Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: TESLA FORUM
Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι).
Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaidμαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.
Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα
Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ. -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Οδήγησα....
Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
Τελικά Yaris = υβριδικό.
Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !
ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !
Latest posts made by iceman7
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Και μην ξεχνάμε και τις kWh ενέργειας που πουλάει από τους φορτιστές. Τα καλά μιας καθετοποιημένος εταιρείας
Δεν θεωρώ ότι βγάζει κέρδος εδώ.
Ειδικά με τις τιμές που χρεώνουν οι άλλοι. -
RE: TESLA FORUM
@george1977 said in TESLA FORUM:
H tesla έχει ρίξει τα κόστη στα 3/Υ με τις οικονομίες κλίμακος. Είναι θέμα χρόνου να βαρέσει τις τιμές χαμηλότερα. Το μοντέλο δεν βασίζεται στο πόσα θα βγάλει στην αρχική πώληση όσο στο να μπορεί να πουλήσει λογισμικά αυτόνομης οδήγησης που θα αγοράζονται σαν add-on. Οπότε τον ενδιαφέρει να έχει αρκετά αυτοκίνητα στο δρόμο εστω και εαν δεν έχει μεγάλο περιθώριο.
Στην Ευρώπη που δεν θα πάρει ποτέ άδεια για fsd δεν παίζει το σενάριο που λες.
Και στην τελικη 2 πακέτα βγάζει εκ των οποίων το πρώτο (EAP) αν δεν ήταν καραγκιόζης έπρεπε να το δινει δωρεάν γιατί το παρέχει ο ανταγωνισμός στάνταρ και γιατί δεν μπορεί να κομπάζει οτι είναι τόπ.εταιρια στο software και το acc (autostreer) να το έχεις ακόμα beta -
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μακάρι να ρίξει το αφεντικό τις τιμές να αγοράσουν και άλλοι τεσλα! #σεχτα
με την μείωση των επιδοτήσεων, πλέον θα αγοράσουν μόνο αυτοί που πραγματικά γουστάρουν, που κακά τα ψέματα, είναι λίγοι, και κάποιοι μέσω εταιριών. Ακόμα και στην Αμερική, σταματάνε τα φορολογικά κίνητρα και η επιδότηση, άρα η κατάσταση θα γίνει μετά τον Σεπτέμβριο, ακόμα χειρότερη. η όποια μείωση θα μπορούσε να έρθει, θα είναι δύσκολο να φτάσει αθροιστικά (+3 υφιστάμενης στην Ελλάδα) την προηγούμενη κατάσταση των 9Κ.
Θα δείξει. Μην ξεχνάς ότι το Γενάρη του 23 εν μια νυκτι τα έριξε όλα ένα δεκάρικο
Όλα γίνονται αλλά νομίζω ότι όσα περιθώρια κέρδους και να έχει τόσο μεγάλες μειώσεις δεν μπορεί να κάνει. Οταν πωλείται το YC 30 πόσο θα δώσει το model 3 ?
Δεν ξέρω πόσο ακριβώς του κοστίζει κάθε όχημα. Εκείνος ξέρει.
Το Yaris cross γιατί να τον ενδιαφέρει όμως πόσο κοστίζει; Αυτό δεν το κατάλαβα.Σαν μέτρο σύγκρισης για το που έχουν φτάσει οι τιμές των αυτοκινήτων το αναφέρω.
Κατά τα λοιπά η μόνη άλλη σχέση είναι ότι πρόκειται για δύο οικονομικά αμάξια. Και προσωπικά ότι για εμενα πέρασαν και δεν ακουμπησαν -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα.Αδερφέ επειδή από vag ξεκίνησα και όλη η οικογένεια μου vag ακριβά έχει ξερω τι εστί vw group .Δεν έχει καλή μόνωση σε μεγάλες ταχύτητες ναι αλλά εσύ το τερματίζεις ...και 7 κατανάλωση δεν ξέρω που την έχει δει αλλά δεν ισχύει ούτε για αστείο.Μικτη κατανάλωση με 46000 χιλιόμετρα πλέον τα ποιο πολλά σε δρόμους μεγάλων ταχυτήτων η κατανάλωση μου είναι 4! Λίτρα!!Η Toyota δηλώνει 4.5 αν θυμάμαι καλά... Η group πάλι ότι δηλώνει μα όλα όμως είναι μουφα!!Ειδικά καταναλώσεις...Vw πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά πανάκριβα για τεχνολογία 15 ετιας πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά.Ρε φίλε πραγματικά 2025 και δεν έχει ακόμα υβριδικό αυτοκίνητο!!!!Τι πουλάει?tsi με dsg? Αξιοπιστία δεν έχει ... οικονομία καυσίμου δεν έχει .... Τους ίδιους κινητήρες ουσιαστικά για 20 χρονια έχει τι σκατα πουλάει??Όταν δίνει 30 plus για ένα αμάξι της τι αγοράζεις?Την μόνωση???και το μαλακό ταμπλο???
Δεν βγάζω κατι από το μυαλό μου. Είχα ένα χρόνο YC και έχω και μαζντογιαρις για κάθε μέρα. .επίσης η γυναίκα έχει ένα 1000αρι tcross. Με όλα έχω κάνει χλμ και στην πόλη και ταξίδια. .
Τα υβριδικά τέλεια για πόλη. Ξεκουραστα και οικονομικά. 4,5 το YC, 4 το μαζντογιαρις με μετρησεις αντλίας και fuelly.
Το VW δραμα στην κίνηση με 8αρια.
Σε ταξίδι όμως μακράν καλύτερο το VW.
Ηχομόνωση, δυναμη και κατανάλωση στο 5,5-6 ενώ τα υβριδικά 6-7 και με πολύ μουγκρητό.
Ποιοτικά σαν αίσθηση καμπίνας και κύλισης υπερέχει ο Γερμανός. Είχα 7 χρόνια bmw και σε ταχύτητες μέχρι 130 εχουν ίδια αίσθηση.
Στα Τογιότα ψάχνεις να βρεις αν έχεις αφήσει πόρτα ανοιχτή.Το κάθε αμάξι έχει τα υπέρ και τα κατά του.
Δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια πουθενά.
Ειλικρινά είναι βαρετό αν δεν ήταν εξοργιστικο συνάμα, να μυθοποιουμε την επιλογή μας απορρίπτοντας συλλήβδην κάτι με το οποίο είχαμε ασχημη εμπειρια.
Τέτοια καύλα οι Έλληνες με το αμάξι τους;
Αποκλειεται να είναι αντικειμενικά αψεγάδιαστα όσα οδηγάμε !
Δείτε ρε σεις συνειδητοποιημένα τα υπέρ και τα κατά ! -
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Μακάρι να ρίξει το αφεντικό τις τιμές να αγοράσουν και άλλοι τεσλα! #σεχτα
με την μείωση των επιδοτήσεων, πλέον θα αγοράσουν μόνο αυτοί που πραγματικά γουστάρουν, που κακά τα ψέματα, είναι λίγοι, και κάποιοι μέσω εταιριών. Ακόμα και στην Αμερική, σταματάνε τα φορολογικά κίνητρα και η επιδότηση, άρα η κατάσταση θα γίνει μετά τον Σεπτέμβριο, ακόμα χειρότερη. η όποια μείωση θα μπορούσε να έρθει, θα είναι δύσκολο να φτάσει αθροιστικά (+3 υφιστάμενης στην Ελλάδα) την προηγούμενη κατάσταση των 9Κ.
Θα δείξει. Μην ξεχνάς ότι το Γενάρη του 23 εν μια νυκτι τα έριξε όλα ένα δεκάρικο
Όλα γίνονται αλλά νομίζω ότι όσα περιθώρια κέρδους και να έχει τόσο μεγάλες μειώσεις δεν μπορεί να κάνει. Οταν πωλείται το YC 30 πόσο θα δώσει το model 3 ?
-
RE: Toyota C-HR 2016
@fanis75 said in Toyota C-HR 2016:
@iceman7 said in Toyota C-HR 2016:
Εχοντας οδηγήσει σοβαρά αυτοκίνητα απορώ πως ξεπέσες στους Γιαπωνέζους ρε συ Μπιλ.
Γιατί σέβονται τα λεφτά που τους δίνεις. Όλοι bmw και μερτσέντες θέλουμε αλλά όταν πληρώνουμε από το υστέρημά μας, κοιτάμε να πιάνουν τόπο.
Ναι φοβερός σεβασμός τα 26 χιλιάρικα για το YC που ταξιδεύεις και κοιτάς αν έχεις αφήσει την πόρτα ανοιχτή
Γενικά τα Τογιότα πια είναι τσιμπημένα και υπερεκτιμημένα ελλείψει σοβαρών υβριδικών και άρα οικονομικών για την πόλη προτάσεων των ανταγωνιστών.
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@mariolas said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείαΣτο δικό μου scirocco πήρα μηχανή στα χέρια πριν κλείσει 2 χρόνια με 17000 χλμ!!!μετά καδένα... Και δεν υπολογίζω ταπετσαρίες ηλιοροφες και παράθυρα. Μιλάμε για απάτη αυτήν την ποιότητα να την φάτε παιδιά οποίος θέλει ... Προτιμώ ακόμα και Suzuki και ας είναι 20 ετιας η φάτσα του ....
Πριν πόσα χρόνια όλα αυτά ;
Γιατι το συγκεκριμένο αμάξι σταμάτησε πριν από καμιά δεκαριά+ χρόνια.
Και τα Τογιότα είχαν παλιότερα αξιοπρεπέστερα πλαστικά και συναρμογή τώρα είναι κατω του μέτριου.
Τα σημερινά είναι απλά για κλωτσιές.Αλλά το βασικό ατού των Τογιότα πέρα ότι γενικά είναι πιο αξιόπιστα γιατί αυτή ειναι η φιλοσοφια των ιαπωνων, είναι η αντιπροσωπεία που παρότι πια όχι η ίδια η Τογιότα Europe αλλά μεγαλέμπορας της, στο θέμα after sales ο κ Τάκης Αθανασόπουλος είχε βάλει απίστευτα στέρεες βάσεις και κέρδισε την εμπιστοσύνη των ελλήνων. Οταν την Τογιότα την είχε ένας έλληνας αντιπρόσωπος τα καραγκιοζιλίκια ήταν τα ίδια.
Σε κάθε περίπτωση όλα είναι θέμα αίσθησης και προτεραιοτήτων.
Οταν ταξίδεψα με το YC κοίταγα να δω αν έχω αφήσει την πόρτα ανοιχτή. Τέτοιος άθλιος ήχος κύλισης και έλλειψη οποιασδήποτε ηχομόνωσης
Και φυσικά μουγκρητό ψηλά και κατανάλωση σε εθνική 6-7.
Αντίστοιχο ταξίδι με το απλό μικρό με σκληρά πλαστικά tcross θύμισε σε ταχύτητες έως 140 τη Χ1 και με κατανάλωση στα 5,8.
Αλλά όταν ανοίξεις το καπω του Γερμανού βλέπεις αφρολέξ, μονωτικά κλπ ενώ στον Ιάπωνα σκέτη λαμαρίνα. -
RE: Toyota C-HR 2016
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:
@a-d-p said in Toyota C-HR 2016:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2016:
@a-d-p said in Toyota C-HR 2016:
@bill_hsd η παρακάτω εικόνα είναι αντιπροσωπευτική για τους χώρους στο πίσω κάθισμα ή είναι τραβηγμένα τέρμα πίσω τα μπροστινά καθίσματα;
Πηγή:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/48265024-toyota-c-hrΑνάλογα το ύψος του μπροστινού επιβάτη προφανώς.
Για τέρμα πισω φαίνεται το κάθισμα του συνοδηγού, του οδηγου είναι ελαφρώς πιο μπροστά.
Συνεπώς, απαντώντας στο ερωτημα, δεν είναι αντιπροσωπευτική η εικόνα.
Οι χώροι για τα πόδια πίσω ειναι μια χαρά με οδηγό-συνοδηγό λογικού ύψους, με τα πίσω παράθυρα μπερδεύονται κάποιοι και το θεωρούν μικρό.
Και φυσικά επ'ουδενί δεν είναι εκδοση GR Sport (απλό ή Ultimate Edition) το συγκεκριμένο, αλλα έκδοση C-HIC μονόχρωμη (οχι Bi-tone). Είχα ολόιδιο σε 1.8.
Γενικά παίζει πολύ παπάτζα με τα δήθεν GR Sport Toyota (C-HR και λοιπά μοντέλα).
Κάποιοι κολλάνε μαϊμού σηματάκια GR από το Ali (γιατί τα γνήσια σήματα έχουν 70-80 €/τεμάχιο) και το παίζουν GR look...Πώς ήταν κάποτε τα δήθεν BMW M pack;Ευχαριστούμε τον C-HR γκουρού @bill_hsd για την απάντηση
Εννοείται, όποιος ενδιαφέρεται για μτχ C-HR θα πρέπει να ζητάει την γνώμη σου
Υπερβάλλεις, αλλά επειδή είσαι πάντα καλοπροαίρετος, το δέχομαι...
Εννοείται οτι οποίος θέλει γνώμη/συμβουλή για C-HR και οχι μόνο (στην οικογένεια υπάρχουν Yaris Cross και RAV4 last gen), εδώ είμαστε.Εχοντας οδηγήσει σοβαρά αυτοκίνητα απορώ πως ξεπέσες στους Γιαπωνέζους ρε συ Μπιλ.
Ειδικά με τον κουβά YC έχασα κάθε ιδέα ! -
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
@kkostask said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ναι,καλά….η λογική λέει απλά μακριά αν θέλεις να σου μείνει κανένα φράγκο….για τον μέσο Έλληνα πλέον η συντήρηση και οι επισκευές ενός vag είναι απλησίαστα.
Υπερβολές από όλες τις πλευρές.
Τα vw δεν είναι τόσο κακά αμάξια. Και σαφώς υπέρεχουν σε ποιότητα από τα σύγχρονα Τογιότα.
Και η Τογιότα έχει πια ετήσια σέρβις με τσιμπημένες τιμές και σε κλειδώνει στο δίκτυο της για 11 χρόνια.
Το μείζον θέμα της vw είναι ότι αντιπροσωπεύεται από έλληνα εισαγωγέα που δεν διασφαλίζει ούτε ανταλλακτικά, έχει ακριβές τιμές στα συνεργεία και της έχει βγει το όνομα.
Εμένα μου θυμίζει το Θεοχαράκη με τη Νισσαν που ορκίστηκα να μην ξανα πλησιάσω γιατί είναι παρασάγγας διαφορετική η προσέγγιση έλληνα αντιπροσώπου με θυγατρική της ξένης εταιρείας. -
RE: Toyota Aygo 2014
Μιλάμε για ένα αμάξι πόλης που το αυτόματο του είναι για τα σκυλιά και καίει παπάδες.
Ενα αμάξι λαμαρίνα μόνο.
Που πήγαινες με την ταυτότητα στο στόμα στην εθνική.
Το είχα σχεδόν 4 χρόνια ως 108 και πέραν των διαστάσεων του που ήταν βολικές μιλάμε για αίσχος.
Ευτυχώς θα βγάλει το aygoX που είναι και ψηλό με το υβριδικό σύνολο