Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 5
    • Posts 9905
    • Best 2617
    • Groups 0

    iceman7

    @iceman7

    6038
    Reputation
    266
    Profile views
    9905
    Posts
    2
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens

    iceman7 Unfollow Follow

    Best posts made by iceman7

    • RE: Alfa Romeo Tonale

      Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
      Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
      Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
      Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
      Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
      Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
      Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
      Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
      Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
      Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
      Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
      Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
      Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
      Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
      Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
      Τίποτα άλλο!
      Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
      Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
      Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.

      Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
      Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: BMW FORUM

      Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
      Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
      Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!

      Επικό αυτοκίνητο !!

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @fanis75 said in Toyota Yaris Cross:

      Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!

      Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator ! 😀 😂

      Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
      Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
      Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
      Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
      Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
      Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.

      alt text

      Πρώτες εντυπώσεις:
      Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
      Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.

      Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
      Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
      Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
      Το φαγητό όπως πρέπει!
      Πάντα τέτοια !

      Την επόμενη περισσότεροι !

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: TESLA FORUM

      Τεσλα εκδρομή σήμερα του Tesla Owners Club στα Άσπρα Σπίτια για καφέ και φαγητό στην υπέροχη ταβέρνα «Η Στοά» έξω από τη Λιβαδειά.
      20 τεσλα και ένα Lucid (πρωην τεσλιτη).
      Μαζι και το Plaid του Παρη που μας πέρναγε όλους σαν σταματημένους.
      286 χλμ από το Σείριο με επιστροφή Μαρούσι. Κάψαμε 38kwh με μέση κατανάλωση 134wh/km.
      Επιστροφή με 29% (αλλα 123 χλμ με τους ρυθμούς που πήγαινα). Έφαγε και λίγο το sentry και το cabin overheat (είδα κάτι 55αρια στην καμπίνα!).
      Γράφω από το Σείριο γιατί εκεί έβαλα όσο περιμέναμε 4kwh τσάμπα και από 92% που είχα φτάσει πήγα στο 99%, να δω πως φορτίζεις και έξω (ανάποδα από ότι έλεγε το έκανα το κούμπωμα και πάλι😂).
      Ο υπολογισμός του ABRP πολύ ακριβής και μαζί και αυτός του αυτοκινήτου.
      Προς Άσπρα Σπίτια κονβόι 12 περίπου αμάξια εντός ορίων με προσπερασεις ανετες (οδηγούσα εγώ) και κάτι παραπάνω στο επαρχιακό κομμάτι.
      Απίστευτες κομπλεξικές καταστάσεις από ότι σοβαρό και ασοβαρο αμάξι να περάσει τα τεσλα ακόμα και με κίνδυνο της κυκλοφορίας. Αποκορύφωμα ένα φτιαγμένο aygo που μας κόλλαγε στην ανάβαση προς δίστομο και στο τέλος κόλλησε μέχρι και στο plaid 😂😂 μαλλιοκουβαρα ….. ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.

      Μετά τη Λιβαδειά κάναμε πολλά παιχνίδια με το plaid.
      Στο κατέβασμα από δίστομο τσιμπήσαμε όλοι κατι παραπάνω απο ενέργεια.
      Στην επιστροφή απο την ταβέρνα προς Αθήνα ταλιμπανεζικη οδήγηση να προλάβουμε το θρύλο και 200ρισμα (ούτε κατάλαβα πως) στην ευθεία της Θήβας.

      Για ταξίδι το αμάξι είναι υπέροχο. Ποιοτικό,σβέλτο. Εφάμιλλο σε legacy κατασκευαστή θες 60+ χιλιάδες ευρώ.
      Και γενικά σε κανένα σημείο της διαδρομής δεν προβληματίστηκα για το range. Δεν λέω ψέματα το παρακολουθείς. Αλλα όταν έχεις μελετήσει τη διαδρομή και μάθεις το αμάξι δεν θα σε εκθέσει. Νομίζω ήταν και ο καιρός ιδανικός. Αλλα προσωπικά δεν κυκλοφορώ στα κρύα και τις αντίξοες συνθήκες.
      Εσύ παίζοντας με τα άλογα μπορεί να εκτεθείς. Αλλά το αμάξι σε έχει προειδοποιήσει σε κάθε βάναυσο ξέσπασμα 😎
      Μέσα στην πόλη ομως και σε συνθήκες κινήσεις αγχολυτικό μεν όπως κάθε ειδους ηλεκτρική οδήγηση αλλά δείχνει το μέγεθος και το βάρος του. Στα στενά υποφέρουμε παρέα.

      Φτιαγμένο για δρόμους θεωρώ. Αν με αξιώσει ο θεός να έχω την πολυτέλεια 3ου αμαξιού θα μείνει… για 5 έκδρομες το χρονο και βόλτες τα ΣΚ, αλλιώς είναι βάρος παρότι είναι ότι καλύτερο έχω οδηγήσει και μάλλον θα οδηγήσω ποτέ (γερνάμε και αλλάζουν οι προτεραιότητες πια) !
      Μακάρι να είχαμε το δίκτυο της τεσλα και εδώ να το καβαλάς και να σε βγάζει ατσαλάκωτο στην άλλη ακρη της χώρας με μικρά διαλείμματα top - up απλά κουμπώνοντας.

      Αν δεν ήταν και η γενοκτονια των εντόμων που μου βγήκε η γλώσσα στο ημίχρονο του αγώνα με νερό και ένα spray για έντομα της Koch chemie, θα ήταν όλα τέλεια!!!
      Α και να μην ξεχάσω να επισημάνω πόσο αλλάζει την εμπειρία η οικιακή φόρτιση. Φεύγεις γεμάτος το πρωί και ξανά κουμπώνεις το βράδυ.
      Οπως έχουν καταντήσει το GH προτιμώ να πληρώσω 4 ευρώ να γεμίσω σπίτι παρά να σκοτώσω το χρόνο μου, αν και μείωσαν το νυχτερινό ωράριο.
      Κρίμα ρε συ Ελον. Σε φάγανε το πολιτικά και μας έχεις αφήσει μισους εδώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Ξεκινήσαμε !!
      Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε !

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7
    • RE: Οδήγησα....

      Έχω τις τελευταίες 10 μερες ενα Yaris 1500 βενζίνη 125 άλογα αυτόματο CVT (με αυτιά στο τιμόνι παρακαλώ) μοντέλο 2024 σε έκδοση με τις 15αρες ζάντες.
      Σε σχέση με το Yaris cross hybrid που είχα και το mazda2 hybrid που έχουμε στην οικογένεια, το συγκεκριμένο είναι απογοήτευση.
      Εξοπλιστικά βέβαια έχει 2-3 ανέλπιστα καλουδια όπως ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και τη μεγάλη 9αρα οθόνη με το ασύρματο car play και android auto, συν τις 2 usb c αλλά λείπει ο τεμπέλης και ο κλιματισμός, ενώ μηχανικά είναι τραγικό.
      Τραβάει ισως λίγο καλύτερα από το υβριδικό αλλά καίει τον πατο του. Σε κίνηση Μαρουσι - Κέντρο με air condition καεί 8,2-8,5.
      Σε ανοιχτό δρόμο κατεβαίνει κοντά στο 7,5.
      Είναι άστρωτο ακόμα βέβαια (μου το εδωσαν με 18 χλμ- πρώτος εγώ) αλλά με γύρισε χρονια πίσω.
      Το χειροκίνητο χειρόφρενο, η τραχύτητα του 3κυλινδρου (λες και έχει Πάρκινσον στο ρελαντί), το ποσο καταβόθρα είναι….
      Τελικά Yaris = υβριδικό.
      Απορώ γιατί βγάζει ακόμα τα απλά βενζινης.

      Και να προσθέσω ότι η αντίδραση της ανάρτησης είναι σαφως χειρότερη στο βενζινοκίνητο. Πιο ξερη και απότομη !

      ΥΓ. Όταν το παρέλαβα το αμάξι πήγαινε χοροπηδώντας. Είδα αέρα και ήταν στο 53psi με προτεινόμενο τα 35!!!
      Το ισορρόπησα με το νύχι την επόμενη μέρα το πρωί !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      alt text

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      I
      iceman7

    Latest posts made by iceman7

    • RE: VW Tiguan 2024

      Η κούραση της δουλειάς είναι ότι χειρότερο.
      Εκεί κάνεις ζημιές ασυναίσθητα.
      Για την καρεντα καλή τύχη.
      Χειρότερη αντιπροσωπεία δεν έχω δει.
      Μηδενική διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, μαστορα να μιλησεις από κοντά σιγά μην βρεις, κοροϊδία, συνεργασία με λίγες ασφαλιστικές και φυσικά αυτοκίνητο αντικατάστασης απίθανο.
      Τουλάχιστον αυτή είναι η εικόνα στην Αθήνα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τεραστιο μειονεκτημα τα ελαχιχιστα μερη τεχνικου ελεγχου σε ολη τη χωρα για τα τεσλα, κουραστικο και βαρετο το να αναγκαζεσαι να κανεις εκατονταδες χιλιομετρα και χαμενα μεροκαματα εστω και για το απλο σερβις αν δε ζεις Αττικη ή Θεσσαλονικη.

      Μα δεν θέλουν σέρβις τα Τέσλα, τα βασικά σου λέει πως να τα κάνεις μόνος σου! Σε τρακάρισμα ειναι το πρόβλημα.

      Από την άλλη, όταν το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται ειναι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μικρό το πρόβλημα.

      Εχουνε βλαβες ομως.

      Δεν έχουν ομως συχνες βλάβες ακινητοποίησης.
      Συναρμογής θέματα ίσως ή προβλήματα από την προετοιμασία και παράδοση που είναι απαράδεκτη.
      Τα παραπάνω καλύπτονται και από mobile service.

      Διαβαζα σε ομαδα του φβ για προβλημα στον κλιματισμο σε εναν, δε μενεις αλλα καλοκαιρι χωρις A/C και με την γυαλινη οροφη ειναι σα να μενεις.

      Αυτη η βλακεία με το πρόβλημα στο ac μετά από 100.000 χλμ και δήθεν κόστος (πρακτικά εκτίμηση worst case σενάριο) 4000 έγινε viral.
      Αυτό μπορεί να συμβεί - και συμβαίνει σε μεγαλύτερη συχνότητα - σε τόσα αμάξια.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ilias-a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τεραστιο μειονεκτημα τα ελαχιχιστα μερη τεχνικου ελεγχου σε ολη τη χωρα για τα τεσλα, κουραστικο και βαρετο το να αναγκαζεσαι να κανεις εκατονταδες χιλιομετρα και χαμενα μεροκαματα εστω και για το απλο σερβις αν δε ζεις Αττικη ή Θεσσαλονικη.

      Μα δεν θέλουν σέρβις τα Τέσλα, τα βασικά σου λέει πως να τα κάνεις μόνος σου! Σε τρακάρισμα ειναι το πρόβλημα.

      Από την άλλη, όταν το 80% των αυτοκινήτων που πωλούνται ειναι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μικρό το πρόβλημα.

      Εχουνε βλαβες ομως.

      Δεν έχουν ομως συχνες βλάβες ακινητοποίησης.
      Συναρμογής θέματα ίσως ή προβλήματα από την προετοιμασία και παράδοση που είναι απαράδεκτη.
      Τα παραπάνω καλύπτονται και από mobile service.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: LEXUS LBX

      @fanis75 said in LEXUS LBX:

      @iceman7 said in LEXUS LBX:

      Προσπαθώ να ψησω τη γυναίκα να διώξουμε το μαγαρισμένο t-cross να της πάρω ένα τέτοιο.

      ΜΗΝ το κάνεις, γιατι όταν "μαγαριστεί" και αυτό δεν θα μπορείς να το πουλήσεις.

      Την επόμενη φορά απλά δεν θα το πάω σε απατεώνα φαναρτζη και γενικά στους έλληνες απατεώνες συνεργείαδες.
      Φωτιά ή σε γκρεμό ή παράτημα στο Μενιδι !
      Δεν θα ξανασχοληθώ !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καλά θα κάνουν να πληρώνουν όλοι το φόρο που τους ανάλογη όταν χρησιμοποιούν το όχημα για ίδιαν χρήση και όχι για την τέλεση του καθήκοντος

      Μην λες τέτοια, τώρα που προσπαθώ να τους πείσω για εταιρικό!

      Οφείλουμε να είμαστε δίκαιοι !

      Δεν υπάρχει αυτό σαν έννοια. Πληρών φόρο 10πλο από τον κολλητό μου υδραυλικό π.χ. οπότε δικαιοσύνη και φορολογία - ειδικά στην Ελλάδα - δεν υπάρχει. Εεε ας επωφεληθώ και εγώ στα 25 χρόνια που εργάζομαι 1 φορά!

      Φανη εσύ και εγώ ως μισθωτοί φορολογούμαστε για τη χρήση αν μας δώσουν παροχή. Και φυσικά μας γαμάνε στη φορολογία με τον υψηλότερο συντελεστή και χωρίς καμία ανταπόδοση για τους φόρους που πληρώνουμε.
      Το ζήτημα είναι ότι όλες οι ανθυπο εταιρίες φορτώνουν για τους εταίρους αμάξια ακόμα και με πανάκριβα φλεξ ληζινγκ και γράφουν έξοδα μειώνοντας τα κέρδη τους για να κάνουν την καυλα τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: LEXUS LBX

      @fanis75 said in LEXUS LBX:

      @ataim said in LEXUS LBX:

      Υ.Γ. ακόμα περιμένουμε το ασύρματο android auto....

      Μόνο το iPhone μας ενδιαφέρει!! 😜

      @iceman7 said in LEXUS LBX:

      Όταν πια αγοράζεις το tiggo 4 με 204 άλογα, φουλ εξοπλισμό πιο ευρύχωρο με 25 χήνες και 12 χρόνια εγγύηση πρέπει να είσαι υπάλληλος της inschape για να πας σήμερα σε lbx

      ή απλά να έχεις γούστο! Δεν συγκρίνονται τα 2 αμάξια, σαν να συγκρίνουμε wagyu με λουκάνικο. επίσης 12 χρόνια για όποιον αγοράσει μεχρι την άλλη εβδομάδα και εγγύση του εισαγωγέα (γκουχου γκουχου) και όχι του κατασκευαστή. Κανείς που κοιτάω Lexus ή BMW δεν θα γυρίσει να κοιτάξει τον Τσίγκο ή όπως το λένε.

      Η bmw δεν έχει αμάξι στην ίδια κατηγορία.
      Ή λεξους έχει το αδελφάκι του γιαρις κρος που με τον ίδιο εξοπλισμό πάει στα 40.
      Τι συγκρίνεις τώρα.
      Προσπαθώ να ψησω τη γυναίκα να διώξουμε το μαγαρισμένο t-cross να της πάρω ένα τέτοιο.
      Εχω κλειστεί τεστ την άλλη εβδομάδα.
      Αν μου αρέσει το έχω παραγγείλει επιτόπου με μια γελοία προκαταβολή και επιτόκιο 3,9.
      Να πάνε να γαμηθουν Ιάπωνες και ευρωπαίοι που πουλάνε ακόμα χειροκίνητα, αμιγώς θερμικά και πανάκριβα jumbo κουβαδάκια !
      Καλά η bmw ας σχεδιάσει κάνα σοβαρό αμάξι πια και ας χαμηλώσει τη μύτη γιατί στο τέλος μόνο στους παράνομους και μαύρους θα πουλάει …

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γαλλία: Πρόσθετο bonus 1.000 ευρώ για την αγορά ευρωπαϊκού ηλεκτρικού αυτοκινήτου

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/gallia-prostheto-bonus-1-000-eyro-gia-tin-agora-eyropaikoy-ilektrikoy-aytokinitoy/

      Επιβεβαίωση @criuser 😁😁

      Κοινωνική μίσθωση και κριτήρια διαβάζω. Από εκεί τα διαβάζουν και τα δικά μας τα φυντάνια ;
      Πολύ κομμουνισμός εσχάτως!
      Θα πάρουν ηλεκτρικά όλα τα γυφταριά πάλι και ο μέσος μαλακας μισθωτός θα κυκλοφορεί με το χρεπι 20ετιας και θα περιμένει να μαζέψει λεφτά από το -2% στους φορολογικούς συντελεστές της Θεσσαλονίκης 😂😂😂😂
      Μαλακα έλληνα και δη μαλακα έλληνα μισθωτέ.
      Που σε γαμάνε στη φορολογία και από δίπλα πουλάνε μούρη είτε οι μαύροι (40% του ΑΕΠ) είτε αυτοί που βάζουν και το κολοχαρτο στα έξοδα για να μην βγάζουν κέρδη παρότι φορολογούνται με 22%!!

      Εντωμεταξύ το μέτρο είναι ο ορισμός της κρατικής ενίσχυσης κατά το ίδιο το ενωσιακο δίκαιο αλλά αν είσαι Γαλλία με τη μερίδα του λέοντος στην ευρωπαϊκή αθλια και σιχαμερή γραφειοκρατία κάνεις ότι γουστάρεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ενα απο τα 2 μικρά θα ειναι υβριδικό για να μπορείς να πας μια εκδρομή χωρίς άγχος

      Εκδρομή Αθήνα - Λίμνη Δόξα και επιστροφή χωρίς καθόλου ενδιάμεση φόρτιση κινούμενος πάνω κάτω με όρια.
      Εγώ θα πω και με λίγο πάνω από τα όρια.
      Κανένα άγχος. ☺

      Στο 10:23 για όσους δεν θέλουν να το δουν όλο.

      Λίμνη δόξα είναι δίπλα. Και Λιβαδειά ή άσπρα σπίτια ακατουτητος πάω.
      Για πήγαινε Μέτσοβο και πιο ψηλά ; Με διανυκτέρευση εκεί σε κατάλυμα που δεν έχει υποδομή φόρτισης

      Το μελέτησα, το δοκίμασα και δεν θα πήγαινα κάπου πέρα από 1-1,5 ώρα μακριά

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ποια είναι η διαφορετική προσέγγιση που προσφέρει η Tesla στην αυτοκίνηση σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά ή τέλος πάντων ποια τα χαρακτηριστικά που την κάνουν "μοναδική" και οι υπόλοιποι δεν υπάρχουν;
      Μπορεί να τα γράψει κάποιος με bullets?

      Το πάντρεμα software και hardware
      Η μινιμαλιστική προσέγγιση του εσωτερικού
      Το απίστευτα φιλικό interface
      Το άριστο efficiency
      Το δίκτυο supercharging

      To name but a few ….

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Η αγορά έχει με 5,3% τα ηλεκτρικά. Στην επαρχία το ποσοστό αυτό τείνει ασυμπτωτικά στο 0%.

      Τα ηλεκτροκίνητα και η ηλεκτροκίνηση μου θυμίζουν λίγο το δικαιωματισμο των ρομα των λοατκι κλπ.
      Σώνει και καλά να είναι το μέλλον, αυτό που πρέπει να κάνουμε, η καλύτερη λύση κλπ ενώ είναι ισχνή μειοψηφία και τώρα που τελείωσαν οι επιδοτήσεις θα φτάσουν σε ποσοστά μ-λ κκε.
      Είπαμε αν ηλεκτρικό πάρε τεσλα που πράγματι είναι μια συνολικά διαφορετική προσέγγιση στην αυτοκίνηση.
      Το να βγάλει ο κάθε legacy κατασκευαστής ένα αμάξωμα με μπαταρία πάνω δεν προσφέρει κάτι νέο.
      Η τεσλα προσφέρει κάτι διαφορετικό οπότε βάζεις στην άκρη το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό άρα έχεις περιορισμούς.
      Θα κρατήσω ίσως μια εξαίρεση για τους σε ποσοστό Ζίγδη κατόχους Φ/Β που παράγουν οι ίδιοι το καύσιμο τους.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iceman7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr