Είναι μεταξύ των δύο κατηγοριών και πιάνει πελάτες και απο τις δύο κατηγορίες.
Τα μικρά του a seg ειναι 3,70μ μήκος
Και τα b seg είναι 4,00μ μήκος και πλέον 4,10μ σε κάποια από αυτά.
Το suzuki κάθετε ανάμεσα σε αυτά και είναι στα 3,84μ ενω και η τιμή του είναι πιο πολύ προς τα a seg τουλάχιστον πριν τις αυξήσεις πάρα στα b seg.
Άρα είναι όπως έχω πει και παλιότερα ένα χωριάτικο φιέστα. Δηλαδή είναι πιο χοντροκομμένο σε ηχομονωση και αίσθηση τιμονιού αλλά ανώτερο από τα υπολοιπα μικρά.
Είναι δηλαδή πρώτο στο χωριό του (a seg) και δεν θα ελεγα τελευταίο στην πόλη (b seg) αλλά πες μέτριο στην πόλη.
Το 83 αρι δεν το οδήγησα. Αλλά δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές ιδιαίτερα αν συγκρίνεις πως το glx 90αρι ειανι κάπου στα 40-50κιλα βαρύτερο από το 83αρι gl+.
Ιδιαίτερα αν το φέρνουν στην Ελλάδα με 15 ιντσών τροχούς ισοσκελιζει την διαφορά με το pre fl 90αρι με τις 16 αρες ζάντες.