Στην BYD έγινε αυτό αν δεν κάνω λάθος
Best posts made by spyrosk
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@spi_duster said in Nissan Qashqai 2021:
@spyrosk said in Nissan Qashqai 2021:
@tkin73 said in Nissan Qashqai 2021:
Σχετικά με την νισσαν όπως έχουμε πει έχει από χειρότερα δίκτυα υποστήριξης που υπάρχουν! Οι τύποι είναι εκεί για να κάνουν δύσκολη την ζωή των κατόχων. Ρωτήστε κανέναν κάτοχο νισσαν και θα δείτε.
εχω QQ και δεν εχω κάποιο θεμα με το δικτυο υποστηριξης
οτι χρειαστηκε αλλαγη εντος εγγυησης (πχ. μπαταρια) αλλάχθηκε χωρις να τεθεί θεμα
δεν εχω δει κατι ιδιαιτερο σε σχεση με άλλες αντιπροσωπιες απο προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα
θα δειξει και το μελλον γιατι το QQ το εχω 3 χρονιαΣπυράκο πολύ ευχάριστο αυτό. Δεν είχα αντιληφθεί πως είχες QQ?
Εξαιρετική επιλογή.Σπυρο, ναι, ειχα κανει και ολοκληρη συζητηση για την αλλαγή τότε απο το Χ3 που ειχα
-
RE: Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?
@pulse7 said in Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?:
@spyrosk said in Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?:
Εχοντας πικρή εμπειρία με την αξιοπιστία των BMW θα επελεγα το Τουσόν ή κατι παραπλήσιο σε αξιοπιστία. 4,5 χρονια τωρα με qq μόνο με τα service ασχολουμαι
Αν έχεις χρόνο μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός για τις ζημιές που έβγαλε η bmw.? Την x1 είχες?
δεν ειχα το Χ1 αλλά μια Χ3 Ε83 του 2009 και την κράτησα 10 χρόνια με 156Κ χλμ.
δεν εχει νόημα να μπω σε λεπτομερειες - ασε που κάποια τα εχω κανει delete απο το μυαλό μου- και δεν θελω να σε επηρεασω διοτι μπορει να ετυχα σε "προβληματική" παρτίδα , αφου έφτασα να μην αποκλειω η εκπτωση που καναν τότε (απο 48,5Κ€ , το πήρα 40) ηταν σκόπιμη λες και ξεραν τα προβλήματα
Σίγουρα εμενα με εχει επηρεασει στο να ξαναπερνα bmw (και ημουν φανατικός bmwδακιας) , αλλα ειναι η προσωπικη μου εμπειρία και δεν θελω να την γενικευσω
ασε που το Χ1 δες εχω ακουσει να εχει ιδιαιτερα θεματα (υπάρχουν εδω κάτοχοι που μπορουν να το επιβεβαιωσουν)
συνοπτικά μόνο να σου πω πως από την λήξη της εγγυησης στα 2 χρόνια άρχισε σταδιακα να βγαζει από απλά (2-3 φορες γρυλλους παραθυρων, αντλια κενου, δοχείο διαστολής, αντλιες για τα πιτσιλιστηρια ως πιο σοβαρα όπως αισθητηρας λ , τσιμουχακια βαλβίδων , αισθητηρας τιμονιού - αυτοματα μπηκε σε safe mode) και το πιο τρομακτικο η βλαβη στο σεβρό των φρενων ενω οδηγουσα σε κατηφορο ευτυχως με χαμηλη ταχυτητα , και σταματησε με τα χιλια ζόρια και πατωντας το φρενο βαζοντας οση δυναμη ειχα στο ποδι !)
κι αλλα υπηρχαν , τα χω ξεχασει
βάλε κι οτι ηταν 2λιτρο με ότι αυτο συνεπαγεται σε τελη και φορο πολυτελειας για 10 χρόνια, οπότε καταλαβαίνεις ότι την εκπτωση την πληρωσα και με το παραπάνω
την ψυχικη οδύνη ομως για τα συνεχη θεματα , ιδιως με το φρενο έχοντας μεσα την οικογενεια , δεν την αποζημειωνει κανείς
ειχα γινει σε όλα τα συνεργεια της περιοχής μου φίλος , οπότε το δωσα και ησυχασα -
RE: Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?
Εχοντας πικρή εμπειρία με την αξιοπιστία των BMW θα επελεγα το Τουσόν ή κατι παραπλήσιο σε αξιοπιστία. 4,5 χρονια τωρα με qq μόνο με τα service ασχολουμαι
-
RE: Hyundai tucson 2019 ή bmw x1 2019?
Αγαπητε συνονόματε! μια bmw είναι πάντα μια bmw αλλα το πρωτο που μου ερχεται είναι η παροιμία για τα μεταξωτα βρακιά...
εκτός αν μιλάμε για leasing που εκει αλλάζουν τα δεδομενα -
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !ζουγκλα ναι ισχυει , αλλα ρε συ Στεφανε αμα τα αμαξια καθονται στο γκαραζ για να μην "ταλαιπωρούνται" τότε χανουν το νοημα της υπαρξης τους
-
RE: BMW X1 3rd Generation 2022
@fanis75 said in BMW X1 3rd Generation 2022:
Στο πιτ στοπ πλένεις και εσύ? Να κανονίσουμε για παγωτό, έχει ωραίο!!
ΥΓ: Σχεδιαστικά τι θες να πεις? Ακόμα και η προηγούμενη Χ1 είναι πιο ωραία από το 3008.
κι εγω εκει παω
να κανονισουμε να τα πουμε μετα τις διακοπές , να βρεθούμε να πλυνουμε τα αμάξια μας -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
@spi_duster said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Στα χέρια μου πλέον από χθες μια ολοκαίνουργια και κατάμαυρη 116i advantage Πρώτη επαφή και βόλτα 121 χλμ συνολικά. Γιατί δε χορταινω να την οδηγώ.
καλοτάξιδη με υγεία!
Latest posts made by spyrosk
-
RE: Αγορά SUV για οικογένεια
qq ή αρκανα για οικογενεια , ουτως ή αλλως αδελφακια ειναι
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@antonmone said in Nissan Qashqai 2021:
@panormus772 said in Nissan Qashqai 2021:
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@antonmone said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@antonmone said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
Τα μπέρδεψε λίγο ή είναι ιδέα μου;
Οι αναρτήσεις του Nissan Qashqai 1.3 Hybrid 158 PS X-Tronic 4WD αποτελούνται από γόνατα McPherson εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και χωρίς να είναι πολύ σφικτές ελέγχουν με καλό τρόπο το αμάξωμα- χωρίς να κουράζουν στις λακκούβες της πόλης εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή ποιότητα κύλισηςΧάνω κάτι;Τι μπέρδεψε;
Έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω με 18αρες ζάντες;
Ναι, ειχα αναρτησει και το δελτιο τυπου της νισσαν που εξηγει τι αναρτηση φορα το καθε μοντελο.
Απλώς στο site τα έχουν κάνει σαλάτα
, στο φυλλάδιο όμως λέει multi link, που είναι και το λογικό.
Εχθές είχα πάει με φίλο που ενδιαφέρεται να αγοράσει το μικρό μιας εταιρειας(τεράστια αλλά δεν έχει σημασία).
Χάζεψα λίγο τα suv της,ανάλογης και ακριβότερης τιμής από το Qashqai και με αρκετά λιγότερο εξοπλισμό.
Δεν με πολύ νοιάζουν τα πλαστικά,επενδύσεις κλπ καλό είναι να υπάρχουν αλλά προσωπικά έχω άλλη προτεραιότητα.Αυτο που είδα όμως σε απτή ποιότητα,συναρμολόγηση και ποιότητα υλικών εσωτερικού ειναι ντροπή για την αυτοκίνηση το 2025.
Είναι η πρώτη και μοναδική μάλλον φορά που θα επέλεγα οτιδήποτε άλλο αποκλειστικά λόγω των προαναφερόμενων.Στεναχωρια,ούτε για τεστ drive που λέει ο λόγος όσο καλό και αν είναι στον δρόμο ή σε κινητήριο σύνολο.Το Nissan απλά δεν έχει επαφή πουθενά και σε τίποτα με αυτά,εικάζω ότι ειδικά οι εκδόσεις με τους πολλαπλούς θα είναι τουλάχιστον ισάξιες στο δρόμο,υπερέχει σίγουρα σε αίσθηση κιβώτιου με τίμημα βέβαια ότι θα καεί περισσότερο παντού και πάντα.Χαλαλι του.
ΥΓ οι θεουληδες δεν έχουν καν bsm σε αμάξι 50.000!!!!!!!!!! ευρώ και μετά καθόμαστε και διαβάζουμε για Σαρακακηδες πχ και άλλα τέτοια!Συγνώμη, αλλά μπερδέυτηκα! Το Νισσάν κράζεις ή κάποιο άλλο? Εαν ειναι κάποιο άλλο δεν μας λες και ποιο είνα?
To άλλο (κι υποψιάζομαι προς Κορέα μεριά.Αυτά δεν έχουν blind spot,ακόμη και με παραγγελία είναι σχεδόν αποτρεπτικό)
Δεν είναι Κορέα ,το διόρθωσε το συγκεκριμένο η Hyundai ,η Kia επεται στο fl.Ουτως η άλλως αμφότερα κατατάσσονται στα ποιοτικά από εμένα τουλάχιστον.Ιαπωνικο είναι αλλά όπως είπα δεν έχει σημασία.
corolla cross ? rav?
-
RE: Lynk & Co
εγω παντως περιμενω με πολυ ενδιαφερον το 02
μου εχει κανει κλικ η Lynk&co -
RE: TESLA FORUM
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Δεν το οδηγάω κιόλας να αρχίσω να γράφω καμιά γκρίνια να μιλάμε on topic.
Και σήμερα που ήταν καιρός για βόλτα βαριόμουν να μπω στη διαδικασία να το βγάλω από το πάρκινγκ.
Βλέπω πόσο ταλαιπωρείται το μαζντογιαρις και σκέφτομαι πόσο θα μπορούσε να ταλαιπωρηθεί το αμάξι και συνακόλουθα εγώ.
Σε τη ζούγκλα ζούμε ρε μάγκες !ζουγκλα ναι ισχυει , αλλα ρε συ Στεφανε αμα τα αμαξια καθονται στο γκαραζ για να μην "ταλαιπωρούνται" τότε χανουν το νοημα της υπαρξης τους
-
RE: Nissan Qashqai 2021
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@antonmone said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@fanis75 said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
@antonmone said in Nissan Qashqai 2021:
@a-d-p said in Nissan Qashqai 2021:
Τα μπέρδεψε λίγο ή είναι ιδέα μου;
Οι αναρτήσεις του Nissan Qashqai 1.3 Hybrid 158 PS X-Tronic 4WD αποτελούνται από γόνατα McPherson εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω και χωρίς να είναι πολύ σφικτές ελέγχουν με καλό τρόπο το αμάξωμα- χωρίς να κουράζουν στις λακκούβες της πόλης εξασφαλίζοντας μια πολύ καλή ποιότητα κύλισηςΧάνω κάτι;Τι μπέρδεψε;
Έχει πολλαπλών συνδέσμων πίσω με 18αρες ζάντες;
Ναι, ειχα αναρτησει και το δελτιο τυπου της νισσαν που εξηγει τι αναρτηση φορα το καθε μοντελο.
Απλώς στο site τα έχουν κάνει σαλάτα
, στο φυλλάδιο όμως λέει multi link, που είναι και το λογικό.
Εχθές είχα πάει με φίλο που ενδιαφέρεται να αγοράσει το μικρό μιας εταιρειας(τεράστια αλλά δεν έχει σημασία).
Χάζεψα λίγο τα suv της,ανάλογης και ακριβότερης τιμής από το Qashqai και με αρκετά λιγότερο εξοπλισμό.
Δεν με πολύ νοιάζουν τα πλαστικά,επενδύσεις κλπ καλό είναι να υπάρχουν αλλά προσωπικά έχω άλλη προτεραιότητα.Αυτο που είδα όμως σε απτή ποιότητα,συναρμολόγηση και ποιότητα υλικών εσωτερικού ειναι ντροπή για την αυτοκίνηση το 2025.
Είναι η πρώτη και μοναδική μάλλον φορά που θα επέλεγα οτιδήποτε άλλο αποκλειστικά λόγω των προαναφερόμενων.Στεναχωρια,ούτε για τεστ drive που λέει ο λόγος όσο καλό και αν είναι στον δρόμο ή σε κινητήριο σύνολο.Το Nissan απλά δεν έχει επαφή πουθενά και σε τίποτα με αυτά,εικάζω ότι ειδικά οι εκδόσεις με τους πολλαπλούς θα είναι τουλάχιστον ισάξιες στο δρόμο,υπερέχει σίγουρα σε αίσθηση κιβώτιου με τίμημα βέβαια ότι θα καεί περισσότερο παντού και πάντα.Χαλαλι του.
ΥΓ οι θεουληδες δεν έχουν καν bsm σε αμάξι 50.000!!!!!!!!!! ευρώ και μετά καθόμαστε και διαβάζουμε για Σαρακακηδες πχ και άλλα τέτοια!Συγνώμη, αλλά μπερδέυτηκα! Το Νισσάν κράζεις ή κάποιο άλλο? Εαν ειναι κάποιο άλλο δεν μας λες και ποιο είνα?
ελα μου ντε , δε ποιο αναφερεται ?
-
RE: Nissan Juke 2019
@zaxosm said in Nissan Juke 2019:
Χαιρετώ την ομάδα!
Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.
Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.
Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.
Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.
Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.
Αυτα
️
μια χαρα , τιμιο αμαξι
-
RE: Lynk & Co
εντυπωσιακό ! Αντε να βαλει λιγο ανταγωνισμό στην κατηγορια για όποιον ψαχνει κατι πιο compact απο το Tesla3
η τιμη βεβαια είναι λιγο τσιμπημενη αν δεν βοηθησει το ΚΗ3 -
RE: BYD forum
Εκεί που φόρτιζα στο Σείριο, ήταν ένας κύριος με Μ3 και Δελφίνι. Μου είπε ότι με το μικρό πήγε και ήρθε Λαμία χωρίς φόρτιση με 100 χλμ/ώρα. Προφανώς η μέτρηση από Σείριο. Δεν είναι άσχημα, αν σκεφτείς ότι εγώ με το Seal είχα πάει Σείριο-Λαμία κι έφαγα ακριβώς 50%. Αλλά με θέρμανση και 120.
οσο οικονομικα κι αν ειναι τα ηλεκτρικά με 100ΚΜ στην εθνική κοιμασαι στο τιμόνι. Με τίποτα δεν θα αγοραζα ηλεκτρικό για να πηγαινω με 100. Χιλιες φορες να φορτισω.
Επειδή ακομα οι μπαταρίες ειναι τραγικες και μεχρι να φτασει η αυτονομία τους τουλαχιστον τα 1000 κμ , ηλεκτρικό μόνο για πόλη , μικρό τυπου Yaris ως 2ο αμαξι
To seal , το Atto το Tesla 3 και κάποια άλλα ειναι εκπληκτικα αλλά μεχρι ο Έλον ή οι κινεζοι βγαλουν μικρότερα και με σοβαρες μπαταρίες μοντελα , full hybrid η καλυτερη συνολικα επιλογη - για μενα παντα -
RE: Corolla cross ή κάτι άλλο;
@jamesd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
@andya3 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:
Έχω αμφιβολίες αν το CC σε σύντομες διαδρομές ειδικά με κρύο καιρό θα έχει τη μειωμένη κατανάλωση που περιμένεις λόγω υβριδικού.
Γνωστός που έχει το YC και το χρησιμοποιεί σε παρόμοιες συνθήκες γκρινιάζει για την κατανάλωση, αλλά δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω παραπάνω λεπτομέρειες.
Ας πουν περισσότερα οι κάτοχοι.
Με το c3 έχω 9.5l
Με το QQ πάλι εκεί γύρω θα καις λογικά αλλά θα έχεις που δεν έχει η Corolla, blind spot, cross traffic alert, και νομίζω αισθητήρες πίσω. Με το c3 aircross θα έχεις κατανάλωση μεταξύ 5 και 9.5, ένα αμάξι μετριότατο προς κακό σε όλα τα αλλά και αρκετές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη. H CC σου ταιριάζει πιστεύω, κοιτα προσεκτικά τον εξοπλισμό για να σιγουρευτείς ότι δεν του λείπει κάτι που χρειάζεσαι αλλά οδήγησε και το QQ αν δεν το έχεις αποκλείσει λόγω κατανάλωσης.
συμφωνω,
αν η καταναλωση ειναι η βασικη σου προτεραιότητα τοτε ναι το CC είναι η καλύτερη επιλογη σε ποσο γυρω στις 30Κ
αλλιως το QQ είναι καλύτερο αυτοκίνητο overall , οδηγησε το και θα καταλαβεις τις διαφορες