Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 749
    • Best 68
    • Groups 0

    japanese1

    @japanese1

    Ηλ/Μηχ και Μηχανικός Η/Υ - Η κακία-ζήλεια των ανθρώπων.

    242
    Reputation
    24
    Profile views
    749
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    japanese1 Unfollow Follow

    Best posts made by japanese1

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Διάβασα για χαλάζι πιο πριν και αν μου επιτρέπετε να γράψω δυο σκέψεις μου.
      Την πάτησα και γω σε προηγούμενο αμάξι, όχι στο vitara, και είναι, όπως και να το κάνουμε, μια μικρη στεναχώρια.

      Σε περίπτωση χαλαζιού, μας ενδιαφέρει να προστατέψουμε τον ουρανό του αυτοκινήτου.Όλα τα άλλα ξεχάστε τα, αλλάζουν εύκολα.
      Τους καλοκαιρινούς μήνες καλό έιναι μια κουβέρτα χοντρή στο πορτ μπαγκάζ για τέτοιου είδους αναπάντεχες προκλήσεις!
      Αν δεν υπάρχει κουβέρτα(γιατί πάντα λες θα τη βάλεις και δεν την έβαλες ποτέ),βγάλτε και καλύψτε πάλι τον ουρανό με τα πατάκια του αυτοκινήτου.
      Εννοείται πως τα παραπάνω τα εφαρμόζουμε όταν αντιληφθούμε ότι επίκειται χαμός, και όχι όταν ρίχνει κοτρώνες έξω, διότι το ανθρώπινο κεφάλι είναι σημαντικότερο του .....αυτοκινήτου.

      Στο φινάλε φινάλε αν βλέπεις τον ουρανό μαύρο-καφέ,ανοιχτό κίτρινο κλπ, βρες μια γέφυρα-πυλωτή δεν ξέρω τι και άραξε. Η υπομονή δεν έβλαψε ποτέ σε τέτοιες περιπτώσεις.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Χθες βράδυ άναψε λαμπάκι μηχανής στα 320,000.
      Ώπα λέω, αμέσως το μυαλο μου πήγε στο καύσιμο.
      Ρίχνω βελτιωτικό πετρελαίου, σήμερα το πρωί μετά από μια γρήγορη βολτα εθνική , έσβησαν όλα.

      Προσοχή τα καύσιμα μάγκες.Αυτή η χώρα ανέκαθεν έβγαζε κλέφτες που το παίζουν και Χριστιανοί(Να αγαπάς τον συνάνθρωπό σου αλλά και να τον κλέψεις πολύ ή λίγο δεν πειράζει).

      Χρόνια πολλά με υγεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Λοιποοόν, μετά απο 253,000χλμ ,μου πέταξε DPF Warning system, και έπεσε σε safe mode.Λαμπάκι μηχανής αναμμένο, γκάζι ψόφιο.

      Ώπα λέω απο μέσα μου, το εργαλείο αναστενάζει.
      Είχε αυξημένη κατανάλωση τα τελευταία 20-30,000χλμ. Εκοβε αρκετά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.

      Βασσάκος, Μοναστηρίου 250, Καθάρισε το dpf, μου λεει ειναι dead. Αλλαγή.
      Δε θέλω να γράψω ποσό, αλλά καινούργιο μπήκε, κάτω απο 800 ευρώ.

      Να ναι καλά τα παιδιά, τα μαστόρια εκεί ειναι φουλ επαγγελματίες και κάνουν φοβερή δουλειά(άκουσα από γνωστούς και αγνώστους φοβερές εντυπώσεις).

      Το αμάξι ανέπνευσε, έπεσε η κατανάλωση, ξαναπήρε τα πάνω του.

      Δεν ήθελα να ακυρώσω το dpf, κοπρίτης ακόμα δεν έγινε και πιστεύω δε θα γίνω.Δε θέλω να βρίσκεται η μάνα με το καρότσι δίπλα στην εξάτμιση και να αναπνέει τα καυσαέριά μου.

      Το diesel s-cross είναι one of a kind εργαλείο. Προσωπικά δεν έχω μετοχές στη suzuki,αλλά όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το. Οκ μπορεί να μην εχει τζιβιτζιλιές και οθόνες, αλλά είναι τίμιο εργαλείο και αξίζει μέχρι και σέντς τα λεφτά του.

      Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες

      Ntou απο παντού, το αμάξι δεν είναι "καθαρό".
      Πάνε να στο γυρίσουν από black mamba σε σαμιαμίδι.

      Κάποιος το ψίρισε από Γερμανία(ή κάπου αλλού,μόνο ο Θεός γνωρίζει) και το έστειλε Βουλγαρία να ¨καθαρίσει".
      Οικογενειάρχης χωρίς παιδιά με το πρώτο σέρβις να μην έγινε ποτέ γιατί στην Ευρώπη έχουν άλλα λάδια τα οποία αντέχουν, είναι φιδιές για γέλια και για κλάματα. Σαν να βλέπουμε μετάφραση πινακίδας δρόμου από Καταρράκτες σε Cataracts.

      Αλέ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Συγκεκριμένα, άλλαξα egr στα 240,000χλμ περίπου. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με καθαρισμό.

      Μία κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας με ενα κατσαβίδι TORX, είναι να καθαρίσει τον MAP, ο οποίος ειναι υπεύθυνος για hard start, υψηλή κατανάλωση, χαλαρό τράβηγμα στον κινητήρα και άλλα. Αυτά ισχύουν για όλους τους κινητήρες εκεί έξω, για όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο για vitara και s-cross diesel.

      Στο vitara αλλά και στο s-cross βρίσκεται εδώ:
      alt text

      Στο κίτρινο κλιψάκι μπροστά μπροστά στη φωτογραφία. Αυτό βρίσκεται πίσω στη μηχανή πάνω πάνω όπως είναι τοποθετημένη στο αμάξι.

      Μετά από 275,000χλμ τον καθαρισα (είχε μεγάλη μάκα επάνω) και είδα μεγάλη βελτίωση σε απόδοση και κατανάλωση.

      Φυσικά όλα αυτά τα μαθαίνετε από japanese, την επομενη φορά θα βάλω button Donate να πάρω και κανενα φράγκο χεχεχεχεχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Φίλε μου, να στεναχωριέσαι για θέματα υγείας δεκτόν, για τα σίδερα και για πράγματα που λύνονται με χρήματα δεν αξίζει ο κόπος καν.

      Για να τσίμπησε η αντιπροσωπεία 800 ευρώ θα έκαναν και άλλες δολειές εκτός και αν σε έκλεψαν γιατί μια EGR για suzuki π.χ κοστίζει 200 ευρώ και με τα εργατικά να πάει 300. Το i20 δεν κουβαλάει τρίλιτρο μοτέρ diesel οπότε μάλλον θα έκαναν και άλλες δουλειές.

      Το αμάξι που αγόρασες ΣΙΓΟΥΡΑ κυκλοφορούσε μόνιμα πόλη και για μικρές αποστάσεις.Για να καπνίζει τόσο πολύ, μάλλον συμβαίνουν δύο πράγματα:

      1. Ζητάει συνέχεια αναγεννήσεις dpf, άρα το φίλτρο dpf είναι για πέταμα εξού και ο πολύς καπνός στην εξάτμιση. Αν όμως ήταν για πέταμα θα έπρεπε να σου δείξει και ένδειξη για πρόβλημα με dpf. Οι κορεάτες δεν έχουν και πολύ ιδέα απο diesel οπότε το θεωρώ πιθανό αν δε σου δείχνει κάτι μπροστά.

      2. Ο πολύς καπνός σημαίνει μπεκ. Κατουράνε που λέμε και ρίχνει πλούσιο μείγμα. Πόσα χλμ έχει το μοτέρ, δεν το έγραψες κάπου.

      Τρόποι αντιμετώπισης: Πήγαινε βάλε σοβαρό πετρέλαιο όπως elin crystal ή EKO avio. Tα hyundai νομίζω πάνε καλά με avio.Βγες εθνική και κάψε την τετάρτη. Μην πας τελικιασμένος, έλεος, απλά βάλε 4η και πήγαινε με 120-130. Πήγαινε καμμένα βούρλα και γύρνα.Πάνε πιες έναν καφέ, πήγαινε για μεσημεριανό, μην πας να φας γύρους όπως είδα να τρώνε δίπλα στη θάλασσα μερικοί κάνγκαροι, πήγαινε για ψάρι.
      Αν στο ξανακάνει, βρες συνεργείο για diesel, εδώ Σαλόνικα έχει μερικά αλάνια τρελά, αλλα είσαι Αθήνα οπότε πρέπει να κάνεις τα κουμάντα σου εκεί. Έλεγξε μπεκ και dpf.

      Και μη στεναχωριέσαι για τα σίδερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Ωραία και όμορφα μαζί. Σαν κώλος και βρακί που λένε.

      Μη μου αναφέρετε ρε μάγκες για Γαλλικά γιατί όταν ο Ηρακλής ήταν καβάλα σε ενα citroen GS Pallas το 1972, οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ήταν γεννημένοι καν και οι υπόλοιποι ήταν καβάλα σε γαιδουράκια ή πήγαιναν στις παραλίες για ένα ΣΚ με ρεφενέ ΚΤΕΛ και στην επιστροφή είχε μάθει όλη η γειτονιά ότι πήγαν στη.... θάλασσα.

      Το μοτέρ είναι Ιταλικό και ο robotech ζήτησε αν η egr της pierburg ταιριάζει. Αυτό μεταφράζεται σε aftermarket. Γιατι να προβούμε σε τέτοιες λύσεις όταν υπάρχει το μαμά της Dellorto και σε καλούτσικη τιμή;

      Dellorto, weber ιταλικές δυνάμεις που προμήθευαν ferrari, lambo και άλλες 20 εταιρείες όταν οι γάλλοι έβγαζαν το 2cv με πρωταγωνιστή τον Louis de Funes (στο κλιπάκι με την καλόγρια) και οι γερμανοί τον χιτλερικό σκαραβαίο με ανοιχτό το πίσω καπάκι λόγω υπερθέρμανσης.

      Επιστροφή στη σπηλιά μου, αρκετά ασχολήθηκα.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Αλόρα και κομούνκουε μαζί.

      Χθες βράδυ γύρισα από Μπάρι-Ηγουμενίτσα. Πήγα με το suzuki diesel εκει δίπλα.
      Μια βδομάδα στο Ιταλιάνο, επιτρέψτε μου να γράψω μερικές όμορφες συγκινήσεις και ειδικά σε αυτούς που θα πάνε κάποια στιγμή γιατί όσοι πήγαν, πιστεύω, θα συμφωνήσουν μαζί μου σε μερικά σημεία που θα αναφέρω.

      Καύσιμο diesel + της κρατικής ENI, φοβερό και απίστευτο.Τιμή 1,85 περίπου σε μέρη εκτός autostrada (Ελλάδα είναι πιο ακριβό το diesel), καθάρισε το μοτέρ σε βαθμό που δεν το πίστευα. Μετά από 265,000 χλμ είχα ενα μικρό σκαλοπάτι ισχύος στις 2500 στροφές το οποίο εξαφανίστηκε. Κάποια ή κάποιες βαλβίδες ξεβρωμίσανε κάποιο σημείο στην πολλαπλή εισαγωγής καθάρισε, τα μεταβλητά πτερύγια στην τουρμπίνα καθάρισαν δεν ξέρω. Οι τύποι όταν λένε ότι το καύσιμο ΕΧΕΙ καθαριστικά, είναι βέβαιο ότι ΕΧΕΙ και δεν είναι άλλη μία μαϊμού διαφήμιση. Αλλά αυτό συνέβη μονο με το ENI. Σύγκριση με τα δικά μας ΧΑΛΙΑ κάυσιμα, είναι άστοχη.

      Μην πάτε από δρόμο χωρίς διόδια. Οι Ιταλοί σε τιμωρούν και οι συγκεκριμένοι δρόμοι έχουν ΑΠΕΙΡΕΣ λακούβες, θυμίζει Ελλάδα 1970. Έκανα το λάθος και από Pisa κατέβηκα Ρώμη απο τον παραλιακό δρόμο, χωρίς διόδια(έχει κάποια αλλά είναι πολύ φθηνά) και δοκίμασα τις αντοχές του Vitara στις λακούβες, το οποίο βρέθηκε στο στοιχείο του. Εκεί θα χτυπούσα το βράδυ κοντά 23:00 και μία αλεπού (δεν ξέρω αν τον παίρνει που και που) στη μάσκα μπροστά κούτρα, αλλα ευτυχώς το vitara μάζεψε γρήγορα αριστερά και με έσωσε από τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

      Περίπου 3,000 χλμ μαζεύτηκαν επιπλέον. Κατανάλωση λαδιού μηδενική(έχω βαρεθεί να το γράφω).4 άτομα με βαλίτσες και clima(36 βαθμούς έξω από Ρώμη), τάπα με το ENI και το μοναδικό Ιταλικό μοτέρ.

      Οι Ιταλοί δεν έχουν κόμπλεξ να σε αφήσουν να προσπεράσεις στην αριστερή λωρίδα σε αντίθεση με εμάς όπου μερικοί έχουν φτάσει σε αψυχολόγητα και απλησίαστα επίπεδα κομπλεξισμού και δήθεν ανωτερότητας και ζουν (9 στις 10)με ξένα κόλλυβα. Στους δρόμους της Ιταλίας, αν και είχαν φοβερή κίνηση, ένιωσα πιο άνετος και ελεύθερος σε σχέση με την ψυχολογία που έχω στους δικούς μας αυτοκινητόδρομους. Γενικά, δύσκολοι δρόμοι, χωρίς μεγάλες ευθείες, συνεχείς στροφές, όποιος δε νιώθει σίγουρος με τις ικανότητές του, καλύτερα να πάει με αεροπλάνο.

      Μετά από Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία ήρθε η ώρα το vitara να αλώσει και την Ιταλία.

      Κατανάλωση σε 30 μέχρι 36 βαθμούς, 5,3 lt/100.

      Την αγάπη σας.

      ΥΓ: Αν θα αγόραζα αμάξι, θα αγόραζα το Tipo με τον 1.6 diesel 130 άλογα ή την Tonale diesel όταν θα εμφανιστεί. Σε βενζίνη φυσικά μόνο Suzuki.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλή χρονιά σε όλους και όλες με υγεία. Αν έχει και ευτυχία ακόμα καλύτερα.

      Μόλις γύρισα από ταξίδι Ευρώπη, Βιέννη για την ακρίβεια.
      Στο presovo,σύνορα Σερβία-Σκόπια, το εργαλείο, έκλεισε τα 300,000χλμ.
      -5 βαθμοί, ομίχλη πολλή, βροχή τρομερή στο κατέβασμα, ανάποδες κλίσεις Σερβία-Σκόπια, χαμός.

      Παρένθεση 1: Οι Σκοπιανοί έχουν κρεμάσει τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μαζί με τη δική τους, στα σύνορα με Σερβία. Τι έγινε, έλειψα μια βδομάδα και μπήκανε στην Ενωση;

      Παρένθεση 2: Αυτός ο Ε75 των Σκοπίων, έχει γίνει με χρήματα της Ευρώπης; Γιατί παρατήρησα κάτι ταμπέλες που το ανέφεραν. Τον περπάτησε κανένας Ευρωπαίος αξιωματούχος να δει σε τι χάλι βρίσκεται; Αξίζει αυτός ο δρόμος να έχει την ταμπέλα Ε75?Όπως π.χ ο δρόμος Horgos - Budapest?
      Τα έργα στην ¨εθνική οδό"¨στο ανέβασμα(αν έχετε το Θεό σας) ,καταλήγουν......σε βενζινάδικο!!!! Από δυο οι λωρίδες γίνονται μία και αυτή η λωρίδα απροειδοποίητα καταλήγει στην είσοδο απο ......βενζινάδικο!!!! 😂

      Δεν ανοίχθηκε ποτέ το μοτέρ, δεν αλλάχθηκε η τουρμπίνα, δεν πειράχθηκε μοτέρ καθόλου εκτός απο την πολλαπλή εισαγωγής στα 265,000χλμ που έσπασε επειδη είναι πλαστική. Το μοτέρ συνεχίζει να μην καίει λάδι και με καλό πετρέλαιο να έχει κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα γύρω στα 4,7 με 4,8.

      Συνεχίζουμε, πρώτα ο Θεός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Μετά από 315,000χλμ, πρώτη καλούτσικη ζημιά στο 1ο μπεκ.
      Δεν καθαρίστηκαν ποτέ, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε.
      Το 1ο μπεκ εμφάνισε το λεγόμενο black death, δηλαδή έξω απο το μπεκ εμφανίστηκε μαύρη στέρεη λάβα. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της φθοράς της ροδέλας του μπεκ και της εξαγωγής καυσαερίων απο το θάλαμο καύσης στο καπάκι της μηχανής.

      Προληπτικά, άλλαξα και τα υπόλοιπα 3 μπεκ (το πρώτο καταστράφηκε στην εξαγωγή), τα πήρα μαζί μου και είχα μείωση τιμής στα 3 καινούργια. Το αμάξι ξαναένιωσε, πήρε τη χαμένη δύναμη πίσω.
      Το αμάξι εκεί που έκαιγε 5 με 5.2 lt/100 έπεσε στα 4.2 με 4.3λτ/100 ταξιδεύοντας με 120km/h.
      Για μοτέρ με 315 χιλιάδες στο κεφάλι, θα έλεγα είναι απίθανα καλά.
      Κόστος 9 κατοστάρικα με περαστικά (250 το μπεκ με τη μείωση).

      Fair enough θα έλεγα.

      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1

    Latest posts made by japanese1

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλή χρονιά σε όλους και όλες με υγεία και ευτυχία παιδιά!

      Δεύτερη η Suzuki σε πωλήσεις στην Ελλάδα, μετά την Toyota.
      Α ρε Έλληνα, όταν θέλεις, μπορείς να διαλέξεις το σωστό.
      Να γλυτώσουμε λίγα χρήματα απο τα συνεργεία.
      Μπράβο σου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Χθες βράδυ άναψε λαμπάκι μηχανής στα 320,000.
      Ώπα λέω, αμέσως το μυαλο μου πήγε στο καύσιμο.
      Ρίχνω βελτιωτικό πετρελαίου, σήμερα το πρωί μετά από μια γρήγορη βολτα εθνική , έσβησαν όλα.

      Προσοχή τα καύσιμα μάγκες.Αυτή η χώρα ανέκαθεν έβγαζε κλέφτες που το παίζουν και Χριστιανοί(Να αγαπάς τον συνάνθρωπό σου αλλά και να τον κλέψεις πολύ ή λίγο δεν πειράζει).

      Χρόνια πολλά με υγεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      χαχαχαχα
      Το αμάξι αφρενάριστο σέντραρε το γουρουνάκι. Χίλια τα χίλια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

      😂 😂 😂

      Youtube Video

      Από μαμά 130 άλογα, έφυγε στα 240 και η πίεση απο 1 bar στα 1,8.... και το μοτέρ ζει ακόμα?

      Σε κάτι άλλα μοτεράκια της πιάτσας, στα 1,2 bar θα παίρναμε το μοτέρ στο χέρι.

      Τρελή μηχανή. 1,8 ατμο σημαίνει πως το μοτέρ μαμά είναι σφυρί. Δεν υπάρχει διαφορετική περίπτωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Στον Μαρέσιο είχα περάσει μια βόλτα για αλλαγή φίλτρου πετρελαίου και μου είπε πως δε μπορεί γιατί είναι μεγάλη μανούρα.

      Μια επαφή ενός s-cross με αγριογούρουνο. Μικρή ζημιά βλέπω, δε μπορώ να καταλάβω αν πήρε ημιαξόνιο. Το άρθρο γράφει πως ακινητοποιήθηκε το όχημα, αλλά αυτό μπορει να συνέβει επειδή άνοιξαν οι αερόσακοι. Δυνατό αμάξι.

      https://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/294591-atalanti-troxaio-me-megalo-agriogoyrouno-foto

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Θυρα χαμηλης πιεσης στο κλιματιστικο του peugeot 308 sw deasel mod 2011

      Συμφωνώ απόλυτα με τον starlet. Ναι johny, πήγαινε σε κάποιο συνεργείο και πες του βάζω τη φιάλη - βάζεις το μηχάνημα?
      Το σύστημα του κλιματισμού βρίσκεται σε πίεση, πρόσεξέ το.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Φίλε μου, μετά από τέτοιο χάλι ξέρεις τι πρέπει να κάνεις....στείλτα όπως είναι.

      Υπάρχουν πολλοί πολλοί λόγοι που οι παλιοσειρές ψηφίζουν εδώ και αιώνες Michelin. Τυχαίο τίποτα δεν είναι. Τις προάλλες είδα στις διακοπές οτι και στο ΚΤΕΛ Πιερίας, τα περισσότερα οχήματα φορούν Michelin. Όταν έχεις στις πλάτες σου εκατομμύρια χλμ και κουβαλάς κόσμο με υπευθυνότητα, γνωρίζεις ποια λάστιχα αξίζουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: Toyota Corolla Cross

      To Lexus LBX είναι ωραίο αμάξι και νομίζω made in japan.
      Δεν ξέρω, το εχω δει και απο κοντά και μπηκα μέσα, αλλά δεν οδήγησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Όπως αναφέρει ο φίλος ektoras, ο Μυλωνάς είναι δυνατός αλλά, δυστυχώς στα δικα μας μπεκ καθαρίζεται μόνο η ακίδα στην άκρη διότι το μπεκ δεν ανοίγει στη μέση (λόγια του Μυλωνά-τον έχω επισκεφθεί). Όπως αναφέρει και αντιπροσωπεία suzuki της Θεσσαλονίκης, έχουν στείλει και αυτοί μπεκ για καθαρισμό δεξιά και αριστερά και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Η εσωτερική ακίδα ελέγχου ψεκασμού με το πηνίο δεν αλλάζει με τίποτα, π.χ.

      Να καθαρίσεις μόνο το ακροφύσιο στο τέλος, θα δεις διαφορά όχι όμως, πιστεύω, η αναμενόμενη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Ηλία, δεν το έκανα ρε bro γιατί όλοι μου έλεγαν απο τη στιγμή που δουλεύουν σωστά μην τα πειράζεις. Οι περισσότεροι μιλούσαν για καθαρισμό, προσωπικά δεν ήθελα καθαρισμό αλλά αλλαγή. Έχει βίντεο στο tube που μετά απο ανεπιτυχή καθαρισμό, σε 200χλμ πήραν το μοτέρ στο χέρι. Δυστυχώς τα χρήματα είναι μετρημένα, και 1000+ ευρώ προληπτική συντήρηση δεν είχα σκοπό να κάνω για κανένα λόγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr