Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
#gas_no_more
#ακομαναπουληθουντα500;
Please enter occupation - Please enter your interests
Το πεντάμορφο και το τέρας. Σχόλια του τύπου «δεν σε καταλαβαίνω, και τα δύο κακάσχημα είναι!» δεν θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
#gas_no_more
#ακομαναπουληθουντα500;
Πηγαμε για test drive του dolphin. Σας προειδοποιω αν βαριεστε να διαβασετε οτι εχω να πω σχεδον αποκλειστικα καλα λογια!
Προσωπικα, η εξωτερικη εμφανιση του αυτοκινητου μου αρεσει, αλλα αυτο ειναι κατι τελειως υποκειμενικο. Το χρωμα που εχουν στην εκθεση ειναι ενα ασημι και το αυτοκινητο που οδηγησαμε ηταν κρεμ. Αμφοτερα ωραια χρωματα. Δεν θα το επαιρνα ουτε σε λευκο, ουτε σε μαυρο που ειναι τα χρωματα που συμπληρωνουν την 4αδα της κλασσικης παλετας.
Η θεση οδηγησης προσαρμοζεται ηλεκτρικα και τα καθισματα ειναι ανετα, πιο ανετα απο το τεσλα μου θα ελεγα. Το τιμονι εχει ενα σωρο κουμπακια πανω αλλα ειναι πολυ ωραιο σε αισθηση.
Γενικα, ολα τα υλικα που ακουμπησα θα ελεγα οτι ειναι ποιοτικα, χωρις ομως να γνωριζω τι αντοχη στον χρονο θα εχουν. Θα ηθελα λιγο πιο μαλακο πλαστικο στο πανω μερος της πορτας, αλλα σιγα τα ωα. Δεν εκατσα να χτυπαω ταμπλο κτλπ, απλα ακουμπησα τα μερη που ακουμπαω συνηθως. Να πω επισης, οτι στο δελφινι δεν υπαρχουν καποιες κουφες επιλογες που βλεπουμε στο αττο, με κατι κορδονακια, που προσωπικα με ειχαν ξενισει. Εδω τα πραγματα ειναι πιο κλασσικα. Το πιο playful χαρακτηριστικο του ειναι το χερουλι της πορτας που μοιαζει λιγο με πτερυγιο δελφινιου. Δεν με ενθουσιασε, αλλα δεν στραβωσα κιολας.
Το infotainment του ειναι πληρες και το αμαξι που οδηγησαμε ειχε παρει το update ωστε να υποστηριζει και ασυρματο carplay, το οποιο και δοκιμασαμε. Android auto δεν δοκιμασαμε, αλλα υποθετω οτι θα δουλευει και αυτο ασυρματα. Η οθονη εχει αμεση αποκριση, ακομα και στο μαμα navigation, αν και υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα δουλευουν carplay/android auto. Η φαση με την περιστρεφομενη οθονη θεωρω οτι ειναι gimmick οποτε δεν ασχοληθηκαμε ιδιαιτερα.
Αυτο που ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ομως ειναι το 360 view του. Πραγματικα δεν εχω λογια. Οθονες εξαιρετικες αναλυσης και αλλαζει αυτοματα στο σημειο που σε ενδιαφερει. Αριστερα βλειπεις το 360 και δεξια βλεπεις πχ την καμερα οπισθοπορειας. Ομως, αν ενω παρκαρεις βαλεις drive για να πας λιγο δεξια πχ και να πλησιασεις στο πεζοδρομιο, ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ την καμερα και σου δειχνει δεξια ωστε να μην χτυπησεις τη ζαντα. Οταν πλησιαζεις σε αλλο οχημα (ενω παρκαρεις), το βλεπεις στην καμερα, σου εμφανιζει, σου εμφανιζει γραμμες ΚΑΙ οταν εισαι <1μ μακρια, σου βγαζει την αποσταση με τους uss (α ρε musk και τα κολλήματα σου με το tesla vision).
Επαθα ενα μικρο overload με τους απειρους διακοπτες και κουμπακια, εχοντας συνηθισει πολυ πιο μινιμαλ εσωτερικο, αλλα η συζυγος δεν ενοχληθηκε ιδιαιτερα. Ο διακοπτης ταχυτητων, αν και οχι ιδανικος ως σχεδιασμο, τουλαχιστον δεν ειχε φτηνιαρικη αισθηση. Ενα αλλο θεμα που εχουμε κατα καιρους διαβασει για τα κινεζικα αυτοκινητα ειναι το ac τους και για αυτο το παρατηρησα. Ο θερμοστατης ηταν ρυθμισμενος στους 24C και το αυτοκινητο ειχε ψυχρουλα μεσα. Ειμαι ανθρωπος που γενικα ζεσταινεται ευκολα και στο τεσλα βαζω 21-22C, οποτε θεωρω οτι περασε και το τεστ αυτο το δελφινακι, το οποιο υπενθυμιζω οτι εχει αντλια θερμοτητας!
Χωροι
Πολυ ανετοι χωροι για ολους. Ειμαι 1.78 110 κιλα και καθομουν ανετα πισω απο την θεση οδηγησης μου. Δεν ειχα πολυ χωρο πανω απο το κεφαλι μου, αλλα θεωρω οτι καποιος εως 1.90 δεν θα ειχε προβλημα να καθισει πισω. Χωροι για τα ποδια ανετοι. Χωρος αποσκευων θεωρω οτι ειναι σχετικα μικρος. Βελτιωνονται τα πραγματα αν βαλεις το πατωμα στην κατω θεση, αλλα υποθετω οτι οι περισσοτεροι θα εχουν εκει το καλωδιο του φορτιστη. Δεν ξερω αν μπορει να εξυπηρετησει τις αναγκες μικρης οικογενειας, μονο και μονο εξαιτιας του πορτ μπαγαζ του. Οποιος το προοριζει για τετοια χρηση, να παει να το δει προσεκτικα απο κοντα. Το πολο του 2018 μας, παντως νομιζω οτι εχει μεγαλυτερο πορτμπαγαζ.
Παμε τωρα στα οδηγικα. Υποψιν οτι μας ενδιαφερει ως αμαξι πολης, οποτε δεν ασχοληθηκαμε με δυναμικη οδηγηση. Με μια λεξη "ευκολο-οδηγητο". Το ειχα στο eco mode, οπου η επιταχυνση ηταν μια χαρα για συνθηκες πολης. Στο normal τα πραγματα θα ειναι ακομα καλυτερα. Δυστυχως μας επιασε λαστιχο (γκαντεμηδες), οποτε δεν δοκιμασα επιταχυνση στο normal για να δω αυτο που εχει αναφερθει για σπινιαρισμα των μπροστα τροχων.
Πολλα εχουν ειπωθει για την ελλειψη one pedal drive. Τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα και σιγουρα δεν μου φανηκε χειροτερο απο το volvo ex30. Θελει οπωσδηποτε φρενο, διοτι χωρις φρενο δεν ερχεται σε πληρη σταση. Θα ηθελα να υπηρχε ρυθμιση για ισχυρο opd, αλλα δεν ειναι τραγικη η ελλειψη του. Το αμαξι συμπεριφερεται οπως τα "κλασσικα αυτοματα", οπου αφηνοντας το φρενο αρχιζει και κινειται. Το φρενο του μου φανηκε αρκετα προοδευτικο, αλλα δεν ειχα την ευκαιρια να κανω γερα πατηματα. Υποτιθεται οτι μεχρι ενα σημειο κανει regen και μετα μπαινει το κανονικο φρενο τριβης. Ποιοτητα κυλισης μια χαρα, θορυβους δεν ακουσα, αλλα δεν πηγαμε πανω απο 50-60km/h.
Σχετικα με την φορτιση
το μοναδικο ψεγαδι του αυτοκινητου ειναι οτι δεν μπορεις να ρυθμισεις ισχυ φορτισης. Τα τεσλα σου επιτρεπουν να επιλεξεις αμπερ φορτισης με τεραστιο ευρος. Τα vag εχουν δυο επιλογες (μια υψηλη ισχυ, μια χαμηλη). Αυτο μπορει να ειναι προβλημα σε καποιον ο οποιος θελει να φορτισει απο σουκο, αλλα το καλωδιο του δεν σηκωνει την πληρη ισχυ του mobile φορτιστη που (υποθετω) δινεται μαζι με το αμαξι.
Για φορτιση απο wallbox προφανως δεν υπαρχει κανενα προβλημα.
Παμε τωρα σε καποιες διαδικαστικες ερωτησεις που ειχα, τις απαντησεις των οποιων νομιζω θα βρειτε ενδιαφερουσες.
α. Προκαταβολη;
β. αν δω οτι το ΚΗ3 κλεινει και ακυρωσω, ολα καλα με επιστροφη προκαταβολης;
γ. χρονος παραδοσης;
δ. η τιμη σας (υπενθυμιζω οτι ειναι 26800 και οχι τα 33-34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη) ειναι ειδικη και οχι η κανονικη. Ποτε θα τελειωσει η προσφορα;
ε. τι γινεται με δασμους;
Συμπερασμα
Οποιος ειναι στην αγορα για μικρο-μεσαιο αυτοκινητο αυτην τη στιγμη, νομιζω πρεπει να το δει ΠΟΛΥ προσεκτικα. Αγοραζει ενα αυτοκινητο αρκετα ισχυρο, με αψογη μπαταρια (lfp) και ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ εξοπλισμενο (ηλεκτρικα ρυθμιζομενα καθισματα, θερμαινομενα καθισματα, adaptive cruise control, 360 view). Ολα αυτα με 26800 (οσο διαρκει η προσφορα). Αν μαλιστα συνυπολογισουμε την επιδοτηση, ε τοτε φτανουμε στα ορια της κλοπης.
Προσωπικα, μου αφησε πολυ καλυτερη γευση απο το ex30 και ας με πειτε τρελο. Το εσωτερικο του ειχε καλυτερη αισθηση και ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο, ενω οι χωροι του ειναι και αυτοι ΠΟΛΥ καλυτεροι.
Επειδη εχουμε κανει την συζητηση εδω καποιες φορες για μικρο ηλεκτρικο και εχουν ειπωθει σκεψεις πχ για το inster ή το kia ev3, να πω τα εξης. Αν καποιος δεν θεωρει αναγκαιο το ΠΟΛΥ μικρο αμαξι (τα 3.8μ του ινστερ), τοτε δεν υπαρχει λογος να το περιμενει. Θα ερθει γυρω στα 23-25 χιλιαρικα, πιστευω οτι δεν θα ειναι τοσο καλα εξοπλισμενο οσο αυτο ΚΑΙ ρισκαρει την επιδοτηση. Το volvo εχει το δικο του κοινο, λογω μαρκας, αλλα οποιος το σκεφτεται, πριν το κλεισει, ας παει απεναντι μια βολτα να δει και το δελφινακι. Νομιζω θα αλλαξει γνωμη
Το kia ev3 ειναι λιγο διαφορετικη προταση και δεν ξερω αν παιζει ακριβως σε αυτην την κατηγορια. Πιστευω οτι θα εχει καλυτερους αποθηκευτικους χωρους, ως suv και σε συνδυασμο με την μεγαλη μπαταρια θα μπορει ανετα να κανει ταξιδια. Εκει ομως φλερταρει επικινδυνα με τον ελεφαντα στο δωματιο, τα τεσλα. Ισως μελλοντικα να βγαλει καμμια καλη εκπτωση η kia, να τα ριξει κανα 3χιλιαρο και να γινουν πιο δελεαστικα.
ΥΓ: ολα οσα λεω ειναι υπο το πρισμα της τιμης των 26800, το λεω μεσα στο κειμενο, το τονιζω και στο τελος. Στα 34 χιλιαρικα που ειναι η κανονικη του τιμη, η κουβεντα ειναι ΠΟΛΥ διαφορετικη.
ΓΑΤΕ ΠΟΝΑΑΑΑΑΣ;
Μια χαρα πηγαμε (και γυρισαμε) με το ηλεκτρικο μας μπρικι
Περα απο την πλακα, ηταν παρα πολυ ωραια μονοημερη και ευχαριστουμε τον αρχοντα γατο που εφτιαξε τη διαδρομη. Δεν την ακολουθησα κατα γραμμα, διοτι κωλωσα να παρω τον χωματοδρομο που ελεγε.
Εδω βλεπετε τον χωματοδρομο, που θα επρεπε να ακολουθησουμε για 10-15 χλμ (δεν θυμαμαι ακριβως) και στον οποιο, οπως λεει ο γατος, περναει και χαμηλο αυτοκινητο "σαυρα". Ισως να ειναι σαυρα με τεραστια ποδια
Αν και δεν ειμαι θρησκευομενος, η παναγια των βραχων ηταν κατι το μοναδικο, ομοιο του δεν εχω ξαναδει και αξιζει την διαδρομη (το τελευταιο 1.5 χλμ ειναι χωματοδρομος, αλλα πραγματικα ανετος)
Για τα καθαρα διαδικαστικα, αφησα την αθηνα με 93% μπαταρια, εφτασα στο σεα βελου με 66%. Φορτισα 14' , 66%->83%. Στο γυρισμο παλι σεα βελου (εχω καρτα rfid elpe οποτε με βολευει εκτος απο superchargers, πολυ η συγκεκριμενη εταιρεια, καθως εχει αποδειχτει η πιο αξιοπιστη μετα απο την τεσλα) 12' 45%->65%. Επιστροφη στο σπιτι με 36%
Να εισαι καλα, να εχεις καυλες, να πηγαινεις εκδρομες και να μας δινει ιδεες!
ΥΓ: η ταβερνα εξαιρετικη!
Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.
Πανευκολη εγκατασταση, αφου ακομα και ενας αμπαλος οπως εγω, την εκανα μεσα σε 5'. Εχουν μεσα στο (πανεμορφο) κουτι πλαστικο εργαλειο (κλασσικο trim removal tool) που βοηθαει στην αφαιρεση των πανελ. Προτιμησα να βαλω τον commander κατω απο τον αεραγωγο των πισω επιβατων και οχι στο πανελ του συνοδηγου. Ειναι σαφεστατα πιο ευκολη η τοποθετηση εκει που επελεξα.
Νομιζω οτι στα highland δεν μπαινει εκει, λογω της υπαρξης της οθονης που αλλαζει τη συνδεσμολογια, αλλα δεν εχω highland οποτε δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα.
Οπως βλεπετε και απο τις φωτο, το knob ταιριζει τελεια στο μπροστινο χωρο αποσκευων, μπροστα απο τον τεμπελη. Ειχα αγορασει organiser (το "συρταρακι" που βλεπετε με τα γυαλια ηλιου και καποια κερματα) το οποιο χωραει και αυτο, απλα ενα κομματι του δεν ειναι προσβασιμο. Οποτε οκ και απο αυτην την αποψη.
Στο αισθητικο θεμα, η εταιρεια παιρνει αριστα. Εφαρμοζει οπως ειπα τελεια και ειναι το ιδιο ακριβως χρωμα με τα υλικα του αυτοκινητου σε εκεινο το σημειο. Αν καποιος δεν το γνωριζει, θα νομιζει οτι ειναι κομματι του στανταρ εξοπλισμου. Σε αισθηση ειναι στιβαρο, το knob οταν το περιστρεφεις δονειται (οποτε εχεις feedback για το τι κανει) και τα πατηματα των κουμπιων ειναι επισης μια χαρα.
Τι θα ηθελα; τα κουμπια να εχουν καποιο σημειο "αναγλυφο" ωστε να ξερω οταν τα πιανω οτι ειναι οντως κουμπι εκει. Ετσι θα ηταν ακομα πιο ευκολη η χρηση του ενω οδηγας.
Παμε τωρα στο θεμα της χρησης. Προγραμματιζεται με ενα σωρο εντολες και μπορεις να εχεις πολλαπλες οθονες. Ετσι περιστρεφοντας το knob, εχεις 4 εντολες στα κουμπια + 1 (πατωντας το ιδιο το knob). Δηλαδη, στην οθονη που βλεπετε εχω πχ το κλεισιμο των καθρεφτων στο κατω δεξια κουμπι και την ρυθμιση της θερμοκρασιας πατωντας το ιδιο το knob.
Ενδιαφεροντα πραγματα που δοκιμασα ηταν
α. battery preconditioning. Ενας απο τους κυριοτερους λογους που το ηθελα. Ενεργοποιεις τη θερμανση της μπαταριας (και εχεις ενδειξη πανω στο knob για τη θερμοκρασια της) ωστε οταν πας σε ταχυφορτιστη μη-τεσλα, να μπορεις να δεχτεις την μεγιστη ισχυ.
β. κρατωντας πατημενο το χερουλι (απο εξω) οδηγου ή συνοδηγου, ανοιγει το frunk. Χρησιμο, ωστε να μην ψαχνεις στο κινητο, οταν εισαι εξω απο το αυτοκινητο. Οταν εισαι μεσα, ανοιγει πανευκολα πατωντας στην οθονη.
γ. motor disable. Αυτο ειναι ενα νεο feature που λανσαραν πριν κανενα μηνα περιπου, οπου μπορεις στα 4κινητα μοντελα, να απενεργοποιησεις ειτε τον εμπρος ειτε τον πισω κινητηρα. Απενεργοποιησα τον εμπρος, διοτι ο πισω ειναι ο πιο δυνατος (απο οσο θυμαμαι). Δεν το εκανα με τη λογικη να "παιξω" στο δρομο, αλλα να δω πως επηρεαζεται η καταναλωση. Δυστυχως δεν ειχα χρονο να το παω εθνικη και να γραψω καμμια 50αρια χιλιομετρα, ωστε να εχω γνωμη, αλλα αισθηση μου ειναι οτι οντως πεφτει η καταναλωση εχοντας μονο το ενα μοτερ ενεργο.
Συνολικα η εικονα ηταν πολυ καλη και σιγουρα δεν μετανιωνει κανεις τα λεφτα του. Το αγορασα απο το tesling που ειναι ελληνικο σαιτ με εδρα στη θεσσαλονικη (νομιζω) και ηρθε μεσα σε 2-3 μερες. Μαλιστα το πηρα φτηνοτερα απο το επισημο σαιτ της enhance, καθως υπαρχει κουπονι για νεους πελατες στο σαιτ, με την εγγραφη στο newsletter τους. Οποτε το πηρα 325 -10%
Το καλο ειναι οτι η εταιρεια το αναβαθμιζει συνεχως, προσθετοντας συνεχεια καινουρια features. Νομιζω οτι ειναι απο τα καλα αξεσουαρ για τεσλα που αξιζει κανεις να αγορασει.
Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.
Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...
Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.
@gatoz said in Toyota Yaris Cross:
@dettol said in Toyota Yaris Cross:
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
@dettol said in Toyota Yaris Cross:
@realzeus said in Toyota Yaris Cross:
Διάβασα την συζήτηση για αργές ταχύτητες κλπ και πραγματικά θέλησα να αυτοκτονήσω...
Αχ το χάρηκα!!! Μόνο στα νήματα των ηλεκτρικών μας την έλεγες και συζητούσαμε μάλιστα για 120kmh. Φάε τώρα στη μάπα τα 105 σε νήμα θερμικών για να μαθεις
@dettol εδω επρεπε να ερθεις
https://epirusgate.gr/apovasi-ilektrokiniton-ochimaton-sta-ioannina-kai-efoplistes-sti-synantisi-fotografies/Το είχα υπόψιν μου και το έλεγαν τα παιδιά στα αντίστοιχα γκρουπ στο fb αλλά υπάρχουν οικογενειακές υποχρεώσεις. Δεν είναι εύκολο με δυο παιδιά να φεύγεις για διήμερα όποτε θέλεις.
...και ειδικα οταν θελει ενα καποιο προγραμματισμο....
χαχαχαχα
Ο γάτος χαχανιζει επειδή τσουβαλιαζει τα γατάκια και εξαφανίζεται στα βουνά at the drop of a hat. Εγώ αρχίζω διαπραγματεύσεις με τα παιδιά μου (η γυναίκα είναι η εύκολη) εβδομάδες πριν.
Που θα πάμε;
Ποσο μακριά είναι;
Θα χάσω το μάθημα σκακιού μου;
Έχω τεστ την Τρίτη
Έχω κανονίσει να παίξω Fortnite
Τι θα κάνουμε εκεί
Δείξε μου που θα μείνουμε
Ποτε θα γυρίσουμε;
Και μετά μου λέτε για τον προγραμματισμό της διαδρομής και τις στάσεις φορτίσης. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!!!!
@criuser said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:
Ωραία περάσαμε, ωραία φάγαμε, είδαμε και το γιούντο, κάποιοι άλλοι που θα έρχονταν από μακριά με ηλεκτρικό, δεν το ρίσκαραν και ήρθαν με ταπεινό συμβατικό, μήπως δεν προλάβουν το φαγητό...
Εννοείται ότι όσοι δεν ήλθαν, αν είχαν βήχα η λόξυγγα χτες το βράδυ, ήταν προφανής ο λόγος...
Εδώ επί το έργον...
Με τα αναγκαία μέτρα ασφαλείας ασφαλώς....
τετοιες γυμναστικες επιδειξεις και τεντωματα που εκανες, ωστε να μας αποδειξεις οτι δεν χωρας στο yudo, ειχα να δω απο τους ολυμπακους αγωνες
Κριμα που δεν ειχα το τεσλα μαζι να σε δω να κανεις τετοιες μαγκιες και στο δικο μου
σας ζηλευω. Τοσο τζερτζελο σε νημα εχω να δω απο την εποχη που εγραφε ο diego στο ηλεκτροκινηση και για τεσλα.
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Ναι αλλά αυτά τα 500 ακόμα εκεί είναι...
μα την παναγια, θα παω να αγορασω ενα, ετσι μονο και μονο για να στο φερω στο επομενο ψαρονεφρι!!!!
Ρίχτε μια ματιά στο black doves του Netflix. Φαίνεται καλό. Το diplomat επίσης ΜΑΜΑΕΙ!!
@teo-mak said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Και σε αυτό σημείο να αναφερθεί οτι η πλατφόρμα της disney είναι για τον φουτσο.
Αφαιρεί την υποστήριξη dolby atmos.
Δεν ήξερα καν ότι είχε. Προσωπικά hd audio θα ήθελα αλλά κανένας τους δεν έχει. Όλοι με Dolby digital την βγάζουν.
@lap said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Γιατί έχεις ηχεία Dolby Atmos?
Κληρονόμος, να μην έχει Dolby atmos;
@chrisk6 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Κοιτα να δεις που το Disclaimer βλέπεται…
@antonmone Το παίρνω πίσω το υποτιμητικό σχόλιο μου. Δεν είναι κάτι εξτριμ αλλά βλέπεται.
δες το μεχρι το τελος και ελα να μας πεις μετα .Παντως πρεπει να ειμαι απο τους ελαχιστους που δεν με ξενερωσε το τελος, αν και θα μπορουσε να ειχε αποδοθει καλυτερα
@antonmone said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
https://www.imdb.com/title/tt33204697/
Προσοχή αποκλειστικό περιεχόμενο για καμένους ,οι υπόλοιποι προσπεράστε!
Νέα σειρα πολλα υποσχόμενη ειδικά για τα νέα παιδιά -gamers,κλασσικά μεγάλο μπάτζετ και εξίσου μεγαλα ονόματα στην παραγωγή.Η ιδέα απλή,μικρές ιστορίες βασισμένες σε γνωστούς κύκλους βιντεοπαιχνιδιών!Δυστυχώς το αποτέλεσμα έχοντας δει τα μισά,ειναι ακομα μια αχρείαστη επίδειξη τεχνολογικής αρτιότητας στον ήχο και στην εικόνα.Εντυπωσιακό στην όραση και την ακοή αλλά απολύτως κενό και χωρίς ψυχή!
Βία για τη βία,στιλιζαρισμενες εικόνες χωρίς ειρμό,θέαμα χωρίς άρτο.Απαραίτητη η θέαση σε μεγάλη οθόνη με την χρήση πολύ καναλου ήχου για το θεαματικό της εικόνας τουλάχιστον.Κίνηση,χρωματική παλέτα και ηχητικό υπόβαθρο σε αναμενόμενα υψηλά επίπεδα.
Προσωπικά δεν περίμενα οσκαρικό πράγματα η κουλτούρα,απλά να μην αποτελέσει άλλη μια χαμένη ευκαιρία για κάτι ξεχωριστό που ούτως η άλλως θα είχε περιορισμένο κοινό.Το δημιουργικό αδιέξοδο τουλάχιστον των δυτικών στούντιο animation είναι ξεκάθαρο πλέον!!!
Συμπερασμα πρώτο. Καμμένοι όλων των χωρών ενωθείτε να τους φάμε αλλιώς θα μας φάνε αυτοί.
Συμπερασμα δεύτερο.Ρε μλκ καράφλα τόσα λεφτά έχεις,ξέπλυμα κανείς και πας από φόλα σε φόλα?
Ποιος δίνει πράσινο φως ,η καθαρίστρια?..
αν εχεις ορεξη να δεις πραγματικα καλη σειρα σχετικα με gaming, δες αυτο
https://www.imdb.com/title/tt15314636/
mockumantary γυρω απο μια επαγγελματικη ομαδα LoL
@teo-mak said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Το απατσι που εγινε μπλακχωκ δεν σας ξενισε;
τουλαχιστον δεν ηταν CG ή huey απο το βιετναμ. Ασε που νομιζω οτι θεωρητικα μπορουν να μεταφερουν hellfire τα blackhawk, απλα δεν μπορουν να κανουν designate τους στοχους. Hydra νομιζω επισης μπορουν να μεταφερουν (παλι θεωρητικα).
@civil357 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
@dettol said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
@civil357 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Είδα το Lioness , https://www.imdb.com/title/tt13111078/ υποθέτω και άλλοι από εδώ μέσα και έχω τις εξής βασικές απορίες:
- Καλά , σε ολόκληρη Υπηρεσία , δεν υπάρχει δεύτερη ομάδα και έχουν κάνει τους δικούς μας λάστιχο;
- Πότε επιτέλους οι αντίπαλοι θα μάθουν σκοποβολή στα δύο μέτρα , έστω επιπέδου λουνα παρκ, ή πότε θα φθάσει στα μέρη τους η χρήση της χειροβομβίδας ή έστω πότε θα σταματήσουν να ξεδιπλώνονται στη μάχη σα να βλέπεις τη σκηνή με τον Παπαφλέσσα στο Μανιάκι.
Θα μπορούσε να γίνει σειράρα , δε βαριέσαι , ξεχνιέσαι κάπως και βλέπεται και έτσι ....
σε ποια σαιζον εισαι; ρωταω γιατι στην πρωτη, δεν θυμαμαι να με ειχε ζορισει, αλλα τωρα στην δευτερη αρχιζω και βλεπω τα cracks.
Τέλειωσα και τη δεύτερη , σε σχέση με την πρώτη , πέφτει πολύ πιστολίδι , ιδίως προς το τέλος. Ναι η πρώτη σεζόν για εμένα , πολύ καλύτερη, αλλά μη το παρατάς....
οχι δενειχα σκοπο! Γουσταρω γενικα τις δημιουργιες του sheridan αν και εβαλα τα γελια οταν εσκασε μυτη ο ιδιος μεσα στη σειρα
Αυτο που με ενοχλει σε τετοιου τυπου σειρες, οπου παιζουν γυναικες ειναι οτι δεν με πειθουν οτι σωματικα μπορουν να κανουν οτι κανουν. Λιγες περιπτωσεις το εχουν καταφερει αυτο, οπως πχ η νοτιαφρικανη θεα (που μου διαφευγει το ονομα της) στο atomic blonde
@civil357 said in Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]:
Είδα το Lioness , https://www.imdb.com/title/tt13111078/ υποθέτω και άλλοι από εδώ μέσα και έχω τις εξής βασικές απορίες:
- Καλά , σε ολόκληρη Υπηρεσία , δεν υπάρχει δεύτερη ομάδα και έχουν κάνει τους δικούς μας λάστιχο;
- Πότε επιτέλους οι αντίπαλοι θα μάθουν σκοποβολή στα δύο μέτρα , έστω επιπέδου λουνα παρκ, ή πότε θα φθάσει στα μέρη τους η χρήση της χειροβομβίδας ή έστω πότε θα σταματήσουν να ξεδιπλώνονται στη μάχη σα να βλέπεις τη σκηνή με τον Παπαφλέσσα στο Μανιάκι.
Θα μπορούσε να γίνει σειράρα , δε βαριέσαι , ξεχνιέσαι κάπως και βλέπεται και έτσι ....
σε ποια σαιζον εισαι; ρωταω γιατι στην πρωτη, δεν θυμαμαι να με ειχε ζορισει, αλλα τωρα στην δευτερη αρχιζω και βλεπω τα cracks.
δειχνει τα νεα features που μπηκαν με το holiday update. Το autoshift φαινεται να δουλευει αρκετα καλα και ειναι οντως μια καλη προσθηκη. Ειμαι σιγουρος οτι με την παροδο του χρονου θα το βελτιωσουν και αλλο ωστε να γινει πιο χρησιμο.
@antonmone said in Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα! 2024:
και την φιλμογραφια της ωστε να εχουμε μια σφαιρικη αποψη για τα γεγονοτα που διαδραματιζονται.