Το hatchback ειναι 12 εκατοστά πιο κοντό από το sedan και παράλληλα θα έχει μεγαλύτερο και πιο άνετο χώρο αποσκευών. Και φυσικά είναι και πιο όμορφο και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Βάλε και το καλό μηχανικό κιβώτιο. Το μόνο αρνητικό είναι αυτό που είδα να αναφέρεται ότι στην Ευρώπη θα έρχεται μόνο με κινητήρα e:HEV.... για να δούμε τι θα ισχύσει τελικά και αν επιβεβαιωθεί η φήμη, τι κινητήρας θα είναι αυτός.
Best posts made by ntou
-
RE: Honda Civic
-
RE: Honda Civic
Παραθέτω από το ανωτέρω άρθρο: 'Αυτό ενδέχεται να χρησιμοποιηθεί στην «καυτή», Type-R έκδοση του μοντέλου.'
Μήπως μιλάει μόνο για το Type R; Λέει 'στην' όχι 'και στην'. Θα είναι πολυ ξενερωτο και μέγα φάουλ εκ μέρους της Honda. Civic αποκλειστικά με CVT, σεξ με κάλτσες...
και μάλιστα άσπρες abibas... όχι άλλο CVT ρε τζαπόνια... έχετε καταστρέψει οδηγικά όνειρα
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Μετα απο δυο οικογενειακα ταξιδια και συνολικα 1500χλμ στο οδομετρο εχω να πω οτι το αυτοκινητο ειναι απιστευτο vfm... οκ, ενδεχομενως δεν εχει το τιμονι του Kuga, δεν εχει την ποιοτητα κυλισης μιας Mercedes... αλλα εμενα προσωπικα μου ειναι παραπανω απο υπεραρκετο σε ολα του!
Τρομερα ασφαλες (φορτωμενο ενα σκασμο συστηματα), ταξιδιαρικο (ψηλη θέση οδήγησης και αυτο που εχω αναφερει ξανα η χαμηλη γραμμη του ταμπλο που προσωπικα λατρευω), ανετο, ευρυχωρο και δυνατο. Αν με ρωτουσε καποιος για Hyundai πριν 5 χρονια θα εβαζα τα γελια. Αλλα οι ανθρωποι εχουν κανει αλματα σε ολα, γιατι να μη το παραδεχτουμε;Σχετικα με κατανάλωση...
1ο 6ημερο ταξιδι Θεσσαλονικη - Ζαγορα Πηλιου - 6 μερες παραμονη στη Ζαγορα και καθημερινο ανεβα κατεβα τα ατελειωτα στροφιλικια - επιστροφη Θεσσαλονικη
2ο 3ημερο ταξιδι Θεσσαλονικη - Αμυνταιο, Νυμφαιο - Καστορια - Πρεσπες - ΘεσσαλονικηΑυτοκινητο φορτωμενο σαν φορτηγο και στα δύο ταξιδια, 2 ενηλικες και 2 μωρα με τα καθισματακια τους, καροτσακια, βαλιτσες κτλ.. κλιματισμος στο 1ο ταξιδι σχεδον μονιμα ανοιχτος, στο 2ο δεν χρειαστηκε λογω καιρου..
Μεση καταναλωση περιπου 8λτ/100, χωρις ιδιαιτερη προσοχη αλλά ουτε και τρέλες φυσικά... ατελειωτη δυναμη στις ανηφορικες διαδρομες του Πηλιου, πανευκολες προσπερασεις οπου χρειαστηκε, ταξιδι με μεση ταχυτητα τα 130χλμ/ωρα στην Εγνατια.
Χειροκινητο, εκδοση Premium. -
RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες
@japanese1 said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
Ntou απο παντού, το αμάξι δεν είναι "καθαρό".
Πάνε να στο γυρίσουν από black mamba σε σαμιαμίδι.Κάποιος το ψίρισε από Γερμανία(ή κάπου αλλού,μόνο ο Θεός γνωρίζει) και το έστειλε Βουλγαρία να ¨καθαρίσει".
Οικογενειάρχης χωρίς παιδιά με το πρώτο σέρβις να μην έγινε ποτέ γιατί στην Ευρώπη έχουν άλλα λάδια τα οποία αντέχουν, είναι φιδιές για γέλια και για κλάματα. Σαν να βλέπουμε μετάφραση πινακίδας δρόμου από Καταρράκτες σε Cataracts.Αλέ.
Ειλικρινα δε ξερω ποιο σεναριο παιζει και δε με νοιαζει να ειμαι ειλικρινης... με ενδιαφερει οτι δεν πληροι καποιες προυποθεσεις απαραιτητες για να προχωρησω.. Αρχικα, στην αγγελια, εμοιαζε καλη περιπτωση, απο κοντα χτυπησαν καμπανακια.. στη διαρκεια της ημερας μιλωντας με διαφορους φιλους που ξερουν απο εισαγωγες κτλ και φυσικα απο το feedback που πηρα απο εσας εδω, τα καμπανακια εγιναν καμπανες και εγινε ξεκαθαρο οτι δεν πρεπει να ασχοληθω.
-
RE: Cupra Formentor
Γινεται να φτιάξετε ένα νέο Topic με θέμα 'Παρεξηγήσεις και άλλα off topic' και να συζητάτε εκεί τα νταραβέρια σας και τις παρεξηγήσεις σας;;; Και όσες συζητήσεις ξεφεύγουν από το εκάστοτε topic να μεταφέρονται εκεί... Και βάλτε το όσο φωτιά θέλετε... Δε γίνεται κάθε φορά που ένα topic γίνεται επίκαιρο καποιοι να έχουν τα προσωπικά τους και οι υπόλοιποι να ψαχνουμε χρήσιμες πληροφορίες ανάμεσα σε ένα κατεβατό από off topic.
Σορυ για το off topic!
Ευχαριστώ BabisStinson για την απάντηση.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Καλησπέρα στην 4τροχη κοινότητα.
Μετά από διάφορες απόπειρες και δοκιμές και σε μεταχειρισμένα και σε καινούργια τους τελευταίους μήνες, τελικά αγόρασα ένα από τα ετοιμοπαράδοτα Tucson που υπάρχουν προς διάθεση αυτή τη περίοδο (δε ξέρω τι έχει μείνει πλέον). Συγκεκριμένα ένα 1.6 MHEV 180ps, Manual, έκδοση Premium, χρώμα Silky Bronze. Είναι έτοιμο και θα πάω να το παραλάβω μάλλον αύριο.
Κοιτούσα κυρίως στην κατηγορία C SUV (ή κάποιο B SUV με καλούς χώρους). Έφτασα να κοιτάω μεταχειρισμένα στα 23-25.000 (1-4 ετών με 20-80.000 χλμ) και πάλι να μην με ικανοποιούν καθόλου σε αίσθηση συνολικού value for money, μιλάμε ο κόσμος προσπαθεί να πάρει περισσότερα λεφτά απότι έδωσε πριν 2-3 χρόνια, εντελώς στρεβλή κατάσταση...
Οπότε μόλις βρέθηκαν ετοιμοπαράδοτα (πάνω κάτω όπως το ήθελα) όρμηξα. Για εμένα πλέον ήταν ξεκάθαρη επιλογή έναντι των μεταχειρισμένων.
Το ότι θα πάρω τελικά ένα καινούργιο, υπερεξοπλισμένο (για την κατηγορία του και τα λεφτά του), ευρύχωρο (έχω 2 μικρά παιδάκια, τα χρειάζομαι τα 500+ λίτρα του στο χώρο αποσκευών + έχω πάθει σοκ με την αίσθηση ευρυχωρίας στην καμπίνα μπροστά λόγω χαμηλής γραμμής ταμπλό), πολύ δυνατό, φρέσκο σχέδιο - ντιζαινάτο (προσωπικό γούστο του καθενός αυτό φυσικά αλλά αντικειμενικά η Hyundai έχει κάνει άλματα προόδου στο θέμα), 5 χρόνια εγγύηση, και όλα αυτά με 29.500 περίπου, δλδ μόνο 4-5 χιλιάρικα πάνω απο αυτά που κοιτούσα και περιέγραψα πριν... ΟΚ, πολλά (και κάπως φουσκωμένα λόγω των καιρών που διανύουμε) αλλά τουλάχιστον να νιώθω πως ότι δίνω είναι η πραγματική αξία του και δεν είναι στυγνή εκμετάλλευση όπως με πολλά μεταχειρισμένα που κυκλοφορούν.
Το μόνο που θα ήθελα έξτρα είναι το αυτόματο κιβώτιο αλλά δεν υπήρχε τέτοιο στα ετοιμοπαράδοτα... κρατάω όρεξη για το επόμενο.
Θα ήθελα λοιπόν από κατόχους και μη κάποιες πρώτες χρήσιμες συμβουλές σε ότι έχει να κάνει με την παραλαβή (τι να προσέξω, τι να ζητήσω, τι να κοιτάξω, τι να τσεκάρω πιο προσεκτικά κτλ), ίσως κανένα καλό αξεσουάρ που του ταιριάζει, αλλά και tips για τις πρώτες μέρες του αυτοκινήτου, πχ κάποιοι μου είπαν καλό ειναι να του κάνω μια κεραμική επίστρωση τις πρώτες μέρες για προστασία χρώματος. Εννοείται επίσης ότι θα το πάω για φιμέ, νιώθω μεγάλη ενόχληση από τον ήλιο στα μάτια και το θεωρώ απαραίτητο.
Επισης, οι αντιπροσωπείες συνήθως λένε ότι οι κινητήρες είναι στρωμένοι κτλ... παρόλαυτα, πως θα είναι πιο σωστό να δουλευτεί τώρα στην αρχή δεδομένου ότι είναι καινούργιος και τούρμπο? Αλλά και σε βάθος χρόνου.
Ο,τι άλλο κρίνετε ότι πρέπει να έχω κατά νου, ευπρόσδεκτοι να μου το υποδείξετε.
Ευχαριστώ.
-
RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες
@piliourits said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
εν μας είπες και τί τιμή είναι αυτή που σε δελέασε τόσο να ασχοληθείς με κάτι που βρωμάει σαν ψοφίμι και από πάνω κάνουν κύκλους τα όρνεα... εννοείται πως σου κόβει για να ρωτάς και να έχεις τις επιφυλάξεις σου και όπως όλοι προτείνουν μην το ρισκάρεις.
Αλλά θα ήθελα να ξέρω και τί τιμή ζήτησε για αυτή την περίπτωση...23000.. σιγουρα νορμαλ-καλη τιμη αρχικα, για να ασχοληθει καποιος για το συγκεκριμενο βαση χρονολογιας, χιλιομετρων, εξοπλισμου...
Απο κει και περα, όταν διαπιστωσα απο κοντά τις "παραξενιες" του, τις ανεφερα εδώ ζητωντας γνωμες/βοηθεια. Και γιαυτό τελικά έριξα ακυρο. -
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Πρώτη φορά βλέπω τόσο έντονο facelift... βασικά, εξωτερικά το λες και εντελώς καινούργιο, δεν έχει καμμιά σχέση με το (αδιάφορο/συντηρητικό) προηγούμενο. Συνεπώς ειναι κάτι περισσότερο από facelift από αισθητικής άποψης. Εμένα μου αρεσε πολύ και περνάει ξεκάθαρα το μήνυμα του Cross/SUV.. μπράβο τους.
Μηχανολογικά δεν άλλαξε τίποτα, και καλώς.
Εσωτερικά, επίσης σοβαρές βελτιώσεις σε αισθητική και τεχνολογία. Επιφύλαξη μόνο για το νέο infotainment, να δούμε τι πουλιά πιάνει και τι δυνατότητες έχει.
Προσωπικά αναγουλιάζω να βλέπω να προεξέχουν λεβιέδες στο χώρο των επιβατών εν έτει 2022, πχ χειρόφρενο.. αλλά οκ.. γούστα είναι αυτά.
Θα συνεχίσει εύκολα να είναι η πιο τίμια επιλογή στην κατηγορία του.
-
RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες
@piliourits said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@ntou said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
@piliourits said in μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες:
εν μας είπες και τί τιμή είναι αυτή που σε δελέασε τόσο να ασχοληθείς με κάτι που βρωμάει σαν ψοφίμι και από πάνω κάνουν κύκλους τα όρνεα... εννοείται πως σου κόβει για να ρωτάς και να έχεις τις επιφυλάξεις σου και όπως όλοι προτείνουν μην το ρισκάρεις.
Αλλά θα ήθελα να ξέρω και τί τιμή ζήτησε για αυτή την περίπτωση...23000.. σιγουρα νορμαλ-καλη τιμη αρχικα, για να ασχοληθει καποιος για το συγκεκριμενο βαση χρονολογιας, χιλιομετρων, εξοπλισμου...
Απο κει και περα, όταν διαπιστωσα απο κοντά τις "παραξενιες" του, τις ανεφερα εδώ ζητωντας γνωμες/βοηθεια. Και γιαυτό τελικά έριξα ακυρο.Νομίζω πως έπραξες άριστα ρωτώντας και σκεπτόμενος, αν όλοι έκαναν το ίδιο, δεν θα την πάταγαν.
Better safe than sorry που λέμε και στο χωριό.
Αλλά και η τιμή που γράφεις, δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο για να δελεασει κάποιον να πέσει με τα μούτρα και να παράβλεψει τα καμπανάκια...
Μπράβο και στα παιδιά που σου εξήγησαν πιο λεπτομερώς τους κινδύνους, πολύ μου αρέσει αυτή η αλληλεγγύη.Επειδη το ειδα πολυ ωρα απο κοντα και το οδηγησα, ειχε πολυ καλο εξοπλισμο σε σχεση με αλλα που κυκλοφορουν πιο ακριβα και ηταν σε εξαιρετικη κατασταση.. εβγαζε "καινουργιλα" σε ολα του.. πιστευω και τα χλμ του ηταν οντως 40.000 αλλα απο κει και περα εφταιγαν αλλα πραματα.. δε δικαιολογειται σχεδον 3 ετων καινουργιο αυτοκινητο να μην εχει βιβλιο σερβις.. μιλησα με 4-5 αντιπροσωπειες, διαβασα και το εγχειριδιο του αυτοκινητου.. αυτο επρεπε να μπει οπου ναναι για 3ο σερβις.. τρελα πραματα.. περασμενα ξεχασμενα πλεον
-
RE: FORD KUGA 2020
Για το αν 'αδικούν το αυτοκίνητο' κατ' αυτό τον τρόπο, θα σου πω ότι έχεις τελείως λανθασμένη εκτίμηση. ΚΑΜΙΑ αντιπροσωπεία δεν προσφέρει επίσημα αναβαθμίσεις με διατήρηση της εργοστασιακής εγγύησης! ΚΑΝΕΝΑ εργοστάσιο δεν δέχεται την επέμβαση στο λογισμικό των αυτοκινήτων του (με την εξαίρεση ίσως κάποιων ελαχίστων περιπτώσεων κυρίως premium κατασκευαστών που έχουν δικούς τους βελτιωτικούς οίκους, π.χ. Polestar - Volvo).
Για εμένα είναι σαφές ότι το αδικούν με κάποιες οφθαλμοφανεις αστοχίες στον εξοπλισμό (πχ πίσω υποβραχιονιο και φωτα full Led μονο στην STLineX) και με επιλογές στο θεμα μικρών κινητήρων. Και το ολο σκεπτικο βασίζεται στο τι εναλλακτικές έχει κάποιος στα ίδια περίπου χρήματα. Όταν η Peugeot δίνει τον καινουργιο 1.5 diesel με 130hp, το συγκρίνω. Όταν η Hyundai δίνει (πλεον) βενζίνη 1.6 με 180hp, το συγκρίνω. Όταν μέσα στην ίδια τη Ford υπάρχει ο ίδιος κινητηρας βενζίνης 1.5 πολύ πιο ισχυρός, το συγκρίνω. Και συμπεραίνω ότι εδώ υπάρχει θέμα και ναι, λέω ότι το αδικούν. Για το αν θα βγαλουν επισημη εκδοση πιο ισχυρή ή (εφοσον προκειται για ακριβως τον ιδιο κινητηρα) θα δωσουν δυνατοτητα επισημης αναβαθμισης, δεν μου πεφτει λογος, ας κανουν ότι νομιζουν. Μεχρι να βελτιωθουν οι αστοχιες σε θεματα εξοπλισμων και να δυναμωσουν τη γκαμα στους κινητήρες, η αποψη μου θα ειναι οτι σε σχεση με τον ανταγωνισμο αδικουν ένα κατα τα αλλα εξαιρετικο αυτοκινητο.>Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο αντιπρόσωπος της RICA στην Ελλάδα είναι και εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Ford, οπότε αν βάλεις το πρόγραμμα σε αυτόν, σε καλύπτει για όλη τη διάρκεια της εγγύησης, εφόσον κάνεις τα σέρβις σε αυτόν. Μεσοβέζικη 'ελληνική' λύση, αλλά η μόνη που υπάρχει για να 'διατηρήσεις' την εγγύηση.
Αυτο δεν το ήξερα και εξηγει γιατι συμβαινει στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια μονο. Παντως αν δε με απατα η μνημη μου, θυμαμαι εργαστασιακες αναβαθμισεις κινητηρα για τη Νισσαν πριν 2-3 χρονια. Για κινητηρα του Qashqai συγκεκριμενα. Οποτε δε νομιζω ότι δεν ερχονται τετοιες αναβαθμισεις. Πολυ σπανια βεβαια.
Latest posts made by ntou
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@d_m said in Νεο Hyundai Tucson :
Παρόλα αυτά, ο τεχνικός μου είχε πει ότι το θέμα με το ραδιόφωνο δεν το έλυνε κάποιο update, αλλά η αποθήκευση των σταθμών με αύξουσα συχνότητα, όπως έχω αναφέρει και πάλι. Θα τους αναφέρω το πρόβλημα στο επόμενο service...
Το δοκίμασες αυτό σαν λύση; διορθώνει όντως τη λάθος συμπεριφορά;
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou Ευχαριστώ! @d_m Η version που έχετε είναι 8 μήνες πίσω. Το θέμα είναι ότι στον Καναδά υπάρχει online η ενημέρωση για την Gen2V (8'' οθόνη) που φυσικά δεν κάνει για την Ευρώπη https://update.hyundai.com/CA/EN/updateNoticeView/957/pop2 Ελπίζω να έχουν την ενημέρωση στο service και να σας την εγκαταστήσουν.
Μια σελίδα πίσω, αναφέρει κάποιες πληροφορίες για αυτή την καναδέζικη version..
https://update.hyundai.com/CA/EN/updateNoticeView/957Δυστυχώς μόνο ένα πράμα φαίνεται να αλλάζει.. Συγκεκριμένα στην ενότητα What's new αναφέρεται μόνο σε βελτίωση της σύνδεσης των Apple που τρέχουν iOS 14. Δλδ ολόκληρη version μόνο για μια διόρθωση; Εντύπωση μου κάνει. Το κατέβασα για να δω μήπως έχει κάποιο αρχείο τύπου changelog μέσα αλλά τίποτα..
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Επειδή θυμάμαι ότι είχες και κάποιο θέμα με τους σταθμούς, δες την έκδοση που έχω εγώ που σίγουρα είναι η τελευταία αν χρειάζεσαι αναβάθμιση.
Καλορίζικο! καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
Το είδα που το ανεβασες στο FB, πολύ όμορφο.Το δικό μου premium, παραλαβή Ιούλιος 2022 εχει χαμηλότερη software version και firmware version. Συγκεκριμένα:
software version: NX4.EUR.D2V.001.002.210820
firmware version: NX4.EUR.V157.201126Τα τελευταία τμήματα των version names πρεπει να είναι ημερομηνίες εκδοσης
Δεν ξερω αν δινουν καπου τι αλλαγές έχει η μια version από τις άλλες... θα βοηθούσε να καταλάβουμε τι διόρθωσαν
@d_m
Στους σταθμούς του ραδιοφώνου έχω κι εγώ θέμα, μπερδεύεται η σειρά των αποθηκευμένων στη μνημη οταν αλλάζω από τον ένα στον άλλο.. επίσης έτυχε κάποιοι να πάρουν τη θέση κάποιων αλλων.. ειναι λίγο σπαστικο και εντελώς παιδική ασθένεια για software να μη μπορεί να κρατήσει σωστά τη σειρά των σταθμών.. εσύ τι θέμα έχεις ακριβώς; -
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Το 11αρι προκύπτει για το AWD με κίνηση κυρίως εντός πόλης από διάσπαρτα σχόλια γι'αυτό και απευθύνομαι σε ιδιοκτήτες εφόσον πλέον έχει περάσει αρκετός καιρός με το αυτοκίνητο στην κυκλοφορία οπότε μπορούν να βγουν ρεαλιστικά συμπεράσματα.
Μια που αναφέρθηκε ανωτέρω να επανέλθω στο ερώτημα για το manual iMT. Το "rev matching" για το οποίο παραπονιούνται αρκετοί reviewers στην εκκίνηση (κυρίως) του οχήματος είναι καθαρά θέμα καμπύλης εκμάθησης ή συνεχίζει να προβληματίζει τους ιδιοκτήτες; Σε άλλο νήμα μου απάντησαν το 1ο αλλά αφορά τον 1.5T (Xceed) γι'αυτό και ρωτάω εδώ όπου έχουμε άλλο όγκο/βάρος οχήματος.
Τέλος για να κλείσουν αλλά δύο "ζητήματα" από την αρχή κυκλοφορίας του οχήματος, τώρα που ωρίμασαν οι συνθήκες. Έχει παράπονο κανένας ιδιοκτήτης από πλεύσεις σε ταχύτητες ταξιδίου (120+) ή πέραν του δέοντος (για τον τύπο του αμαξώματος πάντα, δεν συγκρίνουμε αγγούρια με πατάτες) αεροδυναμικούς θορύβους στις ίδιες συνθήκες;
ΥΓ: Ο φίλος από δυτική Θεσσαλονίκη (Μετέωρα ο εγώ btw) κανένα παράπονο από την αντιπροσωπεία; Βελμάρ να φανταστώ;
-
rev matching σε εκκινηση; δε νομίζω ότι αυτός ο όρος είναι για εκκίνηση αλλά για αλλαγές ταχυτήτων ενώ είσαι ήδη σε κίνηση.. διευκρίνησε αν θέλεις.. το μόνο που μπορεί κάποιος να προσαψει στο ιΜΤ είναι η διστακτικότητα να ανεβάσει από ρελαντί στο προγραμμα ΕΚΟ... αλλά αυτό το συνηθίζεις μετά από λίγο και δε σε πειράζει γιατί μιλάμε για το ΕΚΟ που όσο ναναι έχει τετοια χαρακτηριστικα.. προσωπικά όταν ξεκινάω το γυρνάω πάντα σε ΝΟΡΜΑΛ.. το ΕΚΟ πάντως σε επαρχιακό δίκτυο είναι πολύ καλό
-
πλεύσεις προσωπικά δε διαπίστωσα καθόλου ανεξαρτήτως ταχύτητας.. αεροδυναμικούς θορύβους νορμαλ, δεν το λες αθόρυβο όπως ίσως κάποια πριμιουμ που επενδύουν πολύ σε αυτόν τον τομέα (και με τιμες αλλου φυσικα), αλλά σε καμμια περιπτωση δεν προβληματίζει
-
από Κιλκις το παρήγγειλα γιατι βρήκα καλύτερη προσφορά το καλοκαίρι αλλά από το 2ο σερβις θα κοιτάξω για Θεσσκη (το 1ο θα πάω Κιλκις γιατί έχω κάποια δωρεάν παροχή βαση συμφωνίας).. οπότε οποιος έχει να καταθέσει άποψη για τις αντιπροσωπείες Θεσσκης με ενδιαφέρει κι εμένα
-
Αφού μένεις Μετεωρα, άρα γείτονας, καταλαβαίνεις καλά σε τι δρόμους (κλίσεις) κινούμαι και πως επηρεάζουν την κατανάλωση
-
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@sabas_thess said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει κάτοχος 150ps DCT; Ψάχνεται ένας φίλος και ακούγεται VFM συνδυασμός τιμολογιακά. Είναι όμως αρκετά τα 150 για το σκάφος αυτό; Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει στον αστικό κύκλο; Οκ δεν θα πιάνει το 11αρι του 180/AWD αλλά αυτό που διαβάζω για 8,5 παίζει;
Από που προκύπτουν τα "11αρια" για τα 180PS; εκτός αν κάποιος πήρε Tucson και το κυκλοφορεί ΜΟΝΟ πόλη, ώρες αιχμής και έχει και λίγο βαρύ πόδι..
Επειδή είσαι από Θεσσκη (αν καταλαβαίνω σωστά από το όνομά σου) θα σου πω τα δικά μου σενάρια χρήσης. 4000χλμ μέχρι στιγμής, 180PS manual FWD, κατοικώ Συκιές-Νεάπολη (άρα έχω καθημερινά ανηφόρες όποτε οδηγώ), 50% περιφερειακός-εθνικές (με μέσες ταχύτητες 100-130) κτλ, 50% πόλη.. συνολική μέση κατανάλωση σύμφωνα με το αυτοκίνητο από την 1η μέρα --> 8λ/100
Και το γενικότερο συμπέρασμα μου είναι ότι αν το πηγαίνεις ήρεμα είναι πολύ νορμάλ η κατανάλωση του (δεδομένου του όγκου/βάρους/κατηγορίας του αυτοκινήτου) και αναλόγως χρήσης θα παίξει από 7-7.5 (αν κινείσαι κυρίως εθνικές) μέχρι 9-9.5 (αν κινείσαι κυρίως σε πόλη - αλλά σε αυτό το σενάριο μάλλον πήρες λάθος αυτοκίνητο). Αν το πιέσεις θα αρχίσει να ρουφάει γερά αλλά τραβάει επίσης πολύ γερά οπότε θα ευχαριστηθείς τη δύναμη του.. τα γούστα όμως αυτά έχουν, έτσι δεν είναι;
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@parikon said in Νεο Hyundai Tucson :
Από τους κατόχους έχει κάποιος τοποθετήσει 3 καρεκλάκια πίσω; Τα 2 στην άκρη με τοποθέτηση isofix. Ή έστω να χωράει κάποιος ενήλικας ανάμεσα τους και να κάνει σχετικά άνετα ταξίδι;
Με 2 μεγάλα καρεκλάκια (από αυτά που βάζουμε παιδιά ηλικίας 1-3 ετών) στις πίσω εξωτερικές θέσεις, τότε στη μέση μπορεί να κάτσει ένας μικροκαμωμένος ενήλικος (στενός βασικά να είναι, το ύψος δε παίζει ρόλο) και θα ταξιδέψει και για 2 ώρες αδιαμαρτύρητα... με τα μικρότερα καρεκλάκια που βάζουμε σε μεγαλύτερα παιδιά (δε θυμάμαι πως τα λένε, έχουν ένα άλλο όνομα) προφανώς θα κάτσει άνετα αλλά αυτή η υπερυψωμένη μεσαία θέση πάλι δεν είναι για πολλές ώρες.
Εγώ έχω το ένα καρεκλάκι δεμένο με ζώνη μπροστά (η πιο μεγάλη παράλειψη για εμένα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο η απουσια isofix μπροστά) για τη μεγάλη μου κόρη και πίσω έχω το άλλο καρεκλάκι που βάζουμε το μωρό ώστε να είναι και η σύζυγος μου μαζί του και να έχει όλο το χώρο στη διάθεση της (παιχνιδάκια, τσάντες με τα απαραίτητα βρεφικά είδη κτλ)
Το σαλόνι πίσω είναι πολύ ευρύχωρο και οι πίσω πλάτες ρυθμίζονται σε κλίση και κατεβαίνουν πολύ κάνοντας το ταξίδι ιδιαιτέρως άνετο για τους επιβάτες, αλλά με προσανατολισμό για 2 επιβάτες ή καρεκλάκια πάντα, όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
ΟΚ, βρήκα τα σχετικά ποσταρίσματα λίγες σελίδες πίσω.. είχε γίνει καλή ανάλυση.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Ερωτήσεις προς κατόχους και μη.
-
Έχω το αυτοκίνητο 6 μήνες στην κατοχή μου, έχω γράψει 4.000 χλμ και αναρωτιέμαι αν πρέπει να κάνω μια 1η αλλαγή λαδιών πριν μπω στα κανονικά service (ανά 1έτος ή 15.000χλμ σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Ποια η άποψή σας;
-
Επίσης, μέχρι σήμερα έκανα σχετικά συνετή και ήρεμη οδήγηση χωρίς ανοίγματα του κινητήρα σε ψηλές στροφές (δε χρειάζεται κιόλας καθώς από τις 1500-1700 στροφές τραβάει πραγματικά εξαιρετικά) προκειμένου να δώσω στον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη χρόνο να επιτευχθεί το γνωστό από τα παλιά "στρώσιμο", κι ας μην είναι απαραίτητο/συνιστώμενο όσο κάποτε. Αλλά και για να δώσω χρόνο φυσικά και σε εμένα ώστε να εξοικειωθώ με ένα καινούργιο και πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Είναι ΟΚ μετά από 6 μήνες και 4.000 χλμ να αφήσω τα 180 PS να χλιμιντρίσουν ελεύθερα;
-
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tegos_13 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@tegos_13 said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα μάγκες. Θέλει ο πατέρας 60+ καινούργιο αμάξι SUV αυτόματο και εννοείται του πρότεινα Tucson Distinctive με όλα αυτά που έχω διαβάσει. Έχω 2 ερωτήσεις αν μπορείτε να βοηθήσετε:
- Ξέρει κανείς τι χρόνοι αναμονής παίζουν; Καμιά προσωπική εμπειρία πρόσφατη;
- Σύγκριση με Tiguan;
Μάιος 2022 παραγγελία, εκτιμώμενη παράδοση Ιανουάριος 2023. Με κανένα τρόπο δεν το έχω "δέσει" αυτό. Θα σου έλεγα να κοιτάξεις τις διαφορές μεταξύ του Premium και του Distinctive. Αν θες μπορώ να σου στείλω και το Excel. Εγώ παρήγγειλα το Premium AWD Auto με ηλιοροφή, keyless, ασύρματη φόρτιση και SCC στα 35.000. Προσωπικά, προτιμώ να έχω 8'' οθόνη με κουμπιά για τον κλιματισμό και το volume παρά 10'' με όλα αυτά touch. Είμαστε στο τιμόνι όχι στον καναπέ μας.
Σ' ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε μου, με το καλό να παραλάβεις. Κάντο μια προώθηση αν δεν σου κάνει κόπο. Επίσης υπάρχει πουθενά κάποιο έντυπο με τον εξτρα εξοπλισμό που μπορεί να πάρει το αμάξι;
Να είσαι καλά.
Ως κάτοχος έκδοσης Premium εδω και 2 μήνες, να πω ότι η Premium έχει την μικρή οθόνη (8 ιντσες), διαφορετικό infotainment δλδ.. το οποίο βέβαια υποστηρίζει ασύρματο AndroidAuto/AppleCarPlay σε αντίθεση με το καλύτερο/μεγαλύτερο infotainment της Distinctive.
Η μεγαλη ελλειψη της Premium ειναι οι μπροστα αισθητηρες παρκαρισματος.. δεν φαινεται αυτη η διαφορα στο excel.
Επισης τι ειναι το "Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό & συναγερμός παραβίασης";;; εχουμε συναγερμο στη premium;;
Σωστά, γραμμή 47 (την χρωμάτισα).
Δώσε το κλειδί σε κάποιον, μπες στο αυτοκίνητο και πέστου να το κλειδώσει. Προσπάθησε να ανοίξεις την πόρτα από μέσα, λογικά θα χτυπήσει.
Αφου κανεις αλλαγες τοσο γρήγορα αλλαξε και την οθονη στα Premium ωστε να φαινεται η διαφορα
Αυτο το τεστ που περιγραφεις για το συναγερμο... θα το φανταζομουν διαφορετικα, πιο ρεαλιστικο.. πχ να αφησω ανοιχτο παραθυρο και να βαλω χερι μεσα να το κουναω και να βαρεσει.. αλλα που εχει αισθητηρες κινησης;; Και τι βαραει ακριβως; η κόρνα;
Μα είναι ήδη κίτρινη η δεξιά στήλη με την 10.25''.
Όχι δεν έχει αισθητήρες κίνησης, μόνο άνοιγμα πόρτας. Ναι η κόρνα χτυπάει.
Έχεις δικιο, κοιτουσα τον πινακα οργανων στη γραμμη 50 που ειναι ιδιος στις 2 εκδοσεις.
Για τον συναγερμο... δλδ αν καποιος σπασει παραθυρο να μπει ή παρει πραματα, ολα καλα; Δε λεω οτι δεν ειναι κατι.. ουσιαστικα ειναι απλα παραβιαση πορτας ετσι πως το περιγραφεις.