Οι Άγιοι Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ και Ραφαήλ ας φυλάττουν. Χρόνια πολλά και καλά.
Best posts made by Gol
-
RE: Χρόνια πολλά
-
RE: Χρόνια πολλά
Χρόνια πολλά και καλά. Η Παναγία ας μας φυλάττει.
-
RE: Χρόνια πολλά
Η Αγία Σκέπη ας μας Σκέπει.
Ζήτω οι Έλληνες. -
RE: Χρόνια πολλά
Αίσιον το νέον έτος. Καλή χρονιά. Ας έχουμε τον Θεό μαζί μας.
-
Χαρακιά-Γρατζουνιά στο Παρμπρίζ (ανεμοθώρακος-τζάμι)
Πρότερα (με την χαρακιά).
Ύστερα από το σβήσιμο.
Η χαρακιά-γρατζουνιά (επιφανειακώς) έγινε καθώς καθαριζόταν σε πρατήριο, από την ράβδο με τον σπόγγο με τα οποία καθαρίζονται τα τζάμια. Ίσως το έτριψε το μεταλλικό μέρος.
Το σβήσιμο έγινε με μπλέ σβήστρα (για στιλό) έπειτα από υπόδειξη φίλου.
Τον ευχαριστώ.
Δεν λέω ότι είναι αποτελεσματικό για πάσα περίπτωση.Έμεινε μόνο λίγη θαμπάδα η οποία είναι λίγο εμφανής εσωτερικώς (από μέσα).
Δεν φαίνεται πολύ. -
RE: Χρόνια πολλά
Ευλογημένα Θεοφάνεια.
Ο Άγιος Ιωάννης ας φυλάττει και ας μεσιτεύει.
Χρόνια πολλά και καλά.
-
RE: Χρόνια πολλά
Χρόνια πολλά και καλά. Ο Άγιος Δημήτριος ας φυλάττει.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
@gol said in Υγραεριοκίνηση!:
Αριστο συστημα (προς το παρον) το master direct της cangas.
Εγκατεσταθη σε τουρμπο αμεσου ψεκασμου, συγχρονης τεχνολογιας.
Αποδοση σχεδον ομοια με βενζινη (ετσι γινεται με υγραεριο - ανεπαισθητο για τους περισσοτερους οδηγους), οικονομια ικανοποιητικη (40% τουλαχιστον).
Καταναλωνει ελαχιστο ποσοστο βενζινης για συντηρηση και ασφαλεια (5% κατα το αφημα του γκαζιου).
Εγιναν δοκιμες σε ταξιδια μακρινα, πολυωρα, και στην κινηση της πολεως.
Προς το παρον αψογο.
Εγκαταστάτης Autoflashgas.
Με πολλή φροντίδα έγινε η εγκατάσταση.παροτι παρουσιασε καποιο προβλημα (εξ αιτιας αλλου παραγοντος), με επιμελεια το επισκευασαν.
Προς το παρον με το συστημα cangas master direct το αμαξι ειναι αριστο (τουρμπο αμεσου ψεκασμου μοντελο).
Στερεωσαν και καποιο αλλο εξαρτημα ασχετως, της υγραεριοκινησεως, πραγμα το οποιο κατεδειξε την επιμελεια και την σοβαροτητα που εγκατεστησαν το συστημα και τον επαγγελματισμο. -
Φορντ Ιμάντας χρονισμού
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
Latest posts made by Gol
-
RE: Υγραέριο
Ερώτηση. Fiat punto evo (το τελευταίο που βγήκε πριν περίπου 10 χρόνια) 1400 ατμόσφαιρα μετατροπη σε υγραέριο.
Έχει κανείς εμπειρία; Ιστορίες τρόμου ευπρόσδεκτες.Τρια βασικα.
Συστημα να ειναι ποιοτικο και ρυθμισιμο (υπαρχουν καποια κλειδωμενα-προρυθμισμενα τα οποια δεν ρυθμιζονται).
Σωστη εγκατασταση και ρυθμιση συστηματος - μειγματος κλπ.
Σωστη συντηρηση. -
RE: FORD FORUM
@ken11 said in FORD FORUM:
Εχει αντικατασταθει με καδενα στα τελευταια μοντελα,αυτο εχει αναφερθει αλλα δεν το εχω διασταυρωσει,ουτως η αλλως τα μοντελα ειναι προς καταργηση,αλλα καλο ειναι να γνωριζουμε διοτι καποιος ισως ενδιαφερθει να αγορασει.
Ναι, των παρελκομενων ειναι ιμαντας ομως.
-
RE: FORD FORUM
@slowmotion said in FORD FORUM:
Τα FORD ecoboost focus και Fiesta εχουν ολα τον ιμαντα σε λαδι?
Κατι διαβασα για αδυναμιες αυτης της τεχνολογιαςΟχι. Τα χιλιαρια και οχι ολα.
-
RE: FORD FORUM
@ken11 said in FORD FORUM:
@dimitrioskosmas said in FORD FORUM:
αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο καλό είναι να τον αλλάξεις σύντομα, μέχρι τέλος του χρόνου θα έλεγα
Ναι θα το κρατήσω το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια ακόμη.Εχει δύο μάρκες ιμάντα χρονισμού αν δεν κάνω λαθος,η Ford τι βαζει,continental? Είναι κάποιος πιο ανθεκτικός η βάζεις πάλι τον ίδιο όπως είχε εξ'αρχης?
Dayco η φορντ, ωστοσο εχει αναφερθη οτι ο κοντιντενταλ ειναι ενισχυμενος.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
@guzgun-1 said in ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ:
Καλησπέρα από Θεσσαλονίκη. Έχω ένα kia xceed που πίσω έχει μαμα φιμε τζάμια μετρημένα 30% αλλά σίγουρα θέλει αντιηλιακές μεμβράνες. Έχοντας πλέον πάρει την απόφαση για να βάλω αντηλιακές μεμβράνες και έχοντας βρει και 2-3 μαγαζιά που θα μου κάνουν τη δουλειά, αλλά δέχομαι και προτάσεις φυσικά, έχω κολλήσει στο τι απόχρωση θα βάλω. Τι ποσοστό σκουρότητας να βάλω στα μπροστά τζάμια για επιτύχω όσο το δυνατόν ομοιομορφία με τα πίσω τζάμια? Στο παρμπρίζ είναι άνετο το 70% ή καλύτερα 80%? Για το πίσω παρμπρίζ οι απόψεις από τα μαστόρια διυστανται. Άλλοι λένε βάλε κανονικά και άλλοι λένε μην βάζεις γιατί δεν θα έχεις τόσο ζεστή από πίσω , αλλά και το βασικότερο αν γίνει κάποιο θέμα και χρειαστεί να τις βγάλεις μπορεί να ξηλωθεί η αντίσταση και μετά θέλει αλλαγή παρμπρίζ. Με 50% στα μπροστά τζάμια πλησιάζει από έξω η σκουρότητα με τα πίσω ή πάμε στο 35% όπου μπορεί να έχουμε πρόβλημα ορατότητας το βράδυ? Ο ένας που βάζει xpel xr plus στα 320, τέσσερα παράθυρα και παρπριζ μπροστά, λέει βάλε 35% παράθυρα και 70% παρπριζ και είσαι μια χαρά και χωρίς θέμα με αστυνομίες γιατί βάζει και σε περιπολικά. Ο άλλος που βάζει global στα 300 με όλα τα παραθυρα και τα δύο παρπριζ, μάλλον armolan είναι από το κουτί που είδα, λέει βάλε 80% παντού ή αν θέλεις το πολύ πολύ 50% στα μπροστά παράθυρα. Ρώτησα ιδιωτικό κτεο και δεν βγάζω άκρη ποιο είναι το επιτρεπόμενο για μπροστά. Η απάντηση του ήταν σαν να πήρα σε δημόσιο, μην βάζεις τίποτα μπροστά ή μόνο διάφανο. Κοινώς δεν μπορώ να καταλάβω τι να βάλω. Μια βοήθεια, αν έχει και κάποιος το ίδιο αμάξι θα ήταν υπερπολύτιμη. Συγνώμη για το μακροσκελές μύνημα.
Χαίρετε. Εμπρόσθια παράθυρα εως 70 τοις εκατο.
Παρμπρίζ εως 75 τοις εκατο διαπερατοτητα.Κοινο σε ολα τα κρατη Ευρωπαϊκής Ενώσεως.
-
RE: Φορντ Ιμάντας χρονισμού
Υπαρχουν αναφορες οτι πιθανως, ο φθαρμενος ιμάντας να επηρεάσει το φρεναρισμα και την αντλια τούρμπο.
-
RE: FORD FORUM
@gol said in FORD FORUM:
Χαιρετε.
Ας σημειωθη και εδω.Προσοχη στον ιμαντα χρονισμου για 1.0 fiesta mk 7 και focus mk3.
Αλλαγη ανα δεκαετια ή 240000 χιλιομετρα (150000 μιλια).Ειναι εμβαπτισμενος στο λιπαντικο (λαδι) και ειναι ακριβη η αλλαγη του.
Προσοχη στην αλλαγη λιπαντικου (λαδιου).
Συχνη αλλαγη, ΜΟΝΟ με το συνιστωμενο λιπαντικο (λαδι), ωστε να διατηρειται και ο ιμαντας.
Αλλα λιπαντικα (λαδια) εχουν συστατικα τα οποια φθειρουν πολυ τον ιμαντα και διαλυεται.Προδιαγραφή λιπαντικού (λαδιού) για 1.0 μκ7 φιεστα (και μκ3 φοκους).
5-20
WSS-M2C948-BAPI SN και ILSAC GF-5.
Υπαρχουν αναφορες οτι πιθανως, ο φθαρμενος ιμάντας να επηρεάσει το φρεναρισμα και την αντλια τούρμπο.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@mariost said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@dimitrioskosmas said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@mariost said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
Γεια σας,
Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
Τι θα προτείνατε;Πήγαινε στον μοραρη ,αν είσαι Αθήνα, να σε διαφωτίσει
Ευχαριστώ αλλά είμαι Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά. Τα κεραμικά τακάκια της ΑΤΕ (που δεν είναι κεραμικά, κεραμικά) είναι όντως καλύτερα από την απλή σειρά της;
Χαιρετε.
Αν θελεις δοκιμασε ΑΤΕ. -
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@mariost said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
Γεια σας,
Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
Τι θα προτείνατε;Πολλοί συνιστουν ΑΤΕ.
Ομως οι περισσοτεροι συνιστούν για οποιαδήποτε μαρκα, να ειναι ομοιας μαρκας οι δισκοι και τα τακακια.Brembo δισκους με τακακια δοκιμασα, την επομένη ΑΤΕ θα δοκιμασω.
-
RE: FORD FORUM
Χαίρετε.
Φιλος με φοκους 1.6 μκ2 εχει το εξης προβλημα.
Ενιοτε και δη την χειμερινή περίοδο (ακομη συχνοτερα με υψηλη υγρασια) το αμαξι εχει πολλη χαμηλη αποδοση. Αφου το σβησει και το αναψει παλι η αποδοση ειναι κανονικη.Το εχουν εξετασει πολλοι μηχανικοι.
Στον Σταθη ειπανε οτι ειναι εξαιτιας του χρονισμου.
Έγινε καποια διορθωση μεσα στην μηχανη στον χρονισμο, ωστόσο το προβλημα μενει.Ηλεχθησαν ολα τα μερη (σπινθηριστες, μπαταρια, δυναμο, λιπαντικο, φιλτρα, αισθητηρες κλπ).