Τέγος, άποψή μου είναι να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία για την προτεινόμενη καλωδίωση και την ασφάλιση του τροφοδοτικού καλωδίου. Να σε καθοδηγήσουν αυτοί, είναι υποχρέωσή τους. Και το πιθανότερο είναι να γράφει κάτι και το μανουάλι. Γράψε μετά τι σου ζήτησαν, να το δούμε και εμείς.
Γενικά μιλώντας, το αμάξι είναι τύπου φευ (καθιερώθηκε πλέον αυτός ο νεολογισμός, courtesy of gatos) . Άρα έχει περιορισμένη αυτονομία, και μάλλον φορτίζει με αργό ρυθμό, π.χ. κάτι σε 15 χλμ. την ώρα. Για μένα άμα πας σε παροχή από την αποθήκη, βάλε μια μονοφασική γραμμή 3x2,5 mm2, αντί για 3x1,5 mm2, γιατί είναι αρκετά μακρυά και θα έχεις όπως και να το κάνουμε πτώση τάσης. Πάντα φυσικά με ασφάλεια 10Α, αφού αυτή είναι η γραμμή σου. Αυτή η γραμμή θα σου επιτρέπει να 'τραβάς' έως 2200 watt την ώρα.
Για σύγκριση, το σημερινό 'στάνταρντ' κατά κάποιο τρόπο των σύγχρονων γουώλ μποξ για τα φουλ ηλεκτρικά είναι πλέον 7 Kw, ενώ προσεχώς αναμένεται να ανέβουμε στα 11Kw, και πάει λέγοντας (ήδη υπάρχει Τέζλα με ενσωματωμένο 15Kw τροφοδοτικό) . Είναι λάθος όμως κατά την άποψή μου να ξεπαραδιαστείς τώρα δίνοντας χρήματα για μια υπερβολική εγκατάσταση η οποία το μέλλον υπάρχει πιθανότητα και αυτή να υπερκεραστεί από τις εξελίξεις. Καλύτερα μείνε σε αυτό που θα σου προτείνει η αντιπροσωπεία, θα σε βγάλει για κάμποσα χρόνια, είναι μικρή η μπαταρία σου. Μην κάνεις οικονομία σε ρελέδες, γειώσεις και διακοπτικό υλικό, πάντα βέβαια σε αντιστοιχία με αυτό που θα ζητήσει η αντιπροσωπεία. Σε κάποιες περιπτώσεις, ο ενσωματωμένος φορτιστής που έχει το ιχ έχει όλες τις προστασίες που προβλέπονται, οπότε σημαντικά διευκολύνεται η δουλειά του ηλεκτρολόγου, αφού έχει λιγότερα και πιο εύκολα να κάνει.
Λάβε επίσης υπόψη ότι καλό είναι να προστατεύσεις την μπρίζα με κάποιο κουτί που κλειδώνει, το οποίο μπορείς να φτιάξεις σε έναν σιδερά ή και να βρεις έτοιμο ίσως, αλλά υπάρχουν και μπρίζες που έχουν ενσωματωμένο κλειδί. Όλα αυτά σε περίπτωση που θα πας σε απλή μπρίζα, γιατί υπάρχουν και άλλοι τρόποι.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές φίλε.
Ήρθε τελικά ο ηλεκτρολόγος και είπε πως μπορεί να τραβήξει γραμμή από το ρολόι, να βάλει πίνακα, 20A ασφάλεια, προστασία κτλ και να τραβήξει από εκεί 2.5αρι καλώδιο που θα καταλήγει σε πρίζα. Οπότε τα πράγματα πλέον είναι πολύ πιο απλά. Περιμένω να με ενημερώσει για το κοστολογιο και θα σας ενημερώσω εκ νέου.
Περιμένω οδηγίες από τη Ford επίσης μέσα στην εβδομάδα, καθώς ο πωλητής που μίλησα δεν ήξερε τι προδιαγραφές πρέπει να πληρούνται σε περίπτωση που αποφασίσω να βάλω wallbox.