Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 436
    • Best 5
    • Groups 0

    shumakos

    @shumakos

    6
    Reputation
    2
    Profile views
    436
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    shumakos Unfollow Follow

    Best posts made by shumakos

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @dublin said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @shumakos said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το δικο μου C4 παντως εχει τωρα 37.500€ και 33.000€ ειχε το Δεκεμβρη του '21.

      1.5d αυτοματο shine pack με ηλιοροφη, θερμαινομενα, highway assist και το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα.

      Αρα αυτη τη στιγμη που μιλαμε καποιος με μολις 1000€ παραπανω παιρνει επιπλεον 4κινηση (οσο φλωρικη κι αν ειναι), +60 αλογα, ανεξαρτητη πισω και γενικα σασι κατηγοριας C, ηλεκτρικο ανοιγμα μπαγκαζ, καλυτερη εγγυηση, καλυτερη μεταπωληση και καλυτερη καταναλωση.

      Χανεις βεβαια σε ποιοτητα κατασκευης (μεγαλη διαφορα υπερ του C4), ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση, ομορφια και ΦΠ.

      Οποτε εαν θελουμε να συγκρινουμε ομοια πραγματα τοτε το ΨΨ καλως ή κακως κερδιζει ευκολα γιατι στα σημεια που υπερτερει, υπερτερει κατα πολυ.

      Καλύτερη μεταπώληση το δίλιτρο ?

      Γελάει και ο Σεφερλής.

      Εχεις βάλει την πιο πλούσια έκδοση και επιπλέον πράγματα. Εγώ έβαλα την ΄σαιν και το χάιγουει ασίστ.

      Καλύτερη κατανάλωση αν δεν κάνεις δρομολόγια τρόλει, ούτε να το συζητάς.

      Εχω βαλει τις ιδιες εκδοσεις γιατι οι περισσοτεροι κανετε κατι συγκρισεις οτι να ναι με λογικα αλματα τυπου επιχειρημα. Πχ που κολλαει το μετρο και που κολλαει αν θελουμε ή οχι τα 200 αλογα? Like for like γινονται οι συγκρισεις για να εχει νοημα και να βγαινει ακρη.

      Και ναι, για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παραδειγμα που παρεθεσα το ΨΨ σαφως και υπερτερει στη μεταπωληση κι ας ηταν και 5.000cc V10. Το πληθος των εν δυναμει αγοραστων ενος τοπ σπεκ Τουοτα suv (εστω και 2λτ) ειναι ξεκαθαρα μεγαλυτερο απο αυτο ενος αντιστοιχης εκδοσης Σιτροεν. Δεν εξεταζω εαν καλως ή κακως ισχυει αυτο αλλα δεν παυει να ειναι γεγονος.

      Διαφωνώ κάθετα για την μεταπώληση του δίλιτρου.

      Δεν είναι μόνο ο φόρος πολυτελείας, αλλά και το τεκμήριο των 8800 τον χρόνο.

      Αλλο τα γιάρις. Ακόμα και τα 1800 έχουν θέμα. Αυτός που θα πάρει μτχ, δεν του περισσεύουν λεφτά για τεκμήρια...

      Επίσης βλέποντας ότι σταματάει στα 170 η ταχύτητα, τα 200 άλογα που τα θέλεις ?

      Σε προσπεράσματα στους επαρχιακούς ?

      To τεκμήριο απομειώνεται κατά 30% στην 5ετία και η απομείωσή του φτάνει στο 50% στη 10ετία. Οπότε δεν είναι και τόσο ανασταλτικό για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα μάλιστα για 18άρι που δεν έχει ΦΠ.

      Σε 10 χρόνια μπορεί να πηγαίνουμε με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια ή μουλάρια (οι πάρα πολύ πλούσιοι). Όταν διαβάζω επιχειρήματα 10ετιας πραγματικά αναρωτιέμαι αν τα γράφουν δεκάχρονα ή συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας.

      Κάποιος ξύνεται για διαδικτυακό καβγά, αλλά αν και 10χρονο έχω την ωριμότητα να αποφεύγω τις προκλήσεις από μεγαλύτερα παιδιά. Καλή συνέχεια.

      ΥΓ. Έχετε δίκιο. Σήμερα το τεκμήριο των 5320 για 18άρι 5-10 χρόνων και των 3800 ευρώ για αντίστοιχο 10ετίας και βάλε, είναι το ισχυρότερο αντικίνητρο για αγορά αυτοκινήτου από δεύτερο χέρι. Ασφαλώς το ίδιο ακριβώς θα ισχύει μετά από 10 χρόνια που θα έχω πάει φαντάρος, μιας και τότε οι πλούσιοι θα μετακινούνται με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια και ζωντανά 4ποδα (μην το περιορίζουμε στα μουλάρια, μπορεί κάποιος να θέλει ένα βόδι για να νιώσει king of the road) η πλειοψηφία όμως του λαού σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 10-20 ετών θα βασίζει τη μετακίνησή της...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Άλλος ένας σημαντικός λόγος της πιθανής επιτυχίας του ΑΜΙ είναι ότι δε βρέχεσαι και δεν τουρτουρίζεις. Πολύ σημαντικό προσόν σε σχέση με το Twizy.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      shumakos
    • RE: Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp

      @fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.

      Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.

      Θεωρώ τους χώρους του Clio πολύ καλύτερους. Επίσης την ποιότητα κατασκευής του. Η οικονομία του εργοστασιακου υγραερίου νομίζω εύκολα κερδίζει τα λίγα άλογα παραπάνω.

      Όλα βέβαια είναι ανάλογα τις προτεραιότητες του καθενός. Ας δούμε στο τέλος τι θα αποφασίσει και ο ενδιαφερόμενος...

      Η αλήθεια είναι ότι έχει ποιότητα και design το clio, είναι πιο ευρύχωρο και στο σαλόνι και στο πορτ μπαγκαζ του και στο test drive μου φάνηκε αρκετά καλό. Όχι τόσο δυνατό όσο το fiesta βέβαια, αλλά σκέφτομαι και την οικονομία που με το υγραέριο θα είναι πιο εφικτή

      To σαλόνι του Clio είναι αντίστοιχο έως και οριακά πιο στενόχωρο από το Fiesta. Κανένα από τα δύο άλλωστε δε διακρίνεται σ' αυτόν τον τομέα στην κατηγορία που ανήκουν. Εκεί που υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά είναι στο πορτ μπαγκάζ του Clio. Με μία μικρή ένσταση στη μη δυνατότητα μεταφοράς ρεζέρβας που ισχύει ειδικά για την έκδοση με το lpg.

      Η κύλιση και η άνεση πάντως του Clio, όσες φορές έχω μπει στο Clio V dci dynamic φιλικού μου προσώπου, ήταν μία αποκάλυψη για εμένα. Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: VW Golf MK 8

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

      @kapelis said in VW Golf MK 8:

      @ad276 said in VW Golf MK 8:

      Θεωρητικα εσεις με το Γκολφ 1000etsi δεν πληρωνετε τελη κυκλοφοριας (118co2).Πως το Λεον (128 co2) με τον ιδιο κινητηρα πληρωνει συμφωνα με τον τιμοκαταλογο της Σεατ;
      Επισης και το αντιστοιχο Αουντι Α3 δεν πληρωνει (116co2).
      Απο που προκυπτουν τα συν 10 γραμμαρια εφ οσον μιλαμε για ιδιο κινητηρα/κιβωτιο;

      Πάλι καλά για το Leon που με το etsi μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα

      Και το απλό golf 1.0tsi μπαίνει ελεύθερα δακτύλιο.

      Σίγουρα? Αφού έχει εκπομπές πάνω από 120.

      Ο νόμος για τα υβριδικά δεν εξετάζει εκπομπές CO2 για την είσοδο στο δακτύλιο, και συμβαίνει αυτό το παράδοξο επειδή θεωρεί τα mild hybrids όπως το e-TSI υβριδικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Μου είχε φανεί ενδιαφέρουσα ιδέα με το πρόσφατο facelift και πήγα πριν 2 μήνες να το δω. Στην προσπάθεια να κλείσω το ντουλαπάκι του συνοδηγού, που έκανα το λάθος να ανοίξω, μου έφυγε όλο το ενδιαφέρον. Είχαν τζόγο οι μεντεσέδες, έχανε το κεντράρισμα και σκάλωνε. Άρχισε ο πωλητής τα "ξέρετε το δείγμα είναι προπαραγωγής και τα αυτοκίνητα που θα παραδίδονται στους πελάτες δεν θα έχουν τέτοια θέματα" αλλά μου φαινόταν ότι σαν να μην το πίστευε ούτε ο ίδιος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos

    Latest posts made by shumakos

    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      Μου είχε φανεί ενδιαφέρουσα ιδέα με το πρόσφατο facelift και πήγα πριν 2 μήνες να το δω. Στην προσπάθεια να κλείσω το ντουλαπάκι του συνοδηγού, που έκανα το λάθος να ανοίξω, μου έφυγε όλο το ενδιαφέρον. Είχαν τζόγο οι μεντεσέδες, έχανε το κεντράρισμα και σκάλωνε. Άρχισε ο πωλητής τα "ξέρετε το δείγμα είναι προπαραγωγής και τα αυτοκίνητα που θα παραδίδονται στους πελάτες δεν θα έχουν τέτοια θέματα" αλλά μου φαινόταν ότι σαν να μην το πίστευε ούτε ο ίδιος...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @dublin said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @shumakos said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το δικο μου C4 παντως εχει τωρα 37.500€ και 33.000€ ειχε το Δεκεμβρη του '21.

      1.5d αυτοματο shine pack με ηλιοροφη, θερμαινομενα, highway assist και το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα.

      Αρα αυτη τη στιγμη που μιλαμε καποιος με μολις 1000€ παραπανω παιρνει επιπλεον 4κινηση (οσο φλωρικη κι αν ειναι), +60 αλογα, ανεξαρτητη πισω και γενικα σασι κατηγοριας C, ηλεκτρικο ανοιγμα μπαγκαζ, καλυτερη εγγυηση, καλυτερη μεταπωληση και καλυτερη καταναλωση.

      Χανεις βεβαια σε ποιοτητα κατασκευης (μεγαλη διαφορα υπερ του C4), ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση, ομορφια και ΦΠ.

      Οποτε εαν θελουμε να συγκρινουμε ομοια πραγματα τοτε το ΨΨ καλως ή κακως κερδιζει ευκολα γιατι στα σημεια που υπερτερει, υπερτερει κατα πολυ.

      Καλύτερη μεταπώληση το δίλιτρο ?

      Γελάει και ο Σεφερλής.

      Εχεις βάλει την πιο πλούσια έκδοση και επιπλέον πράγματα. Εγώ έβαλα την ΄σαιν και το χάιγουει ασίστ.

      Καλύτερη κατανάλωση αν δεν κάνεις δρομολόγια τρόλει, ούτε να το συζητάς.

      Εχω βαλει τις ιδιες εκδοσεις γιατι οι περισσοτεροι κανετε κατι συγκρισεις οτι να ναι με λογικα αλματα τυπου επιχειρημα. Πχ που κολλαει το μετρο και που κολλαει αν θελουμε ή οχι τα 200 αλογα? Like for like γινονται οι συγκρισεις για να εχει νοημα και να βγαινει ακρη.

      Και ναι, για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παραδειγμα που παρεθεσα το ΨΨ σαφως και υπερτερει στη μεταπωληση κι ας ηταν και 5.000cc V10. Το πληθος των εν δυναμει αγοραστων ενος τοπ σπεκ Τουοτα suv (εστω και 2λτ) ειναι ξεκαθαρα μεγαλυτερο απο αυτο ενος αντιστοιχης εκδοσης Σιτροεν. Δεν εξεταζω εαν καλως ή κακως ισχυει αυτο αλλα δεν παυει να ειναι γεγονος.

      Διαφωνώ κάθετα για την μεταπώληση του δίλιτρου.

      Δεν είναι μόνο ο φόρος πολυτελείας, αλλά και το τεκμήριο των 8800 τον χρόνο.

      Αλλο τα γιάρις. Ακόμα και τα 1800 έχουν θέμα. Αυτός που θα πάρει μτχ, δεν του περισσεύουν λεφτά για τεκμήρια...

      Επίσης βλέποντας ότι σταματάει στα 170 η ταχύτητα, τα 200 άλογα που τα θέλεις ?

      Σε προσπεράσματα στους επαρχιακούς ?

      To τεκμήριο απομειώνεται κατά 30% στην 5ετία και η απομείωσή του φτάνει στο 50% στη 10ετία. Οπότε δεν είναι και τόσο ανασταλτικό για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα μάλιστα για 18άρι που δεν έχει ΦΠ.

      Σε 10 χρόνια μπορεί να πηγαίνουμε με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια ή μουλάρια (οι πάρα πολύ πλούσιοι). Όταν διαβάζω επιχειρήματα 10ετιας πραγματικά αναρωτιέμαι αν τα γράφουν δεκάχρονα ή συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας.

      Κάποιος ξύνεται για διαδικτυακό καβγά, αλλά αν και 10χρονο έχω την ωριμότητα να αποφεύγω τις προκλήσεις από μεγαλύτερα παιδιά. Καλή συνέχεια.

      ΥΓ. Έχετε δίκιο. Σήμερα το τεκμήριο των 5320 για 18άρι 5-10 χρόνων και των 3800 ευρώ για αντίστοιχο 10ετίας και βάλε, είναι το ισχυρότερο αντικίνητρο για αγορά αυτοκινήτου από δεύτερο χέρι. Ασφαλώς το ίδιο ακριβώς θα ισχύει μετά από 10 χρόνια που θα έχω πάει φαντάρος, μιας και τότε οι πλούσιοι θα μετακινούνται με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια και ζωντανά 4ποδα (μην το περιορίζουμε στα μουλάρια, μπορεί κάποιος να θέλει ένα βόδι για να νιώσει king of the road) η πλειοψηφία όμως του λαού σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 10-20 ετών θα βασίζει τη μετακίνησή της...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: CITROEN C4 III mod 2021

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:

      @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

      Το δικο μου C4 παντως εχει τωρα 37.500€ και 33.000€ ειχε το Δεκεμβρη του '21.

      1.5d αυτοματο shine pack με ηλιοροφη, θερμαινομενα, highway assist και το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα.

      Αρα αυτη τη στιγμη που μιλαμε καποιος με μολις 1000€ παραπανω παιρνει επιπλεον 4κινηση (οσο φλωρικη κι αν ειναι), +60 αλογα, ανεξαρτητη πισω και γενικα σασι κατηγοριας C, ηλεκτρικο ανοιγμα μπαγκαζ, καλυτερη εγγυηση, καλυτερη μεταπωληση και καλυτερη καταναλωση.

      Χανεις βεβαια σε ποιοτητα κατασκευης (μεγαλη διαφορα υπερ του C4), ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση, ομορφια και ΦΠ.

      Οποτε εαν θελουμε να συγκρινουμε ομοια πραγματα τοτε το ΨΨ καλως ή κακως κερδιζει ευκολα γιατι στα σημεια που υπερτερει, υπερτερει κατα πολυ.

      Καλύτερη μεταπώληση το δίλιτρο ?

      Γελάει και ο Σεφερλής.

      Εχεις βάλει την πιο πλούσια έκδοση και επιπλέον πράγματα. Εγώ έβαλα την ΄σαιν και το χάιγουει ασίστ.

      Καλύτερη κατανάλωση αν δεν κάνεις δρομολόγια τρόλει, ούτε να το συζητάς.

      Εχω βαλει τις ιδιες εκδοσεις γιατι οι περισσοτεροι κανετε κατι συγκρισεις οτι να ναι με λογικα αλματα τυπου επιχειρημα. Πχ που κολλαει το μετρο και που κολλαει αν θελουμε ή οχι τα 200 αλογα? Like for like γινονται οι συγκρισεις για να εχει νοημα και να βγαινει ακρη.

      Και ναι, για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παραδειγμα που παρεθεσα το ΨΨ σαφως και υπερτερει στη μεταπωληση κι ας ηταν και 5.000cc V10. Το πληθος των εν δυναμει αγοραστων ενος τοπ σπεκ Τουοτα suv (εστω και 2λτ) ειναι ξεκαθαρα μεγαλυτερο απο αυτο ενος αντιστοιχης εκδοσης Σιτροεν. Δεν εξεταζω εαν καλως ή κακως ισχυει αυτο αλλα δεν παυει να ειναι γεγονος.

      Διαφωνώ κάθετα για την μεταπώληση του δίλιτρου.

      Δεν είναι μόνο ο φόρος πολυτελείας, αλλά και το τεκμήριο των 8800 τον χρόνο.

      Αλλο τα γιάρις. Ακόμα και τα 1800 έχουν θέμα. Αυτός που θα πάρει μτχ, δεν του περισσεύουν λεφτά για τεκμήρια...

      Επίσης βλέποντας ότι σταματάει στα 170 η ταχύτητα, τα 200 άλογα που τα θέλεις ?

      Σε προσπεράσματα στους επαρχιακούς ?

      To τεκμήριο απομειώνεται κατά 30% στην 5ετία και η απομείωσή του φτάνει στο 50% στη 10ετία. Οπότε δεν είναι και τόσο ανασταλτικό για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα μάλιστα για 18άρι που δεν έχει ΦΠ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: VW Golf MK 8

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      @sportivo147 said in VW Golf MK 8:

      @kapelis said in VW Golf MK 8:

      @ad276 said in VW Golf MK 8:

      Θεωρητικα εσεις με το Γκολφ 1000etsi δεν πληρωνετε τελη κυκλοφοριας (118co2).Πως το Λεον (128 co2) με τον ιδιο κινητηρα πληρωνει συμφωνα με τον τιμοκαταλογο της Σεατ;
      Επισης και το αντιστοιχο Αουντι Α3 δεν πληρωνει (116co2).
      Απο που προκυπτουν τα συν 10 γραμμαρια εφ οσον μιλαμε για ιδιο κινητηρα/κιβωτιο;

      Πάλι καλά για το Leon που με το etsi μπαίνει δακτύλιο κάθε μέρα

      Και το απλό golf 1.0tsi μπαίνει ελεύθερα δακτύλιο.

      Σίγουρα? Αφού έχει εκπομπές πάνω από 120.

      Ο νόμος για τα υβριδικά δεν εξετάζει εκπομπές CO2 για την είσοδο στο δακτύλιο, και συμβαίνει αυτό το παράδοξο επειδή θεωρεί τα mild hybrids όπως το e-TSI υβριδικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Άλλος ένας σημαντικός λόγος της πιθανής επιτυχίας του ΑΜΙ είναι ότι δε βρέχεσαι και δεν τουρτουρίζεις. Πολύ σημαντικό προσόν σε σχέση με το Twizy.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      shumakos
    • RE: Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp

      @realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @shumakos said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.

      Αν εξαιρέσεις το υβριδικό, δεν έχουν κάποιο μοτέρ της προκοπής, οπότε εξ' ορισμού δεν μπορεί να είναι το καλύτερο.

      Το υβριδικό είναι η χειρότερη πρόταση αγοράς σε Clio αυτή τη στιγμή. Έχει τιμή καλά εξοπλισμένης Corolla ή αν θέλεις αντίστοιχη με mid level Jazz ενώ τους 140 ίππους που λέει στο specsheet ψάχνεις να βρεις πού είναι κρυμμένοι. Οι διαφορές του με τα Jazz και Yaris hybrid σε επιδόσεις είναι από ελάχιστες έως ανύπαρκτες ενώ και σε κατανάλωση δεν δρέπει δάφνες ανάμεσα στα αυτοφορτιζόμενα hybrid.

      Συμφωνώ ότι δεν έχει κάποιο πιο ¨πικάντικο" μοτέρ η γκάμα του Clio, όπως ήταν ο 1,33 της κοινοπραξίας πριν κοπεί από το Clio, για να καλύψει και κάποιον με διαφορετικές απαιτήσεις (όπως εσένα και εμένα), αλλά υποστηρίζω την αποψή μου λέγοντας ότι την πλειοψηφία δεν τη νοιάζει. Άρα γι' αυτή είναι το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: MAZDA FORUM

      Λογικά η εφαρμογή του Εuro VII θα το "σκοτώσει" οπότε έχει 2-3 χρονάκια μπροστά του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp

      @fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      @nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:

      Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.

      Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.

      Θεωρώ τους χώρους του Clio πολύ καλύτερους. Επίσης την ποιότητα κατασκευής του. Η οικονομία του εργοστασιακου υγραερίου νομίζω εύκολα κερδίζει τα λίγα άλογα παραπάνω.

      Όλα βέβαια είναι ανάλογα τις προτεραιότητες του καθενός. Ας δούμε στο τέλος τι θα αποφασίσει και ο ενδιαφερόμενος...

      Η αλήθεια είναι ότι έχει ποιότητα και design το clio, είναι πιο ευρύχωρο και στο σαλόνι και στο πορτ μπαγκαζ του και στο test drive μου φάνηκε αρκετά καλό. Όχι τόσο δυνατό όσο το fiesta βέβαια, αλλά σκέφτομαι και την οικονομία που με το υγραέριο θα είναι πιο εφικτή

      To σαλόνι του Clio είναι αντίστοιχο έως και οριακά πιο στενόχωρο από το Fiesta. Κανένα από τα δύο άλλωστε δε διακρίνεται σ' αυτόν τον τομέα στην κατηγορία που ανήκουν. Εκεί που υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά είναι στο πορτ μπαγκάζ του Clio. Με μία μικρή ένσταση στη μη δυνατότητα μεταφοράς ρεζέρβας που ισχύει ειδικά για την έκδοση με το lpg.

      Η κύλιση και η άνεση πάντως του Clio, όσες φορές έχω μπει στο Clio V dci dynamic φιλικού μου προσώπου, ήταν μία αποκάλυψη για εμένα. Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Αν φόρτωνε την εξασθενημένη μπαταρία με το μοτέρ όντας τέρμα γκάζι, θα ήταν ακόμη αργότερο στην ευθεία. Γενικά αν αδειάσουν οι μπαταρίες η πιο efficient λογική σε sport οδήγηση είναι αυτή του KERS στην F1. Γεμίζω ό,τι προλάβω στα φρένα, ή στο μισόγκαζο (εφόσον δε θέλω όλη τη διαθέσιμη δύναμη του μοτέρ), και το αδειάζω όταν ζητηθεί full επιτάχυνση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Ford Puma 2019

      Συντάσσομαι με ΔΙΑ. Αναλόγως τη διάθεση προτιμώ να κάτσω να αράξω, να γυμναστώ, να διαβάσω, να πιω, να μαγειρέψω κάτι ωραίο να φάω, να χαρώ λίγες ώρες με φίλους ή (μιας και είμαστε στο 4tforum) να πάω να στρίψω το ρημάδι, παρά να κάθομαι να το τρίβω και να το χαϊδεύω. Ίσως αν παντρευτώ να ανακαλύψω κι εγώ το detailing ως μία επιπλέον προσθήκη στην παλέτα δικαιολογιών απόδρασης από το σπίτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr