Είναι η κλασσική αυτή χαζομάρα των Ιαπώνων που παίζουν ανάμεσα στις κατηγορίες, και το C-HR ανταγωνίζεται μεγάλα Β-suv ουσιαστικά, αλλά όμως C-suv είναι.
Το Corolla τα ίδια (με την πλατφόρμα του C-HR).
Δεν νομίζω κάποιος που κοιτάει 2008 ή Kamiq να πάρει ποτέ H-RV, αν κοιτάει όμως QQ/Tucson πιστεύω θα το βρει ομορφότερο, με καλύτερη οικονομία και τεχνολογία κινητήρα/κιβωτίου, και ικανοποιητικούς χώρους για μία 4μελης οικογένεια, σίγουρα οικονομικότερο, και εδώ βλέπουμε παλιά μοντέλα (π.χ Grandland) να φτάνουν σε αυτόματο και να ξεπερνάνε τις 30.00.
Έτσι έχει κερδίσει άπειρες πωλήσεις το C-HR παίζοντας στα όρια της κατηγορίας, και θεωρώ το Honda περισσότερο ολοκληρωμένο και φιλικό για οικογένειες, ενώ παραδοσιακά τα Honda εκμεταλλεύονται πολύ περισσότερο τους εσωτερικούς χώρους από τα Toyota, ανεξαρτήτως μεταξονιου.
2.640 έχει το C-HR και 2.605 το 2008. Το C3 Aircross τι σχέση έχει στη συζήτηση τώρα; Και εγώ το αγαπώ, αλλά μην υπερβάλλουμε τώρα..θα πάει κάποιος για το Aircross, και κατά λάθος θα πάρει το Honda;!
Το C3 Aircross παίζει στα φθηνά άνετα και με χώρους, οικογενειακά Β suv μαζί με Crossland/Bayon/Kamiq (επίσης οι φθηνές εκδόσεις 2008/Captur μπαίνουν εδώ) και ίσως αυτή την καινούργια βλακεία ( pardon my french!) που βγάζει η VW
Δεν θα έπαιρνα ποτέ GLA, πριν λίγο δεν είχατε συζήτηση για τα 'premium' and what not; Την αντίθετη άποψη δεν έλεγες στο άλλο νήμα;
Και είπα αν η τιμή είναι στα 29-30.000, όχι 32.000. Με παρόμοιες τεχνολογικές λύσεις στα άλλα C suv πας πολύ πάνω από 30.000.
Τώρα αν έρθει και ξεκινάει από τα 32.000, θα πουλήσει περίπου όσο και το Jazz.. ίσως ελάχιστα καλύτερα (4 αυτοκίνητα παραπάνω το χρόνο!).
Πάντως επειδή όπως είπα Mazd-ιζει πλέον, με λογικότερου κυβισμού κινητήρες θα πάρει και ένα κάπως upper mainstream Ιαπωνικό κοινό που δεν μπορεί να πάει Mazda, και εκεί οι χώροι είναι περιορισμένοι.
Πασιφανεστατα είναι ένα κλικ πάνω από ότι φαίνεται από τα Toyota που ξεκάθαρα είναι mainstream μάρκα με ελάχιστα up market στοιχεία, φυσικά κάτω από Mazda που νομίζω ξεκάθαρα πλέον παίζει σχεδόν σαν premium, οπότε μία καλή μέση λύση για Ιαπωνοφιλους.
Πάντα με γνώμονα ότι θα ξεκινάει κάτω από τα 29.999 και σε αυτή την πλούσια - πρώτη έκδοση που είδα για Αγγλία.
Κάτσε να δούμε τιμές, μπορεί να μας εκπλήξει δυσάρεστα όπως πάντα ο Σ και να μην ισχύει τίποτα από όσα λέω, να ξεκινάει από 32.000 σε έκδοση λιγότερο φορτωμένη από την Αγγλική και να πουλήσει 4-5 αυτοκίνητα τον χρόνο!
Πάντως, Honda όλο προσόντα!