Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Οδήγησα....
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί ! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Περάσαμε καλά, τα είπαμε, περιεργαστηκαμε στο τέλος το διαμαντακι yudo του cirus... και το διαλυσαμε μετά τις 12.
Και στα επόμενα !
Latest posts made by iceman7
-
RE: TESLA FORUM
@subseven said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
Όσοι έχετε το Tesla model 3 standard range ποια είναι η πραγματική του αυτονομία;Τα βγάζει τα 400 χιλιόμετρα σε ιδανικές συνθήκες ή μετανιώσατε που δεν δώσατε τα παραπάνω χρήματα για να πάτε στην long range rwd έκδοση;
Καλημέρα. Λίγο καθυστερημένα: το έχω έναν μήνα χωρίς να το έχω φορτίσει στο 100% και άρα χωρίς calibration (δεν έχω βάλει ακόμα φορτιστή). Με αυτό ως δεδομένο, τις 2 φορές που έκανα απόσταση ~200km σε εθνική με max 120km/h, θερμοκρασία ~5°C και 3 ενήλικες επιβάτες, μου έφαγε όντως το 50% της μπαταρίας. Οπότε θεωρώ ότι σε ιδανικές συνθήκες (καιρού) ξεπερνάει τα 400km/h.
Ερώτηση για κατόχους: έχει κανένας τα πατάκια της Tesla; Αξίζουν σε σχέση με τα κινέζικα;
Είναι ακριβούτσικα. Δες και της taptes που είχα πάρει εγώ.
-
RE: Dacia Duster II
@dimsabas said in Dacia Duster II:
@jorge_greek said in Dacia Duster II:
Νέα έκδοση adventure με τιμή προσφοράς 29942€ (τιμές Ρουμανίας) ![alt text]
Βρεθηκε το επομενο γαταμαξο;
-
RE: TOYOTA FORUM
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Κάποιοι φορτίζουν δωρεάν στους sc
https://www.cars.com/articles/tesla-reinstates-free-supercharging-for-life-on-model-s-502701/
Στην Ελλαδα εχει ελαχιστους
-
RE: TOYOTA FORUM
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future)που βρε στεφανε; θα με τρελανεις! ανοιξα την εφαρμογη της ελπε και 0.50 εχουν οι dc ακομα και οι 120αρηδες, εντος της πολης. Που πηγες και βρηκες εσυ με 0.55;;;;;
ΚΑΛΥΨΩ στην Κασταμονής... ανηρτημένος τιμοκατάλογος στην εισόδο του πρατηρίου.
Το ειδα χθες που φουλαρα το μαζντογιαρις! Εννοείται οι θέσεις φορτισης παντα αδειες! -
RE: TOYOTA FORUM
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο..εγω μονο στο 90+% ev οδηγησης εστιασα.
Σχετικα με το θεμα της φορτισης. 0.52 εχει η δεη στους ταχυφορτιστες της. 0.55 δεν υπαρχει οσο και να εψαξα. 0.40 και πιο κατω, παιζει στους ac φορτιστες. Δεν θα μιλησω καν για σπιτικη φορτιση.0,55 dc
0,45 ac
σε ΕΚΟ χθες (Elpe Future) -
RE: TOYOTA FORUM
@dettol said in TOYOTA FORUM:
θα μου επιτρεψετε να κραταω μικρο καλαθι, διοτι εχω οδηγησει και αμιγως ηλεκτρικα. Εχω την εντυπωση οτι αυτα που λετε γινονται σε ψιλο ιδανικες (για υβριδικο) συνθηκες. Δηλαδη ουτε πολυ ζεστη, ουτε πολυ κρυο, με κινηση ναι, αλλα να εχει ροη ΚΑΙ οπως επισημανατε και οι δυο (fanis, ice) σε ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΗ διαδρομη. Δηλαδη, ναι επιτυγχανονται τα νουμερα αυτα, αλλα υπο προϋποθεσεις.
Απλα να θυμίσω οτι η κουβέντα ξεκίνησε απο το μέσο κόστος κινησης ενος υβριδικού με ενα bev εντός πόλης αν δεν εχεις σπίτι να φορτίσεις.
Εγραψα λοιπόν ότι με μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα/100km (δηλαδή πανω από το μέσο όρο λόγω χειμωνα κλπ) εκανα 700 χλμ στο γιαρις και φούλαρα με 52 ευρώ.
Υπολογίζοντας μετά μια μέση καταναλωση 15kwh/100km με ενα αντιστοιχο και κόστος 0,55 σε dc ... το συνολο βγαίνει περισσότερο.. -
RE: TOYOTA FORUM
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
Για το leap συμφωνώ το yudo δεν το έχω δει,η σύγκριση έγινε με δελφίνι .Το κόστος κίνησης το ανέφερα για το ταξίδι που είδα το παράδειγμα σου και φυσικά το ηλεκτρικό βγαίνει πιο ακριβά.
Αλλη κατηγορία το δελφίνι! c και 4,30 μήκος...
Το yudo ειναι συμπαθητικό .. υπερυψωμενο το προηγουμενο γιαρις ειναι αλλωστε .... αλλά και αυτό αν δεν εχεις να το φορτίσεις σπίτι και πας σε φορτιστές εξω, δεν το λες οικονομικό!Γενικά οι νταβατζήδες εχουν καταφέρει και εδω να μαγαρίσουν την εμπειρία και τελικά να βάλουν προσκομματα στην αναπτυξη της ηλεκτροκίνησης! Ειδικά οσο σταματάνε οι δωρεάν φορτίσεις που ίσχυαν για χρόνια, τοσο ο κατοχος bev που δεν έχει οικιακή φόρτιση καλείται να πληρώσει παραπλήσια με ένα yaris κόστη κινησης!
Ναι εβαλαν στα βενζινάδικα πια φορτιστές αλλά με 0,45 την ac και 0,55 τη dc φορτιση, δεν θα πας ποτέ πλην ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ανάγκης....
Στο δε εθνικό δίκτυο τα κόστη φτάνουν και τα 0,69 ανα kwh... -
RE: TOYOTA FORUM
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris
0.76 kwh ειναι η μπαταρια του yaris. Πως γινεται να εχεις >90% λειτουργια ev;
Και ομως σημερα από Ψυχικό που εσβησα το αμαξι και εβαλα παλι μπρος μεχρι κέντρο μου εδειξε 0,9l/100 κατανάλωση της διαδρομής και 96% ev..
Μην σε μπερδεύει η χωριτηκότητα... μπορει στο συνολο της διαδρομής να εχει φορτίσει και εκφορτίσει πολλές φορές!
Το διαγραμμα ροής του συστήματος το βλέπεις και πραγματικά σε καθε φρενάρισμα και ρολάρισμα μαζεύει....
Φυσικά μιλάμε για κατηφορική διαδρομή!
Αλλα μέσα στην πολη το θερμικό κινητήρα τον νοιώθεις και ακούς μονο οταν βαζεις θερμανση/κλιματισμό, επιταχυνεις απότομα και σε ανηφόρες!
Στο καθημερινό σουρσιμο ειδικά το πρωί προς κέντρο (κατηφόρα) πετυχάινω παντα πολυ χαμηλές καταναλώσεις στυλ 2,9-3,4Δεν ειναι τυχαίο οτι πουλάνε τόσο..... Βαρεθηκε ο κόσμος να αιμορραγεί οικονομικά για καυσιμα...
-
RE: TOYOTA FORUM
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
@iceman7 said in TOYOTA FORUM:
Αυτο που δεν είναι ξανα κατανοητό είναι αν και κατά πόσο καλυπτονται τα leasing, τα εισαγωμενα κλπ, γιατι υπάρχουν πολλά τέτοια πια στην αγορά!
Στη 2.1 παράγραφο καταλαβαίνω ότι τα approved used είναι μέσα είτε ελληνικά είτε εισαγωγής.
Οποτε σε ωθεί και μτχ να πάρεις από αυτους!
Παιρνουν πολλά leasing πισω και φέρνουν και από Γαλλία.
Αν οντως αυτό ισχύει τότε ειναι καλή εξελιξη γιατι ως τωρα ολα αυτά είχαν 3 χρονια εγγυηση και 5 στην μπαταρία! -
RE: TOYOTA FORUM
@antonmone said in TOYOTA FORUM:
Θες παραπάνω χρήματα για φορτιση,λιγότερη ώρα αναμονής και στην συγκεκριμένη περίπτωση τενεκές είναι το Yaris όχι τα κινέζικα.Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο απλά οι παράμετροι σύγκρισης είναι πολλές και σίγουρα το κόστος κίνησης δεν είναι το πρωτεύον ,τουλάχιστον για όλους στη σύγκριση θερμικά-ηλεκτρικά.
Τενεκές ειναι το γιαρις, δεν το συζητώ, αλλά και τα αντιστοιχων διαστάσεων ηλεκτρικά ειναι καπως ετσι... (leapmotor, yudo, κλπ)
Το κόστος κινησης για τα καθημερινά πολης ειναι το βασικό κριτήριο! Πολλά βαρετα χλμ και κολλημα σε κινηση! Θες αναγκαστικά κάτι που να μην καίει πολυ!
Η ευκολία και η ησυχια ενος bev επιτυγχανεται εν πολλοις και με το yaris. Αναλογα τη διαδρομή μπορεις να δεις και πάνω απο 90% ev λειτουργία!Πρεπει να ειναι σεβαστή η διαφορά στην τιμή απόκτησης ενός bev σε σχεση με yaris για να πας ξεκάθαρα στο yaris