Οι Άγιοι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ και Ραφαήλ ας φυλάττουν. Χρόνια πολλά και καλά.
Best posts made by Gol
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Ευτυχές και αίσιον το νέον έτος.
Με Χάρη και Ευλογία. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα.
Ο Χριστός μαζί μας. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Χρόνια πολλά και καλά. Η Παναγία ας μας φυλάττει.
-
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Η Αγία Σκέπη ας μας Σκέπει.
Ζήτω οι Έλληνες. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Αίσιον το νέον έτος. Καλή χρονιά. Ας έχουμε τον Θεό μαζί μας.
-
Χαρακιά-Γρατζουνιά στο Παρμπρίζ (ανεμοθώρακος-τζάμι)posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Πρότερα (με την χαρακιά).

Ύστερα από το σβήσιμο.

Η χαρακιά-γρατζουνιά (επιφανειακώς) έγινε καθώς καθαριζόταν σε πρατήριο, από την ράβδο με τον σπόγγο με τα οποία καθαρίζονται τα τζάμια. Ίσως το έτριψε το μεταλλικό μέρος.
Το σβήσιμο έγινε με μπλέ σβήστρα (για στιλό) έπειτα από υπόδειξη φίλου.
Τον ευχαριστώ.
Δεν λέω ότι είναι αποτελεσματικό για πάσα περίπτωση.Έμεινε μόνο λίγη θαμπάδα η οποία είναι λίγο εμφανής εσωτερικώς (από μέσα).
Δεν φαίνεται πολύ. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Ευλογημένα Θεοφάνεια.
Ο Άγιος Ιωάννης ας φυλάττει και ας μεσιτεύει.
Χρόνια πολλά και καλά.
Latest posts made by Gol
-
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@famas said in FORD FORUM:
Προσωπικά δεν ξέρω κάποιον ο οποίος άλλαζε ετήσια τα λάδια βάζοντας το προβλεπόμενο από τον κατασκευαστή λάδι και κατέληξε να του φθαρεί ο ιμάντας και να βουλώσει την αντλία.
Το αντίθετο το έχουμε δει, αλλαγή κάθε 20Κ. Από την άλλη το στατιστικό δείγμα μου είναι πολύ φτωχό για να ληφθεί υπόψη κι όπως λέει κι ο Onyx : Η έκθεση κακών εμπειριών αντιπροσωπεύεται δυσανάλογα πολύ περισσότερο στα media οπότε είναι εύκολο να δημιουγούνται λάθος εντυπώσεις.
Περισσότερο στην Βρεττανία και στο εκει φορουμ αναφερονται αυτα.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αναφορες (τουλάχιστον που να ειναι γνωστες ευρεως). -
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@gol said in FORD FORUM:
@slowmotion said in FORD FORUM:
Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
Έχει γυρίσει σε καδένα ?Εχει και με τα εξαρτηματα του μεταβλητού χρονισμου.
Παρουσιάζεται βλάβη οπου διαρρει λιπαντικο (λαδι) μεσω της καλωδιωσεως.TI-VCT (variable camshaft timing) actuators
-
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@slowmotion said in FORD FORUM:
Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
Έχει γυρίσει σε καδένα ?Εχει και με τα εξαρτηματα του μεταβλητού χρονισμου.
Παρουσιάζεται βλάβη οπου διαρρει λιπαντικο (λαδι) μεσω της καλωδιωσεως. -
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@cirus said in FORD FORUM:
@gol said in FORD FORUM:
@cirus said in FORD FORUM:
@slowmotion said in FORD FORUM:
Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
έπαψαν να είναι προβληματικά ?αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.
Και αυτα εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα για αντλια λαδιου.
σωστα. αλλα αυτο αλλαζεται καθε 160000χλμ και δεν εχει θεμα . στον κινητηρα υπηρχαν σοβαρα προβληματα. στην αντλια λαδιου απλα ποναει η τσεπη οταν ειναι για αλλαγη
Ειχαν αναφερθει καποια στο βρεττανικο φορουμ νομιζω.
Ωστοσο χρειαζεται και αυτο προσοχη.
Υπαρχουν ιδιοκτητες που δεν γνωριζω οτι εχει εμβαπτισμενο για αντλια. -
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
@cirus said in FORD FORUM:
@slowmotion said in FORD FORUM:
Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
έπαψαν να είναι προβληματικά ?αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.
Και αυτα εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα για αντλια λαδιου.
-
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αρχισε η διολισθηση με τον εμβαπτισμενο ιμαντα στα 1.0 ecoboost και τα ραγισματα στα 1.6 ecoboost και χειροτερεψε με το να εμμενει η φορντ μονο σε suv και ηλεκτροκινητα.
Συν οτι αδιαφορουσαν και περιφρονουσαν μηνυνατα κατόχων ford για παραπονα και καταγγελιες. -
Καθαρισμός-ξεθάμπωμα φαναριών (αποθάμβωση)posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Έγινε καθαρισμός-ξεθάμπωμα φανών.
Υαλόχαρτο 2000 (για νερό) και νερό χρησιμοποιήθηκε.
Θα μπορούσε να γίνει καλύτερα αν πρίν το τέλος χρησιμοποιούταν επιπλέον υγρό-γυαλιστικό.
Για περαιτέρω καθάρισμο χρησιμοποιήθηκε γνωστό αντισκουριακό.


-
Διαρροή από φύσα VCTposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Εσχάτως παρατηρηθηκε οτι ειχε σταγονες η φυσα στο εξαρτημα που ειναι αρμοδιο για το μεταβλητό χρονισμο αριστερα της μηχανης - δυο αργυρενια εξαρτηματα.
Θεωρείται κοινη βλαβη απο την Φορντ Βρεττανιας. Αν διαρρεύσει το λαδι μεσα στην καλωδίωση χρειάζεται λενε αλλαγη ολη η καλωδιωση ή οπου εχει σταθει λαδι.Ωστοσο φαινεται να ειναι λιγες σταγονες και δεν φαινεται να αναβλυζει απο κατω.

-
RE: FORD FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Για όποιον εχει το 1.0 μκ3 και μκ4 ας γίνεται ελεγχος ενιοτε στην φυσες του VCT.
Οπως προσοχη στον ιμαντα χρονισμου για τον 1.0 μκ3 και τον ιμαντα λοιπων στον μκ4. -
RE: Χρόνια πολλάposted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
Ο Άγιος Δημήτριος ας φυλάττει.
Έτη πολλά και καλά.