-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Ναι αλλά πώς θα απαντάς "όχι δεν είναι μαμά" όταν θα σε ρωτούν;
Έχεις ρέντα σήμερα
-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Και να παραμείνει η τακτική της Toyota να μη βάζει αισθητήρες παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους καθρέπτες.
Φυσικά και βάζει. Απλα οχι στην βασική έκδοση.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Και να παραμείνει η τακτική της Toyota να μη βάζει αισθητήρες παρκαρίσματος και αναδιπλούμενους καθρέπτες.
Φυσικά και βάζει. Απλα οχι στην βασική έκδοση.
Αναδιπλούμενους βάζει στάνταρ στην 4η έκδοση (από 5). Πιο πει ούτε επιλογη.
Από την ίδια έκδοση και μόνο μπορείς να βαλεις και αισθητήρες (δεν βλέπεις τη δυνατότητα αυτή στο site πρέπει να έχεις διαβάσει στο φορουμ για να το ζητήσεις). Η έκδοση αυτή ξεκινάει από 27020 ευρώ.Είναι για γέλια οι άνθρωποι.
Τις ζανταρες Μπουρναζίου όμως ξέρουν να τις βάζουν. -
Πουλάς τις 18άρες ,να ξέρεις θα βρεθούν πολλοί να τις πάρουν
Αγοράζεις αυτές
https://www.car.gr/parts/view/320646847-zantes-xalyvdines-16-apo-suzuki-5x1143-4-temaxia-me-ilektrostatiki-vafi#bigger-photosθα καβαλάς πεζοδρόμια θα πέφτεις σε λακκούβες NO PROBLEM ! και θα σου μείνουν και € στην τσεπη να μην περάσεις το οριο των 27000 €.
Εχει και αυτες απο Rav 4 πιο φθηνά
https://www.car.gr/parts/view/325468910-zantes-xalyvdines-16-apo-toyota-5x1143-4-temaxia -
Βρε συ Τάσο με το ζόρι να καγκουρεψω και πειραξω ολοκαίνουργιο αμάξι.
Τις μαμά ζάντες του active θα ήθελα ή τις μαμά 16αρες μαύρες που δίνει έξτρα με 800 ευρώ τσάμπα.
Η αλλαγή να γίνεται στην αντιπροσωπεία πριν την παραλαβή.
Πως θα κάτσω να μεταφέρω 4 ζαντολάστιχα και να μπλέξω με αγοραπωλησίες;
Αυτά είναι ασόβαρα πράγματα για οποιαδήποτε εταιρεία.
Και στην τελική το πάντρεμα με τις 18αρες κατά την αγορά το πληρώνεις μια ζωή γιατί στην άδεια έχει γραφτεί 112 γραμμάρια αντί για 100 της active λόγω της μεγαλυτερης διάστασης.
Αυτό σημαίνει υψηλότερη τιμή γιατί μια παράμετρος του υπολογισμού του ΤΤ είναι και οι ρύποι και μεθαυριο έκθεση σε κάποια αλλαγη (πχ για τα όρια του δακτυλίου που για εμένα είναι βασικότατο κριτήριο).Η μόνη αλλαγή που αναγκαστικα θα κάνω (γιατί η κιτρίνιλα είναι αηδιαστική) θα είναι led λαμπιτσες όπου - ανοήτως πάλι - δεν έχει (πλαφονιέρα, πορτ μπαγκαζ - πινακίδα) που έχω κάνει και στο τωρινό γιαρις.
Ίσως ψαχτώ και για πίσω πλαφονιέρα αν βρεθεί μάστορας σοβαρός να ασχοληθεί.Όλα αυτά με την προϋπόθεση να βρεθεί adventure και να μην μείνω τελικά στη style που μπήκε η παραγγελία γιατί τότε έχουμε να προσθέσουμε και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και κάποιες ακόμα ανόητες ελλείψεις.
Μπορεί να σου φαίνονται πολλά ή υπερβολικά όσα γράφω αλλά όταν έχεις συνηθίσει σε αμάξια που έχουν τέτοια πράγματα δύσκολα συμβιβάζεσαι με λιγότερα.
Και όσο καλος και να είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας και τα άχρηστα adaptive cruise control, lane departure και οι διάφορες τρίχες που δίνουν αφειδως, εμένα με ενδιαφέρει να έχει και εσωτερικό όμορφο το αμάξι. Να κάθεσαι μεσα να γουστάρεις. Γι αυτό και θέλω οθόνη με τα καλά γραφικά, ατμοσφαιρικό, καλά και πολλά ηχεία, άνετα καθίσματα, φως κλπ.
Εξωτερικά μου αρέσει, αλλά το ίδιο θέλω και εσωτερικά.
Και δεν σου κρύβω ότι με προβλημάτισε πολύ το κρος στο εσωτερικό. Μακραν καλύτερο, χρηστικότερο και ποιοτικότερο το vw t cross αλλα δυστυχώς δεν έχει δει ίχνος υβριδικοτητας. Ειδάλλως θα είχα προτιμήσει αυτό από το Τογιότα.
Τα περί αξιοπιστίας τα ακούω μέχρι ενός σημείου.
Δεν κάνω τόσα χιλιόμετρα πια και στην Τογιότα τόσα χρονια δεν με έχει σώσει η αξιοπιστία της (γιατί εχω φάει κάτι φόλες σαν το τρίτο πίσω στοπ εκτός εγγύησης πχ) αλλά το γεγονός ότι ξέρουμε τα παιδιά στο Μουστάκα 22 χρονια και μπορούμε να πάμε για το παραμικρό.
Κάπου συγνώμη δηλαδή γιατί οκ έχουμε αναγάγει σε holy grail τα τογιοτακια ενώ κάθε χρόνο χειροτερεύει η ποιότητα. Έχουν βρει τα γιαπωνέζακια την υβριδικοτητα και μας αρμέγουν κανονικά.
Δεν μπορεί η Μ3 competition του κουμπάρου να έρχεται σε 10 μήνες από την παραγγελία και ο κουβάς να θέλει 18 και με ανοιχτή τιμή. -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
ότι ξέρουμε τα παιδιά στο Μουστάκα 22 χρονια και μπορούμε να πάμε για το παραμικρό.
Για μένα μακράν το καλύτερο συνεργείο της Toyota χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση. Ο κ. Λάμπρος πάρα πολύ καλός .
-
Στην έκδοση active με τον αγαπημένο μου χρωματικό συνδυασμό και την τιμή που έχει σήμερα ετσι όπως είναι + μεταλλικό + ζάντες δηλ
-
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν... -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Γυμνές δεν θα έλεγα....ίσα ίσα που έχουν αρκετά πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και οι βασικές εκδόσεις. Γυμνές είναι σε κάτι άλλους που χρεώνουν έξτρα τους αερόσακους (!!!). Από την Active τα μόνα που λείπουν είναι ηλεκτρ. αναδιπλ. καθρέπτες και LED, ολα τα υπόλοιπα τα έχει, δεν χρειάζεσαι κάτι παραπάνω σε B Suv. Ένα κουβαδάκι πόλης είναι....δεν είναι 7αρα!!
Καλοδεχούμενα και όλα τα άλλα μπλιμπλίκια, αλλά για εμένα όχι σε αυτή την κατηγορία γιατι μπαίνει μετά σε χωράφια πολύ καλύτερων αυτοκινήτων και χάνει την ουσία του. Καθαρά προσωπική άποψη, γιατί ακούω και αυτόν που έδωςε 32Κ για να γουστάρει να έχει τα πάντα στο μοναδικό αμάξι του...και εγώ ίσως το έκανα εαν το έπαιρνα για 1ο (και μοναδικό).
-
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα! -
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Αυτό είναι προσωπική επιλογή του καθενός...
Πάντως συμφωνώ, καλύτερα μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας από full extra μικρότερης. Εκτός αν υπάρχει άνεση 2ου, 3ου αυτοκίνητου στο πορτοφόλι φυσικά. -
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Σώστα...αυτό όμως ισχύει για ΟΛΑ τα B Suv σε σύγκριση με C segment! Παρόλαταυτα είναι από τα καλύτερα B Suv στον δρόμο, μαζί με άλλα 2....οπότε με αυτά πρέπει να γίνει η σύγκριση.
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Active plus το πολύ. Συμφωνώ.
Μη πω vitara.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Σώστα...αυτό όμως ισχύει για ΟΛΑ τα B Suv σε σύγκριση με C segment! Παρόλαταυτα είναι από τα καλύτερα B Suv στον δρόμο, μαζί με άλλα 2....οπότε με αυτά πρέπει να γίνει η σύγκριση.
Φάνη δεν ξέρω τί σημαίνει "από τα καλύτερα B Suv στον δρόμο".
Είμαι υπέρ του αυτόματου και της οικονομίας, κι έχει νόημα το σχετικά λιτό, με καλό πακέτο ασφάλειας, στα 22,500. H Style που έχει τα περισσότερα χρήσιμα καλούδια ήδη υπερβαίνει το vfm κι από κει και πάνω είναι "ανοησία" να μην πάρει κάποιος το CHR ή Κορόλα ή κι άλλη μάρκα. Είναι χαώδης η διαφορά με το CHR, είναι πολλές φορές καλύτερο σε κάθε τομέα (στο πάτημα και τιμόνι σχεδόν υποδειγματικό). Οι τιμές πάνω απ τα 22Κ θα είχαν νόημα αν επρόκειτο για ένα "μικρό CHR" οπως πρόκειται για τα περισσότερα B-Suv σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα αδερφια τους.
Εγώ αυτό που οδήγησα μου άφησε εντυπώσεις πολύ μέτριου ατμοσφαιρικού του 2000, κι όχι μόνο ως προς τις επιδόσεις κι επιτάχυνση.
Εκτός από στενάχωρη καμπίνα, δεν έχει καμιά κόμπακτ αίσθηση, καμιά σπουδαία ηχομόνωση, δεν κοπανάει αλλά παρά τις 18αρες ζάντες, κι ας ακούγεται υπερβολή, το aircross έχει πιο σφιχτή "πλεύση" στις ανωμαλίες (στις επιδόσεις δεν συκρίνονται καν πουθενά), γενικώς παρά τη συμπαθητική μοντέρνα εμφάνιση (που πάλι δεν αγγίζει πουθενά τα μεγαλύτερα ΤΟΥΟΤΑ) έχει μια "φθηνή" αίσθηση και κόστιζε 28 χιλιάρικα αυτό που δοκίμαζα.
Στα 22 είναι μια "μοναδική" περίπτωση, για να έχει κάποιος το πιο οικονομικό αυτόματο υπερυψωμένο σούπερ μίνι με αξιόπιστο όνομα.
Μετά αδικεί τον εαυτό του όποιος με τα ίδια λεφτά αντί για ένα c-enter CHR οδηγεί κάθε μέρα αυτό, επειδή είναι λίγο κοντύτερο και ΠΟΛΥ χειρότερο σε όλα τα σημαντικά.Εντιτ: κι εγώ που δεν θέλω ούτε να τις βλέπω τις σαύρες, κρίμα να μην αγόραζα μια κορόλα με τα ίδια λεφτά που κάνει το κρος.
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
Φάνη δεν ξέρω τί σημαίνει "από τα καλύτερα B Suv στον δρόμο".
Εντιτ: κι εγώ που δεν θέλω ούτε να τις βλέπω τις σαύρες, κρίμα να μην αγόραζα μια κορόλα με τα ίδια λεφτά που κάνει το κρος.Σημαίνει ότι σε κράτημα και ποιότητα κύλισης είναι στην κορυφή. Τα άλλα όλα που λές είναι απλά το ότι τα B Suv είναι υπερτιμημένα και ουσιαστικά μας πουλάνε μικρότερο αμάξι στην τιμή της μεγαλύτερης κατηγορίας...όλοι έτσι κάνουν δυστυχώς. Και το Πούμα είχε ίδια χρήματα (ή και περισσότερα!!) με το Φόκους και ας ήταν το Φόκους μια κατηγορία επάνω και πολύ καλύτερο.
Οπότε η σύγκριση με αμάξια της μεγαλύτερης κατηγορίας δεν έχει νόημα...και μια 5αρα είναι καλύτερα από μια 3αρα και μια 7αρα από την 5αρα κ.ο.κ. Σημασία έχει ότι στην κατηγορία του είναι στην κορυφή και ταυτόχρονα είναι και από τα πιο φτηνά ή έστω έχει και εκδόσεις με λογική τιμή...ενώ π.χ. ένα αυτόματο Πούμα ξεκινάει από τις 29.000€.
ΥΓ: Και εγώ για αυτό πήρα την Κορόλα...αλλά ξέρω ότι είναι μια κατηγορία επάνω αλλά στα ίδια λεφτά γιατί δεν είναι αψηλό!
-
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...
Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?
ειναι σχεδιαστικα αντικειμενικα ομορφο?
προσφερει οδηγικες συγκινήσεις?
εχει σαλονι , χωρους και ποιοτητα που ξεχωριζει?
το μοτερ του με τις "επιδοσεις "του εντυπωσιαζει?το σκετο "ειναι Toyota " προσωπικα δεν μου λεει πολλα ....γιατι εκ των πραγματων (βλεπε θεμα πχ με λαμαρινα πισω) αρκετες φορες αυτο που "νομιζουμε" εύκολα ανατρέπεται....
Ποσα ανταγωνιστικα αυτοκινητα της κατηγοριας υπερεχουν στους παραπανω τομεις... ?
-
@anergos13 said in Toyota Yaris Cross:
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...
Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?
Είναι πολύ απλό. Όπως όλα (σχεδόν) τα b-suv, δανείζεται πατώματα κινητήρες εξοπλισμό από τα b-class αδέρφια του και δίνει μεγαλύτερο ύψος και χώρους στο ίδιο πάτημα.
Άρα οικονομία για την εταιρεία και χώροι για τον αγοραστή.
Αυτός που θα έπαιρνε Yaris, αλλά το σκεφτόταν λόγω χώρων, παίρνει cross. Οριακά και αυτός που θα έπαιρνε Corolla, βλέπει ότι οι χώροι είναι μεγαλύτεροι στο Cross στην ίδια τιμή. Μπλέκεται ο αγοραστής, βγάζει λεφτά η εταιρεία. Win-win. -
@anergos13 said in Toyota Yaris Cross:
@piliourits said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
#mono_yariscross_adventure
Οι πρώτες εκδόσεις είναι γυμνές .. καπως παλεύεται η style
Συνειδητά επέλεξα την active έχει και παραπάνω από όσα θα ήθελα και ναι στο iQ έχω και keyless entry και ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και ανακλινόμενους πλαϊνούς καθρέπτες και στο yaris διζωνικό κλιματισμό και skyview , δεν μπορείς να πεις ότι δεν τα έζησα και εννοείται μου αρέσουν αλλα αν ήταν να δώσω κοντά στα 30000 € θα προτιμούσα κάτι άλλο και το YC χάνει και την έννοια του αγχολυτικού εργαλείου . Άποψη μου πάντα...
Μια χαρά τα λες!
Προσωπικό γουστο και εμενα!
Αλλωστε αν φτάσεις τα 28 .. πας και στα 32 με το Corolla Cross...
Γενικά δεν αξιζουν τόσα για b-suv αλλά μας έχουν βρει μπόσικους και μας κακομαθαίνουν...Μετά από μια πολύ σύντομη βόλτα που τη λένε τεστ ντραηβ στη Λάρισα, οτιδήποτε πάνω από 22 για το κρος είναι πεταμένα λεφτά.
Adventure έκανα βόλτα. 28 χιλιάρικα γι αυτό το πράγμα; χίλιες φορές CHR ή Κορόλα!Εγω θα βαλω την εξης ερωτηση...
Εαν το Cross δεν ειχε να πατησει στην οικονομια που προσφερει ο υβριδικος κινητηρας στην πολη (ειδικα αυτη την περιοδο) ποιο θα ηταν το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που ξεχωριζει....?
ειναι σχεδιαστικα αντικειμενικα ομορφο?
προσφερει οδηγικες συγκινήσεις?
εχει σαλονι , χωρους και ποιοτητα που ξεχωριζει?
το μοτερ του με τις "επιδοσεις "του εντυπωσιαζει?το σκετο "ειναι Toyota " προσωπικα δεν μου λεει πολλα ....γιατι εκ των πραγματων (βλεπε θεμα πχ με λαμαρινα πισω) αρκετες φορες αυτο που "νομιζουμε" εύκολα ανατρέπεται....
Ποσα ανταγωνιστικα αυτοκινητα της κατηγοριας υπερεχουν στους παραπανω τομεις... ?
Ενας πανάσχημος φτηνιάρικος κουβάς είναι το yaris cross, απορώ πραγματικά με το forum και τη συνεχή ασχολία με τα toyota. Ακόμα και στσ 22000 τόσα καλά αυτοκίνητα μπορείς να πάρεις (όχι b-suv), τι κόλλημα είναι αυτό δεν μπορώ να καταλάβω.
Toyota Yaris Cross