Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 5
    • Followers 10
    • Topics 14
    • Posts 32971
    • Best 13041
    • Groups 0

    Posts made by criuser

    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      Επίσης η τιμή που είδα τώρα στον διαμορφωτή για την πιο πλούσια έκδοση είναι 24890 και έχει έκπτωση 500 ευρώ στα 24390.

      https://www.fiat.gr/configurator/#/grandepanda/grande-panda-mhev-my26/laprima/003251SK1000/

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/52000301-fiat-grande-panda

      Αρα από τα 26000 που διαβάσαμε απέχουμε 1610 ευρώ ήτοι 6,6 % ανακρίβεια, ποσό και ποσοστό που δεν το λες ευτελές.

      Αλλά όπως είπαμε το 80-90 % δεν βάζει τα κινέζικα στην σύγκριση οπότε είναι αδιάφορες οι συγκρίσεις που κάνουν οι έχοντες ιδιαίτερο σχιστομάτικο γούστο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

      Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

      https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

      χρονο για να βρισκεις αυτα που σε συμφερουν και να αποπροσανατολιζεις την κουβεντα, εχεις ομως 🙂

      Αυτό λέγεται στρατηγική...😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      Και όμως ο πολίτης πληρώνει μετά την ιδιωτικοποίηση φτηνότερο ρεύμα, όπως φτηνότερο τηλέφωνο, φτηνότερα αεροπορικά εισιτήρια και πολλά ακόμα.

      Η ιδιωτικοποίηση έχει ήδη δεκαετίες πίσω της.

      Και το βασικότερο η ΔΕΗ σημαίνει Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και όχι Δεν Εχουμε Ηλεκτρικό, όπως συνέβαινε επί Φωτόπουλου και των άλλων λαμογίων.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Απαντώντας ανάποδα, για σένα ήταν η αναφορά προφανώς του Καβαλιώτη και δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες.

      Θεωρώ όμως ότι ψάχνεις ηθική στην διεθνή διπλωματία, όταν υπάρχουν μόνο συμφέροντα.

      Εμείς σαν χώρα, όποτε ταυτίσαμε τα συμφέροντα μας με τα συμφέροντα των ισχυρών, κρατώντας πάντα μία πισινή πήγαμε καλά.

      Οποτε ρίξαμε γροθιά στο μαχαίρι απλά τραυματιστήκαμε.

      Για την Αμερική διαβάσαμε στο λίνκ που ανέβηκε ότι ο μισθός των Αμερικανών τα τελευταία 50 χρόνια δεν ανέβηκε όσο έπρεπε.

      Λογικό γιατί σε αυτήν την χώρα παίρνεις πολλά, αλλά πληρώνεις πολλά.

      Το θέμα είναι ότι πολλοί σκέφτηκαν πόσο χειρότερα θα είναι με τον σοσιαλισμό, αλλά αυτό είναι το πρόβλημα του ανθρώπου διαχρονικά.

      Δεν εκτιμά αυτά που έχει μέχρι να τα χάσει. Ξεκινώντας από το βασικότερο, την υγεία του.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Θέλω να αγοράσω γιωτ

      Δεν έχει καθόλου κοινόχρηστα...😊

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      Είπαμε είμαι στο εξοχικό και έχουμε διάφορες επιλογές εδώ, οπότε ο χρόνος είναι λίγος για να ψάχνω.

      Ομως στο ινδικό κράς τέστ το 3 αιρκρος με τους 6 αερόσακκους πήρε 5 αστεράκια, αλλά παρ΄ ότι το έχουμε γράψει καμιά 10αριά φορές το ξεχνάτε οι χέητερς κιτσολάγνοι...

      https://www.team-bhp.com/news/citroen-c3-aircross-scores-5-stars-bharat-ncap-crash-test

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @tsimisde said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Επειδή είμαι σε φάση όπου ψάχνω αυτοκίνητο, χωρίς να το έχω δοκιμάσει δια ζώσης, θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του συνονόματου δοκιμαστή. Δε νοείται με αυτά τα χρήματα να υπάρχουν τέτοιες ελλείψεις. Ακόμα και το C3 που είναι φθηνότερο, είναι πιο πλήρες σε πράγματα. Και πάλι, όπως πολύ εύστοχα είπε ο συντάκτης, δεν κοστίζει κάτω από 20 χιλιάρικα για να δικαιολογηθούν εμμέσως πλην σαφώς κάποιες ελλείψεις, από αυτή την άποψη, αγαπώ, εκτιμώ Fiat αλλά δεν αρκεί το γουτσουγουτσουγουνιάρικο της εμφάνισης για να τραβήξεις το ενδιαφέρον.

      Πολύ αγαρμπο και το υβριδικό σύστημα απ' όσο κατάλαβα, όχι, είναι απλά όχι. Αγαπώ, εκτιμώ Fiat, εδώ όμως το έχουν χάσει, όχι όμως μόνο από τους Κινέζους. Ακόμα και οι "κλασικοί" παίκτες της αγοράς δίνουν πολύ καλύτερα και πλήρη πακέτα με λιγότερα χρήματα. 20+ χιλιάρικα για Panda. Κύριε ελέησον....

      Εγώ θα σου έλεγα να οδηγήσεις ο ίδιος το κάθε αμάξι για να αποκτήσεις άποψη.

      Ο δοκιμαστής μπήκε και δοκίμασε κινέζικα αμάξια, που αν εγώ έμπαινα μέσα και με έβγαζαν φωτό, άνετα θα με εκβίαζαν μετά για να μην με ξεφτιλίσουν στον κοινωνικό περίγυρο.

      Δηλαδή πόσο γελοίος θα πρέπει να είναι κάποιος ο οποίος επειδή δεν μπορεί να πάρει Ρέηντζ ρόβερ, να παίρνει κάποιο που είναι αντιγραφή του Ρέηντζ ρόβερ, ή του Καγιέν ?

      Σαν τις κυρίες που παίρνουν μαιμού τσάντες και νομίζουν ότι είναι κάποιες, ενώ παίρνουν τον βασικό μισθό.

      Το δήθεν είναι κάτι μέχρι να τον πάρουν χαμπάρι. Απαξ και τον πάρουν χαμπάρι που θα γίνει εύκολα, μετά η ξεφτίλα είναι δίπλα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @jousis said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Τί σημαίνει άραγε αυτοκίνητο της χρονιάς;
      Νοιάζεται κανένας (εγώ όχι);
      Ο μόνος λόγος που το ξέρω προσωπικά οτι υπάρχει είναι γιατί κάθομαι και ξεκολάω τα ηλίθια αυτοκόλητα που βάζουν.

      Πάντως το νέο panda πολύ όμορφο μέσα, ξέρω κόσμο που το ορέγεται. Σου φτιάχνει την διάθεση. Και αυτό είναι κάτι που τα κινέζικα δεν σου προσφέρουν ακόμα. Ακόμα και το πρώτο ευρωπαϊκού στυλ (dolphin dmi) το έκαναν σαν γερμανικό (για γέρους).
      Εσείς νομίζετε οτι ο κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα με βάση τα specs. Καλά τα λέει ο μέτοχος πάνω. Δεν ξέρω αν είναι λόγω ντροπής βέβαια, νομίζω είναι απλά η αισθητική.

      Επειδή έχουν καταντήσει αηδία οι σελίδες των αυτοκινήτων, σε βουνά πάει ή είναι μόνο SUV κατ'όνομα και η απόσταση απο το έδαφος είναι σαν κανονικού hatch ;

      btw pand 1st gen ακόμα κυκλοφορούν (είδα og pre-facelift ένα εχθές ! ), να δούμε πόσο θα αντέξουν τα νέα 😬

      Αυτό που σίγουρα οφείλουμε να σεβαστούμε στη Stellantis είναι ότι προσπαθεί ακόμα να βγάλει φτηνά αυτοκίνητα. Το πρόβλημα είναι ότι το κάνει με τεράστιες ελλείψεις στον εξοπλισμό και στην ασφάλεια.
      Προσωπικά, αν δεν ήθελα να αγοράσω κινέζικο και δεν είχα περισσότερα χρήματα για κάτι καλύτερο, μάλλον θα προτιμούσα μεταχειρισμένο.

      Να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά κάποια πράγματα.

      Μπορώ να σας βρω και σχετικό λίνκ, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο και δεν έχω χρόνο τώρα.

      Η έκδοση για την Ινδία όταν πρωτοβγήκε που πήρε τα 0 αστέρια, ήταν γιατί ήθελε να μπει στην βάση της αγοράς σε τιμή γύρω στις 5000 ευρώ.

      Περνώντας τα χρόνια έχουν μπει καλά στην αγορά και τώρα βγάζουν έκδοση με 4 αερόσσακους και ετοιμάζονται να στείλουν και εκεί την ευρωπαική έκδοση, σε τιμή όμως λίγο χαμηλότερα από τις εδώ τιμές δηλαδή κοντά στα 15000 ευρώ.

      Ανάλογα δεδομένα ισχύουν και για τις χώρες της Λατινικής Αμερικής.

      Επίσης έχουμε ανεβάσει στο παρελθόν κρας τέστ του 3 αιρκρος που πήρε 5 αστέρια στις χώρες αυτές.

      Πρέπει επίσης να καταλάβετε ότι η επιλογή κινέζικου αυτοκινήτου, για το 80 % τουλάχιστον των αγοραστών είναι αδιανόητη, γιατί τα θεωρούν φτηνιάρικες απομιμήσεις, ανεξάρτητα αν είναι η όχι, ενώ η κίτς έως γελοία εμφάνιση τους προκαλεί απόστροφή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ? 😊

      Σιγά μη σου κάνουμε τη χάρη, να κάνουμε ντόρο για ένα άσχημο (το ότι τραβάει τα βλέμματα δε το κάνει όμορφο, και το multipla τραβούσε βλέμματα), ξεπερασμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά αυτοκίνητο.

      Υγ άκου 6.3 κατανάλωση! Το yaris 15ετιας+ έχει λιγότερη 🤣 Και έχει πίσω προσκέφαλα!!! 🤣 🤣 🤣

      Ξέρετε που την πατάτε εσείς οι χέητερς κινεζολάγνοι ?

      Στο ότι κάνετε κριτική με λογική Τάκη και όταν πέσει η πρώτη σφαλιαρίτσα από την πραγματικότητα, τότε πετάτε ένα Αντε Γειά και κλείνετε το τηλέφωνο, γιατί δεν έχετε τίποτα σοβαρό να πείτε.

      Οπως είπε και ο δοκιμαστής που είναι ωραίο, νέο και ψηλό παιδί μέσα στο Πάντα φάνηκε η ομορφιά του.

      Στις κινεζιές ποιά να σε κοιτάξει και να μην ντραπεί ?

      Χτες λέει απαγόρευσαν στο Αμέρικα την Πόλεσταρ, γιατί μπορεί να κάνει κατασκοπεία.

      Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.

      Η Στελλάντις είναι ήδη μπροστά σε αυτό με τις συνεργασίες της.

      Θα ακολουθήσουν καταιδρωμένοι οι Γερμανοί, γιατί πρέπει να βγάλουν το ύμπερ άλλες από μέσα τους πρώτα.

      Επίσης ο δοκιμαστής αλλά και εσύ κάνετε κριτική για την πιο πλούσια έκδοση στο πιο ακριβό συνδυασμό κινητήρα, αλλά αναφέρετε και αυτά που δεν έχει η φτηνότερη, τα πίσω προσκέφαλα δηλαδή, που είναι 10000 κάτω που μας είπε ως δίκαιη τιμή ο δοκιμαστής.

      Τώρα αν θα πάμε 2 σελίδες σχόλια, εξαρτάται από το αν έχετε διάθεση να δώσετε μία εκ των προτέρων χαμένη μάχη, ή θα παίξετε την Θοδώρα...😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      Τσιμπίσαμε και το βραβείο που έχει και συμμετοχή κοινού πέραν των ειδικών...

      https://www.media.stellantis.com/em-en/citroen/press/official-hand-over-of-the-autobest-conquest-best-users-car-of-europe-2026-trophy-to-the-citroen-c3-aircross

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dettol said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      Ένα review αριστούργημα. @jousis θυμάσαι τι λέγαμε για τα πίσω προσκέφαλα και γελάγαμε; Ε, δεν γελάω πλέον. Πραγματικά απορώ πως το έβγαλαν αυτοκίνητο της χρονιάς!

      Απλά κοίταξαν τις πωλήσεις...

      Δεν κοιτάνε τα Πέρα Ταταύλα. Τις μεγάλες ομάδες κοιτάνε. 😊

      Αυτές που έχουν κόσμο που τις ακολουθεί και τις αγοράζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      @dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      @criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:

      μπίντ ντόλφιν σέρφ έχει πουλήσει το πρώτο 5μηνο του 26, μόλις 268 καθρεπτάκια και άλλα 190 το Αττο 2, ενώ το Γκράντε Πάντα έχει πουλήσει 980 αυτοκίνητα και το Σε 3 2603 αμάξια

      Έχετε πουλήσει τόσα πολλά ηλεκτρικά panda και c3;
      Ή μήπως συγκρίνεις (πάλι) μήλα με πορτοκάλια;

      Ο συντάκτης της δοκιμής σύγκρινε το υβριδικό Πάντα με τα ηλεκτρικά κινέζικα...

      Αρα αν ψάχνεις μαναβική δεν θα ρωτήσεις εμένα...

      Εγώ απάντησα στα γραφόμενα...

      Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ? 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ως προς διάφορες εξυπναδούλες που είδα για τις διεθνείς σχέσεις, να θυμίσω ότι στις διεθνείς σχέσεις δεν υπάρχει ηθική.

      Μόνο συμφέροντα.

      Ετσι σήμερα θα έπρεπε ο Καβαλιώτης να σκέφτεται ότι η Καβάλα έγινε Ελληνική από Βουλγάρικη πριν ακριβώς 113 χρόνια, γιατί ο Κάιζερ της Γερμανίας, ενώ η Γερμανική πολιτική ήταν διαχρονικά φιλοβουλγαρική, ο Κάιζερ σκέφτηκε ότι ο Κωνσταντίνος ήταν γαμπρός του και έτσι η συγγενική σχέση υπερίσχυσε της πολιτικής.

      Τον επόμενο χρόνο ο Κάιζερ θεωρούσε ότι το ίδιο θα έκανε ο Κωνσταντίνος, αλλά ο Βενιζέλος ήθελε και λογικά να διατηρήσει τον ελληνοσερβικό άξονα και φτάσαμε στον διχασμό.

      Αμα βλέπετε τις διεθνείς σχέσεις με ιδεολογικές ή άλλες εμμονές, οι αναλύσεις σας θα είναι επιπέδου σαπουνόπερας της τιβί.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Οταν η Αμερική έχει πήξει στην λαθρομετανάστευση, προφανώς θα υπάρξουν νέες ιδέες από αυτούς.

      Οι Αμερικανοί όμως θα μάθουν ότι ο σοσιαλισμός, υπάρχει στην Ρωσία και στην Κίνα, αλλά θα μάθουν πως είναι η εργασία στην Ρωσία και στην Κίνα και τα εργατικά δικαιώματα...

      Και όσοι μπορέσουν να έχουν λεφτά θα ψάχνουν δεύτερες υπηκοότητες στο εξωτερικό.

      Αλλά προφανώς οι άλλοι θα απαντήσουν κατάλληλα.

      Η αντιτραμπική υστερία, είναι μόνο υστερία και ως έτσι την εξετάζουμε.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Stellantis Group

      @gatoz said in Stellantis Group:

      @a-d-p said in Stellantis Group:

      @dg79 said in Stellantis Group:

      @criuser said in Stellantis Group:

      Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

      Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

      Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

      Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
      Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

      Συνήθως κριτικές και σχόλια - αξιολογήσεις, κάνουν οι πολύ ευχαριστημένοι και οι πολύ δυσαρεστημένοι πελάτες.😉
      Αυτό που θέλει να πει , είναι ότι αφού πουλάει πάρα πολύ θα έχει και πολλούς δυσαρεστημένους, ακόμα κι αν το πρόβλημα αφορά ένα πχ 5% των αυτοκινήτων.

      Αυτό που συνέβη με τους δύο κινητήρες της Στελαντις ήταν πολύ αρνητικό και γιατί, μεταξύ άλλων, αφορούσε καινούρια αυτοκίνητα. Αν συνέβαινε μετά από πχ 15 χρόνια, δεν θα είχε λάβει τόσο μεγάλη έκταση στα σοσιαλ, γιατί οι απαιτήσεις (αξιοπιστίας) μας μειώνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία του αυτοκινήτου μας.

      1. εχεις γινει πλεον τερμα παντελης και στηριζεις παντελη, θα σε δωσω στη συντροφο
      2. το 5% χαλαει στα στελαντι? αχαχαχαχα. η στοιχημαν το δινει αποδοση 0.9 το χαλασμα...

      Μιλάει αυτός που έχει πληρώσει εκατοντάδες χιλιάδες για να συντηρήσει τα βιτάρα του...

      Και τα έχει περάσει και στα έξοδα...😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Stellantis Group

      @dg79 said in Stellantis Group:

      @criuser said in Stellantis Group:

      Του έλεγα του πωλητή για τις μλκιες του Ταβάρες και τις αστοχίες.

      Μου είπε στα κοινωνικά δίκτυα όσοι γράφουν είναι αυτοί που έχουν παράπονα. Οι άλλοι δεν γράφουν.

      Επιτέλους, έχουμε πλέον μια παραδοχή από επίσημα χείλη ότι πράγματι υπάρχουν αρκετοί δυσαρεστημένοι πελάτες, που εκφράζουν τα παράπονά τους και ακούγονται.

      Στις άλλες μάρκες γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Δε χαλάνε τόσο συχνά;
      Μήπως οι ιδιοκτήτες δε τα πάνε καλά με τα social; Μήπως κρατούν κρυφές τις βλάβες (τι μας κροιβουν;;?;!;....)

      Πσραδοχή για τις βλάβες υπάρχει στα σάιτ των εταιρειών και του ομίλου.

      Για τις άλλες μάρκες μια χαρά διαβάζουμε τουλάχιστον για τα γερμανικά.

      Στα γιαπωνέζικα όντως δεν έχουν βλάβες, αλλά δεν βλέπονται, ενώ στα κινέζικα, οι ιδιοκτήτες δεν λένε κουβέντα σαν τους παλιούς ιδιοκτήτες γερμανικών που δεν έλεγαν κουβέντα για να μην χάσουν μεταπώληση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Ξέρεις κάτι πολλά δεν υπήρχαν αν δεν υπήρχε η αφορμή.

      Για παράδειγμα αν δεν γινόταν πόλεμος, αλλά γινόταν μία σύγκρουση δεξαμενοπλοίων στο πέρασμα του στενού, φαντάζεσαι τι θα γινόταν μετά ?

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: Citroen C3 Aircross 2024

      @groover1972 said in Citroen C3 Aircross 2024:

      @gatoz said in Citroen C3 Aircross 2024:

      @groover1972 said in Citroen C3 Aircross 2024:

      @gatoz said in Citroen C3 Aircross 2024:

      @groover1972 said in Citroen C3 Aircross 2024:

      Τελείως ειλικρινά, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που μου αρέσει πλέον. Το design του εξωτερικά, είναι πολύ προσεγμένο και οι μεγαλύτερη έκδοση, εσωτερικά είναι πανέμορφη. Λίγους χώρους μέσα, να είχε καλύτερους...

      γραφεις στο σωστο νημα? ε?

      Γάτε, αγαπητέ, μιλάω για σχεδιασμό μόνο και υλικά μέσα τα οποία είναι μια χαρά. Δεν γνωρίζω αν έχουν προβλήματα και δεν το έχω οδηγήσει για να ξέρω τι λένε στον δρόμο. Ότι βλέπω κάτι όμορφο, το λέω, δηλαδή αν δεις έναν ωραίο πισινό, δεν θα το πεις;

      κωλαρα ναι, σιτροέ πάλι όχι

      🤣😂🤣😂🤣 Πληρωμένη απάντηση

      Το θέμα είναι ποιος τον πλήρωσε για αυτήν την απάντηση...😊

      Νομίζω όμως ότι μιλάς για το Σε 3 αφού σχολιάζεις τους χώρους, αλλά είμαστε στο θέμα του αιρκρος το οποίο από χώρους έχει τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      Στα στενά εύκολα μπορείς να βάλεις περιορισμούς χωρίς να είναι τέλη.

      Δηλαδή να βάλεις υποχρεωτικό πλοηγό, να βάλεις υποχρεωτικό ρυμουλκό και άλλα τέτοια που υπάρχουν σε στενά όπως ο Βόσπορος, το Σουέζ κλπ.

      posted in Αντίλογος
      C
      criuser
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      Απάντησε η υπεράσπιση στο θέμα του Καρ τόκ...

      Αφήνω τον δικαστή και την φρουρά να αποφασίσουν σε ποιο θέμα θα σχολιάζουμε τις δικαστικές αποφάσεις...😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      criuser
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1648
    • 1649
    • 1 / 1649
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr