Εγώ είχα στο παρελθόν φίλους , αντιπροσώπους σε κάθετες , αλλά και πωλητές σε αντιπροσωπείες .
Το κέρδος του αντιπροσώπου , είναι όντως 200-500 άντε κάτι παραπάνω στα ακριβά αμάξια .
Αλλά δίνει κανα 50άρι στον πωλητή , ως μπόνους και ποντάρει στο να πάρει άλλα 200 αν πουλήσει δάνειο στον αγοραστή , κάτι από την ασφάλεια κλπ ψιλά , που όμως στο σύνολο μαζεύονται .
Ολος όμως ο χαμός στο τέλος γίνεται για το μπόνους της χρονιάς . Εκεί τα λεφτά είναι πολλά . Για τις μάρκες της πρώτης δεκάδας , είναι 6ψήφια τα νούμερα που παίρνει ο ντίλερ .
Πάμε τώρα στους εισαγωγείς .
Θυμάμαι αρκετά χρόνια πριν που τους υποχρέωναν να βάζουν πάνω στο αμάξι την αξία τσιφ και μετά είχαν κέρδος 24 % επισήμως . Μικτό βέβαια . Μετά έμπαιναν τελωνείο , κέρδος αντιπροσώπου , τα 200-500 που λέγαμε και ΤΤ .
Δηλαδή αμάξι αξίας τσιφ 15000 , τα 3000 κέρδος τα βάζει ο εισαγωγέας .