@groover1972 said in BYD forum:
Τρίχες κατσαρες...
Άπατο θα πάει , με λιγότερα χρήματα παίρνεις ένα Citroen C3 με γαλλικές αναρτήσεις και παράδοση , αληθινά 110 άλογα αντί για τα 90 ατμόσφαιρα του Κινέζου + τα 80 /100 από την μπαταρία ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ είναι φορτισμένη που και πάλι θα ψοφαει στις ανηφόρες.
210 ροπή μόνο το χρεπι;
Ο φοβερός 1.2 τρικυλινδρος τούρμπο του C3 έχει τόση ροπή στις 1800 στροφές.
4 λίτρα στα 100;;;
Σιγά τα αυγά, τόσο καίει και το C3 χωρίς όμως να ζυγίζει 2 τόνους.
Εξοπλισμό, οθόνες, ηλιοροφες κλπ , τα έχουμε πει , καθρεφτακια για τους ιθαγενείς.
Εδώ έχει ροπή 235 το s-cross...
Και όλα τα 1.6 diesel έχουν 300+ ροπή αλλά πάνε χειρότερα από 1.4 ατμοσφαιρικό βενζίνης δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Μόνο η ιπποδύναμη μετράει στις επιδόσεις και στην αίσθηση τραβήγματος που νιώθεις.
Η αμεσότητα των ηλεκτρικών αλόγων είναι πολύ ανώτερη, δεν ενδιαφέρει η ροπή τόσο.
Εχοντας το ίδιο αυτοκίνητο και ως τούρμπο βενζίνης με 110 άλογα και 230 ροπή και ως τούρμπο ντίζελ με 120 άλογα και 300 ροπή το προσπέρασμα του ντίζελ δεν το βλέπει το βενζίνης ποτέ.
Το ηλεκτρικό εξ ορισμού δεν προσπερνάει οπότε δεν μπαίνει στην συζήτηση...
Ε πάρε και ένα ίδιο ηλεκτρικό να ολοκληρωθεί η συλλογή!







