Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 7
    • Posts 260
    • Best 106
    • Groups 0

    Topics created by azmo

    • A

      Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας
      Αντίλογος • • azmo 730

      60
      6
      Votes
      60
      Posts

      W

      @dettol said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @wantone said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @dettol said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @wantone said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @dettol said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      @azmo said in Η μαφία του καρτέλ της ενέργειας:

      Με σοκάρει που υπάρχουν άτομα στο φόρουμ που υπερασπίζονται τέτοιες μαφιόζικες λογικές καρτέλ κρυμμένες πισω απο ενα δήθεν χρηματιστήριο ενέργειας της "επόμενης ημέρας" που ελέγχουν οι ιδιοι οι μαφιόζοι (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει δηλαδή) , την στιγμή που σε όλη την Ευρώπη επικρατεί ορθολογισμός και κρατική ρύθμιση που δεσμεύει τους παροχους σε τουλάχιστον 12 μήνες σταθερές συμβάσεις.

      αν αναφερεσαι σε εμενα, να απαντησω και να εξηγησω την θεση μου. Πρωτα ομως πρεπει να κατανοησεις οτι ειναι διαφορετικο πραγμα το χρηματιστηριο ενεργειας και διαφορετικο η ελλειψη μακροπροθεσμων συμβολαιων, που ανεφερε και ο cirus. Το χρηματιστηριο ενεργειας ειναι χρησιμο διοτι ειναι ενα ακομα εργαλειο που επιτρεπει τη διασυνδεση δικτυων ενεργειας, θωρακιζοντας τα σε περιπτωση ακραιων συνθηκων.

      πάντα υπήρχε διασύνδεση με γειτονικές χώρες για αυτόν τον λόγο. το χρηματιστήριο ενέργειας έγινε για να γίνει ποιο ακριβή η ενέργεια αφού οι τιμές προκύπτουν από πολύπλοκη και αχρείαστη διαδικασία όπως και πολλά χρηματοοικονομικά προϊόντα είναι αχρείαστα μόνο για προμήθειες από όσους έχουν επιρροή στην κυβέρνηση τα χρησιμοποιούν. η κυβέρνηση είναι απλά η εκτελεστική ομάδα της ολιγαρχίας. λίγο να το ψάξεις θα το καταλάβεις.

      απο τα αρχαια χρονια ανταλλασσαμε προϊοντα και υπηρχε με αυτον τον τροπο εμποριο. Δεν σημαινει αυτο οτι δεν χρειαζοταν η εφευρεση των νομισματων και στη συνεχεια του χρηματιστηριου. Αν το εψαχνες λιγο, θα το καταλαβαινες.

      τελειως άσχετο. ανταλλασαμε πχ πατάτες όχι ηλεκτρική ενέργεια γιατί η ηλεκτρική ενέργεια δεν αποθηκεύεται, δηλ βασικά πράγματα είναι αυτά

      επίσης το χρηματιστήριο από όταν ξεκίνησε στα 1800ς μέχρι σήμερα είναι ένα μέσο μεταφοράς χρημάτων από τους φτωχούς στους πλούσιους.

      ανταλλαξιμο προϊον η πατατα, το οποιο ομως εχει και συγκεκριμενη χρηση. Ανταλλαξιμο προϊον η kwh, το οποιο ομως εχει και συγκεκριμενη χρηση. Πρακτικα, ελαχιστες οι διαφορες. Η μονη τους διαφορα ειναι οτι η ενεργεια καταναλωνεται (συνηθως) αμεσα.

      Οσο για το χρηματιστηριο, μην μπλεκεις πολιτικες πεποιθησεις και τσιτατα με την θεωρητικη του χρηση. Ενα τυφεκιο μπορει να σε προστατευσει απο την επιθεση ενος αγριου ζωου, με αυτο ομως μπορεις να σκοτωσεις και τον γειτονα σου. Το τυφεκιο ειναι το ιδιο.

      δεν έχει σχέση με πολύ πεποιθήσεις, μια πραγματικότητα είναι αν ξέρεις πως δουλεύει το χρηματιστήριο

      πχ πουλάω μια μετοχή η ένα ομόλογο σε κάποιον άλλον είτε απευθείας είτε μέσω του χρηματιστηρίου. παλιά μετοχές και ομόλογα ήταν ένα χαρτί που έγραφε πάνω τις λεπτομέρειες. μoυ έδινε ο άλλος τα χρήματα του έδινα το χαρτί, τώρα είναι σε ηλεκτρονική μορφή απλά αλλάζει ο ιδιοκτήτης στο σύστημα.

      αν πουλήσω μια κιλοβατώρα θα πρέπει να βρω τροπο να την μεταφέρω μέσα από το δίκτυο κοιτάω τα σχέδια και βλέπω που είναι δυνατόν να γίνει η μεταφορά (δεν είναι τόσο απλό να την φορτώσω σε τεσλα και να το αποφορτίσω στον χώρο του πωλητή), αλλά μέχρι να την πάρει ο πωλητής θα έχει απώλειες. άρα δεν είναι κάτι εύκολη διαδικασία που τελειώνει στο δευτερόλεπτο όπως μια μετοχή η ομόλογο. γιαυτο και δεν μπορεί να δουλέψει σωστά το χρηματιστήριο ενέργειας.

    • A

      Απλό vs μεταλλικό χρώμα
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • azmo 633

      28
      0
      Votes
      28
      Posts

      L

      https://coatingsdirectory.com/blog/metallic-paint-and-metal-paint-differences/

    • A

      Απίστευτο - τραγικό ατύχημα του Ντιόγκο Ζότα
      Αντίλογος • • azmo 880

      16
      2
      Votes
      16
      Posts

      W

      Το τρομακτικό είναι το πώς μπορούν να μαζέψουν χιλιόμετρα αυτά τα αυτοκίνητα. Μια 1η-2α να γεμισουν και απογειωνεσαι.
      Βασικά κυκλοφορούν πάρα πολλά αυτοκίνητα με άλογα που δεν υποστηρίζονται από το σασί και την ανάρτηση τους.....ή τουλάχιστον όχι για συνθήκες δημόσιου δρόμου.
      Οσον αφορά το σκασμένο λάστιχο.....πόσες φορές έχουμε πατήσει ή αποφύγει διάφορα στο οδόστρωμα?
      Έχετε αναρωτηθεί πόσοι μπορεί να έχουν σκοτώθει από ροδέλες σε ανάρτηση που δεν μπήκαν ποτέ ή παξιμαδια που δεν σφίχτηκαν? Δύο φορές βρήκα να λείπει η ροδέλα που κρατά τον σύνδεσμο πάνω στο άκρο.
      Πλέον τα ξανασφίγγω όλα μόνος μου.

    • A

      Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.
      Περί αυτοκίνησης • • azmo 2423

      55
      0
      Votes
      55
      Posts

      O

      @criuser said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:

      @otso said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:

      @criuser said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:

      Η Κίνα είναι η νέα ΕΣΣΔ και το νέο 1989 είναι κοντά.

      Σκεπτεστε σαν ρομαντικοι Ελληνοκινεζοι που ζειτε στα περιχωρα μιας τσαιναταουν της αμερικης .
      Επειδη οι παραδοσεις και ελληνορθοδοξη παιδεια των κινεζοπαιδων γαλουχισμενα στην ιδεα της δημοκρατιας θα νικησουν τελικα την συντομη περιοδο του αυταρχισμου .

      Το βλέπεις ιδεολογικά ενώ εγώ το σχολιάζω από οικονομική άποψη όπως έπεσε και η ΕΣΣΔ έπεσε από την οικονομία.

      Τι ιδεολογικα μωρε ; τι αλλαξε στην εσσδ ; ισοβιο γενικο γραμματεα δεν εχουν και τωρα ; η κακεμπε δεν εκανε και κανει κουμαντο ; κεντρικα κατευθυνομενη οικονομια απο τον πουτιν και τους ολιγαρχες . Το μονο που αλλαξε ειναι οτι πρωτα επρεπε να πας εκει να μαμησεις ενω τωρα βρισκεις πιο ευκολα στον τοπο σου .
      Βεβαια σε εχω ικανο να πανηγυρησεις επειδη πηγε η κοκα κολα και μακντολαντ σαν γνησιος σοφιστικε νεουορκεζος . Το κακο που εβλεπες εργα του αλαν αλντα και του γουντι αλλεν .

    • A

      Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης
      Κατασκευαστές και Μοντέλα • • azmo 1600

      29
      0
      Votes
      29
      Posts

      L

      Είναι μεταξύ των δύο κατηγοριών και πιάνει πελάτες και απο τις δύο κατηγορίες.

      Τα μικρά του a seg ειναι 3,70μ μήκος
      Και τα b seg είναι 4,00μ μήκος και πλέον 4,10μ σε κάποια από αυτά.

      Το suzuki κάθετε ανάμεσα σε αυτά και είναι στα 3,84μ ενω και η τιμή του είναι πιο πολύ προς τα a seg τουλάχιστον πριν τις αυξήσεις πάρα στα b seg.

      Άρα είναι όπως έχω πει και παλιότερα ένα χωριάτικο φιέστα. Δηλαδή είναι πιο χοντροκομμένο σε ηχομονωση και αίσθηση τιμονιού αλλά ανώτερο από τα υπολοιπα μικρά.

      Είναι δηλαδή πρώτο στο χωριό του (a seg) και δεν θα ελεγα τελευταίο στην πόλη (b seg) αλλά πες μέτριο στην πόλη.

      Το 83 αρι δεν το οδήγησα. Αλλά δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές ιδιαίτερα αν συγκρίνεις πως το glx 90αρι ειανι κάπου στα 40-50κιλα βαρύτερο από το 83αρι gl+.

      Ιδιαίτερα αν το φέρνουν στην Ελλάδα με 15 ιντσών τροχούς ισοσκελιζει την διαφορά με το pre fl 90αρι με τις 16 αρες ζάντες.

    • A

      Έμπλεξα με τρελό
      Περί αυτοκίνησης • • azmo 5237

      82
      0
      Votes
      82
      Posts

      A

      @ggab said in Έμπλεξα με τρελό:

      @andya3 said in Έμπλεξα με τρελό:

      @ggab said in Έμπλεξα με τρελό:

      @andya3 said in Έμπλεξα με τρελό:

      @ggab said in Έμπλεξα με τρελό:

      Θεματάκι το ένα λίτρο λάδι κάθε 1000χλμ. Το ωραίο είναι ότι ψάχνετε τα χειρότερα για να στρουθοκαμηλισετε. Αφού υπάρχουν και τα χρεπια Peugeot,μια χαρά είμαστε.

      Καλά τώρα. Δική σου η εκδοχή της συζήτησης, δικά σου και τα συμπεράσματα. Ότι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας...

      Καλά τώρα και δική μου εκδοχή. Σ'αρέσει δεν σ'αρέσει 1λ λάδι/1000χλμ είναι ο ορισμός της φριτεζας!!!

      Ναι, κάποιοι το αγοράζουν και για τηγάνισμα το Golf...

      Τώρα μιλάς ορθά.......

      Γιατί άραγε δε μου προκαλεί έκπληξη που συγκρίνεις αυτοκίνητο με τηγάνι και σου φαίνεται και ορθό?

      Ορθό είναι να κλειδώσει το θέμα εφόσον διευθετήθηκε το πρόβλημα με τον τρελό

    • A

      Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας
      Περί αυτοκίνησης • • azmo 4508

      97
      0
      Votes
      97
      Posts

      L

      0e5c0c17-4881-405e-83ba-588ac83bd8f1-image.png

      Αυτά αναφέρει ο ΚΟΚ.

    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr