Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: TESLA FORUM
Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι).
Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaidμαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.
Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα
Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ. -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Οδήγησα....
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !
Latest posts made by iceman7
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Εγώ μόνο σπίτι και σε superchargers έχω φορτίσει.
Α και μια φορά δοκίμασα στο Σείριο τσάμπαγια λίγο.
Αλλά δεν κάνω χλμ -
RE: Οδήγησα....
Συμπαθητικό αμάξι το γιαρις. Ποιοτικα στην καμπίνα ηχομόνωση κλπ για τα θηρία. Και εγώ το έχω ως μαζντο γιαρις σε ληζ αλλά όταν τελειώσει θα το σκεφτόμουν να κρατήσω για τα παιδιά. Μόνο μειονέκτημα του Μαζντα ότι δεν έχει την εφαρμογή για καταναλώσεις κλπ της Τογιότα. Αν το πριζωσεις με το διαγνωστικό της Τογιότα πάντως το βλέπει ως γιαρις κανονικά.
Αλλα είναι οικονομικότατο, σβέλτο, στρίβει καλά, έχει καλό πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας.
Για καθημερινό στην πόλη και ειδικά σε στενά και κέντρο είναι τοπ.
Σε φθηνές εκδόσεις αξίζει. -
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η υποχρέωση από την ΕΕ είναι να δέχονται απ' ευθείας πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Όλα τα άλλα είναι μεσοβέζικα.
το ιδανικο ειναι το plug and charge, οπως ειναι οι τεσλα και οι electrip στην ελλαδα. Το συνδεδεμενο pos ειναι καλο ως backup
Δεχόμαστε και απευθείας χρεωστικές, ας μην είμαστε πλεονέκτες !
Δεν ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που είδα να δουλεύουν τα pos στην πράξη.
Δηλαδη ;
-
RE: TESLA FORUM
Πλεονέκτημα είναι οι sc ειδικά στο οδικό δίκτυο και στα Γιάννενα και Λάρισα.
Για Θεσσαλονίκη δεν ξέρω. Ακούω ότι δεν βολεύει.
Για εμένα αν πήγαινα με αμάξι κάπου εκεί θα έμενα μάλλον οπότε θα γέμιζα.
Για τους κατόχους τεσλα είναι πλεονέκτημα γιατί απλά κουμπώνεις, πετυχαίνεις γενικά καλές ταχύτητες και κοστίζουν πάντα φθηνότερα.
Το μόνο απαράδεκτο στο δίκτυο τους είναι αυτοί στο golden που είναι παλιοί και αργοί.
Και φυσικά λίγοι για την Αθήνα. -
RE: CarTalk.gr
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Τόσος χρόνος για να οδηγήσω τη μία μπούρδα μετά την άλλη, γιατί; Τη στιγμή που έχω τέτοιο αμάξι στο γκαράζ.
Μπούρδα και το Υ ;
-
RE: Toyota C-HR 2023
Πάλι με σκοτεινό εσωτερικό το Τογιότα.
Κλειστοφοβικό.
Ελεος πια ρε σεις ! -
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μην ασχολεισαι με τετοια θεματα. Πηρες το αυτοκινητο σου, το φουλαρεις τσαμπα, ειναι μεγαλη αναβαθμιση σε σχεση με το προηγουμενο. Τιμη μεταπωλησης κτλπ θα σε απασχολησουν οταν ερθει η ωρα να πουλησεις. Προς το παρον απολαυσε το!
δεν συμφωνώ απαραίτητα με αυτό, σίγουρα όταν αγοράζεις κάτι θες να το κρατήσεις και να το απολαύσεις, αλλά η τιμή μεταπώλησης είναι ένας παράγοντας αγοράς, πχ στα toyota θεωρώ οτι πολλοί το συνεκτιμούν στην αγορά. γενικά η πτώση της τιμής, και οχι μόνο στα Tesla, αλλά γενικά στα ηλεκτρικά, κάτι δείχνει και δνε μπορεις να το αγνοήσεις.
δηλαδη αφου αγορασεις καθεσαι και βλεπεις την τιμη στη δευτερογενη αγορα και χαιρεσαι ή αγχωνεσαι; Αυτα τα κανουμε στο χρηματιστηριο οχι στα αυτοκινητα.
Πριν αγορασουμε, σκεφτομαστε ολους τους παραγοντες και δινουμε το αντιστοιχο βαρος στον καθενα. Μετα την αγορα, απο τη στιγμη που ειμαστε ικανοποιημενοι με το προϊον σταματαει αυτη η διαδικασια, διοτι δεν εχει κανενα νοημα να συνεχιστει. Στην τελικη ο nascar το αγορασε μεταχειρισμενο, επομενως δεν εφαγε την μεγαλη απομειωση της αξιας του.Τα Τογιότα είναι σαν λεφτά στην τράπεζα στην Ελλάδα.
Τα αγοράζουν και ως επένδυση κάποιοι.Τα ηλεκτρικά γενικά όπως και τα τεσλα είναι ραγδαία εξελισσόμενη κατηγορία οπότε αρκετή απαξίωση προέρχεται από αυτό.
Επίσης η αγορά ακόμα είναι στρεβλή. Με τις μεγάλες επιδοτήσεις και τα φορολογικά κίνητρα αγοράστηκαν αμάξια σε εξευτελιστικές σε σχέση με τον ανταγωνισμό τιμές.
Αλλωστε ακόμα η επιδότηση πρακτικά στη δευτερογενή αγορά μεταβιβάζεται. Δεν έχω ακούσει για κάποιον που τελικά έβγαλε κέρδος.
Στην πράξη απλά μείωσε τη χασούρα του από τη χρήση. Αν και οι τιμές στο car είναι πλασματικές και πολλά αμάξια μένουν απούλητα πολύ καιρό.
Highland rwd θα φύγει σήμερα στα 31-33. Οτιδήποτε παραπάνω απλά μένει ακούνητο. Ο nascar αγόρασε test από την tesla οπότε πλήρωσε premium γι αυτό.
Τωρα που βλέπει το νέο μοντέλο σκέφτεται ότι αν είχε κάνει υπομονή 1,5 μήνα θα μπορούσε με 2,5-3 παραπάνω να είχε πάρει κούτα και με τα έξτρα καλούδια. Απόλυτα κατανοητό λίγο ξενέρωμα.
Ακόμα και lr highland κάτω από 38 θα δωθει.
Βγηκε μια μέρα ένα κόκκινο 4 μηνών στα 35 και έφυγε σε μια νύχτα.
Η τεσλα και όλες οι εταιρίες αναγκαστικά θα βγάλουν προσφορές γιατί με τη μικρή επιδότηση τα bev έχασαν μερος απο την ελκυστικότητα τους.
Χθες έβγαλε πάλι την προσφορά η τεσλα ενώ ταυτόχρονα η BYD μεγάλωσε το electric bonus. Στο Atto 3 που ψειρίζει εβδομάδες φίλος πήρε έξτρα έκπτωση αλλά 2 χιλιάρικα (από 4 σε 6). Ευτυχώς που δεν είχε παραγγείλει νωρίτερα.Κάποια στιγμή θα ισορροπήσει η αγορά.
Το παν είναι να βγαίνουν καλά αμάξια χρηστικά.
Δεν μπορεί να έχει γεμίσει ο τόπος από suv με 60αρες μπαταρίες.
Και το BYD και τα νέα κινέζικα έχουν πολύ χαμηλές αυτονομίες για το χαρακτήρα ενός suv.Παραπάνω μπαταρίες όμως κοστίζουν.
Αυτή τη στιγμή σε 60αρα μπαταρία αξίζει μόνο το model 3 και το δελφίνι. Οριακά και το Υ standard επειδή είναι τεσλα και έχει το καλύτερο efficiency.
Τα κινέζικα είναι μόνο όγκος με ελάχιστη αυτονομία και αργές ταχύτητες φόρτισης. -
RE: TESLA FORUM
@dg79 said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Την ίδια λογική εφαρμόζει και με την Space X. Δεν περιμένει να φτιάξει τον τέλειο πύραυλο για να κάνει την εκτόξευση, αλλά κάνει διαρκώς δοκιμές, εντοπίζει τα λάθη και προχωράει σε βελτιώσεις από γενιά σε γενιά. Περισσότερο λογική trial and error. Η ίδια φιλοσοφία που έχουν και οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, το ακριβώς αντίθετο δηλαδή από τους Γερμανούς για παράδειγμα.
Αν εννοείς ότι οι Γερμανοί παρουσιάζουν ένα τέλειο προϊόν, μετά από μακροχρόνια τεστ / δοκιμές πριν τη παραγωγή, διαφωνώ. Οι συχνές ανακλήσεις για μικρά ή μεγάλα προβλήματα λένε το αντίθετο.
Στα γερμανικά κάθε χρόνο γίνονται μικρές αλλαγές στην παραγωγή. Στις BMW που ξέρω κάθε Ιούλιο αλλάζει πράγματα.
Οι Γερμανοί αλλά και η Τέσλα όπως καταλαβαίνω δεν περιμένουν τα facelifts για να αλλάξουν πράγματα -
RE: TESLA FORUM
By the way για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται για το νέο Model 3 RWD με την κάμερα μπροστά, το stalk των φλας, την 64αρα μπαταρία (usable 60,5), το 5g modem και διάφορες μικρο βελτιώσεις, τρέχει πάλι για παραγγελίες απο το inventory και από 1/10 το Tesla Bonus, ήτοι 2500 ευρώ απευθείας έκπτωση (ήτοι για λευκό η τελική τιμή πάει στα 38470 (προ επιδότησης)
Προσοχή το μοντέλο που θα επιλέξετε να αναφέρει αυτονομία 520 χλμ γιατί θα δείτε και κάποια παλιότερα στην ίδια τιμή αλλά με 513 χλμ που δεν είναι τα αναβαθμισμένα.Φυσικά μην ξεχάσετε την αγορά με το παρακάτω referral για να πάρετε και 1000 χλμ δωρεάν supercharging.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
@a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παράτησε το Tesla μια πήγε σε Golf?
Petrolhead η μαμά του Ματ.Εντάξει, για Golf R και ο @dettol θα παρατούσε τις πρίζες
Μπα… ο Χάρης αποτελείται από ηλεκτρόνια ήδη !
Είναι ψηφιακός