Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 718
    • Best 43
    • Groups 0

    japanese1

    @japanese1

    Ηλ/Μηχ και Μηχανικός Η/Υ - Η κακία-ζήλεια των ανθρώπων.

    148
    Reputation
    10
    Profile views
    718
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    japanese1 Unfollow Follow

    Best posts made by japanese1

    • RE: μεταχειρισμένο "γερμανικό".. με βουλγάρικες πινακίδες

      Ntou απο παντού, το αμάξι δεν είναι "καθαρό".
      Πάνε να στο γυρίσουν από black mamba σε σαμιαμίδι.

      Κάποιος το ψίρισε από Γερμανία(ή κάπου αλλού,μόνο ο Θεός γνωρίζει) και το έστειλε Βουλγαρία να ¨καθαρίσει".
      Οικογενειάρχης χωρίς παιδιά με το πρώτο σέρβις να μην έγινε ποτέ γιατί στην Ευρώπη έχουν άλλα λάδια τα οποία αντέχουν, είναι φιδιές για γέλια και για κλάματα. Σαν να βλέπουμε μετάφραση πινακίδας δρόμου από Καταρράκτες σε Cataracts.

      Αλέ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Λοιποοόν, μετά απο 253,000χλμ ,μου πέταξε DPF Warning system, και έπεσε σε safe mode.Λαμπάκι μηχανής αναμμένο, γκάζι ψόφιο.

      Ώπα λέω απο μέσα μου, το εργαλείο αναστενάζει.
      Είχε αυξημένη κατανάλωση τα τελευταία 20-30,000χλμ. Εκοβε αρκετά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.

      Βασσάκος, Μοναστηρίου 250, Καθάρισε το dpf, μου λεει ειναι dead. Αλλαγή.
      Δε θέλω να γράψω ποσό, αλλά καινούργιο μπήκε, κάτω απο 800 ευρώ.

      Να ναι καλά τα παιδιά, τα μαστόρια εκεί ειναι φουλ επαγγελματίες και κάνουν φοβερή δουλειά(άκουσα από γνωστούς και αγνώστους φοβερές εντυπώσεις).

      Το αμάξι ανέπνευσε, έπεσε η κατανάλωση, ξαναπήρε τα πάνω του.

      Δεν ήθελα να ακυρώσω το dpf, κοπρίτης ακόμα δεν έγινε και πιστεύω δε θα γίνω.Δε θέλω να βρίσκεται η μάνα με το καρότσι δίπλα στην εξάτμιση και να αναπνέει τα καυσαέριά μου.

      Το diesel s-cross είναι one of a kind εργαλείο. Προσωπικά δεν έχω μετοχές στη suzuki,αλλά όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το. Οκ μπορεί να μην εχει τζιβιτζιλιές και οθόνες, αλλά είναι τίμιο εργαλείο και αξίζει μέχρι και σέντς τα λεφτά του.

      Αυτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Συγκεκριμένα, άλλαξα egr στα 240,000χλμ περίπου. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με καθαρισμό.

      Μία κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας με ενα κατσαβίδι TORX, είναι να καθαρίσει τον MAP, ο οποίος ειναι υπεύθυνος για hard start, υψηλή κατανάλωση, χαλαρό τράβηγμα στον κινητήρα και άλλα. Αυτά ισχύουν για όλους τους κινητήρες εκεί έξω, για όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο για vitara και s-cross diesel.

      Στο vitara αλλά και στο s-cross βρίσκεται εδώ:
      alt text

      Στο κίτρινο κλιψάκι μπροστά μπροστά στη φωτογραφία. Αυτό βρίσκεται πίσω στη μηχανή πάνω πάνω όπως είναι τοποθετημένη στο αμάξι.

      Μετά από 275,000χλμ τον καθαρισα (είχε μεγάλη μάκα επάνω) και είδα μεγάλη βελτίωση σε απόδοση και κατανάλωση.

      Φυσικά όλα αυτά τα μαθαίνετε από japanese, την επομενη φορά θα βάλω button Donate να πάρω και κανενα φράγκο χεχεχεχεχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Ωραία και όμορφα μαζί. Σαν κώλος και βρακί που λένε.

      Μη μου αναφέρετε ρε μάγκες για Γαλλικά γιατί όταν ο Ηρακλής ήταν καβάλα σε ενα citroen GS Pallas το 1972, οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν ήταν γεννημένοι καν και οι υπόλοιποι ήταν καβάλα σε γαιδουράκια ή πήγαιναν στις παραλίες για ένα ΣΚ με ρεφενέ ΚΤΕΛ και στην επιστροφή είχε μάθει όλη η γειτονιά ότι πήγαν στη.... θάλασσα.

      Το μοτέρ είναι Ιταλικό και ο robotech ζήτησε αν η egr της pierburg ταιριάζει. Αυτό μεταφράζεται σε aftermarket. Γιατι να προβούμε σε τέτοιες λύσεις όταν υπάρχει το μαμά της Dellorto και σε καλούτσικη τιμή;

      Dellorto, weber ιταλικές δυνάμεις που προμήθευαν ferrari, lambo και άλλες 20 εταιρείες όταν οι γάλλοι έβγαζαν το 2cv με πρωταγωνιστή τον Louis de Funes (στο κλιπάκι με την καλόγρια) και οι γερμανοί τον χιτλερικό σκαραβαίο με ανοιχτό το πίσω καπάκι λόγω υπερθέρμανσης.

      Επιστροφή στη σπηλιά μου, αρκετά ασχολήθηκα.

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Αλόρα και κομούνκουε μαζί.

      Χθες βράδυ γύρισα από Μπάρι-Ηγουμενίτσα. Πήγα με το suzuki diesel εκει δίπλα.
      Μια βδομάδα στο Ιταλιάνο, επιτρέψτε μου να γράψω μερικές όμορφες συγκινήσεις και ειδικά σε αυτούς που θα πάνε κάποια στιγμή γιατί όσοι πήγαν, πιστεύω, θα συμφωνήσουν μαζί μου σε μερικά σημεία που θα αναφέρω.

      Καύσιμο diesel + της κρατικής ENI, φοβερό και απίστευτο.Τιμή 1,85 περίπου σε μέρη εκτός autostrada (Ελλάδα είναι πιο ακριβό το diesel), καθάρισε το μοτέρ σε βαθμό που δεν το πίστευα. Μετά από 265,000 χλμ είχα ενα μικρό σκαλοπάτι ισχύος στις 2500 στροφές το οποίο εξαφανίστηκε. Κάποια ή κάποιες βαλβίδες ξεβρωμίσανε κάποιο σημείο στην πολλαπλή εισαγωγής καθάρισε, τα μεταβλητά πτερύγια στην τουρμπίνα καθάρισαν δεν ξέρω. Οι τύποι όταν λένε ότι το καύσιμο ΕΧΕΙ καθαριστικά, είναι βέβαιο ότι ΕΧΕΙ και δεν είναι άλλη μία μαϊμού διαφήμιση. Αλλά αυτό συνέβη μονο με το ENI. Σύγκριση με τα δικά μας ΧΑΛΙΑ κάυσιμα, είναι άστοχη.

      Μην πάτε από δρόμο χωρίς διόδια. Οι Ιταλοί σε τιμωρούν και οι συγκεκριμένοι δρόμοι έχουν ΑΠΕΙΡΕΣ λακούβες, θυμίζει Ελλάδα 1970. Έκανα το λάθος και από Pisa κατέβηκα Ρώμη απο τον παραλιακό δρόμο, χωρίς διόδια(έχει κάποια αλλά είναι πολύ φθηνά) και δοκίμασα τις αντοχές του Vitara στις λακούβες, το οποίο βρέθηκε στο στοιχείο του. Εκεί θα χτυπούσα το βράδυ κοντά 23:00 και μία αλεπού (δεν ξέρω αν τον παίρνει που και που) στη μάσκα μπροστά κούτρα, αλλα ευτυχώς το vitara μάζεψε γρήγορα αριστερά και με έσωσε από τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

      Περίπου 3,000 χλμ μαζεύτηκαν επιπλέον. Κατανάλωση λαδιού μηδενική(έχω βαρεθεί να το γράφω).4 άτομα με βαλίτσες και clima(36 βαθμούς έξω από Ρώμη), τάπα με το ENI και το μοναδικό Ιταλικό μοτέρ.

      Οι Ιταλοί δεν έχουν κόμπλεξ να σε αφήσουν να προσπεράσεις στην αριστερή λωρίδα σε αντίθεση με εμάς όπου μερικοί έχουν φτάσει σε αψυχολόγητα και απλησίαστα επίπεδα κομπλεξισμού και δήθεν ανωτερότητας και ζουν (9 στις 10)με ξένα κόλλυβα. Στους δρόμους της Ιταλίας, αν και είχαν φοβερή κίνηση, ένιωσα πιο άνετος και ελεύθερος σε σχέση με την ψυχολογία που έχω στους δικούς μας αυτοκινητόδρομους. Γενικά, δύσκολοι δρόμοι, χωρίς μεγάλες ευθείες, συνεχείς στροφές, όποιος δε νιώθει σίγουρος με τις ικανότητές του, καλύτερα να πάει με αεροπλάνο.

      Μετά από Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Τσεχία, Πολωνία ήρθε η ώρα το vitara να αλώσει και την Ιταλία.

      Κατανάλωση σε 30 μέχρι 36 βαθμούς, 5,3 lt/100.

      Την αγάπη σας.

      ΥΓ: Αν θα αγόραζα αμάξι, θα αγόραζα το Tipo με τον 1.6 diesel 130 άλογα ή την Tonale diesel όταν θα εμφανιστεί. Σε βενζίνη φυσικά μόνο Suzuki.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Μάγκες μέχρι 35-40 χιλιάρικα όλα τα αμάξια "της σειράς" λέγονται.
      "Παλεύετε" εδώ μέσα, ότι το δικό σας είναι καλύτερο από του διπλανού σας.

      Το 95% συστήματα της Bosch και της VDO/Siemens έχουν επάνω. Τη δουλειά σας να κάνετε και αφήστε τα ταμπλό με τις οθόνες και τα μαλακά ταμπλό και λοιπές αηδίες.

      Παρατηρώ πως για το 2022, οι πωλήσεις BMW και Mercedes είναι περισσότερες από Suzuki και Dacia,Renault,Skoda και Seat. Άρα όπως είπε ο "μεγάλος", χρήμα υπάρχει. Προς τι ο οδυρμός δεν έχουμε να φάμε και η ακρίβεια μας μαστίζει και λοιπά γλαφυρογραφικά. BMW να οδηγούμε και ας πηγαίνουμε τη Δευτέρα για διακανονισμό στη ΔΕΗ. Και να ψάχνουμε κάθε μήνα πόσο είναι η Kwh για να βρούμε την εταιρεία με το χαμηλότερο πάγιο χαχαχαχαχα

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Δόξα το Θεό, καλό βγήκε Σπύρο.
      Μακάρι να συνεχίσει έτσι!

      Και ένα βίντεο που βρήκα τυχαία για την παραγωγή στο εργοστάσιο Esztergom.Ίσως απο τα πιο λεπτομερή βίντεο παραγωγής αυτοκινήτου στο youtube.

      Enjoy:
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: DPF σε Peugeot

      Αλλαξα το dpf στις 250,000 χλμ με αντίτιμο 770 ευρώ(μέσα τα εργατικά).
      Πήγαινε σε εξειδικευμένο συνεργείο, αν σου ζητήσουν συνολικά πάνω απο 800 ευρώ, φύγε και πάνε αλλού.
      Θα σου πούνε να ακυρώσουν το dpf, ΜΗΝ το κάνεις, σκέψου τα ντουμάνια που αναπνέουν τα μωρά στα καρότσια που κυκλοφορούν δίπλα από την εξάτμισή σου. Αν θέλεις να λέγεσαι Χριστ. Ορθ. δεν αρκούν μόνο τα κεριά στην εκκλησία- την αγάπη προς τον συνάνθρωπο πρέπει να τη δείχνεις συνέχεια πάντα και παντού.

      Η αντλία υψηλής πετρελαίου κοστίζει 700 ευρώ. Από μαγαζί με ανταλλακτικά και άλλα 100 περαστικά είσαι οκ, μη γράφετε αηδίες για 2000 ευρώ+ γιατί εκτίθεστε!!!!

      Τι πετρέλαιο χρησιμοποιεί αυτός που άνοιξε το νήμα; καλό είναι να μας το γράψει.
      Γνώμη μου, αλλαγή, με το καθάρισμα άντε να πάει άλλες 50,000χλμ και μετά θέλει πάλι εργατικά βάλε-βγάλε.Και αν χρησιμοποιείς το αμάξι για μικρές αποστάσεις, σταμάτα γιατί το diesel δεν κάνει για τέτοιες διαδρομές.

      Αλέ και την αγάπη σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Να σαι καλά φίλε Lap.
      1500 για dpf? Κλέφτες υπάρχουν παντού.

      Περίπου 1850 ευρώ κοστίζει όλο το μοτέρ μεταχειρισμένο. Αν ψάξετε 1.6jtd στο google, θα το βρείτε και σε χαμηλότερη τιμή.
      Το diesel αν προσέχεις το καύσιμο και το συντηρείς σωστά(στο μισό από όσα λέει ο κατασκευαστής), δεν το ταλαιπωρείς με γκάζια και το έχεις κυρίως για εθνικές οδούς, δε βγάζει προβλήματα. Αν το έχεις για να κουβαλήσεις μισό κιλό τυρί από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς και να για πας 150 μέτρα τα παιδιά σχολείο το πρωί, τότε εκτός απο ζημιές στο αμάξι θα πληρώσεις και ζημιές στο σώμα σου, σαλοσπίρ για όλες τις δουλειές τώρα και σε συσκευασία των 80mg.

      Tkin καλά, το παραμύθι που έχει ακουστεί για τα diesel δεν έχει όρια. Ο άλλος έχει ξηλώσει το μισό αμάξι(egr-dpf), έχει βγάλει εκτός προδιαγραφών το μοτέρ, και μετά κλαίγεται γιατί ρετάρει γιατί δεν τράβαει και άλλα τέτοια φίδια. Πολύ σωστά τα λέει ο Εμμανουήλ Τατούρης, μην πειράζετε τα μοτέρ αλλά ποιός τον ακούει.

      Σας φιλώ σταυρωτά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καθαρίστηκε η egr προληπτικά στον Νταλιάνη, αλλάχθηκαν λάδια και ειμαι ετοιμος να παω Πολωνία να δωσω χαιρετίσματα στο στεκι του Λεχ Βαλέσα στο Gdansk.
      Αν μείνω στο δρόμο θα ενημερώσω, χαχαχαχα.

      Solidanorsc!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1

    Latest posts made by japanese1

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Φίλε και συναγωνιστή Γάτε, ήξερες οτι τα γαλλικά είναι χρέπια αλλά πήγες και τα πήρες. Δεν είμαστε 1980 χωρίς ίντερνετ να μη γνωρίζεις.
      Αυτό έμμεσα ή άμεσα δε σε τιμά να ξέρεις, όσο και να τα βρίζεις.
      Στο γράφω πολύ φιλικά παικταρά μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Busty όπως λέμε BBW? χαχαχαχα α ρε γάτε να σαι καλά.
      Το βρήκα λίγο ψηλέ σήμερα το πρωί σε ένα πεζοδρόμιο καλά. Δεν πήρε ζάντα αλλά δεν υπολόγισα σωστά και το χτύπησα καλά. Λέω μέσα μου ευθυγράμμιση. Το βγάζω εθνική, τάπα ευθεία πήγαινε. Θυμάμαι ένα παλικάρι στο vit club είχε πέσει σε λακούβα, ΤΡΕΛΗ, έσκασε το λάστιχο και το πήγε ευθυγράμμιση και του λέει ο μάστορας: με δουλεύεις; χαχαχαχα μια χαρά είναι το αμάξι.

      Όσοι ξέρουν η γέφυρα και τα ημιαξόνια του vit και s-cross έίναι από άλλον πλανήτη...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Υγρασία σε φανάρι

      Τι πράγματα είναι αυτά που σας λένε ρε παιδιά και τα τσιμπάτε....για το Θεό δηλαδή.

      Έχω ταξιδέψει Νις-Βελιγράδι-Νόβισαντ μέσα σε καταρρακτώδη βροχή με το vitara, όμοια δεν έχω ξαναπετύχει και έχω διανύσει 900,000χλμ στη ζωή μου, και στο τελευταίο βενζινάδικο πριν το horgos, τα φανάρια ήταν σαν να βγήκαν χθές από το εργοστάσιο...

      Κάτι δεν έχει κουμπώσει καλά ή έχει σπάσει, πες τους να το δουν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Μάγκες μέχρι 35-40 χιλιάρικα όλα τα αμάξια "της σειράς" λέγονται.
      "Παλεύετε" εδώ μέσα, ότι το δικό σας είναι καλύτερο από του διπλανού σας.

      Το 95% συστήματα της Bosch και της VDO/Siemens έχουν επάνω. Τη δουλειά σας να κάνετε και αφήστε τα ταμπλό με τις οθόνες και τα μαλακά ταμπλό και λοιπές αηδίες.

      Παρατηρώ πως για το 2022, οι πωλήσεις BMW και Mercedes είναι περισσότερες από Suzuki και Dacia,Renault,Skoda και Seat. Άρα όπως είπε ο "μεγάλος", χρήμα υπάρχει. Προς τι ο οδυρμός δεν έχουμε να φάμε και η ακρίβεια μας μαστίζει και λοιπά γλαφυρογραφικά. BMW να οδηγούμε και ας πηγαίνουμε τη Δευτέρα για διακανονισμό στη ΔΕΗ. Και να ψάχνουμε κάθε μήνα πόσο είναι η Kwh για να βρούμε την εταιρεία με το χαμηλότερο πάγιο χαχαχαχαχα

      Την αγάπη σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Η λευκή πέρλα είναι φοβερή υλοποίηση στη suzuki. Το vitara το έχω σε λευκή πέρλα, και μετά από σχεδόν 8 έτη το χρώμα είναι σαν καινούργιο. Βέβαια το κερώνω μια φορά το χρόνο με αλοιφή καλή,
      link text

      Ότι περιποιείσαι, σε περιποιείται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @elvet said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Κωδικός p0113.
      Δυστυχώς στις 275,000 έπεσε ηρωικά ο map sensor. Αν και τον καθάρισα, στο πολύ και απότομο γκάζι, engine light, safe mode. Δε μπόρεσα να τον αναστήσω.

      Δηλαδή έβγαλε βλάβη ο MAP sensor, μόλις τον καθάρισες;

      Μου είχε ανάψει μέσα Δεκέμβρη λαμπάκι κινητήρα, έβαλα obd και έσβησα τη βλάβη, δεν εμφανίστηκε ξανά, μέχρι προχθές που τον καθάρισα και έπαιξε για μια ημέρα και απο σήμερα το μεσημέρι παρέδωσε το πνεύμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Κωδικός p0113.
      Δυστυχώς στις 275,000 έπεσε ηρωικά ο map sensor. Αν και τον καθάρισα, στο πολύ και απότομο γκάζι, engine light, safe mode. Δε μπόρεσα να τον αναστήσω.

      Πήγα στον Νταλιάνη και τα παιδιά, να ναι καλά, τον άλλαξαν αμέσως. Κόστος 40 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Όλα τα παραπάνω δε θα σας τα πουν στα συνεργεία, για να σας αλλάξουν το μισό αμάξι για μια δουλειά πραγματικά 5 λεπτών.

      Ευχαριστώ πολύ, τα αυτόγραφα άλλη φορά, όχι πολλά χειροκροτήματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Συγκεκριμένα, άλλαξα egr στα 240,000χλμ περίπου. Δεν ασχολήθηκα καθόλου με καθαρισμό.

      Μία κίνηση που μπορεί να κάνει ο καθένας μας με ενα κατσαβίδι TORX, είναι να καθαρίσει τον MAP, ο οποίος ειναι υπεύθυνος για hard start, υψηλή κατανάλωση, χαλαρό τράβηγμα στον κινητήρα και άλλα. Αυτά ισχύουν για όλους τους κινητήρες εκεί έξω, για όλα τα αυτοκίνητα, όχι μόνο για vitara και s-cross diesel.

      Στο vitara αλλά και στο s-cross βρίσκεται εδώ:
      alt text

      Στο κίτρινο κλιψάκι μπροστά μπροστά στη φωτογραφία. Αυτό βρίσκεται πίσω στη μηχανή πάνω πάνω όπως είναι τοποθετημένη στο αμάξι.

      Μετά από 275,000χλμ τον καθαρισα (είχε μεγάλη μάκα επάνω) και είδα μεγάλη βελτίωση σε απόδοση και κατανάλωση.

      Φυσικά όλα αυτά τα μαθαίνετε από japanese, την επομενη φορά θα βάλω button Donate να πάρω και κανενα φράγκο χεχεχεχεχε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      japanese1
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Σας ευχαριστώ μάγκες, καλες γιορτες να εχετε!
      Η αληθεια ειναι εκανα τα τεστ μου, στο στεγνο ειναι πολυ δυνατά, στη βροχη άσχημα έως επικίνδυνα. Στο χιόνι, άστο , δεν εχω ελέγξει αλλά μάλλον δεν εχω αυτοκινητο….

      Θα τα κρατήσω και θα εχω μεγαλυτερη προσοχη…δε θελω να βαλω δευτερης κλασης ελαστικα αυτη τη στιγμη.

      Φιλια σε ολους.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      J
      japanese1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr