@dublin said in CITROEN C4 III mod 2021:
@shumakos said in CITROEN C4 III mod 2021:
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
@stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@criuser said in CITROEN C4 III mod 2021:
@stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:
Το δικο μου C4 παντως εχει τωρα 37.500€ και 33.000€ ειχε το Δεκεμβρη του '21.
1.5d αυτοματο shine pack με ηλιοροφη, θερμαινομενα, highway assist και το αναβαθμισμενο ηχοσυστημα.
Αρα αυτη τη στιγμη που μιλαμε καποιος με μολις 1000€ παραπανω παιρνει επιπλεον 4κινηση (οσο φλωρικη κι αν ειναι), +60 αλογα, ανεξαρτητη πισω και γενικα σασι κατηγοριας C, ηλεκτρικο ανοιγμα μπαγκαζ, καλυτερη εγγυηση, καλυτερη μεταπωληση και καλυτερη καταναλωση.
Χανεις βεβαια σε ποιοτητα κατασκευης (μεγαλη διαφορα υπερ του C4), ποιοτητα κυλισης, ηχομονωση, ομορφια και ΦΠ.
Οποτε εαν θελουμε να συγκρινουμε ομοια πραγματα τοτε το ΨΨ καλως ή κακως κερδιζει ευκολα γιατι στα σημεια που υπερτερει, υπερτερει κατα πολυ.
Καλύτερη μεταπώληση το δίλιτρο ?
Γελάει και ο Σεφερλής.
Εχεις βάλει την πιο πλούσια έκδοση και επιπλέον πράγματα. Εγώ έβαλα την ΄σαιν και το χάιγουει ασίστ.
Καλύτερη κατανάλωση αν δεν κάνεις δρομολόγια τρόλει, ούτε να το συζητάς.
Εχω βαλει τις ιδιες εκδοσεις γιατι οι περισσοτεροι κανετε κατι συγκρισεις οτι να ναι με λογικα αλματα τυπου επιχειρημα. Πχ που κολλαει το μετρο και που κολλαει αν θελουμε ή οχι τα 200 αλογα? Like for like γινονται οι συγκρισεις για να εχει νοημα και να βγαινει ακρη.
Και ναι, για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παραδειγμα που παρεθεσα το ΨΨ σαφως και υπερτερει στη μεταπωληση κι ας ηταν και 5.000cc V10. Το πληθος των εν δυναμει αγοραστων ενος τοπ σπεκ Τουοτα suv (εστω και 2λτ) ειναι ξεκαθαρα μεγαλυτερο απο αυτο ενος αντιστοιχης εκδοσης Σιτροεν. Δεν εξεταζω εαν καλως ή κακως ισχυει αυτο αλλα δεν παυει να ειναι γεγονος.
Διαφωνώ κάθετα για την μεταπώληση του δίλιτρου.
Δεν είναι μόνο ο φόρος πολυτελείας, αλλά και το τεκμήριο των 8800 τον χρόνο.
Αλλο τα γιάρις. Ακόμα και τα 1800 έχουν θέμα. Αυτός που θα πάρει μτχ, δεν του περισσεύουν λεφτά για τεκμήρια...
Επίσης βλέποντας ότι σταματάει στα 170 η ταχύτητα, τα 200 άλογα που τα θέλεις ?
Σε προσπεράσματα στους επαρχιακούς ?
To τεκμήριο απομειώνεται κατά 30% στην 5ετία και η απομείωσή του φτάνει στο 50% στη 10ετία. Οπότε δεν είναι και τόσο ανασταλτικό για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα μάλιστα για 18άρι που δεν έχει ΦΠ.
Σε 10 χρόνια μπορεί να πηγαίνουμε με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια ή μουλάρια (οι πάρα πολύ πλούσιοι). Όταν διαβάζω επιχειρήματα 10ετιας πραγματικά αναρωτιέμαι αν τα γράφουν δεκάχρονα ή συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας.
Κάποιος ξύνεται για διαδικτυακό καβγά, αλλά αν και 10χρονο έχω την ωριμότητα να αποφεύγω τις προκλήσεις από μεγαλύτερα παιδιά. Καλή συνέχεια.
ΥΓ. Έχετε δίκιο. Σήμερα το τεκμήριο των 5320 για 18άρι 5-10 χρόνων και των 3800 ευρώ για αντίστοιχο 10ετίας και βάλε, είναι το ισχυρότερο αντικίνητρο για αγορά αυτοκινήτου από δεύτερο χέρι. Ασφαλώς το ίδιο ακριβώς θα ισχύει μετά από 10 χρόνια που θα έχω πάει φαντάρος, μιας και τότε οι πλούσιοι θα μετακινούνται με ιπτάμενα ηλιακά πατίνια και ζωντανά 4ποδα (μην το περιορίζουμε στα μουλάρια, μπορεί κάποιος να θέλει ένα βόδι για να νιώσει king of the road) η πλειοψηφία όμως του λαού σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 10-20 ετών θα βασίζει τη μετακίνησή της...