Ποτέ ρε σεις παιδιά έβγαλε σε παραγωγή η ΑR αμάξι σύντομα ; Και με ποσα προβλήματα ;
Η εταιρεία είναι νεκρή και δεν το ξέρει.
Best posts made by iceman7
-
RE: Alfa Romeo Tonale
-
RE: Οδήγησα....
Πήγα σήμερα από περιέργεια και επειδή είχα διαβάσει καλά λόγια από το Δημήτρη, να δω και οδηγήσω τη νέα έκδοση του Tesla Model 3, το Highland.
Είχα ξαναδεί Tesla και δεν είχα εντυπωσιαστεί από την ποιότητα του εσωτερικού. Φυσικά η ηλεκτροκίνηση έχει από μόνη της πολλά θέματα ενώ και το σκαρί των Tesla όπως και πρακτικά όλων των ηλεκτρικών είναι μεγάλο για τις αναγκες μου.
Ωστόσο αυτό που είδα ήταν ένα ποιοτικότατο αμάξι. Πιο ποιοτικό από τη U11 με μοκέτα ακόμα και στις τσέπες των πορτών, αθόρυβο, χωρις τσικ, χωρις να κρέμεται τίποτα, με ότι υπήρχε ως παράπονο για το αρχικό Μ3 διορθωμένο, και όλα αυτά με φουλ εξοπλισμό που για να τον φτάσεις στην 20i πιάνεις πανεύκολα τα 50 χιλιάδες ευρώ, ενώ αν πας στην ix1 ξεπερνάς άνετα τα 70.
Προσέξτε, δεν μιλάω καν για τη δαιμονισμένη επιτάχυνση, την αθόρυβη λειτουργία και τους χωρους. Μιλάω μόνο για ποσο αμαξι αγοράζουν τα χρήματα σου με τη μια και ποσο με την άλλη.
Το Μ3 κοστίζει με το περλέ λευκό χρωμα 43000 κλειδί, ητοι 35 με την επιδότηση!!!!!
Η τιμή γι αυτό που αγοράζεις απλά δεν υπάρχει !
Με 35 σήμερα να πάρεις σε BMW κάποιον Ασσο με 136 άλογα ή κανα Corolla hatchback υβριδικό (εδω ο κουβάς το YC που έχω για κάθε μέρα αγγίζει τα 30 πια).
Και φυσικά σε επίπεδο εξοπλισμού μιλάμε για φουλ έξτρα καθως πρακτικά δεν του λείπει τίποτα!!
Εύλογα θα ρωτήσετε, τι έπαθες βρε συ ice Σαββατιάτικα; Τι συγκρίνεις τώρα ;
Καταρχήν σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικών δεν υπάρχει ουδεμία σύγκριση τιμών. Συγκρίνετε με την i4 ή την ix1 και θα δείτε διαφορα τουλάχιστον 20000 ευρώ.
Ακόμα και με μη ηλεκτρικα να συγκρίνεις πάλι το αμιγώς ηλεκτρικό είναι πια πιο φθηνό.
Γιατί ; Πως έγινε αυτό ;
Ειλικρινά με αυτό που είδα σήμερα το μόνο αντικειμενικό δίλημμα είναι αν κανεις δουλειά, βάσει της χρήσης που θες το αμάξι, με ένα Tesla (δεν βάζω γενικά ηλεκτρικό γιατί μαλλον η Tesla έχει περάσει σε άλλο επίπεδο) ή όχι.
Αν δηλαδη η αυτονομία ή η δυσκολία ανεφοδιασμού είναι τόσο αποτρεπτικοί παράγοντες.
Τίποτα άλλο!
Σαν αμάξι δεν υστερεί πια σε τίποτα, σαν εξοπλισμός είναι στο άνω άκρο, σαν τιμή δεν υπάρχει !
Υποκειμενικά διλήμματα πολλά αλλά είναι καθαρά προσωπικά. Εμένα πχ το μέγεθος είναι αποτρεπτικός παράγοντας γιατί 4,7 μέτρα είναι πολλά για κάθε μερα και την πόλη αν και με τόσες κάμερες και αισθητήρες κουνούπι περνάει από δίπλα σου και το πιάνει.
Επίσης το ότι είναι σεντάν δεν μου αρέσει γιατί έχω μάθει ψηλά. Μπορεί όμως το αναμενόμενο ανανεωμένο Υ που πούλησε περισσότερο από κάθε άλλο suv στην Ευρώπη φέτος να μου αλλάξει άποψη, αλλά ως είναι τώρα το Υ δεν μου αρέσει.Πραγματικά σήμερα προβληματίστηκα έντονα. Οχι γιατί με ενθουσίασε η ωμη ηλεκτρικη επιτάχυνση και η αθόρυβη λειτουργία. Αυτά είναι γνωστά όπως και τα μειονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης!
Αλλά γιατί κάποιοι δείχνουν ότι σέβονται τα λεφτά μου και τους δίνουν αξία παρέχοντας μου τεχνολογια και φουλ έξτρα εξοπλισμό και δη σε ένα αναβαθμισμένο ποιοτικα σύνολο και άλλοι συνέχεια μειώνουν ποιότητα, ανεβάζουν τιμές και μου πουλάνε τεχνολογια του 2010! -
RE: BMW FORUM
Το βάζω μπας και ξεκολλήσουμε λιγο από υβρίδια, κουβαδάκια και playmobil!
Παρέλαβε σήμερα ο κουμπάρος (που έχει και Χ1 για καθημερινό) τη νέα Μ3 competition στη θέση μιας Μ4 του 2016 από Σπανό!
Είχα την τύχη να πάμε μαζί κάνοντας και λίγο PR για το X1 Greek Club!Επικό αυτοκίνητο !!
-
RE: Toyota Corolla Cross
Αυτό δεν είναι νημα για αμάξι πλέον. Ο γερος και η θάλασσα έχει καταντησει.
-
RE: Toyota Yaris Cross
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Καλοτάξιδα!! Να τα χαρείτε με Υγεία...όλοι όσοι παραλάβατε, ξέρετε εσείς!!
Ουδεν κρυφό από τα ραντάρ του moderator !
Δείτε μερικές πρώτες φωτό από τη χθεσινή παραλαβή.
Τρίτο Τογιότα από την Τογιότα Γιαννίτσας.
Άριστοι από την πρώτη στιγμή ! Πολλά ευχαριστώ και στον κ. Γιαννίτσα που ασχολείται προσωπικά και είναι πάνω από όλα και στον πωλητή Ηλία Αλεξάκη.
Ήρθε σχετικά ανέλπιστα καθως ήταν παραγγελία τέλη 8/22 με εκτιμώμενη παράδοση 12/23.
Τελικά ήρθε πριν 10 μέρες και παραδόθηκε χθες, παρότι το περίμενα την επόμενη εβδομάδα.
Πρόλαβε φυσικά να φάει την αύξηση του Γενάρη εντωμεταξύ και μετά από κάτι εκπτώσεις πήγε σχεδόν 26. Δώρο συναγερμός. Μαζί με το αμάξι έδωσαν πατάκια με λογότυπο, μαρσπιέ μπροστά, πλαστικό προστατευτικό πορτ μπαγκαζ, διχτάκι, μπουλόνια ασφαλείας, κιτ ασφαλείας και λάμπα.Πρώτες εντυπώσεις:
Θετικά: οικονομία, τεχνολογία, χώρος πορτ μπαγκαζ
Αρνητικά: χαζές ελλείψεις (ήδη στην διαδρομή επιστροφής σπίτι άλλαξα λαμπες πλαφονιερας και πορτ μπαγκαζ) και ποιότητα υλικών/απτή ποιότητα, τραχύς ήχος κινητήρα στο ρελαντί.Γενικά είναι ευκολοδήγητο, καλά στημένο, σβέλτο (καμία σχέση με την προηγούμενη γενια τόσο σε δύναμη και επιτάχυνση όσο και σε θόρυβο ecvt ).
Δοκίμασα και ημιαυτονομη στην ΑΟ για να ψαρώσει ο γιος. Μια χαρά πήγαινε! -
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Πολύ όμορφη βραδιά απόψε !
Ο Αποστολης, ο Κωστής, ο Βασίλης και ο Χάρης ήταν εξαιρετική παρέα και μακάρι να είχαμε και άλλο χρόνο να λέγαμε αυτοκινητιστικές ιστορίες.
Το φαγητό όπως πρέπει!
Πάντα τέτοια !Την επόμενη περισσότεροι !
-
RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ
Ξεκινήσαμε !!
Ήρθε και ο @criuser πέραν από όσους είχαμε πει σίγουρα οτι θα βρεθούμε ! -
RE: Κλοπή αυτοκινήτων
Δεν αισθάνεσαι πουθενά ασφάλεια.
Όλα γύρω μας ειναι ρυπαρά , ντεκαντανς, βλέπεις φάτσες εγκληματικές δίπλα σου, νεαρά άτομα έτοιμα να τσαμπουκαλευτουν να μαχαιρώσουν, εγκληματίες το επόμενο πρωί.
Μας έφαγαν τα δικαιώματα στους lgbt στις μειονότητες και στους ρομα.
Λες και κινδυνεύει από ρατσισμό η κοινωνία και η περιουσία μας και όχι από την υποβάθμιση της καθημερινότητας και το έγκλημα.
Στο τέλος δεν θα μας κάνει τίποτα εντύπωση. -
RE: Alfa Romeo Tonale
Απευθείας από την έκθεση και φίλο που είναι εκεί !
Όμορφη ! -
RE: Toyota Yaris Cross
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
Θέλω να τοποθετηθώ για το κατασκευαστικό σφάλμα που έχει αναδειχτεί και αφορά την μη συγκόλληση μέρους του αυτοκίνητου από τα ρομπότ. Αρχικά το θέμα αυτό έχει προκύψει από όσο ξέρω από ένα Facebook group. Επιπλέον έχω δει ένα video που μάλλον παίζει εκεί αλλά και στο YouTube στο οποίο φαίνεται ένα cross να επισκευάζεται κακήν κακώς από κάποιους.
Κατά την προσωπική μου άποψη δυσφημίζεται πάρα πολύ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο καθώς παρουσιάζεται σχεδόν σαν σαράβαλο που είναι έτοιμο να κοπεί στα δυο. Εάν ο στόχος ήταν αυτός τότε έχει καταφέρει να αποτρέψει κάποιους αγοραστές και να ανησυχήσουν οι πελάτες που το έχουν παραγγείλει. Ακόμα επιπλέον και να μετανιώσουν/ακυρώσουν την αγορά ή πιθανόν να αποφασίσουν ότι δεν αξίζει τον κόπο η μεγάλη αναμονή και ίσως είναι πιο καλή λύση η αγορά ενός άλλου με λιγότερη.
Άποψη μου ότι είναι κακόβουλη ενέργεια ανταγωνιστών και όχι υπαρκτό γεγονός. Δεν γνωρίζω τα πάντα αλλά το συγκεκριμένο σφάλμα είναι κάπως δύσκολο να γίνει πιστευτό ειδικά τη στιγμή που πελάτες προτιμούν να περιμένουν ένα χρόνο από το να παραγγείλουν άλλα του εξάμηνου.
Το θεμα ειναι δυστυχως υπαρκτό, αναφέρεται και σε αντίστοιχα διεθνη φόρα!
Συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες, δεν ειναι κακό αρκει να φτιαχνεται υπέυθυνα!
Ηδη η εδώ θυγατρική το γνωρίζει και εχει απαντήσει ότι έχει ενημερώσει το εργοστάσιο...
Τωρα το αν αποτρέψει πιθανούς αγοραστες, δεν υπαρχει κατι κακό! Ελευθερη αγορά έχουμε!
Οταν τσιμπαγε 1800 ευρώ αυξηση σε ένα χρόνο και πλεον σου πουλάνε παραγγελια στους 18 μηνες με ανοιχτή τιμή, ε καπως ανεβαίνουν οι απαιτήσεις.
Δεν μπορείς ως εταιρεία να επιβάλλεις ΜΟΝΟ τους δικούς σου όρους και να μην δεχεσαι οποια κριτική και δη για ένα υπαρκτό θέμα...
Το αν ειναι και τόσο σοβαρό όσο το να σκορπάει το αμαξι θα το κρίνει ο καθε ενδιαφερόμενος.
Προσωπικά δεν θα ήθελα να μου ξεγυμνόσουν καινούργιο αμαξι και να κάνουν κόλληση (ποντάρισμα) στο σημειο που έχασε το ρομποτ και τωρα κοπάναει και τρελαίνει τους κατόχους κατά την οδήγηση!Καθε σοβαρή εταιρεία οφείλει σε τέτοιες περιπτωσεις να διορθώσει το πρόβλημα και να φροντίσει να μην ξανασυμβεί.
-
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
Είπα να ανοίξω ένα νημα για να κραζουμε την απάτη των ηλεκτρικών άνετα.
Να ξεβρακώνουμε όσους προσπαθούν με το ζόρι να μας πουλήσουν μια ανώριμη και με περιορισμούς τεχνολογία.
Όσους επιδοτούν ξεδιάντροπα τις τοστιέρες σε βάρος της πραγματικής προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος. Όσους μοιράζουν 8000 ευρώ στους φραγκάτους που αποσβένουν με 150% τα εταιρικά τους δώρα για να πουλάνε μούρη και γύρω μας κυκλοφορούν ακόμα χρεπια που σκορπάνε θάνατο.
Όσους κατέστρεψαν την αγορά του κανονικού αυτοκινήτου με δήθεν οικολογικά κίνητρα για να πουλήσουν κινούμενες μπαταρίες.
Όσους βλέπουν τη γνήσια αυτοκίνηση ως έγκλημα και μας σπρώχνουν βίαια σε κάτι πειραματικό και λειψό. -
RE: Toyota Yaris Cross
Συνάντηση κορυφής χθες με @fanis75 στη fotologic (xenonlights.gr) για να μπουν led και στο YC του Φάνη και κατι συμπληρωματικά δικά μου!
Του άλλαξα και τους διακόπτες σε φωτιζόμενους ενώ βάλαμε και τον ατμοσφαιρικό στο πόδια οδηγού και συνοδηγού..
Πέρα από τα αυτοκίνητα χάρηκα ιδιαίτερα που ειδα ξανά μετα απο πολυ καιρό το Φάνη και μάλιστα είπαμε να αναβιώσουμε τώρα που ανοίγει ο καιρος και τις συναντησεις μας για καμιά μπύρα και μεζέ σε μέρη δροσερά και με άνετο πάρκινγκ πάντα! -
RE: BMW X1 3rd Generation 2022
Update 1
Το αμάξι πάει πολύ καλά στο δρόμο ! Πολύ γρήγορο. Τα 170 άλογα φαίνονται και η μπαταρία δίνει μια έντονη ώθηση όταν βυθίζεις το ποδι στο γκάζι. Το κιβώτιο ανεβάζει δαιμονισμένα και δεν καταλαβαινεις τίποτα.
Επίσης στέκεται στο δρόμο και μπαίνει στις καμπές υπέροχα. Πιο καλη από την F48 στον τομέα αυτό.
Η δε κατανάλωση πέφτει όσο οδηγείς σε ανοιχτό δρόμο.Προς το παρόν βασικά αρνητικά παραμένουν:
Το κοπανημα σε κακοτεχνίες, φρεάτια, λακούβες, κακό οδόστρωμα.
Τα εργονομικά προβλήματα με τις οθόνες (δεν σχολιάζω δαχτυλιες και σκόνη γιατί δεν είναι δικό μου - σε τέτοια περίπτωση θα τράβαγα τα μαλλιά μου) και το χαοτικό idrive.Επίσης βασικό ηχοσύστημα εντελώς βασικό όμως. Στα δυνατά μπουκώνει.
Θέλει HK το σωστό setup.Ελπίζω να μην ακούγομαι πολύ αυστηρός αλλά έχοντας 7 χρόνια σχεδόν Χ1 και έχοντας οδηγήσει πολλά BMW έχω γίνει και λίγο εκλεκτικος.
Αν ήταν η U11 η πρώτη μου επαφή θα είχα πάθει σοκ. Θα είχα ξετρελαθεί.
Υπό φυσιολογικές οικονομικές συνθήκες τώρα θα ήταν η ώρα μεταπήδησης σε Χ3 και πάνω (πάντα suv αναγκαστικά - γέρασα για χαμηλά)
-
RE: Toyota Yaris Cross
Τάσο έχεις χρονο για πειράματα βλέπω!
Στα καθ΄ημας το εδωσα χθες επιτέλους το YC με καποια χασουρα δυστυχως - (επεσε και αυτός ο μυθος της τογιοτας, μιας και αφενός κυκλοφορει το facelift, στα 28 βεβαια το style, αλλά ξεπουλάνε ξεχασμενα κομματια) πριν κανω το πρώτο σερβις (γλυτωσα τουλαχιστον αυτά, συν κρατησα και καποια από τα εξτρα για να μπουν στο mazdoyaris, αλλά ο ατμοσφαιρικός στις πόρτες και στα πίσω καθισματα και η πίσω πλαφονιέρα πήγαν χαλάλι!)
Στις 50 εβδομάδες που το είχα δεν το πηγα ποτε ταξίδι.
Εντός Αττικής κινήθηκε ειτε αστικά (Μαρουσι - Σύνταγμα και κοντινες διαδρομες) είτε περιαστικά (ΑΟ προς νοτια)
Η κατανάλωση από το fuelly που καταγράφω καθε γέμισμα ηταν στο 4,3.
Θα μου λείψει σιγουρα η καταναλωση (είδα σήμερα το 10ρακι στη Χ1 και ισιαξα ), το βολικό - για εμένα - μεγεθος και τα παιχνιδιάρικα βοηθηματα που ειχαν την πλάκα τους.
Δεν θα μου λειψουν τα αθλια πλαστικά του, η αίσθηση φθηνιας παντού, τα τραγικά καθίσματα, το μαύρο εσωτερικό του (το βράδυ το είχα φέρει με τον ατμοσφαιρικό, τους διακοπτες κλπ σε ενα πιo ανεκτό επιπεδο), τα διαφορα τσίκι τσικι!
Ανεκτή ήταν η οδικη του συμπεριφορά υπό την έννοια οτι ήταν αναβαθμισμένη από παλιότερα τογιοτα!
Σε γενικές γραμμες μια αποτυχημένη για εμένα επιλογή, αδικαιολόγητα πια ακριβό που δεν θα αγόραζα σημερα!
Νομίζω η πιο κρίσιμη στιγμή ήταν περυσι το Φλεβαρη που οριακά δεν αλλαξα την παραγγελία για τουμπανο chr, αλλά ενώ μου αρεσε μπροστά δεν μπορουσα να καταδικάσω τα παιδιά μου στο πίσω ψυχοπλάκωμα....
Δεν πειράζει τα λάθη πληρώνονται και παμε παρακάτω!
Μόνο από τη γυναίκα εχω γκρινια μιας και απλά της ανακοίνωσα χθες την πώληση γιατι δηθεν πήρα τετοια απόφαση μόνος (με πολλαπλάσιο από αυτην εισόδημα, μόνος θα παίρνω τέτοιες απόφασεις) αν και πραγματικά το ήθελε αυτή το YC σε βαθμό που μου τα είχε κανει τσουρέκια σχετικα! Εννοείται οτι τετοιο αμαξι ποιοτικά (που γράφει καθε επαφη στα πλαστικά) και με 17αρες δεν υπήρχε περίπτωση να της δώσω ειδικά όσο το πληρωνω εγω! Το mazdoyaris πολύ της είναι, που σε 4 μηνες εχει χτυπησει 2 ζαντες, εχει σκάσει λάστιχο και έχει γρατσουνιες πίσω και μπροστά φτερά.Προς το παρών μένουμε ως εχουμε και αν δωσω και τη Χ1 θα δουμε που θα πάμε!
Model 3 μαλλον δεν το προλαβαίνω με το ΚΗ2, και στο ΚΗ3 θα βάλει εισοδηματικά λένε ο σοβιετοκουλης να αγοράζουν οι μαυροι με επιδότηση και εγω ο μαλάκας που πληρωνω τον κόλο μου σε φόρους δεν θα μπορώ ....
Ισως βεβαια είναι ακομα ενα κλικ νωρίς για Τεσλα (δεν λεω για φουλ ηλεκτρικό γενικά γιατι αυτή τη στιγμή στα ηλεκτρικά ΜΟΝΟ Η ΤΕΣΛΑ υπάρχει)...
BMW δυστυχως δεν υπαρχει πια!
Αδικαιολόγητα πανάκριβα αμαξια χωρις προσωπικότητα πια και με μειωμένη επισης ποιότητα υλικών... -
RE: ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ - Εταιρειες leasing
Άσχετα με τη δίκη μου αντιμετώπιση που ενίοτε είμαι υπερβολικός θα μείνω σε ότι μου έχουν πει αρκετοί υπεύθυνοι εταιρειών leasing.
Η χρήση που κάνει κάποιος ακόμα και σε leasing είναι ανάλογη του χαρακτήρα του. Αν είσαι άνθρωπος που προσέχει και σέβεται τα πράγματα του είναι αδιάφορο αν το αυτοκίνητο είναι ιδιόκτητο ή μίσθωμενο. -
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Σε σχέση με την απερχόμενη που ήταν απαίσια εμφανισιακά (και ειδικά πριν την lci) αυτή είναι κουκλίτσα.
-
RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σαν ζήλεια μου κάνει Στέφανε....γιατί οι άλλοι και όχι εγώ!!
Προσωπικά λατρέυω τα ηλεκτρικά και μακάρι να είναι φράγκα να αγόραζα ένα. Όποιος οδηγήσει ηλεκτρικό, μετά γυρνάει στην μιζέρια των ΜΕΚ και είναι σαν να πήγε 50 χρόνια πίσω, σαν κάρο ένα πράγμα. Εδώ το Μίνι μου φάνηκε χάλια σε σχέση με το υβρίδιο! Ένα καλό ηλεκτρικό δεν έχει αντίπαλο, ανώτερη μορφή αυτοκίνησης σε όλα όλα της....απλά δεν έχουμε λεφτά και ως γνωστών όσα δεν φτάνει η αλεπού....
Οικολογικά δεν είναι, αυτά ειναι παραμύθια για παιδάκια. Είναι όμως φανταστικά αυτοκίνητα τι να λέμε τώρα....όποιος οδηγήσει ένα Mach E ή μια Taycan ή άντε και ένα Τέσλα το καταλαβαίνει....τι να συγκρίνουμε τώρα!?!?
Ρε συ Φανη πλάκα μου κανεις και με προσβάλλεις κι όλας;
Τι συγκρίνεις και για ποια ζηλια λες;
Τι mustang και taycan βαζεις σε σύγκριση ; Και με τι ; Έβαλα εγώ σύγκριση με Μ3 ή μεγάλα premium ;
Με το σκεπτικό σου θα έπρεπε και αυτά τα ταπεινά θερμικα που δεν μπορώ επίσης να αγοράσω να τα απεχθάνομαι.Το γράφω ξεκάθαρα τι απεχθάνομαι και για ποιους λογους.
Είναι ο βίαιος εξαναγκασμός να πάμε προς τα εκεί που με εξοργίζει.
Δεν μπορεί κάθε κουβάς να πρέπει να βγει ηλεκτρικός και έτσι αυξάνει έμμεσα και τις τιμές των θερμικών αδελφών του για να μπορεσει να παραχθεί.
Αλλοιώνει την αγορά και καθιστά την αυτοκίνηση μακρινό όνειρο για πολύ κόσμο.Και φυσικά εχοντας οδηγήσει και ηλεκτρικα μπορώ να πω οτι πλην μιας στιγμιαίας επιτάχυνσης ανάλογα και με το πως μπορεί το πλαίσιο να τη διαχειριστεί δεν έχουν τίποτα άλλο.
Μια ψεύτικη αίσθηση, μια απάτη.
Τα έψαξα όλα πριν καταλήξω να τα κράξω και οδηγώντας και ψαχνοντας τα περί επιδότησης πρόκλησης.
Μοδα, ποζερια, ανοησία!Θες οικονομία και τα καλά μόνο της ηλεκτροκίνησης; Πάρε υβριδικό. Να μπορείς να φουλάρεις άνετα και να κανεις τη δουλειά σου.
Όχι καλώδια, εφαρμογές, ειδικές θέσεις πάρκινγκ (σιγά μην σεβαστώ θέση σε φορτιστή - να έβαζαν σπίτι τους αν ήθελαν λούσα) και ταχύτητες κότας. -
RE: Ετοιμοπαράδοτο και αυτόματο
Τελικά και για να κλείσει το τοπικο, παρέλαβα το Yaris cross αφού ήρθε σε 8 μήνες αντί για τους 16 που ήταν η αρχική εκτίμηση.
Τις πρωτες εντυπώσεις τις έχω γράψει στο σχετικό νημα.
Τα μειονεκτήματα του αμαξιού είναι γνωστά.
Τα θετικά υπερτερούν στο τέλος της ημέρας για ότι θέλαμε.
Επόμενο πρότζεκτ που εξετάζεται ειναι να φύγει η Χ1 και να βρω ένα Μαζντα 2/γιαρις υβριδικό με leasing για τη γυναίκα γιατί μαλλον το YC θα το κρατήσω δικό μου.
Είναι τόσο οικονομικά που δεν χρειάζεται να τα σκάσεις για phev και ηλεκτρικα ακόμα. -
RE: BMW X1 3rd Generation 2022
Πήρα στα χέρια μου μια 20i για εκτεταμένο τεστ ΠΣΚ.
Ήδη έκανα χθες καμία 70αρια χλμ σε κάθε ειδους κίνηση.
Ποτάμι, μέσα στην απογευματινή κινηση και σε στενά πόλης, εθνική προς και από Σταματα για παϊδακια και πίσω Μαρουσι.
Το κινητήριο σύνολο το είδα ξαναδοκιμασει όταν είχα πάρει την 220i στην Active Tourer αλλά εδώ το στήσιμο και το βάρος της U11 είναι αλλιως, οποτε ηταν απαραίτητη η δοκιμή.
Θα ακολουθήσει εκτεταμένο τεστ και φωτό στο bmwx1club.gr και στο forum και στο fb group όταν ολοκληρωθεί το τεστ.Πρώτες - πρώτες εντυπώσεις που επιβεβαιώνουν κάποιες εντυπώσεις από τα σύντομα τεστ που είχα κάνει μαζί της μέχρι σήμερα.
Θετικά
- Εντυπωσιακά σταθερο και αρκετά γρήγορο σε ανοιχτό δρόμο (εθνική). Πιάνει ταχύτητες για αυτόφωρο πολύ γρήγορα. Νομίζω ο χαρακτήρας του είναι ταξιδιάρικος.
- Ηχομόνωση κινητήρα. Έχει γίνει δουλειά. Ούτε κραδασμοί ακούγονται ούτε καταλαβαινεις το start stop. Αν έχουν λύσει και το θέμα με τις βάσεις μηχανής που θα καταπονούνται περισσότερο αφού έδω δεν υπάρχει η δυνατότητα να απενεργοποιήσεις το start stop, θα είναι μεγάλη επιτυχία.
- Καλός εξοπλισμός στο πακέτο xline. Μας πέθανε το αθλιο φορολογικό με τις κλίμακες στην F48 και σπάνια έβλεπες φορτωμένη. Εδώ το πακέτο είναι πλούσιο από την απλή xline.
- Εντυπωσιακό comfort access και αυτόματη σκίαση όχι μονο του κεντρικου αλλά και του καθρέπτη οδηγού!
Αισθητήρες μπρος πίσω και κάμερα με εντυπωσιακο αυτόματο παρκάρισμα είναι επιτέλους πολιτισμός. - Τα ατμοσφαιρικά φώτα αν και αρχικά φαίνεται ότι τα κουτσουρέψαν σε σχέση με την f48 lci γιατί δεν έχει πια λωρίδα στις πίσω πόρτες είναι εντυπωσιακά με περισσότερες επιλογές χρωμάτων, παιχνίδια και συνδυασμους και αρκετα σημεία που αναβουν (πχ στα πόδια οδηγού και επιβατών). Πανδαισία !
- Τα απλά κάθισματα αρκετά καλά σε σχέση με τα απλά της f48. Ήθελα τα σπορ για τη δοκιμή αλλά το διαθέσιμο αμάξι ήταν βασικό xline. Στη διαμόρφωση 420 ευρώ παραπάνω έχουν οποτε τα επιλέγεις εύκολα.
- Φωταρες τα adaptive led. Η νύχτα μέρα!!!
- Το eco mode (efficient) μπορεί επιτελους να χρησιμοποιηθεί. Το αμάξι πάει άνετα και με αυτό.
- Χωροι παντού άφθονοι για επιβατες, αντικείμενα, αποσκευές.
Όχι τόσο θετικά ή πράγματα που θέλουν περισσότερο διερεύνηση.
- Καπως σκληρή ρύθμιση στην ανάρτηση που ενοχλεί στους δρόμους της πόλης (πιθανώς να φταίνε τα λαστιχα της nexen αν και είχαν σχετικά οκ αέρα).
- Το idrive 8 και η έλλειψη idrive κουμπιού μπορούν να σε τρελάνουν. Απορώ πως βρίσκουν οι κατοχοι άκρη (και δεν είναι η πρώτη μου επαφή με idrive8). Εργονομικο φάουλ η έλλειψη φυσικών κουμπιών για τον κλιματισμό και αλλες βασικες λειτουργιες. Βέβαια υπάρχουν πολλές επιλογές και παραμετροποιησεις (α ρε και να δουλέψει το BimmerCode στη u11 τι θα γίνει) αλλά το interface είναι στα μάτια μου χαοτικό. Και μόνο γι αυτό αξίζει η αναμονή για το 9 που λένε ότι θα είναι πιο μαζεμένο.
- Ποιότητα εσωτερικού: κάτι δεν μου φαίνεται τόσο σωστό στο εσωτερικό. Σαν να φτήνυναν τα υλικά και η εντύπωση που αποκομίζεις είναι λίγο ψεύτικη. Οι δε πόρτες στο κλείσιμο δεν έχουν σχέση με το βάρος και τον ήχο της f48. Γενικά κάθε χρονο και χειρότερα σε όλες τις μάρκες.
- Ζαντολάστιχα. Τραγικές οι 865 οπτικά με τα τασια - αεροδυναμικά βοηθήματα (ανάθεμα σε τεσλα) και τα nexen. Για να δείξει θέλει την 20αρα το αμάξι αλλά εκεί θα φεύγουν σφραγίσματα
- Οικονομία. Όσο και να βοηθά η 48V μπαταρία το αμάξι είναι μεγάλο και βαρύ. Άρα σε συνθήκες κίνησης με κλίμα πιάνει 10 άνετα. Σε ανοιχτό δρόμο η μπαταρία βοηθά στην επιτάχυνση και κατεβαίνεις αισθητά.Η ένδειξη epower εμφανίζεται και το καταλαβαίνεις. Πάντως από το εργοστάσιο η συγκεκριμένη είχε 8,3 ποσο λογικό για τη δύσκολη χρήση ως test drive. Θα επανέλθω.
- Κιβώτιο. Μέσα στην πόλη κάνει τα γνωστά κομπιασματα και κάποιες φορές άγαρμπες αλλαγες.
Στον ανοιχτό όμως δρόμο σφαίρα.
Κλασσικο dct απλά εδώ η έλλειψη λεβιε μου κακοφάνηκε. - Ελαφρύ και όχι τόσο πληροφοριακό όσο άλλες BMW τιμόνι. Βέβαια όλες οι μανουβρες γίνονται πανεύκολα.
- Αισθητικά εμένα δεν μου αρέσει τόσο όσο η F48 και ειδικά η lci. Δεν μου άρεσε που έχει χωνευτά χερούλια (α ρε καταραμένη τεσλα). Ούτε συμπαθώ τα πολλά χρωμια. Αλλά αυτό ειναι καθαρά υποκειμενικό.