την πλρώνεις λιγότερο από 0,10/kWh

      Σε σοβαρή χώρα που ισχυρίζεται οτι ανήκει στην Ευρώπη, δεν θα επρεπε να ψάχνεις προσφορές και συμβόλαια λιγων μηνών. Θα επρεπε να υπάρχει κράτος και να λεει στον επιχειρηματία που εμπορεύεται ενα ΒΑΣΙΚΟ , ΔΗΜΟΣΙΟ και ΑΝΑΓΚΑΙΟ για την επιβίωση αγαθό, οτι δεν μπορεί να δουλεύει με 100% κέρδος την στιγμή που ο μισθός του μέσου πολίτη δεν φτάνει για να βγάλει ούτε 2 εβδομάδες.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας

      Στο μηδέν (επαναλαμβάνω: ΜΗΔΕΝ) έπεσε το κόστος παραγωγής για τους ηλεκτροπαραγωγούς τον Αύγουστο, λόγω του ανέμου και της ηλιοφάνειας που εκτόξευσε την αποδοση των ΑΠΕ στο 100%, αλλά οι εμείς οι ιθαγενείς στο Ελλάντα συνεχίζουμε ακάθεκτοι να χρυσοπληρώνουμε την κιλοβατώρα στα 0,15 - 0,17 ευρώ/ΚWh.

      Όλα στις τσέπες των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και σου πετάνε μετά σαν καθρεφτάκι προς ιθαγενείς οτι θα φορολογήσουν τα υπερκέρδη τους.... Μην παραλείψετε να τους ξαναψηφίσετε.

      https://www.protothema.gr/economy/article/1680874/energeia-64-apo-ape-kai-thuellodeis-anemoi-erixan-to-reuma-kato-apo-to-miden-to-savvatokuriako/

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
      Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

      Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

      Οριακά είναι.
      Εχει φθηνηνει πολύ τα υλικά, κάνει τσιγκουνιές κλπ.
      Γενικά αν έχεις οδηγήσει ένα έστω αξιοπρεπές ποιοτικά αμάξι στη ζωή σου βρίσκεις την απτή ποιότητα στην κάτω γκάμα της Τογιότα εντελώς γύφτικη.

      Ναι είχα BMW κάποτε, και χαιρόμουν με την απτή ποιότητα των υλικών, αλλά περισσότερο από εμένα χαιρονταν στην αντιπροσωπεία με την απτή ποιότητα του πωπου μου, τον οποίο έπιαναν συχνά γιατί έβγαζε όλων των ειδών τα περίεργα και ακριβά προβλήματα, και όλα μετά την λήξη της εγγύησης, λες και το είχαν σχεδιάσει. Χίλιες φορές σκληρό πλαστικό και τρίξιμο, αλλά αθάνατη κατασκευή, παρά να σκάω διχίλιαρα στο σέρβις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @iceman7 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @azmo said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      Δεν θα έχει χώρο αν βγει σε τέτοια τιμή.
      Δεν το αποκλείω όμως γιατί η Τογιότα έχει ακριβύνει τρελά

      Ναι έχει ακριβύνει αλλά την παίρνει να ζητάει τις αυξήσεις. Που αλλου θα βρεις 11 χρόνια εγγύηση και την νούμερο 1 παγκοσμίως αξιοπιστία. Παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      το aygo x ειναι 3.70 με πισω παραθυρα που δεν ανοιγουν και ελαχιστους χωρους για τους πισω επιβατες. Το inster ειναι ελαχιστα μεγαλυτερο (3.82) με κανονικα πισω παραθυρα και εξαιρετικους χωρους για τους πισω επιβατες. Το μικρο τογιοτα σιγουρα εχει χωρο στην αγορα, ειδικα τωρα που θα ερθει και υβριδικο, αλλα νομιζω οτι τα μικρα ηλεκτρικα δεν τρεμουν απο τον φοβο τους 🙂

      Διάβασα κάπου ότι η βασική έκδοση του Aygo X Hybrid θα ξεκινά απο 20 χιλιάρικα. Αν αληθεύει δεν ξέρω τι χώρο θα έχει στην αγορά όταν με εναμισο χιλιάρικο παραπάνω ανεβαίνεις κατηγορία σε supermini (Yaris) και έχεις αμάξι που μπορούν να καθίσουν ενήλικες πισω , έχει σοβαρό πορτμπαγκάζ και μπορεί να πάει και ταξίδι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      azmo
    • RE: Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.

      @teo-mak said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      @azmo said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      @criuser said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      @azmo said in Προσωποκράτηση για χρέη προς το δημόσιο ή προς τρίτους.:

      Για να στο πω απλά, αν δεν είχε καταργηθεί αυτός ο νόμος, την περίοδο της κρίσης και των μνημονιων μετά το 2010 θα έπρεπε να μπούν στην φυλακή περιπου 5.000.000 Έλληνες, καθώς είχαν κοκκινίσει σχεδόν όλα τα δάνεια, οι ρυθμίσεις και οι πληρωμές ασφαλιστικων ταμείων και εφορίας.

      Ακόμα και σήμερα, πάνω από το 30% των οφειλών πάσης φύσεως είναι ληξιπρόθεσμες.

      Εντελώς ανεδαφικος νόμος για τα Ελληνικά δεδομένα.

      Να θυμίσω ότι επί κυβερνήσεως νδ-πασοκ ίσχυε η προσωποκράτηση για χρέη στο δημόσιο και κυρίως στα ταμεία και κάποιοι έμπλεξαν απλά γιατί τους σταμάτησε η τροχαία...

      Δεν πρέπει να τα ξεχνάμε αυτά εμείς του ιδιωτικού τομέα...

      Δεν εφαρμοστηκε ποτε στην πράξη όμως αυτό και κάνεις, από όσο ξέρω εγώ ως λογιστής τουλάχιστον, δεν μπήκε φυλακή για χρέη. Απλά βεβαιώθηκαν πρόστιμα και έγιναν ρυθμίσεις, και μάλιστα σε περιπτώσεις ευάλωτων νοικοκυριών διαγράφηκαν μέρη των χρεών ως μη εισπρακτέα.

      Το μανίκι ήταν που δεν έδιναν ενημερότητα στους επαγγελματίες ακόμα κι αν χρωσταγαν ένα ευρώ, χωρίς την οποία δεν μπορούσαν να κάνουν βασικά πράγματα.

      Γνωστο μου που ειχε οφειλη στον ενφια λογο μεγαλης ακινητης περιουσιας που περιηλθε στα χερια του μια χαρα τον ετρεχαν στα κρατητηρια.

      Προφανώς δεν είχε καλό λογιστη και καλό δικηγόρο. Κανένας πελάτης μου δεν κατέληξε στην ψειρού, και είχα κάποιους με εξαψήφια και έναν με επταψηφια χρέη 😜

      Στην περίπτωση του φίλου σου, ήταν σίγουρα άσχετος ο λογιστής του, γιατί σε περιπτώσεις μεγάλης ακινητης περιουσιας δεν αφήνεις τα ακίνητα στο αφμ σου αλλά συστήνεις εταιρία διαχείρισης ακινήτων, γλιτώνοντας μεγάλα ποσά φόρου.

      posted in Αντίλογος
      A
      azmo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr