Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1115
    • Best 2
    • Groups 0

    dettol

    @dettol

    Please enter occupation - Please enter your interests

    3
    Reputation
    1
    Profile views
    1115
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dettol Unfollow Follow

    Best posts made by dettol

    • RE: Nέο VW Tiguan

      @gatoz said in Nέο VW Tiguan:

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      Εχω tiguan 1.5 MY2019 προσθιοκινητο με dsg και παρατηρησα κατι που μου φανηκε παραξενο, οποτε θα ηθελα τη γνωμη/εξηγηση σας. Υποψιν οτι δεν εχω την επιλογη driving profiles.

      Οταν το κιβωτιο ειναι σε sport mode, το αυτοκινητο σπιναρει πολυ λιγοτερο σε σχεση με το normal mode. Το παρατηρησα προσφατα και με δοκιμες υπο ιδιες συνθηκες, δηλαδη στην ανηφορα του γκαραζ, σε συγκεκριμενες διασταυρωσεις και σε συγκεκριμενες ανηφορες. Εννοειται δεν εχουν αλλαξει τα λαστιχα και σε ιδιες καιρικες συνθηκες/θερμοκρασια.

      Εχει παρατηρησει κανεις αλλος κατι τετοιο; Καμμια ιδεα που μπορει να οφειλεται;

      ρε συ απολυμαντικε, παρε το 130αρι που ειχα να μην σπινιαρει πουθενα....

      καλη ιδεα! παιρνω μια καραμπινα, σκοτωνω 30-40 αλογα και ξεμπερδευω 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Audi Q3 2018

      μην βλεπετε τα νουμερα και πηγαιντε να δειτε το οποιοδηποτε αμαξι που σας ενδιαφερει, απο κοντα. Στο tiguan μου (μοντελο 2019) εχω δει να αναφερονται νουμερα απο 420 εως 615 λιτρα.
      Πατε, δειτε αν σας βολευει ο χωρος αποσκευων και αποφασιζετε. Αυτο που οντως συμβαινει με τα υβριδικα (το εχω δει στο tucson και απο οτι μου εχουν πει συμβαινει και στο q3) ειναι οτι λογω της μπαταριας, δεν υπαρχει η δυνατοτητα να κατεβασεις το πατωμα του πορτμπαγαζ σε "κατω θεση", οπως γινεται σε πολλα αλλα αυτοκινητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol

    Latest posts made by dettol

    • RE: Nέο VW Tiguan

      @lap said in Nέο VW Tiguan:

      Τα περισσότερα vw είναι leasing όπως και τα psa. Οπότε γνωρίζουν πως ούτως ή άλλως η ζήτηση είναι δεδομένη, οι οδηγοί θα τα κρατήσουν 2-3 έτη και μετά θα πάρουν κάτι πιο νέο.

      Άρα συνεχίζονται οι παραγωγές και οι πωλήσεις κυρίως εταιρικών

      και μαλιστα phev οποτε αυξανουν τον τζιρο τους χωρις απαραιτητα να αυξανουν ογκο πωλησεων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Audi Q3 2018

      το "καγκουρο" εμφανιστηκε σε χειροκινητα κιβωτια. Σε αυτοματα δεν εχω δει καποια αναφορα.
      Ο κινητηρας ειναι φοβερα ελαστικος, τραβαει απο χαμηλα και εχει εξαιρετικη καταναλωση σε ταξιδι σε εθνικη οδο (7-8 l/100km με 4 ατομα και ταχυτητα 120-140km/h) Εντος πολης, με σταματα ξεκινα, χτυπαει ανετα 10αρια και φτανει και 12 l/100km. Το dsg7, απο προσωπικη μου εμπειρια σε tiguan 1.5, εχει μια μικρη καθυστερηση, η οποια ομως βελτιωνεται καπως οταν μπει το κιβωτιο σε sport mode. Το κιβωτιο κανει βελουδινες αλλαγες τοσο προς το πανω οσο προς το κατω. Ακομα και σε ελιγμους με πολη χαμηλη ταχυτητα (2α, 3η) ειναι πολυ ομαλο. Πιθανως να συμβαινει επειδη πατιναρει, αλλα εγω ξερω οτι δεν προβληματιζει στην λειτουργια του.
      Οντως πινει λαδι. Ειχα τρομαξει λιγο στην αρχη και οντως ηταν πιο εντονο στα πρωτα χιλιομετρα. Νομιζω οτι το εχω "ταισει" 2 μπουκαλια λαδι στα 36.000χλμ που εχω το αμαξι στην κατοχη μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Audi Q3 2018

      μην βλεπετε τα νουμερα και πηγαιντε να δειτε το οποιοδηποτε αμαξι που σας ενδιαφερει, απο κοντα. Στο tiguan μου (μοντελο 2019) εχω δει να αναφερονται νουμερα απο 420 εως 615 λιτρα.
      Πατε, δειτε αν σας βολευει ο χωρος αποσκευων και αποφασιζετε. Αυτο που οντως συμβαινει με τα υβριδικα (το εχω δει στο tucson και απο οτι μου εχουν πει συμβαινει και στο q3) ειναι οτι λογω της μπαταριας, δεν υπαρχει η δυνατοτητα να κατεβασεις το πατωμα του πορτμπαγαζ σε "κατω θεση", οπως γινεται σε πολλα αλλα αυτοκινητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Nέο VW Tiguan

      @celebrimor said in Nέο VW Tiguan:

      Στο δικό μου προσθιοκινητο με 130 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη πάντα σε ίδιες συνθήκες σε sport mode σπίνιαρουν οι τροχοί πολύ πιο εύκολα εν σύγκριση με το normal mode..η απόκριση στο πάτημα του πεντάλ είναι πολύ πιο απότομη στο sportκαι χρειάζεται πιο γλυκό πάτημα..στο νορμαλ χρειάζεσαι πολύ πιο μεγάλη βύθιση ώστε να το επιτυχείς αυτό και όχι πάντα να σπινιαρουν..παράδοξο το φαινόμενο σε εσένα ντεττολ

      το ανεφερε και ο γατος οτι σε εκεινο που ειχε περασει απο τα χερια του με 130 αλογα δεν ειχε ποτε τετοιο θεμα και ειλικρινα δεν πιστευω οτι η διαφορα ειναι στα 130 αλογα. Δεν το θεωρω "προβλημα", οσο λαθος ρυθμιση.

      Τα λαστιχα ειναι τα continental contiecocontact, αν σας λεει κατι αυτο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Nέο VW Tiguan

      @gatoz said in Nέο VW Tiguan:

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      Εχω tiguan 1.5 MY2019 προσθιοκινητο με dsg και παρατηρησα κατι που μου φανηκε παραξενο, οποτε θα ηθελα τη γνωμη/εξηγηση σας. Υποψιν οτι δεν εχω την επιλογη driving profiles.

      Οταν το κιβωτιο ειναι σε sport mode, το αυτοκινητο σπιναρει πολυ λιγοτερο σε σχεση με το normal mode. Το παρατηρησα προσφατα και με δοκιμες υπο ιδιες συνθηκες, δηλαδη στην ανηφορα του γκαραζ, σε συγκεκριμενες διασταυρωσεις και σε συγκεκριμενες ανηφορες. Εννοειται δεν εχουν αλλαξει τα λαστιχα και σε ιδιες καιρικες συνθηκες/θερμοκρασια.

      Εχει παρατηρησει κανεις αλλος κατι τετοιο; Καμμια ιδεα που μπορει να οφειλεται;

      ρε συ απολυμαντικε, παρε το 130αρι που ειχα να μην σπινιαρει πουθενα....

      καλη ιδεα! παιρνω μια καραμπινα, σκοτωνω 30-40 αλογα και ξεμπερδευω 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Nέο VW Tiguan

      Μερικες διευκρινισεις.
      Τα λαστιχα θα τσεκαρω το βραδυ που θα παω να το παρω απο το γκαραζ, τι ειναι, ωστε να σας γραψω. Δεν νομιζω οτι ειναι scorpion παντως.
      Το dsg ανεβαζει οντως περισσοτερες στροφες, αλλα τα φαινομενα του σπινιαρισματος που αναφερω, συμβαινουν χαμηλα σε ειτε λιγο ολισθηρο οδοστρωμα, ειτε σε εκκινηση σε ανηφορα (οπου μειωνεται η προσφυση των μπροστινων τροχων. Επισης, το γεγονος οτι με το dsg σε sport mode, υπαρχει πιο αμεση αποκριση στο γκαζι (με λιγοτερο πατημα σε σχεση με το normal) κανει το φαινομενο που περιγραφω, ακομα πιο παραδοξο, καθως σε normal το κιβωτιο πατιναρει περισσοτερο. Εχει πλακα διοτι οταν ειμαι στο normal (και ειναι οι συνθηκες οπως τις περιεργαψα) πατιναρει, πατιναρει, πατιναρει και μετα ξαφνικα σπιναρει 🙂

      Υπαρχει περιπτωση να παιζει τιποτα "παραξενο" με το antispin οταν το κιβωτιο ειναι σε sport?

      googlαρα οσο μπορουσα για το θεμα αυτο και δεν καταφερα να βρω τιποτα αντιστοιχο σε ξενα σαιτ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Nέο VW Tiguan

      Εχω tiguan 1.5 MY2019 προσθιοκινητο με dsg και παρατηρησα κατι που μου φανηκε παραξενο, οποτε θα ηθελα τη γνωμη/εξηγηση σας. Υποψιν οτι δεν εχω την επιλογη driving profiles.

      Οταν το κιβωτιο ειναι σε sport mode, το αυτοκινητο σπιναρει πολυ λιγοτερο σε σχεση με το normal mode. Το παρατηρησα προσφατα και με δοκιμες υπο ιδιες συνθηκες, δηλαδη στην ανηφορα του γκαραζ, σε συγκεκριμενες διασταυρωσεις και σε συγκεκριμενες ανηφορες. Εννοειται δεν εχουν αλλαξει τα λαστιχα και σε ιδιες καιρικες συνθηκες/θερμοκρασια.

      Εχει παρατηρησει κανεις αλλος κατι τετοιο; Καμμια ιδεα που μπορει να οφειλεται;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid

      το phev tiguan ειναι οντως καλα τιμολογημενο, αλλα νομιζω ειναι και αυτο στα 40+. Αλλη λυση, σχετικα οικονομικη ειναι το phev grandland, το οποιο ειναι γυρω στα 40.

      Αν θες να κινηθεις εως τα 35, το ανεφερε και ο γατος, δες octavia/leon wagon που εχουν phev εκδοσεις. Ναι μεν εχεις leon και θελεις μεγαλυτερο αμαξι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το σημερινο octavia/leon ειναι μεγαλυτερα και με καλυτερους χωρους απο το δικο σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Tesla Model 3

      Ειμαι 99% σιγουρος οτι η επιδοτηση του κρατους δεν εχει αφαιρεθει ηδη απο την τιμη αγορας. Αυτο γινεται (αν θυμαμαι καλα), διοτι το ποσο το αιτειται ο αγοραστης κατευθειαν απο το κρατος και οχι η αντιπροσωπεια εις το ονομα του αγοραστη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • RE: Tesla Model 3

      Σιγουρα θα φυγεις απο το σπιτι με 100% μπαταρια αν μπορεις. Ειναι σχεδον αδυνατο ομως να κανεις ταξιδι 400χλμ (πηγαινε-ελα) χωρις να χρειαστει να φορτισεις στην Εθνικη, ειδικα αν στον προορισμο σου δεν εχεις υποδομες.

      Σκεφτομαι λοιπον τι θα γινεται σε μεγαλες εξοδους ή επιστροφες...
      Ειδικα μεχρι να μαθουν οι πιο πολλοι οτι δεν χρειαζεται να φορτισεις μεχρι 100% ή οτι δεν ειναι ευγενικο να το βαλεις για φορτισμα, να εχει φορτισει πληρως και εσυ να εισαι ακομη κουμπωμενος επειδη εισαι στη καφετερια και βαριεσαι να βγεις εξω να το μετακινησεις για να φορτισει καποιος αλλος.

      σε μεγαλες εξοδους (και μεγαλες επιστροφες) θα εχουν ξεκινησει με 100% καθως θα εχουν φορτισει σε ξενοδοχεια/εξοχικα κτλπ. Οχι ολοι, αλλα ενα μεγαλο ποσοστο.

      αυτο που λες με την καφετερια, ναι ειμαι σιγουρος οτι θα γινει και αυτο, αλλα εδω ομως οσοι υποστηριζετε τετοια σεναριο λιγο φασκετε και αντιφασκετε 🙂 Φιλικα παντα. Εξηγω. Απο την μια λετε οτι 'θα προσθετει πολυ ωρα στο ταξιδι η φορτιση' και μετα γυρνατε και λετε 'θα ειναι ο ιδιοκτητης αραχτος στην καφετερια και αν και θα ειναι γεματος, δεν θα φευγει'. Καταλαβαινεις το οξυμωρο του πραγματος ετσι;

      Συμφωνω οτι θα υπαρξουν θεματα τετοια φυσης καποιες φορες, αλλα σε γενικες γραμμες θεωρω οτι η υποδομη θα αναπτυχθει παραλληλα με τον αριθμο ηλεκτροκινητων που κυκλοφορουν. Αντικειμενικα, οι τιμες τους ειναι ακομα υψηλες και εχουν οικονομικο νοημα μονο ως εταιρικα leasing ωστε να εκμεταλλευτει ο κατοχος την εκπτωση φορου. Δεν βλεπω ουτε να αλλαζει κατι αμεσα στην χωρα σε σχεση με το διαθεσιμο εισοδημα, ουτε οποιαδηποτε κυβερνηση να εχει τη δυνατοτητα να προσφερει οικονομικα κινητρα τα οποια (για τον πολυ κοσμο) θα εξισωσουν την τιμη τους με αντιστοιχα μοντελα εσωτερικης καυσης. Ακομα δεν υπαρχουν καν οι υποδομες ωστε να αγοραστουν ηλεκτροκινητα αυτοκινητα πολης (πχ. δυνατοτητα για φορτιστη σε πυλωτες, ευρειας κλιμακας φορτιστες π.χ. σουπερμαρκετ, πολυκαταστηματα κτλπ). Δεν βλεπω δηλαδη εν μια νυκτι να μετατρεπεται μεγαλο ποσοστο του στολου απο ΚΕΚ σε ηλεκτροκινητα, ωστε να αντιμετωπισουμε τα προβληματα που αναφερετε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dettol
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr