Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
#gas_no_more
#ακομαναπουληθουντα500;
Please enter occupation - Please enter your interests
Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
#gas_no_more
#ακομαναπουληθουντα500;
Πηγαμε για test drive του dolphin. Σας προειδοποιω αν βαριεστε να διαβασετε οτι εχω να πω σχεδον αποκλειστικα καλα λογια!
Προσωπικα, η εξωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου μου αρεσει, αλλα αυτο ειναι κατι τελειως υποκειμενικο. Το χρωμα που εχουν στην εκθεση ειναι ενα ασημι και το αυτοκινητο που οδηγησαμε ηταν κρεμ. Αμφοτερα ωραια χρωματα. Δεν θα το επαιρνα ουτε σε λευκο, ουτε σε μαυρο που ειναι τα χρωματα που συμπληρωνουν την 4αδα της κλασσικης παλετας.
Η θεση οδηγησης προσαρμοζεται ηλεκτρικα και τα καθισματα ειναι ανετα, πιο ανετα απο το τεσλα μου θα ελεγα. Το τιμονι εχει ενα σωρο κουμπακια πανω αλλα ειναι πολυ ωραιο σε αισθηση.
Γενικα, ολα τα υλικα που ακουμπησα θα ελεγα οτι ειναι ποιοτικα, χωρις ομως να γνωριζω τι αντοχη στον χρονο θα εχουν. Θα ηθελα λιγο πιο μαλακο πλαστικο στο πανω μερος της πορτας, αλλα σιγα τα ωα. Δεν εκατσα να χτυπαω ταμπλο κτλπ, απλα ακουμπησα τα μερη που ακουμπαω συνηθως. Να πω επισης, οτι στο δελφινι δεν υπαρχουν καποιες κουφες επιλογες που βλεπουμε στο αττο, με κατι κορδονακια, που προσωπικα με ειχαν ξενισει. Εδω τα πραγματα ειναι πιο κλασσικα. Το πιο playful χαρακτηριστικο του ειναι το χερουλι της πορτας που μοιαζει λιγο με πτερυγιο δελφινιου. Δεν με ενθουσιασε, αλλα δεν στραβωσα κιολας.
Το infotainment του ειναι πληρες και το αμαξι που οδηγησαμε ειχε παρει το update ωστε να υποστηριζει και ασυρματο carplay, το οποιο και δοκιμασαμε. Android auto δεν δοκιμασαμε, αλλα υποθετω οτι θα δουλευει και αυτο ασυρματα. Η οθονη εχει αμεση αποκριση, ακομα και στο μαμα navigation, αν και υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα δουλευουν carplay/android auto. Η φαση με την περιστρεφομενη οθονη θεωρω οτι ειναι gimmick οποτε δεν ασχοληθηκαμε ιδιαιτερα.
Αυτο που ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ομως ειναι το 360 view του. Πραγματικα δεν εχω λογια. Οθονες εξαιρετικες αναλυσης και αλλαζει αυτοματα στο σημειο που σε ενδιαφερει. Αριστερα βλειπεις το 360 και δεξια βλεπεις πχ την καμερα οπισθοπορειας. Ομως, αν ενω παρκαρεις βαλεις drive για να πας λιγο δεξια πχ και να πλησιασεις στο πεζοδρομιο, ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ την καμερα και σου δειχνει δεξια ωστε να μην χτυπησεις τη ζαντα. Οταν πλησιαζεις σε αλλο οχημα (ενω παρκαρεις), το βλεπεις στην καμερα, σου εμφανιζει, σου εμφανιζει γραμμες ΚΑΙ οταν εισαι <1μ μακρια, σου βγαζει την αποσταση με τους uss (α ρε musk και τα κολλήματα σου με το tesla vision).
Επαθα ενα μικρο overload με τους απειρους διακοπτες και κουμπακια, εχοντας συνηθισει πολυ πιο μινιμαλ εσωτερικο, αλλα η συζυγος δεν ενοχληθηκε ιδιαιτερα. Ο διακοπτης ταχυτητων, αν και οχι ιδανικος ως σχεδιασμο, τουλαχιστον δεν ειχε φτηνιαρικη αισθηση. Ενα αλλο θεμα που εχουμε κατα καιρους διαβασει για τα κινεζικα αυτοκινητα ειναι το ac τους και για αυτο το παρατηρησα. Ο θερμοστατης ηταν ρυθμισμενος στους 24C και το αυτοκινητο ειχε ψυχρουλα μεσα. Ειμαι ανθρωπος που γενικα ζεσταινεται ευκολα και στο τεσλα βαζω 21-22C, οποτε θεωρω οτι περασε και το τεστ αυτο το δελφινακι, το οποιο υπενθυμιζω οτι εχει αντλια θερμοτητας!
Χωροι
Πολυ ανετοι χωροι για ολους. Ειμαι 1.78 110 κιλα και καθομουν ανετα πισω απο την θεση οδηγησης μου. Δεν ειχα πολυ χωρο πανω απο το κεφαλι μου, αλλα θεωρω οτι καποιος εως 1.90 δεν θα ειχε προβλημα να καθισει πισω. Χωροι για τα ποδια ανετοι. Χωρος αποσκευων θεωρω οτι ειναι σχετικα μικρος. Βελτιωνονται τα πραγματα αν βαλεις το πατωμα στην κατω θεση, αλλα υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα εχουν εκει το καλωδιο του φορτιστη. Δεν ξερω αν μπορει να εξυπηρετησει τις αναγκες μικρης οικογενειας, μονο και μονο εξαιτιας του πορτ μπαγαζ του. Οποιος το προοριζει για τετοια χρηση, να παει να το δει προσεκτικα απο κοντα. Το πολο του 2018 μας, παντως νομιζω οτι εχει μεγαλυτερο πορτμπαγαζ.
Παμε τωρα στα οδηγικα. Υποψιν οτι μας ενδιαφερει ως αμαξι πολης, οποτε δεν ασχοληθηκαμε με δυναμικη οδηγηση. Με μια λεξη "ευκολο-οδηγητο". Το ειχα στο eco mode, οπου η επιταχυνση ηταν μια χαρα για συνθηκες πολης. Στο normal τα πραγματα θα ειναι ακομα καλυτερα. Δυστυχως μας επιασε λαστιχο (γκαντεμηδες), οποτε δεν δοκιμασα επιταχυνση στο normal για να δω αυτο που εχει αναφερθει για σπινιαρισμα των μπροστα τροχων.
Πολλα εχουν ειπωθει για την ελλειψη one pedal drive. Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα και σιγουρα δεν μου φανηκε χειροτερο απο το volvo ex30. Θελει οπωσδηποτε φρενο, διοτι χωρις φρενο δεν ερχεται σε πληρη σταση. Θα ηθελα να υπηρχε ρυθμιση για ισχυρο opd, αλλα δεν ειναι τραγικη η ελλειψη του. Το αμαξι συμπεριφερεται οπως τα "κλασσικα αυτοματα", οπου αφηνοντας το φρενο αρχιζει και κινειται. Το φρενο του μου φανηκε αρκετα προοδευτικο, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να κανω γερα πατηματα. Υποτιθεται οτι μεχρι ενα σημειο κανει regen και μετα μπαινει το κανονικο φρενο τριβης. Ποιοτητα κυλισης μια χαρα, θορυβους δεν ακουσα, αλλα δεν πηγαμε πανω απο 50-60km/h.
Σχετικα με την φορτιση
το μοναδικο ψεγαδι του αυτοκινητου ειναι οτι δεν μπορεις να ρυθμισεις ισχυ φορτισης. Τα τεσλα σου επιτρεπουν να επιλεξεις αμπερ φορτισης με τεραστιο ευρος. Τα vag εχουν δυο επιλογες (μια υψηλη ισχυ, μια χαμηλη). Αυτο μπορει να ειναι προβλημα σε καποιον ο οποιος θελει να φορτισει απο σουκο, αλλα το καλωδιο του δεν σηκωνει την πληρη ισχυ του mobile φορτιστη που (υποθετω) δινεται μαζι με το αμαξι.
Για φορτιση απο wallbox προφανως δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Παμε τωρα σε καποιες διαδικαστικες ερωτησεις που ειχα, τις απαντησεις των οποιων νομιζω θα βρειτε ενδιαφερουσες.
α. Προκαταβολη;
β. αν δω οτι το ΚΗ3 κλεινει και ακυρωσω, ολα καλα με επιστροφη προκαταβολης;
γ. χρονος παραδοσης;
δ. η τιμη σας (υπενθυμιζω οτι ειναι 26800 και οχι τα 33-34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη) ειναι ειδικη και οχι η κανονικη. Ποτε θα τελειωσει η προσφορα;
ε. τι γινεται με δασμους;
Συμπερασμα
Οποιος ειναι στην αγορα για μικρο-μεσαιο αυτοκινητο αυτην τη στιγμη, νομιζω πρεπει να το δει ΠΟΛΥ προσεκτικα. Αγοραζει ενα αυτοκινητο αρκετα ισχυρο, με αψογη μπαταρια (lfp) και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ εξοπλισμενο (ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, θερμαινομενα καθισματα, adaptive cruise control, 360 view). Ολα αυτα με 26800 (οσο διαρκει η προσφορα). Αν μαλιστα συνυπολογισουμε την επιδοτηση, ε τοτε φτανουμε στα ορια της κλοπης.
Προσωπικα, μου αφησε πολυ καλυτερη γευση απο το ex30 και ας με πειτε τρελο. Το εσωτερικο του ειχε καλυτερη αισθηση και ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο, ενω οι χωροι του ειναι και αυτοι ΠΟΛΥ καλυτεροι.
Επειδη εχουμε κανει την συζητηση εδω καποιες φορες για μικρο ηλεκτρικο και εχουν ειπωθει σκεψεις πχ για το inster ή το kia ev3, να πω τα εξης. Αν καποιος δεν θεωρει αναγκαιο το ΠΟΛΥ μικρο αμαξι (τα 3.8μ του ινστερ), τοτε δεν υπαρχει λογος να το περιμενει. Θα ερθει γυρω στα 23-25 χιλιαρικα, πιστευω οτι δεν θα ειναι τοσο καλα εξοπλισμενο οσο αυτο ΚΑΙ ρισκαρει την επιδοτηση. Το volvo εχει το δικο του κοινο, λογω μαρκας, αλλα οποιος το σκεφτεται, πριν το κλεισει, ας παει απεναντι μια βολτα να δει και το δελφινακι. Νομιζω θα αλλαξει γνωμη
Το kia ev3 ειναι λιγο διαφορετικη προταση και δεν ξερω αν παιζει ακριβως σε αυτην την κατηγορια. Πιστευω οτι θα εχει καλυτερους αποθηκευτικους χωρους, ως suv και σε συνδυασμο με την μεγαλη μπαταρια θα μπορει ανετα να κανει ταξιδια. Εκει ομως φλερταρει επικινδυνα με τον ελεφαντα στο δωματιο, τα τεσλα. Ισως μελλοντικα να βγαλει καμμια καλη εκπτωση η kia, να τα ριξει κανα 3χιλιαρο και να γινουν πιο δελεαστικα.
ΥΓ: ολα οσα λεω ειναι υπο το πρισμα της τιμης των 26800, το λεω μεσα στο κειμενο, το τονιζω και στο τελος. Στα 34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη, η κουβεντα ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικη.
ΓΑΤΕ ΠΟΝΑΑΑΑΑΣ;
Μια χαρα πηγαμε (και γυρισαμε) με το ηλεκτρικο μας μπρικι
Περα απο την πλακα, ηταν παρα πολυ ωραια μονοημερη και ευχαριστουμε τον αρχοντα γατο που εφτιαξε τη διαδρομη. Δεν την ακολουθησα κατα γραμμα, διοτι κωλωσα να παρω τον χωματοδρομο που ελεγε.
Εδω βλεπετε τον χωματοδρομο, που θα επρεπε να ακολουθησουμε για 10-15 χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως) και στον οποιο, οπως λεει ο γατος, περναει και χαμηλο αυτοκινητο "σαυρα". Ισως να ειναι σαυρα με τεραστια ποδια
Αν και δεν ειμαι θρησκευομενος, η παναγια των βραχων ηταν κατι το μοναδικο, ομοιο του δεν εχω ξαναδει και αξιζει την διαδρομη (το τελευταιο 1.5 χλμ ειναι χωματοδρομος, αλλα πραγματικα ανετος)
Για τα καθαρα διαδικαστικα, αφησα την αθηνα με 93% μπαταρια, εφτασα στο σεα βελου με 66%. Φορτισα 14' , 66%->83%. Στο γυρισμο παλι σεα βελου (εχω καρτα rfid elpe οποτε με βολευει εκτος απο superchargers, πολυ η συγκεκριμενη εταιρεια, καθως εχει αποδειχτει η πιο αξιοπιστη μετα απο την τεσλα) 12' 45%->65%. Επιστροφη στο σπιτι με 36%
Να εισαι καλα, να εχεις καυλες, να πηγαινεις εκδρομες και να μας δινει ιδεες!
ΥΓ: η ταβερνα εξαιρετικη!
Κυριακη χωρις ιδιαιτερες υποχρεωσεις (περα απο κατι αθλητικα των παιδιων, τα οποια ευτυχως ολοκληρωθηκαν εως τις 12), με καλο καιρο και βρηκαμε ευκαιρια για βολτουλα! Ειχα λοκαρει εδω και καιρο την αμαρυνθο και το gorgona di stefano που ειχε προτεινει ο @gatoz .
https://maps.app.goo.gl/ddpoHrexDFvgPkRh7
Kανονισαμε μαζι με αλλη μια οικογενεια, συμμαθητες του γιου μου, και βρεθηκαμε εκει. Λογω του καλο καιρου φοβομουν οτι θα υπηρχε εντονη κινηση στο δρομο, αλλα τελικα δεν συναντησαμε σχεδον τιποτα (στον πηγαιμο). Το μαγαζι ειχε κοσμο, αλλα τιποτα το τραγικο.
Ειχε δροσουλα, επειδη φυσαγε, αλλα με τετοια θεα πανω στη θαλασσα θα ηταν κριμα να παμε μεσα. Οι μεγαλοι τα λεγαμε και τα παιδια εκοβαν βολτες στην παραλια και στον παραθαλασσιο δρομακο.
Το φαγητο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Στα παιδια μου αρεσουν πολυ τα θαλασσινα οποτε εγινε πανωλεθρια. Πρεπει να πηραμε περιπου τον μισο καταλογο. Ηταν ολα ωραια, αλλα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση το ψητο χταποδι, διοτι ηταν ζουμερο, γευστικο χωρις να ειναι νιανια παραβρασμενο ή λαστιχο που πρεπει να το μασας μια ωρα. Γενικα, χταποδι δεν εχουμε ευχαριστηθει πολλες φορες. Το ζητησει ο μεγαλος υιος και αν και γκοτζιλα σε μεγεθος, το τακτοποιησαμε
Μεγαλο δημοτικο παρκινγκ για να αφησεις το αυτοκινητο σαν ανθρωπος, και οχι χυμα πανω στο δρομο.
Πολυ καλο ζαχαροπλαστειο (γαρδενια) στα 600μ απο την γοργονα, ωστε να ξεμουδιασετε ποδια και να ανεβασετε λιγο το ζαχαρο σας Καφετερια, σχεδον διπλα στο ζαχαροπλαστειο, το οποιο εχει ωραια πεζουλακια για να αραξετε εξω.
https://maps.app.goo.gl/YR8KTEya22Ni49GP8
Στα αυτοκινητιστικα... 200χλμ πηγαινε - ελα με φοβερα χαμηλη καταναλωση (15kwh/100km) διοτι το κομματι χαλκιδα - αμαρυνθος δεν μπορεις να τρεξεις πολυ και φαγαμε αρκετη κινηση στην επιστροφη. Μετα τα τελευταια διοδια (επιστροφη) σταματησαμε αρκετες φορες λογω κινησης.
Παντως, βλεποντας το log του tessie, ακομα και στην πηγαιμο, οπου κινηθηκαμε πιο σβελτα (μεγιστη ταχυτητα 143, ΜΩΤ 69) η μεση καταναλωση ηταν 13.8kwh/100km.
30 kwh "καψαμε" για τα 200χλμ πηγαινε ελα. κοινως, σχεδον οσο και τα διοδια. 3,75Χ2 = 7.5 τα διοδια, 30Χ0,2=6ευρω το (σπιτικο) ρευμα.
Εφυγα απο αθηνα γεματος και γυρισα με 58%
Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.
Πανευκολη εγκατασταση, αφου ακομα και ενας αμπαλος οπως εγω, την εκανα μεσα σε 5'. Εχουν μεσα στο (πανεμορφο) κουτι πλαστικο εργαλειο (κλασσικο trim removal tool) που βοηθαει στην αφαιρεση των πανελ. Προτιμησα να βαλω τον commander κατω απο τον αεραγωγο των πισω επιβατων και οχι στο πανελ του συνοδηγου. Ειναι σαφεστατα πιο ευκολη η τοποθετηση εκει που επελεξα.
Νομιζω οτι στα highland δεν μπαινει εκει, λογω της υπαρξης της οθονης που αλλαζει τη συνδεσμολογια, αλλα δεν εχω highland οποτε δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα.
Οπως βλεπετε και απο τις φωτο, το knob ταιριζει τελεια στο μπροστινο χωρο αποσκευων, μπροστα απο τον τεμπελη. Ειχα αγορασει organiser (το "συρταρακι" που βλεπετε με τα γυαλια ηλιου και καποια κερματα) το οποιο χωραει και αυτο, απλα ενα κομματι του δεν ειναι προσβασιμο. Οποτε οκ και απο αυτην την αποψη.
Στο αισθητικο θεμα, η εταιρεια παιρνει αριστα. Εφαρμοζει οπως ειπα τελεια και ειναι το ιδιο ακριβως χρωμα με τα υλικα του αυτοκινητου σε εκεινο το σημειο. Αν καποιος δεν το γνωριζει, θα νομιζει οτι ειναι κομματι του στανταρ εξοπλισμου. Σε αισθηση ειναι στιβαρο, το knob οταν το περιστρεφεις δονειται (οποτε εχεις feedback για το τι κανει) και τα πατηματα των κουμπιων ειναι επισης μια χαρα.
Τι θα ηθελα; τα κουμπια να εχουν καποιο σημειο "αναγλυφο" ωστε να ξερω οταν τα πιανω οτι ειναι οντως κουμπι εκει. Ετσι θα ηταν ακομα πιο ευκολη η χρηση του ενω οδηγας.
Παμε τωρα στο θεμα της χρησης. Προγραμματιζεται με ενα σωρο εντολες και μπορεις να εχεις πολλαπλες οθονες. Ετσι περιστρεφοντας το knob, εχεις 4 εντολες στα κουμπια + 1 (πατωντας το ιδιο το knob). Δηλαδη, στην οθονη που βλεπετε εχω πχ το κλεισιμο των καθρεφτων στο κατω δεξια κουμπι και την ρυθμιση της θερμοκρασιας πατωντας το ιδιο το knob.
Ενδιαφεροντα πραγματα που δοκιμασα ηταν
α. battery preconditioning. Ενας απο τους κυριοτερους λογους που το ηθελα. Ενεργοποιεις τη θερμανση της μπαταριας (και εχεις ενδειξη πανω στο knob για τη θερμοκρασια της) ωστε οταν πας σε ταχυφορτιστη μη-τεσλα, να μπορεις να δεχτεις την μεγιστη ισχυ.
β. κρατωντας πατημενο το χερουλι (απο εξω) οδηγου ή συνοδηγου, ανοιγει το frunk. Χρησιμο, ωστε να μην ψαχνεις στο κινητο, οταν εισαι εξω απο το αυτοκινητο. Οταν εισαι μεσα, ανοιγει πανευκολα πατωντας στην οθονη.
γ. motor disable. Αυτο ειναι ενα νεο feature που λανσαραν πριν κανενα μηνα περιπου, οπου μπορεις στα 4κινητα μοντελα, να απενεργοποιησεις ειτε τον εμπρος ειτε τον πισω κινητηρα. Απενεργοποιησα τον εμπρος, διοτι ο πισω ειναι ο πιο δυνατος (απο οσο θυμαμαι). Δεν το εκανα με τη λογικη να "παιξω" στο δρομο, αλλα να δω πως επηρεαζεται η καταναλωση. Δυστυχως δεν ειχα χρονο να το παω εθνικη και να γραψω καμμια 50αρια χιλιομετρα, ωστε να εχω γνωμη, αλλα αισθηση μου ειναι οτι οντως πεφτει η καταναλωση εχοντας μονο το ενα μοτερ ενεργο.
Συνολικα η εικονα ηταν πολυ καλη και σιγουρα δεν μετανιωνει κανεις τα λεφτα του. Το αγορασα απο το tesling που ειναι ελληνικο σαιτ με εδρα στη θεσσαλονικη (νομιζω) και ηρθε μεσα σε 2-3 μερες. Μαλιστα το πηρα φτηνοτερα απο το επισημο σαιτ της enhance, καθως υπαρχει κουπονι για νεους πελατες στο σαιτ, με την εγγραφη στο newsletter τους. Οποτε το πηρα 325 -10%
Το καλο ειναι οτι η εταιρεια το αναβαθμιζει συνεχως, προσθετοντας συνεχεια καινουρια features. Νομιζω οτι ειναι απο τα καλα αξεσουαρ για τεσλα που αξιζει κανεις να αγορασει.
Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.
Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Τι να την κανεις την μεγαλυτερη μπαταρια του sealion αν εχει και μεγαλυτερη καταναλωση (στις ιδιες συνθηκες). Να μιλουσαμε για την golden battery, θα το καταλαβαινα, αλλα κλαιν, σιγα τη διαφορα 75 vs 90 οταν τελικα η αυτονομια ειναι ιδια.
Επισης, το ειχα πει εγω
, οτι αλλαγες στην μπαταρια να μην περιμενετε.
η καταναλωση έχει σχέση και με στοιχεία οπως ο όγκος και το βάρος του οχήματος, δν γνωρίζω βέβαια ποιο ειναι μεγαλύτερο κτλ. Σίγουρα το tesla ειναι πιο efficient, αλλά η NMC μπαταρία έχει λιγότερους κύκλους φόρτιστης και ειναι λιγότερο ασφαλής, δύο παράγοντες πολύ σημαντικοί για μένα.
νομιζω οτι εχει γινει μια παρανοηση στη συζητηση nmc vs lfp και εχει επικρατησει σε καποιους οτι οι μεν ειναι φανταστικες, ενω οι δε ειναι σκουπιδια. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, η καθε μια τεχνολογια εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα. Ναι, θεωρητικα ειναι πιο "ασφαλεις" και εχουν περισσοτερους κυκλους φορτισης οι lfp. Απο την αλλη ομως, ΠΡΕΠΕΙ να τις φορτιζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα στο 100%, διοτι κινδυνευεις να μην ξερεις τι soc εχεις. Εχω δει τελευταια αρκετα ποστ στο tesla group απο ανθρωπους (που ειμαι σιγουρος εχουν αγορασει τα μικρα M3) και απορουν που "το αφησα με 85% και το επομενο πρωι ειχε 81%, χωρις ενεργοποιημενο sentry". Μια τυπισα στο γκρουπακι του byd dolphin, ελεγε οτι ξεκινησε με 25% να κανει δρομολογιο εντος της αθηνας και τελικα εμεινε απο μπαταρια. Αυτα ειναι θεματα που με μπαταριες nmc δεν θε ειχες.
Σχετικα με το sealion, ανοιξα απο περιεργεια το spreadsheet του bjorn. Ακομα και να συγκρινεις το MY performance (το προηγουμενο) με το sealion 7 performance, το byd εχει 25.7kwh/100km ενω το ΜΥ 20.5 . Μιλαμε για χαοτικες διαφορες. Επομενως ναι την χρειαζεται την 90αρα μπαταρια το byd για να φτασει την εμβελεια του MY, ακομα και αν το ΜΥ εχει σημαντικα μικροτερη μπαταρια.
Τελος, το εχω ξαναπει, ακριβο/ταξιδιαρικο/μεγαλο byd δεν θα αγοραζα ποτε. Δελφινακι στα 26 με τα χιλια, seagull ανετα, atto3 ναι υπο προϋποθεσεις. Αλλα λεφτα με τα οποια θα αγοραζα τεσλα, δεν θα εδινα ποτε σε byd. Ειναι πισω σε θεματα software, τα οποια συγχωρεις στα φτηνα μοντελα, αλλα οχι στα ακριβα. Δεν γινεται να μην μπορεις να προγραμματιζεις τη φορτιση απο το κινητο σου. Δεν γινεται να μην μπορεις να ριξεις την ισχυ φορτισης εκει που θες εσυ. Δεν γινεται να μην μπορεις να βλεπεις στο trip computer καταναλωση που θελεις, αλλα να βλεπεις οτι σου σερβιρει αυτο. Για να μην μιλησω καν για τους superchargers...
Θα κατανοησω απολυτα οποιον θελει χλιδα και θα επιλεξει μια bmw/merc ή οτιδηποτε αντιστοιχο, αλλα οχι να δινουμε 50αρικα στην byd για ελλειπη προϊοντα.
Η μέγιστη πολιτική αλητεία είναι ότι δεν γίνεται έλεγχος στα ΚΤΕΟ από το κράτος και αφήνουν σαπακια με τρύπιους καταλύτες και ντίζελ χωρίς dpf, να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.
Ειθε το νεο ετος να σας βρει πριζωμενους
@w202-amg said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@dettol said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
α. υπεραπλουστευτε κανοντας τον διαχωρισμο αποφοιτος πανεπιστημιου - αποφοιτος λυκειου και βαζετε στην δευτερη κατηγορια ολους τους "τεχνιτες". Δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Ο ψυκτικος ή ο ηλεκτρολογος, σχεδον σιγουρα εχει τελειωσει καποιο ΤΕΙ (δεν γνωριζω πως τα λενε πλεον) και απεχει πολυ απο τον σοβατζη/μπογιατζη σε επιπεδο καταρτισης.
και αυτο με οδηγει στο δευτερο ζητημα
β. να τα βρασω τα πτυχια ολων των επαγγελματιων αν δεν ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Επαγγελματιας, για εμενα, σημαινει οργανωση και σωστη συμπεριφορα απεναντι στον πελατη. Να τον χεσω τον μπογιατζη, που ναι μεν ειναι φοβερο "πινελο", αλλα του λεω να ερθει στις 10 και ερχεται στις 12 της επομενης μερας και αφηνει τη δουλεια στη μεση για να ξεκινησει αλλη δουλεια. Να τον χεσω και τον ιατρο που παω, μου γραφει εξετασεις και μετα πρεπει να τον κυνηγησω για να τις δει ή δεν σηκωνει ποτε το (σταθερο) τηλεφωνο.
Εχω καταληξει, οτι δεν ειναι δυσκολο να διακριθει καποιος, αρκει να ειναι σωστος επαγγελματιας.
Τελος, σχετικα με την "εκδικηση των τεχνιτων". Εδω και πολλα χρονια υπαρχει ελλειμμα τεχνιτων. Υπηρξε μια δυσκολη περιοδος, αυτη της οικονομικης κρισης, οπου ειχε σταματησει η οικοδομη και ακομα και αυτοι δυσκολευοταν. Αλλα απο την αλλη, ποιος πηγαινε καλα οικονομικα το 2014-2018;
Μόδα γιατρών που παρατηρώ καθημερινά προς ηλικιωμένους ασθενείς τους ( οι γονείς μας, ή εμείς αύριο μεθαύριο δλδ). Επίσκεψη 50-60-90€ αλλαγή φαρμάκου σε χειρόγραφο χαρτί , ηλεκτρονική συνταγή άφαντη. Τι θα κάνει ο ηλικιωμένος?
- να πάει στο γιατρό να του πει γιατί δεν μου είπες ότι θες το ρημαδοδεκαευρω για τη συνταγή να τελειώνουμε?
- να πληρώσει ολόκληρο το φάρμακο?
- τον άλλο μήνα? Πάλι πληρωμένο ή ξανά επίσκεψη?
- αν του βγάλει ο φαρμακοποιός εφόσον έχει τη διάθεση και αυτός?
Σε όλα τα επαγγέλματα από το χειρότερο που έχουμε στο μυαλό μας έως το καλύτερο χρειάζεται και λίγη ανθρωπιά και σκέψη προς τον άλλον που έχουμε απέναντι.
Συνάδελφοι μου σε συζήτηση που είχαμε οι ηλικιωμένοι αποκαλούνταν 'πτωματα'...... Η κατάσταση είναι τραγική εκεί έξω.
Σωστος σε ολα. Δυο παρατηρησεις μονο.
α. η αγορα επιβραβευει τον σωστο και τιμωρει τον κακο επαγγελματια, αλλα για να γινει αυτο ομως πρεπει ο πελατης να συμπεριφερθει ορθολογικα. Αν δηλαδη ο παππους ξαναπαει στον ιατρο αυτο, ε σορρυ κιολας, αλλα "τα θελει ο κωλος του".
β. το τι λεγεται σε "κλειστο κυκλο" δεν με νοιαζει καθολου. Δεν με ενδιαφερει ο ιατρος ή ο μπογιατζης να ειναι η μητερα τερεζα. Να κανει τη δουλεια του σωστα θελω και ας με βριζει οσο θελει απο πισω μου. O αντιλογος σε αυτο που λεω (και τον κατανοοω πληρως) ειναι οτι αν σκεφτεται καποιος οπως ανεφερες (..πτωματα), πως θα συμπεριφερθει σωστα στον πελατη του; λογικο δυστυχως
@w202-amg said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
@dettol said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
α. υπεραπλουστευτε κανοντας τον διαχωρισμο αποφοιτος πανεπιστημιου - αποφοιτος λυκειου και βαζετε στην δευτερη κατηγορια ολους τους "τεχνιτες". Δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Ο ψυκτικος ή ο ηλεκτρολογος, σχεδον σιγουρα εχει τελειωσει καποιο ΤΕΙ (δεν γνωριζω πως τα λενε πλεον) και απεχει πολυ απο τον σοβατζη/μπογιατζη σε επιπεδο καταρτισης.
και αυτο με οδηγει στο δευτερο ζητημα
β. να τα βρασω τα πτυχια ολων των επαγγελματιων αν δεν ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Επαγγελματιας, για εμενα, σημαινει οργανωση και σωστη συμπεριφορα απεναντι στον πελατη. Να τον χεσω τον μπογιατζη, που ναι μεν ειναι φοβερο "πινελο", αλλα του λεω να ερθει στις 10 και ερχεται στις 12 της επομενης μερας και αφηνει τη δουλεια στη μεση για να ξεκινησει αλλη δουλεια. Να τον χεσω και τον ιατρο που παω, μου γραφει εξετασεις και μετα πρεπει να τον κυνηγησω για να τις δει ή δεν σηκωνει ποτε το (σταθερο) τηλεφωνο.
Εχω καταληξει, οτι δεν ειναι δυσκολο να διακριθει καποιος, αρκει να ειναι σωστος επαγγελματιας.
Τελος, σχετικα με την "εκδικηση των τεχνιτων". Εδω και πολλα χρονια υπαρχει ελλειμμα τεχνιτων. Υπηρξε μια δυσκολη περιοδος, αυτη της οικονομικης κρισης, οπου ειχε σταματησει η οικοδομη και ακομα και αυτοι δυσκολευοταν. Αλλα απο την αλλη, ποιος πηγαινε καλα οικονομικα το 2014-2018;
Όπως ακριβώς τα λες είναι.
Υπάρχουν ψυκτικοί που θα έρθουν στην ώρα τους και θα βάλουν και ηλεκτρική και θα τα αφήσουν όπως ήταν. Υπάρχουν και αυτοί που δεν εμφανίζονται ποτέ.
Υπάρχουν υδραυλικοι-ηλεκτρολογοι που δεν εμφανίζονται παρά κάτι ώρες 10μ.μ. ενώ δεν τους έχεις δει ποτέ χωρίς τα ρούχα της δουλειάς ή για ένα καφέ να κάτσουν.
Καλοί ή μη τεχνίτες είναι λίγοι,η δουλειά είναι πολύ εκεί έξω.
Το πρόβλημα είναι ότι όσοι έμειναν θα έπρεπε να έχουν αυτή τη στιγμή συνεργεία με @@@@ αλλά πώς ακριβώς να τα συντηρήσουν όταν το φέσι πάει σύννεφο και όταν πρέπει να ζητήσουν από τον πελάτη πολύ μεγαλύτερο ποσό αλλά ο μισθός του πελάτη είναι χώμα?Κανένας με συνεργείο κτλ δεν θέλει το παιδί του να ακολουθήσει το επάγγελμα αυτό γιατί όταν κάτι πάει στραβά και η δουλειά δεν βγαίνει μπαίνεις μέσα φταίς δεν φταίς + Τρελό φέσι όχι στην εργασία ΚΑΙ στα ανταλλακτικά.
Πάντως σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχει τεράστιο χάσμα μεταξύ του μ.ο. καλού επαγγελματία και του μ.ο. κακού επαγγελματία.
Αυτό μπορεί πολλές φορές να μας @@@@ τη καθημερινότητα ωστόσο αν το δούμε από άλλη οπτική καθιστά πιο εύκολο τους καλούς να ξεχωρίσουν.
Υ.γ. πάντως η ηθική ψιλό αγνοείται πλέον......
αυτο με το φεσι σε αυτα τα επαγγελματα δεν το ειχα σκεφτει ποτε. Παντα θεωρουσα οτι με το που τελειωνει ή δουλεια ενα ποσοστο αυτης, θα εξοφληθουν ή θα πληρωθουν ενα μερος (και το υπολοιπο με την ολοκληρωση). Προφανως και εχεις δικιο διοτι ακομα και ανθρωπος με τον οποιο συνεργαζομαστε δεκαετιες, στις τελευταιες δυο επισκευες που μας εκανε, μου ζητησε καποια χρηματα πριν ολοκληρωθει η δουλεια (για να καταλαβετε, η συνολικη διαρκεια της εργασιας ηταν 5 μερες). Επομενως εχοντας καει στον χυλο φυσαει και το γιαουρτι.
Τελος, οποια εργασια και να κανει καποιος, δυσκολευεται να την προτεινει στα παιδια του, διοτι συνηθως βλεπει μονο τα αρνητικα και για τα παιδια του θα ηθελε κατι (ακομα) καλυτερο.
α. υπεραπλουστευτε κανοντας τον διαχωρισμο αποφοιτος πανεπιστημιου - αποφοιτος λυκειου και βαζετε στην δευτερη κατηγορια ολους τους "τεχνιτες". Δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Ο ψυκτικος ή ο ηλεκτρολογος, σχεδον σιγουρα εχει τελειωσει καποιο ΤΕΙ (δεν γνωριζω πως τα λενε πλεον) και απεχει πολυ απο τον σοβατζη/μπογιατζη σε επιπεδο καταρτισης.
και αυτο με οδηγει στο δευτερο ζητημα
β. να τα βρασω τα πτυχια ολων των επαγγελματιων αν δεν ειναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Επαγγελματιας, για εμενα, σημαινει οργανωση και σωστη συμπεριφορα απεναντι στον πελατη. Να τον χεσω τον μπογιατζη, που ναι μεν ειναι φοβερο "πινελο", αλλα του λεω να ερθει στις 10 και ερχεται στις 12 της επομενης μερας και αφηνει τη δουλεια στη μεση για να ξεκινησει αλλη δουλεια. Να τον χεσω και τον ιατρο που παω, μου γραφει εξετασεις και μετα πρεπει να τον κυνηγησω για να τις δει ή δεν σηκωνει ποτε το (σταθερο) τηλεφωνο.
Εχω καταληξει, οτι δεν ειναι δυσκολο να διακριθει καποιος, αρκει να ειναι σωστος επαγγελματιας.
Τελος, σχετικα με την "εκδικηση των τεχνιτων". Εδω και πολλα χρονια υπαρχει ελλειμμα τεχνιτων. Υπηρξε μια δυσκολη περιοδος, αυτη της οικονομικης κρισης, οπου ειχε σταματησει η οικοδομη και ακομα και αυτοι δυσκολευοταν. Αλλα απο την αλλη, ποιος πηγαινε καλα οικονομικα το 2014-2018;
Προχθές Σάββατο βράδυ έβαλα να φορτίσω με τον μαμα «φορτιστή» και σταμάτησε μόνο του 3 φορές.
Υποψιάζεται κανείς τον λόγο ;https://share.icloud.com/photos/022Psgdq6Tq9SB-20sbQZaecA
(Δεν είναι πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό )
3 ενδεχομενα.
α. φταιει το αμαξι
β. φταιει ο φορτιστης
γ. φταιει η πριζα/ηλεκτρολογικη εγκαταστασηα. το θεωρω πολυ απιθανο. Βλεπω οτι το κανει πολυ συχνα οποτε δεν μπορω να φανταστω οτι φταιει καποια επιλογη στο smart charging. Αλλωστε δεν εχει και πολλες. Καλου κακου βεβαιωσου ομως οτι δεν εχεις ενεργοποιημενο schedule.
β. για να αποκλεισεις αυτο, μπορεις να κανεις δυο πραγματα, 1. να φορτισεις σε καποιον δημοσιο φορτιστη με ac
2. να δανειστεις φορτιστη απο γνωστο σου και να δοκιμασεις να φορτισεις με αυτονγ. δοκιμασε να φορτισεις σε αλλη πριζα ή σε σπιτι φιλου με τον δικο σου φορτιστη.
Σε άλλη πρίζα δηλαδή όχι από αυτή που έχουμε στο μπαλκόνι (με μπαλαντέζα 15μετρα) δεν είχα αυτό το θέμα.
Τότε πρέπει να δεις αν φταίει η πρίζα ή η μπαλαντέζα. Υποθέτω ότι σε άλλη πρίζα φόρτισες χωρίς μπαλαντέζα
Προχθές Σάββατο βράδυ έβαλα να φορτίσω με τον μαμα «φορτιστή» και σταμάτησε μόνο του 3 φορές.
Υποψιάζεται κανείς τον λόγο ;https://share.icloud.com/photos/022Psgdq6Tq9SB-20sbQZaecA
(Δεν είναι πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό )
3 ενδεχομενα.
α. φταιει το αμαξι
β. φταιει ο φορτιστης
γ. φταιει η πριζα/ηλεκτρολογικη εγκατασταση
α. το θεωρω πολυ απιθανο. Βλεπω οτι το κανει πολυ συχνα οποτε δεν μπορω να φανταστω οτι φταιει καποια επιλογη στο smart charging. Αλλωστε δεν εχει και πολλες. Καλου κακου βεβαιωσου ομως οτι δεν εχεις ενεργοποιημενο schedule.
β. για να αποκλεισεις αυτο, μπορεις να κανεις δυο πραγματα, 1. να φορτισεις σε καποιον δημοσιο φορτιστη με ac
2. να δανειστεις φορτιστη απο γνωστο σου και να δοκιμασεις να φορτισεις με αυτον
γ. δοκιμασε να φορτισεις σε αλλη πριζα ή σε σπιτι φιλου με τον δικο σου φορτιστη.
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
Κοίτα, το ότι είσαι teslόπληκτος είναι δεδομένο. Το ότι άπαντες οι "του χώρου" πουσάρετε αδιακρίτως και αδιαφοροποίητα την ηλεκτροκίνηση, στην τωρινή μεταβατική φάση της, ως θεραπεία επιλογής "δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν" σε βαθμό κακουργήματος, είναι επίσης δεδομένο (και εξόχως εκνευριστικό).
τουλαχιστον υπερβολικος
Νομίζω ότι ο ντιέγκο έχει φάει ένα πέραν του μέτρου αντι-ηλεκτρικό κόλλημα που αδικεί κατ αρχήν τον ίδιο - θυμάμαι άλλωστε και τις εδώ δημοσιεύσεις του όπου ενίοτε εμμονικά αμφισβητούσε ακόμα και τα προφανή σε οποιαδήποτε σχετική συζήτηση. Το αντι-ηλεκτρικό του μένος δηλαδή είναι μάλλον γενικότερο - ασχέτως εάν εκφράζεται ειδικώς.
η πλακα με τον diego ειναι οτι δεν κραζει αδιακριτως τα ηλεκτρικα, οπου και να βρει καποιο ποστ για αυτο (κατι που κανουν οντως καποιοι), αλλα περιμενει να γραψει ο δημητρης στο drive αρθρο για αυτα, και τοτε μονο κραζει
@fanis75 said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
@argyn said in Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]:
παρά την απουσία μετρήσεων (που δυστυχώς πλέον τείνουν να εξαφανιστούν καθολικά έτσι κι αλλιώς).
Πιστεύω ότι έχουν εξαφανιστεί, γιατί δεν ενδιαφέρουν κανέναν πλέον, εκτός της κατανάλωσης. Οι επιδόσεις ενδιαφέρουν ελάχιστους που αγοράζουν σουπερκαρς, στα οποία οι επιδόσεις ειναι δεδομένες. Αλλιώς, 11 στους 10 με το που δουν ένα αμάξι η 1η ερώτηση που κάνουν ειναι "πόσο καίει?" και η 2η "τι σήμα έχει?". Δυστυχώς έχουν αλλάξει οι εποχές και οι petrol-heads είμαστε είδος προς εξαφάνιση - αφού οι παλιοί μεγαλώσαμε και οι νέοι δεν ενδιαφέρονται για τέτοια πράγματα.
ασε που τις επιδοσεις τις βρισκεις πανευκολα με ενα googlαρισμα
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@dettol said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως δεν θυμάμαι να είπε κάποιος πως δεν κολλάς ή δεν μεταδίδεις! Εγω θυμάμαι πως έλεγαν πως δεν νοσείς! Και ακριβώς επειδή έχεις αντισώματα ώστε να καταστείλεις το πλήθος του ιού στον οργανισμό σου, δεν μεταδίδεις υψηλό φορτίο του ιού άρα και μειώνεται η διασπορά του στην κοινότητα και κυρίως η νοσηρότητα του!
Με όλο το σεβασμό, δεν τα θυμάσαι καλά... Ξεκίνησαν με το αφήγημα 'δεν μεταδίδεις ', πήγαν στο δεν κολλάς, μετά στο κολλάς αλλά δεν νοσείς βαριά/δεν πεθαίνεις (ενώ τελικά σε νεαρά άτομα/αθλητές, μάλλον τα έστελνε το εμβόλιο το ίδιο λόγο υπερπαραγωγής της ακίδας)... Στον ευρύτερο κύκλο μου, όσοι έκαναν εμβόλια, νόσησαν πολλές φορές. Αρκετούς που ήξερα που δεν έκαναν, πολύ λιγότερες (και εγώ με τη κοπέλα μου και την αδερφή μου). Ξέρω βέβαια πως αυτό που γράφω δεν είναι επιστημονικό...
Γιατρός ΔΕΝ είμαι, αλλά ως ζωοτέχνης, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ακούγαμε γελοία πράγματα περί δράσης εμβολίων με τις ακίδες. Ένα κλασικό παράδειγμα οι ανοσοκατασταλμένοι ή οι πολύ ηλικιωμένοι. Ο οργανισμός κάποιου που η ικανότητα για πρωτεϊνοσύνθεση είναι στα τάρταρα, πως θα παράξει σε ικανό αριθμό τη πρωτεϊνη ακίδα ; Ο ανοσοκατασταλμένος, πως θα έχει σοβαρές αντιδράσεις στον συγκεκριμένο ιό (τοξικότητά της ακίδας του ιού) και πως και πάλι θα δημιουργήσει αντισώματα; Οι πρώτες παρτίδες εμβολίων, διανεμήθηκαν σε αυτή τη κατηγορία (έχω φίλο). Ο τίτλος αντισωμάτων στη συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων αυτών, ήταν για γέλια... Γενικά, οι υποχρεωτικό τητα για όλους, ήταν η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν υπήρχε ίχνος σοβαρότητας.Ω θεέ μου…
Αμφισβητείς ότι οι ανοσοκατασταλμένοι, έκαναν μετά από το εμβόλιο, τεστ αντισωμάτων; Ότι η πρωτεϊνοσύνθεση στους πολύ ηλικιωμένους είναι στα τάρταρα, άρα και η δυνατότητα παραγωγής της πρωτεΐνης ακίδας του εμβολίου ελάχιστη; Είσαι ιατρός ή βιολόγος (όχι ότι δεν ακούσαμε κοτσάνες, ηθελημένες ή όχι από τέτοιους); Μήπως αμφισβητείς ότι τελικά τα συγκεκριμένα σκευάσματα είχαν παρενέργειες πέραν των αποδεκτών για μη πειραματικά σκευάσματα; Ότι το πρωτόκολλο που ακολουθούσαν σε ασθενείς COVID, ήταν το λιγότερο επικίνδυνο; Μήπως καλώς μετρούσαν οποιονδήποτε είχε COVID και πέθαινε, ως θάνατο από COVID (πχ ακόμη και από αυτοκινητιστικό); Αντί να περιοριστούν οι ευπαθείς ομάδες και να εμβολιαστούν εθελοντικά, μαντρωθήκαμε όλοι σαν τα πρόβατα και κάποιοι εξακολουθείτε να το βρίσκετε φυσιολογικό...
Έμπλεξες ένα σωρό πράγματα μεταξύ τους σε μια ενιαία θεωρία και είναι σχεδόν όλα λάθος.
Αυτό στο οποίο μπορώ να σε κατανοήσω είναι ο φόβος απέναντι σε κάτι νέο και άγνωστο για αυτόν, ειδικά όταν συμπέσει με μια περιόδου παγκοσμίου πανικού. Αυτό είναι ανθρώπινο.
Το να το σκεφεσαι 2 χρόνια μετά είναι απλά ανώφελο. Πάει, η μπόρα πέρασε (όχι ο sars cov2, αυτός θα μείνει μαζί μας για πάντα). Πάμε παρακάτω. Βρείτε άλλον ανεμόμυλο να πολεμήσετε.
@sette said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Πάντως δεν θυμάμαι να είπε κάποιος πως δεν κολλάς ή δεν μεταδίδεις! Εγω θυμάμαι πως έλεγαν πως δεν νοσείς! Και ακριβώς επειδή έχεις αντισώματα ώστε να καταστείλεις το πλήθος του ιού στον οργανισμό σου, δεν μεταδίδεις υψηλό φορτίο του ιού άρα και μειώνεται η διασπορά του στην κοινότητα και κυρίως η νοσηρότητα του!
Με όλο το σεβασμό, δεν τα θυμάσαι καλά... Ξεκίνησαν με το αφήγημα 'δεν μεταδίδεις ', πήγαν στο δεν κολλάς, μετά στο κολλάς αλλά δεν νοσείς βαριά/δεν πεθαίνεις (ενώ τελικά σε νεαρά άτομα/αθλητές, μάλλον τα έστελνε το εμβόλιο το ίδιο λόγο υπερπαραγωγής της ακίδας)... Στον ευρύτερο κύκλο μου, όσοι έκαναν εμβόλια, νόσησαν πολλές φορές. Αρκετούς που ήξερα που δεν έκαναν, πολύ λιγότερες (και εγώ με τη κοπέλα μου και την αδερφή μου). Ξέρω βέβαια πως αυτό που γράφω δεν είναι επιστημονικό...
Γιατρός ΔΕΝ είμαι, αλλά ως ζωοτέχνης, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ακούγαμε γελοία πράγματα περί δράσης εμβολίων με τις ακίδες. Ένα κλασικό παράδειγμα οι ανοσοκατασταλμένοι ή οι πολύ ηλικιωμένοι. Ο οργανισμός κάποιου που η ικανότητα για πρωτεϊνοσύνθεση είναι στα τάρταρα, πως θα παράξει σε ικανό αριθμό τη πρωτεϊνη ακίδα ; Ο ανοσοκατασταλμένος, πως θα έχει σοβαρές αντιδράσεις στον συγκεκριμένο ιό (τοξικότητά της ακίδας του ιού) και πως και πάλι θα δημιουργήσει αντισώματα; Οι πρώτες παρτίδες εμβολίων, διανεμήθηκαν σε αυτή τη κατηγορία (έχω φίλο). Ο τίτλος αντισωμάτων στη συντριπτική πλειοψηφία των ατόμων αυτών, ήταν για γέλια... Γενικά, οι υποχρεωτικό τητα για όλους, ήταν η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν υπήρχε ίχνος σοβαρότητας.
Ω θεέ μου…
@dimitrioskosmas said in Porsche 911:
@iceman7 said in Porsche 911:
@eddie_147 said in Porsche 911:
Το δίλημμα για Ταϊκαν είναι Παναμερα.
Ένα ενδιαφέρον ερώτημα για μένα είναι να πάρεις 911/cayman/ποξτερ για αμάξι ΣΚ, βόλτας, καυλας κλπ ή να πάρεις Macan και να τη χρησιμοποιείς κυριολεκτικά κάθε μέρα (οικογένεια, δουλειά, ψώνια, τα παντα).First world problems.
Σε μια Ελλάδα που φτωχαίνει και οι ανισότητες μεγαλώνουν με τη μεσαία τάξη να συνθλίβεται καθημερινό αμάξι είναι στην καλύτερη ένα στυλ γιαρις/γιαρις κρος και Sunday κάνα τεσλα ή κάνα παλιό BMWδικό
Ακου macan καθημερινό !!!
Ποιοι γράφουν στο φόρουμ;
Ο Βαρδινογιάννης και ο Λατσης ;Πολλὴ µαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σὰν καλιακοῦδα....(Στα μαρούλια)
Dimitrioskosmas, από εδώ ο iceman