@dg79 said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
@criuser said in FIAT GRANDE PANDA 2024:
Αλλά γράψε τίποτα πιο σοβαρό. Ετσι θα γεμίσουμε 2-3 σελίδες σχολίων ? 
Σιγά μη σου κάνουμε τη χάρη, να κάνουμε ντόρο για ένα άσχημο (το ότι τραβάει τα βλέμματα δε το κάνει όμορφο, και το multipla τραβούσε βλέμματα), ξεπερασμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά αυτοκίνητο.
Υγ άκου 6.3 κατανάλωση! Το yaris 15ετιας+ έχει λιγότερη
Και έχει πίσω προσκέφαλα!!!

Ξέρετε που την πατάτε εσείς οι χέητερς κινεζολάγνοι ?
Στο ότι κάνετε κριτική με λογική Τάκη και όταν πέσει η πρώτη σφαλιαρίτσα από την πραγματικότητα, τότε πετάτε ένα Αντε Γειά και κλείνετε το τηλέφωνο, γιατί δεν έχετε τίποτα σοβαρό να πείτε.
Οπως είπε και ο δοκιμαστής που είναι ωραίο, νέο και ψηλό παιδί μέσα στο Πάντα φάνηκε η ομορφιά του.
Στις κινεζιές ποιά να σε κοιτάξει και να μην ντραπεί ?
Χτες λέει απαγόρευσαν στο Αμέρικα την Πόλεσταρ, γιατί μπορεί να κάνει κατασκοπεία.
Στην Ευρώπη με τις εκλογές που θα τελειώσει η βασιλεία του Σόρος και θα πάψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα να πουλάνε στην Κίνα, θα θυμηθούν οι Ευρωπαίοι τις επιδοτήσεις, τα τζάμπα οικόπεδα που έχουν για τα εργοστάσια τους, τα εργασιακά δικαιώματα που δεν υπάρχουν, το αυταρχικό σύστημα διακυβέρνησης και θα πουν στα κινεζάκια, αφού δεν πουλάμε εκεί, για να πουλάτε εδώ θα τα φτιάχνετε εδώ με δικά μας μαστόρια και θα πληρώνετε και ένα νοίκι στα εργοστάσια μας δυνατό.
Η Στελλάντις είναι ήδη μπροστά σε αυτό με τις συνεργασίες της.
Θα ακολουθήσουν καταιδρωμένοι οι Γερμανοί, γιατί πρέπει να βγάλουν το ύμπερ άλλες από μέσα τους πρώτα.
Επίσης ο δοκιμαστής αλλά και εσύ κάνετε κριτική για την πιο πλούσια έκδοση στο πιο ακριβό συνδυασμό κινητήρα, αλλά αναφέρετε και αυτά που δεν έχει η φτηνότερη, τα πίσω προσκέφαλα δηλαδή, που είναι 10000 κάτω που μας είπε ως δίκαιη τιμή ο δοκιμαστής.
Τώρα αν θα πάμε 2 σελίδες σχόλια, εξαρτάται από το αν έχετε διάθεση να δώσετε μία εκ των προτέρων χαμένη μάχη, ή θα παίξετε την Θοδώρα...