Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 5
    • Followers 10
    • Topics 11
    • Posts 26745
    • Best 9393
    • Groups 0

    criuser

    @criuser

    19507
    Reputation
    635
    Profile views
    26745
    Posts
    10
    Followers
    5
    Following
    Joined Last Online

    criuser Unfollow Follow

    Best posts made by criuser

    • RE: Honda HR-V 2021

      Εγώ είχα στο παρελθόν φίλους , αντιπροσώπους σε κάθετες , αλλά και πωλητές σε αντιπροσωπείες .

      Το κέρδος του αντιπροσώπου , είναι όντως 200-500 άντε κάτι παραπάνω στα ακριβά αμάξια .

      Αλλά δίνει κανα 50άρι στον πωλητή , ως μπόνους και ποντάρει στο να πάρει άλλα 200 αν πουλήσει δάνειο στον αγοραστή , κάτι από την ασφάλεια κλπ ψιλά , που όμως στο σύνολο μαζεύονται .

      Ολος όμως ο χαμός στο τέλος γίνεται για το μπόνους της χρονιάς . Εκεί τα λεφτά είναι πολλά . Για τις μάρκες της πρώτης δεκάδας , είναι 6ψήφια τα νούμερα που παίρνει ο ντίλερ .

      Πάμε τώρα στους εισαγωγείς .

      Θυμάμαι αρκετά χρόνια πριν που τους υποχρέωναν να βάζουν πάνω στο αμάξι την αξία τσιφ και μετά είχαν κέρδος 24 % επισήμως . Μικτό βέβαια . Μετά έμπαιναν τελωνείο , κέρδος αντιπροσώπου , τα 200-500 που λέγαμε και ΤΤ .

      Δηλαδή αμάξι αξίας τσιφ 15000 , τα 3000 κέρδος τα βάζει ο εισαγωγέας .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Renault Arkana 2019

      Πράγματι .

      Αυτή η αηδία η Χ6 έκανε σχολή . Ακολούθησε ένα Σανγιονγκ και μετά άρχισαν να βγάζουν και οι άλλοι .
      Αν θυμάμαι καλά είχε προηγηθεί το Σανγιόνγκ και το είχαν κράξει , αλλά μετά βγήκε το Χ6 και έπαψαν οι χαχόλοι να το κράζουν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Περιμένουμε και την DS4

      https://www.dsautomobiles.gr/vehicle/ds-4-light/presentation/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Ηρθε λοιπόν και είναι καιρός να το βάλουμε στο Κατασκευαστές και Μοντέλα.

      Οπότε το οδήγησα.

      Χτες το βράδυ σε μικρή αστική διαδρομή, για να το δω και νύχτα και σήμερα σε μεγαλύτερη διαδρομή της μισής ώρας περίπου σε λίγο πιο ανοικτό δρόμο.

      Ας το δούμε αναλυτικά.

      Επειδή ξεκίνησαν και τα τέστ των ΜΜΕ δεν θα σταθώ σε θέματα του αυτοκινήτου, εμφάνιση κλπ, αλλά πως το βλέπω εγώ με τα δικά μου κριτήρια και βέβαια με τον δικό μου σωματότυπο
      .

      Αρχικά το αυτοκίνητο είναι ένα Σουβ, όχι χάτς, όπως τα προηγούμενα.

      Μεγάλο εσωτερικό ύψος, επιτρέπει άνετη πρόσβαση στην θέση του οδηγού που ρυθμίζεται και στο ύψος και ικανοποιητική πρόσβαση, καλύτερη από του 2008 και των χατς για τον συνοδηγό που δεν ρυθμίζεται το κάθισμα καθ΄ ύψος.

      Πίσω χώρους δεν κοιτάω γενικά, γιατί δύσκολα θα κάτσω.

      Φωτεινό αυτοκίνητο, ύψος από το έδαφος 20 εκ, θερμικό χειροκίνητο με 100 άλογα.

      Εχοντας οδηγήσει πριν χρόνια όταν παρουσιάστηκε το C4, αλλά και το Κάκτους και το 5 αιρκρος που είχαν την ανάρτηση με τα διπλά αμορτισέρ, είχα μια περιέργεια και αναμονή πως θα ήταν στο νέο 3.

      Στο Κάκτους ήταν η πρώτη εφαρμογή και ήταν μέτρια με πολύ χαλαρή απόσβεση, στο 5 αιρκρός πριν το φεισλίφτ κάτι απροσδιόριστο, δεν το έχω οδηγήσει πρόσφατα, αλλά στο 4 ήταν πολύ καλή η υλοποίηση. Μου θύμιζε την υδροπνευματική που είχα στην C5, χωρίς να την φτάνει βέβαια.

      Το 3 αιρκρος αυτόματο πετρέλαιο, που οδηγώ τώρα έχει σχετικά σφικτή ανάρτηση και τις ανωμαλίες, κυρίως λακκούβες και κοψίματα στον δρόμο, τα νοιώθεις λίγο, όχι ενοχλητικά, αλλά δεν είσαι σε στρώμα αφρού, όπως με την υδροπνευματική, αν και στο ταξίδι είναι αρκετά άνετο.

      Στο νέο 3 τα διπλά αμορτισέρ δεν τα ένοιωσα. Το αυτοκίνητο ήταν σκληρό για Σιτροέν, με καλή απόσβεση. Αρα η άνεση που λένε δεν υπάρχει. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είναι μικρό αμάξι και έχει μικρό σχετικά μεταξόνιο.

      Προφανώς δεν ενοχλεί αν το συγκρίνεις με άλλες σχολές της κατηγορίας του, εκεί θα το πουν ίσως και άνετο, αλλά για τα στάνταρ της Σιτροέν, δεν είναι.

      Κάτι ανάλογο θα έλεγα και για τα καθίσματα αφρού.

      Θέλεις χρόνο να τα συνηθίσεις και να αισθανθείς κάτι διαφορετικό, δεν τον είχα.

      Η κεντρική κονσόλα έχει ένα σχήμα που φαρδαίνει όσο ανεβαίνει προς τα πάνω, με αποτέλσμα εγώ που οδηγώ με ανοικτά γόνατα και ακούμπαγα εκεί την γάμπα να με ενοχλεί λίγο. Το συνηθίζεις όμως σχετικά γρήγορα.

      Τέλος το αυτοκίνητο είναι χαμηλής τιμής για τον όγκο του και τον εξοπλισμό του και προφανώς έχουν γίνει οικονομίες.

      Αυτό φαίνεται στις πλευρικές ταπετσαρίες , στα υφάσματα στο ταμπλώ και στα σκληρά πλαστικά.

      Δεν είναι ενοχλητικά, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε.

      Τελευταίο που ίσως δεν απασχολεί πολλούς, ο μεσαίος καθρέπτης είναι σε σημείο που μου κόβει την ορατότητα του πάνω μέρους του τζαμιού πίσω από αυτόν, δηλαδή είναι χαμηλότερα από το αιρκρός.

      Ενα κοντύτερο άτομο, μπορεί να μην έχει τέτοιο πρόβλημα.

      Οι πόρτες κλείνουν καλά, αλλά μου φάνηκε σκληρό το άνοιγμα στις χειρολαβές.

      Θεωρώ ότι το αμάξι είναι πιθανό να έχει και κάποια προβλήματα νεότητας.

      Πάμε τώρα στα υπόλοιπα. Οι χώροι του για το μέγεθος του είναι εξαιρετικοί. Μία κατηγορία πάνω τουλάχιστον από το Γιάρις Κρος που είναι ο ανταγωνιστής του, ενώ μάλλον έχει καλύτερους και από το Τ-κρος.

      Η οθόνη που είναι το head up display, είναι πολύ καλή και την ημέρα και την νύχτα. Το 60 % της οθόνης όπως κοιτάμε από αριστερά, έχει τον δείκτη της βενζίνης και το ψηφιακό ταχύμετρο και κάποια λαμπάκια και δείκτες και το υπόλοιπο προς τα δεξιά είναι ουσιαστικά 5 επιλογές, που αλλάζουν από το κουμπί στον μοχλό των καθαριστήρων και δείχνουν από θερμοκρασία νερού, μέχρι χιλιομετρητές και υπολογιστές ταξιδιου και καταναλώσεις.

      Εύκολα και ευανάγνωστα.

      Η μεσαία οθόνη των 10,25 ιντσών είναι επίσης πολύ καλή.
      Με το που ζήτησα να βρει το κινητό μου, το βρήκε αμέσως και συνδέθηκα με ασύρματο android auto καί είχα όλες τις παροχές και ασύρματη φόρτιση.

      Ο ήχος του ραδιοφώνου είναι καλός, πολύ καλύτερος από του αιρκρος, όπως και η πίσω κάμερα που έχει πολύ καλή ανάλυση.

      Το μοτεράκι του, κινεί άνετα το αυτοκίνητο και το κιβώτιο είναι μαλακό. Εγώ έτσι και αλλιώς δεν είχα ποτέ θέμα με τα γαλλικά κιβώτια, μια χαρά μου φαίνονταν.

      Χρειάστηκε να πατήσω απότομο φρένο σε ένα κιτρίνισμα φαναριού και παρ΄ ότι έχει η βενζίνη ταμπούρα πίσω, το αυτοκίνητο είχε πολύ καλό φρενάρισμα, ανάλογο ενός Σιτροέν.

      Στον δρόμο κινείσαι με άνεση το τιμονάκι πολύ βολικό σαν σχήμα και εύχρηστο, δεν νομίζω ότι θα προβληματίσει κανένα σε κάποιο ταξίδι.

      Στους δρόμους της πόλης δεν μπορείς να δεις ταξίδεμα, οπότε έχω τον ενδοιασμό της ανάρτησης και των καθισμάτων, ενώ και η ηχομόνωση δεν ήταν ιδιαίτερη, όταν ανέβηκαν οι ταχύτητες.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που έχουν γίνει οικονομίες σε κάποια σημεία, όπως σε σημεία της ταπετσαρίας, στην ηχομόνωση, ενώ τα δύο πλεονεκτήματα που λέει για την άνεση με τα διπλά αμορτισέρ και τα καθίσματα, κρίνοντας πάντα με την παράδοση της Σιτροέν, όχι ενός φόλκς, δεν τα διαπίστωσα.

      Από την άλλη έχει πολύ καλό εξοπλισμό, πολύ καλούς χώρους, καλό κινητήρα και κιβώτιο και στα λεφτά του των 19990 που κάνει μπορεί να είναι μία καλή επιλογή.

      Αν τελικά σε ένα ταξίδι βρώ τα στοιχεία άνεσης που πρέπει να έχει ένα Σιτροέν, θα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.

      Περιμένω να δω και το νέο Αιρκρος από κοντά.

      Εδώ θεωρώ ότι η τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην αγορά έχει κάποια λάθη.

      Στην Γαλλία το θερμικό κάνει 14990 η βασική YOU, αν και σήμερα που μπήκα, δεν την είδα να υπάρχει. Η PLUS 17500 και η MAX 19200. Σε εμάς έχουμε με την έκπτωση 16800 - 18900 και 19900 με αποτέλεσμα όλοι οι έμποροι να έχουν παραγγείλει την ΜΑΧ, αφού για 1000 ευρώ δεν θα αγόραζε κανείς την μεσαία.

      Το υβριδικό έχει στην Γαλλία 20200 και 21900, σε εμάς 21900 και 22900.

      Αντίθετα στο 3 αιρκρος οι τιμές Γαλλίας για το θερμικό που βγαίνει σε βασική και μεσαία, είναι 19400 και 21500, εδώ με την έκπτωση 18900 και 21400, στα υβριδικά που βγαίνουν σε μεσαία και πλούσια, είναι εκεί 25500 και 27600 και εδώ με την έκπτωση 24600 και 26900.

      Με τις τιμές αυτές το Αιρκρος θα έχει προβάδισμα προτίμησης σε σχέση με το 3, γιατί διαφορές της τάξης των 2-2500, ίσως να μην είναι πολύ σημαντικές για πολλούς

      Αν τελικά καταργηθεί η βασική στο 3, θεωρώ ότι μία μείωση της τιμής κατά 1000 ευρώ στις υπόλοιπες εκδόσεις, θα είναι απαραίτητη και τότε θα είναι το όλο πακέτο εξαιρετική επιλογή.

      Η πλούσια έκδοση που έχουν όλοι και έχει και στάνταρ διχρωμία, ξεκινάει σε άσπρο με μαύρη οροφή, τελική τιμή με το κλειδί στα 20100. Στα 19100 θα ήταν τέλειο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

      Μια και εγώ δεν πάω εκτός δρόμου, δεν μπορώ να βάλω το ταξιδιωτικό εκεί που τα βάζει ο φίλος με το Κασκάι που μας δείχνει τις κρυμμένες ομορφιές της πατρίδας μας.

      Το έβαλα λοιπόν στα Περί Αυτοκίνησης.

      Επ΄ ευκαιρία της συνταξιοδότησης μου, κάναμε και την ετήσια εκδρομούλα μας οι παλαιοί συμφοιτητές.

      Ο ένας ο Χαλκιδέος δεν μπορούσε, οι δύο είναι στην Θεσσαλονίκη και πήγαμε εγώ και ο Γιαννιώτης και τους είδαμε.

      Επειδή η Θεσσαλονίκη αποδείχθηκε δύσκολη για την εύρεση ξενοδοχείου που θα είχε και πάρκινγκ και το κόστος ανέβαινε, μια και εμείς θέλαμε να κάνουμε και την βόλτα μας στην Κεντρική Μακεδονία, αποφασίσαμε να μείνουμε στο Κιλκίς στο ξενοδοχείο Habitat, ένα νέο ξενοδοχείο που στα 88 ευρώ με πρωινό το δίκλινο μεγάλου δωματίου, ήταν μια χαρά. Το πάρκινγκ εύκολο στην πόλη γύρω από το ξενοδοχείο.

      77b76af7-fffb-4c73-addf-1fe212c06e8a-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-59-599.jpg

      Φτάσαμε την Παρασκευή το μεσημέρι και το απόγευμα βγήκαμε βόλτα στο Κιλκίς όπου καταλήξαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο, με πολύ καλό και σε καλές τιμές φαγητό.

      Το Σάββατο ξεκινήσαμε το δρομολόγιο βόρεια και ανατολικά περνώντας πρώτα από την Δοϊράνη.

      Περπάτημα στην αποβάθρα, επίσκεψη στο μουσείο της λίμνης και βόλτα μέχρι το τελωνείο και από τον παράπλευρο δρόμο μέχρι την γραμμή των συνόρων.

      Ωραίος και ο παλαιός σιδηροδρομικός σταθμός, μια και σήμερα το τρένο παρακάμπτει το χωριό.

      035fdabf-5444-4ab2-962e-7473fcf11280-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-59-585.jpg

      526024b8-6784-47b8-9aa0-3420098a4dc8-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-988.jpg

      4bfd86bc-c57b-413c-8dfb-f9c146f8e809-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-975.jpg

      ff55cdbb-7b4e-4d7e-8576-657360005d4b-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-173.jpg

      Μετά την Δοϊράνη ανεβήκαμε στην γραφική Ανω Πορόϊα και κατεβήκαμε στην βόρεια πλευρά της λίμνης Κερκίνης.

      c8db4291-2ddf-4b9e-9618-9e44e238c7fd-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-150.jpg

      71e95bad-0c56-471e-b640-17934d01c180-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-134.jpg

      To πρόγραμμα είχε επίσκεψη στο Ρούπελ, αλλά όταν φτάσαμε, μάθαμε ότι 12.30 γίνεται η τελευταία ξενάγηση και είμαστε μια ώρα αργότερα, έτσι πήγαμε στο Αγκιστρο στα σύνορα με την Βουλγαρία που υπάρχει ένα παλιό Βυζαντινό λουτρό.

      Προχωρήσαμε στις Σέρρες που δεν είχαμε πάει ποτέ και έχει μια ωραία πλατεία, όπου φάγαμε και κατόπιν πήγαμε στον Λιθότοπο που είναι η νότια πλευρά της Κερκίνης και το φράγμα για τον απογευματινό καφέ.

      4b73cd83-a4b9-4b6a-8a44-0085331a863d-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-983.jpg

      Συνολικά 280 χλμ γυρίσαμε αργά το απόγευμα στο Κιλκίς όπου το βράδυ ανεβήκαμε στον λόφο που έχει ένα συμπαθητικό μαγαζί με ωραία θέα.

      Την Κυριακή η ημέρα είχε Θεσσαλονίκη και επίσκεψη σε κάποια μέρη που είτε δεν είχα πάει στο παρελθόν, είτε είναι καινούργια.

      Αγία Σοφία και Ροτόντα και χρήση του μετρό, επίσκεψη στον σταθμό Βενιζέλου και στην αγορά Μοδιάνο που είχε ξαναφτιαχτεί βόλτα στην πόλη, φαγητό στα λαδάδικα και με τους ντόπιους φίλους καφέ στην Αρετσού σε ένα μεγάλο παραλιακό μαγαζί.

      84ee618a-fd33-434f-96a5-6211fe30f788-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-860.jpg

      c74c771e-fe94-4a5a-9b5f-48900856d899-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-842.jpg

      59ef9b8f-5f42-41d7-adff-e9eff37a6e43-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-825.jpg

      4c2f5f5d-0250-46cf-b741-8b7a66b1a9df-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-809.jpg

      Επιστρέψαμε στο Κιλκίς ο ωραίος καιρός άρχισε να χαλάει από το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη και έτσι το πρωί της Δευτέρας είχαμε χιόνι στο Κιλκίς, όχι πολύ αλλά στα αυτοκίνητα χρειάστηκε καθαρισμός.

      51955670-608e-4ef8-9ae4-5541f8f2cc7a-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-773.jpg

      Η Δευτέρα είχε δυτικό δρομολόγιο, όπου όμως ο Γιαννιώτης φίλος θα έπαιρνε και το αυτοκίνητο του μια και θα συνέχιζε για Γιάννενα, ενώ εμείς θα γυρίζαμε στο ξενοδοχείο για να κατέβουμε χτες στην Αθήνα.

      Η διαδρομή ξεκίνησε από την Γουμένισσα, όπου είδαμε κάποια κτίρια και εκκλησίες, συνέχισε στα Λουτρά Πόζαρ

      695e39b1-57e1-4ad8-a935-5110a346e8f7-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-704.jpg

      fe040b07-a55e-4a63-ae6d-696d78566d09-ποζαρ.jpg

      και κατέληξε στον Παλαιό Αγιο Αθανάσιο, που βέβαια για Δευτέρα ήταν άδειο σκηνικό και ελάχιστα μαγαζιά ανοικτά και αρκετό κρύο, όπου μετά από το φαγητό μας άρχισε το ταξίδι της επιστροφής.

      7cffefcf-1186-4782-af0b-675e279b96f6-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-671.jpg

      Οδήγησα συνολικά 1800 χλμ ωραία ήταν, πήγα σε μέρη που δεν είχα πάει, ευτυχώς το ντηζελάκι αποδείχτηκε οικονομικό, αφού η μέση κατανάλωση ήταν 5,7 λίτρα στα 100 με οδήγηση όρια + 20 και το πετρελαιάκι κάθε μέρα ήταν και φτηνότερο, ενώ έβαζα σε εταιρικό πρατήριο στο Κιλκίς.

      Εύχομαι καλές βόλτες σε όλους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 3008 2016

      b7f49835-50c5-41d9-aba4-f19f4e9b99ad-image.png

      3d239781-5250-458f-bb57-d392727e97ba-image.png

      Ηρθε, πινακίδες από εβδομάδα.

      Γενικά έρχονται αρκετά 3008 μέχρι τον Μάρτιο, μετά δεν δείχνει.

      Προφανώς μετά θα έχουμε τον μούφα-υβριδικό με το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη, ενώ δεν ξέρουμε αν θα συνεχιστούν τα ντίζελ, μέχρι να έλθει το καινούργιο, αρχές του 24 που σίγουρα δεν θα έχει ντίζελ.

      Επίσης τιμές πιθανόν να ανέβουν και έτσι για τους λάτρεις του ντίζελ, η επιλογή της γρήγορης παραλαβής, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις των τιμών, ήταν πρακτικά μονόδρομος.

      Η αύξηση των χλμ της 5ετούς εγγύησης στα 100000 έχει 220 κόστος που θα το πληρώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Δεν ξέρω τι καδένα έχει. Με το αντμπλού θα δείξει. Εκανα την επέκταση στα 100000 χλμ της εγγύησης.

      Παρέλαβα σήμερα...

      44b8285d-75b2-41ad-9fb0-59ce5e469746-image.png

      988c4b75-4848-41f5-a548-e30919f946d3-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Honda HR-V 2021

      Μεταξόνιο έχει 2611 . Το 3 αιρκρός έχει 2605 . Που την είδατε την Γ κατηγορία ?

      Ενα κλασσικό ακριβό Χόντα είναι . Ελάχιστα θα πουλήσει για πολλούς λόγους . Γιατί έχει τον αντιπρόσωπο που έχει , γιατί είναι μικρό για τα λεφτά του και γιατί δεν έχει μεγάλο κοινό η μάρκα .

      Η αγορά πάνω από τα 30000 δεν είναι αγορά για πολύ κόσμο και αυτοί που είναι σε αυτή την αγορά έχουν πολλές επιλογές .

      Υπάρχουν τα φορτωμένα C κατηγορίες και ξεκινάνε και τα πρίμιουμ .

      Ο άλλος παίρνει με 36000 GLA 200 . Γιατί να πάρει ένα HRV 2-3000 λιγότερο ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Εμείς εδώ δεν είμαστε εκπρόσωποι συνεργείων, ή άλλων ειδών αυτοκινήτου, ούτε πωλητές, ή μηχανικοί αυτοκινήτων.

      Είμαστε κάτοχοι, λέμε τις απόψεις μας, κάνουμε και την πλάκα μας και βοηθάμε όπως μπορούμε τον καθένα και βέβαια έχουμε τις διαφωνίες μας.

      Το ότι αυτή την στιγμή και οι δύο κινητήρες του γκρούπ έχουν προβλήματα είναι δεδομένο και καλό είναι οι καταναλωτές να ζητάνε αυτά που πρέπει και να υπερασπίζονται τα δικαιωματά τους σαν καταναλωτές και αγοραστές, όπως οι εταιρείες τα υπερασπίζονται ως πωλητές.

      Προφανώς πολλά προβλήματα έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς όλες οι εταιρείες, αφού τα βγάζουν γρήγορα τα μοντέλα για να προλάβουν την αγορά, ενώ στο εξωτερικό δεν τα κρατάνε τόσο πολύ όσο εμείς τα αμάξια και τα προβλήματα φαίνονται λιγότερο.

      Αν νομίζεις ότι εδώ είναι τεχνικό γραφείο, που θα σου έδινε πληροφορίες για το πρόβλημα σου, προφανώς κάνεις λάθος.

      Είναι φόρουμ. Και το φόρουμ σημαίνει κουβέντα και διάλογο.

      Αν όλοι εμφανιζόμαστε για να πούμε το πρόβλημα μας, να πάρουμε την απάντηση και να την κάνουμε δεν θα ήταν φόρουμ.

      Θα ήταν τζάμπα βοήθεια.

      Επίσης δεν είναι επιστημονικό και επαγγελματικό φόρουμ όπου διάφοροι επιστήμονες και επαγγελματίες συζητάνε και βοηθάει ο ένας τον άλλον, αν όμως δεν είσαι στο συνάφι τους, έχεις περιορισμένη ή και μηδενική πρόσβαση σε αυτό.

      Δες το αλλιώς λοιπόν, στο λέω και εγώ σαν κάτοχος και φίλος των γαλλικών αυτοκινήτων.

      Κυνήγησε να βρεις λύση στο πρόβλημα σου, πληρώνοντας τα ελάχιστα έως και καθόλου, ειδικά από την στιγμή που είχες τόσο πρόσφατα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο.

      Οταν το πάρεις πίσω φτιαγμένο συνέχισε να το χαίρεσαι γιατί είναι ένα καλό αμάξι.

      Αυτά εντελώς φιλικά, χωρίς παρεξήγηση πιστεύω, αφού δεν σου κάνω κριτική, ή σε δασκαλεύω, απλά σου εξηγώ πως λειτουργούμε εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Στην Ελλάδα τα πράγματα θα είναι αλλιώς . Ετσι και αλλιώς δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κατηγορία αυτή.

      Θα παίξει ίσως το λήζινγκ , αφού ο κόσμος προτιμά σουβ .

      Εγώ πιστεύω ότι θα παίξουν μπάλα τα άκρα μόνο . Δηλαδή το νέο C4 που από ότι μαθαίνω πάει καλά στις παραγγελίες εδώ , αλλά και έξω και το DS4 που κάνει λίγο κροσόβερ και πουλάει πολυτέλεια . Αστρα και 308 , δεν τα βλέπω να πηγαίνουν κάπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser

    Latest posts made by criuser

    • RE: Διακοπές 2025

      @georgemit said in Διακοπές 2025:

      Καταλαβαίνω το χιουμοριστικό του μηνύματος αλλά πολύ πιθανόν οι διακοπές στο εξωτερικό να είναι φθηνότερες των διακοπών της Ελλάδας του Κούλη.

      Κάποτε ίσχυε, τώρα δεν νομίζω με κάτι τιμές που είδα σε ταξίδι φίλων.

      Αεροπορικά παντού και ακτοπλοϊκά σε Ελλάδα - Ιταλία έχουν διπλάσιες τιμές από ότι πριν 20 χρόνια.

      Μόνο ταξίδι με την Βαλκανική οδό, αλλά θέλεις χρόνο πολύ.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Διακοπές 2025

      από εκεί που δεν μπορείτε να πάτε μια εβδομάδα διακοπές στην Ελλάδα, μου κάνετε σχέδια για διακοπές στην Ασία και σε άλλα μακρινά μέρη...

      Αυτά βλέπει ο Κούλης και λέει στον Χατζηδάκη να μας πηδήξει.

      Αυτά βλέπει και ο Πήλιου και του ξεφεύγουν άναρθρες κραυγές και Α και ΟΥ και ΒΖΙΙΝΝΝ

      Αυτά βλέπει και ο Λαπ και μιλάει για κληρονόμους που γλύτωσαν και τις δέσμες...😊

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Επιβεβλημένη η αγορά νέου/μεταχειρισμένου αυτοκινήτου

      Είναι η προπαγάνδα που κάνει ο Λαπ για τα Σουζούκι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Υπάρχει είδηση σήμερα ότι η Κομισιόν θα βγάλει στην διαβούλευση νομοσχέδιο για την κατοικία...

      https://www.capital.gr/diethni/3932492/komision-gia-stegastiki-krisi-se-dimosia-diabouleusi-to-proto-europaiko-sxedio-prositis-katoikias/

      Βέβαια επειδή εκεί στις Βρυξέλλες οι ξύστες έχουν τρυπήσει το ταβάνι στο ξύσιμο και έχουν μάθει να ζουν στην πλάτη μας, λογικά πάλι ανοησίες θα γράψουν, αλλά αυτό που κάνει την αναμονή διαφορετική, είναι η κουλτούρα έξω που ο ιδιοκτήτης προστατεύεται και όχι ο ενοικιαστής.

      Για τον ενοικιαστή ισχύουν απαράβατοι κανόνες.

      Πρέπει το ενοίκιο να μην περνάει το 30 % του εισοδήματος του.

      Πρέπει να αποδείξει ότι μπορεί να πληρώνει το ενοίκιο με τα έσοδα του.

      Πρέπει να το παραδώσει όταν τελειώσει το συμβόλαιο στην ώρα του και όπως το παρέλαβε, ή με συνήθεις φθορές ανάλογα με το συμβόλαιο του.

      Αυτή η κουλτούρα εξασφαλίζει τις πληρωμές και δεν αφήνει αυτά που λέει ότι θα συμβούν ο φιβεργκ με "συλλογικότητες" του πρωκτού και τάγματα εφόδου ρουβίκωνα και άλλων γραφικών.

      Εδώ θυμόμαστε ότι υπήρχε σύλλογος κακοπληρωτών των δανείων του ΟΕΚ.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Δεν θα μπω σε αρλουμπολογίες για να σωθεί το πασοκ και τα εγκλήματα του.

      Είναι γνωστά και τα ξέρουν όλοι.

      Εδώ μιλάμε τι δεν έγινε και γιατί έχουμε το κυκλοφοριακό πρόβλημα και τι πρέπει να γίνει.

      Και λέμε ότι έχουν όλα ειπωθεί εδώ και δεκαετίες, απλά όταν είχαμε λεφτά τα έφαγαν οι γνωστοί εδώ και δεκαετίες και τώρα δεν υπάρχουν λεφτά.

      Απλά πράγματα. Μην το κουράζουμε άλλο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      criuser
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Είπαμε για τα γήπεδα έχουν φάει κράξιμο από τις Ολυμπιακές επιτροπές της Βαρκελώνης και αυτών που ακολούθησαν.

      Ακόμα και οι Κινέζοι, έκαναν λυόμενα γήπεδα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      criuser
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Ανοησίες ασχέτων με μηδενική γνώση του θέματος....

      Οπότε δεν συζητάμε όταν ο άσχετος νομίζει ότι τα ξέρει όλα...

      Τον αφήνουμε στην πλάνη του.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Διακοπές 2025

      @a-d-p said in Διακοπές 2025:

      @piliourits said in Διακοπές 2025:

      https://www.protothema.gr/economy/article/1668743/eurostat-shedon-oi-misoi-ellines-den-boroun-na-adexoun-oikonomika-mia-evdomada-diakopon/AMP/

      Εμένα μου φαίνεται παράξενο που μπορούν οι άλλοι μισοί 😁😁🤭

      Υπερβολές...

      Η Ελλάδα έχει την δυνατότητα οικονομικών διακοπών στην ηπειρωτική Ελλάδα.

      Προφανώς όχι σε νησιά αφού το μεταφορικό κόστος μπορεί να καλύπτει από την μισή έως ολόκληρη της διαμονή της εβδομάδας.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Το πρόγραμμα της στέγασης είναι φτιαγμένο από ηλίθιους και απευθύνεται σε ηλίθιους και αγράμματους.

      Τα λεφτά της αναβάθμισης και πολλά είναι και νομικά και πολεοδομικά θέματα υπάρχουν και είναι σε περιοχές που δεν είναι ελκυστικές για τον κόσμο.

      Αν ήταν ελκυστικές θα τα έκαναν μόνοι τους οι ιδιοκτήτες δεν θα περίμεναν τους ηλίθιους ανεπάγγελτους των κομμάτων.

      Η ίδια η νομοθεσία δημιουργεί αξεπέραστα προβλήματα στους ιδιοκτήτες, ενώ η αδυναμία της εξασφάλισης της καταβολής του ενοικίου από τους αγοραστές, όπως και το γεγονός ότι δεν υπάρχει τιμωρία για τους ενοικιαστές που δεν πληρώνουν τα ενοίκια, δημιουργούν το πρόβλημα.

      Φίλου διαμέρισμα στην Κυψέλη είχε ενοικιαστή που εδώ και 2 χρόνια σταμάτησε να πληρώνει, μιλάμε για τριάρι ρετιρέ με ενοίκιο 430 ευρώ, μετά από 15 μήνες έφυγε χωρίς να πει τίποτα και δεν γύρισε το κλειδί και τώρα πρέπει να γίνει διαδικασία δικαστηρίου, για να μπορέσει ο ιδιοκτήτης να μπει μέσα στην περιουσία του, αλλιώς μπορει ο μπαταχτζής ενοικιαστής να του πει ότι είχε μέσα 1 εκ ευρώ και το πήρε...😊

      Τα χαμένα ενοίκια θέλει διαδικασία για να μην τα χρεωθεί στην εφορία, οπότε αποφάσισε να μην το ξανανοικιάσει και να το πουλήσει.

      Ο ίδιος πριν 45 χρόνια που σπούδαζε στην Ιταλία, σε συγκατοίκηση με άλλους 2 στο τριάρι που έμεναν, πάγια πρακτική αυτή και στην Ελλάδα, όταν καθυστέρησε το συνάλλαγμα και δεν είχαν λεφτά για το ενοίκιο για 8 μέρες από την αρχή του μήνα, τους κάλεσε ο δικηγόρος, ο οποίος διαχειριζόταν το ακίνητο, τους ρώτησε γιατί δεν έβαλαν το ενοίκιο και επειδή είχε έλθει η ειδοποίηση για το συνάλλαγμα του είπαν ότι θα το έβαζαν την επόμενη μέρα.

      Το μόνο που τους είπε ο δικηγόρος είναι ότι την επόμενη φορά θα τους χρεώσει και δικηγορική αμοιβή.

      Εδώ λοιπόν κλασσικά οι σοσιαλΗστές θέλουν να κάνουν κοινωνική πολιτική με τα λεφτά των άλλων, όταν σε όλες τις χώρες του κόσμου, προστατεύεται ο ιδιοκτήτης από κακούς ενοικιαστές και φθορές και κακόβουλες ενέργειες, οπότε είναι ελκυστικό για τον ιδιοκτήτη να το συντηρεί και να το νοικιάζει.

      Εδώ σε ωθεί σε κακή συντήρηση, αρπαχτές, γιατί ξέρεις ότι δεν θα έχεις καμία προστασία, αν δεν σε πληρώσει και σου το σπάσει φεύγοντας.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Τα γήπεδα στο ΟΑΚΑ να πεις ότι είναι μέρος του συγκροτήματος και έχουν μία λογική.

      Αλλά δεν έχουμε στάδιο για στίβο στην Αθήνα, πέραν του ΟΑΚΑ που είναι τεράστιο για αυτόν τον σκοπό, ενώ έχουμε γήπεδα μπαντμιντγκτον, κρίκετ και διάφορα άλλα αθλήματα μηδενικής αποδοχής από το κοινό, τα οποία έγιναν με μπετόν.

      Αυτά τα λεφτά λοιπόν, ήταν σκάνδαλο ΠΑΣΟΚ και είναι καταγεγραμμένο από πολλούς από εκείνη την εποχή.

      Επίσης από την εποχή του σχεδιασμού της Αττικής Οδού, επειδή στον κόμβο Μεταμόρφωσης που συνδέεται με τον Ε-75/Α1, ο χώρος δεν ήταν επαρκής για σύνδεση αυτοκινητοδρόμων, αλλά και το γεγονός ότι οι προβλέψεις για μεγαλύτερη κυκλοφορία, οι οποίες επαληθεύτηκαν πλήρως, θα ήταν μεταξύ Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης, είχαν από τότε προταθεί 2 πράγματα.

      Το ένα ήταν το ενιαίο διόδιο, γιατί χωρίς αυτό, στο παραπάνω τμήμα, θα είχαμε ακόμα μεγαλύτερο πήξιμο και αυτό έγινε, αλλά και η άμεση κατασκευή της προέκτασης Λ. Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη, όπου θα υπήρχε παράκαμψη του δύσκολου τμήματος Πλακεντίας - Μεταμόρφωση, από τους κατοίκους της περιοχής αυτής, αλλά και περιοχών του κέντρου της πόλης.

      Το γεγονός ότι 24 χρόνια μετά την πρώτη λειτουργία της Α.Ο. αυτό δεν έχει γίνει, μας οδηγεί στα καθημερινά πηξήματα.

      Επίσης υπήρχε και η πρόταση σε γρήγορο κομμάτι της σύνδεσης της Περιφερειακής Αιγάλεω με την λεωφόρο Σχιστού, που σε συνδυασμό με τις γέφυρες και τα τούνελ στην Δραπετσώνα, σε βγάζουν μέσα στο λιμάνι του Πειραιά εύκολα.

      Ούτε προχώρησε η επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού, ούτε αυτή της Παλλήνης - Ραφήνας, ούτε βέβαια το Ελευσίνα - Οινόφυτα/Θήβα, ώστε να υπάρχει δυνατότητα πλήρους παράκαμψης της ευρύτερης πρωτεύουσας.

      Οπότε ο δακτύλιος Λιμάνι Πειραιά - Λ. Σχιστού - Περιφερειακή Αιγάλεω - Αττική Οδός - Περιφερειακή Υμηττού - Σήραγγα Καρέα - Ηλιούπολης - Λ. Βουλιαγμένης - Ελληνικό - Παραλιακή - Λιμάνι Πειραιά, δεν λειτούργησε ποτέ.

      Αυτά τα έφαγε η κρίση.

      Αν δεν γίνουν δεν γίνεται τίποτα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      criuser
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr