Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 5
    • Followers 10
    • Topics 11
    • Posts 27582
    • Best 9868
    • Groups 0

    Best posts made by criuser

    • RE: Honda HR-V 2021

      Εγώ είχα στο παρελθόν φίλους , αντιπροσώπους σε κάθετες , αλλά και πωλητές σε αντιπροσωπείες .

      Το κέρδος του αντιπροσώπου , είναι όντως 200-500 άντε κάτι παραπάνω στα ακριβά αμάξια .

      Αλλά δίνει κανα 50άρι στον πωλητή , ως μπόνους και ποντάρει στο να πάρει άλλα 200 αν πουλήσει δάνειο στον αγοραστή , κάτι από την ασφάλεια κλπ ψιλά , που όμως στο σύνολο μαζεύονται .

      Ολος όμως ο χαμός στο τέλος γίνεται για το μπόνους της χρονιάς . Εκεί τα λεφτά είναι πολλά . Για τις μάρκες της πρώτης δεκάδας , είναι 6ψήφια τα νούμερα που παίρνει ο ντίλερ .

      Πάμε τώρα στους εισαγωγείς .

      Θυμάμαι αρκετά χρόνια πριν που τους υποχρέωναν να βάζουν πάνω στο αμάξι την αξία τσιφ και μετά είχαν κέρδος 24 % επισήμως . Μικτό βέβαια . Μετά έμπαιναν τελωνείο , κέρδος αντιπροσώπου , τα 200-500 που λέγαμε και ΤΤ .

      Δηλαδή αμάξι αξίας τσιφ 15000 , τα 3000 κέρδος τα βάζει ο εισαγωγέας .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Renault Arkana 2019

      Πράγματι .

      Αυτή η αηδία η Χ6 έκανε σχολή . Ακολούθησε ένα Σανγιονγκ και μετά άρχισαν να βγάζουν και οι άλλοι .
      Αν θυμάμαι καλά είχε προηγηθεί το Σανγιόνγκ και το είχαν κράξει , αλλά μετά βγήκε το Χ6 και έπαψαν οι χαχόλοι να το κράζουν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Περιμένουμε και την DS4

      https://www.dsautomobiles.gr/vehicle/ds-4-light/presentation/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)

      Ηρθε λοιπόν και είναι καιρός να το βάλουμε στο Κατασκευαστές και Μοντέλα.

      Οπότε το οδήγησα.

      Χτες το βράδυ σε μικρή αστική διαδρομή, για να το δω και νύχτα και σήμερα σε μεγαλύτερη διαδρομή της μισής ώρας περίπου σε λίγο πιο ανοικτό δρόμο.

      Ας το δούμε αναλυτικά.

      Επειδή ξεκίνησαν και τα τέστ των ΜΜΕ δεν θα σταθώ σε θέματα του αυτοκινήτου, εμφάνιση κλπ, αλλά πως το βλέπω εγώ με τα δικά μου κριτήρια και βέβαια με τον δικό μου σωματότυπο
      .

      Αρχικά το αυτοκίνητο είναι ένα Σουβ, όχι χάτς, όπως τα προηγούμενα.

      Μεγάλο εσωτερικό ύψος, επιτρέπει άνετη πρόσβαση στην θέση του οδηγού που ρυθμίζεται και στο ύψος και ικανοποιητική πρόσβαση, καλύτερη από του 2008 και των χατς για τον συνοδηγό που δεν ρυθμίζεται το κάθισμα καθ΄ ύψος.

      Πίσω χώρους δεν κοιτάω γενικά, γιατί δύσκολα θα κάτσω.

      Φωτεινό αυτοκίνητο, ύψος από το έδαφος 20 εκ, θερμικό χειροκίνητο με 100 άλογα.

      Εχοντας οδηγήσει πριν χρόνια όταν παρουσιάστηκε το C4, αλλά και το Κάκτους και το 5 αιρκρος που είχαν την ανάρτηση με τα διπλά αμορτισέρ, είχα μια περιέργεια και αναμονή πως θα ήταν στο νέο 3.

      Στο Κάκτους ήταν η πρώτη εφαρμογή και ήταν μέτρια με πολύ χαλαρή απόσβεση, στο 5 αιρκρός πριν το φεισλίφτ κάτι απροσδιόριστο, δεν το έχω οδηγήσει πρόσφατα, αλλά στο 4 ήταν πολύ καλή η υλοποίηση. Μου θύμιζε την υδροπνευματική που είχα στην C5, χωρίς να την φτάνει βέβαια.

      Το 3 αιρκρος αυτόματο πετρέλαιο, που οδηγώ τώρα έχει σχετικά σφικτή ανάρτηση και τις ανωμαλίες, κυρίως λακκούβες και κοψίματα στον δρόμο, τα νοιώθεις λίγο, όχι ενοχλητικά, αλλά δεν είσαι σε στρώμα αφρού, όπως με την υδροπνευματική, αν και στο ταξίδι είναι αρκετά άνετο.

      Στο νέο 3 τα διπλά αμορτισέρ δεν τα ένοιωσα. Το αυτοκίνητο ήταν σκληρό για Σιτροέν, με καλή απόσβεση. Αρα η άνεση που λένε δεν υπάρχει. Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είναι μικρό αμάξι και έχει μικρό σχετικά μεταξόνιο.

      Προφανώς δεν ενοχλεί αν το συγκρίνεις με άλλες σχολές της κατηγορίας του, εκεί θα το πουν ίσως και άνετο, αλλά για τα στάνταρ της Σιτροέν, δεν είναι.

      Κάτι ανάλογο θα έλεγα και για τα καθίσματα αφρού.

      Θέλεις χρόνο να τα συνηθίσεις και να αισθανθείς κάτι διαφορετικό, δεν τον είχα.

      Η κεντρική κονσόλα έχει ένα σχήμα που φαρδαίνει όσο ανεβαίνει προς τα πάνω, με αποτέλσμα εγώ που οδηγώ με ανοικτά γόνατα και ακούμπαγα εκεί την γάμπα να με ενοχλεί λίγο. Το συνηθίζεις όμως σχετικά γρήγορα.

      Τέλος το αυτοκίνητο είναι χαμηλής τιμής για τον όγκο του και τον εξοπλισμό του και προφανώς έχουν γίνει οικονομίες.

      Αυτό φαίνεται στις πλευρικές ταπετσαρίες , στα υφάσματα στο ταμπλώ και στα σκληρά πλαστικά.

      Δεν είναι ενοχλητικά, αλλά πρέπει να ξέρουμε τι αγοράζουμε.

      Τελευταίο που ίσως δεν απασχολεί πολλούς, ο μεσαίος καθρέπτης είναι σε σημείο που μου κόβει την ορατότητα του πάνω μέρους του τζαμιού πίσω από αυτόν, δηλαδή είναι χαμηλότερα από το αιρκρός.

      Ενα κοντύτερο άτομο, μπορεί να μην έχει τέτοιο πρόβλημα.

      Οι πόρτες κλείνουν καλά, αλλά μου φάνηκε σκληρό το άνοιγμα στις χειρολαβές.

      Θεωρώ ότι το αμάξι είναι πιθανό να έχει και κάποια προβλήματα νεότητας.

      Πάμε τώρα στα υπόλοιπα. Οι χώροι του για το μέγεθος του είναι εξαιρετικοί. Μία κατηγορία πάνω τουλάχιστον από το Γιάρις Κρος που είναι ο ανταγωνιστής του, ενώ μάλλον έχει καλύτερους και από το Τ-κρος.

      Η οθόνη που είναι το head up display, είναι πολύ καλή και την ημέρα και την νύχτα. Το 60 % της οθόνης όπως κοιτάμε από αριστερά, έχει τον δείκτη της βενζίνης και το ψηφιακό ταχύμετρο και κάποια λαμπάκια και δείκτες και το υπόλοιπο προς τα δεξιά είναι ουσιαστικά 5 επιλογές, που αλλάζουν από το κουμπί στον μοχλό των καθαριστήρων και δείχνουν από θερμοκρασία νερού, μέχρι χιλιομετρητές και υπολογιστές ταξιδιου και καταναλώσεις.

      Εύκολα και ευανάγνωστα.

      Η μεσαία οθόνη των 10,25 ιντσών είναι επίσης πολύ καλή.
      Με το που ζήτησα να βρει το κινητό μου, το βρήκε αμέσως και συνδέθηκα με ασύρματο android auto καί είχα όλες τις παροχές και ασύρματη φόρτιση.

      Ο ήχος του ραδιοφώνου είναι καλός, πολύ καλύτερος από του αιρκρος, όπως και η πίσω κάμερα που έχει πολύ καλή ανάλυση.

      Το μοτεράκι του, κινεί άνετα το αυτοκίνητο και το κιβώτιο είναι μαλακό. Εγώ έτσι και αλλιώς δεν είχα ποτέ θέμα με τα γαλλικά κιβώτια, μια χαρά μου φαίνονταν.

      Χρειάστηκε να πατήσω απότομο φρένο σε ένα κιτρίνισμα φαναριού και παρ΄ ότι έχει η βενζίνη ταμπούρα πίσω, το αυτοκίνητο είχε πολύ καλό φρενάρισμα, ανάλογο ενός Σιτροέν.

      Στον δρόμο κινείσαι με άνεση το τιμονάκι πολύ βολικό σαν σχήμα και εύχρηστο, δεν νομίζω ότι θα προβληματίσει κανένα σε κάποιο ταξίδι.

      Στους δρόμους της πόλης δεν μπορείς να δεις ταξίδεμα, οπότε έχω τον ενδοιασμό της ανάρτησης και των καθισμάτων, ενώ και η ηχομόνωση δεν ήταν ιδιαίτερη, όταν ανέβηκαν οι ταχύτητες.

      Γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που έχουν γίνει οικονομίες σε κάποια σημεία, όπως σε σημεία της ταπετσαρίας, στην ηχομόνωση, ενώ τα δύο πλεονεκτήματα που λέει για την άνεση με τα διπλά αμορτισέρ και τα καθίσματα, κρίνοντας πάντα με την παράδοση της Σιτροέν, όχι ενός φόλκς, δεν τα διαπίστωσα.

      Από την άλλη έχει πολύ καλό εξοπλισμό, πολύ καλούς χώρους, καλό κινητήρα και κιβώτιο και στα λεφτά του των 19990 που κάνει μπορεί να είναι μία καλή επιλογή.

      Αν τελικά σε ένα ταξίδι βρώ τα στοιχεία άνεσης που πρέπει να έχει ένα Σιτροέν, θα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.

      Περιμένω να δω και το νέο Αιρκρος από κοντά.

      Εδώ θεωρώ ότι η τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην αγορά έχει κάποια λάθη.

      Στην Γαλλία το θερμικό κάνει 14990 η βασική YOU, αν και σήμερα που μπήκα, δεν την είδα να υπάρχει. Η PLUS 17500 και η MAX 19200. Σε εμάς έχουμε με την έκπτωση 16800 - 18900 και 19900 με αποτέλεσμα όλοι οι έμποροι να έχουν παραγγείλει την ΜΑΧ, αφού για 1000 ευρώ δεν θα αγόραζε κανείς την μεσαία.

      Το υβριδικό έχει στην Γαλλία 20200 και 21900, σε εμάς 21900 και 22900.

      Αντίθετα στο 3 αιρκρος οι τιμές Γαλλίας για το θερμικό που βγαίνει σε βασική και μεσαία, είναι 19400 και 21500, εδώ με την έκπτωση 18900 και 21400, στα υβριδικά που βγαίνουν σε μεσαία και πλούσια, είναι εκεί 25500 και 27600 και εδώ με την έκπτωση 24600 και 26900.

      Με τις τιμές αυτές το Αιρκρος θα έχει προβάδισμα προτίμησης σε σχέση με το 3, γιατί διαφορές της τάξης των 2-2500, ίσως να μην είναι πολύ σημαντικές για πολλούς

      Αν τελικά καταργηθεί η βασική στο 3, θεωρώ ότι μία μείωση της τιμής κατά 1000 ευρώ στις υπόλοιπες εκδόσεις, θα είναι απαραίτητη και τότε θα είναι το όλο πακέτο εξαιρετική επιλογή.

      Η πλούσια έκδοση που έχουν όλοι και έχει και στάνταρ διχρωμία, ξεκινάει σε άσπρο με μαύρη οροφή, τελική τιμή με το κλειδί στα 20100. Στα 19100 θα ήταν τέλειο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

      Μια και εγώ δεν πάω εκτός δρόμου, δεν μπορώ να βάλω το ταξιδιωτικό εκεί που τα βάζει ο φίλος με το Κασκάι που μας δείχνει τις κρυμμένες ομορφιές της πατρίδας μας.

      Το έβαλα λοιπόν στα Περί Αυτοκίνησης.

      Επ΄ ευκαιρία της συνταξιοδότησης μου, κάναμε και την ετήσια εκδρομούλα μας οι παλαιοί συμφοιτητές.

      Ο ένας ο Χαλκιδέος δεν μπορούσε, οι δύο είναι στην Θεσσαλονίκη και πήγαμε εγώ και ο Γιαννιώτης και τους είδαμε.

      Επειδή η Θεσσαλονίκη αποδείχθηκε δύσκολη για την εύρεση ξενοδοχείου που θα είχε και πάρκινγκ και το κόστος ανέβαινε, μια και εμείς θέλαμε να κάνουμε και την βόλτα μας στην Κεντρική Μακεδονία, αποφασίσαμε να μείνουμε στο Κιλκίς στο ξενοδοχείο Habitat, ένα νέο ξενοδοχείο που στα 88 ευρώ με πρωινό το δίκλινο μεγάλου δωματίου, ήταν μια χαρά. Το πάρκινγκ εύκολο στην πόλη γύρω από το ξενοδοχείο.

      77b76af7-fffb-4c73-addf-1fe212c06e8a-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-59-599.jpg

      Φτάσαμε την Παρασκευή το μεσημέρι και το απόγευμα βγήκαμε βόλτα στο Κιλκίς όπου καταλήξαμε σε ένα ωραίο εστιατόριο, με πολύ καλό και σε καλές τιμές φαγητό.

      Το Σάββατο ξεκινήσαμε το δρομολόγιο βόρεια και ανατολικά περνώντας πρώτα από την Δοϊράνη.

      Περπάτημα στην αποβάθρα, επίσκεψη στο μουσείο της λίμνης και βόλτα μέχρι το τελωνείο και από τον παράπλευρο δρόμο μέχρι την γραμμή των συνόρων.

      Ωραίος και ο παλαιός σιδηροδρομικός σταθμός, μια και σήμερα το τρένο παρακάμπτει το χωριό.

      035fdabf-5444-4ab2-962e-7473fcf11280-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-59-585.jpg

      526024b8-6784-47b8-9aa0-3420098a4dc8-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-988.jpg

      4bfd86bc-c57b-413c-8dfb-f9c146f8e809-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-975.jpg

      ff55cdbb-7b4e-4d7e-8576-657360005d4b-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-173.jpg

      Μετά την Δοϊράνη ανεβήκαμε στην γραφική Ανω Πορόϊα και κατεβήκαμε στην βόρεια πλευρά της λίμνης Κερκίνης.

      c8db4291-2ddf-4b9e-9618-9e44e238c7fd-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-150.jpg

      71e95bad-0c56-471e-b640-17934d01c180-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-58-134.jpg

      To πρόγραμμα είχε επίσκεψη στο Ρούπελ, αλλά όταν φτάσαμε, μάθαμε ότι 12.30 γίνεται η τελευταία ξενάγηση και είμαστε μια ώρα αργότερα, έτσι πήγαμε στο Αγκιστρο στα σύνορα με την Βουλγαρία που υπάρχει ένα παλιό Βυζαντινό λουτρό.

      Προχωρήσαμε στις Σέρρες που δεν είχαμε πάει ποτέ και έχει μια ωραία πλατεία, όπου φάγαμε και κατόπιν πήγαμε στον Λιθότοπο που είναι η νότια πλευρά της Κερκίνης και το φράγμα για τον απογευματινό καφέ.

      4b73cd83-a4b9-4b6a-8a44-0085331a863d-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-983.jpg

      Συνολικά 280 χλμ γυρίσαμε αργά το απόγευμα στο Κιλκίς όπου το βράδυ ανεβήκαμε στον λόφο που έχει ένα συμπαθητικό μαγαζί με ωραία θέα.

      Την Κυριακή η ημέρα είχε Θεσσαλονίκη και επίσκεψη σε κάποια μέρη που είτε δεν είχα πάει στο παρελθόν, είτε είναι καινούργια.

      Αγία Σοφία και Ροτόντα και χρήση του μετρό, επίσκεψη στον σταθμό Βενιζέλου και στην αγορά Μοδιάνο που είχε ξαναφτιαχτεί βόλτα στην πόλη, φαγητό στα λαδάδικα και με τους ντόπιους φίλους καφέ στην Αρετσού σε ένα μεγάλο παραλιακό μαγαζί.

      84ee618a-fd33-434f-96a5-6211fe30f788-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-860.jpg

      c74c771e-fe94-4a5a-9b5f-48900856d899-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-842.jpg

      59ef9b8f-5f42-41d7-adff-e9eff37a6e43-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-825.jpg

      4c2f5f5d-0250-46cf-b741-8b7a66b1a9df-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-809.jpg

      Επιστρέψαμε στο Κιλκίς ο ωραίος καιρός άρχισε να χαλάει από το απόγευμα στην Θεσσαλονίκη και έτσι το πρωί της Δευτέρας είχαμε χιόνι στο Κιλκίς, όχι πολύ αλλά στα αυτοκίνητα χρειάστηκε καθαρισμός.

      51955670-608e-4ef8-9ae4-5541f8f2cc7a-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-773.jpg

      Η Δευτέρα είχε δυτικό δρομολόγιο, όπου όμως ο Γιαννιώτης φίλος θα έπαιρνε και το αυτοκίνητο του μια και θα συνέχιζε για Γιάννενα, ενώ εμείς θα γυρίζαμε στο ξενοδοχείο για να κατέβουμε χτες στην Αθήνα.

      Η διαδρομή ξεκίνησε από την Γουμένισσα, όπου είδαμε κάποια κτίρια και εκκλησίες, συνέχισε στα Λουτρά Πόζαρ

      695e39b1-57e1-4ad8-a935-5110a346e8f7-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-704.jpg

      fe040b07-a55e-4a63-ae6d-696d78566d09-ποζαρ.jpg

      και κατέληξε στον Παλαιό Αγιο Αθανάσιο, που βέβαια για Δευτέρα ήταν άδειο σκηνικό και ελάχιστα μαγαζιά ανοικτά και αρκετό κρύο, όπου μετά από το φαγητό μας άρχισε το ταξίδι της επιστροφής.

      7cffefcf-1186-4782-af0b-675e279b96f6-εικόνα_Viber_2025-04-08_19-47-57-671.jpg

      Οδήγησα συνολικά 1800 χλμ ωραία ήταν, πήγα σε μέρη που δεν είχα πάει, ευτυχώς το ντηζελάκι αποδείχτηκε οικονομικό, αφού η μέση κατανάλωση ήταν 5,7 λίτρα στα 100 με οδήγηση όρια + 20 και το πετρελαιάκι κάθε μέρα ήταν και φτηνότερο, ενώ έβαζα σε εταιρικό πρατήριο στο Κιλκίς.

      Εύχομαι καλές βόλτες σε όλους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 3008 2016

      b7f49835-50c5-41d9-aba4-f19f4e9b99ad-image.png

      3d239781-5250-458f-bb57-d392727e97ba-image.png

      Ηρθε, πινακίδες από εβδομάδα.

      Γενικά έρχονται αρκετά 3008 μέχρι τον Μάρτιο, μετά δεν δείχνει.

      Προφανώς μετά θα έχουμε τον μούφα-υβριδικό με το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη, ενώ δεν ξέρουμε αν θα συνεχιστούν τα ντίζελ, μέχρι να έλθει το καινούργιο, αρχές του 24 που σίγουρα δεν θα έχει ντίζελ.

      Επίσης τιμές πιθανόν να ανέβουν και έτσι για τους λάτρεις του ντίζελ, η επιλογή της γρήγορης παραλαβής, σε συνδυασμό με τις αυξήσεις των τιμών, ήταν πρακτικά μονόδρομος.

      Η αύξηση των χλμ της 5ετούς εγγύησης στα 100000 έχει 220 κόστος που θα το πληρώσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Δεν ξέρω τι καδένα έχει. Με το αντμπλού θα δείξει. Εκανα την επέκταση στα 100000 χλμ της εγγύησης.

      Παρέλαβα σήμερα...

      44b8285d-75b2-41ad-9fb0-59ce5e469746-image.png

      988c4b75-4848-41f5-a548-e30919f946d3-image.png

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Honda HR-V 2021

      Μεταξόνιο έχει 2611 . Το 3 αιρκρός έχει 2605 . Που την είδατε την Γ κατηγορία ?

      Ενα κλασσικό ακριβό Χόντα είναι . Ελάχιστα θα πουλήσει για πολλούς λόγους . Γιατί έχει τον αντιπρόσωπο που έχει , γιατί είναι μικρό για τα λεφτά του και γιατί δεν έχει μεγάλο κοινό η μάρκα .

      Η αγορά πάνω από τα 30000 δεν είναι αγορά για πολύ κόσμο και αυτοί που είναι σε αυτή την αγορά έχουν πολλές επιλογές .

      Υπάρχουν τα φορτωμένα C κατηγορίες και ξεκινάνε και τα πρίμιουμ .

      Ο άλλος παίρνει με 36000 GLA 200 . Γιατί να πάρει ένα HRV 2-3000 λιγότερο ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 5008 (SUV)

      Εμείς εδώ δεν είμαστε εκπρόσωποι συνεργείων, ή άλλων ειδών αυτοκινήτου, ούτε πωλητές, ή μηχανικοί αυτοκινήτων.

      Είμαστε κάτοχοι, λέμε τις απόψεις μας, κάνουμε και την πλάκα μας και βοηθάμε όπως μπορούμε τον καθένα και βέβαια έχουμε τις διαφωνίες μας.

      Το ότι αυτή την στιγμή και οι δύο κινητήρες του γκρούπ έχουν προβλήματα είναι δεδομένο και καλό είναι οι καταναλωτές να ζητάνε αυτά που πρέπει και να υπερασπίζονται τα δικαιωματά τους σαν καταναλωτές και αγοραστές, όπως οι εταιρείες τα υπερασπίζονται ως πωλητές.

      Προφανώς πολλά προβλήματα έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς όλες οι εταιρείες, αφού τα βγάζουν γρήγορα τα μοντέλα για να προλάβουν την αγορά, ενώ στο εξωτερικό δεν τα κρατάνε τόσο πολύ όσο εμείς τα αμάξια και τα προβλήματα φαίνονται λιγότερο.

      Αν νομίζεις ότι εδώ είναι τεχνικό γραφείο, που θα σου έδινε πληροφορίες για το πρόβλημα σου, προφανώς κάνεις λάθος.

      Είναι φόρουμ. Και το φόρουμ σημαίνει κουβέντα και διάλογο.

      Αν όλοι εμφανιζόμαστε για να πούμε το πρόβλημα μας, να πάρουμε την απάντηση και να την κάνουμε δεν θα ήταν φόρουμ.

      Θα ήταν τζάμπα βοήθεια.

      Επίσης δεν είναι επιστημονικό και επαγγελματικό φόρουμ όπου διάφοροι επιστήμονες και επαγγελματίες συζητάνε και βοηθάει ο ένας τον άλλον, αν όμως δεν είσαι στο συνάφι τους, έχεις περιορισμένη ή και μηδενική πρόσβαση σε αυτό.

      Δες το αλλιώς λοιπόν, στο λέω και εγώ σαν κάτοχος και φίλος των γαλλικών αυτοκινήτων.

      Κυνήγησε να βρεις λύση στο πρόβλημα σου, πληρώνοντας τα ελάχιστα έως και καθόλου, ειδικά από την στιγμή που είχες τόσο πρόσφατα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο.

      Οταν το πάρεις πίσω φτιαγμένο συνέχισε να το χαίρεσαι γιατί είναι ένα καλό αμάξι.

      Αυτά εντελώς φιλικά, χωρίς παρεξήγηση πιστεύω, αφού δεν σου κάνω κριτική, ή σε δασκαλεύω, απλά σου εξηγώ πως λειτουργούμε εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Στην Ελλάδα τα πράγματα θα είναι αλλιώς . Ετσι και αλλιώς δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την κατηγορία αυτή.

      Θα παίξει ίσως το λήζινγκ , αφού ο κόσμος προτιμά σουβ .

      Εγώ πιστεύω ότι θα παίξουν μπάλα τα άκρα μόνο . Δηλαδή το νέο C4 που από ότι μαθαίνω πάει καλά στις παραγγελίες εδώ , αλλά και έξω και το DS4 που κάνει λίγο κροσόβερ και πουλάει πολυτέλεια . Αστρα και 308 , δεν τα βλέπω να πηγαίνουν κάπου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Χρόνια πολλά

      Χρόνια Πολλά σε όλους .

      Να είμαστε καλά να τσακωνόμαστε...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      C
      criuser
    • RE: Γελοιογραφία & Χιούμορ

      Ασπρος λύκος , μαύρος λύκος , όλοι οι λύκοι μια γενιά...

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Honda HR-V 2021

      Το 3 αιρκρός το ανέφερα ως παράδειγμα Β κατηγορίας γιατί το χόντα έχει ίδιο μεταξόνιο.

      Τα άλλα θα τα δούμε . Το γκράντλαντ ίσως το αδικείς .

      Το ότι είναι Χόντα παίζει να ενδιαφέρει το 3 % των Ελλήνων .

      Τέλος το τι αγοράζει κάποιος με 30000+ έχει πολλά κριτήρια . Ανάμεσα σε αυτά και τα πρίμιουμ.

      Δεν λέω τι θα έκανα εγώ , γιατί για μένα οι ακριβές αγορές έχουν τελειώσει .

      Αλλωστε ποτέ δεν αγόρασα σε αυτή την αγορά .

      Οταν μπόρεσα πήγα στις 70000+. Αλλιώς κάτω από 30000 . Αρκετά κάτω .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Ωραία περάσαμε, ωραία φάγαμε, είδαμε και το γιούντο, κάποιοι άλλοι που θα έρχονταν από μακριά με ηλεκτρικό, δεν το ρίσκαραν και ήρθαν με ταπεινό συμβατικό, μήπως δεν προλάβουν το φαγητό...😊

      Εννοείται ότι όσοι δεν ήλθαν, αν είχαν βήχα η λόξυγγα χτες το βράδυ, ήταν προφανής ο λόγος...😇

      Εδώ επί το έργον...😁

      2f084ab3-be1c-4292-9542-d8cb8a9c6489-image.png

      Με τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας ασφαλώς....😀

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      C
      criuser
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Να πω την αλήθεια ο θόρυβος είναι ένα θέμα..

      Εγώ για παράδειγμα πόσες φορές έχω ακούσει πίσω μου να πλησιάζει υβριδικό τογιότα και έχω γυρίσει και σηκώσει το χέρι μου να σταματήσει, γιατί νόμιζα ότι έφτασε το τρόλει....😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: VW Tiguan 2024

      Ωραίος Σάββας.

      Ετσι ακριβώς είναι.

      Ζεις το σήμερα και το απολαμβάνεις στην ηλικία που είσαι, κάτι που ως νεότερος δεν το κάνεις γιατί είσαι στην τσίτα να ανέβεις και ως μεγαλύτερος στενοχωριέσαι αν δεν το απολάμβανες τότε.

      Οπότε όσοι είστε στο 40-55 προσπαθήστε να απολαύσετε όσα έχετε πετύχει και να πετύχετε όσα ακόμα μπορέσετε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Τελικά σήμερα το πρωί, που άνοιξα τα κοινωνικά δίκτυα είδα ότι οι αριστεροί συγγενείς και φίλοι μου είναι καλά...
      Οπότε άκυρο το αμπελαλέ...

      Αλλά αφού πέρασαν 6-7 ώρες που τσιμπιόντουσαν μπας και αυτό που έβλεπαν ήταν όνειρο και ίσως ξυπνούσαν, το πήραν απόφαση.

      Το κακό είναι ότι μετά από τόσο τσίμπημα, ο πόνος από τα τσιμπήματα σε συνδυασμό με τον πόνο της κάλπης, τους έκαναν να λένε βλακείες και για εμπαναστάσεις και για κακό λαό και άλλα τέτοια γραφικά...

      Οπως έγραψα και χτες, η 21η Μαίου 2023, σηματοδοτεί το τέλος της μεταπολίτευσης.

      Η αριστερά στην Ελλάδα μετά την μεταπολίτευση, είχε στηθεί στην λογική του τρίτου γύρου και άλλων εμφυλιοπολεμικών.

      Μάλιστα αυτές οι λογικές είχαν δυναμώσει όταν έφυγαν από το προσκήνιο οι ιστορικές ηγεσίες του Χαρίλαου και του Λεωνίδα, που είχαν ζήσει τις εποχές εκείνες και ήθελαν να κρατήσουν ένα πιο ήρεμο προφίλ..

      Χειροτέρεψαν μάλιστα μετά την πτώση του Υπαρκτού, στην λογική ότι αφού η πραγματικότητα είναι εναντίον μας, τόσο χειρότερο για την πραγματικότητα.

      Και σήμερα οι ίδιες αντιδράσεις υπάρχουν, αλλά πλέον βλέπουμε ότι αυτοί που είναι οι τοξικοί, είναι πια λίγοι και τον άλλο μήνα θα είναι λιγότεροι και η γραφικότητα τους θα είναι εμφανής, οπότε η τοποθέτηση τους στο μουσείο της Ιστορίας, θα είναι άμεση.

      Αν θέλουμε να κάνουμε μία αποτίμηση της κατάστασης, είναι ότι ο κόσμος έχοντας πλέον βιώσει ότι λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν, ότι οι εμπαναστάσεις σε οδηγούν σε Στάλιν, Χίτλερ, Τσουσέσκου, αποφάσισε να εμπιστευθεί κάποιον που ήταν στοιχειωδώς σοβαρός...

      Γιατί ο Κυριάκος πλέον και όχι Κούλης, μεταρρυθμίσεις μεγάλες δεν έκανε.

      Το δημόσιο το άφησε ανέγγιχτο, χωρίς αξιολόγηση, τους συνδικαλΗστές ασύδοτους, αλλά έκανε τον ελάχιστο εκσυγχρονισμό του κράτους.

      Από την άλλη ο Σύριζα με τον ρίαλ εστέιτ να προσπαθεί στις Βρυξέλλες να μην γίνει ο φράχτης, με τις ηλιθιότητες τύπου μαρίας με τον σκορπιό στον Εβρο, με κατρούγκαλους και θεανώ φωτίου, έδειξε το πόσο γελοίος είναι.

      Στις επόμενες εκλογές ο Κυριάκος θα πλησιάσει το 45 %, καθότι στον δικό μου περίγυρο, αρκετοί ψηφίσαμε μικρά κόμματα, ή δεν πήγαμε να ψηφίσουμε, ενώ ο Ανδρουλάκης, θα παίξει το χαρτί της σοβαρότητας και της Ευρωπαϊκής προοπτικής...

      Επίσης μέχρι τότε θα μας έρθει ίσως και η αναβάθμιση στην επενδυτική βαθμίδα, εδώ να σημειώσω ότι έπαιξε ρόλο και η επανεμφάνιση του πληθωρισμού και ή άνοδος των επιτοκίων στην Ευρωζώνη, η οποία ζορίζει κόσμο από την μια, αλλά όλοι σκέφτονται, ότι αν μέσα στο ισχυρότερο νόμισμα του κόσμου, μαζί με τα άλλα 2, έχουμε τέτοιο ζόρι, τι θα συνέβαινε σε δραχμές και δήμητρες...

      Στις επόμενες εκλογές λοιπόν ο Κυριάκος θα είναι 44+, Σύριζα και πασοκ θα δώσουν μάχη για την δεύτερη θέση περί το 15 %, το ΚΚΕ θα τσιμπήσει κάτι ακόμα, ίσως φτάσει το 8 %, ο μπαρουφάκης θα φλερτάρει με το 1 %, ενώ η Ζωή και ίσως και η Νίκη θα μπουν στην Βουλή, που θα είναι 6κομματική ή και 7κομματική.

      Οπότε επειδή διάβασα και εδώ σχόλια μεγάλου πόνου μεν, αλλά μικρής σοβαρότητας, ας κρατήσουν οι χαμηλοί τόνοι...

      Α και βέβαια Ας κρατήσουν και οι Χοροί...

      Τέλος ο Νιόνιος γλεντάει όλα τα γελοία υποκείμενα τύπου ακρίτας που έπαιρνε σύνταξη άγαμης θυγατέρας, αλλά και μπίστη

      Αυτή την αστυνομία γνώμης που είχαν επιβάλλει στα κοινωνικά δίκτυα τα φασιστοκομμουνιστικά ολοκληρωτικά τομάρια, θα την φάνε στα μαλακά τους...

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Ασε που το συνταγογραφούν και οι γιατροί για τους συνταξιούχους και έχει έκπτωση από τον ΕΦΚΑ...😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: criuser vs Lap

      Επειδή ο φίλτατος Οτσο ανησυχεί, να πω ότι αρχικά μου άρεσε που 2 μέρες δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το φόρουμ.

      Μετά όμως που δεν ήρθε και ο Λαπ, το θέμα έγινε ενδιαφέρον.

      Υπήρξε βέβαια ένας φόβος να μας θεωρήσουν ότι είμαστε το ίδιο πρόσωπο, αφού άλλωστε ο Λαπ απέχει από τα ψαρονέφρια, αλλά δεν είδα κάτι τέτοιο να λέγεται.

      Είδα όμως ότι η κίνηση στο φόρουμ έπεσε στα Τάρταρα με την απουσία μας.

      Σαν επιχειρηματίας, ίσως πρέπει να κάνω μία συζήτηση με την νέα ιδιοκτησία, για συμμετοχή μου στον τζίρο, είτε ως μέτοχος, που ξέρω την δουλειά, είτε ως διαμορφωτής γνώμης...

      Να σας ευχαριστήσω όλους που ανησυχήσατε, αν και είχατε ενημερωθεί από τον μόντ Φάνη, περί της αποφάσεως αυτής της προσωρινής αποχής.

      Να πω ότι λείπουν και ο αντονμον αλλά και ο γιεμ και αυτό δεν μου αρέσει, γιατί μια χαρά περνάγαμε.

      Είχα και μία άλλη περιέργεια, αν ο γνωστός φίλος θα ανέβαζε την γραμμή ανελλιπώς, τώρα που δεν θα υπήρχε αντίλογος.

      Είδα ότι συνεχίζει ακούραστος...

      Αν το κάνει τζάμπα, μάλλον θα πρέπει κάποιος να του πει το ανέκδοτο για την τελευταία Πόντια εκδιδομένη...😊

      Δεν ξέρω αν είναι τόσο λυσσασμένος ή έχει κάνει καλό ντιλ με το κόμμα. Ελπίζω το δεύτερο.

      Ετοιμος ήμουν να μπω όταν διάβασα κάτι ατυχή σχόλια από κινεζολάγνο και γιαπωνεζολάγνο για την εκλογή του αυτοκινήτου της χρονιάς 2025 στην Ελλάδα.

      Ευτυχώς όμως ο κινεζολάγνος έκανε την σωστή αγορά και θέλω να του ευχηθώ να το χαρεί όσο μπορεί καλύτερα με την οικογένεια του.

      Στα υπόλοιπα νέα, ελπίζω η επικοινωνία των πλανηταρχών σήμερα να φέρει την Ειρήνη στην Ευρώπη...

      Ωραίο το γκομενάκι που έχει βάλει εκπρόσωπο τύπου ο πορτοκαλής..

      Και ωραία η απάντηση στον σοσιαλιστή γάλλο ευρωβουλευτή που ζήτησε πίσω από τους αμερικανούς το άγαλμα της Ελευθερίας. Του είπε ότι χρωστάνε χάρη στους αμερικανούς που δεν μιλάνε γερμανικά σήμερα...

      Θα ήταν τρομερό.

      Σκέφτεστε την Σιτροέν να σχεδιάζει όπως η φολκσβάγκεν... Τγομερό...😊

      Βασικά η αρχική μου άποψη ήταν να απέχω λίγες μέρες και να επιστρέψω όταν θα κάνω το τέστ ντράιβ του νέου αιρκρος, αλλά μάλλον θα πάμε κοντά στο Πάσχα, οπότε τράβαγε πολύ.

      Μπορεί όμως να ακολουθήσω και άλλη πολιτική στον διάλογο...

      Α έκανα την Παρασκευή και την αίτηση για την σύνταξη. Παραμένοντας εργαζόμενος βέβαια.

      Αυτά και ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας.

      Οτσο για την βάρκα δεν.

      Γενικά μου αρέσει η απλότητα ή η πολυτέλεια. Ο,τι μπορώ να έχω κάθε φορά. Μεσοβέζικες λύσεις όχι. Είναι απλά ταλαιπωρία.

      Σαν να παίρνεις καινούργιο γερμανικό αμάξι...😁 😀

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή Χρονιά, με Υγεία και Ευτυχία και να χαιρόμαστε τους αγαπημένους μας και να μας χαίρονται και αυτοί..

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      C
      criuser
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 493
    • 494
    • 1 / 494
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr