-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Τα επιχειρήματα δεν είναι πανικός, είναι άποψη. Αντιθέτως το να καταπίνετε αμάσητο και να θριαμβολογείτε για ότι πρόκειται να βγάλει η Toyota, χωρίς να το έχετε δει, να έχει δοκιμαστεί, να δείτε πόσο κοστίζει κλπ είναι συμπεριφορά κοπαδιού.
Χωρις διαθεση να υποστηριξω την τογιοτα ή καμια αλλη μιας και ουτε κονομαω αλλα και ουτε την αναγκη μου εχουν, αν μη τι αλλο η ιστορια της εχει αποδειξει τοσα χρονια οτι οταν βγαζει κατι νεο δεν εχει προβληματα, αν αμφισβητεις τα δεδομενα και στηριζεσαι σε δικα σου υποθετικα σεναρια δεκτο, ολοι κουβαλαμε τα κουσουρια μας και μαυτα πορευομαστε.
-
Ποιος θα σταματήσει την Toyota στην Ευρώπη;
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/poios-tha-stamatisei-tin-toyota-stin-eyropi/
-
{MOD} το τοπικό καθαρίστηκε από άσχετα, από εδώ και πέρα, οποίος γράψει off topic θα ξαναμπεί Δευτέρα.
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
{MOD} το τοπικό καθαρίστηκε από άσχετα, από εδώ και πέρα, οποίος γράψει θα ξαναμπεί Δευτέρα.
Είναι πολύ καλή προσφορά αυτή για Παρασκευη μεσημέρι αν φεύγεις τριήμερο στο χωριο και γυρίζεις Κυριακή βραδι. Βιαστείτε πριν λήξει

-
-
-
Το τραπεζάκι έχει κλίση και δεν βολεύει για τίποτα. Ούτε πιατακι με γλυκό του κουταλιού δεν στέκεται
-
Εβάλε ένα τέτοιο τραπεζάκι η λάντσια στο ύψιλον και έφαγε και λογικά κράξιμο, αλλά η τογιότα θα είναι η χαρά της γιαγιάς που θα βάλει εκεί τα σεμεδάκια της...

-
Τα σεμεδάκια ποτέ δεν λερώνονται. Είναι γνωστό αυτό τι γράφετε ναααμ
-
Στο τωρινό century πάντως συνηθίζονται..

-
Έβαλα στο photoshop το corolla concept, με αναφορά την ζάντα των 21ιν, και μου έβγαλε μεταξόνιο 2700 με μήκος 4370, δηλαδή ακριβώς αντίστοιχο μέγεθος με την τρέχουσα hatchback γενιά. Το αυτοκίνητο φαίνεται τεράστιο λόγω του σχεδίου του, αλλά δεν είναι.
-
Toyota: Ετοιμάζει νέο Crossover με «άρωμα» RAV4 - Θα βρεθεί απέναντι σε BMW X4 και Audi Q5 (photos)
Θα βρεθεί λέει απέναντι σε X4 και Q5 Sportback.
Χαχαχα...
Θα βρεθεί, αλλά πώς θα βρεθεί... ;
Μη τυχόν βρεθεί στραπατσαρισμένο, αφού θα έχει φάει τα μούτρα του.
Θα ανοίγει καθόλου ή θα είναι φιμωμένο μη τυχόν και κάψει κάνα μισόλιτρο παραπάνω;
-
Το άρθρο είναι του ποδαριού. Πρόκειται για το Venza, το οποίο σχετίζεται με το Lexus Rx.
-
Για το Century.
Καταρχήν welcome, και άμα γίνει και ξεχωριστή μάρκα να του κάνουμε και ξεχωριστό νήμα.
Δεν ξέρω όμως ποιος θα το αγοράσει, εκτός από τον αυτοκρατορικό οίκο της Ιαπωνίας, μερικά υπουργεία, δημαρχεία και πρεσβείες τους, και κάποιους (λίγους) μουρλούς γιαπωνέζους μεγιστάνες.
Θα μου πεις, καλύτεροι είναι οι Βαγκέουλες ή οι Πεμβεδάκηδες που είναι πίσω από την Μπέντλει ή την ΡοΖΡόις?
Όχι, ίδια φάση είναι.
Αλλά αυτοί πατάνε πάνω σε πανάρχαια ονόματα και ΄κρύβονται΄ πίσω από αυτά. Γιατί μπορεί οι εγγλέζοι πλέον να μην έχουν τεχνογνωσία να σχεδιάσουν και να πιστοποιήσουν ούτε μια πετούγια πόρτας ή ένα μεντεσέ, αλλά έχουν πεντιγκρί. Και τζάμπα διαφήμιση από όλους (σχεδόν) τους βασιλικούς οίκους στον κόζμο, που είναι πελάτες τους.
Και αυτά μετράνε αρκετά, στην πολύ μικρή, αλλά προβεβλημένη αυτή κατηγορία. -
Έχει κάνει το ίδιο πάντως με τη lexus η οποία επίσης ξεκίνησε από το μηδέν. Και όχι απλά πέτυχε...
-
Είναι διαφορετική κλάση. Το ένα είναι premium το άλλο luxury με πολύ περιορισμένο και ιδιαίτερα απαιτητικό target group.
-
@dstou said in TOYOTA FORUM:
Γιατί μπορεί οι εγγλέζοι πλέον να μην έχουν τεχνογνωσία να σχεδιάσουν και να πιστοποιήσουν ούτε μια πετούγια πόρτας
Αν εξαιρέσουμε κινητήρες και κιβώτια (τα οποία δεν ήταν ποτέ τα δυνατά τους σημεία έτσι κι αλλιώς), όλα τα άλλα σχεδιάζονται στην Αγγλία από RR και Bentley.
-
Έχω διαβάσει τεστ σε Μπέντλει, που ο αρθρογράφος είχε φτιάξει λίστα με τα κουμπάκια και τα διακοπτάκια που είχε από Βαγκ, ορισμένα ίδια με Γκόλφ.
Ας εξαιρέσουμε λοιπόν τον κινητήρα και το κιβώτιο. Και όλο το ηλεκτρικό πακέτο, όταν αύριο θα μιλάμε για ηλεκτρικά BEV, καθώς και όλα τα εξαρτήματα τρίτων, όπως λάστιχα, αμορτισέρια, κρύσταλλα, μπαταρία 12Β, ηχοσύστημα, γπς, εσπ, τι μένει?
Πολύ λίγα πράγματα. Δεν είναι σοβαρή τεχνογνωσία αυτή. -
Μένει πλαίσιο, αναρτήσεις, εσωτερικό-ηχομόνωση-άνεση (το πιο σημαντικό σε αυτήν την κατηγορία). Γιατί όσο και να προσπαθούν οι Γερμανοί, το εσωτερικό μιας RR δεν το έχει μια αντίστοιχη Maybach. Σε αυτά οι Άγγλοι είναι άπιαστοι, ειδικά σε αίσθημα grendeur. Δυναστείες Βασιλέων και Λόρδων εμπιστεύονται RR και Bentley, αυτοί ξέρουν. Εξαιρετικά και τα εσωτερικά των Ιταλών (Maserati). αλλά πιο σπορ, λιγότερο «αυτοκρατορικά».
-
Διάκοσμο και ηχομόνωση τους το δίνω αβλεπή. Πλαίσιο? Η ΡοΖΡόις είχε πρακτικά το ίδιο πλαίσιο και κινητήρα για 50 χρόνια. Όταν τους ανέλαβε η Πεμβέ είδαν φως...
TOYOTA FORUM