Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 251
    • 250 / 251
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    5010
    101889
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Σφίγγουν τα λουριά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • babisstinson
        babisstinson @A d P last edited by

        @a-d-p said in FORD FORUM:

        Jim Farley: «Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουμε μάχη για τη ζωή μας»

        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/jim-farley-oi-dytikes-aytokinitoviomichanies-dinoyme-machi-gia-ti-zoi-mas/

        Δεν σας φταίει κανείς άλλος παρά μόνο οι επιλογές σας.

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Ανοίγει ξανά ο δρόμος για το Ford Fiesta

          Ford-Fiesta_01-1024x576.jpg

          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/anoigei-xana-o-dromos-gia-to-ford-fiesta/

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A d P
            A d P moderator last edited by

            Ford E-Transit Custom: Με μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση

            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ford-e-transit-custom-me-megalyteri-aytonomia-kai-tachyteri-fortisi/

            I EAT MILF AND COOKIES

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by ken11

              *Η Ford ματαιώνει τα σχέδια για τα ηλεκτρικά οχήματα

              Η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην παραγωγή υβριδικών και βενζινοκίνητων οχημάτων, καθώς και σε μικρότερα, πιο προσιτά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων.

              Η Ford αλλάζει πορεία, απομακρυνόμενη από τα κάποτε φιλόδοξα σχέδιά της για ηλεκτρικά οχήματα λόγω οικονομικών ζημιών, υπέρ επενδύσεων σε κινητήρες βενζίνης και υβριδικά οχήματα, ανακοίνωσε η εταιρεία τη Δευτέρα.

              Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων από το Ντιτρόιτ, που έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην ηλεκτροκίνηση όπως και οι περισσότεροι ανταγωνιστές του, δήλωσε ότι δεν θα κατασκευάζει πλέον το ηλεκτρικό pick-up F-150 Lightning, επιλέγοντας αντί αυτού μια έκδοση αυξημένης αυτονομίας του οχήματος.

              Η Ford θα προχωρήσει και σε αλλαγές στην παραγωγή. Το Tennessee Electric Vehicle Center, τμήμα του συγκροτήματος BlueOval City και κάποτε το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων και των μπαταριών της Ford, μετονομάζεται σε Tennessee Truck Plant και θα παράγει πλέον νέα, προσιτά φορτηγά βενζίνης. Το Ohio Assembly Plant της Ford θα παράγει ένα νέο βαν σε εκδόσεις βενζίνης και υβριδική.

              Το μέλλον της BlueOval City

              Η εταιρεία έχει χάσει 13 δισ. δολάρια (11,06 δισ. ευρώ) από τα ηλεκτρικά οχήματα από το 2023 και δήλωσε ότι αναμένει ζημία 19,5 δισ. δολαρίων (16,59 δισ. ευρώ), κυρίως στο τέταρτο τρίμηνο, λόγω του κλάδου των ηλεκτρικών.

              «Πρόκειται για μια στροφή καθοδηγούμενη από τους πελάτες, με στόχο μια ισχυρότερη, πιο ανθεκτική και πιο κερδοφόρα Ford», ανέφερε σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος Τζιμ Φάρλεϊ.

              Μια πολιτική στροφή

              Από τότε που ανέλαβε ξανά καθήκοντα, ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έχει αλλάξει δραστικά την πολιτική των ΗΠΑ, απομακρύνοντάς την από τα ηλεκτρικά οχήματα, χαρακτηρίζοντας τις φιλικές προς τα ηλεκτρικά πολιτικές που θεσπίστηκαν επί του πρώην προέδρου Τζο Μπάιντεν «εντολή».

              https://gr.euronews.com/business/2025/12/16/ford-has-revised-its-electric-vehicle-ambitions-in-light-of-declining-demand-and-challengi*

              Tετοια κωλοτουμπα δεν την περιμενα τοσο αμεσα,οι ανθρωποιοι που ηγουνται ειτε πηραν στο λαιμο τους μια εταιρια με ρισκο να πεσουν εξω και να την ριξουν στον γκρεμο,ειτε ειχαν καποιο δολο που κανεις δεν γνωριζει.

              Φαινοταν εξ αρχης οτι δεν μπορει να ειναι εφικτη μια τετοια επιθετικη πολιτικη προς την ηλεκτροκινηση και θα ζημιωθουν,κατηργησαν μοντελα και θα αναγκαστουν να τα επαναφερουν.Το Ε-Puma μια αποτυχια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimitrioskosmas last edited by dimitrioskosmas

                kolotoumba tsipras
                ευτυχως γιατι μπορει να ξαναδουμε focus και fiesta, αν δε παει για φουντο το μαγαζι στην ευρωπη

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dstou last edited by

                  Πολλές εταιρείες την πάτησαν, μιλάμε για δις πεταμένα στον κουβά. Το κάζο αυτό θα διδάσκεται στα πανεπιστήμια στο μέλλον.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • cirus
                    cirus last edited by cirus

                    οι μλκς πληρωνονται

                    το κακό ειναι οτι πήραν πολλους εργαζόμενους που εχασαν τις δουλειες τους από τις μλκς των manager που χρυσοπληρώνονται και στα @@ τους!!! αντε να χάσουν κάνα bonus

                    και τα 2 γνωστα και χιλιοειπωμένα, παρολα αυτα thats the case here

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      shumakos @dimitrioskosmas last edited by

                      @dimitrioskosmas said in FORD FORUM:

                      kolotoumba tsipras
                      ευτυχως γιατι μπορει να ξαναδουμε focus και fiesta, αν δε παει για φουντο το μαγαζι στην ευρωπη

                      Για το Fiesta βρήκαν τη λύση. Ας είναι καλά η Renault. Πάνω στο 5 θα είναι βασισμένο και φυσικά ηλεκτρικό.

                      Το πρόβλημα της Ford δεν είναι τόσο η στροφή στην ηλεκτροκίνηση για την Ευρώπη, όσο ότι υλοποίησαν τη στροφή αυτή έχοντας στο πλάνο μόνο θηριώδη ηλεκτρικά και πανάκριβα C και D SUV θεωρώντας ότι οι Ευρωπαίοι έχουν ανακαλύψει το λεφτόδεντρο. Και έμειναν με το Puma στο χέρι. Ευτυχώς γι' αυτούς που έχουν πλήρη γκάμα επαγγελματικών αλλιώς θα υπήρχε προβληματισμός για το κατά πόσο θα μπορεί η Ford να υφίσταται στην Ευρώπη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        dstou last edited by

                        Αρχές-μέσα δεκαετίας 80 η εταιρεία αυτή ήταν μάρκετ λίντερ στην ευρώπη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Απλώς αποδείχτηκε ότι η άμεση ηλεκτροκίνηση που είχε επιβληθεί σε Αμερική και Ευρώπη, ήταν μέγιστη μλκία, έως και προδοσία και θα έπρεπε να ελεγχθούν αυστηρά οι περιουσίες αυτών που προωθούσαν τέτοιες πολιτικές που ουσιαστικά έφερναν λεφτά μόνο στους Κινέζους.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • G
                            Gol last edited by Gol

                            Αρχισε η διολισθηση με τον εμβαπτισμενο ιμαντα στα 1.0 ecoboost και τα ραγισματα στα 1.6 ecoboost και χειροτερεψε με το να εμμενει η φορντ μονο σε suv και ηλεκτροκινητα.
                            Συν οτι αδιαφορουσαν και περιφρονουσαν μηνυνατα κατόχων ford για παραπονα και καταγγελιες.

                            ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              slowmotion last edited by

                              Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
                              έπαψαν να είναι προβληματικά ?

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @slowmotion last edited by

                                @slowmotion said in FORD FORUM:

                                Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
                                έπαψαν να είναι προβληματικά ?

                                αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.

                                Cirus the virus

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  Gol @cirus last edited by

                                  @cirus said in FORD FORUM:

                                  @slowmotion said in FORD FORUM:

                                  Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
                                  έπαψαν να είναι προβληματικά ?

                                  αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.

                                  Και αυτα εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα για αντλια λαδιου.

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • cirus
                                    cirus @Gol last edited by cirus

                                    @gol said in FORD FORUM:

                                    @cirus said in FORD FORUM:

                                    @slowmotion said in FORD FORUM:

                                    Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
                                    έπαψαν να είναι προβληματικά ?

                                    αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.

                                    Και αυτα εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα για αντλια λαδιου.

                                    σωστα. αλλα αυτο αλλαζεται καθε 160000χλμ και δεν εχει θεμα . στον κινητηρα υπηρχαν σοβαρα προβληματα. στην αντλια λαδιου απλα ποναει η τσεπη οταν ειναι για αλλαγη

                                    Cirus the virus

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • G
                                      Gol @cirus last edited by

                                      @cirus said in FORD FORUM:

                                      @gol said in FORD FORUM:

                                      @cirus said in FORD FORUM:

                                      @slowmotion said in FORD FORUM:

                                      Από ποια γενιά και μετά ένα focus ή fiesta με Ecoboost με εμβαφτισμενο ιμαντα ή καδένα whatever
                                      έπαψαν να είναι προβληματικά ?

                                      αυτα με καδενα δεν ειναι προβληματικα. τα προβληματα ηταν στα μοντελα που ειχαν εμβαπτισμενο στο λάδι ιμαντα.

                                      Και αυτα εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα για αντλια λαδιου.

                                      σωστα. αλλα αυτο αλλαζεται καθε 160000χλμ και δεν εχει θεμα . στον κινητηρα υπηρχαν σοβαρα προβληματα. στην αντλια λαδιου απλα ποναει η τσεπη οταν ειναι για αλλαγη

                                      Ειχαν αναφερθει καποια στο βρεττανικο φορουμ νομιζω.
                                      Ωστοσο χρειαζεται και αυτο προσοχη.
                                      Υπαρχουν ιδιοκτητες που δεν γνωριζω οτι εχει εμβαπτισμενο για αντλια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        slowmotion last edited by

                                        Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
                                        Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
                                        Έχει γυρίσει σε καδένα ?

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          Gol @slowmotion last edited by

                                          @slowmotion said in FORD FORUM:

                                          Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
                                          Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
                                          Έχει γυρίσει σε καδένα ?

                                          Εχει και με τα εξαρτηματα του μεταβλητού χρονισμου.
                                          Παρουσιάζεται βλάβη οπου διαρρει λιπαντικο (λαδι) μεσω της καλωδιωσεως.

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            Gol @Gol last edited by

                                            @gol said in FORD FORUM:

                                            @slowmotion said in FORD FORUM:

                                            Δηλαδή για παράδειγμα ένα Focus του 2022 ST LINE X facelift με τα 155 άλογα έχει ρίσκο μόνο με αυτό με τον εμβαφτισμενο ιμαντα για την αντλία λαδιού ή έχει και άλλα αδύνατα σημεία ?
                                            Τα θέματα τα παλιά με τον κύριο ιμάντα καταλαβαίνω ότι έχουν ξεπεραστεί
                                            Έχει γυρίσει σε καδένα ?

                                            Εχει και με τα εξαρτηματα του μεταβλητού χρονισμου.
                                            Παρουσιάζεται βλάβη οπου διαρρει λιπαντικο (λαδι) μεσω της καλωδιωσεως.

                                            TI-VCT (variable camshaft timing) actuators

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 251
                                            • 250 / 251
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr