Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 2
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 7010
    • Best 3886
    • Groups 0

    dettol

    @dettol

    Please enter occupation - Please enter your interests

    8948
    Reputation
    171
    Profile views
    7010
    Posts
    1
    Followers
    2
    Following
    Joined Last Online

    dettol Unfollow Follow

    Best posts made by dettol

    • RE: BYD forum

      fed6ef87-2a41-4e14-887b-9d84ecedcb74-image.jpeg

      Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα 😂🤣

      #gas_no_more
      #ακομαναπουληθουντα500;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: BYD forum

      Πηγαμε για test drive του dolphin. Σας προειδοποιω αν βαριεστε να διαβασετε οτι εχω να πω σχεδον αποκλειστικα καλα λογια!

      Προσωπικα, η εξωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου μου αρεσει, αλλα αυτο ειναι κατι τελειως υποκειμενικο. Το χρωμα που εχουν στην εκθεση ειναι ενα ασημι και το αυτοκινητο που οδηγησαμε ηταν κρεμ. Αμφοτερα ωραια χρωματα. Δεν θα το επαιρνα ουτε σε λευκο, ουτε σε μαυρο που ειναι τα χρωματα που συμπληρωνουν την 4αδα της κλασσικης παλετας.
      Η θεση οδηγησης προσαρμοζεται ηλεκτρικα και τα καθισματα ειναι ανετα, πιο ανετα απο το τεσλα μου θα ελεγα. Το τιμονι εχει ενα σωρο κουμπακια πανω αλλα ειναι πολυ ωραιο σε αισθηση.
      Γενικα, ολα τα υλικα που ακουμπησα θα ελεγα οτι ειναι ποιοτικα, χωρις ομως να γνωριζω τι αντοχη στον χρονο θα εχουν. Θα ηθελα λιγο πιο μαλακο πλαστικο στο πανω μερος της πορτας, αλλα σιγα τα ωα. Δεν εκατσα να χτυπαω ταμπλο κτλπ, απλα ακουμπησα τα μερη που ακουμπαω συνηθως. Να πω επισης, οτι στο δελφινι δεν υπαρχουν καποιες κουφες επιλογες που βλεπουμε στο αττο, με κατι κορδονακια, που προσωπικα με ειχαν ξενισει. Εδω τα πραγματα ειναι πιο κλασσικα. Το πιο playful χαρακτηριστικο του ειναι το χερουλι της πορτας που μοιαζει λιγο με πτερυγιο δελφινιου. Δεν με ενθουσιασε, αλλα δεν στραβωσα κιολας.

      Το infotainment του ειναι πληρες και το αμαξι που οδηγησαμε ειχε παρει το update ωστε να υποστηριζει και ασυρματο carplay, το οποιο και δοκιμασαμε. Android auto δεν δοκιμασαμε, αλλα υποθετω οτι θα δουλευει και αυτο ασυρματα. Η οθονη εχει αμεση αποκριση, ακομα και στο μαμα navigation, αν και υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα δουλευουν carplay/android auto. Η φαση με την περιστρεφομενη οθονη θεωρω οτι ειναι gimmick οποτε δεν ασχοληθηκαμε ιδιαιτερα.
      Αυτο που ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ομως ειναι το 360 view του. Πραγματικα δεν εχω λογια. Οθονες εξαιρετικες αναλυσης και αλλαζει αυτοματα στο σημειο που σε ενδιαφερει. Αριστερα βλειπεις το 360 και δεξια βλεπεις πχ την καμερα οπισθοπορειας. Ομως, αν ενω παρκαρεις βαλεις drive για να πας λιγο δεξια πχ και να πλησιασεις στο πεζοδρομιο, ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ την καμερα και σου δειχνει δεξια ωστε να μην χτυπησεις τη ζαντα. Οταν πλησιαζεις σε αλλο οχημα (ενω παρκαρεις), το βλεπεις στην καμερα, σου εμφανιζει, σου εμφανιζει γραμμες ΚΑΙ οταν εισαι <1μ μακρια, σου βγαζει την αποσταση με τους uss (α ρε musk και τα κολλήματα σου με το tesla vision).
      Επαθα ενα μικρο overload με τους απειρους διακοπτες και κουμπακια, εχοντας συνηθισει πολυ πιο μινιμαλ εσωτερικο, αλλα η συζυγος δεν ενοχληθηκε ιδιαιτερα. Ο διακοπτης ταχυτητων, αν και οχι ιδανικος ως σχεδιασμο, τουλαχιστον δεν ειχε φτηνιαρικη αισθηση. Ενα αλλο θεμα που εχουμε κατα καιρους διαβασει για τα κινεζικα αυτοκινητα ειναι το ac τους και για αυτο το παρατηρησα. Ο θερμοστατης ηταν ρυθμισμενος στους 24C και το αυτοκινητο ειχε ψυχρουλα μεσα. Ειμαι ανθρωπος που γενικα ζεσταινεται ευκολα και στο τεσλα βαζω 21-22C, οποτε θεωρω οτι περασε και το τεστ αυτο το δελφινακι, το οποιο υπενθυμιζω οτι εχει αντλια θερμοτητας!

      Χωροι
      Πολυ ανετοι χωροι για ολους. Ειμαι 1.78 110 κιλα και καθομουν ανετα πισω απο την θεση οδηγησης μου. Δεν ειχα πολυ χωρο πανω απο το κεφαλι μου, αλλα θεωρω οτι καποιος εως 1.90 δεν θα ειχε προβλημα να καθισει πισω. Χωροι για τα ποδια ανετοι. Χωρος αποσκευων θεωρω οτι ειναι σχετικα μικρος. Βελτιωνονται τα πραγματα αν βαλεις το πατωμα στην κατω θεση, αλλα υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα εχουν εκει το καλωδιο του φορτιστη. Δεν ξερω αν μπορει να εξυπηρετησει τις αναγκες μικρης οικογενειας, μονο και μονο εξαιτιας του πορτ μπαγαζ του. Οποιος το προοριζει για τετοια χρηση, να παει να το δει προσεκτικα απο κοντα. Το πολο του 2018 μας, παντως νομιζω οτι εχει μεγαλυτερο πορτμπαγαζ.

      Παμε τωρα στα οδηγικα. Υποψιν οτι μας ενδιαφερει ως αμαξι πολης, οποτε δεν ασχοληθηκαμε με δυναμικη οδηγηση. Με μια λεξη "ευκολο-οδηγητο". Το ειχα στο eco mode, οπου η επιταχυνση ηταν μια χαρα για συνθηκες πολης. Στο normal τα πραγματα θα ειναι ακομα καλυτερα. Δυστυχως μας επιασε λαστιχο (γκαντεμηδες), οποτε δεν δοκιμασα επιταχυνση στο normal για να δω αυτο που εχει αναφερθει για σπινιαρισμα των μπροστα τροχων.
      Πολλα εχουν ειπωθει για την ελλειψη one pedal drive. Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα και σιγουρα δεν μου φανηκε χειροτερο απο το volvo ex30. Θελει οπωσδηποτε φρενο, διοτι χωρις φρενο δεν ερχεται σε πληρη σταση. Θα ηθελα να υπηρχε ρυθμιση για ισχυρο opd, αλλα δεν ειναι τραγικη η ελλειψη του. Το αμαξι συμπεριφερεται οπως τα "κλασσικα αυτοματα", οπου αφηνοντας το φρενο αρχιζει και κινειται. Το φρενο του μου φανηκε αρκετα προοδευτικο, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να κανω γερα πατηματα. Υποτιθεται οτι μεχρι ενα σημειο κανει regen και μετα μπαινει το κανονικο φρενο τριβης. Ποιοτητα κυλισης μια χαρα, θορυβους δεν ακουσα, αλλα δεν πηγαμε πανω απο 50-60km/h.

      Σχετικα με την φορτιση
      το μοναδικο ψεγαδι του αυτοκινητου ειναι οτι δεν μπορεις να ρυθμισεις ισχυ φορτισης. Τα τεσλα σου επιτρεπουν να επιλεξεις αμπερ φορτισης με τεραστιο ευρος. Τα vag εχουν δυο επιλογες (μια υψηλη ισχυ, μια χαμηλη). Αυτο μπορει να ειναι προβλημα σε καποιον ο οποιος θελει να φορτισει απο σουκο, αλλα το καλωδιο του δεν σηκωνει την πληρη ισχυ του mobile φορτιστη που (υποθετω) δινεται μαζι με το αμαξι.
      Για φορτιση απο wallbox προφανως δεν υπαρχει κανενα προβλημα.

      Παμε τωρα σε καποιες διαδικαστικες ερωτησεις που ειχα, τις απαντησεις των οποιων νομιζω θα βρειτε ενδιαφερουσες.
      α. Προκαταβολη;

      • 500-1000 ευρω

      β. αν δω οτι το ΚΗ3 κλεινει και ακυρωσω, ολα καλα με επιστροφη προκαταβολης;

      • ναι

      γ. χρονος παραδοσης;

      • 1.5 μηνας (δεν ειμαι απολυτα σιγουρος οτι το πιστευω αυτο, διοτι εχω διαβασει παραπονα στο fb, αλλα δεν ξερω αν φταιει η αντιπροσωπεια ή εταιρεια των logistics)

      δ. η τιμη σας (υπενθυμιζω οτι ειναι 26800 και οχι τα 33-34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη) ειναι ειδικη και οχι η κανονικη. Ποτε θα τελειωσει η προσφορα;

      • ειναι για 500 κομματια
      • ποσα εχετε πουλησει μεχρι στιγμης;
      • 200/250

      ε. τι γινεται με δασμους;

      • δεν υπαρχει προβλημα, διοτι τα αμαξια μας ειναι ηδη αγορασμενα (οχι εκτελωνισμενα ομως).
        πρακτικα δεν ξερω τι ακριβως εννοει, εγω ομως καταλαβαινω πως οποιος δωσει προκαταβολη "κλειδωνει" το 26800 (προ επιδοτησης ΚΗ3)

      Συμπερασμα
      Οποιος ειναι στην αγορα για μικρο-μεσαιο αυτοκινητο αυτην τη στιγμη, νομιζω πρεπει να το δει ΠΟΛΥ προσεκτικα. Αγοραζει ενα αυτοκινητο αρκετα ισχυρο, με αψογη μπαταρια (lfp) και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ εξοπλισμενο (ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, θερμαινομενα καθισματα, adaptive cruise control, 360 view). Ολα αυτα με 26800 (οσο διαρκει η προσφορα). Αν μαλιστα συνυπολογισουμε την επιδοτηση, ε τοτε φτανουμε στα ορια της κλοπης.
      Προσωπικα, μου αφησε πολυ καλυτερη γευση απο το ex30 και ας με πειτε τρελο. Το εσωτερικο του ειχε καλυτερη αισθηση και ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο, ενω οι χωροι του ειναι και αυτοι ΠΟΛΥ καλυτεροι.
      Επειδη εχουμε κανει την συζητηση εδω καποιες φορες για μικρο ηλεκτρικο και εχουν ειπωθει σκεψεις πχ για το inster ή το kia ev3, να πω τα εξης. Αν καποιος δεν θεωρει αναγκαιο το ΠΟΛΥ μικρο αμαξι (τα 3.8μ του ινστερ), τοτε δεν υπαρχει λογος να το περιμενει. Θα ερθει γυρω στα 23-25 χιλιαρικα, πιστευω οτι δεν θα ειναι τοσο καλα εξοπλισμενο οσο αυτο ΚΑΙ ρισκαρει την επιδοτηση. Το volvo εχει το δικο του κοινο, λογω μαρκας, αλλα οποιος το σκεφτεται, πριν το κλεισει, ας παει απεναντι μια βολτα να δει και το δελφινακι. Νομιζω θα αλλαξει γνωμη 🙂
      Το kia ev3 ειναι λιγο διαφορετικη προταση και δεν ξερω αν παιζει ακριβως σε αυτην την κατηγορια. Πιστευω οτι θα εχει καλυτερους αποθηκευτικους χωρους, ως suv και σε συνδυασμο με την μεγαλη μπαταρια θα μπορει ανετα να κανει ταξιδια. Εκει ομως φλερταρει επικινδυνα με τον ελεφαντα στο δωματιο, τα τεσλα. Ισως μελλοντικα να βγαλει καμμια καλη εκπτωση η kia, να τα ριξει κανα 3χιλιαρο και να γινουν πιο δελεαστικα.

      ΥΓ: ολα οσα λεω ειναι υπο το πρισμα της τιμης των 26800, το λεω μεσα στο κειμενο, το τονιζω και στο τελος. Στα 34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη, η κουβεντα ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: BYD forum

      κυριακη με ωραιο καιρο και χωρις παιδια που ειχαν αθλοπαιδιες, βρεθηκαμε μονο με τη συζυγο για 3.5 ωρες. Αφου απερριψα τις προτασεις του @gatoz για επισκεψεις σε κατσαβραχα και ναους (θρησκευτικους και ακολασιας), αποφασισαμε να παμε προς κορινθο, να παρουμε τον αερα μας, να πιουμε ενα καφεδακι στην παραλια και.... ειχα κρυφο σχεδιο, να επισκεφτουμε το εντελβαις για το οποια ειχα ακουσει πολυ καλα λογια (πιθανοτατα απο εδω μεσα, αλλα δεν θυμαμαι απο ποιον, ισως απο τον @harisma23).

      Μιας και η αποσταση δεν ηταν μεγαλη (203χλμ συνολικα με τα εντος της αθηνας πηγαινε-ελα για να αφησουμε και παραλαβουμε τα παιδια) ειπα να παρουμε το δελφινακι μας, να το παμε μια βολτα στη θαλασσα. Τολμω να πω οτι η συμπεριφορα στην του στην ΕΟ ηταν ΠΟΛΥ καλυτερη απο οτι περιμενα και αναθεωρω την αποψη που ειχα οτι δεν κανει για ταξιδι.

      Στον πηγαιμο κινηθηκα με 120 χλμ/ω και με προσπερασεις στα 135. Οι αεροδυναμικοι θορυβοι στους οποιους εχουμε αναφερθει ηταν υπαρκτοι, αλλα τιποτα το ενοχλητικο.Το τιγκουαν μου ειχε τουλαχιστον αντιστοιχους σε αυτες τις ταχυτητες. Με λιγο μουσικουλα ή podcast δεν τους ακουγες καν. Το τιμονι, για το οποιο εχω παραπονεθει στο παρελθον οτι ειναι πολυ μαλακο, σε υψηλες ταχυτητες "βαραινει" και αλλαζει τελειως χαρακτηρα. Οι αναρτησεις που εντος της πολης εδειχναν μαλακες, στην εθνικη οδο δουλευαν μια χαρα δινοντας στο οχημα μια αισθηση οτι ακουμπαει καλα στο οδοστρωμα. Προσπερασεις σε νταλικες δεν προβληματισαν καθολου, αλλα η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε καθολου αερα σημερα. Απο αποψη γκαζιου δεν το ζορισα, διοτι γνωριζω οτι δεν ειναι τεραστια η μπαταρια του. Ειχα σκοπο να φορτισω για κανα 10' στο γυρισμο, αλλα τελικα επειδη ειχαμε αργησει, δεν ασχοληθηκα να φορτισω.

      Ειδικη μνοια στο μαμα navigation το οποιο υπολογισε με μεγαλη ακριβεια το soc αφιξης στον προορισμο. Φυγαμε με 84% απο αθηνα, υπολογισε οτι θα φτασουμε με 51% και τελικα φτασαμε με 53% στην κορινθο. Πριν φυγουμε απο κορινθο, εβαλα τον προορισμο μας στην αθηνα και μας υπολογισε αφιξη με 17%. Παλια τεχνη κοσκινο, οταν μπηκαμε στην εθνικη οδο κινηθηκα με 10-15χλμ/ω κατω απο το οριο ταχυτητας (πραγμα που δεν ηταν ιδιαιτερα δυσκολο μιας και ειχε κινηση) και το ναβι αναθεωρησε εν κινησει, σε 20+% (δεν θυμαμαι το ακριβες νουμερο να ειμαι ειλικρινης). Τελικα φτασαμε σπιτι (εχοντας κανει και λιγα χλμ εντος αθηνας) με 24%. Επομενως η ολη εξορμηση εκαψε 36 kwh ή 18kwh/100km.

      Συμπερασμα, αν ειστε οκ με το πορτμπαγαζ του, με την εμβελεια του και με την ταχυτητα φορτισης, το δελφινακι μπορει ανετα να κινηθει στην εθνικη οδο και να σας παει ταξιδι. Δοκιμασα λιγο και το cruise control και δουλεψε απροβληματιστα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      20240317_101059794_iOS(1).jpg

      virgin rocks(1).jpg
      20240317_123737154_iOS(1).jpg
      20240317_123542587_iOS(1).jpg

      @gatoz

      ΓΑΤΕ ΠΟΝΑΑΑΑΑΣ;
      Μια χαρα πηγαμε (και γυρισαμε) με το ηλεκτρικο μας μπρικι 🙂

      Περα απο την πλακα, ηταν παρα πολυ ωραια μονοημερη και ευχαριστουμε τον αρχοντα γατο που εφτιαξε τη διαδρομη. Δεν την ακολουθησα κατα γραμμα, διοτι κωλωσα να παρω τον χωματοδρομο που ελεγε.

      20240317_102500102_iOS(1).jpg

      Εδω βλεπετε τον χωματοδρομο, που θα επρεπε να ακολουθησουμε για 10-15 χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως) και στον οποιο, οπως λεει ο γατος, περναει και χαμηλο αυτοκινητο "σαυρα". Ισως να ειναι σαυρα με τεραστια ποδια 🙂

      Αν και δεν ειμαι θρησκευομενος, η παναγια των βραχων ηταν κατι το μοναδικο, ομοιο του δεν εχω ξαναδει και αξιζει την διαδρομη (το τελευταιο 1.5 χλμ ειναι χωματοδρομος, αλλα πραγματικα ανετος)

      Για τα καθαρα διαδικαστικα, αφησα την αθηνα με 93% μπαταρια, εφτασα στο σεα βελου με 66%. Φορτισα 14' , 66%->83%. Στο γυρισμο παλι σεα βελου (εχω καρτα rfid elpe οποτε με βολευει εκτος απο superchargers, πολυ η συγκεκριμενη εταιρεια, καθως εχει αποδειχτει η πιο αξιοπιστη μετα απο την τεσλα) 12' 45%->65%. Επιστροφη στο σπιτι με 36%
      Να εισαι καλα, να εχεις καυλες, να πηγαινεις εκδρομες και να μας δινει ιδεες!

      ΥΓ: η ταβερνα εξαιρετικη!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Συνταγές και Φαγάδικα (τέως «Τα καύσιμα του οδηγού»)

      Κυριακη χωρις ιδιαιτερες υποχρεωσεις (περα απο κατι αθλητικα των παιδιων, τα οποια ευτυχως ολοκληρωθηκαν εως τις 12), με καλο καιρο και βρηκαμε ευκαιρια για βολτουλα! Ειχα λοκαρει εδω και καιρο την αμαρυνθο και το gorgona di stefano που ειχε προτεινει ο @gatoz .

      https://maps.app.goo.gl/ddpoHrexDFvgPkRh7

      Kανονισαμε μαζι με αλλη μια οικογενεια, συμμαθητες του γιου μου, και βρεθηκαμε εκει. Λογω του καλο καιρου φοβομουν οτι θα υπηρχε εντονη κινηση στο δρομο, αλλα τελικα δεν συναντησαμε σχεδον τιποτα (στον πηγαιμο). Το μαγαζι ειχε κοσμο, αλλα τιποτα το τραγικο.
      Ειχε δροσουλα, επειδη φυσαγε, αλλα με τετοια θεα πανω στη θαλασσα θα ηταν κριμα να παμε μεσα. Οι μεγαλοι τα λεγαμε και τα παιδια εκοβαν βολτες στην παραλια και στον παραθαλασσιο δρομακο.
      Το φαγητο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ! Στα παιδια μου αρεσουν πολυ τα θαλασσινα οποτε εγινε πανωλεθρια. Πρεπει να πηραμε περιπου τον μισο καταλογο. Ηταν ολα ωραια, αλλα μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση το ψητο χταποδι, διοτι ηταν ζουμερο, γευστικο χωρις να ειναι νιανια παραβρασμενο ή λαστιχο που πρεπει να το μασας μια ωρα. Γενικα, χταποδι δεν εχουμε ευχαριστηθει πολλες φορες. Το ζητησει ο μεγαλος υιος και αν και γκοτζιλα σε μεγεθος, το τακτοποιησαμε 🙂
      Μεγαλο δημοτικο παρκινγκ για να αφησεις το αυτοκινητο σαν ανθρωπος, και οχι χυμα πανω στο δρομο.
      Πολυ καλο ζαχαροπλαστειο (γαρδενια) στα 600μ απο την γοργονα, ωστε να ξεμουδιασετε ποδια και να ανεβασετε λιγο το ζαχαρο σας 🙂 Καφετερια, σχεδον διπλα στο ζαχαροπλαστειο, το οποιο εχει ωραια πεζουλακια για να αραξετε εξω.

      https://maps.app.goo.gl/YR8KTEya22Ni49GP8

      Στα αυτοκινητιστικα... 200χλμ πηγαινε - ελα με φοβερα χαμηλη καταναλωση (15kwh/100km) διοτι το κομματι χαλκιδα - αμαρυνθος δεν μπορεις να τρεξεις πολυ και φαγαμε αρκετη κινηση στην επιστροφη. Μετα τα τελευταια διοδια (επιστροφη) σταματησαμε αρκετες φορες λογω κινησης.
      Παντως, βλεποντας το log του tessie, ακομα και στην πηγαιμο, οπου κινηθηκαμε πιο σβελτα (μεγιστη ταχυτητα 143, ΜΩΤ 69) η μεση καταναλωση ηταν 13.8kwh/100km.
      30 kwh "καψαμε" για τα 200χλμ πηγαινε ελα. κοινως, σχεδον οσο και τα διοδια. 3,75Χ2 = 7.5 τα διοδια, 30Χ0,2=6ευρω το (σπιτικο) ρευμα.
      Εφυγα απο αθηνα γεματος και γυρισα με 58%

      posted in Αντίλογος
      D
      dettol
    • RE: TESLA FORUM

      b8b71c41-d9f3-4cd5-9b48-35f567cea826-image.png

      a59286c4-bcdc-4331-bbca-3ec799ee79dc-image.png

      1961aadb-3d23-49ff-9764-32982453ba3e-image.png

      Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.
      Πανευκολη εγκατασταση, αφου ακομα και ενας αμπαλος οπως εγω, την εκανα μεσα σε 5'. Εχουν μεσα στο (πανεμορφο) κουτι πλαστικο εργαλειο (κλασσικο trim removal tool) που βοηθαει στην αφαιρεση των πανελ. Προτιμησα να βαλω τον commander κατω απο τον αεραγωγο των πισω επιβατων και οχι στο πανελ του συνοδηγου. Ειναι σαφεστατα πιο ευκολη η τοποθετηση εκει που επελεξα.
      Νομιζω οτι στα highland δεν μπαινει εκει, λογω της υπαρξης της οθονης που αλλαζει τη συνδεσμολογια, αλλα δεν εχω highland οποτε δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα.

      Οπως βλεπετε και απο τις φωτο, το knob ταιριζει τελεια στο μπροστινο χωρο αποσκευων, μπροστα απο τον τεμπελη. Ειχα αγορασει organiser (το "συρταρακι" που βλεπετε με τα γυαλια ηλιου και καποια κερματα) το οποιο χωραει και αυτο, απλα ενα κομματι του δεν ειναι προσβασιμο. Οποτε οκ και απο αυτην την αποψη.

      Στο αισθητικο θεμα, η εταιρεια παιρνει αριστα. Εφαρμοζει οπως ειπα τελεια και ειναι το ιδιο ακριβως χρωμα με τα υλικα του αυτοκινητου σε εκεινο το σημειο. Αν καποιος δεν το γνωριζει, θα νομιζει οτι ειναι κομματι του στανταρ εξοπλισμου. Σε αισθηση ειναι στιβαρο, το knob οταν το περιστρεφεις δονειται (οποτε εχεις feedback για το τι κανει) και τα πατηματα των κουμπιων ειναι επισης μια χαρα.
      Τι θα ηθελα; τα κουμπια να εχουν καποιο σημειο "αναγλυφο" ωστε να ξερω οταν τα πιανω οτι ειναι οντως κουμπι εκει. Ετσι θα ηταν ακομα πιο ευκολη η χρηση του ενω οδηγας.

      Παμε τωρα στο θεμα της χρησης. Προγραμματιζεται με ενα σωρο εντολες και μπορεις να εχεις πολλαπλες οθονες. Ετσι περιστρεφοντας το knob, εχεις 4 εντολες στα κουμπια + 1 (πατωντας το ιδιο το knob). Δηλαδη, στην οθονη που βλεπετε εχω πχ το κλεισιμο των καθρεφτων στο κατω δεξια κουμπι και την ρυθμιση της θερμοκρασιας πατωντας το ιδιο το knob.

      Ενδιαφεροντα πραγματα που δοκιμασα ηταν
      α. battery preconditioning. Ενας απο τους κυριοτερους λογους που το ηθελα. Ενεργοποιεις τη θερμανση της μπαταριας (και εχεις ενδειξη πανω στο knob για τη θερμοκρασια της) ωστε οταν πας σε ταχυφορτιστη μη-τεσλα, να μπορεις να δεχτεις την μεγιστη ισχυ.

      β. κρατωντας πατημενο το χερουλι (απο εξω) οδηγου ή συνοδηγου, ανοιγει το frunk. Χρησιμο, ωστε να μην ψαχνεις στο κινητο, οταν εισαι εξω απο το αυτοκινητο. Οταν εισαι μεσα, ανοιγει πανευκολα πατωντας στην οθονη.

      γ. motor disable. Αυτο ειναι ενα νεο feature που λανσαραν πριν κανενα μηνα περιπου, οπου μπορεις στα 4κινητα μοντελα, να απενεργοποιησεις ειτε τον εμπρος ειτε τον πισω κινητηρα. Απενεργοποιησα τον εμπρος, διοτι ο πισω ειναι ο πιο δυνατος (απο οσο θυμαμαι). Δεν το εκανα με τη λογικη να "παιξω" στο δρομο, αλλα να δω πως επηρεαζεται η καταναλωση. Δυστυχως δεν ειχα χρονο να το παω εθνικη και να γραψω καμμια 50αρια χιλιομετρα, ωστε να εχω γνωμη, αλλα αισθηση μου ειναι οτι οντως πεφτει η καταναλωση εχοντας μονο το ενα μοτερ ενεργο.

      Συνολικα η εικονα ηταν πολυ καλη και σιγουρα δεν μετανιωνει κανεις τα λεφτα του. Το αγορασα απο το tesling που ειναι ελληνικο σαιτ με εδρα στη θεσσαλονικη (νομιζω) και ηρθε μεσα σε 2-3 μερες. Μαλιστα το πηρα φτηνοτερα απο το επισημο σαιτ της enhance, καθως υπαρχει κουπονι για νεους πελατες στο σαιτ, με την εγγραφη στο newsletter τους. Οποτε το πηρα 325 -10%

      Το καλο ειναι οτι η εταιρεια το αναβαθμιζει συνεχως, προσθετοντας συνεχεια καινουρια features. Νομιζω οτι ειναι απο τα καλα αξεσουαρ για τεσλα που αξιζει κανεις να αγορασει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: BYD forum

      Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
      Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
      Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
      Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
      Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.

      Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: TESLA FORUM

      @bekiaris said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      Τι να την κανεις την μεγαλυτερη μπαταρια του sealion αν εχει και μεγαλυτερη καταναλωση (στις ιδιες συνθηκες). Να μιλουσαμε για την golden battery, θα το καταλαβαινα, αλλα κλαιν, σιγα τη διαφορα 75 vs 90 οταν τελικα η αυτονομια ειναι ιδια.

      Επισης, το ειχα πει εγω 🙂 , οτι αλλαγες στην μπαταρια να μην περιμενετε.

      η καταναλωση έχει σχέση και με στοιχεία οπως ο όγκος και το βάρος του οχήματος, δν γνωρίζω βέβαια ποιο ειναι μεγαλύτερο κτλ. Σίγουρα το tesla ειναι πιο efficient, αλλά η NMC μπαταρία έχει λιγότερους κύκλους φόρτιστης και ειναι λιγότερο ασφαλής, δύο παράγοντες πολύ σημαντικοί για μένα.

      νομιζω οτι εχει γινει μια παρανοηση στη συζητηση nmc vs lfp και εχει επικρατησει σε καποιους οτι οι μεν ειναι φανταστικες, ενω οι δε ειναι σκουπιδια. Δεν ειναι ετσι τα πραγματα, η καθε μια τεχνολογια εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα. Ναι, θεωρητικα ειναι πιο "ασφαλεις" και εχουν περισσοτερους κυκλους φορτισης οι lfp. Απο την αλλη ομως, ΠΡΕΠΕΙ να τις φορτιζεις ανα τακτα χρονικα διαστηματα στο 100%, διοτι κινδυνευεις να μην ξερεις τι soc εχεις. Εχω δει τελευταια αρκετα ποστ στο tesla group απο ανθρωπους (που ειμαι σιγουρος εχουν αγορασει τα μικρα M3) και απορουν που "το αφησα με 85% και το επομενο πρωι ειχε 81%, χωρις ενεργοποιημενο sentry". Μια τυπισα στο γκρουπακι του byd dolphin, ελεγε οτι ξεκινησε με 25% να κανει δρομολογιο εντος της αθηνας και τελικα εμεινε απο μπαταρια. Αυτα ειναι θεματα που με μπαταριες nmc δεν θε ειχες.

      Σχετικα με το sealion, ανοιξα απο περιεργεια το spreadsheet του bjorn. Ακομα και να συγκρινεις το MY performance (το προηγουμενο) με το sealion 7 performance, το byd εχει 25.7kwh/100km ενω το ΜΥ 20.5 . Μιλαμε για χαοτικες διαφορες. Επομενως ναι την χρειαζεται την 90αρα μπαταρια το byd για να φτασει την εμβελεια του MY, ακομα και αν το ΜΥ εχει σημαντικα μικροτερη μπαταρια.

      Τελος, το εχω ξαναπει, ακριβο/ταξιδιαρικο/μεγαλο byd δεν θα αγοραζα ποτε. Δελφινακι στα 26 με τα χιλια, seagull ανετα, atto3 ναι υπο προϋποθεσεις. Αλλα λεφτα με τα οποια θα αγοραζα τεσλα, δεν θα εδινα ποτε σε byd. Ειναι πισω σε θεματα software, τα οποια συγχωρεις στα φτηνα μοντελα, αλλα οχι στα ακριβα. Δεν γινεται να μην μπορεις να προγραμματιζεις τη φορτιση απο το κινητο σου. Δεν γινεται να μην μπορεις να ριξεις την ισχυ φορτισης εκει που θες εσυ. Δεν γινεται να μην μπορεις να βλεπεις στο trip computer καταναλωση που θελεις, αλλα να βλεπεις οτι σου σερβιρει αυτο. Για να μην μιλησω καν για τους superchargers...
      Θα κατανοησω απολυτα οποιον θελει χλιδα και θα επιλεξει μια bmw/merc ή οτιδηποτε αντιστοιχο, αλλα οχι να δινουμε 50αρικα στην byd για ελλειπη προϊοντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Η μέγιστη πολιτική αλητεία είναι ότι δεν γίνεται έλεγχος στα ΚΤΕΟ από το κράτος και αφήνουν σαπακια με τρύπιους καταλύτες και ντίζελ χωρίς dpf, να κυκλοφορούν στο δρόμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: TESLA FORUM

      Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol

    Latest posts made by dettol

    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @gatoz said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αναφέρθηκε ότι το πρόστιμο είναι 150 ευρώ για ταχύτητα 150χλμω όταν το όριο είναι 130.
      Τι συμβαίνει σε υπέρβαση ορίου όταν αυτό είναι χαμηλότερο; Πχ πας με 100 όταν το όριο είναι 80;
      Ίδιο το πρόστιμο επειδή υπερβαίνεις το όριο κατά 20χλμ;

      Έχω την εντύπωση ότι θα είναι το ίδιο και προς ώρας είναι 20 ευρώ, από 13 Σεπτεμβρίου γίνεται 150€. Απλώς με τον προηγούμενο στα 151+ γίνεται 175€ και αφαίρεση 60 μέρες.

      Επομένως, υπέρβαση ορίου έως 20kmh επιφέρει ποινή 150€. Στα +21kmh έχουμε αυτά που ανέφερες παραπάνω (175€ και 60 μέρες).
      Σωστά;

      Για τα 130kmh όριο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτό που με ζορίζει είναι κάποιοι επαρχιακοί δρόμοι με 60

      πως να εχεις, αμα πας με 140 θα φας οτι τυροπιτα υπαρχει στα σεα

      και που ξερεις οτι δεν ειναι αυτος ο σκοπος; 😄

      ετσι και αλλιως και με τα θερμικα δεν πηγαινα πανω απο 140 παρα μονο σε καποιες ευθειες. Με το τεσλα ωρες ωρες ξεχνιομουν και χτυπουσα πιο μεγαλα νουμερα αλλα και αυτο ηταν για μικρο χρονικο διαστημα. Γενικα cruise control 125-130 και αραχτος να ακουω μουσικη/podcast/κουβεντα με τη συζυγο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @dettol said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αναφέρθηκε ότι το πρόστιμο είναι 150 ευρώ για ταχύτητα 150χλμω όταν το όριο είναι 130.
      Τι συμβαίνει σε υπέρβαση ορίου όταν αυτό είναι χαμηλότερο; Πχ πας με 100 όταν το όριο είναι 80;
      Ίδιο το πρόστιμο επειδή υπερβαίνεις το όριο κατά 20χλμ;

      Έχω την εντύπωση ότι θα είναι το ίδιο και προς ώρας είναι 20 ευρώ, από 13 Σεπτεμβρίου γίνεται 150€. Απλώς με τον προηγούμενο στα 151+ γίνεται 175€ και αφαίρεση 60 μέρες.

      Επομένως, υπέρβαση ορίου έως 20kmh επιφέρει ποινή 150€. Στα +21kmh έχουμε αυτά που ανέφερες παραπάνω (175€ και 60 μέρες).
      Σωστά;

      Για τα 130kmh όριο δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αυτό που με ζορίζει είναι κάποιοι επαρχιακοί δρόμοι με 60

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Αναφέρθηκε ότι το πρόστιμο είναι 150 ευρώ για ταχύτητα 150χλμω όταν το όριο είναι 130.
      Τι συμβαίνει σε υπέρβαση ορίου όταν αυτό είναι χαμηλότερο; Πχ πας με 100 όταν το όριο είναι 80;
      Ίδιο το πρόστιμο επειδή υπερβαίνεις το όριο κατά 20χλμ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καταλάβετε πρώτα τι σημαίνει απόσβεση και τι είναι επιστροφή της επένδυσης και μετά ας συζητήσουμε για οικονομία και επιλογές.

      Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι ένα σωρό άλλα πράγματα, παιχνίδι, εργαλείο, αναγκαίο κακό κτλπ κτλπ, αλλά σίγουρα όχι επένδυση

      Δεν ανέφερα το αυτοκίνητο σαν επένδυση αλλά το ΦΒ. Διαφωνούμε;

      Καθόλου

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καταλάβετε πρώτα τι σημαίνει απόσβεση και τι είναι επιστροφή της επένδυσης και μετά ας συζητήσουμε για οικονομία και επιλογές.

      Το αμάξι δεν είναι επένδυση. Είναι ένα σωρό άλλα πράγματα, παιχνίδι, εργαλείο, αναγκαίο κακό κτλπ κτλπ, αλλά σίγουρα όχι επένδυση

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.

      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
      Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.

      Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.

      Αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις?

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η επιδότηση ηλεκτρικών, δηλαδή των μεγαλομεσαίων εισοδημάτων, ενώ κυκλοφορούν άπειρα σάπια οχήματα τριακονταετίας στην χώρα είναι μέγιστη πολιτική αλητεία αλλά τα λεφτά πολλά και το άλλοθι -περιβάλλον- ισχυρό οπότε θα συνεχίσει το πανηγύρι. Καλοφάγωτα σε όποιον μπορεί.
      Στην δυτική Ελλάδα που έχω εικόνα, είναι πρακτικά ανύπαρκτα γιατί η κοινωνική τάξη που τα αγοράζει (άνετοι οικονομικά, 2+οχήματα στην οικογένεια, <50 ετών) είναι επίσης ανύπαρκτη.

      Με λιγα λόγια λέει ότι τα ηλεκτρικα είναι μονο για πλουσιους και εσενα με 2 σιγουρα σε συγκαταλέγουμε στους εκατομμυριούχους και προνομιούχους 🤣 🤣

      αν παρεις και ενα θερμικό αντικα θα έχεις full status εκατομμυριούχου

      Για πλούσιους όχι αλλά για ανώτερους εισοδηματικά συμπολίτες που δεν λένε όχι στις κρατικές επιδοτήσεις, ναι. Διαφωνείς κάπου;

      υπαρχει καποιος οποιουδηποτε εισοδηματικου στρωματος που λεει οχι στην επιδοτηση;
      Η επιδοτηση εχει δυο λογους υπαρξης συνηθως, ειτε ως αρωγη σε ανθρωπους που χρειαζονται οικονομικη ενισχηση ειτε ωστε να στρεψουν τους πολιτες προς μια κατευθυνση που εχει αποφασισει η κυβερνηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;

      για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;

      Ισως εχει διατυπωσει λαθος την ερωτηση, σε οικογενεια με περισσοτερα απο ενα αυτοκινητα μπορεις να εχεις και ηλεκτρικο.

      95e9ab47-efae-4e7e-a511-c721475bd2f2-image.png

      εγω αυτο διαβασα και ξαναδιαβασα και ξαναδιαβασα και στο τελος εκαψα φλαντζα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol Ποιο κομμάτι της ανάρτησης σε μπερδεύει;

      για ποιον λογο ειναι πιο δυσκολο και σπανιο να εχει καποια οικογενεια ενα ηλεκτρικο αντι για 5;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dhc said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ηλεκτρικό ως μοναδικό όχημα πόσο συχνά συναντάς; Δεν γνωρίζω κάποιον. Νομίζω μόνο ήρωες με καλογερίστικη υπομονή ή συνταξιούχοι με 3.000χλμ ανά έτος.

      Ξέρω οικογένεια που έχει τρία ηλεκτρικά. Byd - Cupra - Tesla. Υπάρχει και ένα θερμικό, αλλά έχει πινακίδες αντίκας.

      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Και εγώ μόνο τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω και μάλλον πιο πιθανό είναι να υπάρχουν σε μια οικογένεια πέντε ηλεκτρικά παρά ένα ως το μοναδικό της οικογένειας.
      Θα ψάξετε πολύ για να βρείτε σπίτι με μόνο όχημα ηλεκτρικό. Κάτι λέει αυτό.

      Δεν καταλαβαινω τι θες να πεις. Καντο μας πενηνταρακια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Λύση οικιακής φόρτισης , δεν υπάρχει.

      Και εδω τελειωνει η συζήτηση για BEV - PHEV. Θα ψαχνεις φορτιστές και θα περιμενεις ώρες για φορτίσεις ακριβά; Γιατί να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου; Πάρε ενα CHR η corolla cross Hybrid και ζήσε άνετα. Αν θέλεις Χ1 πάρε την Diesel Hybrid. Την έχει φίλος και είναι αμαξάρα τρομερή. Αν την ειχα οδηγήσει πριν πάρω το CHR θα μαζευα λιγα λεφτά ακόμα και θα την επαιρνα με κλειστά μάτια. Οχι οτι υστερεί σε κάτι το CHR , αλλά εντάξει, άλλη φάση η μπεμπα.

      τι σιτσιρι και κορολα? τι τον εκανες? συνταξιουχο?

      αν διαβαζες παραπανω αποκλειστικα bev ή phev πρεπει να παρει

      Θέλεις να τον χαντακώσεις τον ανθρωπο; Δεν μπορει λεει να φορτίσει σπίτι. Εδω εγω εχω parking με wallbox ετοιμο γιατι οι άλλοι 2 στην πολυκατοικια ερωτευτηκαν τον ιλον μασκ και σκέφτομαι να ξεφραγκιαστώ για X1 diesel 😁 ( οχι ενταξει, αστειευομαι, σιγουρα ηλεκτρικό θα είναι το επομενο)

      θα πλερω 3-4 χιλιαρικα εφορια παραπανω σε οτιδηποτε αν εχει ρυπους >50

      Α οκ, αν ειναι τετοια η διαφορά, αξίζει η οποια ταλαιπωρια.

      καμμια ταλαιπωρια αν το χρησιμοποιει ως θερμικο και δεν φορτιζει πουθενα 😉

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dettol
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr