Χαίρετε.
Τιθενται προβληματισμοί και γεγονότα.
Είναι τα ηλεκτρικά αμόλυντα και εντελώς καθαρά;
Οχι, διότι για την παραγωγή και την κατασκευή τους μολύνεται το περιβάλλον, πολλώ μάλλον για την κατασκευή του συσσωρευτού (μπαταρίας).
Κάποια συστατικά όπως το κοβάλτιο και το λίθιο προς το παρόν δεν είναι ανακυκλώσιμα.
Συνεπώς τί θα απογίνουν όλες οι μπαταρίες (όπως και μπαταρίες από ανεμογεννήτριες και άλλα παρόμοια);
Οι συσσωρευτές (μπαταρίες) των ηλεκτροκινήτων κοστίζουν από 4000-5000Ε έως δεκάδες χιλιάδες ευρω. Τί θα γίνει αν σε κάποιο χρειασθεί αλλαγή και δεν καλύπτεται απο την εγγύηση (είτε επειδή λήξει η εγγύηση είτε επειδή δεν αναγνωρίσει το σφάλμα η αντιπροσωπεία - όπως συμβαίνει πολλάκις); Ποιός θέλει ή δύναται (μπορεί) να δώσει τόσα χρήματα;
Έστω ότι γίνει 1000 ή 800Ε το κόστος μπαταρίας, ποιός πάλι θα τα δώσει;
Σήμερα πολλοί είτε επειδή δεν θέλουν είτε επειδή δεν έχουν αρκετό χρήμα δεν συντηρούν όπως πρέπει τα αμάξια (δυστυχώς). Κάποιο αμάξι εσωτερικής καύσεως (με βενζίνη-πετρέλαιο-υγραέριο κλπ) στις περιπτώσεις γίνεται να κινηθεί, κάποιο όμως ηλεκτροκίνητο άνευ μπαταριάς δεν κινείται.
Γίνεται προπαγάνδα υπέρ της ηλεκτροκινήσεως; Γίνεται σαφώς από όλα τα μέσα μαζικής ενημερώσεως και το κράτος (τα κράτη).
Θα είναι πιο ελεγχόμενα τα ηλεκτροκίνητα; Είναι και θα είναι περισσότερο.
Αν ενεργοποιηθεί και το 5G στις οδούς τότε πιθανώς να ελέγχονται και τα οχήματα από το δίκτυο. Δηλαδή αν κάποιος θεωρείται παραβατικός πολύ πιθανόν να κλειδώνονται από το σύστημα (να μην ανοίγουν, να μην παίρνουν εμπρός κλπ).
Αν επικρατήσουν στην αγορά τί απογίνουν όλα τα συνεργεία; Πολύ πιθανόν να κλείσουν πολλά ή τα περισσότερα, διότι δεν χρειάζονται ανάλογη συντήρηση, απαιτείται η οποία συντήρηση να γίνεται στην αντιπροσωπεία και στα συνεργεία δεν έχουν ανάλογη ειδικότητα για τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Συμβαίνει να αλλάζουν τα επαγγέλματα, οι εργασίες, οι συνθήκες, η αγορά κλπ, αλλά η μία εργασία αντικαθιστά την άλλη. Π.χ. εκείνος που τάιζε σανό στα ζώα, ο ιπποκόμος, ο σαμαρτζής, ο πεταλωτής έγινε εξατμισάς, εγινε τεχνίτης βουλκανιζατέρ (λαστιχάς) κλπ.
Πια η μία εργασία δεν αντικαθίσταται από νέα εργασία. Ο άνθρωπος καταργείται.
Άρα πολλοί άνεργοι ή εξαρτημένοι από επιδόματα και το κράτος. Άρα λιγότεροι και πιο αδύναμοι πελάτες. Άρα ακόμη χειρότερη υπογεννητικότητα.
Το να τα έχουν κάποιοι μόνον δεν είναι σαφής ένδειξη ή απόδειξη για την εγκυρότητα τους. Π.χ. το να έχει κάποιος πλούσιος ή πολύ ευκατάστατος ηλεκτροκίνητο, σε φυλαγμένο χώρο σταθμεύσεως και με όχι τόσο απαιτητική χρήση δεν αποτελεί παράδειγμα γενικό.
Τίθεται ζήτημα ασφαλείας διότι αν κάποιο ηλεκτροκίνητο υποστεί βλάβη στην μηχανή με σβηστή την μηχανή, τότε δεν φρενάρει (δεν πιάνουν τα φρένα).
Προς το παρόν η μόλυνση γίνεται, είναι γεγονός, δυστυχώς, αλλά πια είναι πολύ λιγότερη από όσο κάποτε (αναλογικως με τον αριθμό των οχημάτων), διότι είναι αυστηρές οι προδιαγραφές. Ως ταχεία λύση θα ήτανε δυνατόν μεγάλος αριθμός οχημάτων να μετατραπεί σε υγραεριοκίνητα, έτσι θα μολύνεται λιγότερο το περιβάλλον και θα κινούνται με τρόπο πολυδοκιμασμένο, ιδίως στην Ευρώπη, ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα. Υπάρχουν μεγάλα αποθέματα υγραερίου, είναι σχετικώς φθήνο (προσιτής τιμής) καύσιμο και παράγει λιγότερους ρύπους προς το περιβάλλον. Μέχρι να επικρατήσει η υδρογονοκίνηση η οποία ειναι περισσότερο συμφέρουσα και ασφαλής ως φαίνεται.
Καλόν είναι όλοι ας νοιαζόμαστε για το περιβάλλον, αλλά με στα αλήθεια σωστό τρόπο και με στα αλήθεια προς την σωστή κατεύθυνση.
Αυτά. Καλοπροαιρέτως.
I