Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 750
    • Best 68
    • Groups 0

    Best posts made by japanese1

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Διάβασα για χαλάζι πιο πριν και αν μου επιτρέπετε να γράψω δυο σκέψεις μου.
      Την πάτησα και γω σε προηγούμενο αμάξι, όχι στο vitara, και είναι, όπως και να το κάνουμε, μια μικρη στεναχώρια.

      Σε περίπτωση χαλαζιού, μας ενδιαφέρει να προστατέψουμε τον ουρανό του αυτοκινήτου.Όλα τα άλλα ξεχάστε τα, αλλάζουν εύκολα.
      Τους καλοκαιρινούς μήνες καλό έιναι μια κουβέρτα χοντρή στο πορτ μπαγκάζ για τέτοιου είδους αναπάντεχες προκλήσεις!
      Αν δεν υπάρχει κουβέρτα(γιατί πάντα λες θα τη βάλεις και δεν την έβαλες ποτέ),βγάλτε και καλύψτε πάλι τον ουρανό με τα πατάκια του αυτοκινήτου.
      Εννοείται πως τα παραπάνω τα εφαρμόζουμε όταν αντιληφθούμε ότι επίκειται χαμός, και όχι όταν ρίχνει κοτρώνες έξω, διότι το ανθρώπινο κεφάλι είναι σημαντικότερο του .....αυτοκινήτου.

      Στο φινάλε φινάλε αν βλέπεις τον ουρανό μαύρο-καφέ,ανοιχτό κίτρινο κλπ, βρες μια γέφυρα-πυλωτή δεν ξέρω τι και άραξε. Η υπομονή δεν έβλαψε ποτέ σε τέτοιες περιπτώσεις.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Χθες βράδυ άναψε λαμπάκι μηχανής στα 320,000.
      Ώπα λέω, αμέσως το μυαλο μου πήγε στο καύσιμο.
      Ρίχνω βελτιωτικό πετρελαίου, σήμερα το πρωί μετά από μια γρήγορη βολτα εθνική , έσβησαν όλα.

      Προσοχή τα καύσιμα μάγκες.Αυτή η χώρα ανέκαθεν έβγαζε κλέφτες που το παίζουν και Χριστιανοί(Να αγαπάς τον συνάνθρωπό σου αλλά και να τον κλέψεις πολύ ή λίγο δεν πειράζει).

      Χρόνια πολλά με υγεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Λοιποοόν, μετά απο 253,000χλμ ,μου πέταξε DPF Warning system, και έπεσε σε safe mode.Λαμπάκι μηχανής αναμμένο, γκάζι ψόφιο.

      Ώπα λέω απο μέσα μου, το εργαλείο αναστενάζει.
      Είχε αυξημένη κατανάλωση τα τελευταία 20-30,000χλμ. Εκοβε αρκετά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.

      Βασσάκος, Μοναστηρίου 250, Καθάρισε το dpf, μου λεει ειναι dead. Αλλαγή.
      Δε θέλω να γράψω ποσό, αλλά καινούργιο μπήκε, κάτω απο 800 ευρώ.

      Να ναι καλά τα παιδιά, τα μαστόρια εκεί ειναι φουλ επαγγελματίες και κάνουν φοβερή δουλειά(άκουσα από γνωστούς και αγνώστους φοβερές εντυπώσεις).

      Το αμάξι ανέπνευσε, έπεσε η κατανάλωση, ξαναπήρε τα πάνω του.

      Δεν ήθελα να ακυρώσω το dpf, κοπρίτης ακόμα δεν έγινε και πιστεύω δε θα γίνω.Δε θέλω να βρίσκεται η μάνα με το καρότσι δίπλα στην εξάτμιση και να αναπνέει τα καυσαέριά μου.

      Το diesel s-cross είναι one of a kind εργαλείο. Προσωπικά δεν έχω μετοχές στη suzuki,αλλά όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το. Οκ μπορεί να μην εχει τζιβιτζιλιές και οθόνες, αλλά είναι τίμιο εργαλείο και αξίζει μέχρι και σέντς τα λεφτά του.

      Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες

      Ntou απο παντού, το αμάξι δεν είναι "καθαρό".
      Πάνε να στο γυρίσουν από black mamba σε σαμιαμίδι.

      Κάποιος το ψίρισε από Γερμανία(ή κάπου αλλού,μόνο ο Θεός γνωρίζει) και το έστειλε Βουλγαρία να ¨καθαρίσει".
      Οικογενειάρχης χωρίς παιδιά με το πρώτο σέρβις να μην έγινε ποτέ γιατί στην Ευρώπη έχουν άλλα λάδια τα οποία αντέχουν, είναι φιδιές για γέλια και για κλάματα. Σαν να βλέπουμε μετάφραση πινακίδας δρόμου από Καταρράκτες σε Cataracts.

      Αλέ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Συγκεκριμένα, άλλαξα egr στα 240,000χλμ περίπου. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με καθαρισμό.

      Μία κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας με ενα κατσαβίδι TORX, είναι να καθαρίσει τον MAP, ο οποίος ειναι υπεύθυνος για hard start, υψηλή κατανάλωση, χαλαρό τράβηγμα στον κινητήρα και άλλα. Αυτά ισχύουν για όλους τους κινητήρες εκεί έξω, για όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο για vitara και s-cross diesel.

      Στο vitara αλλά και στο s-cross βρίσκεται εδώ:
      alt text

      Στο κίτρινο κλιψάκι μπροστά μπροστά στη φωτογραφία. Αυτό βρίσκεται πίσω στη μηχανή πάνω πάνω όπως είναι τοποθετημένη στο αμάξι.

      Μετά από 275,000χλμ τον καθαρισα (είχε μεγάλη μάκα επάνω) και είδα μεγάλη βελτίωση σε απόδοση και κατανάλωση.

      Φυσικά όλα αυτά τα μαθαίνετε από japanese, την επομενη φορά θα βάλω button Donate να πάρω και κανενα φράγκο χεχεχεχεχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Φίλε μου, να στεναχωριέσαι για θέματα υγείας δεκτόν, για τα σίδερα και για πράγματα που λύνονται με χρήματα δεν αξίζει ο κόπος καν.

      Για να τσίμπησε η αντιπροσωπεία 800 ευρώ θα έκαναν και άλλες δολειές εκτός και αν σε έκλεψαν γιατί μια EGR για suzuki π.χ κοστίζει 200 ευρώ και με τα εργατικά να πάει 300. Το i20 δεν κουβαλάει τρίλιτρο μοτέρ diesel οπότε μάλλον θα έκαναν και άλλες δουλειές.

      Το αμάξι που αγόρασες ΣΙΓΟΥΡΑ κυκλοφορούσε μόνιμα πόλη και για μικρές αποστάσεις.Για να καπνίζει τόσο πολύ, μάλλον συμβαίνουν δύο πράγματα:

      1. Ζητάει συνέχεια αναγεννήσεις dpf, άρα το φίλτρο dpf είναι για πέταμα εξού και ο πολύς καπνός στην εξάτμιση. Αν όμως ήταν για πέταμα θα έπρεπε να σου δείξει και ένδειξη για πρόβλημα με dpf. Οι κορεάτες δεν έχουν και πολύ ιδέα απο diesel οπότε το θεωρώ πιθανό αν δε σου δείχνει κάτι μπροστά.

      2. Ο πολύς καπνός σημαίνει μπεκ. Κατουράνε που λέμε και ρίχνει πλούσιο μείγμα. Πόσα χλμ έχει το μοτέρ, δεν το έγραψες κάπου.

      Τρόποι αντιμετώπισης: Πήγαινε βάλε σοβαρό πετρέλαιο όπως elin crystal ή EKO avio. Tα hyundai νομίζω πάνε καλά με avio.Βγες εθνική και κάψε την τετάρτη. Μην πας τελικιασμένος, έλεος, απλά βάλε 4η και πήγαινε με 120-130. Πήγαινε καμμένα βούρλα και γύρνα.Πάνε πιες έναν καφέ, πήγαινε για μεσημεριανό, μην πας να φας γύρους όπως είδα να τρώνε δίπλα στη θάλασσα μερικοί κάνγκαροι, πήγαινε για ψάρι.
      Αν στο ξανακάνει, βρες συνεργείο για diesel, εδώ Σαλόνικα έχει μερικά αλάνια τρελά, αλλα είσαι Αθήνα οπότε πρέπει να κάνεις τα κουμάντα σου εκεί. Έλεγξε μπεκ και dpf.

      Και μη στεναχωριέσαι για τα σίδερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Ωραία και όμορφα μαζί. Σαν κώλος και βρακί που λένε.

      Μη μου αναφέρετε ρε μάγκες για Γαλλικά γιατί όταν ο Ηρακλής ήταν καβάλα σε ενα citroen GS Pallas το 1972, οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ήταν γεννημένοι καν και οι υπόλοιποι ήταν καβάλα σε γαιδουράκια ή πήγαιναν στις παραλίες για ένα ΣΚ με ρεφενέ ΚΤΕΛ και στην επιστροφή είχε μάθει όλη η γειτονιά ότι πήγαν στη.... θάλασσα.

      Το μοτέρ είναι Ιταλικό και ο robotech ζήτησε αν η egr της pierburg ταιριάζει. Αυτό μεταφράζεται σε aftermarket. Γιατι να προβούμε σε τέτοιες λύσεις όταν υπάρχει το μαμά της Dellorto και σε καλούτσικη τιμή;

      Dellorto, weber ιταλικές δυνάμεις που προμήθευαν ferrari, lambo και άλλες 20 εταιρείες όταν οι γάλλοι έβγαζαν το 2cv με πρωταγωνιστή τον Louis de Funes (στο κλιπάκι με την καλόγρια) και οι γερμανοί τον χιτλερικό σκαραβαίο με ανοιχτό το πίσω καπάκι λόγω υπερθέρμανσης.

      Επιστροφή στη σπηλιά μου, αρκετά ασχολήθηκα.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Αλόρα και κομούνκουε μαζί.

      Χθες βράδυ γύρισα από Μπάρι-Ηγουμενίτσα. Πήγα με το suzuki diesel εκει δίπλα.
      Μια βδομάδα στο Ιταλιάνο, επιτρέψτε μου να γράψω μερικές όμορφες συγκινήσεις και ειδικά σε αυτούς που θα πάνε κάποια στιγμή γιατί όσοι πήγαν, πιστεύω, θα συμφωνήσουν μαζί μου σε μερικά σημεία που θα αναφέρω.

      Καύσιμο diesel + της κρατικής ENI, φοβερό και απίστευτο.Τιμή 1,85 περίπου σε μέρη εκτός autostrada (Ελλάδα είναι πιο ακριβό το diesel), καθάρισε το μοτέρ σε βαθμό που δεν το πίστευα. Μετά από 265,000 χλμ είχα ενα μικρό σκαλοπάτι ισχύος στις 2500 στροφές το οποίο εξαφανίστηκε. Κάποια ή κάποιες βαλβίδες ξεβρωμίσανε κάποιο σημείο στην πολλαπλή εισαγωγής καθάρισε, τα μεταβλητά πτερύγια στην τουρμπίνα καθάρισαν δεν ξέρω. Οι τύποι όταν λένε ότι το καύσιμο ΕΧΕΙ καθαριστικά, είναι βέβαιο ότι ΕΧΕΙ και δεν είναι άλλη μία μαϊμού διαφήμιση. Αλλά αυτό συνέβη μονο με το ENI. Σύγκριση με τα δικά μας ΧΑΛΙΑ κάυσιμα, είναι άστοχη.

      Μην πάτε από δρόμο χωρίς διόδια. Οι Ιταλοί σε τιμωρούν και οι συγκεκριμένοι δρόμοι έχουν ΑΠΕΙΡΕΣ λακούβες, θυμίζει Ελλάδα 1970. Έκανα το λάθος και από Pisa κατέβηκα Ρώμη απο τον παραλιακό δρόμο, χωρίς διόδια(έχει κάποια αλλά είναι πολύ φθηνά) και δοκίμασα τις αντοχές του Vitara στις λακούβες, το οποίο βρέθηκε στο στοιχείο του. Εκεί θα χτυπούσα το βράδυ κοντά 23:00 και μία αλεπού (δεν ξέρω αν τον παίρνει που και που) στη μάσκα μπροστά κούτρα, αλλα ευτυχώς το vitara μάζεψε γρήγορα αριστερά και με έσωσε από τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

      Περίπου 3,000 χλμ μαζεύτηκαν επιπλέον. Κατανάλωση λαδιού μηδενική(έχω βαρεθεί να το γράφω).4 άτομα με βαλίτσες και clima(36 βαθμούς έξω από Ρώμη), τάπα με το ENI και το μοναδικό Ιταλικό μοτέρ.

      Οι Ιταλοί δεν έχουν κόμπλεξ να σε αφήσουν να προσπεράσεις στην αριστερή λωρίδα σε αντίθεση με εμάς όπου μερικοί έχουν φτάσει σε αψυχολόγητα και απλησίαστα επίπεδα κομπλεξισμού και δήθεν ανωτερότητας και ζουν (9 στις 10)με ξένα κόλλυβα. Στους δρόμους της Ιταλίας, αν και είχαν φοβερή κίνηση, ένιωσα πιο άνετος και ελεύθερος σε σχέση με την ψυχολογία που έχω στους δικούς μας αυτοκινητόδρομους. Γενικά, δύσκολοι δρόμοι, χωρίς μεγάλες ευθείες, συνεχείς στροφές, όποιος δε νιώθει σίγουρος με τις ικανότητές του, καλύτερα να πάει με αεροπλάνο.

      Μετά από Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία ήρθε η ώρα το vitara να αλώσει και την Ιταλία.

      Κατανάλωση σε 30 μέχρι 36 βαθμούς, 5,3 lt/100.

      Την αγάπη σας.

      ΥΓ: Αν θα αγόραζα αμάξι, θα αγόραζα το Tipo με τον 1.6 diesel 130 άλογα ή την Tonale diesel όταν θα εμφανιστεί. Σε βενζίνη φυσικά μόνο Suzuki.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Καλή χρονιά σε όλους και όλες με υγεία. Αν έχει και ευτυχία ακόμα καλύτερα.

      Μόλις γύρισα από ταξίδι Ευρώπη, Βιέννη για την ακρίβεια.
      Στο presovo,σύνορα Σερβία-Σκόπια, το εργαλείο, έκλεισε τα 300,000χλμ.
      -5 βαθμοί, ομίχλη πολλή, βροχή τρομερή στο κατέβασμα, ανάποδες κλίσεις Σερβία-Σκόπια, χαμός.

      Παρένθεση 1: Οι Σκοπιανοί έχουν κρεμάσει τη σημαία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μαζί με τη δική τους, στα σύνορα με Σερβία. Τι έγινε, έλειψα μια βδομάδα και μπήκανε στην Ενωση;

      Παρένθεση 2: Αυτός ο Ε75 των Σκοπίων, έχει γίνει με χρήματα της Ευρώπης; Γιατί παρατήρησα κάτι ταμπέλες που το ανέφεραν. Τον περπάτησε κανένας Ευρωπαίος αξιωματούχος να δει σε τι χάλι βρίσκεται; Αξίζει αυτός ο δρόμος να έχει την ταμπέλα Ε75?Όπως π.χ ο δρόμος Horgos - Budapest?
      Τα έργα στην ¨εθνική οδό"¨στο ανέβασμα(αν έχετε το Θεό σας) ,καταλήγουν......σε βενζινάδικο!!!! Από δυο οι λωρίδες γίνονται μία και αυτή η λωρίδα απροειδοποίητα καταλήγει στην είσοδο απο ......βενζινάδικο!!!! 😂

      Δεν ανοίχθηκε ποτέ το μοτέρ, δεν αλλάχθηκε η τουρμπίνα, δεν πειράχθηκε μοτέρ καθόλου εκτός απο την πολλαπλή εισαγωγής στα 265,000χλμ που έσπασε επειδη είναι πλαστική. Το μοτέρ συνεχίζει να μην καίει λάδι και με καλό πετρέλαιο να έχει κατανάλωση στα 120χλμ/ώρα γύρω στα 4,7 με 4,8.

      Συνεχίζουμε, πρώτα ο Θεός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Μετά από 315,000χλμ, πρώτη καλούτσικη ζημιά στο 1ο μπεκ.
      Δεν καθαρίστηκαν ποτέ, δεν υπήρχε λόγος άλλωστε.
      Το 1ο μπεκ εμφάνισε το λεγόμενο black death, δηλαδή έξω απο το μπεκ εμφανίστηκε μαύρη στέρεη λάβα. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της φθοράς της ροδέλας του μπεκ και της εξαγωγής καυσαερίων απο το θάλαμο καύσης στο καπάκι της μηχανής.

      Προληπτικά, άλλαξα και τα υπόλοιπα 3 μπεκ (το πρώτο καταστράφηκε στην εξαγωγή), τα πήρα μαζί μου και είχα μείωση τιμής στα 3 καινούργια. Το αμάξι ξαναένιωσε, πήρε τη χαμένη δύναμη πίσω.
      Το αμάξι εκεί που έκαιγε 5 με 5.2 lt/100 έπεσε στα 4.2 με 4.3λτ/100 ταξιδεύοντας με 120km/h.
      Για μοτέρ με 315 χιλιάδες στο κεφάλι, θα έλεγα είναι απίθανα καλά.
      Κόστος 9 κατοστάρικα με περαστικά (250 το μπεκ με τη μείωση).

      Fair enough θα έλεγα.

      Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Μάγκες μέχρι 35-40 χιλιάρικα όλα τα αμάξια "της σειράς" λέγονται.
      "Παλεύετε" εδώ μέσα, ότι το δικό σας είναι καλύτερο από του διπλανού σας.

      Το 95% συστήματα της Bosch και της VDO/Siemens έχουν επάνω. Τη δουλειά σας να κάνετε και αφήστε τα ταμπλό με τις οθόνες και τα μαλακά ταμπλό και λοιπές αηδίες.

      Παρατηρώ πως για το 2022, οι πωλήσεις BMW και Mercedes είναι περισσότερες από Suzuki και Dacia,Renault,Skoda και Seat. Άρα όπως είπε ο "μεγάλος", χρήμα υπάρχει. Προς τι ο οδυρμός δεν έχουμε να φάμε και η ακρίβεια μας μαστίζει και λοιπά γλαφυρογραφικά. BMW να οδηγούμε και ας πηγαίνουμε τη Δευτέρα για διακανονισμό στη ΔΕΗ. Και να ψάχνουμε κάθε μήνα πόσο είναι η Kwh για να βρούμε την εταιρεία με το χαμηλότερο πάγιο χαχαχαχαχα

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Δόξα το Θεό, καλό βγήκε Σπύρο.
      Μακάρι να συνεχίσει έτσι!

      Και ένα βίντεο που βρήκα τυχαία για την παραγωγή στο εργοστάσιο Esztergom.Ίσως απο τα πιο λεπτομερή βίντεο παραγωγής αυτοκινήτου στο youtube.

      Enjoy:
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Πρώτη ζημιά στα 295,000 χλμ.
      Έχανε παραφλού η πολλαπλή εισαγωγής.
      320 ευρώ ανταλλακτικό και 500 ευρώ εργατικά.
      Ζόρικη δουλειά, ξηλώθηκαν όλα, δεξιά η egr καθαριστηκε(ζόρικη δουλειά), πήγε για ανακατασκευή η αντλία υψηλής προληπτικά, καθαρίστηκαν πεταλούδα, αλλάχθηκε η φλάτζα κάρτερ ελέγχου στάθμης(έπρεπε να κατέβει όλο το φίλτρο dpf για αυτό), δυο μέρες μέσα το αμάξι.

      Αποτέλεσμα: το αμάξι οπως ακριβώς το αγόρασα σαν αίσθηση.
      Άρα έχουμε σύνολο ζημιών στα σχεδόν 300,000 χλμ: αλλαγή dpf στις 250,000 κόστος 720 ευρώ σύνολο.
      αλλαγή πολλαπλής εισαγωγής + άλλα: 820 ευρώ.

      Οκ, καλούτσικα στα 1540. 9 χρόνια αμάξι.

      Καλό καλοκαίρι σε όλους και όλες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Ωραίο ταξίδι φίλε tkin. Ναι, δε μασάει το εργαλείο πουθενά. Το δικό μου έχει 292,000χλμ, ακόμα δεν έχω αλλάξει ρουλεμάν σε κανένα τροχό, ούτε καίει λάδι.

      Το μοναδικό παράπονο που έχω είναι ότι εχει κουραστεί ο συμπλέκτης μετά απο τόσα χλμ και έχει βαρύνει αρκετά.Προς φθινόπωρο-αρχές χειμώνα πηγαίνω για αλλαγή, να είμαστε ολοι καλά μέχρι τότε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Το vitaraki μου έχει 303,000χλμ, δεν εχει ανοιχθεί ποτέ μοτέρ, δεν καίει γραμμάριο λάδι, το τιμόνι δεν έχει ίχνος τζόγου, τα πεντάλ ίχνος τζόγου, λεβιές ταχυτήτων το ίδιο, δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ ρουλεμάν τροχών, δεν ακούγεται ο παραμικρός θόρυβος απο το αμάξωμα,

      το αμάξι μέσα και έξω συμπεριφέρεται σαν έχει βγει χθες απο το εργοστάσιο.

      Αλλά αμάξια στα μισά χλμ έχουν αλλάξει το μισό μοτέρ ή και παραπάνω.

      Ιεραπόστολοι δεν είμαστε να σώζουμε κόσμο απο τα συνεργεία. Ο καθένας ας αγοράσει ότι θέλει και αγαπά.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: DPF σε Peugeot

      Αλλαξα το dpf στις 250,000 χλμ με αντίτιμο 770 ευρώ(μέσα τα εργατικά).
      Πήγαινε σε εξειδικευμένο συνεργείο, αν σου ζητήσουν συνολικά πάνω απο 800 ευρώ, φύγε και πάνε αλλού.
      Θα σου πούνε να ακυρώσουν το dpf, ΜΗΝ το κάνεις, σκέψου τα ντουμάνια που αναπνέουν τα μωρά στα καρότσια που κυκλοφορούν δίπλα από την εξάτμισή σου. Αν θέλεις να λέγεσαι Χριστ. Ορθ. δεν αρκούν μόνο τα κεριά στην εκκλησία- την αγάπη προς τον συνάνθρωπο πρέπει να τη δείχνεις συνέχεια πάντα και παντού.

      Η αντλία υψηλής πετρελαίου κοστίζει 700 ευρώ. Από μαγαζί με ανταλλακτικά και άλλα 100 περαστικά είσαι οκ, μη γράφετε αηδίες για 2000 ευρώ+ γιατί εκτίθεστε!!!!

      Τι πετρέλαιο χρησιμοποιεί αυτός που άνοιξε το νήμα; καλό είναι να μας το γράψει.
      Γνώμη μου, αλλαγή, με το καθάρισμα άντε να πάει άλλες 50,000χλμ και μετά θέλει πάλι εργατικά βάλε-βγάλε.Και αν χρησιμοποιείς το αμάξι για μικρές αποστάσεις, σταμάτα γιατί το diesel δεν κάνει για τέτοιες διαδρομές.

      Αλέ και την αγάπη σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Να σαι καλά φίλε Lap.
      1500 για dpf? Κλέφτες υπάρχουν παντού.

      Περίπου 1850 ευρώ κοστίζει όλο το μοτέρ μεταχειρισμένο. Αν ψάξετε 1.6jtd στο google, θα το βρείτε και σε χαμηλότερη τιμή.
      Το diesel αν προσέχεις το καύσιμο και το συντηρείς σωστά(στο μισό από όσα λέει ο κατασκευαστής), δεν το ταλαιπωρείς με γκάζια και το έχεις κυρίως για εθνικές οδούς, δε βγάζει προβλήματα. Αν το έχεις για να κουβαλήσεις μισό κιλό τυρί από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς και να για πας 150 μέτρα τα παιδιά σχολείο το πρωί, τότε εκτός απο ζημιές στο αμάξι θα πληρώσεις και ζημιές στο σώμα σου, σαλοσπίρ για όλες τις δουλειές τώρα και σε συσκευασία των 80mg.

      Tkin καλά, το παραμύθι που έχει ακουστεί για τα diesel δεν έχει όρια. Ο άλλος έχει ξηλώσει το μισό αμάξι(egr-dpf), έχει βγάλει εκτός προδιαγραφών το μοτέρ, και μετά κλαίγεται γιατί ρετάρει γιατί δεν τράβαει και άλλα τέτοια φίδια. Πολύ σωστά τα λέει ο Εμμανουήλ Τατούρης, μην πειράζετε τα μοτέρ αλλά ποιός τον ακούει.

      Σας φιλώ σταυρωτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καθαρίστηκε η egr προληπτικά στον Νταλιάνη, αλλάχθηκαν λάδια και ειμαι ετοιμος να παω Πολωνία να δωσω χαιρετίσματα στο στεκι του Λεχ Βαλέσα στο Gdansk.
      Αν μείνω στο δρόμο θα ενημερώσω, χαχαχαχα.

      Solidanorsc!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Διαβάζω και στο φόρουμ του βιτάρα πως μερικοί αλλάζουν τον ιμάντα χρονισμού ( στα diesels) και ΔΕΝ αλλάζουν την αντλία νερού επειδή, δήθεν,έχει ακόμα ψωμί!.

      Προσωπική εμπειρία άλλαξα δεύτερη φορά ιμάντα στις 105,000 και η αντλία νερού είχε κάποια "κενά" στην κίνησή της, οπότε η αλλαγή της κρίθηκε επιβεβλημένη.

      Πάντα πάντα με αλλαγή ιμάντα χρονισμού αλλάζουμε και την αντλία νερού.Μην κάνετε γυφτιές για 50-60 ευρώ.

      Το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει το παραπάνω αληθές γεγονός.

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Κωδικός p0113.
      Δυστυχώς στις 275,000 έπεσε ηρωικά ο map sensor. Αν και τον καθάρισα, στο πολύ και απότομο γκάζι, engine light, safe mode. Δε μπόρεσα να τον αναστήσω.

      Πήγα στον Νταλιάνη και τα παιδιά, να ναι καλά, τον άλλαξαν αμέσως. Κόστος 40 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr